Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Want Massa reed ook zo goed mee voor de top he...Jasphur schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 11:45:
Lekker makkelijk zo Massa.
‘Williams betaalt de prijs voor keuze voor het grote geld’
https://www.gpupdate.net/...euze-voor-het-grote-geld/
Verder wel een leuk interview. Niet veel bijzonders.
Hij heeft tot aan het eind leuk meegedaan en ook met Massa in één van de auto's had Williams er nu niet heel veel beter bij gestaan
Kan t artikel niet vinden, maar dat is nogal nieuws ....Juncto schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 13:12:
Ik lees net op grandprixradio.nl dat Alonso na dit seizoen stopt bij McLaren.
Kapt ie ook helemaal met F1 of alleen bij McLaren?
Hier het artikel: https://www.grandprixradi...dit-jaar-bij-bij-mclaren/kevlar01 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 13:14:
[...]
Kan t artikel niet vinden, maar dat is nogal nieuws ....
Kapt ie ook helemaal met F1 of alleen bij McLaren?
https://t.co/ciVmbYNR3A?amp=1
[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 20-04-2018 13:39 ]
Zou opzich wel vet zijn als ze zowel de superhard als de hypersoft selecteren voor een raceGrimmie187 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 11:01:
[...]
Zou best een leuke stunt voor de laatste race van het jaar zijn:
Hier heb je 1 setje superhard, moet je het hele weekend mee doen!
Dat lijkt me een redelijk logische stap. Terug naar STR zou een teruggang zijn. Hij zit nu bij een 'echt' team. Als je dan weer naar een juniorteam moet, zou ik dat zien als een demotie. Tenzij er straks ineens 2 poppetjes bij RBR wegvallen, en/of men Gasly/Hartley niet ziet zitten voor een rol bij RBR in 2019 en één van de heren (VER/RIC) besluit te vertrekken.Jasphur schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 13:19:
En diezelfde GrandPrixRadio zegt dat Sainz bij Renault wilt blijven en dus weg gaat bij RBR/STR. Laten we het seizoen even verder afwachten.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Waarschijnlijk overgenomen van:Timoflex schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 13:16:
[...]
Hier het artikel: https://www.grandprixradi...dit-jaar-bij-bij-mclaren/
http://www.planetf1.com/n...with-mclaren-exit-report/
Die het dus weer heeft van de spaanse krant Diaro Gol, welke niet bekend staat om zijn accurate berichtgeving.
Ik denk persoonlijk dat Alonso pas na de zomervakantie aan gaat geven wat hij wil doen.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
https://www.grandprixradi...dit-jaar-bij-bij-mclaren/

zou kunnen; klinkt best aannemelijk gezien ze afscheid van honda genomen hebben (wat imho DE enige kans voor mclaren was om kampioen te worden - wat rbl straks gaat wordenPaulus07 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 14:02:
Fernando Alonso vertrekt dit jaar bij bij McLaren
https://www.grandprixradi...dit-jaar-bij-bij-mclaren/
maar ... verwacht dat hij carriere stopt bij team renault
Max Verstappen remains younger today than Ayrton Senna, Lewis Hamilton, Alain Prost & Michael Schumacher were when they mader their GrandPrix Racing debut.
Bij Renault? Hm, ik betwijfel of Alonso daar een kampioensteam in ziet. Misschien als het toch uit komt dat RBR naar Honda of Aston Martin motoren.himlims_ schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 14:14:
[...]
zou kunnen; klinkt best aannemelijk gezien ze afscheid van honda genomen hebben (wat imho DE enige kans voor mclaren was om kampioen te worden - wat rbl straks gaat worden)
maar ... verwacht dat hij carriere stopt bij team renault
Kan dat nieuwe talentje daar niet onder komen? Norris ofzo?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
nope 18+SinergyX schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 14:28:
[...]
Nee, omdat juist nav de commotie rondom de instap van Max met 17 jaar de regels zijn aangepast. Je moet nu dus minimaal 18 zijn. Ergo: niemand kan dat meer inhalen.SinergyX schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 14:28:
[...]
Als Lando zijn eerste race wint, is ie wel de jongste GP winnaar...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
? Waar onder?SinergyX schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 14:28:
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
https://www.formula1.com/...ht-to-sign-ricciardo.html
Ricciardo knows his next contract will cover the peak years of his career. He’s also aware that F1 and the pecking order could look very different in the coming seasons amid discussions for an overhaul of the rules from 2021.
That’s why he’s taking his time to make a final call on what he does next. “I don’t want to sign anything too long because I don’t know where the sport’s going,” he told The Times newspaper.
“Ideally I’d sign a two-year contract. I think two years I can definitely be comfortable with and then see it from there. That third year will be the rule change, so I will probably wait and see what happens then.”
[ Voor 68% gewijzigd door Jasphur op 20-04-2018 14:44 ]
Omdat het toch veel te warm is voor echt nieuws... Een promo videootje van Renault.
Zou die nog rijden?Paulus07 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 11:44:
[...]
Dan de cameraman + en geluidsman erbij
Past precies:
[afbeelding]
Die two-seater van F1 experience is volgens mij een oude Minardi? Zou dan ook leuk zijn als deze oude Arrows nog ergens rondrijdt. Deze lijkt me dan ook sowieso leuker omdat je doordat deze wat breder is langs de coureur afkijkt i.p.v. alleen maar dat tussenschot ziet.
Oftewel, documentaire over Nico Rosberg. Ik weet niet of dat ook makkelijk in NL te zien is.@nico_rosberg documentary on @BBCWorld this weekend (April 21 at 1730gmt & 2230gmt and April 22 at 0430gmt & 1030gmt) - another outing for the 2016 #F1 champion as he starts a new chapter in his life #Rosberg #Formula1 #Mercedes - teaser trail here......
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Knock yourself out:RobertMe schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 15:05:
[...]
Zou die nog rijden?
Die two-seater van F1 experience is volgens mij een oude Minardi? Zou dan ook leuk zijn als deze oude Arrows nog ergens rondrijdt. Deze lijkt me dan ook sowieso leuker omdat je doordat deze wat breder is langs de coureur afkijkt i.p.v. alleen maar dat tussenschot ziet.
https://racecarsdirect.co...ils/78524/2001-arrows-ax3
Zou dat net zo interessant zijn als zijn leven ín de F1? Misschien leuk voor als ik een keer niet kan slapen...gambieter schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 15:58:
https://twitter.com/ggoford/status/987315442959245312
Oftewel, documentaire over Nico Rosberg. Ik weet niet of dat ook makkelijk in NL te zien is.
mphilipp schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 16:15:
Zou dat net zo interessant zijn als zijn leven ín de F1? Misschien leuk voor als ik een keer niet kan slapen...

Zouden ze Hamilton vragen? Ook zo'n flamboyant figuur
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Plak al zijn Insta 'stories' aan elkaar en je hebt een docu.gambieter schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 16:21:
[...]
Zouden ze Hamilton vragen? Ook zo'n flamboyant figuur
Dat is een 3 zitterMikeyMan schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 16:13:
[...]
Knock yourself out:
Logisch vanzelfsprekend. Verstappen en Ricciardo vullen elkaar prima aan voor een team als RBR. Verstappen die het risico wel aan blijft gaan en Ricciardo die steeds de vruchten blijft plukken mocht het fout gaan met zijn teammaat.Jasphur schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 14:43:
En ondertussen is RBR nog volle bak bezig RIC binnen te houden.
https://www.formula1.com/...ht-to-sign-ricciardo.html
[...]
Testing, one, two ...
Beetje duurMikeyMan schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 16:13:
[...]
Knock yourself out:
Dat was bekend ja, maar zoals ik al zei ook beter zicht op het circuit en zo, doordat je niet direct achter de coureur zit en alleen het tussenschot ziet (zoals die two-seater van F1 experience dus)
Het lijkt mij een nogal slaapverwekkende docu dus dat gaat je vast lukken.mphilipp schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 16:15:
[...]
Zou dat net zo interessant zijn als zijn leven ín de F1? Misschien leuk voor als ik een keer niet kan slapen...
"When you grow up your heart dies"
BBC world zit volgens mij standaard in alle TV pakketten. Niet dat je dit volgens mij wil zien. Heb al eens uit pure verveling naar een vlog gekeken van Rosberg. Dat was toch een beetje te veel van het goede. Het is wel een beetje een narcistisch figuur...gambieter schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 15:58:
https://twitter.com/ggoford/status/987315442959245312
[...]
Oftewel, documentaire over Nico Rosberg. Ik weet niet of dat ook makkelijk in NL te zien is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
YouTube: Jack Plooij en de safety car | #ZoekHetUitJack | 20/04/2018
Jack plooij: Zit hier de motor

Moest hierbij gelijk denken aan een artikel van mortorsport.com van een tijdje terug, interesant om te zien hoe dat in zn werk gaat.
https://nl.motorsport.com...ty-car-bestuurder-946999/
Mooi om te zien dat hij echt op de limiet rijdt met die auto en dat de coureurs erachter nog steeds roepen dat hij te langzaam gaat.
Item op het F1 youtube kanaal over de saftey car.
YouTube: F1 Safety Car Driver Bernd Maylander | Hot Lap And Interview
Lijkt mij wel een mooie baan
Edit:
Alonso rijdt een rondje met een gillende vrouw
YouTube: Fernando Alonso Takes Carina Lau for a Spin! | F1 Pirelli Hot Laps
[ Voor 10% gewijzigd door neocon op 21-04-2018 00:10 ]
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
[ Voor 96% gewijzigd door sjaool op 21-04-2018 02:00 . Reden: Spuit elf en werkt embedden van YouTube niet meer ofzo? ]
Nooit geweten dat er 2 Safety en Medical cars zijnneocon schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 00:06:
Ziggo heeft een item gemaakt met de man die meer als 700 ronden geleid heeft in de formule 1 .
YouTube: Jack Plooij en de safety car | #ZoekHetUitJack | 20/04/2018
Jack plooij: Zit hier de motor![]()
Moest hierbij gelijk denken aan een artikel van mortorsport.com van een tijdje terug, interesant om te zien hoe dat in zn werk gaat.
https://nl.motorsport.com...ty-car-bestuurder-946999/
Mooi om te zien dat hij echt op de limiet rijdt met die auto en dat de coureurs erachter nog steeds roepen dat hij te langzaam gaat.
Item op het F1 youtube kanaal over de saftey car.
YouTube: F1 Safety Car Driver Bernd Maylander | Hot Lap And Interview
Lijkt mij wel een mooie baan
Edit:
Alonso rijdt een rondje met een gillende vrouw
YouTube: Fernando Alonso Takes Carina Lau for a Spin! | F1 Pirelli Hot Laps

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Logisch toch...ook een safety car kan kapot gaan. Een lekke band heb je zo te pakken en dan wissel je liever van auto dan van wiel.Gekkenhuis schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:14:
[...]
Nooit geweten dat er 2 Safety en Medical cars zijn
En in het geval van de Medical car is het ook niet ondenkbaar dat auto 1 bij ongeluk 1 staat.....en er vlak daarna nog een ander ongeluk verderop de baan gebeurt.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Het is ook wel logisch, ik heb er alleen nooit bij stilgestaan of over nagedacht. Weer iets geleerd zullen we maar zeggensanderb schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 12:34:
[...]
Logisch toch...ook een safety car kan kapot gaan. Een lekke band heb je zo te pakken en dan wissel je liever van auto dan van wiel.
En in het geval van de Medical car is het ook niet ondenkbaar dat auto 1 bij ongeluk 1 staat.....en er vlak daarna nog een ander ongeluk verderop de baan gebeurt.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
of in de muur parkeertnachtnet schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 13:49:
Niet alleen Lekke banden zijn een reden voor een 2e med+safetycar. Berndt rijdt toch iedere SC situatie op de max van de wagen, dan wil je niet ineens rustig aan moeten doen omdat de motor oververhit raakt, of de benzine op is.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ik vind ESPN sowieso lekker onpartijdig de laatste tijd. Zij geven een fijne objectieve kijk op de sport sinds Liberty aan het roer is gekomen.
Treurige constatering dat de Amerikanen neutraal, objectief en vol met kennis kunnen berichten over de Formule 1, terwijl de Britse media werkelijk niks beters kan dan opgeblazen onzinverhalen produceren.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Behalve als het over Lewis gaat.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 19:17:
[...]
Treurige constatering dat de Amerikanen neutraal, objectief en vol met kennis kunnen berichten over de Formule 1, terwijl de Britse media werkelijk niks beters kan dan opgeblazen onzinverhalen produceren.

No matter the age, never lose the Kramer inside
DitHmtsjmftsch schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 19:29:
Er is ook een Franse Engelsman door positief over hem schrijft, hoor: https://www.motorsportweek.com/joesaward/id/00209
There are some media mountebanks trying to peddle the idea that Verstappen needs to change his style. Why would he do that? It has proven successful thus far and has given the sport a little extra zing, why on earth would you change it?
Bij STR en de eerste tijd bij RBR ging het nog niet om kampioenschappen, maar als volgend jaar RBR met een Honda-PU rijdt en Honda Renault inderdaad voorbij is, gaat elk punt tellen in het kampioenschap.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
We moeten nu ook niet gaan doen alsof Max vreselijk onrecht wordt aangedaan, vind ik. Hamilton en Vettel zijn in hun beginjaren ook vaak genoeg afgefikt in de media, hoort er een beetje bij.
Verder eens met @Grrrrrene hierboven, tuurlijk hoeft Max niets wezenlijks aan zijn stijl aan te passen. Gewoon iets beter slechte wedstrijden leren rijden met het oog op het WDC.
Het hoeft ook niet. Maar als voor WDC wilt gaan in plaats van spektakel heeft iets behoudender rijden meer rendement.Grimmie187 schreef op zondag 22 april 2018 @ 11:05:
Verder eens met @Grrrrrene hierboven, tuurlijk hoeft Max niets wezenlijks aan zijn stijl aan te passen. Gewoon iets beter slechte wedstrijden leren rijden met het oog op het WDC.
Hier zal ook wel (met sportpsychologen) op getraint worden. Voor hem zelf is dit immers ook zonde.
Verstand komt met de jaren... Meer moeten we hier eigenlijk niet over zeggenANdrode schreef op zondag 22 april 2018 @ 12:11:
[...]
Het hoeft ook niet. Maar als voor WDC wilt gaan in plaats van spektakel heeft iets behoudender rijden meer rendement.
Hier zal ook wel (met sportpsychologen) op getraint worden. Voor hem zelf is dit immers ook zonde.
Max kan absoluut geweldig rijden. Het feit dat hij Ricciardo vrijwel iedere keer te snel af is in de kwalificatie en de race en dat hij prachtige inhaalactief heeft laten zien bevestigt dat alleen maar. Dat verstand dat nodig is om WDC te worden komt vanzelf, laten we blij zijn dat de RBR nog net niet kampioenswaardig is, zodat hij met deze wat doldrieste acties geen WDC weggooit
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Ondertussen denkt Max gewoon
http://www.golfian.com/wp...-Youre-just-in-my-way.jpg
Mag ik jou ook even wijzen op het bestaan van de edit knop. Ik ga namelijk echt niet elke reactie van je lopen aanpassen. Dank u.
Oh en ja, de link werkt opeens voor geen meter en wil niet embedden, kan er niks aan doen.
[ Voor 57% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-04-2018 20:31 ]
Het gebeurt vaker dat de safetycar een andere auto raakt (of andersom)

[YouTube: https://youtu.be/2eGumLqAihI]
Ik zou het zonde vinden wanneer het gebeurt. Maar aan de andere kant is dat een heel erg goede les…Grrrrrene schreef op zondag 22 april 2018 @ 13:23:
[...]
Moet je je voorstellen hoe dat binnen zou komen: Max de snellere rijder, maar Daniel WDC omdat Max 1/3 van z'n te behalen punten weggooit door onnodige en te enthousiaste acties op de baan.
Valt me bijna tegen dat Taki Inoue er niet bij zit, maar die werd geloof ik door de Medical Car geraakt.Amphiebietje schreef op zondag 22 april 2018 @ 18:08:
[...]
Het gebeurt vaker dat de safetycar een andere auto raakt (of andersom):
[video]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
FTFY: www.reddit.com/r/formula1
En dan tijdens de raceweekend op "new" sorteren
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 22-04-2018 23:23 ]
Jeey! koningsdag dus hoef geen vrij te nemen voor de vrije trainingen! (deze tekst gaat veel voorbij komen deze week)
Vorig jaar was top, jaar daarvoor gebeurde er weinig (toen was de F2 weer top). dus alles is mogelijk.Jasphur schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:32:
[...]
Vond Baku vorig seizoen nog best een leuke race.
@Sniffels Geen feest vieren op straat?
@Jasphur Feest vieren vanaf het bankstel.
[ Voor 6% gewijzigd door Sniffels op 23-04-2018 09:45 ]
Tis wel zn auto maar een moderne foto met een andere coureur zo te zien?nachtnet schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:58:
De nieuwe GP topics voor ronde 5 t/m 8 zijn weer doorgeschoven voor plaatsing naar @naitsoezn & @DaniëlWW2.
[afbeelding]Tyrrell Racing - Francois Cevert
[afbeelding]
Cevert reed met:

De vorige VER (Vergne) heeft nog een keer met een toffe replica helm gereden in Monaco:

Autosport heeft een leuk filmpje met wagens die nooit aan de start zijn verschenennachtnet schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:58:
De nieuwe GP topics voor ronde 5 t/m 8 zijn weer doorgeschoven voor plaatsing naar @naitsoezn & @DaniëlWW2.
[afbeelding]Tyrrell Racing - Francois Cevert
[afbeelding]
https://twitter.com/autosport/status/988308942102163457?s=21

Zelfde (test)coureur maar dan in de auto van Stewart inderdaad, lijkt een Amerikaan aan het helmdesign te zien?nachtnet schreef op maandag 23 april 2018 @ 10:25:
@Grimmie187 Lekker scherp hoor(ik had even een snelle image search gedaan om de post wat op te leuken.. )Zoals hieronder..
![]()
[afbeelding]
Sowieso gaaf dat ze nog regelmatig rijden in die Tyrells, die waren in hun tijd (71-73) bijna net zo dominant als Mercedes de afgelopen seizoenen.
Zou er toen ook zo geklaagd zijn?Grimmie187 schreef op maandag 23 april 2018 @ 10:32:
[...]
Sowieso gaaf dat ze nog regelmatig rijden in die Tyrells, die waren in hun tijd (71-73) bijna net zo dominant als Mercedes de afgelopen seizoenen.
Ferrari en Alfa Romeo waren in hun tijd ook vreselijk dominant. Ik hoorde een verhaal dat ze een ronde voor de finish stopten om even de auto te poetsen (de olie vloog je om de oren in die tijd) zodat ie er mooi uitzag op de foto...en dan nog gewoon winnen
Klagen is van alle tijden, alleen de roze nostalgie bril verwijderd de scherpe randjesmphilipp schreef op maandag 23 april 2018 @ 10:57:
[...]
Zou er toen ook zo geklaagd zijn?
Ferrari en Alfa Romeo waren in hun tijd ook vreselijk dominant. Ik hoorde een verhaal dat ze een ronde voor de finish stopten om even de auto te poetsen (de olie vloog je om de oren in die tijd) zodat ie er mooi uitzag op de foto...en dan nog gewoon winnen
PSN
Klagen, ja, dat is natuurlijk cultuur. Moest het nou echt vandaag weer afkoelen, was wel lekker temperatuurtjeYakuzA schreef op maandag 23 april 2018 @ 10:59:
[...]
Klagen is van alle tijden, alleen de roze nostalgie bril verwijderd de scherpe randjes
Klagen is van elke cultuur.Stoelpoot schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:01:
[...]
Klagen, ja, dat is natuurlijk cultuur. Moest het nou echt vandaag weer afkoelen, was wel lekker temperatuurtje
En daar kunnen we dan weer over klagen.
alles kan off-topic
https://fantasy.formula1....ds/league?type_param=7804
Invite code is: 6e76a1
Die kan je hier invullen https://fantasy.formula1.com/join
Ok, cool, eens kijken of het wat is!Jelv schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:23:
Voor wie ook de F1 Fantasy speelt. Heb er eentje aangemaakt voor GoT:
https://fantasy.formula1....ds/league?type_param=7804
Invite code is: 6e76a1
Die kan je hier invullen https://fantasy.formula1.com/join
www.scinus.com
RB achter lando norris aan? Ik heb geen idee hoe waar dit bericht kan zijn.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Geruchten...waarschijnlijk praat ie met iedereen tot ie een poot heeft gezet onder een contract. Lijkt me een normale gang van zaken. Zolang ie geen exclusiviteitsbeding heeft getekend is ie 'fair game'.Snowhite0901 schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:27:
https://www.autobahn.eu/8...is-gekaapt-door-red-bull/
Praten met (oa) Red Bull/Toro Rosso kan ook een tactiek zijn om een hogere prijs of betere omstandigheden af te dwingen.
STR moet sowieso iets doen om de voorraad jonge talenten aan te vullen. Want hoewel Hartley goede dingen doet vwb ontwikkeling, is het volgens mij geen racewinnend wonder. Gasly belooft wat dat betreft meer. Dus een rol als development rijder zou Hartley beter passen en dan Lando naast Gasly zetten. Hebben ze weer twee opwindende rijders op voorraad.
Valt op zich ook nog wel mee...niet alles is helemaal aan de safety car te wijten. Als dit alles is, op de schaal van autosportevenementen die er wekelijks plaatsvinden in de wereld.Amphiebietje schreef op zondag 22 april 2018 @ 18:08:
[...]
Het gebeurt vaker dat de safetycar een andere auto raakt (of andersom)
De allerlaatste is erg vaag. Lijkt er haast op dat er een joyrider bezig was. Baan blokkeren, politiemotor erbij...vreemde situatie.
[edit]
Hebbes: That time a drunk doofus stole the pace car
[ Voor 15% gewijzigd door mphilipp op 23-04-2018 13:56 ]
wordt in het filmpje ook gezegdmphilipp schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:54:
[...]
De allerlaatste is erg vaag. Lijkt er haast op dat er een joyrider bezig was. Baan blokkeren, politiemotor erbij...vreemde situatie.
De safety car wordt niet bestuurd door een van de officials.
Op zich zou ik ook best wel in de safety car een rondje willen rijden
Ah, ik heb hier geen geluid op de werkplek...demonic schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:57:
[...]
wordt in het filmpje ook gezegd
De safety car wordt niet bestuurd door een van de officials.
Mis alleen de 'DAF' Formule 1 autoJasphur schreef op maandag 23 april 2018 @ 10:19:
[...]
Autosport heeft een leuk filmpje met wagens die nooit aan de start zijn verschenen
https://twitter.com/autosport/status/988308942102163457?s=21
https://badgergp.com/inst...t-was-banned-immediately/
2016 belde, ze willen hun grap terugiichel schreef op maandag 23 april 2018 @ 14:20:
Well done Baku.
PSN
Origineel bericht;Snowhite0901 schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:27:
https://www.autobahn.eu/8...is-gekaapt-door-red-bull/
Wen der streitbare Doktor wohl damit meint? Etwa Lando Norris, das größte Talent, das es derzeit im Motorsport gibt? Der Formel 2-Spitzenreiter hat zwar einen Vertrag mit McLaren, doch der muss neu verhandelt werden, wenn ihm McLaren nächstes Jahr kein Cockpit bieten kann. Toto Wolff führte mit dem Vater von Norris in Bahrain ein langes Gespräch. Doch kann er dem 18-jährigen Engländer auch ein Cockpit bieten? Red Bull könnte. Man hat ja noch das B-Team Toro Rosso.
Het originele artikel bevat enkel aannames en veronderstelt dat het mogelijk Norris zou kunnen zijn maar dit is nergens door RB (Marko) zo uitgesproken.
Lando Norris ist das größte Talent im Motorsport. Wenn McLaren seinem Junior 2019 kein F1-Cockpit bieten kann, darf er wechseln.
Testing, one, two ...
Hij was ook enkele seconden sneller dan de Williams met gewone versnellingsbak. En die was al een straatlengte voor op de rest. Het seizoen zou supersaai geworden zijn...Tomba schreef op maandag 23 april 2018 @ 14:17:
[...]
Mis alleen de 'DAF' Formule 1 auto
https://badgergp.com/inst...t-was-banned-immediately/
https://gfycat.com/ElaborateActiveAsianporcupine
Alboreto geeft erg weinig fucks in ieder geval..
Waarom Hyper in Monaco?Jasphur schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:35:
[...]
Ik denk ook niet dat dit voor tijdens de race was. En… als iedereen dit heeft dan is er toch geen probleem
[afbeelding]
Dan is de race nog sneller voorbij

Wel geinig dat ze links onderaan netjes neerzetten dat alle F1-logo's trademarks van de FOL zijn.
inschrijving Beta F1 2018. via @Verwijderd
Verwijderd in "[PS4] PlayStation 4 - deel 9"
Ben erg benieuwd, lijkt mij een positieve ontwikkeling
Ben benieuwd of ze dan ook meer statistieken en nieuws erbij pakken of dat het vooral het bekijken van de beelden is en daar commentaar bij geven. Wat ik hier en elders vooral als klacht zie is dat er fouten gemaakt worden op basis van beeld en ook herstel ontbreekt. Een tweede mening is prima (al acht ik Mol ervaren genoeg om eenzelfde inzicht te kunnen bieden), maar het lijkt me beter als die echt wat anders toevoegt.
Zelf vind ik Mol prima, maar kan ik begrijpen dat anderen liever een tweede commentator erbij willen. Ik ben benieuwd of Mol zijn mond ook dicht kan houden om Giedo het woord te geven
Yes!!! Vermoed dat dit een stuk prettiger kijken/luisteren wordt.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Mooi, Olav kan soms wel wat hulp gebruiken tijdens de race.

Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2018: Topicreeks: [F1] Seizoen 2018 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1