PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Sauber, Haas en Ferrari. Veel rood en wit vooral.
En straks nog een compleet oranje McLaren erbij, en dan zijn we compleet

Ik mis beetje de originaliteit zoals bij Formule E
[ Voor 14% gewijzigd door beOnt op 22-02-2018 16:04 ]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Remy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:00:
[...]
Hulkenberg, Mexico 2017: https://www.racefans.net/...gp-team-radio-highlights/
[...]
Ahh, goede herinneringen. Hard gelachen om die quote. Dat was een aparte race.Vettel: “Oh mamma mia. It’s a little bit too much”
Agreed...ik zat ook even met kippenvel. Vooral om deze drie subtiele woorden:Leoon. schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:01:
[...]
Awesome. De Hulk dus. Dat was best een apart moment toen..
Oftewel, maak geen contact met de grond terwijl je contact met de auto hebtand jumping off
Dit had best fout kunnen aflopen denk ik. Geen idee van hoeveel stroom er op zo'n auto kan staan (volts/amperes en dat soort toestanden), maar goed.
https://twitter.com/chrismedlandf1/status/966690265791594497
Het lijkt erop ja. En naar beneden gebogen, denk ik te zien?Novadecasa schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:07:
Een kleine T-wing op de Ferrari net voor de achtervleugel?
Zie dat Ferrari er geen op heeft zitten dit jaar? En RBR maar aan 1 zijde.

[ Voor 3% gewijzigd door dannx1986 op 22-02-2018 16:18 ]
Is dat niet waar de camera gemonteerd is? Voor de beelden die wij vanaf de T-cam zien op tv?dannx1986 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:17:
Waarvoor dienen de kleine wings op de inlaat eigenlijk?
[afbeelding]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Geen idee wat je bedoelt, maar kan het niet zijn dat het om de camera gaat? Die zit ook vaker aan de zijkant van de airbox.dannx1986 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:17:
[afbeelding]
De T-cam zit helemaal bovenop, maar soms heb je ook beelden van opzij (waarbij je langs de helm af kijkt). Deze zal dannx1986 gok ik bedoelen.Leoon. schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:18:
[...]
Is dat niet waar de camera gemonteerd is? Voor de beelden die wij vanaf de T-cam zien op tv?
[ Voor 29% gewijzigd door RobertMe op 22-02-2018 16:19 ]
Daar zit een camera en timing apparatuur in. Ik dacht dat het een verplichtig is. Dus Ferrari zal er ook met eentje komen.dannx1986 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:17:
[afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
YouTube: BMW Mechanic in KERS ShockerRemy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:08:
[...]
Oftewel, maak geen contact met de grond terwijl je contact met de auto hebt
Dit had best fout kunnen aflopen denk ik. Geen idee van hoeveel stroom er op zo'n auto kan staan (volts/amperes en dat soort toestanden), maar goed.
[ Voor 9% gewijzigd door RoytjuhV op 22-02-2018 16:20 ]
Goddomme, dan slaat je hart wel even over zeg. Lijkt me niet fijn
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik ben nog steeds niet overtuigd. Op deze foto's is dat sowiezo niet te zien door de andere hoek van beide foto's.powah33 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:53:
[...]
Kijk eens bij het achter wiel, en dan de overgang van bodem plaat naar bodywork/motorkap.
Bij de W08 is de inkeping heel laag zelf onder de hoogte van de wielnut.
Bij de W09 is het stuk wat naar binnendraait veel groter en hoger... als we de wielnut aanhouden als hoogte zie je dat het stuk bodywork daar veel hoger naar binnen draait. een beetje zoals bij Redbull.
De nieuwe merc heeft een hele kleine compacte motorkap/kont.
[afbeelding]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Of hij slaat een paar keer sneller of langzamer of gewoon niet meer. Ik blijf in elk geval liever weg van deze schokkende ontdekkingen tenzei mijn hart al stilstaatLeoon. schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:22:
[...]
Goddomme, dan slaat je hart wel even over zeg. Lijkt me niet fijn
Gevonden op de F1 site:Jasphur schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:19:
[...]
Daar zit een camera en timing apparatuur in. Ik dacht dat het een verplichtig is. Dus Ferrari zal er ook met eentje komen.
The four carefully defined camera/camera housing locations are: the wing mirrors, the sides of the nose, the sides of engine cover and the top of the air box.
The camera housing mounted on top of the air box above the driver’s head must always contain a camera. A camera or camera housing must be fitted at the other three locations, depending on broadcast decisions.
In addition to cameras, all cars must also be fitted with two timing transponders supplied by the officially appointed timekeepers. These transponders, which are fitted beside the cockpit and in the front of the chassis, allow the timekeepers to record every lap time of every car throughout the weekend.
Any decision as to whether a camera or camera housing is fitted in those positions will be by agreement between the relevant Competitor and the Commercial Rights Holder.
[ Voor 47% gewijzigd door dannx1986 op 22-02-2018 16:40 ]

Complete Mercedes W09 gallery van vandaag:
https://www.racefans.net/...-uncover-new-f1-car-2018/
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Weinig, zegt ie.Damian schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:53:
Weinig drastische wijzigingen bij de Mercedes en de Ferrari. Ik hoop dat hierdoor de overige teams wat gevonden hebben en daardoor dichterbij komen. Zal nog steeds aan de krachtbron liggen, maar ik heb wel vertrouwen in Renault en Honda bijvoorbeeld.

Totaal andere wagen
Grootste verschil is dat de 2017 wagen bovenaan op de foto staat en de 2018 wagen onderaan.AzzKickah schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:55:
[...]
Weinig, zegt ie.
[afbeelding]
Totaal andere wagen
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Bensimpel
Positieve meneer
Redbull kampioenDamian schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:53:
Weinig drastische wijzigingen bij de Mercedes en de Ferrari. Ik hoop dat hierdoor de overige teams wat gevonden hebben en daardoor dichterbij komen. Zal nog steeds aan de krachtbron liggen, maar ik heb wel vertrouwen in Renault en Honda bijvoorbeeld.

😆 - Denk ook eens om ;)
Mijn eerste reactie mbt tot de MERC is dat ze grotendeels dezelfde auto hebben, echter wat hebben ze dan gedaan in de winter? Ik ben bang dat ze flink wat tijd in de motor department hebben gestoken, en dat zou geen goed nieuws zijn voor de rest..
Voor wat de Ferrari bertreft, leuke auto maar ik vind het té rood. En die helo met rood zwart vind ik ook niet mooi, geeft met sommige camera punten juist een nadruk erop in plaats van dat het mooi weggewerkt is. Ben ook wel benieuwd naar die spiegels en wat ze nou precies bij de sidepots hebben.
Al met al, vorig jaar had ik bij merc en Ferrari een wow gevoel, en bij RBR een meh gevoel en hoopte ik dat ze nog tricks hadden die ze nog niet wilde laten zien. And we all know how that turned out.
Dit jaar heb ik bij RBR een wow, bij Ferrari een kind of Nice en bij Mercedes een meh but maybe they did something with the engine gevoel. Ik hoop van harte dat vorig jaar een goede graadmeter was
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-02-2018 18:44 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Benieuwd naar de test week al zegt die eerste week zeer weinig.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
-Nog kleinere sidepods dan de RBR;
-Veel aero snufjes met mini t-wing, spiegels en halo;
-Super slanke packaging achterin;
-Veel detail op de voorvleugel;
-Rake richting RBR, wielbasis richting Mercedes.
Ben iig blij dat Ferrari doorgezet heeft met aggresieve keuzes net als vorig jaar. Nu nog hopen dat het zich uitbetaalt..
Zeker, ik hoop het ook zo. Ben ook erg benieuwd naar McLaren morgen!Grimmie187 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:21:
Geheel niet objectief ben ik toch best onder de indruk van de nieuwe Ferrari!
Ben iig blij dat Ferrari doorgezet heeft met aggresieve keuzes net als vorig jaar. Nu nog hopen dat het zich uitbetaalt..
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Jawel maar dat is al een jaartje geleden als ik me niet vergis.DaniëlWW2 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:31:
Heeft iemand al een vergelijkend vooraanzicht van de W07 en W08 gezien?

[ Voor 61% gewijzigd door dannx1986 op 22-02-2018 18:34 ]
DaniëlWW2 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:31:

Als je de afbeeldingen van @dannx1986 pakt en dan deze van de W09 erbijDaniëlWW2 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:31:

De spiegeltjes waar lucht doorheen stroomt om drag te verminderen, zullen wel snel gekopieerd worden.Grimmie187 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:21:
Geheel niet objectief ben ik toch best onder de indruk van de nieuwe Ferrari!

https://f1manager.info/ranking/4605
McLaren gaat de dikste/mooiste wagen afleveren! Prestaties buiten beschouwing gelaten.
Volgens mij hebben de teams het liefst dat hun theorieën werken, niet de prijs voor de dikste wagenAmbianz schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:23:
McLaren gaat de dikste/mooiste wagen afleveren! Prestaties buiten beschouwing gelaten.
Bedoel je de MGU-H / MGU-K? Die zijn er beiden nog? Alleen bij het nieuwe motorreglement zou de MGU-H (motor generator unit heat) komen te vervallen. Daar is nu dus nog geen sprake van.Jasphur schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:51:
Zo zie je echt goed hoe slank de wagen is. Heeft dat te maken met het wegvallen van het MGU onderdeel?
Fuck me, dat ding ziet er dik uit. Kan zo in een Mad Max film bijna.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Hoeveel kleiner zijn die sidepods? Animatie voor de verhouding/overgang: https://www.reddit.com/r/.../?st=jdyvnh4r&sh=9f350cb8
Verder een video met analyse (15 mins) van de SF71H: YouTube: F1 Ferrari SF71H Analysis - Lets Talk F1 2018
Ferrari heeft een dodehoek sensor ingebouwd. Hebben ze toch geleerd van SingaporeJasphur schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:21:
Scarbs vindt de zijspiegels interessant. Maar ik zou jiet weten wat ik moet zien eigenlijk. Of moet ik even op een groter scherm gaan kijken.
[afbeelding]
PSN: IS_DJ
Zijn speciale film dag bandenFormula one schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:15:
Waarom rijden ze op wets het lijkt droog
Het is inderdaad echt een groot verschil. Des te opvallender is het dat Mercedes geen echte veranderingen laat zien rond de sidepods.Remy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:09:
[...]
Hoeveel kleiner zijn die sidepods? Animatie voor de verhouding/overgang: https://www.reddit.com/r/.../?st=jdyvnh4r&sh=9f350cb8
Verder een video met analyse (15 mins) van de SF71H: YouTube: F1 Ferrari SF71H Analysis - Lets Talk F1 2018
De berekening is gebaseerd op:
In de top-10 vinden we twee coureurs terug die nu nog rijden: Vettel en Alonso. Hamilton = 12, RIC = 32 en RAI = 34.1. What percentage of car-driver performance is contributed by the driver and what percentage is contributed by the car/team?
2. How do the percentages in #1 vary for different types of circuits and weather?
3. Who are best individual drivers of all time, in order of the difference they made to performance?
Verder blijkt uit het model dat, in de periode 1979-2016 86% van de resultaten beïnvloed wordt door de auto/team, en 14% door de coureur.
In de top 5 zien we verder natuurlijk ook wel wat bekende namen...maar ik ga niet alles verklappen.
Bestaan er echt speciale filmdag banden? Zal toch wel gewoon een setje full wets zijn?Jasphur schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:20:
[...]
Zijn speciale film dag bandenLijken op wets inderdaad.
Zeker niet!Grimmie187 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:37:
[...]
Bestaan er echt speciale filmdag banden? Zal toch wel gewoon een setje full wets zijn?
They are not wet tyres, but are the "Demo" spec tyres that pirelli supplies. they are a completely different compound, with the idea being that teams cannot use them to learn much about the cars, and therefore discourage the use of filming days as testing days.
Via dezea) they don't need peak grip
b) they probably get better grip from warm wet tires than cold dry tires
Ik vind het nog alleszins meevallen. Ik denk dat dit camerabeeld iets hoger zit dan de ogen en dat daarom de driehoek nu wat heftiger in beeld komt dan dat BOT daadwerkelijk zit. Ik vind alleen de rechte stukken nog redelijk tricky. Maar goed. Ze hebben allemaal deze 'handicap' dus iedereen is gelijk.
Inderdaad meevallen, had het veel erger verwacht.Jasphur schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:55:
[...]
Ik vind het nog alleszins meevallen. Ik denk dat dit camerabeeld iets hoger zit dan de ogen en dat daarom de driehoek nu wat heftiger in beeld komt dan dat BOT daadwerkelijk zit. Ik vind alleen de rechte stukken nog redelijk tricky. Maar goed. Ze hebben allemaal deze 'handicap' dus iedereen is gelijk.
Deze camera zal zoals je al zegt, boven op de helm zitten .. en dus een iets vertekend beeld geven.

De camera zit dus achter het vizier
Moet zeggen dat de halo me niet tegenvalt met dit beeld: sowieso zal FOM dit soort beelden niet toepassen denk ik. Zeker bij hogere snelheden / hobbelige circuits is er te veel vibratie, dat zag je nu al.
Word je vanzelf misselijk als je een race kijkt: voel wat een F1-coureur voelt!
edit: don't call it a comeback!

Kvyat bij Ferrari, wie had dat gedacht!
nog eentje van alle coureurs bij de wagen:

[ Voor 21% gewijzigd door Remy op 22-02-2018 21:08 ]
Kan de tweet zo 123 niet terugvinden maar dese opnames zijn gemaakt met een bril met camera. Wel degelijk een representatief perspectiefpowah33 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:59:
[...]
Inderdaad meevallen, had het veel erger verwacht.
Deze camera zal zoals je al zegt, boven op de helm zitten .. en dus een iets vertekend beeld geven.
Klopt wat je zegt, Remy had het ook al gepost.Cranzai schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:04:
[...]
Kan de tweet zo 123 niet terugvinden maar dese opnames zijn gemaakt met een bril met camera. Wel degelijk een representatief perspectief
Je ziet dat de camera achter het vizier zit.
Dan nog vind ik het steuntje van de halo niet extreem vervelend in het beeld zitten.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Cranzai schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:04:
[...]
Kan de tweet zo 123 niet terugvinden maar dese opnames zijn gemaakt met een bril met camera. Wel degelijk een representatief perspectief

Testing, one, two ...
Mooie detailplaat!
Tof om te zien dat ze zelfs inlets in de Halo gemaakt hebben die (neem ik aan) koeling richting de enginecover sturen (rechtsboven de T van HUBLOT).
[ Voor 12% gewijzigd door Grimmie187 op 22-02-2018 21:26 ]
Wat zou er onder dat kleine, op de sidepod vastgeplakte kartonnen doosje zitten?Grimmie187 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:24:
[...]
Mooie detailplaat!
Tof om te zien dat ze zelfs inlets in de Halo gemaakt hebben die (neem ik aan) koeling richting de enginecover sturen (rechtsboven de T van HUBLOT).
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Is gewoon een vleugeltje. Hebben we ook gezien bij Sauber als ik me niet vergis, en verwacht hem bij elk team na de test.Grimmie187 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:24:
[...]
Mooie detailplaat!
Nee bij het begin van de Halo zitten ingangen, zie onderstaand detail (linksboven Ray Ban):Bosmonster schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:31:
[...]
Is gewoon een vleugeltje. Hebben we ook gezien bij Williams als ik me niet vergis, en verwacht hem bij elk team na de test.
https://i.imgur.com/0ipUTun.jpg
Ik zie niks? De halo is een stock onderdeel, daar kunnen ook geen gaten in zitten. Misschien mis ik iets?Grimmie187 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:32:
[...]
Nee bij het begin van de Halo zitten ingangen, zie onderstaand detail (linksboven Ray Ban):
Mooi hoor, zo'n berekening die ergens op gestoeld lijkt, maar een Christian Fittipaldi op 11 doet voor mij het vertrouwen in deze lijst dalen naar nul...Remy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:36:
Overigens, voor de stats en computer modelingfans: er is een computermodel bedacht om de top-50 F1-coureurs of all time te rangschikken. Het is in mei 2016 gepubliceerd: https://newatlas.com/comp...rivers-of-all-time/43147/
De berekening is gebaseerd op:
[...]
In de top-10 vinden we twee coureurs terug die nu nog rijden: Vettel en Alonso. Hamilton = 12, RIC = 32 en RAI = 34.
Verder blijkt uit het model dat, in de periode 1979-2016 86% van de resultaten beïnvloed wordt door de auto/team, en 14% door de coureur.
In de top 5 zien we verder natuurlijk ook wel wat bekende namen...maar ik ga niet alles verklappen.
Dat Fangio veruit de grootste cojones had destijds is wel duidelijk!
Inlets in de halo? Volgens mij mogen ze er alleen vleugeltjes op zette. Dus niet stukken uithalen of zo.Grimmie187 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:32:
[...]
Nee bij het begin van de Halo zitten ingangen, zie onderstaand detail (linksboven Ray Ban):
Edit:
Mogelijk dat je je 'vergist' doordat ze de onderkant van de halo zwart hebben gemaakt? Dat dat een vertekend beeld is dat er iets 'opens' is?
[ Voor 17% gewijzigd door RobertMe op 22-02-2018 21:36 ]
https://imgur.com/V2NU5Lg
[ Voor 14% gewijzigd door Grimmie187 op 22-02-2018 21:46 ]
Dat is volgens mij gewoon de zwarte onderkant plaat van de Halo die een klein stukje doorlooptGrimmie187 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:39:
Deze bedoel ik, of zie ik het verkeerd?
Mooi filmpje! Mercedes maakt wel mooi 'promotie' voor de halo. (Ze geven er iig veel info over). Het lijkt overigens wel alsof er een camera oid zit in de steun voor de driver, dat zou wel tof zijn om tijdens een race t hoofd van een driver te zien, zo close up.
Grimmie187 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:39:

Volgens mij loopt de zwarte kleur gewoon door onder en langs de halo. Het punt dat je aanwijst is ook het mounting point van de halo en daar kan echt niet aan gerommeld worden.
edit: Remy hieronder heeft een stuk beter plaatje gevonden
Ik verwacht wel een hoop geëxperimenteer met vleugels en aero onderdelen op de halo nog begin dit seizoen (net als met de kleerhanger die uiteindelijk iedereen wel had na een paar races).
[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 22-02-2018 21:43 ]
Misleiding, is gewoon de zwarte 'binnenkant' van de halo:Grimmie187 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:39:

Zeker geen gaten. Ze mogen maar twee dingen doen met de halo:
- Aerodynamica 'extra' toepassen zoals in bovenstaande foto (dus geen dingen weghalen, en zeker geen gaten maken)
- logo's / kleuren / andere branding
Het is gewoon een 6kg zware slipperding. We moeten er maar aan wennen

Meneer Wolff was er anders niet over te sprekenMelantrix schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:40:
[...]
Mooi filmpje! Mercedes maakt wel mooi 'promotie' voor de halo. (Ze geven er iig veel info over). Het lijkt overigens wel alsof er een camera oid zit in de steun voor de driver, dat zou wel tof zijn om tijdens een race t hoofd van een driver te zien, zo close up.
http://www.planetf1.com/n...-take-a-chainsaw-to-halo/
Ze hebben iig wel het logo goed overgenomen..Remy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:42:
[...]
Het is gewoon een 6kg zware slipperding. We moeten er maar aan wennen

[ Voor 35% gewijzigd door Grimmie187 op 22-02-2018 21:48 ]
Die krijgen de coureurs toch op het display in/boven het stuur te zien?Phusebox schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:57:
Als ze nou wat leds in die Halo verplicht hadden dan kon je daar meteen gele vlaggen etc op tonen. Niet te missen.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Blijkbaar niet duidelijk genoeg.alesandro_46 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:59:
[...]
Die krijgen de coureurs toch op het display in/boven het stuur te zien?
Vorig jaar ook al: https://cdn-8.motorsport....chionne-and-the-scu.jpgTf
Ik vind het zo raar staan
Klopt die had ik ook gezien, maar ze zijn wel het enige team dat filmpjes maakt die het duidelijk maakt wat voor invloed de Halo heeft (ze hebben een tijdje terug een filmpje geplaatst over hoe zwaar dat ding is, wat ze ermee kunnen en waarvoor het dient.) en nu weer een filmpje met hoe het eruit ziet voor een driver etc.powah33 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:47:
[...]
Meneer Wolff was er anders niet over te spreken![]()
Waarschijnlijk maken ze de filmpjes vooral om zichzelf te overtuigen dat het nuttig is
Klopt, mijn zoon (11) merkte het direct op inderdaad. Hij vond het geen mooie auto trouwens.Remy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:05:
Is het overigens nog niemand opgevallen dat Ferrari z'n wagen lanceert zonder coureurnummer?
Vorig jaar ook al: https://cdn-8.motorsport....chionne-and-the-scu.jpgTf
Ik vind het zo raar staanEn het draagt imho bij aan de 'kaalheid' en overvloed aan rood op de body.
Heeft net als ik alweer de dikke kriebels voor wat er komen gaat en zit ondertussen druk zijn Assetto Corsa aan te passen met de nodige mods.
Offtopic:
Had hij weggehaald bij F1 mania.ru. Gelukkig heb ik 'm opgevoed en installeert hij niet zomaar iets.
Dus vandaag die download ff bekeken en ja hoor, de bijgeleverde exe files vol met vier russen
Nog een 4 weken en dan zijn we weer de eerste perso's aan het bespreken en kunnen we ons voorbereiden op een hopelijk mooie start van het seizoen.
Aan de andere kant waren zij de eerste met het Halo concept...powah33 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:47:
[...]
Meneer Wolff was er anders niet over te spreken![]()
bron: http://www.skysports.com/...for-closed-cockpit-debate

Ein paar Geheimnisse trägt der Vettel-Renner noch. Durch Aufhellen der Bilder wirkt es so, als verbirgt sich hinter dem Bargeboard noch eine Öffnung. Das werden wir uns bei den Tesfahrten ganz genau anschauen.

Testing, one, two ...
Wereldkampioen worden gaat niet meer gebeuren maar het zou zo mooi zijn als ie nog een paar overwinningen kan pakken voor ie uit de formule 1 stapt.
33Remy schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 07:45:
McLaren MCL33 launch over een kwartierhttps://twitter.com/McLarenF1/status/966925902738112512
Klopt, deze foto is wat beter bewerkt:hardware-lover schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 00:20:
Volgens AMuS is er misschien nog een extra opening te vinden achter het Bargeboard bij Ferrari. Ze hebben een foto wat lichter gemaakt waardoor dit het geval lijkt te zijn.
Ein paar Geheimnisse trägt der Vettel-Renner noch. Durch Aufhellen der Bilder wirkt es so, als verbirgt sich hinter dem Bargeboard noch eine Öffnung. Das werden wir uns bei den Tesfahrten ganz genau anschauen.
[afbeelding]

Krijg er wel een beetje OCD van
Waarom dat blauw? En als er dan toch blauw moet zijn waarom de halo dan niet ook blauw?
Huh, waarom zag ik dat blauwe niet in het filmpje? Dat leek zwart. Ik ga nog een keer kijken
Dat blauwe ziet er wel meer metallic donkerder uit op het filmpje dan de foto's hierboven. Dat eerste zou ik wel mooier vinden.
[ Voor 86% gewijzigd door Oekol op 23-02-2018 08:07 ]

edit: Sean Bull zat er niet ver vanaf
Hier de comparison:

[ Voor 55% gewijzigd door Remy op 23-02-2018 08:12 ]

Aero ziet er wel gaaf uit. Die vinnetjes op de sidepods is wel nice!
Als ik het zo zie vond ik de vorige kleur oranje ook wel mooier op 't eerste gezicht. Naja als hij maar hard rijdt!
Vooral flink op dieet geweest rond de sidepods zo te zien. En er gebeurt nogal veel rond de bargeboards (zie top down foto).Remy schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:06:
De MCL33 vs de MCL32:
[afbeelding]
edit: Sean Bull zat er niet ver vanaf![]()
https://www.carscoops.com...laren-renault-mcl33-will/
Ik mis trouwens Renault? Of doen ze bij McLaren geen engine supplier meer op de auto vermelden?
[ Voor 9% gewijzigd door Grimmie187 op 23-02-2018 08:12 ]
Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2018: Topicreeks: [F1] Seizoen 2018 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1