YouTube: F1 2017 | Lance Stroll Crash In Gravel Barcelona Testing Day 2
Barcelona..
Maakt niet uit dat het maar op 1 of 2 banen ligt.. het ligt er .. dus moet er over nagedacht worden toch?
*sowieso
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
*sowieso
Denk je echt dat ze dat niet gedaan hebben?DonJunior schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:36:
[...]
Barcelona..
Maakt niet uit dat het maar op 1 of 2 banen ligt.. het ligt er .. dus moet er over nagedacht worden toch?
Tja, ik snap het punt wel hoor...en ben het eigenlijk ook wel eens.DonJunior schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:39:
@albino71 .. dat denk ik zeker wel.. Maar dat zien we niet terug in de video. Daar gaan ze uit van een crash op het asfalt. In mijn ogen blijft de vraag staan die @scorpie stelt.
(overigens niet persoonlijk naar jou natuurlijk, maar ik denk er zo ineens over na)
*sowieso
Kijk eens bij het achter wiel, en dan de overgang van bodem plaat naar bodywork/motorkap.Damian schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:31:
[...]
Volgens mij komt dat echt door het paintwork en de kleinere sharkfin, ik zie echt geen verschil in de motorkap.
[ Voor 10% gewijzigd door powah33 op 22-02-2018 15:02 ]
https://f1manager.info/ranking/4605
En hoe is dat dan moeilijker als je geen Halo hebt? Als het grind tot de rand van je cockpit staat moet je jezelf eruit graven. Halo of niet, dat is lastig. Dus moet je wachten op de extraction crew. In de fik vliegen doet een auto niet zo heel snel meer. Tegen de tijd dat ie echt in de vlotter staat is de crew al lang en breed bij je.DonJunior schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:30:
[...]
Recalcitrant of niet.. ik ben er wel door getriggerd.. want inderdaad.. Hoe dan? De video heeft mij geen uitsluitsel wat er gebeurd als de auto ondersteboven OP de Halo ligt in de grindbak??
Want de grindbak is geen vaste structuur en dus kan het voorkomen dat het hoogste punt van de auto in de grindbak weg zakt en de auto dus volledig op de halo komt te liggen....
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Het artikeltje eventjes aan het doorlezen, kom ik dit tegen:ArnevdS schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:55:
[...]
Snel Google resultaat: https://www.autosport.com...out-f1-halo-device-busted
[ Voor 6% gewijzigd door Cranzai op 22-02-2018 14:57 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Begonnen! Ook daar regen...
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Op basis van deze foto's kun je dat niet concluderen. De hoek waarop de auto op de foto staat is totaal verschillend.powah33 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:53:
[...]
Kijk eens bij het achter wiel, en dan de overgang van bodem plaat naar bodywork/motorkap.
Bij de W08 is de inkeping heel laag zelf onder de hoogte van de wielnut.
Bij de W09 is het stuk wat naar binnendraait veel groter en hoger... als we de wielnut aanhouden als hoogte zie je dat het stuk bodywork daar veel hoger naar binnen draait. een beetje zoals bij Redbull.
De nieuwe merc heeft een hele kleine compacte motorkap/kont.
[afbeelding]
Serieus, waarom zouden ze daar gaan zitten?kevlar01 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:02:
KVY en SAI in het publiek bij de Ferrari launch
Zwaar irritantBadeend schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:03:
Iemand heeft aan de volumeknop lopen kutten
Pijnlijk moment inderdaadJeroenTheStig schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:04:
"Sergio Marchiono uuh Marchione"
Well done Marc Gene
Dat gaat nog wel even duren hoor.. ze hebben die fans niet voor niets ingevlogenDigitalError schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:05:
heel dit gelul is irritant, laat gewoon die auto zien
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Maar we kijken toch allemaal om te zien hoeveel passie de fans hebben voor Ferrari? Wat kan de auto toch schelen tijdens een launch.DigitalError schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:05:
Waarom ben ik niet gevraagdSmithNL schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:05:
[...]
Dat gaat nog wel even duren hoor.. ze hebben die fans niet voor niets ingevlogen
*sowieso
Bensimpel
Positieve meneer
Typisch ItaliaansDigitalError schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:05:
😆 - Denk ook eens om ;)
Waarschijnlijk een stagiair mag ik hopen, komt niet echt professioneel over wel iets typisch Italiaans.Badeend schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:03:
Iemand heeft aan de volumeknop lopen kutten
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Was KVY niet officieel testcoureur geworden bij Ferrari?Jackson6 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:03:
[...]
Serieus, waarom zouden ze daar gaan zitten?
Nee was een joke, KVY is natuurlijk test-coureur, en wie weet is dit wel een voorbode dat Sainz naar Ferrari gaat (ooit).RobertMe schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:07:
[...]
Was KVY niet officieel testcoureur geworden bij Ferrari?
SAI weet ik dan ook niet.
Word anders bevestigd in volgend filmpje vanaf 54 seconden. tight as he has ever seen.JeroenTheStig schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:02:
[...]
Op basis van deze foto's kun je dat niet concluderen. De hoek waarop de auto op de foto staat is totaal verschillend.
Valt wel mee dusSmithNL schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:05:
[...]
Dat gaat nog wel even duren hoor.. ze hebben die fans niet voor niets ingevlogen
Zat exact hetzelfde te denkenJeroenTheStig schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:11:
het zou toch wat zijn als er nu een groene auto het podium op wordt gerold
*sowieso
https://tweakimg.net/g/fo...QoBo1a9AhlKif3%2Ffull.jpgCranzai schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:57:
[...]
Het artikeltje eventjes aan het doorlezen, kom ik dit tegen:
[afbeelding]
Moet zeggen dat ik dat er wel gaaf uit vind zien, voor renault en mercedes zou daar prima een logo'tje passen
(Ferrari en McLaren mogen niet want hun logo's zijn niet symmetrisch)
Buiten wel.Jackson6 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:15:
Bij Ferrari valt die Halo tenminste niet op.
De mooiste
[ Voor 100% gewijzigd door jmderonde op 22-02-2018 15:17 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Potdikkie, daarom moesten ze dus eerst nog zolang praten. Nadat ik dat gezegd heb hebben ze ff snel een ferrari stikkertje gepakt
Cranzai schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:16:
[...]
Potdikkie, daarom moesten ze dus eerst nog zolang praten. Nadat ik dat gezegd heb hebben ze ff snel een ferrari stikkertje gepakt![]()
Over de Ferrari Halo, miss was hij wel stoerder geweest in t wit met een paar italiaanse vlag streepjes, rood is ook zo rood.
Ik mag hopen dat de Benz wederom oppermachtig is.Fugitive2008 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:16:
Heel gave wagen nu al! Hopelijk wordt het een nog mooier jaar voor Ferrari!
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Dan krijg je zoiets?DonJunior schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:13:
Jup... hij is rood.
Wat zou het toch een stunt zijn als ze ineens een Ferrari Gele auto zouden releasen. Dat is pas ballen tonen!!
[ Voor 14% gewijzigd door SmithNL op 22-02-2018 15:20 ]
Het kan opzich prima..Aardappel schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:19:
[...]
Dan krijg je zoiets?
https://upload.wikimedia...._the_N%C3%BCrburgring.jpg
Allemaal rood en één Zweedse Ferrari
*sowieso
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Watch and learn Williams. Zo zet je je personeel neer.Remy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:21:
Ik moet zeggen: eerste indruk is imho goed. Strakke wagen. Zeer veel gefinetuned, zo lijkt het. Mega-aero.
[afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
8 uur morgenJeroenTheStig schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:22:
Goed, ik heb het wel weer gezien. Wanneer gaan we de McLaren zien?
En Force India? Of heb ik iets gemist..JeroenTheStig schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:22:
Goed, ik heb het wel weer gezien. Wanneer gaan we de McLaren zien?
1e testdag pasJackson6 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:23:
[...]
En Force India? Of heb ik iets gemist..
Veel professioneler, absoluutJasphur schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:22:
[...]
Watch and learn Williams. Zo zet je je personeel neer.
Force India samen met Toro Rosso op maandag, de eerste testdag (iirc)Jackson6 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:23:
[...]
En Force India? Of heb ik iets gemist..
idd, goed naar RBR gekeken.roda_djavulen schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:27:
Behoorlijk veel rake
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Luchtveringroda_djavulen schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:27:
Behoorlijk veel rake
*sowieso
Jasphur schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:21:
Scarbs vindt de zijspiegels interessant. Maar ik zou jiet weten wat ik moet zien eigenlijk. Of moet ik even op een groter scherm gaan kijken.
[afbeelding]
Daar dacht ik ook aan ... heel bijzonder.SmithNL schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:29:
[...]
[afbeelding]
zou er lucht door de spiegels gaan?
[ Voor 22% gewijzigd door Stoelpoot op 22-02-2018 15:45 ]
Toch blijft de halo er van de voorkant belachelijk uit zien, maar goed, daar kan Ferrari niets aan doen.Stoelpoot schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:44:
De Halo vind ik erg mooi mee gewerkt. Dat logo in het middel betrekt het mooi bij de livery, en de teamkleuren maken het een goed geheel. 1 van de mooiere Halo's tot nu toe.
Ook mooi dat ie half zwart / half rood is, daardoor lijkt ie dunner.. fraai gedaan.Stoelpoot schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:44:
De Halo vind ik erg mooi mee gewerkt. Dat logo in het middel betrekt het mooi bij de livery, en de teamkleuren maken het een goed geheel. 1 van de mooiere Halo's tot nu toe.
Helaas is de voorkant wel wat kaal. De Italiaanse vlag op de schuine sharkfin is een mooi detail.
Reken je de Haas ook mee dan?Tleilaxu schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:44:
De Ferrari is tot nu toe de lelijkste imho, met die verkante uitbouw op de sidepods en matige livery.
Mwa, vind ik eigenlijk niet. Dat gedeelte is ook het "moeilijkst" met die lenovo brievenbus eronder.Stoelpoot schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:44:
Helaas is de voorkant wel wat kaal. De Italiaanse vlag op de schuine sharkfin is een mooi detail.
Heb nog niet verder gelezen dus wellicht is het al verteld, maar dacht zelf dat het om een McLaren ging. Dat filmmpje wat jij liet zien is het inderdaad niet. Dacht dat die coureur via de voorkant de auto moest verlaten ivm een potentiële elektrische schok of zoiets.Roybs schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:54:
[...]
Was met Wehrlein volgens mij, in ieder geval een Sauber.
linkje:
https://www.reddit.com/r/...hrlein_team_radio_in_the/
Edit:
Volgens mij is dit het niet. Kan me herinneren dat er vorig seizoen nog iets was, dat klonk wat directer/paniekeriger. Kan me even niet herinneren wie/waar, wel in 't begin van het seizoen?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Hulkenberg, Mexico 2017: https://www.racefans.net/...gp-team-radio-highlights/Leoon. schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:58:
[...]
Heb nog niet verder gelezen dus wellicht is het al verteld, maar dacht zelf dat het om een McLaren ging. Dat filmmpje wat jij liet zien is het inderdaad niet. Dacht dat die coureur via de voorkant de auto moest verlaten ivm een potentiële elektrische schok of zoiets.
To Hulkenberg: “Stop the car Nico. The car is not safe. You need to get out by climbing onto the front and jumping off.”
Awesome. De Hulk dus. Dat was best een apart moment toen..Remy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:00:
[...]
Hulkenberg, Mexico 2017: https://www.racefans.net/...gp-team-radio-highlights/
[...]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq