Voor peloton app moet je als belgische gebruiker wel wat doen om deze te kunnen gebruiken, na wat opzoekwerk is het me wel allemaal gelukt,
Peloton is zowat de netflix van online lesgebeuren, grote amerikaanse lesgevers en celebs zitten erop en het staat oneindig vol met workouts voor ieder wat wils. 100% zeker dat dit binnen de 5jaar overal ter wereld beschikbaar is, zoek het maar op voor de mensen die het niet kennen ;-)
Indien je ook interesse hebt in de schwinn IC8 zou ik deze zowiezo niet kopen via de google ads die er komen, maar koop hem dan op
https://www.indoorcycling.org/ is een duitse winkel net nabij Aken, je kan het gaan afhalen maar ook verzenden naar belgië doen ze, voor 30 euro meer, de fiets is er 200 euro goedkoper als in België dus zeker de moeite!
Nuja hieronder zal ik even zeggen hoe ik het heb werkende gekregen voor de mensen die er ook interesse in hebben, het kost 12.99dollar per maand voor heel je gezin.
- Nieuw apple id aanmaken en daar land USA selecteren
-Peloton app downloaden op je gsm met dat apple id
-Voor membership vraagt hij dan amerikaanse credit card of een amerikaans gelinkt paypal account, dit kan je omzeilen als je itunes download en koppelt op je nieuw apple id. Via google vind je meer dan genoeg sites waar je dan amerikaanse itunes kaarten kunt kopen en uploaden op dat itunes account (op de pc heb ik dit uitgevoerd, ik heb geen idee of dit hetzelfde werkt met de itunes app )
-membership opnieuw proberen en als je er geld hebt opstaan zal hij automatisch verder gaan en niet meer vragen naar een amerikaanse credit card
-zet je apple id terug naar je originele apple id en dan zal je zien dat de peloton app gewoon blijft staan en werken ( zolang je itunes account een waarde erop heeft staan natuurlijk )
Dit opzoeken heeft veel meer tijd gekost dan dat het eigenlijk zou moeten kosten, ik denk dat je dit op 10minuten max allemaal in orde kunt krijgen met bovenstaande stappen :-)
Veel plezier met je workouts

en ohja als je mij wilt toevoegen erop, ik ben daar predmat ;-) ( niet dat ik veel reacties verwacht maar je weet nooit

)
[
Voor 36% gewijzigd door
predmat op 28-08-2021 11:43
]