@
Ypuh congrats met je eerste plek! klasse man!
Hierbij mijn verslag van gisteravond.
Eerst even een kwartiertje ingefietst, met nog 5 minuten te gaan de lobby ingegaan voor de race.
Met nog 3 minuten te gaan merkte ik dat de weerstand van de Vortex weg was.
Snel van de fiets af, stekker uit de Vortex en proberen te pairen. Geen succes..
KUT, dan maar zwift afsluiten en Zwift opnieuw opstarten. Bleef natuurlijk Zwift even hangen met afsluiten..
Snel opstarten, wereld kiezen en daarna de race joinen. 2 sec. 1 sec. START! Few net op tijd!
volle bak trappen, en weer geen weerstand van de Vortex, op de 50-12 vol trappen met 95 RPM om maar net 3 w/kg te kunnen halen. Dat gaat hem niet worden met de legsnapper die er zo aankomt.
Snel naar het pairingscherm en blijven trappen! Tijdens het opnieuw pairen (thank god vond hij bij controllable nu WEL de vortex, power loopt via 4iiii, dus daar geen problemen mee gehad) MAAR op de achtergrond zag ik alles en iedereen langs me heen vliegen.. Kut.. je avatar gaat dus stilstaan, ook bij het pairen!
Snel het menu afsluiten en vol gas trappen naar de groep.. huh.. ik kom dichterbij? Hoe kan dat dan..?
Op de legsnapper zat ik weer bij een groep, met mijn concurrenten van het klassement in dat groepje.
Groep ervoor was aan de horizon verdwenen in de tussentijd.. Toen begon iemand.. Er is geen draft?!. Aah vandaar dat ik terug kon komen!
Toen zag ik boven in beeld.. 1/5 laps.. huh?! de C en D klasse zouden toch 4 ronden rijden. Pfff dat maakte de race nog weer een stuk langer.. en dat zonder draft.
Met ronde 3 gehad te hebben was ik er al helemaal klaar mee. Had echt de neiging om af te stappen. Maar toch doorgereden en na 1 uur en 15 minuten helemaal kapot over de finish gekomen.
25ste van de 34 in Zwift en 13de van de 20 in ZP, terwijl we toch met een man of 70 gestart waren.
Blijkbaar waren er een hele hoop mensen wel klaar mee, en zijn wel afgestapt
Nadat ik de laptop opgeruimd had zaten mijn hele benen vast.. kon niet normaal de trap op komen, mijn benen niet normaal afdrogen na het douchen. en op mijn kont de trap afgehobbeld naar beneden.
Man man man.. Ibuprofen erin en lekker het warme bed in.
Vanmorgen kon ik weer enigszins normaal de trap af komen. En zit nu weer redelijk pijnvrij achter de pc op het werk
Jacek heeft mooi lopen kutten met al die wijzigingen.. hopelijk volgende week een korte tijdrit, of een paar rondjes downtown dolphin.. Ben er nu wel ff klaar mee