geef even aan wanneer deze clash is...dan doe ik mee...in spectate mode anders zal ik er niet veel van meekrijgenYpuh schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:42:
[...]
Gaaf dat je het ook echt zo bijgehouden hebt! Dat is wel het grote voordeel van een ramp test. Ook al is de test an sich misschien niet perfect, je kunt er prima je voortgang mee meten. Er zit wel een zekere vorm van (mentale) gewenning aan, dus je zult de eerste X keer misschien niet helemaal een realistische groei zien, maar eigenlijk is dat alleen maar positief/motiverend.
En consistency is king! Ik ben het afgelopen 1.5 jaar ook echt een stuk sneller geworden. Misschien niet direct op de piek (daar misschien zelfs wel wat ingeleverd), maar vooral bij lagere inspanning trap ik gemiddeld hogere wattages. Daardoor ben je ook meer uitgerust als het wel een keer even wat harder gaat.
Met 310w zit je op het randje van de A/B categorie. Gaat spannend worden wie er wint als @Prulleman, jij en ik een wedstrijdje gaan doen, al doen jullie het met gerichte training in de helft van de tijd.
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464