Na gisteren nog even snel een rondje op de Flux gedaan te hebben heb ik hem vanochtend ingepakt en opgestuurd. Had de labels al maar moest nog even een doos regelen.
Ben benieuwd of het een reparatie wordt of vervanging naar een Flux S. Hopelijk dat laatste, in ieder geval leek het in het mailverkeer daar wel op uit te gaan draaien... Fingers crossed!
Wat betreft de discussie. Heb geen ervaring met TR, maar het bedrag staat me bij voorbaat al iets tegen. Ik heb het toen ik vorig jaar begon vergeleken met mijn sportschoolabonnement waar ik zeg maar begin 2019 30 euro per maand betaalde ongeveer en eigenlijk alleen maar 1-2x in de week een spinninglesje deed van richting een uur. Voor een half jaar is dat dan 180 euro en met Zwift zou dit 90 zijn. Dus per jaar 90 euro besparing en met een 2e hands Flux van 350 heb ik de investering er in dat kader er in 4 jaar uit. Maar zien of dat ding het zolang uithoudt.
Maar ik moet zeggen dat het me prima bevalt. Ja, je zit alleen en het maakt allemaal geluid (ventilator, fiets, trainer zelf) maar met een muziekje naar keuze erbij vermaak ik me wel. Ik heb zelf wat workouts toegevoegd al, maar dat is wel echt een kutklus in Zwift. Dan zie je ineens dat het een soort game lijkt en niet echt een html tool als het ware. Eigenlijk zouden ze via de site ofzo die workouts moeten kunnen laten bijwerken ipv via de game zelf.
De wedstrijdjes lijken zoals @
Ypuh zegt wel bijna tijdritten. Vanaf het begin moet je al echt direct volle bak wegrijden en dan hopen dat het tempo wat terugzakt

Maar dat hangt weer van allerlei dingen af. Moet zeggen dat als ik een beetje in vorm ben, momenteel even niet hehe, ik ook een beetje schommel tussen 2 categorietjes en dan kies ik meestal maar de pittigere, gelijk een goede training.
Kijk, gewoon doelloos rondfietsen kan saai aanvoelen, maar je kan ook vanalles nog doen als je zou willen op je computer, beetje YT kijken, of weet ik wat. In de sportschool zit je ook maar met een groep mensen die of keihard in zitten te houden en doe je wat iemand zegt dat je moet doen. Heb ik ook altijd prima gevonden hoor maar voor mij is het dus niet ZO gek veel anders. En nu heb ik de vrijheid om te beginnen wanneer ik wil, zolang door te gaan als ik wil, zo hard te fietsen als ik wil. Een workout volgen als ik dat wil. Gewoon een uur lang klimmen, of nu met de Ventoux richting de 1,5-2u. (Deed in de verkenning tot Chalet Raynard er precies een uur over, 13km gehad en nog 6 te gaan dus ik denk dat ik het wel binnen 1,5u moet kunnen redden. Enige jammere aan de Ventoux is dat hij niet compleet is, de echte klim is meer 21km dan 19 volgens mij. Maar denk dat ze gedacht hebben om die 1e 2km eruit te halen omdat die toch wel wat simpeltjes is.