Sinds een paar weken ook trots bezitter van een Tacx Flux S.
Eerste x ook zonder ventilator gedaan, maar die is er dus echt wel snel bijgekomen
Zie hier mijn (nerdy) paincave

Tacx Flux S T2900S
Tacx Ant+ USB Antenne T2028
Ohyama IRIS WooZoo HD18N tafelventilator (topding!)
Specialized Tarmax Expert (SRAM Red 10-spd)
Staat nu nog op een Yoga matje van men vriendin, maar dat ding is wat te smal en drukt nogal drastisch in. Heb maar die van de Decathlon besteld van 20€, aangezien er hier tamelijk wat mensen wel tevreden van waren als ik het topic zo doorlees.. Een mat van Tacx of Wahoo is minstens 2-3x zo duur, naja.
Op dit moment een 3 maand abo voor Zwift, en ik moet zeggen dat ik het wel leuk vind. Momenteel de Gran Fondo workout aan het volgen.
Alleen de ERG modus was in het begin even wennen, maar heb ik nu helemaal onder de knie.
Enige nadeel gaat nu zijn dat ik op de weg ook een powermeter ga willen
Eerste x ook zonder ventilator gedaan, maar die is er dus echt wel snel bijgekomen
Zie hier mijn (nerdy) paincave

Tacx Flux S T2900S
Tacx Ant+ USB Antenne T2028
Ohyama IRIS WooZoo HD18N tafelventilator (topding!)
Specialized Tarmax Expert (SRAM Red 10-spd)
Staat nu nog op een Yoga matje van men vriendin, maar dat ding is wat te smal en drukt nogal drastisch in. Heb maar die van de Decathlon besteld van 20€, aangezien er hier tamelijk wat mensen wel tevreden van waren als ik het topic zo doorlees.. Een mat van Tacx of Wahoo is minstens 2-3x zo duur, naja.
Op dit moment een 3 maand abo voor Zwift, en ik moet zeggen dat ik het wel leuk vind. Momenteel de Gran Fondo workout aan het volgen.
Alleen de ERG modus was in het begin even wennen, maar heb ik nu helemaal onder de knie.
Enige nadeel gaat nu zijn dat ik op de weg ook een powermeter ga willen
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro