Het grote indoor cycling topic

Pagina: 1 ... 167 168 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-02 20:22
Mistraller schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 02:09:
[...]
Ik zou ook best Zwift in mijn takenpakket willen krijgen... :+
Meeste bedrijven zijn niet zo happig op prive software op hun bedrijfsmiddelen. Bij ons is alles dichtgetimmerd.
Inderdaad. Gelukkig is mijn werk wat flexibeler en kan je wel zelf dingen installeren. Alles wordt wel gescand dus als er iets niet klopt dan wordt er wel aan de bel getrokken. Maar dingen zoals Zwift of Spotify is geen probleem.

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:16
Iemand hier ervaring met een Intel Nuc waarop Zwift draait? ik overweeg een een dedicated systeempje in de garage te bouwen, puur voor Zwift. Nuc i5 met 2e hands 24 inch monitor.

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:00

oNo

Martinique schreef op maandag 19 januari 2026 @ 23:47:
[...]https://trainerdx.com/gpu-profiles

Je hebt gelijk, de M1 krijgt High ipv Ultra inderdaad. De resolutie Ultra is wel beschikbaar maar dat is wat anders natuurlijk…
De W11 laptop krijgt nu het Ultra profile. (Eerder schreef ik 40/50 fps maar dat was met een test op de accu. |:( Aan de netstroom is het constant 60, meer kan het ingebouwde scherm niet aan denk ik.)
Zwift is erg traag met het ondersteunen van grafische hardware. Het grafische profile is hardcoded voor een gpu. Zo is een paar maand terug de 140V iGPU toegevoegd tot ultra profiles.
Ik heb hier een mini pc-tje, een Ryzen 8700G met Radeon 780M iGPU. Vergelijkbaar met de GTX 1050 Ti, welke ultra profile krijgt. Deze 780M krijgt een aangepaste basic profile. Wel beter dan basic, maar geen idee waarom niet (minimaal) high profile. Hetzelfde voor bijvoorbeeld een Nvidia T600 of T1000. Deze krijgen een medium profile. Terwijl ze beter zijn dan de GTX 1050 Ti.
Zwift wil graag een lage drempel qua hardware. Nou, die T600 of T1000 zijn single slot en low profile, powered bij PCIe. Dan kan je heel mooi een oud office pc-tje voorzien van zo'n kaart en heb je maximale Zwift graphics. Onbegrijpelijk!

Wbt fps. Ik heb zelf een groot 55" 120Hz OLED scherm om te Zwiften. Ik kan dan G-Sync aanzetten en dat is de fps altijd tussen de 80 en 120 fps (9600X + RTX 4060 LP) Maar om eerlijk te zijn, 60 fps of 120 fps, ik merk geen verschil tijdens het Zwiften. Ik heb er nu een fps cap op, 60 fps. Dan scheelt ook nog eens 10 graden voor CPU/GPU.

• pier87
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:47
Vraagje voor de TrainerRoad gebruikers,

Vanochtend toen ik TR opende, kwam ik in een nieuwe omgeving, kleine introductie dat ze nu met AI nog beter de trainingen en FTP kunnen afstemmen. Nu moet ik zeggen dat ik hier al uitermate tevreden over was, maar ik kreeg het advies om mijn FTP met 8% te verhogen, best wel behoorlijk moet ik zeggen...

Ik ben benieuwd of de trainingen wat te doen zijn na deze 8% advies, zijn er meer TR gebruikers die een FTP advies krijgen van +8% oid?

• tjanssen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
pier87 schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 10:56:

Vanochtend toen ik TR opende, kwam ik in een nieuwe omgeving, kleine introductie dat ze nu met AI nog beter de trainingen en FTP kunnen afstemmen. Nu moet ik zeggen dat ik hier al uitermate tevreden over was, maar ik kreeg het advies om mijn FTP met 8% te verhogen, best wel behoorlijk moet ik zeggen...

Ik ben benieuwd of de trainingen wat te doen zijn na deze 8% advies, zijn er meer TR gebruikers die een FTP advies krijgen van +8% oid?
Dit heb ik ook! Bij mij was de toename zelfs 10,8%. Nog niet geaccepteerd, ik heb dus hetzelfde dilemma. Heb gisteren een blok van 50 minuten op 94% van FTP gedaan. Nu was ik niet helemaal naar de Filistijnen, maar als ik dit gisteren met mijn nu voorgestelde FTP had gedaan dan was ik 10 minuten na de training nog niet gaan douchen denk ik...

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:17
@pier87
https://www.trainerroad.c...memes-and-jokes/8480/7250
Maar ook in de serieuzere topics zijn er wat vraagtekens (zowel increase als decrease).

Ik zou dit soort changes voor nu even met een schepje zout nemen, zeker als je al langere tijd stabiel traint en niet net een super blok hebt afgerond.

Ik ben al er al even uit, maar AI FTP heeft me (terrecht) nooit hele grote changes gegeven. Altijd een beetje rond de 300 (range 290-310) en stapjes van max 3%. Deze voorgeschotelde waardes zijn eerder te hoog dan te laag (mogelijk door goede ss en korte vo2max workouts).

Strava

• tjanssen
  • Niet online
@pier87 @Prulleman

Er staat hier wel het een ander uitgelegd. Los van het berekende AI getal van TR merk ik met de vorige AI methodiek zelf ook wel dat mijn conditie beter wordt. Het gaat mij ook niet om het absolute getal, maar de trainingen moeten wel uitvoerbaar blijven.

• pier87
Naja het is vooral dat de waardes normaal gesproken altijd met 2-3% omhoog gingen, maar dit vond ik wel een behoorlijke sprong.

Maar ik begreep dat er meerdere van jullie zijn die dit hebben, heb het wel geaccepteerd. Maar we gaan het zien of het lukt.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:15
@tjanssen dat laatste lijkt mij sowieso het belangrijkste. Het is leuk dat AI nu zijn intrede doet echter zoals met alles het is een tool. Die kent jou niet, weet niet hoe je je nu voelt etc. Als jij een training niet kan uitvoeren omdat *tool* bedacht heeft dat je FTP veel te hoog is dan gaat het zijn doel voorbij.

Altijd luisteren naar je zelf en als de tool zegt A en je weet dat dat niet werkt dan ga je daar onder zitten., Dan maar een zeurende tool. Zelf doe ik 1 a 2x per jaar een FTP test bij een sportcentrum . Daar heb ik iets meer vertrouwen in dan een dergelijke tool

Strava | AP | IP | AW

• EdwinC
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 09:17
Webgnome schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 11:47:
@tjanssen dat laatste lijkt mij sowieso het belangrijkste. Het is leuk dat AI nu zijn intrede doet echter zoals met alles het is een tool. Die kent jou niet, weet niet hoe je je nu voelt etc. Als jij een training niet kan uitvoeren omdat *tool* bedacht heeft dat je FTP veel te hoog is dan gaat het zijn doel voorbij.

Altijd luisteren naar je zelf en als de tool zegt A en je weet dat dat niet werkt dan ga je daar onder zitten., Dan maar een zeurende tool. Zelf doe ik 1 a 2x per jaar een FTP test bij een sportcentrum . Daar heb ik iets meer vertrouwen in dan een dergelijke tool
daarboven op zit ook nog dat het luisteren naar jezelf iets is wat je leert door ervaring. Hoe voelt het om op 94% FTP 50min te fietsen. Hoe kan ik dingen pacen. Hoe voelt diep gaan enz. enz.

48x 315WP (oost-west orientatie), 20x400WP (zuid orientatie) 9kw Pana Bi-bloc, All-electric

• pier87
Ja maar daarom zit TR dus goed in elkaar @Webgnome van te voren geef je aan hoe jij je voelt, en na afloop geef je aan hoe de training ging. Als je halverwege een training stopt, moet je ook aangeven waarom je stopt... ziekte, tijdgebrek, te zware training oid...

Dus wat dat betreft ben ik al jarenlang dik tevreden over TR

• Webgnome
En toch geeft AI nu iets aan dat gevoelsmatig niet kan kloppen. Kan het nog steeds een goede tool zijn. Het is en blijft een tool

Strava | AP | IP | AW

• tjanssen
  • Niet online
pier87 schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 12:11:
Ja maar daarom zit TR dus goed in elkaar @Webgnome van te voren geef je aan hoe jij je voelt, en na afloop geef je aan hoe de training ging. Als je halverwege een training stopt, moet je ook aangeven waarom je stopt... ziekte, tijdgebrek, te zware training oid...

Dus wat dat betreft ben ik al jarenlang dik tevreden over TR
Alleen de score die je vantevoren invult werd niet gebruikt voorheen toch? Wellicht nu wel, maar dat weet ik vanavond pas :)

Misschien dat ze de pre-work out score wel gebruikt hebben voor de training van hun nieuwe model.

[ Voor 7% gewijzigd door tjanssen op 22-01-2026 13:00 ]

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-02 22:07

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Bij mij ging er bijna 5% vanaf. Zoals ik het begrepen heb komt dat doordat mijn sweetspot score laag is (3.2) tov van mijn andere scores. Ik heb ook al maanden geen sweetspot training gedaan. Vanavond ga ik weer een Vo2max training doen. Vorige vo2max training (dinsdag) kon ik de intensiteit makkelijk verhogen met 5%, dus was wel beter aan het worden, dus schrok wel even toen ik zag dat de ftp naar beneden ging ipv omhoog. Hier staat ook wel iets erover uitgelegd. https://www.trainerroad.c...ion-trainerroad-ai/110202

Mijn iRacing Profiel

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:30

McMiGHtY

- burp -

pier87 schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 10:56:

Eeuhm..ik ging 4% omlaag..

En ik vind de nieuwe interface ook niet helemaal fijn nog..

update: Opnieuw TR gestart, ik ben 1% omhoog gegaan na de training van gisteren....

[ Voor 9% gewijzigd door McMiGHtY op 23-01-2026 10:58 ]

NEW - Het Grote - 2026 Tweakers Social Ride- Topic!

• tombom123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-02 14:39
*knip*
Dit staan we alleen toe in v&a en Vraag & Aanbod overig

[ Voor 95% gewijzigd door tweakduke op 26-01-2026 18:20 ]

• Webgnome
Mag je hier ook je indoor setup posten? Jammer, ik doe het gewoon ;) Heb sinds kort dus een tablet met een houder in gebruik dit in combinatie met Rouvy houd ik het toch weer wat langer uit binnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uWwGkZtir5Du7xhASQfRtzqf34A=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/swL1BKOxX0gzuAEpR5wChAKO.jpg?f=fotoalbum_medium

Strava | AP | IP | AW

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-02 09:47

derx666

mecker ende blaet

Webgnome schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 07:45:
Mag je hier ook je indoor setup posten? Jammer, ik doe het gewoon ;) Heb sinds kort dus een tablet met een houder in gebruik dit in combinatie met Rouvy houd ik het toch weer wat langer uit binnen.

[Afbeelding]
pfff... jij kunt er iig lekker bij gaan liggen 8)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• Webgnome
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het daar niet altijd makkelijker van word :+

[ Voor 11% gewijzigd door Webgnome op 31-01-2026 13:43 ]

Strava | AP | IP | AW

• esphome
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
Al weer twee maanden fietsen op de binnenfiets. Na wat problemen met de gewrichten, waarna ik met een lichtere versnelling ben gaan fietsen om die te ontzien. Door een lichtere versnelling gaat de cadans omhoog wat achteraf een goede zaak bleek te zijn.

Ik zit nu boven een cadans van 80 en kan zo ook gemakkelijk versnellen naar een hogere cadans. In die tijd heb ik steeds geprobeerd om rond te trappen en het trekken aan de pedalen geeft wel meer snelheid maar kost ook veel extra energie. Het was niet iets wat ik lang kon volhouden, goed genoeg voor een demarrage of aanpikken bij een sneller fietser.

Nu ik toch een hogere cadans kan houden probeer ik niet zozeer kracht te zetten of te trekken maar meer te trappen alsof het een vliegwiel betreft. Dus het op gang houden van de rotatie i.p.v. te denken in kracht.

Je voelt dan als het ware de voet loskomen van de binnenzool gedurende een groot deel van de slag. Wat dan weer voor mij het voordeel heeft dat de tenen minder gaan slapen tijdens het fietsen.
Je hebt dan ook meer energie vrijgave en cadans loopt dan ook wat op tot in de 90 omwentelingen. Nu is het mijn intentie om dit langer te gaan volhouden en dit ook later buiten te gaan gebruiken om zo meer snelheid te kunnen ontwikkelen over een langere afstand.

Wat ik gelezen heb daarover, is dat die extra energie er is, omdat het andere been bij het naar beneden bewegen niet het andere been naar boven hoeft te drukken. De traagheid van het naar boven bewegende been is dan geen factor meer in de neergaande slag.

Dat is dan weer het mooie van op trainer te fietsen, waar je precies kunt testen wat wel werkt en wat niet omdat je altijd dezelfde parameters kunt gebruiken. Geen wind, geen heuvels, geen verkeer geen verdere storing factoren.

En ja, het kost tijd....maar de winter blijft nog wel even aanhouden en zo is binnen het nog het warmst.

ps. de eerste 5 a 10 minuten zit de cadans lager dan 80 bij mij, dan eerst naar 80 en dan 85. En met een lichtere versnelling dan ik later schakel. Elke keer als ik de 85 draai dan een tand omhoog en daalt de cadans weer, dan een tand lager.

Geef jouw lichaam de tijd om dan op gang te komen want het heeft geen zin om je meteen aan het begin jezelf over de toeren te jagen.

[ Voor 9% gewijzigd door esphome op 02-02-2026 22:28 ]

• PaulC
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:22
esphome schreef op maandag 2 februari 2026 @ 22:15:
Al weer twee maanden fietsen op de binnenfiets. Na wat problemen met de gewrichten, waarna ik met een lichtere versnelling ben gaan fietsen om die te ontzien. Door een lichtere versnelling gaat de cadans omhoog wat achteraf een goede zaak bleek te zijn.

Ik zit nu boven een cadans van 80 en kan zo ook gemakkelijk versnellen naar een hogere cadans. In die tijd heb ik steeds geprobeerd om rond te trappen en het trekken aan de pedalen geeft wel meer snelheid maar kost ook veel extra energie. Het was niet iets wat ik lang kon volhouden, goed genoeg voor een demarrage of aanpikken bij een sneller fietser.

Nu ik toch een hogere cadans kan houden probeer ik niet zozeer kracht te zetten of te trekken maar meer te trappen alsof het een vliegwiel betreft. Dus het op gang houden van de rotatie i.p.v. te denken in kracht.

Je voelt dan als het ware de voet loskomen van de binnenzool gedurende een groot deel van de slag. Wat dan weer voor mij het voordeel heeft dat de tenen minder gaan slapen tijdens het fietsen.
Je hebt dan ook meer energie vrijgave en cadans loopt dan ook wat op tot in de 90 omwentelingen. Nu is het mijn intentie om dit langer te gaan volhouden en dit ook later buiten te gaan gebruiken om zo meer snelheid te kunnen ontwikkelen over een langere afstand.

Wat ik gelezen heb daarover, is dat die extra energie er is, omdat het andere been bij het naar beneden bewegen niet het andere been naar boven hoeft te drukken. De traagheid van het naar boven bewegende been is dan geen factor meer in de neergaande slag.

Dat is dan weer het mooie van op trainer te fietsen, waar je precies kunt testen wat wel werkt en wat niet omdat je altijd dezelfde parameters kunt gebruiken. Geen wind, geen heuvels, geen verkeer geen verdere storing factoren.

En ja, het kost tijd....maar de winter blijft nog wel even aanhouden en zo is binnen het nog het warmst.

ps. de eerste 5 a 10 minuten zit de cadans lager dan 80 bij mij, dan eerst naar 80 en dan 85. En met een lichtere versnelling dan ik later schakel. Elke keer als ik de 85 draai dan een tand omhoog en daalt de cadans weer, dan een tand lager.

Geef jouw lichaam de tijd om dan op gang te komen want het heeft geen zin om je meteen aan het begin jezelf over de toeren te jagen.
Even bekeken:
Gemiddelde cadans ( indoor) de laatste 2 weken miniumum 85, max 100
80-90 op rustige ritjes
90 -100 op iets snellere ritjes
Minder belastend voor de knieën.

Bvb:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bq9EXPuF5XVH7ORkW-MMBK0YS9o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T2wkpeZc71rTYP1qWBoRn9Hb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door PaulC op 03-02-2026 07:59 ]

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:23
Je kan binnen ook heel goed cadanstrainingen doen, waarbij je eigenlijk je zenuwstelsel meer traint dan je spieren. Het gaat dan om het leren van de coordinatie die nodig is voor een hoge cadans. Ik vermoed dat de meeste platformen wel dat soort trainingen aanbieden.

Bij mij werkt het overigens andersom, in de onbelaste warming up draai ik vrijwel altijd boven de 100 rpm en dat zakt als de echte power geleverd moet worden.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• tjanssen
  • Niet online
Ik heb vooral binnen de neiging om bij hogere last ook een hogere cadans (90+) te gaan draaien. De intervallen worden voor mij een stuk gemakkelijker wanneer ik hier bewust op let en de cadans weer laat zakken tot 85.

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:43
@esphome wat ook wel interessant is is zoeken naar wat de beste cadans is voor je om langer vol te kunnen houden. Ik heb voorgaande jaren eens een test gedaan waarbij ik keek naar wat de cadans deed met de hartslag die er voor nodig was om die cadans rond te trappen.
Daarbij bleek bij mij dat een lagere cadans wel een lagere hartslag ook opleverde. Maar te laag wil je niet gaan natuurlijk. Dit zal overigens ook per wattage wat je trapt veranderen. Doorgaans doe ik bijvoorbeeld 200-230W zo rond de 90rpm. Maar als ik 300W moet trappen dan zit ik eerder richting de 80. En hoe hoger het wordt hoe lager die cadans bij mij wordt. Ik ben heel slecht in hoge cadans trappen op hoog vermogen. Dit is natuurlijk wel te trainen als je dat zou willen. Het enige nadeel van dat trainen is dat je op Zwift prima je vermogen en cadans zelf kan instellen voor het testen en het onafhankelijk is van de versnelling waar je fysiek in rijdt op je fiets. Andersom, op de weg, is het sterk afhankelijk van het percentage van de weg icm je verzet. Dus je kan wel leuk getrained zijn op hoge cadans bij veel weerstand, maar dan moet je je verzet daar wel op aangepast hebben :)

• Prulleman
tjanssen schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 09:47:
Ik heb vooral binnen de neiging om bij hogere last ook een hogere cadans (90+) te gaan draaien. De intervallen worden voor mij een stuk gemakkelijker wanneer ik hier bewust op let en de cadans weer laat zakken tot 85.
ja, voor mij hetzelfde, Z2 zit vaak tussen de 80-85, maar sweet spot of vo2max blokken gaan toch wel met 90+. Hoewel sommige dagen ook wel afwijkt..
Indoor in ERG mode is het bij de zwaardere blokken van belang dat je niet langzaam terug zakt, want dan kost het steeds meer kracht tot het "te zwaar" wordt. Zeker bij 120+ % blokken is het daarom belangrijk dat je focussed op het hoog houden van de cadans, dat is bij mij de reden dat ik dan vaak boven de 90 zit.

belangrijkste punten:
- lage cadans kost meer "kracht" bij gelijk vermogen (bv met vermogen 300watt en 100 RPM moet je meer "koppel" leveren: ~28,7 Nm (met 175 cranks, dat is ook een factor hierin).. Zak je naar 60 rpm, gaat je koppel omhoog naar ~47,7 Nm, behoorlijk verschil.
- door bovenstaande zullen je spieren sneller vermoeid raken bij een lage RPM, daarintegen hebben je hart en je longen het iets zwaarder bij hoge RPM. De "beste" cadans is dus afhankelijk van de persoon en de situatie
- hoge cadans (zoals hierboven ook al aangegeven) is niet voor iedereen vanzelfsprekend, dat moet je oefenen, want het is lastiger qua coordinatie. Ben je het niet zo gewend, dan moet je je echt mentaal erop fofcussen, anders zakt het weer gewoon naar een vertrouwd patroon.

- zowel hoge cadans trainingen zijn goed voor de coordinatie en lage goed voor meer kracht opbouw. beetje afwisselen dus :)

[ Voor 10% gewijzigd door Prulleman op 03-02-2026 11:12 ]

Strava

• esphome
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
Het is vinden van een balans voor mij. Een hogere cadans vraagt meer cardio, bij een lagere cadans loop ik tegen problemen aan met de gewrichten.

Het bijzondere was het anders kunnen "rondtrappen" waardoor ook de tenen (slapen) ontzien worden, doordat de voet al het ware gaat zweven in de schoen. Ik heb de schoenen (brede) overigens nooit strak zitten i.v.m. de snel slapende tenen.

• orange.x
Ik neem aan dat je al wel eens naar je schoenen en cleatpositie hebt laten kijken? Wellicht ook naar hoe hoog je zit en of je voeten dus echt moeten rekken om dat onderste deel van de cirkel te maken? Of wellicht te laag zittende? Moet zeggen dat ik geregeld iets heb dat slaapt, maar tenen nog nooit gehad. Ja, het niet voelen door de kou met veldrijden ofzo :+

• SB!
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 08:42

SB!

Ik ben op zoek naar een Tacx. Hebben jullie nog adviezen over de trainer?
Ik twijfel strek tussen de Neo 2T en de Flux Smart. Vind het erg lastig.

Zijn er ook mensen die MyWhoosh gebruiken of gebruikt hier iedereen Zwift?

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-02 15:54

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Ik zit eigenlijk altijd wel op een cadans van rond de 90-95rpm ongeacht het getrapte vermogen. Alleen als het echt zwaar wordt (trainer difficulty op 100% en vanaf 6% en hoger gaat mijn cadans omlaag. Echt zware stukken grinden we op 65 rpm. Dat is in het echt niet anders.

Met Gemini maak ik af en toe ook wat traininkjes. Dit is bijvoorbeeld eentje die ik net heb gemaakt voor Zwift op basis van dit topic:
<workout_file>
    <author>Gemini</author>
    <name>De Alpen Simulator (90min Kracht)</name>
    <description>Een specifieke krachtuithoudingsvermogen (K3) training. Het doel is om 3 blokken van 15 minuten te rijden op Sweet Spot intensiteit met een zeer lage cadans (60rpm). Dit simuleert het klimmen van lange bergpassen. Zorg dat ERG mode aan staat.</description>
    <sportType>bike</sportType>
    <tags>
        <tag name="FTP"/>
        <tag name="SweetSpot"/>
        <tag name="Hills"/>
    </tags>
    <workout>
        <Warmup Duration="600" PowerLow="0.50" PowerHigh="0.65">
            <textevent timeoffset="10" message="Welkom! We gaan vandaag klimbenen kweken."/>
            <textevent timeoffset="500" message="Bijna klaar voor wat activatie."/>
        </Warmup>

<IntervalsT Repeat="3" OnDuration="60" OffDuration="60" OnPower="0.75" OffPower="0.50" Cadence="105" CadenceResting="90">
            <textevent timeoffset="0" message="Hoge cadans! 100+ RPM"/>
            <textevent timeoffset="60" message="Rustig peddelen"/>
        </IntervalsT>

<SteadyState Duration="240" Power="0.55" Cadence="90">
            <textevent timeoffset="10" message="Even rustig naar de start van de klim."/>
            <textevent timeoffset="200" message="Zo meteen: 15 min kracht."/>
            <textevent timeoffset="210" message="Schakel alvast naar een zwaarder verzet voor stabiliteit."/>
            <textevent timeoffset="230" message="Cadans MOET naar 60 RPM. Blijf zitten!"/>
        </SteadyState>

<SteadyState Duration="900" Power="0.88" Cadence="60">
            <textevent timeoffset="10" message="KRACHT BLOK 1: Zoek die 60 RPM."/>
            <textevent timeoffset="60" message="Hou je bovenlichaam stil."/>
            <textevent timeoffset="300" message="Duw vanuit je heupen. Nog 10 min."/>
            <textevent timeoffset="600" message="Nog 5 minuten. Hou de spanning op de ketting."/>
        </SteadyState>

<SteadyState Duration="300" Power="0.55" Cadence="95">
            <textevent timeoffset="0" message="Herstel! Beentjes losgooien."/>
            <textevent timeoffset="10" message="Cadans omhoog naar 95+ RPM."/>
        </SteadyState>

<SteadyState Duration="900" Power="0.90" Cadence="60">
            <textevent timeoffset="0" message="KRACHT BLOK 2: Terug naar 60 RPM."/>
            <textevent timeoffset="30" message="Nu ietsje zwaarder (90% FTP)."/>
            <textevent timeoffset="450" message="Halverwege dit blok. Focus op duwen EN trekken."/>
        </SteadyState>

<textevent timeoffset="0" message="Goeie set! Spoel dat zuur eruit."/>
            <textevent timeoffset="240" message="Maak je klaar voor de laatste klim."/>
        </SteadyState>

<textevent timeoffset="0" message="LAATSTE BLOK. 60 RPM."/>
            <textevent timeoffset="60" message="Als het pijn doet: dit is waar je beter wordt."/>
            <textevent timeoffset="600" message="Nog 5 minuten! Niet smokkelen met de cadans."/>
            <textevent timeoffset="840" message="Laatste minuut! Hou vol!"/>
        </SteadyState>

<Cooldown Duration="900" PowerLow="0.60" PowerHigh="0.40">
            <textevent timeoffset="0" message="Je bent boven! Goed gewerkt."/>
            <textevent timeoffset="10" message="Draai de benen heel soepel los."/>
        </Cooldown>
    </workout>
</workout_file>

[ Voor 93% gewijzigd door Tjebakka op 05-02-2026 09:39 ]

If it aint fixed, it's broken.

• pier87
TrainerRoad gebruikers... wat is jullie ervaring tot dusver met de nieuwe AI interface en trainingen? Ik heb inmiddels enkele trainingen gehad en het valt mij mee, ik had verwacht dat een stijging van 8% van mijn FTP de trainingen onhaalbaar zouden maken, maar tot dusver gaat het prima...

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
@SB! De Flux zou ik nu niet meer kopen. Er zijn inmiddels genoeg betere en goedkopere alternatieven voor gekomen, een Kickr Core of JetBlack Victory is in dat prijssegment veel interessanter.
Neo is nog steeds een topapparaat en is de paar honderd euro meer wel waard naar mijn mening, geluidsniveau en fietsgevoel is veel beter dan de instaptrainers. Roadfeel geeft ook een extra dimensie als je software dat ondersteunt.

Flickr - Strava

• Prulleman
Tjebakka schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 09:28:
Ik zit eigenlijk altijd wel op een cadans van rond de 90-95rpm ongeacht het getrapte vermogen. Alleen als het echt zwaar wordt (trainer difficulty op 100% en vanaf 6% en hoger gaat mijn cadans omlaag. Echt zware stukken grinden we op 65 rpm. Dat is in het echt niet anders.

Met Gemini maak ik af en toe ook wat traininkjes. Dit is bijvoorbeeld eentje die ik net heb gemaakt voor Zwift op basis van dit topic:
<workout_file>
    <author>Gemini</author>
    <name>De Alpen Simulator (90min Kracht)</name>
    <description>Een specifieke krachtuithoudingsvermogen (K3) training. Het doel is om 3 blokken van 15 minuten te rijden op Sweet Spot intensiteit met een zeer lage cadans (60rpm). Dit simuleert het klimmen van lange bergpassen. Zorg dat ERG mode aan staat.</description>
    <sportType>bike</sportType>
    <tags>
        <tag name="FTP"/>
        <tag name="SweetSpot"/>
        <tag name="Hills"/>
    </tags>
    <workout>
        <Warmup Duration="600" PowerLow="0.50" PowerHigh="0.65">
            <textevent timeoffset="10" message="Welkom! We gaan vandaag klimbenen kweken."/>
            <textevent timeoffset="500" message="Bijna klaar voor wat activatie."/>
        </Warmup>

<IntervalsT Repeat="3" OnDuration="60" OffDuration="60" OnPower="0.75" OffPower="0.50" Cadence="105" CadenceResting="90">
            <textevent timeoffset="0" message="Hoge cadans! 100+ RPM"/>
            <textevent timeoffset="60" message="Rustig peddelen"/>
        </IntervalsT>

<SteadyState Duration="240" Power="0.55" Cadence="90">
            <textevent timeoffset="10" message="Even rustig naar de start van de klim."/>
            <textevent timeoffset="200" message="Zo meteen: 15 min kracht."/>
            <textevent timeoffset="210" message="Schakel alvast naar een zwaarder verzet voor stabiliteit."/>
            <textevent timeoffset="230" message="Cadans MOET naar 60 RPM. Blijf zitten!"/>
        </SteadyState>

<SteadyState Duration="900" Power="0.88" Cadence="60">
            <textevent timeoffset="10" message="KRACHT BLOK 1: Zoek die 60 RPM."/>
            <textevent timeoffset="60" message="Hou je bovenlichaam stil."/>
            <textevent timeoffset="300" message="Duw vanuit je heupen. Nog 10 min."/>
            <textevent timeoffset="600" message="Nog 5 minuten. Hou de spanning op de ketting."/>
        </SteadyState>

<textevent timeoffset="0" message="Herstel! Beentjes losgooien."/>
            <textevent timeoffset="10" message="Cadans omhoog naar 95+ RPM."/>
        </SteadyState>

<textevent timeoffset="0" message="KRACHT BLOK 2: Terug naar 60 RPM."/>
            <textevent timeoffset="30" message="Nu ietsje zwaarder (90% FTP)."/>
            <textevent timeoffset="450" message="Halverwege dit blok. Focus op duwen EN trekken."/>
        </SteadyState>

<textevent timeoffset="0" message="Goeie set! Spoel dat zuur eruit."/>
            <textevent timeoffset="240" message="Maak je klaar voor de laatste klim."/>
        </SteadyState>

<textevent timeoffset="0" message="LAATSTE BLOK. 60 RPM."/>
            <textevent timeoffset="60" message="Als het pijn doet: dit is waar je beter wordt."/>
            <textevent timeoffset="600" message="Nog 5 minuten! Niet smokkelen met de cadans."/>
            <textevent timeoffset="840" message="Laatste minuut! Hou vol!"/>
        </SteadyState>

<Cooldown Duration="900" PowerLow="0.60" PowerHigh="0.40">
            <textevent timeoffset="0" message="Je bent boven! Goed gewerkt."/>
            <textevent timeoffset="10" message="Draai de benen heel soepel los."/>
        </Cooldown>
    </workout>
</workout_file>
Nice, een ander alternatief is een workout maken via intervals.icu (geen idee overigens of het met Zwift synced, maar gaat prima met garmin connect).
Het is echt verbazend hoe simpel en intuitief de text "workout builder" is. Als je een paar voorbeelden hebt gezien maak je super snel een workout of je past nog sneller een bestaande aan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kNjzqGytTlrqr_3T852SdQU9Uck=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YVD8bUr0ke26gaeu7Txd65mZ.png?f=fotoalbum_large

gewoon dit :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Warmup
- 5m 55-65% 60-100rpm

Main set 4x
- 10m 90-100% 70-100 rpm
- 3m 35-45%

Cooldown
- 3m 55-65% 60-100rpm
en het werkt perfect vanaf bv je Garmin
je kan ook een stap toevoegen (vooral handig buiten) dat je op je lap button moet drukken voor ie naar de volgende stap gaat:
- 1s Press lap
(of dus Press lap achter een bestaande stap)

de rpm range is optioneel, je garmin pakt dit automatisch op als secundair doel in het workout scherm, je kan hier ook een HR range zetten of wat anders

Strava

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:37
YouTube: Is There an Optimal Cycling Cadence? The Science

Dylan heeft het cadans spook al eens besproken. Spoiler: zoek lekker je eigen cadans en trainen op laag of hoog maakt geen enkel verschil :)

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-02 12:21

garrow

PSN: Garrow1978

SB! schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 08:58:

Tacx Neo2 hier waarmee ik train op MyWhoosh...werkt perfect.
Trainer 2de hands aangeschaft eind vorig jaar en moet zeggen dat deze prima werkt in combinatie met MyWhoosh. De zijwaartse beweging en extra optie mbt weggevoel waren voor mij de reden om deze aan te schaffen.
Mywhoosh bevalt ook prima, de ritten welke ik rij zijn altijd wel redelijk gevuld (recent nog een met meer dan 200 ) en voor trainingen maakt het me niet uit of ik alleen of met 500 man. Officiele Races heb ik nog niet gedaan, neem de moeite niet om de vereiste YT film te maken met gewicht en trainer etc.

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-02 13:10
@SB! Ik gebruik MyWoosh. Dat werkt prima. Naar mijn idee is het aantal langere routes met een beperkt aantal hoogtemeters wel laag. Dat vind ik jammer, want ik rijd niet graag rondjes. Met trainer difficulty op 100 procent zijn die steile bergen icm mijn cassette een behoorlijke opgave.

• orange.x

Heb zelf wat jaartjes geleden een Flux gekocht welke binnen garantietermijn vervangen werd door een Flux 2. Gebruik deze nog altijd. Heb wel het idee dat ik misschien een keer een klein beetje onderhoud moet gaan doen. Ik kan via Zwift niet meer kalibreren omdat het vliegwiel niet snel genoeg stilstaat. Goed, maakt me verder weinig uit, loopt verder als een zonnetje. Ik heb trouwens ook een tijdje gebruik gemaakt van een rockerplate (zijwaarts) maar heb deze de deur uitgedaan omdat het gehele gevaarte daardoor wel erg zwaar werd en ik moet dat een beetje verplaatsen als ik het wil gebruiken. Dat meer steady zitten bevalt eigenlijk ook wel prima voor mij.

MyWhoosh heb ik ook een maandje geprobeerd. Visueel best prima, al hebben sommige delen van sommige werelden wel hele gekke vormgeving van ineens ophoudende bergwanden of dat je "onder" een object kan kijken ofzo. Maar het werkt verder prima. Ik had alleen problemen op mijn computer dat California niet wilde laden. Best klote als je een evenement van meerdere dagen hebt waarbij ook een race daar gereden moet worden. Heb zelfs mijn PC van W10 naar W11 geupdate, alle drivers en dingen... Maar bleef problemen geven gek genoeg. Zit nu alweer paar maanden op Zwift en ja het is wel prijziger geworden sinds de 15 per maand. Maar vind het het nog wel waard.
Wel ga ik waarschijnlijk als de hoofdmoot van de tijd en kilometers zich buiten bevinden MyWhoosh als backup gebruiken voor de overgangsmaand(en). Als het dan een keer echt rukweer is dan kan ik toch even binnenfiets voor nop zonder dat ik weer 20 aan Zwift kan betalen voor die paar ritjes. Wat dat betreft is het straks dus een mooie backup.

[ Voor 7% gewijzigd door orange.x op 05-02-2026 10:53 ]

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Prulleman schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 09:54:
[...]

Nice, een ander alternatief is een workout maken via intervals.icu (geen idee overigens of het met Zwift synced, maar gaat prima met garmin connect).
Het is echt verbazend hoe simpel en intuitief de text "workout builder" is. Als je een paar voorbeelden hebt gezien maak je super snel een workout of je past nog sneller een bestaande aan.
....
Een kleine aanvulling over zwift icm intervals.icu: dit werkt perfect.
Je sleept de gemaakt workout naar vandaag op de agende en een paar seconden later staat deze als eerste item op je dashboard als je zwift opent, echt ideaal.

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:47
pier87 schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 09:45:
TrainerRoad gebruikers... wat is jullie ervaring tot dusver met de nieuwe AI interface en trainingen? Ik heb inmiddels enkele trainingen gehad en het valt mij mee, ik had verwacht dat een stijging van 8% van mijn FTP de trainingen onhaalbaar zouden maken, maar tot dusver gaat het prima...
8% increase in FTP zou je wel moeten voelen. Ben bang dat TR je een hoger FTP geeft en vervolgens de trainingen iets minder zwaar maakt. Of hebben je trainingen nu ook een hogere TSS?

Kan je wel tegen je vrindjes zeggen dat je een hoog FTP hebt.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-02 12:07

Wij hebben een Neo 2 en dat bevalt echt uitstekend!
Vriendin gebruikt mywhoosh met de Zwift cog
Ik gebruik Zwift en mywhoosh icm de cog en verschillende clicks
Kan het alleen maar aanraden d:)b

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

• SB!

SB!

raymondw schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 00:06:
[...]

Wij hebben een Neo 2 en dat bevalt echt uitstekend!
Vriendin gebruikt mywhoosh met de Zwift cog
Ik gebruik Zwift en mywhoosh icm de cog en verschillende clicks
Kan het alleen maar aanraden d:)b
Wat houdt de Zwift Cog eigenlijk in?
Heb ik dan geen cassette meer nodig?
Ik was eigenlijk van plan om een nieuwe te kopen en die standaard op de Tacx te laten zitten. Maar wellicht is de Cog een betere optie?
Ik heb een mbt (2x10) setup.

• GWBoes
  • Nu online
Cog is een enkel tandwiel en de trainer (indien de juiste firmware) en de software bepalen dan een virtuele versnelling, schakelen doe je met controllers. Is stiller, flexibeler (bij meerdere fietsen), minder slijtage en vaak goedkoper dan een cassette.
Dat laatste gaat echter niet echt op voor 10s, die heb je al voor <30€.

Flickr - Strava

• SB!

SB!

GWBoes schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 09:34:
Cog is een enkel tandwiel en de trainer (indien de juiste firmware) en de software bepalen dan een virtuele versnelling, schakelen doe je met controllers. Is stiller, flexibeler (bij meerdere fietsen), minder slijtage en vaak goedkoper dan een cassette.
Dat laatste gaat echter niet echt op voor 10s, die heb je al voor <30€.
Bedankt voor je reactie!
En je bent vast ook verplicht om een Zwift abonnement te hebben om alles te kunnen gebruiken?

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Yakolev

Superster

Over Zwift gesproken, Ik wil meer content!

Is het echt zo moeilijk om Watopia groter te maken

Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws

• Holk
Yakolev schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 13:52:
Over Zwift gesproken, Ik wil meer content!

Is het echt zo moeilijk om Watopia groter te maken
Echt, maar sorry?

Vroeger hadden we ongeveer 8 routes, 1 wereld, geen events etc. Nu standaard 3 werelden met 10-tallen routes, komen er per kwartaal routes bij, climb portal voor maandelijks nieuwe bergen en heuvels (visueel niet mooiste maar toch), events van lazy afternoon tot 160km racen. Nieuwe fietsen, wielen, upgrades, shirtjes, helmen brillen en andere zaken

En jij wil meer content..
iets zegt me dat je ook klaagt dat je rondje buiten altijd hetzelfde is

• Yakolev
  • Niet online

Yakolev

Superster

Holk schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 15:40:
[...]

Echt, maar sorry?

Vroeger hadden we ongeveer 8 routes, 1 wereld, geen events etc. Nu standaard 3 werelden met 10-tallen routes, komen er per kwartaal routes bij, climb portal voor maandelijks nieuwe bergen en heuvels (visueel niet mooiste maar toch), events van lazy afternoon tot 160km racen. Nieuwe fietsen, wielen, upgrades, shirtjes, helmen brillen en andere zaken

En jij wil meer content..
iets zegt me dat je ook klaagt dat je rondje buiten altijd hetzelfde is
Nou, voor 180 euro per jaar mag ik toch wel het een en ander verwachten lijkt mij zo. Sinds ik in 2020 ben begonnen aan het platform vind ik het aantal nieuwe kilometers per jaar best tegenvallen.

Frankrijk en Makuri Islands waren zeer welkome addities, maar beiden zijn al ruime tijd niet van grote updates voorzien, vooral in Makuri Islands ontbreekt een grote klim. Zuur is het om Mt Fuji vrijwel overal in de achtergrond te zien en er niet op te mogen. De updates aan Watopia vind ik gezien de tijdspanne ook minimaal.

En ik probeer buiten ook altijd af te wisselen. Ik hoef nooit te klagen dat elk rondje hetzelfde is. Niet voor niks een premium abbo op Komoot.

• Holk
Yakolev schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 16:18:
[...]

Nou, voor 180 euro per jaar mag ik toch wel het een en ander verwachten lijkt mij zo. Sinds ik in 2020 ben begonnen aan het platform vind ik het aantal nieuwe kilometers per jaar best tegenvallen.

Frankrijk en Makuri Islands waren zeer welkome addities, maar beiden zijn al ruime tijd niet van grote updates voorzien, vooral in Makuri Islands ontbreekt een grote klim. Zuur is het om Mt Fuji vrijwel overal in de achtergrond te zien en er niet op te mogen. De updates aan Watopia vind ik gezien de tijdspanne ook minimaal.

En ik probeer buiten ook altijd af te wisselen. Ik hoef nooit te klagen dat elk rondje hetzelfde is. Niet voor niks een premium abbo op Komoot.
Nope. Sorry, maar zo’n “voor X bedrag mag ik” is veel gehoord maar plat gezegd onzin. Voor dat bedrag mag je trappen in de wereld die er nu is. Al het extra content wat je krijgt voor hetzelfde bedrag is een bonus, geen verplichting of verwachting. Misconceptie dat je geld meer waarde krijgt over tijd

Tevens een goede uitleg waarom een abonnement duurder wordt namate er meer content komt ;)

• PaulC
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:22
Yakolev schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 16:18:
[...]

Niemand belemmert jou om exclusief op Zwift te fietsen.
Je kan ook (tijdelijk) wisselen naar andere aanbieders die andere content bieden (MyWoosh , Rouvy ..)
Je pauseert ze desnoods beurtelings om eens een andere aanbod te hebben.

• Yakolev
  • Niet online

Yakolev

Superster

Verbaast me hoe snel we toegrijpen naar het mond houden en ben blij met wat je hebt, en als dat niet voldoet ga maar lekker naar een ander platform.

Als iemand die tienduizenden kilometers heeft gereden op Zwift, aan talloze wedstrijden heeft meegedaan en vrijwel iedere route badge heeft vind ik gerust dat ik het verlangen mag uitspreken om meer in-game kilometers te willen.
Ik heb geen interesse in een ander platform, ik wil gewoon datgene wat ik al jaren doe gewoon beter en groter hebben.

Blij zijn dat mijn avatar uit meer zonnebrillen kan kiezen hoort daar niet bij.

[ Voor 8% gewijzigd door Yakolev op 06-02-2026 19:53 ]

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:47
Yakolev schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 19:52:
Verbaast me hoe snel we toegrijpen naar het mond houden en ben blij met wat je hebt, en als dat niet voldoet ga maar lekker naar een ander platform.

Als iemand die tienduizenden kilometers heeft gereden op Zwift, aan talloze wedstrijden heeft meegedaan en vrijwel iedere route badge heeft vind ik gerust dat ik het verlangen mag uitspreken om meer in-game kilometers te willen.
Ik heb geen interesse in een ander platform, ik wil gewoon datgene wat ik al jaren doe gewoon beter en groter hebben.

Snap opzich wel dat je als je alle routes hebt, level 99 bent, de events wel kent, je wel meer content zou willen. Heb je de concept specialized ook al naar max level gebracht?

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

• klaaas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:11
Het boeit mij dan weer geen reet welke route ik rijd in Zwift. Allemaal teletubbieland wat mij betreft.

Hij wil.

• tjanssen
  • Niet online
klaaas schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 20:35:
Het boeit mij dan weer geen reet welke route ik rijd in Zwift. Allemaal teletubbieland wat mij betreft.
Dit dus. Daarom over op Trainerroad icm Netflix. Maar ieder zijn ding natuurlijk....

• Webgnome

Dan ben je natuurlijk wel de uitzondering op de regel lijkt mij. Ik snap heel goed dat wanneer je zoveel geld per jaar neer legt dat je steeds nieuwe content wil. Aan de andere kant snap ik ook wel goed vanuit Zwift (of welke andere dienst dan ook ) dat men prioriteiten legt die niet altijd overeenkomt met de power users.
Nogmaals, begrijp je volledig. Het is vrij vervelend als je jaar in / jaar uit dezelfde rondjes moet rijden voor je gevoel of variaties op dat rondje om de kerk

Strava | AP | IP | AW

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:42

aerofreak

Steve Jobs

Helemaal mee eens. De laatste expansie van New York vind ik niet om over naar huis te schrijven. Breid liever Watopia uit.

Deze kwam ik nog op Reddit tegen. Ik mag hopen dat dit niet naar Zwift komt :X

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• GWBoes
  • Nu online
aerofreak schreef op maandag 9 februari 2026 @ 11:50:
[...]
Zoiets zit al in Watopia. De Repack Rush route wordt beschikbaar als je een stuur accessoire koppelt.
Maar waarom niet? De normale races hebben vaak ook al powerups. Lijkt mij wel grappig om een keer volledig mariokart te gaan :+

edit: snelheid op basis van %eFTP zodat iedereen ongeveer gelijk is. helmen ipv schildpadden, spijkers ipv banaan, ebike ipv turbo paddenstoel, derny brommer ipv chain chomp. Ik zie mogelijkheden :D . Als je hier geen vriendschappen mee kapot kan maken weet ik het ook niet meer O-)

[ Voor 19% gewijzigd door GWBoes op 09-02-2026 12:35 ]

Flickr - Strava

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
aerofreak schreef op maandag 9 februari 2026 @ 11:50:
[...]

Helemaal mee eens. De laatste expansie van New York vind ik niet om over naar huis te schrijven. Breid liever Watopia uit.

[YouTube: Zwift - The Rattle Battle in Gravel Mountain]
Ja dit zit gewoon in repack rush. Heeft niks meer met fietsen te maken inderdaad.

Anyway: Vandaag mini keyboardje binnen voor MyWhoosh Virtual Shifting.

2 buttons, even de I en de K (en een kek ledkleurtje) inprogrammeren en klaar. Buttons aan je stuur en je kunt met elke pc virtual shifting gebruiken want de keys worden in het apparaatje opgeslagen.

Ik heb gewoon de bedrade (usb) versie gekocht, was veruit het goedkoopste. Zodra vrouwlief een keer gaat "whooshen" zullen we weten of het wat is :9

https://nl.aliexpress.com/item/1005008462803848.html

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Pagina: 1 ... 167 168 Laatste