Het grote indoor cycling topic

Pagina: 1 ... 167 168 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:10
Mistraller schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 02:09:
[...]
Ik zou ook best Zwift in mijn takenpakket willen krijgen... :+
Meeste bedrijven zijn niet zo happig op prive software op hun bedrijfsmiddelen. Bij ons is alles dichtgetimmerd.
Inderdaad. Gelukkig is mijn werk wat flexibeler en kan je wel zelf dingen installeren. Alles wordt wel gescand dus als er iets niet klopt dan wordt er wel aan de bel getrokken. Maar dingen zoals Zwift of Spotify is geen probleem.

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-01 17:54
Iemand hier ervaring met een Intel Nuc waarop Zwift draait? ik overweeg een een dedicated systeempje in de garage te bouwen, puur voor Zwift. Nuc i5 met 2e hands 24 inch monitor.

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:29

oNo

Martinique schreef op maandag 19 januari 2026 @ 23:47:
[...]https://trainerdx.com/gpu-profiles

Je hebt gelijk, de M1 krijgt High ipv Ultra inderdaad. De resolutie Ultra is wel beschikbaar maar dat is wat anders natuurlijk…
De W11 laptop krijgt nu het Ultra profile. (Eerder schreef ik 40/50 fps maar dat was met een test op de accu. |:( Aan de netstroom is het constant 60, meer kan het ingebouwde scherm niet aan denk ik.)
Zwift is erg traag met het ondersteunen van grafische hardware. Het grafische profile is hardcoded voor een gpu. Zo is een paar maand terug de 140V iGPU toegevoegd tot ultra profiles.
Ik heb hier een mini pc-tje, een Ryzen 8700G met Radeon 780M iGPU. Vergelijkbaar met de GTX 1050 Ti, welke ultra profile krijgt. Deze 780M krijgt een aangepaste basic profile. Wel beter dan basic, maar geen idee waarom niet (minimaal) high profile. Hetzelfde voor bijvoorbeeld een Nvidia T600 of T1000. Deze krijgen een medium profile. Terwijl ze beter zijn dan de GTX 1050 Ti.
Zwift wil graag een lage drempel qua hardware. Nou, die T600 of T1000 zijn single slot en low profile, powered bij PCIe. Dan kan je heel mooi een oud office pc-tje voorzien van zo'n kaart en heb je maximale Zwift graphics. Onbegrijpelijk!

Wbt fps. Ik heb zelf een groot 55" 120Hz OLED scherm om te Zwiften. Ik kan dan G-Sync aanzetten en dat is de fps altijd tussen de 80 en 120 fps (9600X + RTX 4060 LP) Maar om eerlijk te zijn, 60 fps of 120 fps, ik merk geen verschil tijdens het Zwiften. Ik heb er nu een fps cap op, 60 fps. Dan scheelt ook nog eens 10 graden voor CPU/GPU.
Pagina: 1 ... 167 168 Laatste