Ik heb een kamer over en dus geclaimed voor de setup. Wel is het nu nog zo dat ik m'n racer er elke keer op moet zetten en daar wil ik vanaf. Heb een dure racefiets met dun carbon en op een Taxc zit ik dan toch niet lekker als ik sprintjes wil doen of even aan wil zetten. Wil dus nog een n+1 fiets kopen voor weinig en die er op schroeven als vaste setup. Heb zo'n tablet standaard waar ik m'n laptop op zet en tv kijk, andere laptop er naast voor Zwift.Prulleman schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:47:
hebben jullie allemaal een vaste setup, of is het ook te doen om de trainer uit een hoek te pakken, fiets uit de schuur en alles op te stellen?
ik ben al heel lang in dubio, zou graag 2 x per week wat structured training doen (met trainerroad, zwift trekt met niet zo), maar heb eigenlijk geen plek voor een vaste setup. Maar ik ben ook bang dat als de motivatie al wat verder te zoeken is (na de eerste paar weken), de extra drempel van alles klaar zetten te hoog is..
Ga maar eens meten of de "werk kamer" (die toch niet gebruikt wordt) omgebouwd kan worden als gym, kan de roeier ook uit onze slaapkamer (maar ik vraag me af of die past, dat eerst maar eens opmeten vanavond)
Daarbij, het kost gewoon tijd. Fiets pakken, wiel er uit met steekas, netjes in de Tacx zetten, Di2 is iets kutter daarin, blokje tussen de remblokken omdat er geen schijf in zit. Is net dat kleine beetje extra werk wat ervoor kan zorgen dat je niet gaat fietsen
[ Voor 9% gewijzigd door Holk op 13-09-2019 12:54 ]