Twee ventilatoren en een open dakraam.
Het is niet de bedoeling af te stappen, daarom heb ik alles binnen handbereik.
Ik heb nu net de radiotoren erop zitten. Nog 100km te gaan. Dat is inclusief het toetje 😉.
Update:
Vulkaan zit er inmiddels op. Keurig in Z2 geklommen en in 14.12minuten boven. Benen voelen goed.
Qua eten en drinken sta ik op:
1,2liter waarvan 750ml sportdrank.
1x banaan
2x snelle jelle
1x sis energy bar
Nog 80km te gaan.
Update:
Alles prima.
Nu het toetje! ☠️
Update:
Gehaald maar vraag niet hoe.. met hangen en wurgen!
Ik wil voorlopig geen toetjes!
Uiteindelijk verorberd:
5liter - waarvan de helft sportdrank en de andere helft water.
3x snelle jelle
5x sportreep (sis en maurten)
2 boterhammen met honing
2 bananen
Nadien: 2theelepels suiker & paar chipjes
Qua dranken had ik meer willen hebben. Eten voelde echt wel genoeg. Ik had helaas bij de voet van de klim alleen nog maar wat water, dat had nog best een kleine liter sportdrank mogen zijn.
Ik ben de hele rit niet van de fiets geweest. Moest uiteindelijk de laatste kilometers wel echt overleven, dat was eigenlijk niet leuk meer. Zeker gezien ik op een gegeven moment minuten over 100m leek te doen. Dan duren 3kilometers erg lang kan ik je vertellen. Ik was ook door mijn versnellingen heen, 28 achter is eigenlijk te zwaar.
Uiteindelijk de afdaling niet meer gedaan, ik moest erg nodig naar de wc. Dat deed al een paar kilometers zeer in de buik.
Met een eindtijd van 6uur en 40 minuten ben ik niet ontevreden. Als ik dit kan dan kan ik de AGR ook. Die heeft de helft aan hoogtemeters en lagere steigingspercentages.
De komende tijd lekker Z2 trainingen doen met wat intervallen. 3 of 4x per week de fiets op en ik kan vol goede moed naar Zuid Limburg.
[
Voor 98% gewijzigd door
stevens20 op 16-02-2024 22:40
]