Ik snap niet echt wat je nu probeert te doen. Welk probleem ben je aan het oplossen? Je lijkt nu twee verschillende apparaten de trainer te willen laten aansturen?don spike schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 13:43:
Ik heb deze thread een beetje doorgelezen en heb geen antwoord kunnen vinden op mijn probleem / vraag.
Mijn partner heeft nu bijna een jaar een Tracx Neo 2t en een Garmin Edge 1040. Beide een Garmin Company. Maar we krijgen het niet voor elkaar om een indoor training te starten dat de Garmin Edge de juiste informatie weer geeft. Dat deze twee samenwerken met een indoor training workout.
Nu start mijn partner eigenlijk altijd een training met de (Garmin) Tracx Training App, maar de Garmin Edge weet dan niets van deze training af en gaat raar doen.
De Tracx Neo 2t is verbonden met de Garmin Edge 1040. Maar hoe kan ik via de Garmin Edge een indoor training starten dat hij de Tracx Neo 2t aanstuurt? Of moet dit via de (Garmin) Connect App?
Ben zelf een Wahoo gebruiker, en vind die hele Garmin menu zeer verwarrend. Hij heeft mij maanden geleden al gevraagd om dit verder uit te zoeken, maar de support pagina van Garmin zijn ook niet echt helpful. En ik kom er maar niet uit. Heb al van alles geprobeerd.
Wat je wel eenvoudig kan doen is een van beide de trainer aan te laten te sturen en met de andere de datastroom van de trainer weer te geven en op te nemen. Kwestie van dubbelchecken wie de 'controllable' heeft en welke alleen de power/cadans/etc sensoren.
If you can see, look. If you can look, observe