Vandaag kwam de Leeze Boom Board Pro binnen met DPD, had er hier nog geen foto's van deze versie voorbij zien komen, dus bij deze.
De ventilator aan de voorkant is een VacMaster Cardio 54.
Er achter staat nog een Honeywell HT900E.
Ik gebruik een Apple TV 4K (met de nieuwe remote), en vanwege de beperking met de bluetooth verbindingen een 4iii hartslagband / ANT+ gateway. (Cadans van de Tacx is vrij beroerd, en zonder cadans werken de trainingen in Zwift voor geen meter)
Die Apple TV 2020 remote zit in een Elago R1 case en zit met een touwtje aan de tafel geborgd.
Net nog 1 modificatie gedaan, touwtje met een keycord aan de trainer tafel, met als doel de handdoek borgen. Je handdoek laten vallen midden in een sessie is toch wel een issue, nu kan ik de handdoek altijd weer ophalen.
TV is een tweedehands Sony 40" HD tv met erboven een goedkope JBL Bar 2.0 soundbar.
De trainertafel is er één van LifeLine, maar die is hetzelfde als die door BoomBoard en zoveel andere bedrijven geleverd wordt, en zo rond de €100 à €120 meestal.
De hele set staat hier in de serre, dus als het moet kan ik de schuifpui een stukje open zetten voor frisse lucht.
Moet zeggen dat ik de constructie van de Leeze Boom Board wel mooi vind, is toch weer een stukje verder afgewerkt dan de houten exemplaren die er tot nu toe meestal waren.
In elkaar zetten is zo gebeurd. Meeste werk is om alles netjes en recht erop te zetten.
Klein stukje geprobeerd vandaag, fietst toch wel een stuk lekkerder zo, vooral als je op de pedalen gaat staan.
[
Voor 24% gewijzigd door
RobbieT op 17-01-2022 22:48
]