Lensent schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 17:51:
[...]
Het gaat mij puur erom om m'n conditie op peil te houden.
Het social aspect interesseert me niet. 1 a 2 uur per week indoor is het doel.
Trainerroad ken ik niet, ik ga me inlezen. Tot nu toe sprak Rouvy me aan vanwege de augmented reality.
Zoals @
Prulleman al zei hangt het er van af wat je wil. Als je workouts wil maar wel wat geestelijke animatie vanuit de app zelf kan je ook nog naar SYSTM kijken, anders inderdaad trainerroad waarbij je gewoon netflix op kan zetten.
Wil je gewoon een beetje ritjes rijden zou Zwift kunnen, dat is mijn favoriet, maar wat mij vooral trekt is juist het rijden van wedstrijdjes en het sociale aspect. Als je dat dus niet interessant vind maar je wil wel simulatie rijden zou ik gewoon naar een van de video apps kijken daarvan zijn er een heel aantal:
- Rouvy had je al gevonden maar die neigen ook wel een beetje naar een e-racing platform, al pakken ze dat weer compleet anders aan dan Zwift (vandaar het augmented deel), interessante app maar als e-racing je niet boeit zou ik deze ook overslaan.
- BigringVR - mooie filmpjes, zou mijn keuze zijn als ik gewoon mooie ritten na wilde rijden
- Misschien het platform van Tacx zelf eens bekijken?
BKool heb ik persoonlijk altijd een beetje een vlees noch-vis-app gevonden het kan vanalles, maar het is het allemaal net niet, niet echt interessant wat mij betreft.
Voor de meeste apps zijn echter wel trials te rijden dus je kan gewoon een beetje gaan ontdekken toch?
[
Voor 6% gewijzigd door
Kluus op 21-12-2021 18:47
]