Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Dan is het enige wat ik nog mis uit CM de pijltjestoetsen onder het toetsenbord om de cursor te verplaatsen. De swiftkey oplossing vind ik niet praktisch. Toch maar weer pielen met dat ballonnetje dan..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
NmR schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:27:
Dan is het enige wat ik nog mis uit CM de pijltjestoetsen onder het toetsenbord om de cursor te verplaatsen. De swiftkey oplossing vind ik niet praktisch. Toch maar weer pielen met dat ballonnetje dan..
Geen idee hoe Swiftkey het doet (vind draak van een toetsenbord) maar met Google keyboard kan je over de spatiebalk swipen om de cursor te verplaatsen.

Gebruik zelf echter Swype, daar heb je weliswaar cursor toetsen mogelijkheid maar niet "constant", is een toetsdruk away :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Oh wauw, dat wist ik niet! Mooie implementatie!
Ik gebruik sinds gister het gboard om te kijken of het bevalt. Nu kan SwiftKey er definitief vanaf.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:54
Nog een verstopt menu! Nog niet eerder gezien _/-\o_
NmR schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:48:
[...]

Nog beter en het werkt perfect! Heerlijk, geen 'peek' en 'heads-ups' meer! _/-\o_
https://www.reddit.com/r/..._nougat_whatsapp_headsup/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:08
Aardig mooie SOT vandaag op mn 5T. Verbaas me erg over de batterij ten opzichte van mn OP3.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7D7idF9.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EV5MZtQ.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Droid op 05-12-2017 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, is er iemand anders die ook problemen heeft met de OnePlus launcher na de update? Ik heb een gloednieuwe 5T waarvan apps crashen als ik de launcher update. Als ik de updates deïnstalleer is alles weer in orde. Er heeft zelfs iemand van OnePlus op afstand een andere stockrom er op gezet. Dit heeft het probleem niet verholpen. Ik zit ook nog in mijn 15 dagen waarbij hij terug kan met geld terug. Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:27:
Heren, is er iemand anders die ook problemen heeft met de OnePlius launcher na de update? Ik heb een gloednieuwe 5T waarvan apps crashen als ik de launcher update. Als ik de updates deïnstalleer is alles weer in orde. Er heeft zelfs iemand van OnePlus op afstand een andere stockrom er op gezet. Dit heeft het probleem niet verholpen. Ik zit ook nog in mijn 15 dagen waarbij hij terug kan met geld terug. Wat raden jullie aan?
Welke update bedoel je? 4.7.2? Heb namelijk nog niemand gezien met dat probleem. Hou ook in je achterhoofd dat je net pech hebt en een half-defect toestel hebt.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anonymoussaurus schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:29:
[...]

Welke update bedoel je? 4.7.2? Heb namelijk nog niemand gezien met dat probleem. Hou ook in je achterhoofd dat je net pech hebt en een half-defect toestel hebt.
De Launcher die ook in de playstore staat van OnePlus zelf. De OS draait wel goed. Op moment dat ik de launcher update uit de playstore gaat het fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:33:
De Launcher die ook in de playstore staat van OnePlus zelf. De OS draait wel goed. Op moment dat ik de launcher update uit de playstore gaat het fout.
Als je via "Apps" in instellingen kijkt, kan je "OnePlus Launcher" even opzoeken. Daar kan je ook kiezen voor "updates verwijderen". Anders even op APKMirror kijken en daar een oudere versie opzoeken (ik mag hier niet linken dus moet het maar even zo ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anonymoussaurus schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:35:
[...]

Als je via "Apps" in instellingen kijkt, kan je "OnePlus Launcher" even opzoeken. Daar kan je ook kiezen voor "updates verwijderen". Anders even op APKMirror kijken en daar een oudere versie opzoeken (ik mag hier niet linken dus moet het maar even zo ;)).
Dat heb ik ook reeds gedaan, dan is ie wel stabiel. Maar wachten op een nieuwere update denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:38:
Dat heb ik ook reeds gedaan, dan is ie wel stabiel. Maar wachten op een nieuwere update denk ik?
Dan zie ik persoonlijk geen reden om het toestel terug te sturen. Ik zou het even melden met een bugreport: https://forums.oneplus.ne...one_model_rom=O2OS+171115

Wellicht dat je ook nog even hier kan kijken, en dan naar de reacties. Dan kom je er ook gauw genoeg achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anonymoussaurus schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:56:
[...]

Dan zie ik persoonlijk geen reden om het toestel terug te sturen. Ik zou het even melden met een bugreport: https://forums.oneplus.ne...one_model_rom=O2OS+171115

Wellicht dat je ook nog even hier kan kijken, en dan naar de reacties. Dan kom je er ook gauw genoeg achter.
Nee dat denk ik ook niet, ik heb het gemeld. Wellicht dat de L2 technicus er nog wat mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

iemand een soortgelijk probleem? Een deel van mijn contacten is niet over te halen. Issue staat ook hier beschreven: https://forums.oneplus.ne...-synced-on-the-5t.707611/

overgrote deel lukt wel maar een paar niet. In Google account sync krijg ik ook een synchronisatie-fout te zien. Contacten, Telefoon cache+gegevens wissen + in/uitschakelen en Google account opnieuw toevoegen lukt helaas nog niet. In weergave van contacten zit het niet, die heb ik op 'alles' staan.

Ik mis er een stuk of 20 op meer dan 500 contacten maar het zijn toevallig wel mijn meest gebruikte. Heb stars als uitgezet op die in contacts.google.com. Kan niet vinden waar het toch aan ligt.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aardbeix15 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:21:
iemand een soortgelijk probleem? Een deel van mijn contacten is niet over te halen. Issue staat ook hier beschreven: https://forums.oneplus.ne...-synced-on-the-5t.707611/

overgrote deel lukt wel maar een paar niet. In Google account sync krijg ik ook een synchronisatie-fout te zien. Contacten, Telefoon cache+gegevens wissen + in/uitschakelen en Google account opnieuw toevoegen lukt helaas nog niet. In weergave van contacten zit het niet, die heb ik op 'alles' staan.

Ik mis er een stuk of 20 op meer dan 500 contacten maar het zijn toevallig wel mijn meest gebruikte. Heb stars als uitgezet op die in contacts.google.com. Kan niet vinden waar het toch aan ligt.
Pfoeh, lastig probleem en zou zo even snel het antwoord niet weten. Goed dat je in ieder geval een thread hebt aangemaakt en zo te zien ben je niet de enige. Lijkt dan toch een bug te zijn. Bugs zijn hier te rapporteren: https://forums.oneplus.ne...one_model_rom=O2OS+171115

[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 06-12-2017 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Anonymoussaurus schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:28:
[...]

Pfoeh, lastig probleem en zou zo even snel het antwoord niet weten. Goed dat je in ieder geval een thread hebt aangemaakt en zo te zien ben je niet de enige. Lijkt dan toch een bug te zijn. Bugs zijn hier te rapporteren: https://forums.oneplus.ne...one_model_rom=O2OS+171115
als ik zo zoek is er nog wel wat reparatiewerk te doen aan het contacten synchroniseren https://forums.oneplus.ne...nc&o=date&c[title_only]=1

workaround voor mij nu is om gewoon naar contacts.google.com te gaan en daar het nummer te zoeken en kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aardbeix15 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:36:
als ik zo zoek is er nog wel wat reparatiewerk te doen aan het contacten synchroniseren https://forums.oneplus.ne...nc&o=date&c[title_only]=1

workaround voor mij nu is om gewoon naar contacts.google.com te gaan en daar het nummer te zoeken en kiezen.
Ik heb een OnePlus 3 en daar heb ik nergens last van. Je zoekt nu dan ook in alle threads, ook die van de One, 2, 3, 3T etc etc..

Je maakt het meeste kans door, zoals ik al eerder zei, een bugreport aan te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Anonymoussaurus schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:38:
[...]

Ik heb een OnePlus 3 en daar heb ik nergens last van. Je zoekt nu dan ook in alle threads, ook die van de One, 2, 3, 3T etc etc..

Je maakt het meeste kans door, zoals ik al eerder zei, een bugreport aan te maken.
eens, ik heb het issue gevonden, zodra ik URL's weghaal bij contacten lukt te sync

edit:

mm nu nog 2 die niet lukken maar daar ligt het wss aan iets anders, irritant hoor.

[ Voor 10% gewijzigd door aardbeix15 op 06-12-2017 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aardbeix15 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:56:
eens, ik heb het issue gevonden, zodra ik URL's weghaal bij contacten lukt te sync
Mooi dat je het hebt gevonden! Als je nou in die bug-report dat erbij zet, is het probleem meteen bekend bij OnePlus en hoeven ze waarschijnlijk geen/amper logs van je op te vragen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje van een leek. Ik heb bij de One Plus 5T de OnePlus Type-C OTG Cable bijgekocht om snel bestanden te kunnen uitwisselen via USB. Nu kan ik de usb-stick wel connecteren op de telefoon maar als ik de bestanden wil kopiëren kan ik ze enkel verplaatsen naar de usb-stick zelf of naar Google Drive... Kan dit niet naar het intern geheugen?

(Kan je de foto's van bijvoorbeeld Facebook importeren naar je contacten, dit zijn allemaal nog tegels gewoon bij me.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anonymoussaurus schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:56:
[...]

En daar was het opeens weer. Apps crashen zelfs zonder geupdate launcher. Service wil het toestel onderzoeken etc. Voor mij is de lol er wel af. Ik zit binnen 15 dagen retourrecht. Hij gaat terug voor een refund. Aan de klantenservice lag het niet. Nu maar kijken naar wat anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
aardbeix15 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:56:
[...]

edit:

mm nu nog 2 die niet lukken maar daar ligt het wss aan iets anders, irritant hoor.
Hier dezelfde ervaring. Inderdaad een url weghalen uit het profiel en het synchroniseren gaat wel goed. Heb je de bugreport al ingediend?

edit:
Zelf in ieder geval een bugreport ingedient.

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 07-12-2017 12:29 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:12
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:03:
Vraagje van een leek. Ik heb bij de One Plus 5T de OnePlus Type-C OTG Cable bijgekocht om snel bestanden te kunnen uitwisselen via USB. Nu kan ik de usb-stick wel connecteren op de telefoon maar als ik de bestanden wil kopiëren kan ik ze enkel verplaatsen naar de usb-stick zelf of naar Google Drive... Kan dit niet naar het intern geheugen?

(Kan je de foto's van bijvoorbeeld Facebook importeren naar je contacten, dit zijn allemaal nog tegels gewoon bij me.

Alvast bedankt.
Op je telefoon even aangeven dat je bestands overdracht wil doen, hierna is je device te zien op je pc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:34
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:48:
[...]

En daar was het opeens weer. Apps crashen zelfs zonder geupdate launcher. Service wil het toestel onderzoeken etc. Voor mij is de lol er wel af. Ik zit binnen 15 dagen retourrecht. Hij gaat terug voor een refund. Aan de klantenservice lag het niet. Nu maar kijken naar wat anders.
Waarom dan direct kijken naar een ander toestel? Het is duidelijk dat je een defecte te pakken hebt. Of ben je over andere onderdelen ook niet tevreden?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
-EvoLution- schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 22:47:
[...]

De navigation bar wordt met een wit/grijze achtergrond weergegeven, dat is ff wennen.
Dat is echt jammer ja, eigenlijk mijn enige negatieve punt voor deze telefoon (maar OK, nog maar een halve dag in bezit). Volgens de google specs zou dit zwart moeten zijn:
When you customize the navigation and status bars, either make them both transparent or modify only the status bar. The navigation bar should remain black in all other cases.
Gebruik nu navbar apps om de kleur weer naar zwart te zetten - al is niet zeker of deze app bij Android updates zal blijven werken uiteraard.

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slaapje schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:23:
[...]

Waarom dan direct kijken naar een ander toestel? Het is duidelijk dat je een defecte te pakken hebt. Of ben je over andere onderdelen ook niet tevreden?
Omdat ik geen goed gevoel aan het toestel heb overgehouden. Ik heb in 5 dagen tijd mijn toestel 6 keer mogen wissen en opnieuw indelen. Dat is niet bepaald een hobby van me..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:40:
Omdat ik geen goed gevoel aan het toestel heb overgehouden. Ik heb in 5 dagen tijd mijn toestel 6 keer mogen wissen en opnieuw indelen. Dat is niet bepaald een hobby van me..
Dat kan je met elk toestel hebben, en dan maakt het niks uit welk merk het is. Als je nu voor een Samsung of weet ik het wat zou kiezen, kan je ook een half-defect toestel krijgen. Logisch dat je geen goed gevoel hebt overgehouden aan het toestel, want je hebt een half-defect toestel gekregen, met veel pech. Om dan meteen het hele toestel + merk + aanschaf over een kam te scheren, is echt overdrijven ten top.

We leven niet in een ideale, foutloze wereld.

[ Voor 5% gewijzigd door Prulleman op 07-12-2017 13:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren de OP5T opgehaald en dan nu even kort de eerste indrukken:
  • Mooi toestel, maar wel glad. Er zit een case bij die mooi aansluit, maar het zou nog wat dunner mogen van mij. Misschien een skin, misschien een dunne case, ben er nog niet uit.
  • Scherm is prachtig om te zien. Voor mij persoonlijk hoeft dat hele QHD niet. Prima keuze van oneplus. Ik heb nog geen problemen ervaren met de automatische helderheid. Misschien dat het in donkere omgevingen iets donkerder had gekund, maar ach dat kan eventueel handmatig. De 5T doet het hier niet minder dan andere toestellen.
  • Komende vanaf een S7 is hij best groot, maar dat went eigenlijk ook wel weer best snel.
  • Hoe de notificatie slider werkt ben ik nog niet tevreden over. Vanaf de Oneplus 3 zijn ze gaan invoeren dat de bovenste stand, of stil is, of trillen, maar trillen instellen door middel van het geluid helemaal naar beneden te doen met de volume knop kan niet. Gemiste kans wat mij betreft. Nu moet je een extra handeling uitvoeren om te kiezen tussen de ene of de andere. Ik gebruik zelf regelmatig beide.
  • Accuduur kan ik nog weinig over zeggen, ik zit nu, sinds gisteravond 19uur op 30%. Lijkt weinig maar als je nagaat dat ik een tijd bezig ben geweest met het instellen van het toestel, alle apps geinstalleerd zijn, whatsapp ruim 3,5gb aan dat restored heeft, Google photo's bezig is geweest de boel te updaten en ik via TWRP het nodige geflashed heb en daarmee de nodige reboots heb gedaan, vind ik het zo slecht nog niet.
  • Als laatste de camera, prima shots voor zo even tussendoor. Ben niet echt een pixel peeper. Wel had het de lens wat wijder mogen zijn. Maar goed dan zet ik wel een stap naar achteren.
Al met al een positieve eerste indruk. Geen vastlopers gehad tot nu toe. Heb er zelf meteen Nova launcher op gezet omdat ik merkte dat de standaard launcher toch net wat te beperkt was. Ook meteen maar een app er op gezet (met root) waarmee ik nu 7 quick toggles op een rij heb (kan eventueel ook meer).

Als er vragen zijn, stel ze gerust of DM/PM me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Voor die toggles gebruik ik hier JonePlus, heb je ook meteen auto recording met telefoon gesprekken, ook een "must" imho, maar uiteraard allemaal off topic hier.

Beetje bij beetje begint het dé telefoon te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drizzle_
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-07-2024
Hoe vinden jullie de camera tot nu toe?
Is hij echt zo slecht als mensen op reddit zeggen? Of valt hij al bij al nog wel mee?
Hoe is hij te vergelijken met een iPhone 6 / Galaxy S* ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Drizzle_ schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:50:
Is hij echt zo slecht als mensen op reddit zeggen? Of valt hij al bij al nog wel mee?
Camera is/vind ik acceptabel. Maar zeker geen Sx kwaliteit nee. iPhone geen verstand van ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is een prima camera, maar als je de beste kwaliteit wil moet je inderdaad ergens anders gaan kijken. Ik vraag me altijd af hoeveel mensen nou daadwerkelijk de foto's van de telefoon flink uitvergroten en in een fotoboek doen oid. Want dan kan je misschien gaan zien dat de kwaliteit iets minder is. Op alleen je telefoonscherm, Instagram ed zal je het verschil niet of nauwelijks zien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:34
Drizzle_ schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:50:
Camera is wat mij betreft meh... Ik kom van een Nexus 6p en die maakt beduidend betere foto's, zeker in low light omgevingen. Maar het is prima te doen vind ik.

To dare is to do

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carreon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 23:54
Nieuwe OTA update OxygenOS 4.7.4 is net uitgebracht:
Camera
Optimized UI of Camera
Improvements for photo quality

System
Optimizations for audio from speaker and earphones
Optimizations for face unlock
Optimizations for vibration
Wi-Fi battery usage optimization
Improved stability of fingerprint and GPS
General bug fixes and system stability improvements
https://forums.oneplus.ne...or-the-oneplus-5t.709071/

PSN: Carreon_TO

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Baspower
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:14
Kreeg 'm binnen door met Opera VPN de regio op Duitsland te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Verplaatst naar levertijden topic.

[ Voor 110% gewijzigd door Brammel op 07-12-2017 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:14
Baspower schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:37:
[...]

Kreeg 'm binnen door met Opera VPN de regio op Duitsland te zetten.
Dat werkt inderdaad perfect, update binnen. Dank voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gbrugman
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2024
Heeft iemand al geprobeerd de Microsoft Edge browser te installeren op de OnePlus 5T? Krijgen de melding dat deze browser voor dit toestel niet beschikbaar is. Rare is dat ik op de Nokia 6 geen enkel probleem had met de beta Edge niet en ook niet met de final Edge van 1 december.

gbrugman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ja, heb hier Edge geïnstalleerd staan, maar kan 'm nu ook niet meer vinden in de Play Store...? De browser werkt prima, zou niet weten waarom de 5T opeens niet meer ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:28

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Jeutje, de foto's zijn echt gigantisch beter nu!!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:14
gbrugman schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:52:
Heeft iemand al geprobeerd de Microsoft Edge browser te installeren op de OnePlus 5T? Krijgen de melding dat deze browser voor dit toestel niet beschikbaar is. Rare is dat ik op de Nokia 6 geen enkel probleem had met de beta Edge niet en ook niet met de final Edge van 1 december.
Via de Play Store op de telefoon is Edge inderdaad niet te vinden. Maar als ik in de Play Store op mijn pc inlog, dan kan ik ‘m wel op mijn telefoon installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:31
De software update heeft wonderen gedaan. De foto's zijn nu echt veel beter dan eerst er is wel een ding waar ik me aan erger dat is het scherm wanneer je gebeld word. Ik zou graag naar links of rechts willen swypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:07
Huigie schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:09:
Verklaar u nader aub :9

Update is bij mij nu aan het installeren

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:03
Huigie schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:09:
Pics or it didn't happen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-08 15:07
Voor iemand die nog moet updaten, before > after pics van eenzelfde opject :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ja, slim, en met HDR aan en uit...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
te laat... al geinstalleerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/23u2y60.png

vs

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2eftiep.png

3x raden welke de foto van na de up"grade" is...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19JM81
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:36
Ik neem aan de onderste na de upgrade? :)

Verschil is duidelijk zichtbaar zeg!

[ Voor 32% gewijzigd door 19JM81 op 07-12-2017 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:03
Dat is een hele nette vooruitgang! Meteen een stuk duidelijker

[ Voor 29% gewijzigd door mamorunl op 07-12-2017 16:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind 'm wel móóói hoor, die formfactor is echt wel heel tof imo:
OnePlus 5T

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik weet het, het is al gepost, maar nog even voor de volledigheid:

OxygenOS 4.7.4 is zojuist aangekondigd en bevat belangrijke verbeteringen.

Link naar aankondiging: OxygenOS 4.7.4 OTA for the OnePlus 5T

Changelog:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iIwqdg4BA7iCQkZWVsl2zXWh/full.png

Download: (full ZIP)Hier kun je feedback geven en bugs rapporteren: https://forums.oneplus.net/feedback

Update kan worden opgehaald door bijvoorbeeld Opera VPN te installeren en je locatie op Duitsland of Canada te zetten.

De camera GUI ziet er nu zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TVoZ7Isg3DXtoVxvpt2M0CYL/full.jpg
CLB schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:59:
Ik vind 'm wel móóói hoor, die formfactor is echt wel heel tof imo:
[afbeelding]
Toch maar gekocht? :P

[ Voor 29% gewijzigd door Anonymoussaurus op 07-12-2017 17:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha nee, beetje pimpen met een ander zn telefoon. Mijn Nokia 8 is heerlijk :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:39

Broodje_Aap

Professioneel prutser

CLB schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:42:
[...]

Haha nee, beetje pimpen met een ander zn telefoon. Mijn Nokia 8 is heerlijk :)
Ik vond de fotokwaliteit al anders, maar vandaar. ;)

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:10:

Update kan worden opgehaald door bijvoorbeeld Opera VPN te installeren en je locatie op Duitsland of Canada te zetten.
Duitsland deed het bij mij niet, maar Hong Kong pakte hij wel meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op donderdag 7 december 2017 @ 18:20:
Duitsland deed het bij mij niet, maar Hong Kong pakte hij wel meteen.
Dat is frappant. Bij deze user werkt het juist wel en bij de OnePlus 3, 3T en 5 werkt het ook al jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja kan er weinig aan veranderen. Hoorde hier in een app ook dat bij iemand via Duitsland hij hem pakte, maar bij mij dus niet. Maar goed maakt niet uit, gaat er meer om dat Hong Kong ook een mogelijkheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op donderdag 7 december 2017 @ 18:43:
Tja kan er weinig aan veranderen. Hoorde hier in een app ook dat bij iemand via Duitsland hij hem pakte, maar bij mij dus niet. Maar goed maakt niet uit, gaat er meer om dat Hong Kong ook een mogelijkheid is.
Is trouwens het probleem al opgelost met dat contacten synchroniseren met deze update? Zag namelijk dat je een topic had aangemaakt vanochtend: Contacts with url in profile not synced :).

@aardbeix15 Probleem lijkt dus opgelost te zijn met deze update! l3art in "[OnePlus 5T] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 10% gewijzigd door Anonymoussaurus op 07-12-2017 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:35
Via Duitsland heb ik hem ook, lost ook het rare geluid via de speakers op, fijne update :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Broodje_Aap schreef op donderdag 7 december 2017 @ 18:00:
Ik vond de fotokwaliteit al anders, maar vandaar. ;)
O o o, ding maakt prima fotootjes hoor :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op donderdag 7 december 2017 @ 18:59:
[...]

Is trouwens het probleem al opgelost met dat contacten synchroniseren met deze update? Zag namelijk dat je een topic had aangemaakt vanochtend: Contacts with url in profile not synced :).
Dat zou ik even uit moeten proberen. Ga even een testje doen. Maar ik zet vast in op van niet.

edit:
Heb even bij een contact een website toegevoegd en die blijft wel staan in mijn contacten....
Dus misschien dan toch wel.

[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 07-12-2017 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Ook vreemd bij de camera: in pro modus kun je in de auto ISO zien dat hij bij weinig licht iso 6400 kiest, terwijl je met de hand maar tot 3200 kan kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anonymoussaurus schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:51:
[...]

Dat kan je met elk toestel hebben, en dan maakt het niks uit welk merk het is. Als je nu voor een Samsung of weet ik het wat zou kiezen, kan je ook een half-defect toestel krijgen. Logisch dat je geen goed gevoel hebt overgehouden aan het toestel, want je hebt een half-defect toestel gekregen, met veel pech. Om dan meteen het hele toestel + merk + aanschaf over een kam te scheren, is echt overdrijven ten top.

We leven niet in een ideale, foutloze wereld.
Helemaal mee eens, alleen kom ik van een Nexus 6P af met een berg problemen. Die ook 3 keer teruggestuurd is geweest (alleen de accu was opgelost). En had ik me verheugd op een probleemloos toestel. Bij een eventuele reparatie van de 5T kwamen de nodige "Wat als, wel of niet vergoedbare schade". Dat risico ga ik niet nemen. Vandaar de refund en verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:10:
[...]

Helemaal mee eens, alleen kom ik van een Nexus 6P af met een berg problemen. Die ook 3 keer teruggestuurd is geweest (alleen de accu was opgelost). En had ik me verheugd op een probleemloos toestel. Bij een eventuele reparatie van de 5T kwamen de nodige "Wat als, wel of niet vergoedbare schade". Dat risico ga ik niet nemen. Vandaar de refund en verder kijken.
Of na de refund een compleet nieuwe bestellen... Maar snap de frustratie en dat het vertrouwen wel een beetje weg is. Wel bizar dat je bij twee toestellen op een rij, die beide goede bekend staan, negatieve ervaringen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:13:
[...]

Of na de refund een compleet nieuwe bestellen... Maar snap de frustratie en dat het vertrouwen wel een beetje weg is. Wel bizar dat je bij twee toestellen op een rij, die beide goede bekend staan, negatieve ervaringen hebt.
Dat zou ook kunnen, dan zijn ze ook wat batches verder. Het is ook wat bizar. Ik was met bellen gewoon niet te verstaan met de 6P. Iets met de andere microfoon die roet in het eten gooide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03
l3art schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:13:
[...]

Dan moet je het topic van de 6p eens lezen.... gaat alleen nog maar over reparaties en retour zendingen.
Heb zelf ook 3 6P's gehad in 1,5 jaar tijd, krijg nu ook mijn geld terug en heb de 5T besteld. Moet het nu doen met een Samsung A5 van mijn werk tot de levering van de 5T. Afgezien de problemen was de 6P echt een top toestel. Hoop dat de 5T dat nog gaat overtreffen :) Die Samsung A5 vind ik echt niks trouwens. Kan daarom niet wachten tot de 5T er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:01
Vandaag ook mijn 5t binnengekregen. Ik kom van de one dus het is echt een verademing hoewel mijn one nog steeds goed mee kon met lineage en ik in principe nog wel een jaar door had gekunt met de opo. Alvast een vraag. Ik heb jaren SwiftKey gebruikt maar ben nu met gboard bezig. Is het mogelijk om de hoogte van het toetsenbord te verminderen. Ik kan hem wel kleiner maken maar dan wordt het toetsenbord ook minder breed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Fijn dat de camera is aangepakt. Bij mij was de camera een soort ingezoomd, nu is de zoom zoals het hoort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
freak-ish schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:12:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar er is een petitie gestart ivm tremble op oneplus toestellen

https://www.change.org/p/...ort-project-treble-in-oos
"Here’s why OnePlus doesn’t support Project Treble — yet": https://www.androidauthor...ct-treble-support-820825/
SmooK schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:58:
Ik kan hem wel kleiner maken maar dan wordt het toetsenbord ook minder breed.
Klopt. Naar mijn weten kun je 'm niet alleen lager of hoger maken. Dan zul je moeten kiezen voor een ander toetsenbord.

[ Voor 24% gewijzigd door bllb op 08-12-2017 01:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brad Pitt
SmooK schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:58:
Vandaag ook mijn 5t binnengekregen. Ik kom van de one dus het is echt een verademing hoewel mijn one nog steeds goed mee kon met lineage en ik in principe nog wel een jaar door had gekunt met de opo. Alvast een vraag. Ik heb jaren SwiftKey gebruikt maar ben nu met gboard bezig. Is het mogelijk om de hoogte van het toetsenbord te verminderen. Ik kan hem wel kleiner maken maar dan wordt het toetsenbord ook minder breed.
Instellingen / Voorkeuren / Hoogte van het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:01
Dat scheelt al iets maar ik vind het toch te log. Terug naar SwiftKey

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 18:17
voor mij heeft het ook gelukt met opera vpn op duitsland te zetten direct de ota binnen

Changelog:

[afbeelding]

Download: (full ZIP)Hier kun je feedback geven en bugs rapporteren: https://forums.oneplus.net/feedback

[afbeelding]

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Changelog:

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]

Hoe lang duurt het meestal voordat zulke updates dan in Nederland beschikbaar zijn?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 00:20:
Hoe lang duurt het meestal voordat zulke updates dan in Nederland beschikbaar zijn?
3-4 dagen. Maximaal een week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:25
Bij mij 2 x gecheckt via Canada, geen update. Nog een keer gecheckt, en toen werkte 'ie wel. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Deze keer probeer ik maar gewoon geduldig af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
outlandos schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:39:
Deze keer probeer ik maar gewoon geduldig af te wachten.
Zippie binnenhalen, flash, klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus, hoe bevalt de update tot nu toe? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:59:
Dus, hoe bevalt de update tot nu toe? :)
Benieuwd of de foto kwaliteit echt veel is verbeterd, dan neem ik de 5T ook in overweging :*) >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
alwaysleft schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:00:
Benieuwd of de foto kwaliteit echt veel is verbeterd, dan neem ik de 5T ook in overweging :*) >:)
Heb hier een voorbeeld voor je: Huigie in "[OnePlus 5T] Ervaringen & Discussie"

En hier nog een video:

Psst: vanaf 6:08 zijn de vergelijkingen te zien tussen 4.7.2 en 4.7.4 :). Vanaf 0:50 de vergelijking tussen de OnePlus 5T en andere toestellen.

[ Voor 15% gewijzigd door Anonymoussaurus op 08-12-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

En natuurlijk is dit een zoethoudertje, je hebt grote kans dat de echte verbetering straks in Oreo zit...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
floristevito schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:27:
Misschien dat mijn probleem omtrent het 'water druppel' geluid effect wat te vaag is. Ik probeer echter te achterhalen of het nou normaal is of dat er toch iets anders aan de hand is.
Grappig, vandaag hoorde ik het voor het eerst. Inderdaad een onmiskenbaar druppel geluid op het moment dat de speaker nog actief is. Stond heel zacht op de achtergrond (per ongeluk) nog een youtube video te draaien dus toen hoorde ik het bij het typen. Kort na het stopzetten van de video bleef het druppelgeluid bij het typen aanwezig om vervolgens te verdwijnen. In ieder geval niet iets waar ik me druk over kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:40:
Grappig, vandaag hoorde ik het voor het eerst. Inderdaad een onmiskenbaar druppel geluid op het moment dat de speaker nog actief is. Stond heel zacht op de achtergrond (per ongeluk) nog een youtube video te draaien dus toen hoorde ik het bij het typen. Kort na het stopzetten van de video bleef het druppelgeluid bij het typen aanwezig om vervolgens te verdwijnen. In ieder geval niet iets waar ik me druk over kan maken.
Schijnt toch opgelost te zijn in deze update? floristevito in "[OnePlus 5T] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
l3art schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:40:
[...]

Ja dat is precies wat ik bedoelde! Ben er inmiddels al zo aan gewend dat ik het bijna niet meer merk. Maar was in het begin bang dat het om een defect ging, gelukkig niet :)

En klopt! De laatste update lijkt het wat minder sterk te maken. Dacht in eerste instantie zelfs dat het helemaal weg was maar je kan het wel nog steeds horen. Dus het zorgt er alleen voor dat het wat minder is.
Logisch dat een update dit ook niet helemaal weg kan halen omdat het gaat om de vibratie motor die de speaker laat meetrillen. Denk dat ze softwarematig iets aan de vibratie hebben aangepast waardoor dit minder is. Maar de speaker trilt wel nog steeds. Dit komt omdat ze in de 5T de vibratie motor naar onderen hebben verplaatst (dus naast de speaker).

Maar het is na enige tijd geen enkel probleem, nauwelijks aan te storen. Zoals je al zei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Brad Pitt schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:51:
[...]

Zippie binnenhalen, flash, klaar?
Jawel, ik weet heus wel hoe. Maar heb er geen haast mee. Liever bug vrije updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
outlandos schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:52:
Jawel, ik weet heus wel hoe. Maar heb er geen haast mee. Liever bug vrije updates.
Uhm? Is gewoon precies hetzelfde, maar goed, wachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch niet dan aangezien ik de update draai sinds gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
l3art schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:52:
[...]

Toch niet dan aangezien ik de update draai sinds gisteren
Zie mijn post iets naar boven, niet helemaal opgelost maar het leek een stuk minder. Vandaar dat ik even dacht dat het weg was (merk het haast niet meer).

Het valt niet softwarematig op te lossen naar mijn mening. Maar je raakt er snel aan gewend en is niks mis met telefoon gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0kerNL
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20:41
Is het trouwens ermee mogelijk om VoLTE te gebruiken in Nederland, ik zag dat dit wel in andere landen kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
J0kerNL schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:28:
Is het trouwens ermee mogelijk om VoLTE te gebruiken in Nederland, ik zag dat dit wel in andere landen kon
Bij t-mobile (hier) i.i.g. niet nee... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 23:47
*#*#4636#*#* in de dailer.
Telefooninformatie >> volte registratie.

** Gaat wel telkens weer uit bij mij die toggle (Vodafone NL)

Op mijn xiaomi mix 2 werkte het wel met dezelfde sim.

[ Voor 7% gewijzigd door ny-hardcore op 08-12-2017 22:14 ]

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdeertwegh
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 12:12
Same issue, voorlopig een prima oplossing! Iemand die aan kan geven of dit met de nieuwste update is verholpen?
rick_kraster schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 22:34:
[...]

Die oplossing werkt bij mij helaas niet, wat ik wel heb gevonden door er mee te prutsen is dat als ik eerst de dag wil dat het afgaat aanklik en dan de huidige dag aan en daarna uit vink de wekker wel pas voor die dag wordt weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
renevdeertwegh schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:48:
Same issue, voorlopig een prima oplossing! Iemand die aan kan geven of dit met de nieuwste update is verholpen?

[...]
Geen idee, ik gebruik zelf Timely als wekker. Daar ging het afgelopen vrijdag goed. Maar het is zo te testen denk ik. Ik kom er op terug.

Edit:
Net even geprobeerd door de wekker in te stellen op een minuutje later en dat ging gewoon goed. Bij het instellen kwam ook te staan dat de wekker over een minuut zou gaan. Wellicht iets om op te letten bij het instellen.

[ Voor 30% gewijzigd door 13art op 09-12-2017 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drizzle_
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-07-2024
Ik ben al even aan het twijfelen tussen 5T en S8, maar ik begin meer en meer naar de 5T te neigen. De software heeft veel handige tweaks en de camera is helemaal nie zo slecht als ik soms ergens lees, dus voor die prijs lijkt het mij echt een geweldig toestel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 19JM81
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:36
Ik heb hem nu een paar dagen geleden binnen gekregen en ben echt super tevreden, fijn OS super snel, veel customize opties. Had voorheen iOS maar kon de absurde prijzen niet meer voor mijzelf verantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kopen dan maar zou ik zeggen ;)

Heb nu ruim 26 uur met 1 lading gedaan voordat ik (met nog 8% op de teller) de telefoon weer aan de lader ging. In de 26 uur had ik ruim 4 uur en 40 minuten screen on time. Niet slecht, dat redde ik met de S7 niet. Het standby verbruik is nog niet eens zo heel veel beter heb ik het idee. Echter het verbruik tijdens het gebruik van de telefoon is dan wel weer een stuk beter.

Een ander kleinigheidje wat ik wel kan waarderen aan de 5T in vergelijking met de S7 is de notificatie led. Op de S7 was deze best afleidend. Flink fel ook. Dit is een heel rustig knipperende led. Het is ook niet dat de hele slaapkamer verlicht wordt wanneer de led knipperd. Ook in de auto leidt het niet af wanneer je aan het autorijden bent. Iets wat ik met de S7 wel had. Het zijn dit soort kleine dingen die ik wel kan waarderen in de 5T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick_kraster
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-08 16:01
renevdeertwegh schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 00:48:

[...]
Durf ik niet te zeggen ik had ieder geval een bugreport gemaakt en mijn logs doorgestuurd en dit hebben ze weer naar de technische staf doorgestuurd om er naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiZtraL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-08 00:07
Drizzle_ schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:06:
Ik ben al even aan het twijfelen tussen 5T en S8, maar ik begin meer en meer naar de 5T te neigen. De software heeft veel handige tweaks en de camera is helemaal nie zo slecht als ik soms ergens lees, dus voor die prijs lijkt het mij echt een geweldig toestel.
Ik zit ook naar het zelfde te kijken, op de S8 is nu een 50euro retour actie (tot 7-jan) dus de prijs zit dicht bij elkaar. Zaken die mij vooral opvallen:

S8:
+ Optical Image Stabilization
+ Waterproof IP68
+ Wireless charging, al gebruik ik dat nu ook zelden met mn S6, heb wel zo'n pad van aliexpress
+ DEX support, al weet ik niet of ik dat ooit ga gebruiken, al gebruik ik wel eens Wireless Display
- die gebogen rand (Edge) ik heb nu een S6 edge en zit vaker onbedoeld mn scherm te bedienen
- fingerprint reader op een vreemde plaats

5T:
+ Betere batterij (sneller opgeladen en minder drain)
+ Trilstand slider, wat echt wel handig is
+ touch/swipe gestures en custimization, zoals dubbel tap
+ Wekker kan de telefoon aanzetten, dat mis ik zo bij Samsung

Nu maar eens kijken wat ik onder kerstboom vind >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 23:47
Drizzle_ schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:06:
Ik heb een S8 en een mi mix 2 gehad voordat ik de 5t kocht. Alletwee ca 1 maand gebruikt. De 5t is de beste/overall winner.

S8 was gebogen scherm en fingerprint sensor plaatsing (en trage unlock) verreweg het irritantste.
Bij de mix 2 toch miui bloat, verder mooi toestel.

cd /pub && more beer

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nee, hiervoor moeten providers met de fabrikant samenwerken om dit in de software te finetunen. India (Jio) is één van de weinige landen/providers die VoLTE werkend heeft met OnePlus. Omdat het merk niet zo populair is als bijvoorbeeld Samsung willen providers hier geen/amper moeite in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:39

Broodje_Aap

Professioneel prutser

MiZtraL schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:31:
[...]

Ik zit ook naar het zelfde te kijken, op de S8 is nu een 50euro retour actie (tot 7-jan) dus de prijs zit dicht bij elkaar. Zaken die mij vooral opvallen:

S8:
+ Optical Image Stabilization
+ Waterproof IP68
+ Wireless charging, al gebruik ik dat nu ook zelden met mn S6, heb wel zo'n pad van aliexpress
+ DEX support, al weet ik niet of ik dat ooit ga gebruiken, al gebruik ik wel eens Wireless Display
- die gebogen rand (Edge) ik heb nu een S6 edge en zit vaker onbedoeld mn scherm te bedienen
- fingerprint reader op een vreemde plaats

5T:
+ Betere batterij (sneller opgeladen en minder drain)
+ Trilstand slider, wat echt wel handig is
+ touch/swipe gestures en custimization, zoals dubbel tap
+ Wekker kan de telefoon aanzetten, dat mis ik zo bij Samsung

Nu maar eens kijken wat ik onder kerstboom vind >:)
+ Wekker kan de telefoon aanzetten, dat mis ik zo bij Samsung Als ik dit goed interpreteer betekent dit dus dat de telefoon zichzelf aan kan doen op het moment dat de wekker afgaat? Dus stel ik zet voordat ik ga slapen mijn 5T uit, dan gaat hij dus vanzelf aan als de ingestelde wekkertijd dichtbij komt?!

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Pagina: 1 ... 9 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 5T] Rooten & Custom ROM's
- Accessories: [OnePlus 5T] Het grote Accessoires Topic
- Garantie, RMA en terugsturen voor de L1 Widevine update: [OnePlus] RMA & Support
- OnePlus 6: [OnePlus 6] Ervaringen & Discussie