Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

OnePlus brengt volgende week zijn 5T-smartphone uit voor 499 euro. Dat heeft de fabrikant aangekondigd op een eigen evenement. De OnePlus 5 zal dan niet meer te koop zijn in de webshop van de smartphonemaker.

De 5T heeft een 6"-oledscherm met een resolutie van 2160x1080 pixels en een verhouding van 18:9, tegenover het 16:9-scherm van de 5. Het scherm is daarmee langer en precies even breed. OnePlus heeft het oledpaneel deze keer op de juiste manier in het toestel geplaatst, waardoor het effect van jelly scrolling niet meer aanwezig is. De telefoon zelf is een klein beetje langer en breder dan de OnePlus 5.

De fabrikant heeft de vingerafdrukscanner verplaatst naar de achterkant. Daarnaast is er ontgrendeling op basis van gezichtsherkenning in de software aanwezig. Die wijkt af van de standaardimplementatie van Android en werkt in de testen van Tweakers een stuk sneller dan die van Android. OnePlus maakt daarbij gebruik van de frontcamera, waardoor hij vermoedelijk makkelijker te foppen is met een foto of video en bovendien niet werkt in het donker.

Nadat Tweakers achterhaalde dat de telelens van de OnePlus 5 lang niet zo ver kon inzoomen als de software deed vermoeden, heeft de Chinese fabrikant de setup van de camera gewijzigd. Beide camera's hebben nu een brandpunt van 27mm in 35mm-equivalent en de tweede camera is alleen in gebruik om prestaties bij low-light te verbeteren.

OnePlus brengt de 5T uit op 21 november. De versie met 6GB geheugen en 64GB opslag kost 499 euro, terwijl de variant met 8GB geheugen en 128GB opslag 569 euro moet kosten. Daarmee liggen de prijzen even hoog als van de OnePlus 5, die de fabrikant vanaf volgende week niet meer zal verkopen.
Reviews:Videoreviews:

[Media Roundup] First impressions of the OnePlus 5T

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar rens-br of AnonymousWP.

VersieDatumAanpassingenDoor
V1.0.016-11-2017, 17:00Topic aangemaaktAnonymousWP
V1.1.016-11-2017, 19:07Specificaties en afbeeldingen toegevoegdAnonymousWP
V1.1.117-11-2017, 8:33Plaatjes verkleind, links naar andere topics toegevoegdrens-br
V1.1.218-11-2017, 20:02Tekst over het toestel toegevoegd en een link geplaatst bij "Nieuws en links"AnonymousWP
V1.1.320-11-2017, 19:00Review van Tweakers toegevoegd en [OnePlus 5T] Het grote Accessoires Topic toegevoegd aan "Nieuws en links"AnonymousWP
V1.1.48-1-2018, 19:00Linkje naar RMA-topic toegevoegd, en informatie toegevoegd over de Google Camera portAnonymousWP
V1.1.44-2-2018, 14:15Linkje naar mirror ROM's toegevoegdrens-br

Terug naar Inhoudsopgave

rens-br wijzigde deze reactie 04-02-2018 14:16 (69%)

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Leviathius
  • Registratie: maart 2013
  • Nu online
Ik denk dat mensen een beetje doorschieten met hoe goed de camera van een €500! kostende smartphone moet zijn...

Mijn Nexus 5 van een aantal jaar terug schoot ook mooie foto's namelijk. Het ligt er maar net aan wie de telefoon in handen heeft. En als je écht per se mooie foto's wilt maken, koop dan een spiegelreflexcamera of iets dergelijks. Want die foto's die je maakt op vakantie of voor je instagram kun je prima maken met elke high-end smartphone die te koop is :9. Pas als je heeel kritisch gaat inzoomen op pixelniveau, ja dan zul je verschillen zien...

Maarja, ik kijk dan ook niet naar foto's zoals Chang:

:+

Ik ga in ieder geval op 21 november de Oneplus 5T kopen! Het is gewoon een super mooie smartphone, met een zeer betaalbaar prijskaartje en voor dat geld echt een koopje.

Leviathius wijzigde deze reactie 17-11-2017 10:48 (9%)

YouTube: MotorcycleGeek

• Danny.G
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 00:00
Voor de liefhebbers: hier de best wel erg mooie wallpapers (+ in 4k resolutie) van de OnePlus 5T:

Imgur linkje voor losse wallpapers.
Dropbox voor .zip bestand.

Zo nu en dan schrijf ik reviews, waarvan ik opmerkelijke of onbekendere producten alleen op mijn Tweakblog plaats.

• Danny.G
Dit toont goed aan hoe - voor mijn gevoel - een groot gedeelte van de consumenten reageert op dit soort dingen en waarom full-HD dus nog steeds prima voldoet.

Bron: https://twitter.com/getpeid/status/931493074420879360
quote:
Phydomir schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:07:
Ik zag op de pricewatch spec sheet staan dat de 5T dual sim is maar in de OP specs vind ik hier niets over terug. Klopt dit?

En dan semi-off topic: Zijn er hier mensen die dit gebruiken op Android en werkt dat een beetje overzichtelijk. Zou voor mij wel makkelijk zijn omdat ik nu voor mijn werk nog met een aparte telefoon loop.
Is nog dual-sim. Bij 'Specifcaties' staat: dual nano-SIM slot.

Zo nu en dan schrijf ik reviews, waarvan ik opmerkelijke of onbekendere producten alleen op mijn Tweakblog plaats.

quote:
Danny.G schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:12:
Dit toont goed aan hoe - voor mijn gevoel - een groot gedeelte van de consumenten reageert op dit soort dingen en waarom full-HD dus nog steeds prima voldoet.

[afbeelding]
Bron: https://twitter.com/getpeid/status/931493074420879360

[...]

Is nog dual-sim. Bij 'Specifcaties' staat: dual nano-SIM slot.
Echt precies dit gewoon. Zit tussen de oren en cijfertjes zeggen blijkbaar meer dan de realiteit. Wel mooie troll. Verder zei hij het volgende:

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15:59
quote:
beantherio schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:18:
[...]

Mijn logische vraag is hoe je aan dit toestel bent gekomen terwijl ie nog niet in de verkoop is.
Ja...

• NotSoSteady
quote:
autofeather schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:24:
[...]

Heb je ook een Bumper Case erbij toevallig? :D
Die wordt meegeleverd, siliconen bumper case.

NotSoSteady wijzigde deze reactie 21-11-2017 12:33 (91%)

• NotSoSteady
quote:
Martinspire schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:18:
[...]

En hoe bevalt die?

Kun je verder nog wat zeggen over de softwarefeatures van Oxygen OS?

Ben verder benieuwd of het erop zit:
-Doubletap to unlock
-Always On Display
-Telefoon omdraaien om niet gestoord te worden (als iemand belt en je draait om, zou ie moeten ophangen)
-Face unlock voor bv aankopen in de store en integratie apps als security
-Camera snel starten (bv door op knoppen te drukken)
-Foto nemen met andere knoppen (of wat zijn de opties van bv volume-rocker en fingerprint in foto-app?)
-Slim locken dat ie niet aan gaat als ie in je broekzak zit (middels lichtsensor of whatever)
-Krijg je een melding als je het volume hard zet (Samsung doet dat bv, erg irritant als je met bluetooth verbonden zit)
-Hoe is de spraakherkenning/stem?
-Is er een tool of iets inbegrepen om het systeem schoon te maken of te onderhouden (apps die veel stroom of data verbruiken oid)
-Nog items bij snelle settings (waar bv wifi, zaklamp en bluetooth staan) die niet default zijn?
-Kun je snel van audio-uitgang wisselen (2 bluetooth apparaten koppelen en daartussen wisselen bv)
-Kun je thema's, fonts e.d. instellen? (en buiten de launcher dus ook kleuren aanpassen?)
-Hoe zien de Emoji eruit?

Denk dat een aantal items ook al wel in OnePlus 5 toestellen zit, maar die heb ik ook niet :P
Dubbeltap om te ontwaken is aanwezig.
Geen always on-functie.
Camera kan worden gestart door twee keer de knop aan de rechterzijde in te drukken.
Nog geen headset geprobeerd.
Er is een zakmodus om te voorkomen dat het scherm per ongeluk aangaat wanneer de telefoon in de zak zit.
Quick Settings kan worden uitgebreid met NFC, Hotspot, Leesmodus, Spelmodus, OTG, Casten, Databesparing, VPN en kleuren omkeren.
Roboto en OnePlus Slate beschikbaar als lettertype.
Er zijn drie thema's: licht, donker en standaard.

• NotSoSteady
quote:
qmaster312 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:43:
Weet iemand of de 5T Widevine L1 heeft? Dit is nodig om netflix e.d. op HD te kunnen afspelen. Tot nu toe hebben alle Oneplus telefoons volgens mij L3.
L3.

https://imgur.com/a/jOJSn

NotSoSteady wijzigde deze reactie 21-11-2017 15:56 (7%)

• NotSoSteady
quote:
Falch schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:00:
[...]

Aangezien ik sterk twijfel tussen S8 en 5T, even een korte vraag: welke telefoon is handzamer? S8 is wat kleiner, maar ik vraag me af of dit wat gaat uitmaken. Ik kom van een Nexus 5x, ter referentie.
Ik heb de Nexus 5X hier nog liggen.

OxygenOS 4.7.2 is zojuist verschenen voor de OnePlus 5T:

Link naar aankondiging: https://www.androidsage.c...ygen-os-4-7-1-oneplus-5t/ (officiële aankondiging door OnePlus is er nog niet)

Changelog:

Download: (full ZIP)Hier kun je feedback geven: nog niet beschikbaar, want nog niet officieel aangekondigd

Update kan worden opgehaald door bijvoorbeeld Opera VPN te installeren en je locatie op Duitsland of Canada te zetten.

• xileS
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
quote:
AnonymousWP schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:57:
[...]

Dat met die back-up van instellingen kan je vinden in de instellingen van OxygenOS zelf > "back-up maken en resetten". Wellicht moet je nog een back-up account kiezen en "automatisch terugzetten" aan zetten.

Ik persoonlijk doe dat niet op die manier. Ik back-up al mijn foto's eerst offline en knal ze op een externe HDD. Dat zijn alle gemaakt foto's + WhatsApp Images + Snapchat + video's etc etc. Alle media (behalve muziek, want dat staat al op m'n pc) gaat dus naar de externe harde schijf. Vervolgens begin ik dus met een schone lei.

Dat Smart Lock is toch ook niet echt veilig? Dat betekent dat als iemand je telefoon afpakt voor de gein (een vriend of vriendin ofzo) je telefoon dan gewoon unlocked is. Zelfde met Face Unlock. Je hoeft er alleen maar in te kijken en je telefoon is unlocked. Eigenlijk is pin-code het veiligst, maar niet echt handig...
Bij "back-up maken en resetten" kan je alleen aan of uit zetten en automatisch terugzetten aanvinken, of account kiezen. Maar vroeg mij of of je ook tussen de backups kon kiezen, want je ziet ze duidelijk in de Drive app staan:

Ik had alleen tijdens 1e boot de keuze geloof ik om backups terug te zetten, maar ik koos voor een clean install. Zal straks weer resetten, weet niet of ik bepaalde instellingen van de OP3 terug erop kan krijgen via de Google Drive backup. Anders gewoon maar bij een clean install houden.
(edit)
reset aan het doen, maar de stap "je gegevens kopiëren" werkt helaas niet. Een back-up via de cloud pakt die blijkbaar niks (zie namelijk niks terug en krijg geen keuze). "Een back-up vanaf een Android-telefoon" werkt ook niet vanaf een OP3 -.-, dan toch maar een "nieuwe start".
(/edit)

Ik doe zelf bijna nooit mobiel aan computer verbinden en zo'n offline backup kan ook altijd kwijt (vroeger weleens gemerkt helaas), dus ik doe het liever in de cloud. Google foto's werkt opzich goed, maar als je met veel foto's heen en weer gaat op een nieuwe mobiel is het even oppassen dat je straks niet alles dubbel erin zet. Beste wat ik had kunnen doen is in Google Foto's de optie "Ruimte vrijmaken" te gebruiken, dan verwijderd die ook alle foto's en videos van de telefoon, die al in de cloud staan. Bij een reset begin ik ook met een schone lei en staan alle foto's en video's in de Google Foto's app :). Vroeger deed ik dat ook niet en had ik altijd alle oude foto's overgezet op nieuwe mobiel, maar sinds ik OP heb was het mij nooit gelukt om de timestamp van de foto's goed over te zetten. Mateloos aan geirriteerd, maar Google Foto's is nu een prima oplossing en scheelt enorm veel opslag op de telefoon zelf.

Gebruikte smartlock op de OP3 icm met een Xiaomi MiBand 2, dit moet op de 5T denk ik ook wel werken (heb het nog niet gekoppeld). Als je armband met bluetooth verbonden is met mobiel, hoef je geen pin in te voeren. Ik vind dat redelijk veilig, als iemand op mijn mobiel zit is dat op afstand dat ik zelf kan zien. Zo'n 4 cijferige pincode vind ik juist het meest onveilig, die dingen zijn zo makkelijk af te kijken als iemand zijn telefoon unlocked. Het is geen wonder dat ik de pin van mijn zusje en vriendin bv ook weet ;p.

xileS wijzigde deze reactie 22-11-2017 22:41 (4%)

• kontheur
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 29-12-2017
Hoi,

Even weer een gerucht aanzwengelen. Jullie kennen natuurlijk allemaal techreviewer Marques Brownlee, alias MKBHD. In zijn laatste video heeft hij het erover goed op te letten op zijn Twitter-account omdat hij maandag, tijdens Cyber Monday, 'iets' gaat doen. En laat ik nou precies weten (denken te weten eigenlijk...) wat hij gaat aankondigen. Hetgeen dat hij gaat aankondigen is:

Een OnePlus 5T MKBHD edition. _/-\o_

En ik zal je uitleggen waarom:
  • Marques heeft een goede relatie met OnePlus en is ook echt fan van het merk
  • Hij heeft eerder een speciale editie gepromoot
  • De lievelingskleuren van MKBHD is rood met zwart
  • De lievelingskleuren van OnePlus is rood met zwart
  • Er is een uitnodiging gelekt voor een nieuw OnePlus evenement op 28-11 (zie onderstaand)
  • Er is een verpakking uitgelekt met een standaard Red case en een mysterieus vraagteken (zie onderstaand)

Wat denken jullie ervan??

kontheur wijzigde deze reactie 25-11-2017 12:48 (4%)

• tomas123
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 18:32
in Frankrijk krijgen ze earphones bij de 5T omdat dat verplicht is in frankrijk...

• xileS
  • Niet online
quote:
Peter1706 schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:28:
Afgelopen donderdag ook mijn OP 5T binnen gekregen. Denk dat dit wel een blijvertje wordt. Het viel mij op dat de standaard screenprotector heel vee stof aantrekt. Heeft iemand deze er al afgehaald?
Pfoee idd heel veel stof ;s. Ik heb bij mijn OP3 nog steeds de standaard screenprotector er op zitten, maar daar heb ik er geen last van. Ik weet niet meer of het in het begin wel zo was. Misschien wordt het (hopelijk) idd wel minder.

Leuk trouwens dat er keuze is tussen vibratiepatronen ;p:

Heb het toch maar op de standaard dzzz-dzzz gelaten.

• djiedjee
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 19:07
aggressief sluimeren voor deze app uitzetten misschien?
quote:
kr4t0s schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:53:
Klein issue met de Weather app op homescreen, de temperatuur en weer status update niet automatisch. Wel als ik erop tap dan is daarna wel geüpdatet
Wie weet hoe ik deze navigatie-knoppen zwart of doorzichtig krijg (nova launcher)?
https://imgur.com/a/yVEGP

djiedjee wijzigde deze reactie 28-11-2017 15:35 (55%)

• tomas123
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 18:32

Zijn er mensen die de app Accubattery gebruiken. Ben benieuwd naar jullie resultaten. Of 90% capaciteit normaal is bij een nieuwe telefoon...

• Danny.G
quote:
Brad Pitt schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:35:
Gisteren binnen gekregen. Hoopvol uitgepakt. Hmm, wat is ie klein. Hmm, best klein scherm. Hmm, best onscherp beeld (pentile sucks).
Ik heb een beetje het idee dat je jezelf voor de gek houdt. Dit is hoe beide toestellen zijn qua formaat vergeleken met elkaar. ;)

Klik

Het scherm van de 5T is zelfs een 6" scherm, net als de Mate 8. :D

• renem
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 20-02 23:40
quote:
l3art schreef op zondag 3 december 2017 @ 14:22:
[...]

Wat ik nog kan bedenken is gaan swipen in plaats van typen.
Of het toetsenbord iets hoger zetten:
Ik zal even het tipje van de sluier oplichten: morgen of een dezer dagen komt er een nieuwe update die de camera van de OnePlus 5T moet verbeteren, plus nog wat andere verbeteringen. Hier alvast de changelog:

• Leviathius
  • Nu online
Een interessante video van BrightTV met een interview met Carl Pei: YouTube: We bezochten de fabriek van OnePlus in China en spraken met mede-opr...

Ohja en er is een Star Wars editie aangekondigd!
YouTube: OnePlus 5T Star Wars Limited Edition

Een witte oneplus 5T met rode sound profile button. Edit: Wordt alleen in india verkocht helaas.

Leviathius wijzigde deze reactie 04-12-2017 22:33 (38%)

YouTube: MotorcycleGeek

• Steevo_S
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20-02 16:08

Wat een verschil met mijn OP3 zeg... (5:30 SOT)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• Droid
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 13:11
Aardig mooie SOT vandaag op mn 5T. Verbaas me erg over de batterij ten opzichte van mn OP3.

Droid wijzigde deze reactie 05-12-2017 22:11 (21%)

• Huigie
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 17:46

Huigie

Happy ASBO driver[337pk/521nm]

vs

3x raden welke de foto van na de up"grade" is...

Specs

Ik vind 'm wel móóói hoor, die formfactor is echt wel heel tof imo:

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Ik weet het, het is al gepost, maar nog even voor de volledigheid:

OxygenOS 4.7.4 is zojuist aangekondigd en bevat belangrijke verbeteringen.

Link naar aankondiging: OxygenOS 4.7.4 OTA for the OnePlus 5T

Changelog:

Download: (full ZIP)Hier kun je feedback geven en bugs rapporteren: https://forums.oneplus.net/feedback

Update kan worden opgehaald door bijvoorbeeld Opera VPN te installeren en je locatie op Duitsland of Canada te zetten.

De camera GUI ziet er nu zo uit:

quote:
CLB schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:59:
Ik vind 'm wel móóói hoor, die formfactor is echt wel heel tof imo:
[afbeelding]
Toch maar gekocht? :P

AnonymousWP wijzigde deze reactie 07-12-2017 17:27 (29%)

• RobinJ1995
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 20-02 12:10
quote:
AnonymousWP schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:35:
Dat is wel de bedoeling, maar die functie werkt dus blijkbaar niet (meer). Wellicht dat dit uitstaat onder "Geavanceerd" > "Speelt, Niet Storen"?

No such setting ;)
quote:
Oh, ok. Dat is opzich wel een doenbare workaround tot ze dit (hopelijk) fixen :)
OxygenOS 4.7.5 wordt uitgerold en bevat hotfix(es).

Link naar aankondiging: Is nog niet officieel aangekondigd, maar hier een thread: [UNOFFICIAL] OOS 4.7.5

Changelog:

Wellicht dat dit de problemen oplost met Wi-Fi. Face Unlock issue schijnt ook opgelost te zijn:Downloads:Hier kun je feedback geven en bugs rapporteren: https://forums.oneplus.net/feedback

AnonymousWP wijzigde deze reactie 14-12-2017 18:27 (51%)

quote:
Pierre_nr1 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:00:
[...]
Heeft iemand de camera al getest onder 4.7.5? Ben benieuwd of er merkbare verschillen zitten tussen deze en 4.7.4?
Ik heb net even een foto gemaakt, maar ik schrok eigenlijk best van het resultaat.
Gevoelsmatig was het op 4.7.4 een stuk beter. Met inzoomen lijkt het wel een olieschilderij...

En dit is een foto die ik genomen heb terwijl ik iets ingezoomd had met de camera zelf.....

13art wijzigde deze reactie 17-12-2017 13:59 (18%)

Te koop: een AKG Y50BT Koptelefoon

• GetaGrip
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 07:32

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

quote:
l3art schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:32:
[...]

Terug zetten van backups gebeurt op de achtergrond en kosten veel energie ja. Dus daar raak je wel het een en ander kwijt. Mensen die een sot van 9 uur hebben zitten verdomme veel op hun telefoon met scherm op laagste stand, veel donkere schermen, ed. Is niet een realistische weergave. 5 uur moet voor de gemiddelde gebruiker denk ik wel haalbaar zijn.
quote:
SmooK schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:29:
Ik lees online verhalen over screen on tijd van 5+ uur. Ik zit nu op 19% met 3 uur screen on tijd. Zou dit komen omdat ik via Google een back up heb terug gezet en er daardoor veel apps en dergelijke geïnstalleerd staan? Scherm heeft 13% gebruikt. Google play services staat op 2 met 11 procent.
Ik haal makkelijk 6.5 / 7 uur met Lux Auto Brightness, zeker de eerste periode wanneer ik alles heb ingesteld op de 5T. Had nog 15% over de eerste dag toen ik klaar was.

Installeer het en ga naar de profiel editor en selecteer een profiel... bv dag en dynamisch.

Ik gebruik de volgende waardes:

Lux 0 - Helderheid -30%
Lux 750 - Helderheid 20%
Lux 1500 - Helderheid 40%
Lux 2500 - Helderheid 80%
Lux 20000 - Helderheid 100%

Je kan natuurlijk meer stappen maken en het verfijnen, zodat het heel vloeiend werkt.

Ik zweer bij dit programma om het maximale uit je accu/scherm te halen, probeer het maar eens.... die paar euro zijn het zeker waard....

Edit: zien is geloven... :+

GetaGrip wijzigde deze reactie 18-12-2017 22:04 (4%)

GetaGrip is net een mens.......

Hmmm ik kan niet bij mijn bestanden op de 5T.
Windows herkent de telefoon niet.
Drivers al geinstalleerd (ook als administrator), driver verificatie in windows uit gezet en opnieuw proberen te installere, handmatig drivers proberen te installeren, samsung drivers geprobeerd als alternatief, allen helpt niet. Ik blijf de foutmelding krijgen dat er een probleem is en windows de drivers niet kan installeren.

Geen idee wat verder nog een mogelijkheid is. Uiteraard staat de telefoon de optie 'bestanden overzetten' aan. Zal wel weer een windows 10 ding zijn want daar zijn veel vaker problemen met drivers bij.

13art wijzigde deze reactie 20-12-2017 19:17 (8%)

• klepje
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 25-01 18:52
quote:
GetaGrip schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 21:35:
[...]

Misschien iets om te installeren en te kijken wat er gebeurd? Het blokt alle ads en eventuele adservers waar naar verwezen wordt....

Hier een How-to.... easy as pie.

https://android.gadgethac...ra-battery-drain-0174614/
Ik zal eens kijken of dat werkt, thanks!
quote:
l3art schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 22:49:
Het is ook niet Google services. Ik maak elke keer die fout, het is Android Systeem en of Android besturingssysteem, één van die twee.
Bij mij helaas wel Google Services.. (overigens is dit niet het extreemste geval, hoogste % wat ik heb gehad was 41% geloof ik)

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 19:52
Had het al eerder gevraagd maar heeft iemand dit probleem soms bij het maken van foto's?

De groene streep. Gewone foto's heen problemen mee, maar WhatsApp zo nu en dan.
Ook meteen duidelijk wat ik vaak met WhatsApp doe. :D
Kom het niet met Google of ergens tegen verder.
Verwacht ook niet dat het aan de camera zelf ligt.

Arunia wijzigde deze reactie 27-12-2017 19:15 (7%)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

Voor de volledigheid en voor degene die de full-ZIPs nodig hebben: OxygenOS 4.7.6 is dus vanochtend uitgebracht.

Link naar aankondiging: OxygenOS 4.7.6 OTA for the OnePlus 5T

Changelog:

Downloads: Hier kun je feedback geven: https://forums.oneplus.ne...one_model_rom=O2OS+171225

• CrashOverDrive
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 18-02 08:57
quote:
rhos schreef op maandag 1 januari 2018 @ 19:05:
Die instelling kan ik werkelijk nergens vinden.
Heb je de update van afgelopen week? Daar zat hij in.

OxygenOS 4.7.6

CrashOverDrive wijzigde deze reactie 01-01-2018 19:14 (26%)
Reden: datum blijft lastig..

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19:29
Zit hier alleen maar met met 5GHz op Ziggo en dat gaat prima :)

Slaat nooit iets vast of zo. Enige vage shizzle is Whatsapp Web maar daar hebben meer mensen last van :)

Nickname does not reflect reality

• Kortfragje
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 07:35
quote:
Arunia schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:15:
Iemand anders in WhatsApp foto's die je maakt dat er een groene streep doorheen zit? Mijn vrouw wees me er op maar het is ook weer niet standaard op iedere foto zo.
Het vreemde is, ik heb iets vergelijkbaars (3T) maar alleen bij hdr+ foto's in de google app, Whatsapp juist niet...

heb je dit al op kunnen lossen?

http://www.gjpvanwesten.nl

• Gines
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 20-02 21:55
Ik heb mijn OP5T vandaag ontvangen maar zag onmiddellijk al een blauwe pixel wanneer er een zwarte achtergrond is. Op andere kleuren zie je dit niet. Hebben anderen dit ook of heb ik pech en moet ik dit melden bij Oneplus?

In de foto hieronder zie je de blauwe pixel rechtsonder. In het echt is deze nog groter dan op de foto.

Blauwe pixel

• Falastine
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 12:53

Falastine

Think about my signature...

Holy shit ik zit echt heel veel op mijn toestel nu nog 10% helemaal standaard en haal deze accuduur met s.o.t

https://tweakers.net/ext/f/zqxVM8YF4X5WmQAlLYjHkQD3/thumb.jpg

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• jvang
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 30-10-2018
quote:
Yazoo schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 22:16:
[...]

Voor zover ik zie heb ik DND uitgeschakeld. Zie onderstaande screenshots

Slider: https://drive.google.com/...6nAHqFg_sQZtr-8PH65S9uKYn

Niet storen setiings: https://drive.google.com/...hpoaForI4TNOlWGwiz1v7fT2b

Icoontje blijf ik wel zien in statusbar. Ik kan deze natuurlijk wel uitschakelen via Instellingen / Statusbalk / Picogrambeheerder. Maar volgens mij moet deze toch vanzelf verdwijnen zodra DND niet aanstaat?
Als de slider aan zijkant helemaal naar beneden is dan hoor je dit te zien, onder volume. Hij gaat soms wat stroef. Vooral bij een nieuw toestel.

https://tweakers.net/ext/f/IUcnvbYMyZwiiSrwzMDTDBCg/thumb.jpg
Open Bèta 2 is aangekondigd.

Link naar aankondiging: OxygenOS Open Beta 2 for the OnePlus 5T

Changelog:

Bekende problemen:

https://tweakers.net/ext/f/vVhsOvuwvtn3MtcV6Y2ndXaU/full.png

Download: (full ZIP)Hier kun je feedback geven: https://goo.gl/forms/PJfmndBa3RfWYlpg2

• RobinJ1995

Ik hoop echt dat dit geen hardwareprobleem is en met een update plots opgelost gaat zijn... :/ Heb deze gekkigheid regelmatig.
quote:
AnonymousWP schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:36:
deze gegevens worden naar servers gestuurd die niet van OnePlus zijn. Dat is wat ik juist zo dubieus vind.
"Gegevens" zijnde aan request die voor zover we weten geen effectieve clipboard data of andere gevolige informatie lijkt te bevatten :P En als het inderdaad bijvoorbeeld AliCloud servers zijn kan het nog steeds gerust een server van OnePlus of Oppo zijn he. Niet zeker waar TeddyMobile o.i.d. vandaan gehaald werdt of wat het is, though. We zullen gewoon moeten wachten tot er iemand de moeite doet om fatsoeinlijk onderzoek te doen :)

RobinJ1995 wijzigde deze reactie 26-01-2018 15:44 (3%)

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

quote:
l3art schreef op zondag 28 januari 2018 @ 09:58:
[...]

Ik kan met de klok van op gewoon een eigen ringtone instellen. Even een ringtone downloaden en dan kan je vervolgens die gewoon kiezen.
Dit bedoel ik. De wekker speelt dan achter elkaar willekeurige tunes af.

I'm thankful for the Foo Fighters because I've never felt threatened by a foo
so that means they're doing a hell of a job on the frontlines!

Open Bèta 3 is aangekondigd.

Link naar aankondiging: OxygenOS Open Beta 3 for the OnePlus 5T

Changelog:

Download: (full ZIP)Hier kun je feedback geven:

https://goo.gl/forms/U0Ak6vq0H0zNJrTB2

[Instructions and Info]:
  1. Please keep in mind that this is beta software. These builds are sometime NOT as stable as our official OTAs generally are. By installing this update, you accept the potential risks of data loss.
  2. If you would like to join our Open Beta Program, please refer to the flashing instructions [HERE] and download the full ROM [HERE].
  3. Once you migrate to the Beta path, you will continue to receive Open Beta OTAs. You will NO LONGER receive the regular Official Stable OTAs.
    • Reverting back to the Official OTA path from the Beta path will require a full install and clean flash (FULL WIPE of all data and cache). Please carefully follow the flash instructions below.
    • Please be aware that all data will be wiped during the revert-back process, so do remember to backup your data in advance.
    • Download the roll-back build provided [HERE] to Internal storage.
    • Shut down your device and enter recovery mode by long pressing the Power + Volume Down key simultaneously.
    • Select “Install from Local” and choose the downloaded build to install.
    • Reboot your device after installing the build. You have to re-enter recovery mode to Wipe data cache and Erase everything(Music, pics, etc).
    • Reboot your device again and you're all good to go.

• sigilens
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 16-02 13:09
Ik heb nu iets raars een knipperend zwart vlakje in de tekst hierboven
https://s17.postimg.org/jruwq55bv/Bdp_F1_Kf_d.jpg
*Plaatje gefixt

13art wijzigde deze reactie 04-02-2018 07:44 (66%)

• Droid
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 13:11
quote:
l3art schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 23:06:
[...]

Dat is bij mij niet anders geworden. Lang indrukken van het wifi icoontje geeft een lijst met netwerken. 1x kort tikken zet de wifi aan/uit. Of bedoel je iets anders?
Even op google moeten zoeken, maar dit quicksettings menu bedoelde ik:

• Brad Pitt
quote:
xileS schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:04:
[...]
Teken O, V, S, M, W en dubbeltap om te ontwaken zitten er allemaal nog in dus?
Yes, gelukkig wel :)

Brad Pitt wijzigde deze reactie 04-02-2018 12:22 (6%)

• Steevo_S
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20-02 16:08
Wat een verschil met batterij leven op Android 8!

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

OnePlus releases Lava Red OnePlus 5T for Valentine’s Day

Weet iemand of Barbie nog wat centen heeft liggen :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• GetaGrip
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 07:32

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Eigenlijk niet normaal.... 8)7 12 uur 10 minuten SOT op de 5T en dan nog 'juice' over hebben.... :+

Verder kan ik iedereen deze 2 apps aanbevelen om het maximale uit je 5T te halen, geen root nodig wel ADB om permissies van Forcedoze aan te passen.

ForceDoze en Lux Auto Brightness

GetaGrip is net een mens.......

• renem
quote:
GetaGrip schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:53:
And crowd cheers.... SCREENSHOT...SCREENSHOT...SCREENSHOT :*)

Maar even serieus, beweer je nu dat je meer SOT hebt met Doze uit? of bedoel je dat je accu na 10 uur leeg is... :+
Hierbij de screenshots, zijn nog uit het Nougat tijdperk, dus een paar weken oud. Voor mijn werk zit ik halve dagen in de auto en heb de telefoon dan aan een (normale) autolader hangen waardoor ik mijn telefoon eigenlijk verder nooit hoef op te laden, is aan het eind van de werkdag altijd 100% opgeladen. Om te testen hoelang hij op 1 lading meeging heb ik deze toen helemaal laten ontladen.

http://i63.tinypic.com/2co31ok.jpg

http://i66.tinypic.com/20kyfra.jpg

Ik gebruikte voor ik de OnePlus 5(t) kreeg op mijn OPO altijd het tooltje My Data Manager, op de 5 werd die steeds spontaan afgesloten waardoor mijn verbruik niet meer klopte in de app. Ik dacht het te kunnen oplossen door die doze mode uit te zetten maar dat was helaas niet de oplossing. Gelukkig heb ik nu een veel grotere databundel waardoor ik die app niet meer nodig heb.

Ik heb geen idee of de accu langer of juist minder lang meegaat met doze mode aan, dat heb ik nooit getest. Mijn accu is iig pas leeg na bijna 10 uur en doze mode uit.

• zwahiel
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 07:28

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Even de foto geupload.

Oneplus 5T:

iPhone X:

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014.

• Brad Pitt
By the way, dit is dus de foto van de X, maar brighter:

Ja sure, de X maakte de foto van dat huis op deze manier. Complete onzin.

Brad Pitt wijzigde deze reactie 19-02-2018 20:07 (114%)

• renem
quote:
Martin99 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:21:
Hallo, sinds gisteren ook in het bezit van de Onplus 5T 128 GB, merk aleedat de downloadsnelheid bij wiffi zeer laag is. Waar met andere tablets of mobiele telefoons 80 Mbps of meer haal, komt de Oneplusniet boven de 20 Mbps.
Ik heb nog geen oplossing kunnen vinden. Ligt dit aan het toestel of is dit softwarematig op te lossen?
Dit heb ik ermee kunnen halen:
http://i68.tinypic.com/2unymhw.jpg

• -Hugo-
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 17-03-2018
Oneplus 6 schijnbaar.
OxygenOS 5.0.4 is aangekondigd:

Link naar aankondiging: OxygenOS 5.0.4 OTA for the OnePlus 5T

Changelog:

Downloads: (full ZIP)
  • Nog niet beschikbaar
Hier kun je feedback geven: forums.oneplus.net/feedback/

Update kan worden opgehaald door bijvoorbeeld Opera VPN te installeren en je locatie op Duitsland of Canada te zetten, of door Oxygen Updater te downloaden.

• renem
quote:
kevinkrs schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:07:
[...]

Processen zien er redelijk normaal uit, tevens heb ik achtergrondprocessen van 9292ov uitgezet. Verder staat Idle en Android systeem rond de 6%

Ik heb ongeveer 72% batterij over met 1,5 uur sot. Ik gebruik alleen maar Chrome, hier en daar Instagram, klein beetje facebook (in de browser) en Whatsapp uiteraard :P
Hij zei niet dat jij een driftkikker bent maar dat je de posts van gebruiker Driftkikkertje moet lezen.

Mijn status van de eerste 8% accu gebruik:
http://i65.tinypic.com/264o16s.jpg

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 14-02 08:38
Ik heb sinds gisteravond de 5T en ben tot nu toe wel verrast, toestel is lekker snel, groot maar toch handzaam. Wel stoor ik mij mateloos aan een ding. De navigation bar onderin. Waar deze bij mijn 6P zwart was is hij op de 5T grijsachtig en dat ziet niet uit. Ik heb ook al gezocht of ik deze kan aanpassen maar helaas....

Poulske wijzigde deze reactie 08-03-2018 09:02 (33%)

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• xileS
  • Niet online
quote:
OutSide1 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:12:
Vandaag is mijn pakketje opgehaald door UPS naar de CTDI in Polen. Weet iemand toevallig of ze hem morgen al weer kunnen opsturen zodat ik hem vrijdag binnen heb? Anders wordt het helaas wachten tot Dinsdag ;w

Ik had zaterdag RMA aangevraagd en dacht dat het wel moest lukken om vrijdag de telefoon terug te hebben. Alleen heb ik gisteren pas de label voor terug sturen ontvangen. En zie ook niet dat die al terug gestuurd is. Er staat zelfs contact with costumer. Wordt denk ik helaas volgende week dan pas voor mij.

Acties:
  • +2Henk 'm!
De eerste Open Bèta (4) op basis van Android 8.1 is aangekondigd!

Link naar aankondiging: OxygenOS Open Beta 4 for the OnePlus 5T

Changelog:

Download: (full ZIP)Hier kun je feedback geven:

https://forums.oneplus.net/feedback/

[Instructions and Info]:
  1. Please keep in mind that this is beta software. These builds are sometime NOT as stable as our official OTAs generally are. By installing this update, you accept the potential risks of data loss.
  2. If you would like to join our Open Beta Program, please refer to the flashing instructions [HERE] and download the full ROM [HERE].
  3. Once you migrate to the Beta path, you will continue to receive Open Beta OTAs. You will NO LONGER receive the regular Official Stable OTAs.
    • Reverting back to the Official OTA path from the Beta path will require a full install and clean flash (FULL WIPE of all data and cache). Please carefully follow the flash instructions below.
    • Please be aware that all data will be wiped during the revert-back process, so do remember to backup your data in advance.
    • Shut down your device and enter recovery mode by long pressing the Power + Volume Down key simultaneously.
    • Reboot your device after installing the build. You have to re-enter recovery mode to Wipe data cache and Erase everything(Music, pics, etc).
quote:
rhos schreef op zondag 11 maart 2018 @ 09:35:
Openbeta 4 is beschikbaar. Draait tot nu soepel.
Moet je er dus wel even bij zeggen dat dit 8.1 is. Is niet onbelangrijk naar mijn mening.

• Shiro
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 20:26

Shiro

Serenity

Iemand nog meer last van battery drain op zijn OP5T?

Qua gevoel hield ik minder batterij over aan de einde van de dag. Battery stats bekeken en mijn toestel was blijkbaar continue awake...

Wake lock geïnstalleerd, bleek het Chrome, Gboard en Google waardoor het niet in slaap gaat. Na wat zoek werk en een Beta Google Play service geïnstalleerd te hebben is het opgelost.

Maar was wel nieuwschierig naar of ik de enige ben.

BatteryWakelock

Edit: Screenshot toegevoegd. Eerste screenshot is van batterij status, in het begin zie je continue awake, aan het eind, nadat ik denk het opgelost te hebben, zie je dat ding wel uit awake gaan.

Shiro wijzigde deze reactie 26-03-2018 12:56 (38%)

D3 profile

Open Bèta 5 is aangekondigd.

Link naar aankondiging: OxygenOS Open Beta 5 for the OnePlus 5T

Changelog:

Download: (full ZIP)Hier kun je feedback geven: https://forums.oneplus.net/feedback/

[Instructions and Info]:

• renem
quote:
Brad Pitt schreef op maandag 16 april 2018 @ 23:22:
Wat een drama die loze ruimte rond de quick settings. Wie bedenkt zoiets.

Snel terug naar 8.0 dus. Niks mis mee.
Ik gebruik mijn telefoon veel in Landscape modus, als deze met Bluetooth is verbonden blijft er nog ongeveer een halve cm over om door mijn notificaties te scrollen, zie screenshot waar calendar staat. Dat is bijna niet te doen.

http://i65.tinypic.com/29vm1ix.jpg

Welke Developer dacht dat dit een goed idee was?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01:20
Ik heb helaas sinds de laatste update ook een beetje last van battery drain maar dat heb ik eigenlijk altijd al gehad.
Naast de screenshots handig om te vermelden is dat is dagelijkse 2 uur+ bluetooth en locatie gebruik met spotify en flitsmeister in de auto.
En op werk gebruik ik continue web whatsapp (staat open)

Meestal hield m'n batterij het wel een goede dag vol maar nu krijg ik het toch lastig.
Wat kan ik doen aan android-syteem en Google play services?

Ik doe na elke incremental update een wipe cache dus dat is al gedaan.
Verder gebruik ik ook een zwart thema, keyboard, wallpaper etc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Morren
  • Laatst online: 12-02 21:47
Na de update heb ik nog steeds last van dat de icoontjes in de notificaties bar zwart blijven. Iemand enig idee hoe ik dit oplos? Als je goed kijk zie je die icoontjes boven aan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 11:14

Klippy

Still Game

quote:
Bij de "Optimized sleep standby power consumption" optie staat deze omschrijving:

Als ík slaap of als de telefoon slaapt?
Klinkt niet echt ideaal eigenlijk. Wil notificaties van bepaalde apps wel gelijk hebben (fysieke en software alarmen) dus denk dat ik deze maar even uit schakel.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

quote:
xileS schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 13:37:
[...]

Heb ik, staat er echt niet bij. Zou bijna bovenaan moeten staan. Zo even kijken op de OP5T van mijn vriendin.
Gek, staat hier er hier, gewoon tussen.

https://s15.postimg.cc/msv7vy12f/Screenshot_20180602-133836.jpg

• xileS
  • Niet online
quote:
l3art schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 13:40:
[...]

Gek, staat hier er hier, zoals het hoort, gewoon tussen.

[afbeelding]
Heel gek idd, zie Agenda ook niet bij staan op de toestel van mijn vriendin.

Acties:
  • +2Henk 'm!
OnePlus schijnt 5.1.3 uit te rollen: OxygenOS 5.1.3 update incoming!

Bevat een aantal belangrijke bug-fixes.

OnePlus heeft Open Bèta 15 aangekondigd aan met veel vernieuwingen!

OxygenOS Open Beta 17 for the OnePlus 5 and Open Beta 15 for OnePlus 5T
quote:

Hey everyone,

Here are the latest open beta builds for OnePlus 5 and OnePlus 5T.

ChangeLog

System
  • Added Toast message source for Toast messages sent by background apps
  • Added description about sleep standby optimization when the function is turned on for the first time
  • Optimized background power consumption control
  • Fixed call recording issue in India
  • Updated Android security patch to 2018.8
Camera
  • Added portrait mode for the front camera
Gaming mode 3.0
  • Added call suspension notification
  • Added text notification mode
  • UI and interaction optimization
Weather
  • Hourly weather forecast
  • 8 units of meteorological data including precipitation probability and Perceived temperature
  • Improved weather data accuracy
Note
  • New OxygenOS UI
  • Optimized process for sharing notes as an image
Oneplus Switch
  • UI optimization

• RobinJ1995
Iemand al last ondervonden van de headphone jack? Mijn OnePlus 5T is minder dan een jaar oud maar moet al praktisch plakband over de connector hangen die hem in de headphone jack houdt want anders kan ik niet naar muziek luisteren. Bij elk kleinste beetje beweging (wat niet te vermijden valt in je broekzak) duwt die zichzelf weer omhoog en is de verbinding weg.

Al van een paar mensen gelijkaardige problemen gehoord. Is dit een beetje widespread, of zijn het echt maar een paar mensen (inclusief ik) met pech? Ik zie geen stof in de headphone jack zitten overigens.

Momenteel is dit zowat de enige manier dat ik naar muziek kan luisteren op de fiets (zonder bluetooth dan toch) 😅

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

Ik weet niet of ik die tip al eerder gedeeld heb, maar voor alle Android-toestellen geldt dat je hem gevoelsmatig een stuk sneller en snappier kunt maken door de Animation Scale (bij Developer Options) te verlagen. Ik heb ze het liefst op .25x staan. Sommige ROMS pakken minimaal .5x, dat werkt ook prima.

Het effect is dat alle animaties wat sneller gaan, waardoor de telefoon sneller lijkt te reageren. Animaties uitschakelen vind ik dan weer juist houterig voelen ;)

Evanescent wijzigde deze reactie 26-12-2018 13:32 (22%)

I'm thankful for the Foo Fighters because I've never felt threatened by a foo
so that means they're doing a hell of a job on the frontlines!

Gisteren, vanwege hoog verbruik en eerder genoemde zaken mijn telefoon maar eens een factory reset gegeven en Google alle apps terug laten zetten ipv dmv Titanium Backup. So far so good. Verbruik is de afgelopen 15 uur een stuk verbeterd, vingerafdrukscanner heeft nog geen dienst geweigerd, alles loopt soepel.

Maar eens zien of dit blijft of dat het van tijdelijke aard is.

edit:
So far so good.
Ik ben nu 24 uur verder, heb nu 2h44min schermtijd en de accu zit nog op 55%.
Is al wel weer even geleden dat ik zulke waardes gehaald heb. De fps heeft nog geen enkele keer gefaald. Wel is recents soms van het ene op het andere moment houterig. En het daarop volgende moment niet meer. Zal ergens een kleine bug in de optimalisatie zitten.

Het heeft prima uitgepakt.

https://i.postimg.cc/235qsj72/Screenshot-20181231-124417.jpg

13art wijzigde deze reactie 31-12-2018 12:47 (41%)

• blavlaa
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18:27
https://i.postimg.cc/R3rx3rk7/Screenshot-20190115-175751.jpg

https://i.postimg.cc/BLYhKHjr/Screenshot-20190115-175800.jpg

• xeoMe
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01:20
Gebruikt iemand hier carplay met zijn Oneplus 5T?
Ik krijg het niet voor elkaar, gister mijn vriendin haar iPhone geprobeerd dat werkte zonder problemen.

Sluit mijn telefoon aan en kies voor Android auto krijg de melding iets over dataoverdracht klik op "OK" en krijg de volgende melding:

Krijg ook verder geen melding te zien op mijn telefoon.
Ik meen te herinneren dat ik het bij de eerste keer aansluiten wel heb gezien maar natuurlijk gewoon op Ja of Ok gedrukt.

EDIT:
Ontwikkelaarsopties > Standaard USB-instellingen > "Geen gegevensoverdracht"

Ik kan kiezen voor:
Bestandsoverdracht, USB-tethering, MIDI of PTP.
Welke moet ik kiezen?

xeoMe wijzigde deze reactie 21-01-2019 13:17 (14%)

• cypher21
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 10:43
Hier ook

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• blavlaa
Nieuwe Beta 24. Net binnen gekomen.

https://i.postimg.cc/8JvJLnPJ/Screenshot-20190221-191756.jpg

• blavlaa
En Beta 25 is er.

https://i.postimg.cc/gwM3RcDc/Screenshot-20190226-195929.jpg

• blavlaa
Volgens:

https://forum.xda-develop...ndroid-o-oneplus-t3726074

is OB 26 uit.
Ik heb hem zelf nog niet.

System:
• Updated Android security patch to 2019.03
• New animation for flight mode
• Optimized notifications for quick settings
• Optimized battery consumption

• Now able to select contact groups for sending SMS

Update:

https://i.postimg.cc/dDgGpvsv/Screenshot-20190312-105754.jpg

blavlaa wijzigde deze reactie 12-03-2019 11:00 (14%)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True