Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• AnonymousWP
  • Registratie: april 2014
  • Niet online
Mede-auteur:
  • rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11:00

rens-br

OnePlus brengt volgende week zijn 5T-smartphone uit voor 499 euro. Dat heeft de fabrikant aangekondigd op een eigen evenement. De OnePlus 5 zal dan niet meer te koop zijn in de webshop van de smartphonemaker.

De 5T heeft een 6"-oledscherm met een resolutie van 2160x1080 pixels en een verhouding van 18:9, tegenover het 16:9-scherm van de 5. Het scherm is daarmee langer en precies even breed. OnePlus heeft het oledpaneel deze keer op de juiste manier in het toestel geplaatst, waardoor het effect van jelly scrolling niet meer aanwezig is. De telefoon zelf is een klein beetje langer en breder dan de OnePlus 5.

De fabrikant heeft de vingerafdrukscanner verplaatst naar de achterkant. Daarnaast is er ontgrendeling op basis van gezichtsherkenning in de software aanwezig. Die wijkt af van de standaardimplementatie van Android en werkt in de testen van Tweakers een stuk sneller dan die van Android. OnePlus maakt daarbij gebruik van de frontcamera, waardoor hij vermoedelijk makkelijker te foppen is met een foto of video en bovendien niet werkt in het donker.

Nadat Tweakers achterhaalde dat de telelens van de OnePlus 5 lang niet zo ver kon inzoomen als de software deed vermoeden, heeft de Chinese fabrikant de setup van de camera gewijzigd. Beide camera's hebben nu een brandpunt van 27mm in 35mm-equivalent en de tweede camera is alleen in gebruik om prestaties bij low-light te verbeteren.

OnePlus brengt de 5T uit op 21 november. De versie met 6GB geheugen en 64GB opslag kost 499 euro, terwijl de variant met 8GB geheugen en 128GB opslag 569 euro moet kosten. Daarmee liggen de prijzen even hoog als van de OnePlus 5, die de fabrikant vanaf volgende week niet meer zal verkopen.
Reviews:Videoreviews:

[Media Roundup] First impressions of the OnePlus 5T

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar rens-br of AnonymousWP.

VersieDatumAanpassingenDoor
V1.0.016-11-2017, 17:00Topic aangemaaktAnonymousWP
V1.1.016-11-2017, 19:07Specificaties en afbeeldingen toegevoegdAnonymousWP
V1.1.117-11-2017, 8:33Plaatjes verkleind, links naar andere topics toegevoegdrens-br
V1.1.218-11-2017, 20:02Tekst over het toestel toegevoegd en een link geplaatst bij "Nieuws en links"AnonymousWP
V1.1.320-11-2017, 19:00Review van Tweakers toegevoegd en [OnePlus 5T] Het grote Accessoires Topic toegevoegd aan "Nieuws en links"AnonymousWP
V1.1.48-1-2018, 19:00Linkje naar RMA-topic toegevoegd, en informatie toegevoegd over de Google Camera portAnonymousWP
V1.1.44-2-2018, 14:15Linkje naar mirror ROM's toegevoegdrens-br

Terug naar Inhoudsopgave

rens-br wijzigde deze reactie 04-02-2018 14:16 (69%)

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Naar mijn mening een veel betere aankondiging dan van de 5. Tenminste een échte aankondiging.

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Galukon
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 12:05
Hopelijk is hij dezelfde prijs als de oneplus 5. Kan ik hem mooi vervangen voor mijn s8. Samsung skins :'(

• EeePC
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 14-01 10:04
Wat een gezever zeg, ze proberen iets te veel een Apple event na te doen...

Sennheiser PXC 550 | OnePlus One | kobo glo HD | HP EliteBook 8540w | Thrustmaster T300 RS + TH8A

• Croccifixio83
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 22-10-2019
Ben nog wel erg benieuwd naar de officiële prijzen en uitvoeringen/kleuren.

• floristevito
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 30-01-2019
quote:
S_Chief schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:23:
Die verschrikkelijke bootanimatie op de achtergrond. :X
Goed voorbeeld van dat ze luisteren naar de goede community :)

• streamnl
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 07:20
Dan hebben we nog geluk met een schappelijke tijd. Je zou hier een wekker voor gezet hebben...

• lighting_
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 23-01 14:49
eerlijk verhaal over de oneplus 2 en oneplus x. We hebben het verknald en niet geluisterd naar de klant omdat we dachten het beter te weten. Weinig bedrijven die zoiets eerlijk toegeven.

lighting_ wijzigde deze reactie 16-11-2017 17:47 (14%)

Wat een enthousiasme van het publiek[/s]. Ik voel de zweetplekken al onder de armen van Carl Pei :p.

AnonymousWP wijzigde deze reactie 16-11-2017 17:44 (11%)

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
80.5 % screen to body ratio.

• ZorbaR
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22-01 17:34
Blijkbaar toch niet groter dan de OnePlus 5. Dat leek op de foto's toch anders.

Edit: Volgens hun specs dia toch 2mm hoger en 1mm breder dan de 5. 8)7

ZorbaR wijzigde deze reactie 16-11-2017 18:00 (32%)

12x Sunpower X21-350 + SolarEDGE 3000 (226°) PV Output

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 11:35
Tip, als je iets belangrijks gaat presenteren, zorg dan dat je ook mensen hebt die daadwerkelijk kunnen presenteren.
Vanaf €499,00 dat is tof! Zwart en grijs :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• alwaysleft
Face Unlock! Ala Face id.
quote:
Androidplaneet :)
quote:
Is wel hééul anders hoor :)

CLB wijzigde deze reactie 16-11-2017 17:50 (37%)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• alwaysleft
quote:
CLB schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:49:
[...]

Androidplaneet :)

[...]

Is wel hééul anders hoor :)
Vanaf dinsdag pas te koop :P Dat is jammer :'(

https://www.androidplanet.nl/nieuws/oneplus-5t-officieel/

• London
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Klappen voor de headphone jack, zo erg is het al schijnbaar :(

Arsenal - Real Madrid - Mercedes AMG Petronas

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010

• lighting_
Camera nog niet overtuigd

• Danny.G
  • Registratie: februari 2013
  • Nu online
Nogal langdradig allemaal, of ben ik de enige die dat vind?

Zo nu en dan schrijf ik reviews, waarvan ik opmerkelijke of onbekendere producten alleen op mijn Tweakblog plaats.

• Galukon
quote:
Danny.G schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:02:
Nogal langdradig allemaal, of ben ik de enige die dat vind?
Ik val bijna in slaap :+

• Galukon
https://f-droid.org
"You have no permission on /" :P

• floristevito
Jammer.. geen pre sale
Dat is een verrassing zeg. Een stand waar je de OnePlus 5T kan proberen.

Pagina staat inmiddels ook online: https://oneplus.net/nl/5t

AnonymousWP wijzigde deze reactie 16-11-2017 18:12 (31%)

• S_Chief
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
quote:
AnonymousWP schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:08:
Dat is een verassing zeg. Een stand waar je de OnePlus 5T kan proberen.

Pagina staat inmiddels ook online: https://oneplus.net/nl/5t
Ze mogen die 5T houden. :+

You save everyone, but who saves you?

• lighting_
quote:
AnonymousWP schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:08:
Dat is een verassing zeg. Een stand waar je de OnePlus 5T kan proberen.
wat verwacht je dan?
Een optreden van Justin Bieber?
Was niet de beste presentatie maar dat zijn de meeste ook niet
Heb je die van Huawei mate 10 gezien?
Onverstaanbaar voor meer dan een uur.

Of samsung galaxy 4. Toen hadden ze een hele optreden en was echt overdone.
Nokia toen ze de Lumia introduceerden en de manager on stage hard schreeuwde its aaaawsome!

lighting_ wijzigde deze reactie 16-11-2017 18:14 (9%)

• floristevito
Volgens de site wel een transpirante case in de box, dat is toch aardig..

Ben benieuwd of je ook de studentenkorting krijgt dinsdag.. :)

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
quote:
outlandos schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:19:
Ik kom net thuis: files!! Vanaf wanneer valt hij voor het eerst te bestellen? Pas 21 oktober?
Uhu, hij is al 3 weken te bestellen :+ Maar idd, vanaf 21 november ;)

• floristevito
Net nagevraagd, studentenkorting telt ook bij de Oneplus 5t :) Scheelt toch weer 56 euro..

• Koen87
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21-01 23:33
quote:
Natuurlijk niet. Deze heeft Dash charge.

• Joosie200
  • Niet online
quote:
floristevito schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:20:
Net nagevraagd, studentenkorting telt ook bij de Oneplus 5t :) Scheelt toch weer 56 euro..
Dan kun je dus de 128GB variant voor de prijs van de 64GB variant krijgen. Das wel nice!

• alwaysleft
Marques is er weer snel bij. Raar dat als je het scherm draait je heel verkleuring ziet.

YouTube: Top 5 OnePlus 5T Features!

• beantherio
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 22-01 22:14
quote:
alwaysleft schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:40:
Marques is er weer snel bij. Raar dat als je het scherm draait je heel verkleuring ziet.

YouTube: Top 5 OnePlus 5T Features!
Het is (blijkbaar) alleen zichtbaar in een positie waarin ik het scherm van mijn toestel nooit bekijk. Ik weet daarom eigenlijk niet eens of het vreemd is.

• B-Art
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 20-01 22:21
quote:
Cerenas schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:54:
[...]

Al ben ik nog echt niet zeker met een beslissing tussen de Huawei Mate 10 Pro, LG V30 en OP5T
Had hetzelfde, ben voor de Mate 10 pro gegaan

• floristevito
quote:
tommiboy96 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:39:
[...]

Moet je iets speciaals doen om in aanmerking te komen voor deze korting (buiten studeren natuurlijk :) ?
Of krijg je bij het afrekenen gewoon een optie?
Je moet even aantonen dat je student bent, staat een optie op de website. Dan log je in met studenten mail etc, en krijg je de status student :) hierna kan je bij afrekenen de korting inschakelen

• beantherio
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 22-01 22:14
Een eerste (soort) recensie: OnePlus 5T hands-on review (GSMArena). Ook inclusief wat benchmarks die laten zien dat ie iets minder presteert dan de OP5.

• Joosie200
  • Niet online
quote:
[...]
Voor de rest denk ik wel een mooie vervanger voor mijn OP3.

Al ben ik nog echt niet zeker met een beslissing tussen de Huawei Mate 10 Pro, LG V30 en OP5T

[...]

Mijn OP3 heeft het zo te zien niet, beetje vreemd, maar volgens mij echt niet storend inderdaad. :P
Edit: Wel met licht/wit achtergrond blijkbaar.
Mja, zo neig ik naar de V30 als upgrade voor mijn Oneplus 3. Ik heb namelijk de Oled55E7 gekocht en LG heeft de actie dat je nu bij de 55 inch en 65 inch versie een V30 kunt aanvragen. Betaal 2049 euro voor de oled televisie èn LG V30, zeg dat die V30 mij 549 euro kost en de oled tv 1500 euro en ik heb voor beide een scherpe deal. De V30 heeft groothoek als secundaire camera, heeft ook 18:9 oled, heeft een quaddac (fijn met muziek luisteren) en prop er een microsd kaartje in en je kunt die 128GB overstijgen.

Dan zie ik niet in waarom ik nog voor de Oneplus 5T zou gaan om mijn Oneplus 3 door te laten vervangen. Je mist draadloos opladen, je mist groothoek of tele, je mist quaddac. Nu is draadloos laden wat mij betreft onzin aangezien dashcharge super snel is.Maar groothoek of tele is wel chill, idem voor quaddac. Dat zijn gewoon features waar je vind ik persoonlijk meer aan hebt dan portret modus wat de achtergrond zou moeten vervagen. Speel met diafragma en je kunt dat ook zelf.

Oneplus is niet meer de enige die voor een scherpe prijs leuke features biedt. Zelfs de S8 is een leuke tegenhanger geworden in dezelfde prijsregionen. Tuurlijk die is al langer uit maar qua specs en prijs komt die net zo goed in de buurt.

• Wii4all
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
Waterdicht ook nog niet zeker?

Burp

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 11:37

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Nope, MKBHD haalde het even aan. Officieel niet maar de 5 doet het onofficieel prima.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Danny.G
  • Nu online
Als ik die video van MKBHD zo bekijk, krijg ik wel echt het gevoel dat de 5T een beetje de iPhone X van het Android-kamp is. Scherm lijkt dik in orde, hardware zoals altijd wel, software ook. Nu nog even kijken hoe die camera's het doen..

Ik word er wel blij van, en dat voor 500 euro.

Zo nu en dan schrijf ik reviews, waarvan ik opmerkelijke of onbekendere producten alleen op mijn Tweakblog plaats.

• Danny.G
  • Nu online
quote:
Donstil schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:46:
[...]

Nou dat is misschien wat te veel eer maar ze zetten hier wel een erg mooi toestel neer idd.

Dit had de 5 vanaf het begin al moeten zijn eigenlijk.

Heb je een Midrange beurs maar wil je een leuke combinatie van highend en midrange specs in een 2017 jasje (Kleine bezels enz) dan moet je absoluut hier zijn.
Wat is hier midrange aan? :D

• Wii4all
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
quote:
De. Prijs ;)

Burp

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Het “1080p” scherm. Naar waarschijnlijkheid de camera, geen waterdichtheid, ontbreken van draadloos laden. Dat soort dingen, vast “niet belangrijk” voor de echte fan maar dat zijn toch dingen die net het verschil maken tussen midrange met highend onderdelen en echt highend.

• floristevito
quote:
Donstil schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:55:
[...]

Het “1080p” scherm. Naar waarschijnlijkheid de camera, geen waterdichtheid, ontbreken van draadloos laden. Dat soort dingen, vast “niet belangrijk” voor de echte fan maar dat zijn toch dingen die net het verschil maken tussen midrange met highend onderdelen en echt highend.
Blijft beetje apart om een telefoon met deze specs mide range te noemen.. Yes er zijn (bewuste) keuzes gemaakt voor bijvoorbeeld een 1080p scherm en niet draadloos opladen (langere accu duur en geen glazen achterkant), maar dat maakt het denk ik niet gelijk mide range...

Camera kunnen we nog niks over zeggen. Veder heeft elk flagship toestel wel punten, Iphone heeft ook niet hele hoge resolutie en maar 2GB ram, samsung heeft veel bloatware..

Maar is subjectief hoe je het noemt natuurlijk O-)

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Danny.G schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:59:
Of zijn dat nou juist features waar zij op willen besparen om de gebruikers een betaalbaar, high-end no nonsense toestel te geven? :)
Precies. Besparen idd, dat is een mooie samenvatting van wat ik bedoel.

Geeft verder niet hoor. Het wordt geen beter toestel als je iets highend mag noemen.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
floristevito schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:01:
[...]

Blijft beetje apart om een telefoon met deze specs mide range te noemen.. Yes er zijn (bewuste) keuzes gemaakt voor bijvoorbeeld een 1080p scherm en niet draadloos opladen (langere accu duur en geen glazen achterkant), maar dat maakt het denk ik niet gelijk mide range...

Camera kunnen we nog niks over zeggen. Veder heeft elk flagship toestel wel punten, Iphone heeft ook niet hele hoge resolutie en maar 2GB ram, samsung heeft veel bloatware..

Maar is subjectief hoe je het noemt natuurlijk O-)
Nou in de Android wereld doen specs er juist heel erg toe. Dat maakt het makkelijk om iets in het highend of midrange hokje te plaatsen.

Bij de iPhone draait het weer enorm om optimalisatie. Wat het wat lastiger of onbegrijpbaarder maakt voor sommige.

Ik koop er als iPhone X eigenaar in ieder geval een 5T bij. Leuke telefoon om een beetje de vinger aan de pols van Android te houden.

• floristevito
quote:
S_Chief schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:34:
[...]

Om eerlijk te zijn bekeek ik 'em op dat moment zonder geluid (was het zat :+ ). Hebben ze aangegeven dat ze het niet gaan doorvoeren?
Yes, was juist een voorbeeld waarvan hij stelde dat het niet is doorgevoerd door de feedback (gelukkig maar _/-\o_ )

• Danny.G
  • Nu online
Laten we echter wel even heel duidelijk hebben: Vergeet niet hoe ontzettend verwend we dit jaar zijn met camera's van smartphones. De Galaxy S8, Note 8, LG V30, Google Pixel, iPhone X enzovoort. Allemaal ontzettend goede camera's en als een toestel dan wellicht iets minder goed scoort, betekent dat niet dat de camera slecht is of niet goed is. Hij is dan simpelweg niet zo goed als de toppers waar je soms (bijna) het dubbele voor betaalt.

Always keep things in perspective.

De twee low light foto's op gsm arena zien er wel goed uit volgens mij. Maar ook ik wacht nog even de eerste reviews af voor ik besluit de 128gb te bestellen.
Moet zeggen dat ik de zwarte versie er wel erg gaaf uit vind zien.

Te koop: een AKG Y50BT Koptelefoon.

• outlandos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22-01 22:34
quote:
Danny.G schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:43:
Laten we echter wel even heel duidelijk hebben: Vergeet niet hoe ontzettend verwend we dit jaar zijn met camera's van smartphones. De Galaxy S8, Note 8, LG V30, Google Pixel, iPhone X enzovoort. Allemaal ontzettend goede camera's en als een toestel dan wellicht iets minder goed scoort, betekent dat niet dat de camera slecht is of niet goed is. Hij is dan simpelweg niet zo goed als de toppers waar je soms (bijna) het dubbele voor betaalt.

Always keep things in perspective.
LG V30 schijnt een matig scherm te hebben en komt met enorm veel bloatware (wellicht niet hier in Nederland). Samsung komt met.. Samsung software. Enkel de Pixel 2 (niet de XL) heeft geen echte flaws en een geweldige camera, maar is bijna 2x zo duur en ziet er niet half zo mooi uit als de OP5T.

• Galukon
De face-unlock feature lijkt me zeer prettig om te gebruiken. De face-unlock op de s8 duurt vaak te lang en je moet er op een bepaalde manier naar kijken. De vingerafdrukscanners locatie is ook nog is vervelend en dat lost de 5T ook op.
Ik kan niet wachten tot ik kan bestellen! Met de studentenkorting (Thanks voor de tip!) kan ik ook nog de 128GB versie aanschaffen voor de 64GB prijs.

On a different note. Ik heb de oneplus 5 karbon case nog liggen, zou ik er gewoon een gat in kunnen maken voor de vingerafdrukscanner en die gebruiken als oneplus 5T case? :P

• dreamscape
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13:12
quote:
Galukon schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:30:
Met de studentenkorting (Thanks voor de tip!) kan ik ook nog de 128GB versie aanschaffen voor de 64GB prijs.
Heerlijk hoe gemakkelijk je jezelf rijk rekent. Op de 64 GB krijg je toch ook studentenkorting? Dus de 128 is nog steeds een stukje duurder... :)

Punctuality is the politeness of kings

Modbreak:
Ook het bespreken van de studentenkorting hoort in het levertijden topic

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
Raw is toch mogelijk? Dan zou je vast de Google Photo app kunnen gebruiken.

• Hyack
  • Registratie: november 2017
quote:
Ik viel inslaap..

• Galukon
YouTube: OnePlus 5T hands-on
Voor de gene die het jelly effect ervaren op de op5. The Verge geeft aan het effect niet te zien op de op5t.

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 12:41
quote:
floristevito schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:14:
Volgens de site wel een transpirante case in de box, dat is toch aardig..

Ben benieuwd of je ook de studentenkorting krijgt dinsdag.. :)
Een transpirante case? Een zweetcase?

• floristevito
quote:
Volkan1984 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 00:57:
[...]

Een transpirante case? Een zweetcase?
Haha, transparante natuurlijk, thanks ;)

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 11:08
quote:
Lisadr schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 00:59:
[...]

Oneplus heeft nooit top camera's. Sensors gebruikt in de 5T zijn ontwikkeld voor toestellen van 150 a 300 euro. 5T heeft 2x zo een sensor, maar 2x gemiddeld is nog steeds gemiddeld. Met software zouden ze het nog iets kunnen verbeteren

Als je (zoals ik) een camera belangrijk vindt, kun je beter een S8 kopen. Maar daarvan is voor een het nadeel dat het een curved scherm heeft die je niet zo goed kunt beschermen. Ontwerp van de 5T spreek mij meer aan. Pixel 2 XL heeft wel een top sensor + geoptimaliseerd software, maar die heeft teveel andere nadelen.
Uh waar haal je dat vandaan? Die hoofdsensor is toch gewoon een high-end Sony sensor?

Geen idee hoe die nummers van die Sony sensors lopen (welke is beter?), maar de OP5T heeft een hoger nummertje dan de Galaxy S8. :+
Wikipedia: Exmor

Zal grotendeels aan de afhandeling door de software liggen denk ik. Zoals de Pixel camera app al veel beter is dan de standaard app op OP telefoons.

Cerenas wijzigde deze reactie 17-11-2017 08:30 (7%)

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

• alwaysleft
Oneplus 5 versus 5T foto vergelijk:

https://www.digit.in/arti...n-oneplus-5t-vs-oneplus-5

• dreamscape
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13:12
quote:
De foto's worden geresized en geresampled met een enorme bak jpg-compressie en schalen ook nog eens mee met het browservenster.
Op basis van dit verschrikkelijk brakke beeldmateriaal kun je echt geen enkele conclusie trekken over de camera.

Punctuality is the politeness of kings

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 11:08
quote:
Lisadr schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:23:
[...]

IMX350 (20 mp) is uit mid-2016
IMX398 is een rebrand van de IMX298 (16mp) is uit november 2015, IMX298 zit in veel Chinese telefoon van 150 a 200 euro zoals de Xiaomi Mi 5.

Software kan een hoop goed maken. Ik hoop ook dat Oneplus dat snel gaat doen. Voor mij is een camera heel belangrijk, maar dat is niet voor iedereen zo. 5T is nog steeds een top toestel voor 500 euro.

Eerst paar echte reviews afwachten zoals camera test van GSMArena
Duidelijk!

Voor mij is de camera ook erg belangrijk en tot zover (wat ik in bovenstaande comments gezien heb) lijkt het niet al te best. Hoop ook dat OnePlus hiermee aan de slag gaat. Bij de lancering van de OP5 vertelden ze nog heel trots dat ze samengewerkt hebben met DxOMark, maar dat heeft niet bepaald geholpen volgens mij.

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

• Leviathius
  • Registratie: maart 2013
  • Nu online
Ik denk dat mensen een beetje doorschieten met hoe goed de camera van een €500! kostende smartphone moet zijn...

Mijn Nexus 5 van een aantal jaar terug schoot ook mooie foto's namelijk. Het ligt er maar net aan wie de telefoon in handen heeft. En als je écht per se mooie foto's wilt maken, koop dan een spiegelreflexcamera of iets dergelijks. Want die foto's die je maakt op vakantie of voor je instagram kun je prima maken met elke high-end smartphone die te koop is :9. Pas als je heeel kritisch gaat inzoomen op pixelniveau, ja dan zul je verschillen zien...

Maarja, ik kijk dan ook niet naar foto's zoals Chang:

:+

Ik ga in ieder geval op 21 november de Oneplus 5T kopen! Het is gewoon een super mooie smartphone, met een zeer betaalbaar prijskaartje en voor dat geld echt een koopje.

Leviathius wijzigde deze reactie 17-11-2017 10:48 (9%)

YouTube: MotorcycleGeek

• Leviathius
  • Registratie: maart 2013
  • Nu online
quote:
Cerenas schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:57:
[...]

Het hoeft natuurlijk (en het kan ook niet) dslr niveau zijn natuurlijk, maar ik zou toch graag een telefoon willen die rondom het niveau van de andere high-end telefoons zit. Nu ga ik ook niet verlangen dat OnePlus dit doet voor 500€, maar het zou wel mooi meegenomen zijn. De OP5T is verder een erg mooie telefoon.
Als ik de foto's van deze video moet geloven van Unbox Therapy dan maakt de Oneplus 5T toch erg mooie foto's. Misschien valt het allemaal reuze mee uiteindelijk :)

YouTube: OnePlus 5T Unboxing - Is This The One? @3:20

YouTube: MotorcycleGeek

• Danny.G
  • Nu online
quote:
Cerenas schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:57:
[...]

Het hoeft natuurlijk (en het kan ook niet) dslr niveau zijn natuurlijk, maar ik zou toch graag een telefoon willen die rondom het niveau van de andere high-end telefoons zit. Nu ga ik ook niet verlangen dat OnePlus dit doet voor 500€, maar het zou wel mooi meegenomen zijn. De OP5T is verder een erg mooie telefoon.
De OnePlus 5 heeft gewoon een prima camera, rond het niveau van de rest, en de 5T zal dat echt niet minder doen. Welliswaar vast niet de allerbeste camera, maar daar is de prijs dan ook niet naar.

quote:
lighting_ schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:12:
wat verwacht je dan?
Een optreden van Justin Bieber?
Was niet de beste presentatie maar dat zijn de meeste ook niet
Heb je die van Huawei mate 10 gezien?
Onverstaanbaar voor meer dan een uur.

Of samsung galaxy 4. Toen hadden ze een hele optreden en was echt overdone.
Nokia toen ze de Lumia introduceerden en de manager on stage hard schreeuwde its aaaawsome!
Meh, Justin Bieber :r. Geef mij maar een echte vrouw :+.

Nee maar even serieus: met de vorige aankondigingen hadden ze dit niet en had het niet echt verwacht eigenlijk. Alhoewel.. dit is de eerste aankondiging van OnePlus waarbij de community aanwezig is..
quote:
Denk dat het een makkelijke keus is (voor mij dan). OnePlus 5T is goedkoper, sneller, fijnere/snellere software en snellere updates. Wellicht is alleen de camera beter.
quote:
Wii4all schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:58:
Is het een rare opmerking als apple achter dit bedrijf zit meer features nemen ze over.. Ik dacht dit nadat ze over de face unlock begonnen

Apple die in een lager prijs segment gaat zitten net zoals Renault Dacia op de markt brengt

Maar ik zal wel teveel gesnoven hebben
Ja, ik denk dat je je dat verbeeld door de trip :+. OnePlus is een dochterbedrijf van BBK, wat Chinees is. Dus dan kan het sowieso niet.
quote:
Donstil schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:55:
Tsja, eigenlijk is er altijd wel wat te zeuren. Als OnePlus al die ongein gaat implementeren, en het toestel wordt 700 euro. Moet je dan eens kijken hoeveel moord en brand er geschreeuwd wordt. "Jaaa hallo, OnePlus verkocht toch hele goede prijs/kwaliteit toestellen?!?11!?". "Tsja, jullie wilde al die features" zegt OnePlus dan. Het is dus: of minder features voor een mid-range prijs, of meer features voor een flinke meerprijs. Geef mij maar de eerste optie; draadloos laden vind ik persoonlijk toch nutteloos als je Dash-Charge hebt. Nu schijnt een 1440p scherm niet veel duurder te zijn dan een 1080p scherm, maar voor mij heeft het meer nadelen dan voordelen. Camera is inderdaad wél een belangrijk punt. Waterdichtheid, tsja, leuk als je kan douchen en cammen tegelijk, maar voor mij hoeft het niet per se.. :+. Buiten dat kunnen OnePlus-toestellen prima tegen wat water (zie video's).

Ik snap inderdaad dat je het dan niet kan classificeren als high-end, maar met high-end wordt meestal de hardware (lees: SoC, RAM, opslag) bedoeld.
quote:
MazeWing schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:00:
De Samsung software is al enkele jaren lang niet meer zo erg. Sinds de Galaxy s8/Note 8 heb ik er eigenlijk niets op aan te merken en zitten er zaken in die beter en mooier zijn uitgewerkt dan stock Android. Ik ben een gigantische zeikerd op dat gebied echter moet ik echt zoeken om over dingen te kunnen zeiken.

De Pixel 2 (en XL) zijn gezien de concurrentie van zowel Android toestellen als iPhones veel en veel te duur. Los van alle problemen met de 2 XL.
Toch lees ik hier en daar dat de software na verloop van tijd wat traag/trager wordt. S8(+) schiet wel mooie foto's vind ik, maar dat vind ik voor mij geen reden om over te stappen naar Samsung.
quote:
Lisadr schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:23:
IMX350 (20 mp) is uit mid-2016
IMX398 is een rebrand van de IMX298 (16mp) is uit november 2015, IMX298 zit in veel Chinese telefoon van 150 a 200 euro zoals de Xiaomi Mi 5.

Software kan een hoop goed maken. Ik hoop ook dat Oneplus dat snel gaat doen. Voor mij is een camera heel belangrijk, maar dat is niet voor iedereen zo. 5T is nog steeds een top toestel voor 500 euro.

Eerst paar echte reviews afwachten zoals camera test van GSMArena
Ik kan je verzekeren dat de Google Camera port echt heel goed werk aflevert tegenover de OnePlus camera. Gebruik hem dagelijks ter vervanging van de OnePlus camera. Zie hier bijvoorbeeld: https://www.xda-developers.com/google-camera-hdr-ported/

Dat maakt de sensor een stuk interessanter naar mijn mening. :)
quote:
Cerenas schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:42:
Duidelijk!

Voor mij is de camera ook erg belangrijk en tot zover (wat ik in bovenstaande comments gezien heb) lijkt het niet al te best. Hoop ook dat OnePlus hiermee aan de slag gaat. Bij de lancering van de OP5 vertelden ze nog heel trots dat ze samengewerkt hebben met DxOMark, maar dat heeft niet bepaald geholpen volgens mij.
Of je wacht even de uitgebreide reviews af zonder compressie en andere factoren die meespelen en een negatief beeld geven. :p Zal vast niet al te lang duren :).

• Danny.G
  • Nu online
Voor de liefhebbers: hier de best wel erg mooie wallpapers (+ in 4k resolutie) van de OnePlus 5T:

Imgur linkje voor losse wallpapers.
Dropbox voor .zip bestand.

quote:
Phydomir schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:07:
Ik zag op de pricewatch spec sheet staan dat de 5T dual sim is maar in de OP specs vind ik hier niets over terug. Klopt dit?

En dan semi-off topic: Zijn er hier mensen die dit gebruiken op Android en werkt dat een beetje overzichtelijk. Zou voor mij wel makkelijk zijn omdat ik nu voor mijn werk nog met een aparte telefoon loop.
Bekijk de topic-start eens ;). Daar staan alle specificaties en daar staat ook dual-SIM benoemd :).

• Danny.G
  • Nu online
Dit toont goed aan hoe - voor mijn gevoel - een groot gedeelte van de consumenten reageert op dit soort dingen en waarom full-HD dus nog steeds prima voldoet.

Bron: https://twitter.com/getpeid/status/931493074420879360
quote:
Phydomir schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:07:
Ik zag op de pricewatch spec sheet staan dat de 5T dual sim is maar in de OP specs vind ik hier niets over terug. Klopt dit?

En dan semi-off topic: Zijn er hier mensen die dit gebruiken op Android en werkt dat een beetje overzichtelijk. Zou voor mij wel makkelijk zijn omdat ik nu voor mijn werk nog met een aparte telefoon loop.
Is nog dual-sim. Bij 'Specifcaties' staat: dual nano-SIM slot.

quote:
Danny.G schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:12:
Dit toont goed aan hoe - voor mijn gevoel - een groot gedeelte van de consumenten reageert op dit soort dingen en waarom full-HD dus nog steeds prima voldoet.

[afbeelding]

[...]

Echt precies dit gewoon. Zit tussen de oren en cijfertjes zeggen blijkbaar meer dan de realiteit. Wel mooie troll. Verder zei hij het volgende:

• Raid Pavement
  • Laatst online: 13-01-2019

Raid Pavement

Adaptation.

quote:

[afbeelding]
Ik dacht dat het verschil vanaf zo'n 400dpi sowieso niet meer te zien is, of zit ik daar naast? Zou je het verschil tussen de schermen van de OP5T (402dpi) vs iPhone X (463dpi) kunnen zien of is dat schijn?

Edit:
quote:
AnonymousWP schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:16:
Echt precies dit gewoon. Zit tussen de oren en cijfertjes zeggen blijkbaar meer dan de realiteit. Wel mooie troll.
Dit geeft enig antwoord, dat dacht ik dus ook.

Raid Pavement wijzigde deze reactie 17-11-2017 13:18 (18%)

quote:
Raid Pavement schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:17:
Ik dacht dat het verschil vanaf zo'n 400dpi sowieso niet meer te zien is, of zit ik daar naast?
DPI zegt niet alles, gaat ook om de pixel lay-out.
En daar heeft OnePlus in het verleden (voor mij) niet al te beste keuzes gemaakt.

quote:
bosaap22 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:38:
Gaat je het verschil tussen de 6GB RAM en 8GB RAM versie nu nog op een of andere manier merken in de praktijk of moet je alleen voor die duurdere versie gaan om het opslag geheugen?
Simpel en kort antwoord: puur opslag, voor nu dan. Over een aantal jaar zal 4GB niet meer voldoende zijn en dan is 6GB de standaard. Dan is 8GB een extraatje. Of er moeten drastische dingen gaan gebeuren met Android waardoor het aantal resources wat nodig is daalt.

quote:

[afbeelding]

[...]

Helemaal mee eens. Ik roep hetzelfde ook al een tijd. Maar er zijn genoeg mensen die zeggen wel degelijk het verschil te zien. Bij die mensen zou ik zo'n testje ook wel eens willen doen... Benieuwd wat er uit zou komen.

• Richh
  • Laatst online: 23-01 05:31

Richh

HODL

quote:
Homeland schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:15:
Nog meer mensen die toch twijfelen tussen de S8 en deze 5T? Waarom zijn jullie uiteindelijk voor de 5T gegaan?
Ik twijfel bijna om mijn S8+ in te ruilen voor een 5T :P Ik heb altijd het gevoel dat het toestel sneller zou moeten zijn. En dat is toch het primaire gebruiksdoel van mijn telefoon.

Maargoed, dan kijk ik naar waterdichtheid, camera's, net iets grotere scherm, misschien toch het iets betere scherm, draadloos opladen en bovenal brede support van providers voor bijvoorbeeld VoLTE (ik zit bij Tele2 en kan 'm nu op 4G locken).

Ik denk dat ik toch moet wachten op de OP6 :P

Richh wijzigde deze reactie 17-11-2017 15:33 (3%)

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 13:17

DarkSide

theres no place like ::1

Vind sowieso de meerwaarde van nieuwe telefoons twijfelachtig.
Zelf heb ik nog een "oude" OP3. Maar die is nog supersnel. Gaat lang mee. Ziet er goed uit.
En krijgt ook wel Android O.

Mis eigenlijk weinig.
Ik wacht nog wat reviews af. Maar denk dat ik de 5T oversla. Ondanks dat ik hem mooi vind.
En de 6 koop. (maar dat zei ik ook toen ik de 3 uitkwam en 5 min later zat hij in mijn winkelmandje)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Croccifixio83
  • Laatst online: 22-10-2019
quote:
shyheim schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:26:
[...]

Yup, zit in hetzelfde schuitje.
Ben ergens geneigd om voor de 5t te gaan omdat ik nogal bang ben dat ik het display van zo'n s8 snel zou beschadigen door het feit dat ik soms wat onvoorzichtig omspring met m'n smartphone. :)

Ik twijfel alleszins enorm - vooral omdat m'n vriendin als iPhone-gebruiker vaak lacht met de camera op mijn Lenovo P2 (terecht uiteraard) en dat veralgemeent naar alle Android-toestellen :p
De s8 maakt alleszins knappere pics dan haar 6s - maar van de OP5t ben ik nog niet overtuigd.
Ach ja, als je vriendin lacht om de foto's van je smartphone en jij daar mee zit zou ik iets anders gaan ondernemen.

• S_Chief
  • Niet online
quote:
Heerlijk zo'n clickbait url om vervolgens het woordje 'niet' er weer tussen te plakken in de titel.

Heerlijk kansloos dus. :')

S_Chief wijzigde deze reactie 17-11-2017 17:40 (5%)

• shyheim
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 16-01 23:29
quote:
Croccifixio83 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:34:
[...]

Ach ja, als je vriendin lacht om de foto's van je smartphone en jij daar mee zit zou ik iets anders gaan ondernemen.
Snap niet goed wat je bedoelt?
Staat nochtans een smiley bij om aan te geven dat het geen doodernstige zaak is. We doen best vaak verre reizen en dan is leuke foto's kunnen trekken met een smartphone voor mij wel een 'selling proposition'. En als dan blijkt dat mijn smartphone foto's trekt alsof ik ermee onder water zit, mja, dan kan ik wel snappen dat ik daar een opmerking over krijg. Als het dan even mag, hecht ik dus bij mijn volgende aankoop wel belang aan de kwaliteit van de camera.

shyheim wijzigde deze reactie 17-11-2017 17:58 (38%)

quote:
shyheim schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:54:
We doen best vaak verre reizen en dan is leuke foto's kunnen trekken met een smartphone voor mij wel een 'selling proposition'.
Ik heb eind 2016, 6 weken met een OnePlus 3T in Australië gebanjerd, meer dan prima foto's geschoten ;)
Tegenwoordig leeft er een of andere vibe op het internet dat een toestellen zoals een OnePlus 5 / 5T geen prima foto's kunnen maken, want de concurrentie blablabla. Het gros van die mensen die blaat op het wereld-
wijde web zet de foto's die ze maken niet eens op een computer om ze groot te bekijken, maar stuurt ze direct door via social media. Laat staan dat mensen dan pixels gaan checken, ruis bekijken of RAW-bestanden gaan bewerken. Als jij dat laatste ook niet van plan bent schiet je met een OnePlus-toestel gewoon prima foto's ;)

• Kuusj
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 12:40

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

quote:
l3art schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:53:
[...]

Helemaal mee eens. Ik roep hetzelfde ook al een tijd. Maar er zijn genoeg mensen die zeggen wel degelijk het verschil te zien. Bij die mensen zou ik zo'n testje ook wel eens willen doen... Benieuwd wat er uit zou komen.
Het ligt aan de kijkafstand, als je het verschil tussen 1080P IPS en 1400P IPS met dezelfde pixel-layout op 5 tot 10cm afstand niet kan zien, is er denk ik wat mis met je ogen :P Ware het niet dat niemand op 5 tot 10 cm van zijn scherm gaat hangen, en dat zelfs 720P tot 5" op een normale kijkafstand niet echt merkbaar minder uitziet.

Ik heb mijn Samsung S7 Edge met 1440P OLED scherm bijvoorbeeld altijd op 1080P interface-resolutie staan om de accu te ontlasten. Je ziet er echt geen verschil in bij een normale kijkafstand. Ik vind de schermtechnologie belangrijker dan de resolutie (dus IPS vs OLED).

R7 3700X - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• Raid Pavement
  • Laatst online: 13-01-2019

Raid Pavement

Adaptation.

Stuitte zojuist op dit artikel van The Verge, over het ontbreken van Android O op onder andere de 5T. Wellicht hier van toegevoegde waarde voor wie geïnteresseerd is.

• P. vd Loo
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01-01 05:37
quote:
Croccifixio83 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:34:
[...]

Lijkt me dat jij beter iets anders kunt gaan doen, want ik lees nergens dat hij zich ook maar ergens druk om maakt.

• Infada
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 09-01 13:32
Hier een handige vergelijking tussen de camera's van de 1+5t en s8/iPhone X in dagelijks gebruik.
YouTube: OnePlus 5T vs Samsung Galaxy S8 Camera Test Comparison YouTube: OnePlus 5T vs iPhone X Camera Test Comparison

Infada wijzigde deze reactie 17-11-2017 20:07 (23%)

• alwaysleft
iPhone X versus OnePlus 5T YouTube: Oneplus 5T vs iPhone X

En nog een hands-on YouTube: OnePlus 5T Hands-on Preview: The $499 Flagship

alwaysleft wijzigde deze reactie 17-11-2017 20:02 (37%)

• outlandos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22-01 22:34
quote:
kontheur schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 21:00:
[...]

Kan een kwestie van smaak zijn maar ik vind uit deze vergelijking juist de S8 de winnaar. Het contrast ligt hier wat hoger en ook ogen de foto's een stuk scherper. Nog even een fatsoenlijke review afwachten...
Ik geef daar ook de voorkeur aan de S8, maar het verschil is klein en verliezen van de camera van de S8 is absoluut geen schade.
Even gezocht in dit topic maar volgens mij was deze nog niet geplaatst.

Hier een vergelijking van foto's tussen de note 8 en de Op5t.
Kende dit kanaal nog niet dus durf er nog niet veel conclusies aan te verbinden. Net op mn telefoon gekeken dus dan is het allemaal te klein voor een goed oordeel. Plus zoals Lisadr hier onder aangeeft, youtube past v veel compressie toe ed. Maar wat ik zo gezien heb lijkt de note 8 wat meer detail te hebben. Bij de foto met een grasveld en boomtakken er boven heeft de Op5t laat van een groene zweem over de foto. Portrait mode lijkt bij de note 8 iets meer blur te geven op de achtergrond. Maar al met al leek het zeker niet slecht zo op mn S7 scherm.

l3art wijzigde deze reactie 18-11-2017 10:43 (11%)

• Lisadr
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 22-01 21:30
Camera vergelijkingen met split screen op youtube zijn niet zo representatief. Ze zouden originele bestanden in de cloud moeten zetten zodat je ze kan downloaden en kan vergelijken. Youtube heeft veel compressie en een lage resolutie voor foto's. Ik wacht op gsmarena.

GoT, You have to love it!

• lighting_
quote:
l3art schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 21:55:
Even gezocht in dit topic maar volgens mij was deze nog niet geplaatst.

Hier een vergelijking van foto's tussen de note 8 en de Op5t.
Kende dit kanaal nog niet dus durf er nog niet veel conclusies aan te verbinden. Net op mn telefoon gekeken dus dan is het allemaal te klein voor een goed oordeel. Plus zoals Lisadr hier onder aangeeft, youtube past v veel compressie toe ed. Maar wat ik zo gezien heb lijkt de note 8 wat meer detail te hebben. Bij de foto met een grasveld en boomtakken er boven heeft de Op5t laat van een groene zweem over de foto. Portrait mode lijkt bij de note 8 iets meer blur te geven op de achtergrond. Maar al met al leek het zeker niet slecht zo op mn S7 scherm.

[video]
Vaag kanaal. Iemand die wat muziek zet en fotos naast elkaar zonder een voorwoord.
Ze leveren geen bewijs dat ze de smartphones echt getest hebben. Laten we rustig wachten op de echte reviewers met handson.

• xileS
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
Oh wauw 5T is al uit en zelfs dinsdag al te koop in Amsterdam zie ik ineens. Alhoewel ik nog best tevreden ben over mijn OP3 (behalve de vingerafdruk scanner die bij mij zo goed als niet werkt), kriebelt het toch wel.

Ik denk zelfs dat ik met deze OP3 minimaal nog een paar jaar mee kan, maar een nieuwe telefoon is denk ik ook wel leuk xD.

• S_Chief
  • Niet online
Staat ook letterlijk in de topicstart...

• lighting_
Face unlock test
YouTube: OnePlus 5T Face Unlock IMPOSSIBLE To Crack???
Ik vind het toch indrukwekkend. Lijkt veilig genoeg en zo handig als het meteen unlocked als je naar kijkt.

lighting_ wijzigde deze reactie 18-11-2017 18:20 (30%)

Alle reviews op een rijtje gezet door OnePlus:

[Media Roundup] First impressions of the OnePlus 5T

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 13:17

DarkSide

theres no place like ::1

quote:
M3E46 schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:58:
Mensen, er is nu alweer een 5T.
Komt er voor de zomervakantie (dus voor juli) een OnePlus 6?

Zo nee, dan koop ik hem.
Ik verwacht hem gewoon wel rond die tijd.
maar als je toch wacht op de OP6. Misschien dan nog "ff" wachten op de 6T :P

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Dat zijn geen reviews. Dat zijn hands-on filmpjes.
Staat ook letterlijk in de link die je post “media-roundup-first-impressions
quote:
Deathchant schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 15:40:
Dat het uitermate teleurstellend is dat zo'n hooggeplaatste telefoon zo'n baggerkwaliteit aflevert qua foto's ben ik volledig met jullie eens. Waarom gaan jullie dan niet een andere camera app gebruiken zoals AnonymousWP al aangaf? Blijkbaar ligt 't niet geheel aan de sensor of de lensjes maar ook aan de postprocessing. Zo'n port van de Google Pixel camera app schijnt betere resultaten af te leveren.

Ik hoop dat één van de grote reviews iets erover gaat onderzoeken dan kunnen meer mensen met een geruster hart de OP5T kopen.
Probleem met een dergelijke camera mod is dat het met elke update kapot zou kunnen gaan. Je kunt er daarom niet vanuit gaan als reviewer, meer dan het even noemen (zoals mr mobile laatst deed bij de Essential redo) kan je niet doen.

Donstil wijzigde deze reactie 19-11-2017 15:42 (48%)

• NeuroticaPills
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 12:57
Jarenlange iPhone gebruiker, vooral dat ze zo enorm lang meegaan (heb sinds 2012 enkel een 4S gehad en nu een 6).
Maar nu ik besloten heb dat ik 1000+ euro echt te veel vind voor een telefoon valt de iphone X af, en zou een nieuwe ervaring wel leuk zijn. Dus, Android..... ben heel benieuwd, maar mijn vraag is met name; hoeveel jaar zou de 5T meegaan zonder extreem traag te worden? Ben niet van plan veel te customizen oid.
Tweede vraag, klopt het dat je online 10% korting kan krijgen met een onderwijs emailadres? Als docent zijnde, nuttig extraatje wat toch 50 euro zal schelen :)

• tomas123
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 07:58
quote:
NeuroticaPills schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:07:
Jarenlange iPhone gebruiker, vooral dat ze zo enorm lang meegaan (heb sinds 2012 enkel een 4S gehad en nu een 6).
Maar nu ik besloten heb dat ik 1000+ euro echt te veel vind voor een telefoon valt de iphone X af, en zou een nieuwe ervaring wel leuk zijn. Dus, Android..... ben heel benieuwd, maar mijn vraag is met name; hoeveel jaar zou de 5T meegaan zonder extreem traag te worden? Ben niet van plan veel te customizen oid.
Tweede vraag, klopt het dat je online 10% korting kan krijgen met een onderwijs emailadres? Als docent zijnde, nuttig extraatje wat toch 50 euro zal schelen :)
Als ik naar mijn OnePlus one kijk, voldoet die na 3 jaar en 3 maanden qua snelheid nog steeds goed, alleen accuduur is wel maar 2,5u SOT. Wat niet bijzonder veel is, en ook de reden is dat ik een 5T ga kopen.

• RckStar_BE
  • Laatst online: 23-01 01:57
Ik heb met m'n iPhone 6 het gevoel dat de toestellen telkens een pak trager worden gemaakt na 2-3 jaar en net voor er een nieuw toestel uitkomt. Dit om je als 'klant die de middelen heeft om een toestel van €500-1200 toestel aan te kopen' eens te doen nadenken of het niet tijd wordt voor een nieuw toestel.
Dat ben ik wel eens beu en de prijzen die ze nu vragen zijn er echt over! Voor mij persoonlijk hoeven die extreme nieuwe nufjes niet. Ik verwacht wel een mengeling van looks + een zeer snel toestel zonder poespas aan bloatware, waarmee dagdagelijkse dingen als YouTube, Chrome, nemen van foto's, mailen, netflix enz. een eitje zijn. Daarom, i'm taking the jump this tuesday en bestel me een 5T!

• autofeather
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 22-01 13:57
quote:
NeuroticaPills schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:07:
Ik ben nu twee jaar gebruiker van de OP2, en hoewel hij niet goed ontvangen werd is dit de beste telefoon die ik ooit heb gehad. Als ik niet aangereden was door een vrouwtje op een e-bike (en m'n scherm heel was gebleven), had ik deze nog minstens tot de OP6 gehouden. Ga toch voor de OP5T nu
Pagina: 1 2 3 ... 9

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True