Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• AnonymousWP
  • Registratie: april 2014
  • Niet online
Mede-auteur:
  • rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:03

rens-br

OnePlus brengt volgende week zijn 5T-smartphone uit voor 499 euro. Dat heeft de fabrikant aangekondigd op een eigen evenement. De OnePlus 5 zal dan niet meer te koop zijn in de webshop van de smartphonemaker.

De 5T heeft een 6"-oledscherm met een resolutie van 2160x1080 pixels en een verhouding van 18:9, tegenover het 16:9-scherm van de 5. Het scherm is daarmee langer en precies even breed. OnePlus heeft het oledpaneel deze keer op de juiste manier in het toestel geplaatst, waardoor het effect van jelly scrolling niet meer aanwezig is. De telefoon zelf is een klein beetje langer en breder dan de OnePlus 5.

De fabrikant heeft de vingerafdrukscanner verplaatst naar de achterkant. Daarnaast is er ontgrendeling op basis van gezichtsherkenning in de software aanwezig. Die wijkt af van de standaardimplementatie van Android en werkt in de testen van Tweakers een stuk sneller dan die van Android. OnePlus maakt daarbij gebruik van de frontcamera, waardoor hij vermoedelijk makkelijker te foppen is met een foto of video en bovendien niet werkt in het donker.

Nadat Tweakers achterhaalde dat de telelens van de OnePlus 5 lang niet zo ver kon inzoomen als de software deed vermoeden, heeft de Chinese fabrikant de setup van de camera gewijzigd. Beide camera's hebben nu een brandpunt van 27mm in 35mm-equivalent en de tweede camera is alleen in gebruik om prestaties bij low-light te verbeteren.

OnePlus brengt de 5T uit op 21 november. De versie met 6GB geheugen en 64GB opslag kost 499 euro, terwijl de variant met 8GB geheugen en 128GB opslag 569 euro moet kosten. Daarmee liggen de prijzen even hoog als van de OnePlus 5, die de fabrikant vanaf volgende week niet meer zal verkopen.

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar rens-br of AnonymousWP.

VersieDatumAanpassingenDoor
V1.0.020-11-2017, 18:55Topic aangemaaktAnonymousWP

Terug naar Inhoudsopgave

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• TweakerMarco
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 07:12
quote:
joopdroid schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:45:
[...]

Zeker weten? Die 09:00 is China tijd?
Is er al iets bekend over bundels, hoesjes e.d.?
November 21
Early Bird Bundle
OnePlus 5T 3D Screen Protector +
OnePlus 5T Protective Case

50% korting op onze OnePlus 5T Early Bird Bundle bij aankoop van een OnePlus 5T

• outlandos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09-12 20:34
quote:
TweakerMarco schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:49:
[...]

November 21
Early Bird Bundle

Is die 3D screenprotector een andere screenprotector dan degene die standaard al op de 5T zit bij levering?

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 15:36
quote:
outlandos schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:54:
Is die 3D screenprotector een andere screenprotector dan degene die standaard al op de 5T zit bij levering?
Standaard zit er zo'n (imho) zinloos plastic dingetje op :)

Nickname does not reflect reality

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11:20

Martinspire

Awesomeness

quote:
TweakerMarco schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:49:
[...]

November 21
Early Bird Bundle

Iemand ervaringen met die of uberhaupt OnePlus cases?

Martinspire - PC, PS4, X1

• t.vandoornik
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 05-11 00:19
Ervaringen met de Sandstone en Karbon protective cases in vergelijking met de Karbon bumper case? En is de 3D Tempered Glass screen protector een aanrader, of heb ik genoeg aan de reeds aangebrachte protector?

• RckStar_BE
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22-11 22:57
Ik laat zelden m'n phone vallen en vind het zo jammer om er een bulky case rond te doen, die dan nog eens de knoppen zo dik en zwaar maakt om in te drukken...
Iemand ervaring met DBrand skins? Is natuurlijk niets van bescherming tegen vallen, maar enkel tegen krassen op de achter- en zijkant.

• renem
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 09-12 19:12
quote:
RckStar_BE schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:29:
Ik laat zelden m'n phone vallen en vind het zo jammer om er een bulky case rond te doen, die dan nog eens de knoppen zo dik en zwaar maakt om in te drukken...
Iemand ervaring met DBrand skins? Is natuurlijk niets van bescherming tegen vallen, maar enkel tegen krassen op de achter- en zijkant.
Dan kijk maar uit met dit toestel, de achterkant is spekglad, voor je het weet glijdt die uit je handen. Ik koop er nu maar een protective case bij, is ook voor het eerst.

• Zanzarismo
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 11-12 08:30
Ik koop er 1 jaar verzekering bij twv 59 euro. Zo'n imo lelijke case die 'm ook nog eens groter maakt is voor mij geen optie.

• jin
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 15:32
zal de officiele flipcase voor de 5T tegelijk met de 5T te koop zijn ? Staat nu ook nog op "coming soon" ? Wil eigenlijk in 1 koop doen :)

Twitch

• twowheeler
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 11-12 20:23
Blijkbaar wordt de 5t geleverd met een hoesje, dat is wel netjes

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 22-04 11:43
quote:
twowheeler schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:24:
Was bij de OnePlus 5 toch ook? Iemand die dit weet?

• Ewivis
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 11-12 22:14
quote:
alwaysleft schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:25:
[...]

Was bij de OnePlus 5 toch ook? Iemand die dit weet?
Nee, werd niet standaard geleverd met een hoesje, tenzij je een speciaal beginners package had.

Intel 4670k @4.2ghz / 16GB / Gigabyte 5700 XT Gaming OC

• Analoge
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 19-10 19:14
quote:
Martinspire schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:12:
[...]

Iemand ervaringen met die of uberhaupt OnePlus cases?
Ik heb 3 jaar geleden een flip cover voor de OnePlus One gekocht en die heeft heel wat klappen opgevangen. Na drie jaar begint hij wel een beetje uit elkaar te vallen.

• Leviathius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 15:19
quote:
Heb geen ervaring met DBrand skins, maar wel met Slickwraps. Hebben meer keuze en kwaliteit is net zo goed. Heb bijna 1 jaar lang een écht leren sticker achterop mijn Nexus 6P gehad en dat was én super grippy én uniek. Want tja, wie heeft er nou een leren achterkant op zijn telefoon 8)

YouTube: MotorcycleGeek

• Supershiva
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 00:18
quote:
twowheeler schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:24:
Waar heb je dat zou gauw gelezen?
Ik kan het niet vinden.

Zie alleen die 50% korting bundel backcover+screenprotector icm de telefoon.

• RckStar_BE
quote:
Supershiva schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:26:
[...]

Ik kan het niet vinden.

https://oneplus.net/be_nl/5t
klik bovenaan op 'specs' en scroll helemaal naar onder.
quote:
Supershiva schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:26:
Ik kan het niet vinden.

Staat zelfs in de topic-start. Bij "In the box".

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• rick_kraster
  • Laatst online: 09-12 10:47
quote:
Ja ik heb sinds een halfjaar een dbrand skin op mijn xperia z5 zitten en ik kan wel zeggen dat het mij bevalt.
De skin is gewoon van goede kwaliteit en geeft ook meteen goed grip. Dus ben ik ook van plan om een dbrand skin te zetten op de 5t.

Let wel op als je iemand bent die zijn telefoon vaak laat vallen is dit niet een aanrader, aangezien het niet de klap op kan vangen zoals de betere kwaliteit hoesjes dat wel doen. En misschien is tempered glass dan ook een optie gebruik het zelf niet.

• autofeather
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 29-08 14:07
quote:
t.vandoornik schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:43:
Ervaringen met de Sandstone en Karbon protective cases in vergelijking met de Karbon bumper case? En is de 3D Tempered Glass screen protector een aanrader, of heb ik genoeg aan de reeds aangebrachte protector?
Ben ook zeer benieuwd naar de bumper case! Ik heb jaren een OP2 gehad, en die screen protector heeft het prima gedaan (>1 jaar) waarna ik een nieuwe heb besteld.

• Sjowhan
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 09-12 16:13
Voor een goedkope oplossing voor je dash-charge kabel (reserve b.v.) kan je het beste op Ali(express) kijken.
Vaak voor 5-6 euro heb je een orginele kabel, scheelt dus zeker een 10tje.

Enig nadeel is de langere verzendtijd, maar ach

http://specs.tweak.to/5253

• Supershiva
quote:
AnonymousWP schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:37:
[...]

Staat zelfs in de topic-start. Bij "In the box".
Zal dan aan mij liggen, maar ik zie het echt niet staan in de openingspost. sorry :?

• RckStar_BE
quote:
Supershiva schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:54:
[...]

Zal dan aan mij liggen, maar ik zie het echt niet staan in de openingspost. sorry :?
https://oneplus.net/be_nl/5t
klik bovenaan op 'specs' en scroll helemaal naar onder.
quote:
Supershiva schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:54:
Spijt me, ligt aan mij! Dacht dat ik dat in de topic-start had gezet, maar blijkbaar niet. Op https://oneplus.net/nl/5t#specs zie je onderaan wat er in de verpakking zit :).

• Supershiva
Ja klopt dat had ik wel gezien... na de post van @RckStar_BE :D

voor de volledigheid voor andere lezers :)

1x OnePlus 5T
1x screenprotector (reeds aangebracht)
1x Translucent Case
1x Dash Type-C Cable
1x Dash Power Adapter
1x uitwerpmechanisme voor simkaarthouder
1x snelstartgids
Veiligheidsinformatie

Supershiva wijzigde deze reactie 21-11-2017 13:10 (65%)

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11:20

Martinspire

Awesomeness

Thank god voor de veiligheidsinformatie. Zou niet weten wat ik zonder moet }:O

Martinspire - PC, PS4, X1

• autofeather
Accessoires voor een groot deel al uitverkocht :(

• jin
heb de flipcase bij de telefoon besteld.

Twitch

• xileS
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
quote:
Brad Pitt schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:03:
[...]

Standaard zit er zo'n (imho) zinloos plastic dingetje op :)
Ik dacht dat de standaard plastic dingetje ook niks was, maar die heb ik sinds ik mijn OP3 heb er nog steeds erop zitten. Bevalt achteraf toch prima, als je goed kijkt zie je misschien een paar krasjes maar zit voor de rest nog steeds goed. En keek ook weleens in de OP3 accessoires topic, maar het leek er niet echt op dat er uberhaupt een "goede" screenprotector bestond. Was eerst dus van plan om de standaard protector er snel weer af te halen, maar na meer dan een jaar zit die er nog steeds op ;p.

Ik neem aan dat op de 5T een vergelijkbare protector erop zit

• RobinJ1995
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 06-12 14:48
Ik zie net hier dat er een translucent case meegeleverd wordt, wat wel mooi is. Maar weet iemand hoe het zit met de houten cases? Wou net gaan voor een rosewood case gezien die er wel echt mooi uit ziet, maar die lijken ze niet meer te hebben voor de 5T :/

• Dimitrip
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 12:22
heb ik dat nu gedroomd of las ik ergens dat er donderdag of vrijdag 50% korting is op de dash chargers?
Nevermind:

//edit:
November 24
Exclusive Black Friday Offer

50% off the Dash Power Bundle

Dimitrip wijzigde deze reactie 21-11-2017 20:48 (32%)

• tomas123
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 11-12 21:50
Ben benieuwd wanneer Rhinoshield met de screen protectors komt voor de 5T, die screenprotector heeft mijn One al heel vaak gered :p

• ExTaxi
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 01-12 20:06

ExTaxi

http://www.autopics.nl

als de 5t geleverd wordt met een screen protector (geplakt) en je dan die bundle neemt met tempered glass? Dan moet je die andere er eerst afhalen?

• Brad Pitt
Yes :)

• bllb
  • Registratie: januari 2011
  • Niet online
In tegenstelling tot de 5 krijgt de 5T helaas geen RhinoShield CrashGuard Bumper Case: https://twitter.com/GetRhinoShield/status/932556389863395335

• xileS
  • Niet online
Iemand al wat ervaringen met de cases? Ik was helaas te laat in de pop-up store (volgens mij was ik zelfs de laatst kopende klant ;p), toen waren alle accessoires al uitverkocht (voordeel dat ik niet in een rij hoefde te staan, maar helaas ook geen goody bag meer). Er waren ook geen cases meer beschikbaar ter show.

Op mijn OP3 heb ik vanaf het begin de sandstone cover gehad, ben daar erg tevreden mee. Geeft goede grip en maakt de telefoon niet veel meer extra bulky en ik vind het persoonlijk ook mooi uit zien.

Op de productpagina van de OnePlus 5T Protective Case, ziet de sandstone cover qua kleur ineens veel lichter uit. Alleen denk ik dat door de lichtinval komt, want de OnePlus 5 Protective Case ziet er wel donkerder uit. Op 1 of andere manier vind ik de 5T hoesje minder mooi ogen, misschien komt dat door die gat voor de fingerprint sensor.

Ik twijfel of ik weer voor een sandstone case (of misschien de carbon proberen) moet gaan of ik het deze keer zonder hoesje ga proberen.

Sandstone cover is op het moment ook uitverkocht zo te zien en ik zal ook shipping costs van 7 euro moeten betalen, aangezien ik de telefoon al heb. Verzendkosten zijn dan in verhouding best duur voor een hoesje, dan is een alternatief uit China misschien ook nog een optie (weet alleen niet of er al goede alternatieven zijn). Ik doe het nu tijdelijk met de standaard meegeleverde siliconen hoesje.

• outlandos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09-12 20:34
Zojuist die 3D glass screen protector erop gedaan. Man man man, de combinatie van mijn twee linker handen en m'n OCD is geen succes :') na ongeveer een half uur eindelijk iets dat erop lijkt, met dank aan m'n vriendin. Nu dus tevreden!

Morgen de telefoon zelf instellen, daar ben ik gelukkig een stuk handiger in.

• codegro
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 11-12 21:36
Zijn er al mensen die de translucent case uitgeprobeerd hebben? Ben benieuwd of die voldoet. Had op m'n vorige telefoons ook altijd translucent cases.

• ExTaxi

ExTaxi

Op zich is het best handig als je iets ter protectie hebt, maar met een Brodit carkit past het dan niet meer.
Of zijn er bumpers/covers die je gewoon er heel snel even afhaalt? Dat zou dan nog een mogelijkheid zijn.
Zijn er mensen die een OPO hebben gehad en toevallig de Oneplus 5 gewoon in dezelfde carkit hebben?

Trouwens.....ik zie dat de dash charger nu in de aanbieding is. Dat is toch gewoon dezelfde als die er standaard al bij zit?

ExTaxi wijzigde deze reactie 24-11-2017 12:41 (16%)

• Droid
  • Laatst online: 11-12 11:09
Iemand enig idee of de glazen screenprotector van OnePlus over het volledig oppervlak de lijm heeft zitten? Of alleen aan de randen?

• Brad Pitt
quote:
ExTaxi schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:57:
Op zich is het best handig als je iets ter protectie hebt, maar met een Brodit carkit past het dan niet meer.
Of zijn er bumpers/covers die je gewoon er heel snel even afhaalt? Dat zou dan nog een mogelijkheid zijn.
Zijn er mensen die een OPO hebben gehad en toevallig de Oneplus 5 gewoon in dezelfde carkit hebben?
En iets als DBrand?
quote:
Trouwens.....ik zie dat de dash charger nu in de aanbieding is. Dat is toch gewoon dezelfde als die er standaard al bij zit?

• Coning
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 02-07 15:37
Die van mij is net binnen. Na 2,5 jaar weer een Android. Hopen dat het dit keer beter bevalt :).

Ik heb ook de Big Bold Boss Bundle erbij genomen. Nu zit daar een 3D Tempered Glass Screen Protector bij. Moet ik deze over de "screenprotector" plakken die er al op zit? Of is het verstandiger om die er vanaf te halen?

• Wolfensteijn
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 11-12 20:52

Wolfensteijn

trying to find the balance

quote:
Coning schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:31:
Die van mij is net binnen. Na 2,5 jaar weer een Android. Hopen dat het dit keer beter bevalt :).

Ik heb ook de Big Bold Boss Bundle erbij genomen. Nu zit daar een 3D Tempered Glass Screen Protector bij. Moet ik deze over de "screenprotector" plakken die er al op zit? Of is het verstandiger om die er vanaf te halen?
Ik zou sowieso nooit screenprotectors stacken. Dus die plastic protector eraf halen en dan de glazen erop.

Fotoblog
Portfolio

• Jeroenz90
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 12:55
Ik zit stiekem een beetje naar de 5T te kijken, echter vraag ik me af of het scherm aan de zijkanten een een klein beetje curved is zoals bij mijn 3T? Met als resultaat dat er eigenlijk geen fatsoenlijke glazen screenprotectors zijn die het hele scherm vullen zonder lelijke randen?

Als dat bij dit model niet zo het geval is vrees ik dat mijn 3T hier op de V&A beland :9

| Steam: Jeroenz90 |

• RonaldM
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 12:52
Alvast een flipcover besteld, 'origineel' voor € € 17.55 zonder verzendkosten en een levertijd van 7 dagen. Ik hoop dat het wat is...

https://vopmart.glopal.co...neplus-5t-flip-cover.html

• Galukon
  • Registratie: juni 2014
  • Nu online
Iemand die de tempered glass protector al geplaatst heeft? Ik kreeg de bubbels er maar niet onder uit. Hoe hard ik er ook met dat dingetje overheen ging.

• jin
ik heb de orginele flipcase, en merk dat als ik het toestel neerleg, de case/deskel niet helemaal plat/dicht gaat. blijft paar mm open.

meer mensen die dit hebben ?

als ik telefoon even omdraai en even later weer terug blijft hoesje wel dicht....beetje vreemd...

jin wijzigde deze reactie 25-11-2017 07:44 (23%)

Twitch

• Kevjan
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 06-12 20:25
Tot nu toe zijn voor alle OP telefoons een Otterbox case geweest.
Ziet het er naar uit dat die voor de 5T ook gaat komen?
Gezien mijn 'heavy duty' werk wil ik zo'n ding er echt weer omheen hebben. Heeft mijn OP2 ook al twee jaar beschermd tegen diverse valpartijtjes... :)

• beantherio
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 09-12 13:33
Bij mijn OP5T had ik de "officiele" flipcover besteld maar ik ben daar niet onverdeeld enthousiast over. Die van de 5T is heel nadrukkelijk rubberachtig afgewerkt in tegenstelling tot die van de OP3 (die ik ook heb) die leer of leerachtig was. Bij de 5T-versie is het zo dat als je hand ook maar enigszins vochtig is je daar meteen afdrukken van ziet. Als iemand tzt een goede leren flipcover voor de 5T tegenkomt dan hou ik me nadrukkelijk aanbevolen voor een tip daarover.
quote:
jin schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 07:11:
ik heb de orginele flipcase, en merk dat als ik het toestel neerleg, de case/deskel niet helemaal plat/dicht gaat. blijft paar mm open.

meer mensen die dit hebben ?

als ik telefoon even omdraai en even later weer terug blijft hoesje wel dicht....beetje vreemd...
Dat heb ik ook, en dat heb ik met de OP3-versie ook. Ik stoor me er zelf niet aan (ik leg hem toch meestal op z'n kop) maar jammer is het wel. De flipcover bij mijn Nexus 6P bleef altijd netjes vlak en gesloten.

beantherio wijzigde deze reactie 25-11-2017 12:46 (38%)

• jin
ik heb inmiddels een andere flipcase besteld

https://nl.aliexpress.com...95IMV2se&isOrigTitle=true

Twitch

• xileS
  • Niet online
quote:
xileS schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:56:
Iemand al wat ervaringen met de cases? Ik was helaas te laat in de pop-up store (volgens mij was ik zelfs de laatst kopende klant ;p), toen waren alle accessoires al uitverkocht (voordeel dat ik niet in een rij hoefde te staan, maar helaas ook geen goody bag meer). Er waren ook geen cases meer beschikbaar ter show.

Op mijn OP3 heb ik vanaf het begin de sandstone cover gehad, ben daar erg tevreden mee. Geeft goede grip en maakt de telefoon niet veel meer extra bulky en ik vind het persoonlijk ook mooi uit zien.

Op de productpagina van de OnePlus 5T Protective Case, ziet de sandstone cover qua kleur ineens veel lichter uit. Alleen denk ik dat door de lichtinval komt, want de OnePlus 5 Protective Case ziet er wel donkerder uit. Op 1 of andere manier vind ik de 5T hoesje minder mooi ogen, misschien komt dat door die gat voor de fingerprint sensor.

Ik twijfel of ik weer voor een sandstone case (of misschien de carbon proberen) moet gaan of ik het deze keer zonder hoesje ga proberen.

Sandstone cover is op het moment ook uitverkocht zo te zien en ik zal ook shipping costs van 7 euro moeten betalen, aangezien ik de telefoon al heb. Verzendkosten zijn dan in verhouding best duur voor een hoesje, dan is een alternatief uit China misschien ook nog een optie (weet alleen niet of er al goede alternatieven zijn). Ik doe het nu tijdelijk met de standaard meegeleverde siliconen hoesje.
Hmm toch nog een keer over nagedacht om zonder hoesje te doen, maar dat gaat het voor mij echt niet worden. Toestel is net als de OP3 te glad. Gaat geheid dan vaak vallen (vooral als je kleine handen hebt).

Heb even de sandstone cover van de OP3 op de 5T gedaan. Krijg het er goed ingepropt, maar natuurlijk past het niet helemaal door andere plaatsing van camera en fingerprint scanner ;p. Alleen merk wel dat ik erg gewend ben geraakt aan de fijne grip en houvast van de sandstone cover.

Iemand die ook van de OP3 naar 5T is gegaan en voor beide toestellen de sandstone cover heeft? Ik denk namelijk dat ze wel vergelijkbaar zijn. De standaard meegeleverde hoesje bevalt toch niet helemaal.

• ExTaxi

ExTaxi

quote:
Brad Pitt schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 17:19:
[...]

En iets als DBrand?

[...]

dat is me name voor krassen denk ik he? Niet zozeer als bescherming bij een val?

• kr4t0s
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 02-12 21:13
Nu nog een telefoon houder, heb zo een Brodit houder voor OnePlus 2 nu. Maar dat was eigenlijk niet handig want moest altijd het hoesje erom uit halen. Zijn wel super houders!

Morgen even de dikke opmeten met hoesje

https://www.broditnederla..._verstelbare_houders.html

• Brad Pitt
quote:
ExTaxi schreef op zondag 26 november 2017 @ 00:25:
[...]
dat is me name voor krassen denk ik he? Niet zozeer als bescherming bij een val?
Dat klopt, valbescherming nagenoeg nul. Ga er zelf nu wel eentje bestellen (iets goedkoper nu vanwege Black Firday) en hoop/denk dat 'ie dan alsnog wel past in de Karbon case. Kan dan beetje wisselen qua look :)

[Edit] Twee soorten besteld, zal wel fotootje uppen als er eentje op zit :P

Brad Pitt wijzigde deze reactie 26-11-2017 14:00 (10%)

• michaell958
  • Laatst online: 11-12 01:44
Iemand ervaringen al met de originele screen protector?

Dicht laten zitten of gebruken.

Je bericht verplaatst naar het accessoires topic. Graag de volgende keer zelf even de topicwaarschuwing lezen waar je wat moet posten :)

l3art wijzigde deze reactie 26-11-2017 15:34 (45%)

• ExTaxi

ExTaxi

quote:
kr4t0s schreef op zondag 26 november 2017 @ 00:26:
Nu nog een telefoon houder, heb zo een Brodit houder voor OnePlus 2 nu. Maar dat was eigenlijk niet handig want moest altijd het hoesje erom uit halen. Zijn wel super houders!

Morgen even de dikke opmeten met hoesje

https://www.broditnederla..._verstelbare_houders.html
o dat is ook nog een optie. Ik heb echt de houder van de specifieke telefoon (OPO)

• joshiekid
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 29-06-2018
Iemand enig idee of een hoesje van de OnePlus 5 ook op de 5t past? Ja ik weet dat als het past de vingerafdruk scanner niet meer gebruikt kan worden :P maar ik wil wel weten of het kan passen.

• Galukon
  • Nu online
quote:
joshiekid schreef op maandag 27 november 2017 @ 01:39:
Iemand enig idee of een hoesje van de OnePlus 5 ook op de 5t past? Ja ik weet dat als het past de vingerafdruk scanner niet meer gebruikt kan worden :P maar ik wil wel weten of het kan passen.
Jammer genoeg niet :P. Heb het zelf ook al geprobeerd. Hij is ietsjes breder en langer waardoor hij niet past.

• Knobby
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 29-11-2018
quote:
Galukon schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:05:
Iemand die de tempered glass protector al geplaatst heeft? Ik kreeg de bubbels er maar niet onder uit. Hoe hard ik er ook met dat dingetje overheen ging.
Dan heb je waarschijnlijk stofjes er onder zitten, dan krijg je die bubble niet weg gewreven.

• Qast
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
De 5T bevalt mij uitstekend. Het opladen met Dash gaat razendsnel. Nu laad ik mijn telefoon vaak op verschillende locaties op dus wil ik overal kabels hebben. Zijn er mensen die ervaring hebben met dash-charging icm niet-officiele kabels? (Uit china bijvoorbeeld). Ik betaal liever geen 14 euro voor een officiele.

• Galukon
  • Nu online
quote:
Knobby schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:50:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk stofjes er onder zitten, dan krijg je die bubble niet weg gewreven.
Lijkt me niet want ik heb de plastic protector er op laten zitten en pas er af gehaald toen ik de tempered glass er op wou plakken. Maar is support een berichtje doen

• Sjowhan
quote:
Qast schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:16:
De 5T bevalt mij uitstekend. Het opladen met Dash gaat razendsnel. Nu laad ik mijn telefoon vaak op verschillende locaties op dus wil ik overal kabels hebben. Zijn er mensen die ervaring hebben met dash-charging icm niet-officiele kabels? (Uit china bijvoorbeeld). Ik betaal liever geen 14 euro voor een officiele.
Zou geen probleem zijn.

Had zelf bij Ali een 150cm kabel voor +/- € 3,68 besteld bij deze verkoper, dashcharging enabled;
https://www.aliexpress.co...=a2g0s.9042311.0.0.JaUiDi

• RckStar_BE
M'n 1+ 5T zou vandaag moeten aankomen.
Kan iemand me zeggen of de meegeleverde dashcharge kabel 1m of 1.5m ?
Dan kan ik bekijken wat ik nodig heb en bestellen bij AliX..

• Sjowhan
quote:
RckStar_BE schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:41:
M'n 1+ 5T zou vandaag moeten aankomen.
Kan iemand me zeggen of de meegeleverde dashcharge kabel 1m of 1.5m ?
Dan kan ik bekijken wat ik nodig heb en bestellen bij AliX..
er wordt standaard 1m meegeleverd.

• kr4t0s
Heb een issue met Chromecast (niet de 4k versie). Werkt goed maar na -+5 minuten dan disconnect de telefoon en dan is wifi nog verbonden van de telefoon maar kan niks meer laden (Chrome, apps etc) door simpel wifi uit en aan te zetten is de verbinding weer terug.
Mijn Ubiquiti access point was stuk, ontvang vandaag een nieuwe kijken of issue er dan nog is.

Iemand anders dit al ervaren?

• tomas123
Vinden jullie de meegeleverde case van de 5T fijn mbt het indrukken van de aan/uit knop en de volume knoppen, ik vind het nogal irritant want ik moet best hard drukken en dat wil die niet altijd reageren. Ook voel je geen feedback, zonder case werkt het toestel verder goed mbt de knoppen.

• negerdesheils
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 07-12 00:20
Oneplus 5T wooden cases staan nu in de store. Je kan ze alleen nog niet kopen, maar kan wel notify instellen zodra ze beschikbaar zijn.

Was hier een beetje op aan het wachten, vind het alleen erg jammer dat de oneplus 5T geen Rhinoshield Screenprotector krijgt. Heb deze nu al drie jaar op mijn oneplus one zitten en ben er erg tevreden over. Twijfel nu toch een beetje of ik niet voor een oneplus 5 moet gaan, ben bang dat ik zon groot scherm snel kapot maak haha

• Galukon
  • Nu online
quote:
negerdesheils schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 23:53:
Oneplus 5T wooden cases staan nu in de store. Je kan ze alleen nog niet kopen, maar kan wel notify instellen zodra ze beschikbaar zijn.

Was hier een beetje op aan het wachten, vind het alleen erg jammer dat de oneplus 5T geen Rhinoshield Screenprotector krijgt. Heb deze nu al drie jaar op mijn oneplus one zitten en ben er erg tevreden over. Twijfel nu toch een beetje of ik niet voor een oneplus 5 moet gaan, ben bang dat ik zon groot scherm snel kapot maak haha
edit: Ik las case maar het is een screenprotector |:(

Galukon wijzigde deze reactie 29-11-2017 10:45 (6%)

• kr4t0s
quote:
tomas123 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:36:
Vinden jullie de meegeleverde case van de 5T fijn mbt het indrukken van de aan/uit knop en de volume knoppen, ik vind het nogal irritant want ik moet best hard drukken en dat wil die niet altijd reageren. Ook voel je geen feedback, zonder case werkt het toestel verder goed mbt de knoppen.
Klopt, ik had die first day bundle gekocht met die carbon cover. Die heeft de knoppen vrij is stuk fijner als die rubber case die erbij zit.
quote:

Als je er beetje normaal mee omgaat moet dat geen enkel probleem zijn. Oneplus heeft ook een glazen screenprotector hoe sterk die is ten op zichten van Rhinoshield geen idee ;)
Qua grote scheelt het niet veel, Ik had hiervoor een Oneplus 2, de Oneplus 5T is even breed paar mm langer.

• RobinJ1995
quote:
Dank 👍 Wel enkel als bumper case, niet als gewone protective case.
Weet iemand eigenlijk of die wooden cases ook echt hout zijn of op zijn minst er echt uitzien en aanvoelen als hout (zoals dat geloof ik indertijd met de OnePlus One StyleSwap covers het geval was)? Of zijn het gewoon stukjes plastic met een fancy print?

• negerdesheils
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 07-12 00:20
quote:
kr4t0s schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:26:
[...]

Klopt, ik had die first day bundle gekocht met die carbon cover. Die heeft de knoppen vrij is stuk fijner als die rubber case die erbij zit.

[...]

Als je er beetje normaal mee omgaat moet dat geen enkel probleem zijn. Oneplus heeft ook een glazen screenprotector hoe sterk die is ten op zichten van Rhinoshield geen idee ;)
Qua grote scheelt het niet veel, Ik had hiervoor een Oneplus 2, de Oneplus 5T is even breed paar mm langer.
Thanks, ik ben benieuwd. ik had begrepen dat de rhinoshield meer beschermt tegen ''impact''-botsingen en de screenprotector meer tegen krassen op het scherm. De rhinoshield barst ook niet bij een knal tegen iets scherps, terwijl de screenprotector dat wel doet. Ik ben in ieder geval zelf er erg tevreden over, want heb toch een aantal keer de telefoon lelijk laten vallen(bijvoorbeeld tijdens het fietsen) en na 3 jaar is mijn scherm nog helemaal prima. Hoe het met een normale screenprotector is weet ik niet, daar heb ik geen ervaring mee. Maar heb zelf altijd het gevoel dat die grote schermen makkelijk een barst kunnen krijgen, en stuur ze liever niet op ter reparatie.

De wooden cases schijnen wel minder grippy te zijn dan bijvoorbeeld de kevlar variant. Ik heb er speciaal op gewacht maar denk nu ik had misschien beter voor die first day bundle moeten gaan :p

• tomas123
Weet iemand wanneer de Rhinoshield screen protector te koop komt?

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:03
@tomas123 Rhinoshield?

• Leviathius
quote:
RobinJ1995 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:24:
[...]

Dank 👍 Wel enkel als bumper case, niet als gewone protective case.
Weet iemand eigenlijk of die wooden cases ook echt hout zijn of op zijn minst er echt uitzien en aanvoelen als hout (zoals dat geloof ik indertijd met de OnePlus One StyleSwap covers het geval was)? Of zijn het gewoon stukjes plastic met een fancy print?
Volgens mij van wat ik zo gauw had kunnen spieken bij een collega van mij zijn het gewoon plastic cases met een houten print erop. Het is dus weer eens een ander printje dan carbon of sandstone.

@tomas123 Ik denk dat je hiervoor beter bij Rhinoshield zelf kunt aankloppen. Niemand bij tweakers werkt daar, dus verwacht ook niet dat iemand dit zal weten. (en anders ff Googlen ;) )

• xileS
  • Niet online
quote:
Qast schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:16:
Ik had destijds toen ik mijn OP3 had besteld, allemaal kabels ingeslagen van BlitzWolf (te koop op Banggood). Erg goede kabels en laden snel genoeg op naar mijn mening, maar zijn helaas geen Dash kabels. Die BlitzWolf kabels gebruik ik bv in mijn slaapkamer en op werk. De Dash kabel heb ik in mijn tas zitten en gebruik ik eigenlijk bijna nooit (behalve als ik op reis ben).
quote:
tomas123 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:36:
Nee absoluut niet fijn. Ik mis idd "feedback" (Ik had ooit voor nog geen 1 euro een doorzichtig hoesje voor de OP3 gekocht op Ali en die heeft zelfs feedback, maar dat komt denk ik omdat die hoesje dunner is), maar zonder hoesje is die weer te glad. Denk dat ik weer voor de sandstone case ga.

Over de screenprotector die er standaard op zit, merkte ik in het begin dat die wel extreem veel stof aantrok. Gelukkig is dat na een week veel minder geworden. Laat deze er wel op zitten, had ik ook bij mijn OP3 gedaan. Scheelt veel zelf klooien met protectors.

xileS wijzigde deze reactie 30-11-2017 17:46 (8%)

• SnoopBok
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 09-12 21:19
Kun je een referralcode gebruiken om een extra Dash Power Bundle te kopen? Ik heb een bundle in mijn winkelmandje toegevoegd maar ik kan nergens die 20 euro korting toepassen ...
40 euro voor een extra Dash Power Bundle vind ik best prijzig (= inclusief verzending)? Ik wil namelijk een extra kabel en charger voor op mijn werk.

• RobinJ1995
quote:
SnoopBok schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:01:
Kun je een referralcode gebruiken om een extra Dash Power Bundle te kopen? Ik heb een bundle in mijn winkelmandje toegevoegd maar ik kan nergens die 20 euro korting toepassen ...
40 euro voor een extra Dash Power Bundle vind ik best prijzig (= inclusief verzending)? Ik wil namelijk een extra kabel en charger voor op mijn werk.
Nope, referral code geeft alleen korting op een telefoon. Op aliexpress zijn er blijkbaar ook kabels te vinden die prima werken met Dash charge (hoewel ik persoonlijk liever wat meer uitgeef en zeker ben dat het goed spul is). Gratis verzending is vanaf 100 euro. Ik heb mijn 5T vorige week donderdag besteld toen de Dash power bundle 50% korting had, dus heb er toen ineens maar 2 extra besteld :P

• djiedjee
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 15:29
Hebben jullie de screenprotector er nog opzitten?

Ik begin me eraan te storen dat er nogal wat stof blijft zitten langs de rand.

Dit hoort thuis in het accessoires topic. Heb het verplaatst voor je. Volgende keer graag zelf even opletten.

l3art wijzigde deze reactie 01-12-2017 19:37 (31%)

• Croccifixio83
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 22-10 15:25
quote:
djiedjee schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:44:

Nope. Ik zou hem er gewoon afhalen.

• Brad Pitt
Dat is vreemd, ik heb een 20 Euro referral code voor accessoires gebruikt, en ook weer gekregen :)

• xileS
  • Niet online
quote:
djiedjee schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:44:

Irriteerde ik mij ook aan, maar nu een week later is het een stuk minder geworden gelukkig. Ik laat de protector voor de zekerheid er nog op zitten, maar eigenlijk moet het zonder screen protector ook wel sterk genoeg zijn toch tegenwoordig?

• beantherio
quote:
xileS schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 19:29:
[...]

Irriteerde ik mij ook aan, maar nu een week later is het een stuk minder geworden gelukkig. Ik laat de protector voor de zekerheid er nog op zitten, maar eigenlijk moet het zonder screen protector ook wel sterk genoeg zijn toch tegenwoordig?
Al heel lang denk ik: Gorilla Glass bestaat immers toch ook alweer flink wat jaartjes. En ik vermoed dat de bescherming van Gorilla Glass vele malen groter is dan de bescherming van welke screen protector dan ook.

• xileS
  • Niet online
quote:
beantherio schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 19:45:
[...]

Al heel lang denk ik: Gorilla Glass bestaat immers toch ook alweer flink wat jaartjes. En ik vermoed dat de bescherming van Gorilla Glass vele malen groter is dan de bescherming van welke screen protector dan ook.
En toch zie ik vaak genoeg kapotte of bekraste schermen xD, dus ik hoop dat zo'n klein stukje plastic extra bescherming bied (zullen het niet voor niks er al standaard op plakken). Maar zodra deze helemaal loslaat of gaat storen, doe ik hem er ook af. Dit is bij mijn OP3 na een jaar niet eens gebeurd.

• beantherio
quote:
xileS schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 19:54:
[...]

En toch zie ik vaak genoeg kapotte of bekraste schermen xD, dus ik hoop dat zo'n klein stukje plastic extra bescherming bied (zullen het niet voor niks er al standaard op plakken).
Ik vraag me af of het tegenwoordig niet meer tegen vervuiling is. En uiteraard kan zelfs een scherm met Gorilla Glass uiteindelijk wel kapot maar ik denk niet dat dat soort schade wel te voorkomen is met een screen protector. Ik zie zelf het gebruik ervan haast als een soort "bijgeloof". Ik gebruik nooit screenprotectors (wel goede hoesjes trouwens) en ik heb nog nooit in de verste verte schade gehad aan een scherm.

Anyway, het is misschien een wat offtopic discussie.

• Brad Pitt
Zandkorreltjes in je zak en het "sterke" Gorilla Glass is doomed. Daarom op al mijn apparaten meteen een tempered glass protector. Die ook krast, maar da's prima.

• Droid
  • Laatst online: 11-12 11:09
Gisteren mijn 5T + accessoires ontvangen. Helaas was de Karbon bumper case al beschadigd (scheur in) en zaten er 2 langwerpige krassen op he tempered glass. Nog meer mensen hier beschadigde accessoires binnen gekregen?

• tomas123
Rhinoshield heeft mij in een email laten weten dat ze geen accessoires voor de 5T gaan maken.

• Leviathius
Gisteren de Red Dragon skin besteld bij DBrand. Ben erg benieuwd! Als hij binnen is laat ik het hier wel weten.

Leviathius wijzigde deze reactie 05-12-2017 13:14 (33%)

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
quote:
Leviathius schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:13:
Gisteren de Red Dragon skin besteld bij DBrand. Ben erg benieuwd! Als hij binnen is laat ik het hier wel weten.
[afbeelding]
Je hebt hopelijk wel die voor de 5T besteld? Op de afbeelding is namelijk de fingerprintscanner niet te zien.

• Havocnl
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 29-11 00:04

Havocnl

Explore yourself

Ben wel benieuwd naar jullie mening over paar dingen:
- Laten jullie de meegeleverde screenprotector? Hij vangt bij mij zoveel stof dat ik hem irritant vind worden... Hebben jullie dat ook? Ik had nooit last van stof op mijn vorige schermen zonder screenprotector?
- Ik heb bij aankoop het mooie early bird pakket gekocht met de 3D glass screenprotector. Maar ik heb zo mijn twijfels erover als ik er naar kijk... Vallen de randen niet verder naar binnen dan de huidige schermranden? Voelt het niet dikker aan daarmee? Wie kan me daarover wat vertellen?

Wèh zedde gij??

• Leviathius
quote:
Homeland schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:45:
[...]

Je hebt hopelijk wel die voor de 5T besteld? Op de afbeelding is namelijk de fingerprintscanner niet te zien.
Yep, voor de 5T. Er was nog geen foto van de 5T met dragon skin. Maar over 1 a 2 weken dus wel, de mijnes! :9

Kerst-kortingen op accessoires voor de 5T!

Give the Gift of Never Settle

https://oneplus.net/nl/st...ent=accessories-promotion

AnonymousWP wijzigde deze reactie 06-12-2017 14:47 (32%)

• Brad Pitt
Hebben meer mensen op de launch day een Karbon cover besteld bij de 5T? Ik ging er van uit dat deze een "volledige" rand om het toestel zou hebben, zoals hier te zien: https://oneplus.net/nl/oneplus-5t-bumper-case

Echter, de boven- en onderkant zijn bij die van mij open en dat wil ik dus helemaal niet. Misschien maar even mailen maar helemaal begrijpen doe ik het niet. Cover nog niet open gemaakt dus wellicht willen ze iets doen.

• bighead
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 09-12 07:59
quote:
Brad Pitt schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:14:
Hebben meer mensen op de launch day een Karbon cover besteld bij de 5T? Ik ging er van uit dat deze een "volledige" rand om het toestel zou hebben, zoals hier te zien: https://oneplus.net/nl/oneplus-5t-bumper-case

Echter, de boven- en onderkant zijn bij die van mij open en dat wil ik dus helemaal niet. Misschien maar even mailen maar helemaal begrijpen doe ik het niet. Cover nog niet open gemaakt dus wellicht willen ze iets doen.
Je hebt 2 verschillende, een protective case (die je nu hebt) en een bumpercase die wel een volledige rand heeft.

https://oneplus.net/nl/oneplus-5t-protective-case
https://oneplus.net/nl/oneplus-5t-bumper-case

• Brad Pitt
quote:
bighead schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:17:
Je hebt 2 verschillende, een protective case (die je nu hebt) en een bumpercase die wel een volledige rand heeft.

https://oneplus.net/nl/oneplus-5t-protective-case
https://oneplus.net/nl/oneplus-5t-bumper-case
Ah ok dat is vrij waardeloos dan :-( Dit soort cases vind ik geheel useless. Transparante TPU dan maar en eens zoeken naar een aftermarket case want hier ga ik niet weer €30 voor lappen. Thanks!

• autofeather
Heeft iemand een idee wanneer de houten bumper cases komen? :P

• Leviathius
Iemand toevallig al succesvol de tempered glass screenprotector geinstalleerd? Ik heb het zojuist geprobeerd, maar krijg het voor geen meter voor elkaar om het zonder luchtbellen te doen. Het is zelfs dat 1cm breed een strook in de lengte aan de zijkant een grote luchtbel blijft... Ondanks talloze keren een protector te hebben geinstalleerd op Nexus 6P zonder problemen, krijg ik het bij deze niet voor elkaar...

screenprotector

• Brad Pitt
quote:
Leviathius schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:22:
Iemand toevallig al succesvol de tempered glass screenprotector geinstalleerd? Ik heb het zojuist geprobeerd, maar krijg het voor geen meter voor elkaar om het zonder luchtbellen te doen. Het is zelfs dat 1cm breed een strook in de lengte aan de zijkant een grote luchtbel blijft... Ondanks talloze keren een protector te hebben geinstalleerd op Nexus 6P zonder problemen, krijg ik het bij deze niet voor elkaar...

[afbeelding]
Waarschijnlijk domme vraag maar wel eerst de plastic protector er af gehaald toch?

Ga het straks hier ook doen, samen met een dBrand skin :)

• Leviathius
quote:
Brad Pitt schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:05:
[...]

Waarschijnlijk domme vraag maar wel eerst de plastic protector er af gehaald toch?

Ga het straks hier ook doen, samen met een dBrand skin :)
Ja je bedoelt dat dikke plastic plakkaat wat op mijn foto naast de telefoon ligt? Of ben ik er nog een vergeten?

• Brad Pitt
quote:
Leviathius schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:28:
Ja je bedoelt dat dikke plastic plakkaat wat op mijn foto naast de telefoon ligt? Of ben ik er nog een vergeten?
Nee, die reeds op de telefoon zit bij aankoop :P

Pagina: 1 2 3 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True