Ooooh die, ja die had ik er meteen afgehaald eigenlijk zodra ik hem uit het doosje haalde. Geen idee waaromBrad Pitt schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 15:01:
[...]
Nee, die reeds op de telefoon zit bij aankoop
Ik krijg hem ook niet zonder bubbels. Ik wacht af tot nilkin of een andere partij een tempered glass protector uitbrengt
Hier goed gelukt, op klein stofje na, had toch moeten doen in de badkamer achteraf, maar ja
Nog wel even wennen aan het gevoel, is toch wat anders nu (edit: wayyy minder responsive, imho). Plus stofje proberen te vergeten (illusie).
https://dl.dropboxusercon...j/IMG_20171210_134210.jpg
Meteen dBrand er op gedaan, ook blij mee
https://dl.dropboxusercon...z/IMG_20171210_134112.jpg
Doe hem mét de skin weer in het transparante meegeleverde hoesje, bescherming zat en je ziet de skin dan alsnog prima natuurlijk. Drie skins en originele Karbon case over nu, gaan maar op V+A
P.S. Ongelooflijk handig dat de transparante case opstaande hoekjes heeft, zelfs met de (dikke!) originele screen protector aangebracht rust het scherm niet op de tafel als je hem op die manier neerlegt. Bombenfest 5T'tje nu
P.P.S. De transparante case duwt lichtjes tegen de protector aan waardoor deze in de linkeronderhoek loslaat. Dit, plus de zwaar verminderde response doen een zoektocht naar een andere TGP nu beginnen.
https://dl.dropboxusercon...j/IMG_20171210_134210.jpg
Meteen dBrand er op gedaan, ook blij mee
https://dl.dropboxusercon...z/IMG_20171210_134112.jpg
Doe hem mét de skin weer in het transparante meegeleverde hoesje, bescherming zat en je ziet de skin dan alsnog prima natuurlijk. Drie skins en originele Karbon case over nu, gaan maar op V+A
P.S. Ongelooflijk handig dat de transparante case opstaande hoekjes heeft, zelfs met de (dikke!) originele screen protector aangebracht rust het scherm niet op de tafel als je hem op die manier neerlegt. Bombenfest 5T'tje nu

P.P.S. De transparante case duwt lichtjes tegen de protector aan waardoor deze in de linkeronderhoek loslaat. Dit, plus de zwaar verminderde response doen een zoektocht naar een andere TGP nu beginnen.
[ Voor 28% gewijzigd door Brad Pitt op 11-12-2017 08:34 ]
Nickname does not reflect reality
Ik heb de glazen screenprotector ook aangeschaft bij de telefoon, middels de Early Bird aanbieding, ik durf hem er alleen nog niet op te doen aangezien de huidige screenprotector er zo strak opzit. Straks mislukt het plaatsen van de glazen, dan heb ik niets meer....
Ik heb hem afgelopen vrijdag erop gedaan. Het is best een klus die een ruim half uur duurde en die ik heel voorzichtig gedaan heb. Eerst natuurlijk even de officiele handleiding video kijken op YouTube: OnePlus 5T - How to install your Screen Protect en een aantal andere youtube video over de installatie.Leviathius schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:22:
Iemand toevallig al succesvol de tempered glass screenprotector geinstalleerd? Ik heb het zojuist geprobeerd, maar krijg het voor geen meter voor elkaar om het zonder luchtbellen te doen. Het is zelfs dat 1cm breed een strook in de lengte aan de zijkant een grote luchtbel blijft... Ondanks talloze keren een protector te hebben geinstalleerd op Nexus 6P zonder problemen, krijg ik het bij deze niet voor elkaar...
[afbeelding]
Voor het aanbrengen moet je echt zorgen dat je scherm helemaal glad en belachelijk schoon is.... De screenprotector die erbij zat eraf, ding oppoetsen en daarna met de sticker elk, maar ook elk stofje weg halen!

Ik heb de eerste keer aanbrengen de plastic cover gebruikt om de screenprotector uit te lijnen. Dat werkt best prima moet ik zeggen. De tweede keer (zie stofje) heb ik het uit de losse pols gedaan en zelf uitgelijnd, maar resultaat mag er wezen.
De bubbels gewoon met veel druk met de squeegee tool eruit drukken naar de zijkant. Ook kun je zelf veel druk zetten met de doekje en zo eruit wrijven of drukken. Hier ben je best even mee bezig. Ook had ik een strookje langs de zijkant zitten waar nog wat lucht onder bleef zitten.

Qua responsiveness zou ik trouwen niet zeggen dat het trager is, ik heb het gevoel dat ie het 100x beter doet dat de plastic protector die er eerst op zat. Hoe het kale scherm reageert weet ik niet, maar ik merk er niks noemenswaardig aan.
Wèh zedde gij??
Thanks voor de toelichting! Ga het vanavond nog een keer proberen, maar waarschijnlijk heb ik de screenprotector al verpest door het een aantal keer plakken en weer loshalen
Originele screen protector gotta go. Wat een waardeloos ding, super zonde van het geld en de tijd.
Linker onderkant helemaal los nu. Aanrakingen ook véél minder responsief. Gevoel plus looks prima, rest zeer slecht.
Gaat asap een goedkope aftermarket versie op.
Laatste maal dat ik iets koop van OP zelf >>|
Linker onderkant helemaal los nu. Aanrakingen ook véél minder responsief. Gevoel plus looks prima, rest zeer slecht.
Gaat asap een goedkope aftermarket versie op.
Laatste maal dat ik iets koop van OP zelf >>|
Ja hun screen protectors zijn echt lastige dingen... Die van mij heb ik er echt wel 20 keer op gezet en weer af moeten halen omdat het ook altijd wel ergens een stofje ving of hij er wat scheef op zat waardoor de rand niet mooi paste (dus luchtbellen)...Leviathius schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:22:
Iemand toevallig al succesvol de tempered glass screenprotector geinstalleerd? Ik heb het zojuist geprobeerd, maar krijg het voor geen meter voor elkaar om het zonder luchtbellen te doen. Het is zelfs dat 1cm breed een strook in de lengte aan de zijkant een grote luchtbel blijft... Ondanks talloze keren een protector te hebben geinstalleerd op Nexus 6P zonder problemen, krijg ik het bij deze niet voor elkaar...
[afbeelding]
Tip voor andere mensen als je stof op de binnenkant van de screen protector krijgt: All is not lost. Ik had het al helemaal opgegeven dat het compleet hopeloos was gezien de binnenkant vol met stof hing op een gegeven moment; Die sticker die er bij zit om je scherm stof-vrij te maken werkt ook op de binnenkant van de screen protector! Dus nadat het er echt helemaal hopeloos uit begon te zien zit hij er nu uiteindelijk toch quasi perfect op!
Dus misschien kan je eens proberen de binnenkant volledig stofvrij te krijgen met die sticker (en natuurlijk het scherm zelf met het doekje dat er bij zat)? Niet vergeten van onder naar boven hem er op te leggen
Verdorie, nu je het zegt! Inderdaad bij mij ook! Vreemd (en een beetje slordig)Brad Pitt schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:49:

[ Voor 9% gewijzigd door RobinJ1995 op 11-12-2017 14:59 ]
Deze https://oneplus.net/be_nl...ed-glass-screen-protector is niets waard achter paar dagen zat er all een krak in heb hem er nu af gedaan en eens zelf beetje geboogen en die kraakt direkt .
Koop die 3d tempered glass zeker niet . Ik zit nu zonder screenprotector en deze https://oneplus.net/be_nl/oneplus-5t-bumper-case .Ik ben aan het wachten achter deze https://oneplus.net/be_nl/otterbox-case-for-oneplus-5
Koop die 3d tempered glass zeker niet . Ik zit nu zonder screenprotector en deze https://oneplus.net/be_nl/oneplus-5t-bumper-case .Ik ben aan het wachten achter deze https://oneplus.net/be_nl/otterbox-case-for-oneplus-5
Speciaal voor jullie heeft OnePlus een video online gezet hoe je fatsoenlijk de screenprotector kan aanbrengen
.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Ik mis de manier om het gebrek aan responsiviteit terug te krijgen? Het aanbrengen is het punt niet.
Voor degene met een OnePlus 5T die nog twijfelen om de Dash Car Charger te kopen: ik heb een review gepubliceerd: productreview: OnePlus Dash Car Charger review door Anonymoussaurus
Trouwens, heeft er nog iemand door dat de zwarte balken aan de zijkant van de tempered glass screen protector (waarom zijn die er zelfs?!) het scherm obscuren? Een heel klein beetje maar als je er recht op kijkt, maar als je op een hoek kijkt (bijvoorbeeld zoals je vaak doet als je aan het gamen bent) is het best opvallend vind ik.
Dit heeft iedereenRobinJ1995 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:45:
Trouwens, heeft er nog iemand door dat de zwarte balken aan de zijkant van de tempered glass screen protector (waarom zijn die er zelfs?!) het scherm obscuren? Een heel klein beetje maar als je er recht op kijkt, maar als je op een hoek kijkt (bijvoorbeeld zoals je vaak doet als je aan het gamen bent) is het best opvallend vind ik.
Pssst, OnePlus heeft een speciale Winter Holiday Gift bundel samengesteld met de best-verkopende producten. Let op: er zijn er maar 500 van in stock: https://oneplus.net/nl/winter-holiday-gift-bundle
Edit: Dat ging snel. Staat nu al op "Out of stock".
[ Voor 17% gewijzigd door Anonymoussaurus op 14-12-2017 12:17 ]
Ja echt een bummer... Ik heb namelijk 800 referal punten en daarmee kon ik mooi een 70€ giftcard kopen voor accesoires. Oftewel deze bundel + extraatje... Maarja, dat gaat nu dus niet meerAnonymoussaurus schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:05:
Pssst, OnePlus heeft een speciale Winter Holiday Gift bundel samengesteld met de best-verkopende producten. Let op: er zijn er maar 500 van in stock: https://oneplus.net/nl/winter-holiday-gift-bundle
800 referral punten? Jezus, hoe kom je aan zoveel?Leviathius schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:47:
Ja echt een bummer... Ik heb namelijk 800 referal punten en daarmee kon ik mooi een 70€ giftcard kopen voor accesoires. Oftewel deze bundel + extraatje... Maarja, dat gaat nu dus niet meer
Met de release van de 5T kreeg je er 200 per referral ipv 100. En hier op tweakers hebben er 2 of 3 mijn link gebruikt en iemand van Reddit volgens mij. Was zelf ook flink verbaasd jaAnonymoussaurus schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:51:
[...]
800 referral punten? Jezus, hoe kom je aan zoveel?Ik heb in totaal maar iets van 400 of 500 gespaard en al uitgegeven.
Maarja nu is het twijfelen begonnen. Ga ik voor korting op (dus gratis) accesoires of voor een rugzak/t-shirt of iets dergelijks.. Waarschijnlijk wordt het accesoires. Extra dash-charger kan geen kwaad namelijk.
Lol, mijn link hier op Tweakers is maar liefst 2 keer gebruikt en dat is dan ook het enige..Leviathius schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:05:
Met de release van de 5T kreeg je er 200 per referral ipv 100. En hier op tweakers hebben er 2 of 3 mijn link gebruikt en iemand van Reddit volgens mij. Was zelf ook flink verbaasd ja![]()
Maarja nu is het twijfelen begonnen. Ga ik voor korting op (dus gratis) accesoires of voor een rugzak/t-shirt of iets dergelijks.. Waarschijnlijk wordt het accesoires. Extra dash-charger kan geen kwaad namelijk.

Persoonlijk zou ik accessoires verkiezen boven kleding waar OnePlus in het groot op staat
Heeft er iemand al referral points ontvangen dan? Mijn collega heeft 3 weken geleden met mijn link zijn 5T gekocht maar ik zie nog geen punten verschijnen.Leviathius schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:05:
[...]
Met de release van de 5T kreeg je er 200 per referral ipv 100. En hier op tweakers hebben er 2 of 3 mijn link gebruikt en iemand van Reddit volgens mij. Was zelf ook flink verbaasd ja![]()
Hier: https://oneplus.net/nl/referral kun je zien welke punten je zult krijgen. Bij mij heeft het ook ruim 3 a 4 weken geduurd...RobinJ1995 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:40:
[...]
Heeft er iemand al referral points ontvangen dan? Mijn collega heeft 3 weken geleden met mijn link zijn 5T gekocht maar ik zie nog geen punten verschijnen.
Het duurt ongeveer een maand. Zie ook hier: https://oneplus.net/referral/hubRobinJ1995 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:40:
Heeft er iemand al referral points ontvangen dan? Mijn collega heeft 3 weken geleden met mijn link zijn 5T gekocht maar ik zie nog geen punten verschijnen.
heb hem vorige week besteld normaal heb ik hem morgen
Anonymoussaurus schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:30:
Voor degene met een OnePlus 5T die nog twijfelen om de Dash Car Charger te kopen: ik heb een review gepubliceerd: productreview: OnePlus Dash Car Charger review door Anonymoussaurus
Ik was er gelukkig op tijd bij, de bundel heeft mij over de streep getrokken om er gisteren eentje te bestellen(met de oneplus 5T 128GB en nog de studentenkorting erbij). Was eigenlijk aan het wachten op die wooden bumper cases maar die zijn er nogsteeds niet(duurt wel lang vind ik). Kon alleen via Paypal betalen en die zou het van mijn rekening afhalen, had volgens mij beter het er eerst zelf opzetten want het is nogsteeds niet afgeschreven. Hoop dat ik hem voor de kerst nog binnen heb!Anonymoussaurus schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:05:
De nederlandse webshop oneplus-shop geeft trouwens rond de kerstdagen ook iets van 20-30 procent korting op alles. Heb al gelezen dat die screenprotector van oneplus veel mensen niet bevalt dus misschien haal ik daar nog een andere.
Wel jammer dat de 5T niet echt verder ondersteund wordt qua accessoires. Rhinoshield gaat er niks voor uitbrengen, dbrand alleen de skins, geen bumper case. Vind er verder qua aanbieders nog niet veel soeps tussenzitten
Iemand ervaring met de orzly screen protector? Deze heb ik op mijn switch zitten en dat bevalt prima. Ik las alleen tijdens het bestellen dat ze alleen konden garanderen dat het pas met een orzly beschermhoes. Koppelverkoop praat of echt zo?
Al een aantal jaren gebruik ik de Tempered Glass Screen Protector van Ultimate Shield. Voor mijn HTC One (M7), Oneplus One en 3 heb ik ze gebruikt en zelfs twee keer gebroken met een scherm nog helemaal heel. Gelukkig hebben ze de screen protector nu ook voor de OnePlus 5T, gisteren besteld en over een paar dagen gaan we weer plakken...
OnePlus heeft nieuwe bumpercases uitgebracht, in de varianten:
- Karbon
- Ebony Wood
- Rosewood
Daar zat ik op te wachten! Jammer dat ik net een paar dagen geleden besteld heb, ik vind de case erg duur en nu komt er weer 7 euro verzendkosten bij pff. Ook jammer dat de studentenkorting niet een maand geldig blijft ofzo.Anonymoussaurus schreef op maandag 18 december 2017 @ 13:19:
OnePlus heeft nieuwe bumpercases uitgebracht, in de varianten:
- Karbon
- Ebony Wood
- Rosewood
Ik heb deze vorige week besteld via Amazon. Wordt tussen 20/12 en 29/12 geleverd....SmooK schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 19:02:
Iemand ervaring met de orzly screen protector? Deze heb ik op mijn switch zitten en dat bevalt prima. Ik las alleen tijdens het bestellen dat ze alleen konden garanderen dat het pas met een orzly beschermhoes. Koppelverkoop praat of echt zo?
Zodra ik 'em getest heb laat ik iets weten.
Ik lees dat er veel klachten zijn over de originele glass screen protector en bij de Nederlandse OnePlus-shop zijn ze enkel nog te koop als pre-order. Tijdens het zoeken op Google kwam ik dit tegen: https://www.gsmpunt.nl/sc...ed-glass-screen-protector .
Iemand ervaring of dit wat is? De product beschrijving ziet er in ieder geval netjes en gedetailleerd uit. Zelf ga ik hem bestellen.
Iemand ervaring of dit wat is? De product beschrijving ziet er in ieder geval netjes en gedetailleerd uit. Zelf ga ik hem bestellen.
[ Voor 18% gewijzigd door royvbekkum op 20-12-2017 16:11 ]
Ziet eruit alsof ze een screen protector uit china hebben gepakt en het doosje hebben verwisseld naar iets hippers. Oftewel, kijk ook even rond op aliexpess. Volgens mij waren er al een aantal tempered glass aanbieders voor de 5T. Scheelt een hoop geld, maar je moet wel even geduld hebben tot het binnen is.royvbekkum schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:09:
Ik lees dat er veel klachten zijn over de originele glass screen protector en bij de Nederlandse OnePlus-shop zijn ze enkel nog te koop als pre-order. Tijdens het zoeken op Google kwam ik dit tegen: https://www.gsmpunt.nl/sc...ed-glass-screen-protector .
Zoals @Leviathius zegt: gewoon via AliExpress bestellenroyvbekkum schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:09:

Ik zat toevallig met de zelfde vraag. Met de protective case is het altijd lastig een passende (in mijn geval actieve) carkit houder te vinden.ExTaxi schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:57:
Op zich is het best handig als je iets ter protectie hebt, maar met een Brodit carkit past het dan niet meer.
Of zijn er bumpers/covers die je gewoon er heel snel even afhaalt? Dat zou dan nog een mogelijkheid zijn.
Zijn er mensen die een OPO hebben gehad en toevallig de Oneplus 5 gewoon in dezelfde carkit hebben?
Trouwens.....ik zie dat de dash charger nu in de aanbieding is. Dat is toch gewoon dezelfde als die er standaard al bij zit?
Ik heb deze - https://www.brodit.com/product.html?id=527843 - nu besteld en qua dimensie zou het moeten passen, inclusief protective case
2A charger. Adjustable holder. Fits for devices with and without skin with the following dimensions: Width: 75-89 mm, Thickness: 6-10 mm. With Micro USB Type C charging cable.
Zodra hij binnen is en alles past update ik mijn post nog wel even.
Unit is binnen.. perfect.. past prima, met hoesje.. glijd er soepel in .. ben er happy mee!
[ Voor 4% gewijzigd door om3ega op 25-12-2017 07:37 ]
Zonet Orzly screen protector geïnstalleerd. Mijn eerste indrukken zijn overwegend positief:smokingjelly schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:36:
[...]
Ik heb deze vorige week besteld via Amazon. Wordt tussen 20/12 en 29/12 geleverd....
Zodra ik 'em getest heb laat ik iets weten.
Pro's:
- geen "Olievlekken" of een rasterpatroon zoals bijv. de screenprotector bij de oneplus 3
- responsiveness lijkt goed
- helderheid en transparantie is ok
- op eerste zicht geen randen die het scherm kleiner maken
- veel gemakkelijker aan te brengen dan de originele screen protector
- past perfect icm de orginele PE case van oneplus.
- goedkoper dan de originele protector (via Amazon 13 euro vr een twin pack v Orzly)
Contra's:
- vult niet de hele voorkant van het toestel. Je ziet dus goed de randjes van de protector zitten
- nog een kleine luchtbel in de linkerbovenhoek. Volgens de info op de verpakking zou dit na enkele dagen verdwijnen. Even afwachten dus...
Ook als er een (originele) case omheen zit? Is ie "net groot genoeg" dat het dan niet opvalt?smokingjelly schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:17:
[...]
Contra's:
- vult niet de hele voorkant van het toestel. Je ziet dus goed de randjes van de protector zitten

Mwah, je ziet het wel, ook met een case rond. Vooral de boven- en onderkant. Is een paar millimeter tov de randen. Mij stoort het niet, maar dat is natuurlijk subjectief...Brad Pitt schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 16:09:
[...]
Ook als er een (originele) case omheen zit? Is ie "net groot genoeg" dat het dan niet opvalt?
Heb geprobeerd om er een foto van te nemen, maar krijg het niet echt duidelijk.
Da's erg spijtig, want de looks van de originele TGSP vind ik zeer okay. Wil alleen een dertig maal per dag de telefoon tegen de muur smijten vanwege de absurd slechte responsiveness. Blijf dubbel, triple, etc., klikken.smokingjelly schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 16:38:
Mwah, je ziet het wel, ook met een case rond. Vooral de boven- en onderkant. Is een paar millimeter tov de randen. Mij stoort het niet, maar dat is natuurlijk subjectief...
Heb geprobeerd om er een foto van te nemen, maar krijg het niet echt duidelijk.
Dan maar een randje boven en onder, is niet anders. Denk niet dat er protectors komen die even groot zijn als het paneel. Ook Nillkin, merk dat ik vaak heb gehad en zeer tevreden over ben, is way, way kleiner.
Bedankt voor het antwoord though
Als alternatief voor de houten case van oneplus zou je ook nog voor deze kunnen gaan: https://lastucase.com
Momenteel nog geen case voor de 5t maar ze zeggen er wel plannen voor te hebben
Momenteel nog geen case voor de 5t maar ze zeggen er wel plannen voor te hebben
Ik zoek een wat steviger optie. De Tudia Merge (zwart) is naar me onderweg: http://www.tudiaproducts....-oneplus-5t-2017-version/
Ik had hem ook op mijn Moto X Force, erg prettige case die past bij het ruigere werk.
Ik had hem ook op mijn Moto X Force, erg prettige case die past bij het ruigere werk.
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Dat is een heel erg veel gehoorde klacht. Is dit punt bij andere tempered glass protectoren beter? Bij mijn protector op mijn OPO had ik dit niet.Brad Pitt schreef op woensdag 13 december 2017 @ 08:40:
Ik mis de manier om het gebrek aan responsiviteit terug te krijgen? Het aanbrengen is het punt niet.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Binnenkort een andere aanbrengen omdat de neiging het toestel tegen de muur te kletteren de overhand begint te nemen. Echt een waardeloze protector is het. Hoop dat dat met een aftermarket type anders/beter is.Bor schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:54:
Dat is een heel erg veel gehoorde klacht. Is dit punt bij andere tempered glass protectoren beter? Bij mijn protector op mijn OPO had ik dit niet.
De cases van Oneplus zelf zijn erg duur. Te duur IMHO. Heb via eBay een perfecte transparante case gekocht 4 euro. Perfect in 1 woord. De originele van Oneplus zit nog in de box. En je blijft de 5t zelf ook nog zien. En dat vallen, ga er gewoon vanuit dat je je phone niet laat vallen. De standaard protector op het glas voldoet uitstekend voor mij.
Zelf vandaag deze binnen gekregen

Op zich prima hoesje, maar ik vind zelf de originele die er bij zat toch iets prettiger. Heb het hoesje dus maar op marktplaats gezet. Had gisteren ook degene ontvangen met zwart ipv rood, maar dat zwarte viel weg bij de telefoon, dat werd hem dus ook niet.
Als het mee zit, mag ik binnenkort, min of meer gratis (moet zelf de verzendkosten betalen) een wrap uittesten van phantomskinz. Ben benieuwd of dit door gaat. De man er achter op XDA beweerd dat ze de beste selfhealing screenprotector hebben. Dat wil ik wel uitproberen in ruil voor een review.
Had een skin van skinnova binnen gekregen, de sandstone skin, maar dit vond ik niks. Voegde nauwelijks iets van grip toe. Zonde, maar ja geen grip en de telefoon laten vallen is geen optie wat mij betreft

Op zich prima hoesje, maar ik vind zelf de originele die er bij zat toch iets prettiger. Heb het hoesje dus maar op marktplaats gezet. Had gisteren ook degene ontvangen met zwart ipv rood, maar dat zwarte viel weg bij de telefoon, dat werd hem dus ook niet.
Als het mee zit, mag ik binnenkort, min of meer gratis (moet zelf de verzendkosten betalen) een wrap uittesten van phantomskinz. Ben benieuwd of dit door gaat. De man er achter op XDA beweerd dat ze de beste selfhealing screenprotector hebben. Dat wil ik wel uitproberen in ruil voor een review.
Had een skin van skinnova binnen gekregen, de sandstone skin, maar dit vond ik niks. Voegde nauwelijks iets van grip toe. Zonde, maar ja geen grip en de telefoon laten vallen is geen optie wat mij betreft
[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 29-12-2017 14:03 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Maar bij de tweede foto zit hij dus onder de standaard TPU case die al erbij krijgt? Ziet er op zich best nice uit zo toch?Kndbrk schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:39:
Ik heb bij Gagdetshieldz een Skinnova skin besteld voor mijn 5T voor toch een beetje grip te hebben want ik ga namelijk caseless!
Vrij gemakkelijk aan te brengen met behulp van een haardroger.
Hier een paar foto's van het resultaat:
[afbeelding]
En eentje met de bijgeleverde case:
[afbeelding]
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Weten jullie of je zonder zorgen gewone USB C kabels kan gebruiken i.c.m. normale adapters om je 5T mee op te laden? Dit zal dan uiteraard ten koste gaan van het snel laden maar in mijn auto heb ik nog een gewone adapter liggen.
Of mag ik enkel de Dashadapter en kabel gebruiken om het toestel mee op te laden?
Dit is mij nog niet helemaal duidelijk, ik ben wat berichten uit 2015 tegen gekomen waar de USB C kabels van de Oneplus weer niet gebruikt mogen worden op andere apparaten dan de Oneplus zelf.
Lees voortaan eerst even de topic waarschuwing, dan weet je waar je wat moet posten. Je bericht heb ik nu verplaatst naar het accessoires topic
Of mag ik enkel de Dashadapter en kabel gebruiken om het toestel mee op te laden?
Dit is mij nog niet helemaal duidelijk, ik ben wat berichten uit 2015 tegen gekomen waar de USB C kabels van de Oneplus weer niet gebruikt mogen worden op andere apparaten dan de Oneplus zelf.
Lees voortaan eerst even de topic waarschuwing, dan weet je waar je wat moet posten. Je bericht heb ik nu verplaatst naar het accessoires topic
[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 30-12-2017 14:00 ]
Ik gebruik ook een gewone kabel (van de Action) en een gewone Anker lader. Werkt prima!b3ta schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 11:42:
Weten jullie of je zonder zorgen gewone USB C kabels kan gebruiken i.c.m. normale adapters om je 5T mee op te laden? Dit zal dan uiteraard ten koste gaan van het snel laden maar in mijn auto heb ik nog een gewone adapter liggen.
Blitzwolf heeft goede kabels. Gaat niet te koste van het snelladen ze hebben ook een autolader. Laad ook snel.
b3ta schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 11:42:
b3ta schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 11:42:
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Met een gewone lader moet het goed gaan. Met de dashcharge moet je oppassen dat je wel een kabel hebt die dit aankan.b3ta schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 11:42:
Ja, soms zit hij inderdaad in de standaard bijgeleverde TPU case. Maar hierdoor komt deze er iets donkerder uit dan ik zou willen. Ik zet deze er soms op voor betere grip.zwahiel schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:49:
[...]
Maar bij de tweede foto zit hij dus onder de standaard TPU case die al erbij krijgt? Ziet er op zich best nice uit zo toch?
Al bij al mag hij er op blijven zitten moest deze full clear was. Ook met het er meerdere keren afhalen heb ik geen probleem. De skin blijft goed zitten.
Ik zou heel graag exact dezelfde silicone case willen kopen die bij het toestel zat. Dus helemaal omsluitend met in de hoekjes licht opstaande randjes. Andere kleuren geen probleem. Ik zoek me rot maar kan ze niet vinden!
Daarnaast vraag ik me af of je elke fastcharger mag/kan gebruiken. Of is de dashcharger het beste/snelste?
Wie kan mij helpen?
Daarnaast vraag ik me af of je elke fastcharger mag/kan gebruiken. Of is de dashcharger het beste/snelste?
Wie kan mij helpen?
FJVersteeg schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:52:
De cases van Oneplus zelf zijn erg duur. Te duur IMHO. Heb via eBay een perfecte transparante case gekocht 4 euro. Perfect in 1 woord. De originele van Oneplus zit nog in de box. En je blijft de 5t zelf ook nog zien. En dat vallen, ga er gewoon vanuit dat je je phone niet laat vallen. De standaard protector op het glas voldoet uitstekend voor mij.
[ Voor 7% gewijzigd door b3ta op 31-12-2017 17:44 ]
Heb je al een andere besteld / op het oog? Ik ben ook aan het rondkijken op dit moment maar lees vooral wisselende ervaringen met diverse merken.Brad Pitt schreef op woensdag 27 december 2017 @ 18:57:
[...]
Binnenkort een andere aanbrengen omdat de neiging het toestel tegen de muur te kletteren de overhand begint te nemen. Echt een waardeloze protector is het. Hoop dat dat met een aftermarket type anders/beter is.
Zijn er hier gebruikers van de Nillkin 9H+ Pro screenprotector?
Is de ruimte rond het scherm echt zo groot als via onderstaande link of is dat overdreven? Dat ziet er niet mooi uit namelijk.
Nilkin site
[ Voor 31% gewijzigd door Bor op 31-12-2017 20:00 ]
Ik gok van wel. Mijn ervaring de laatste jaren met hard glazen screenprotectors op gebogen schermen is niet best. Of ze zijn niet rand tot rand, of ze zorgen voor een regenboog effect, of de respons is minder, etc. Heel vaak is er wel wat. Het is dan echt zoeken naar degene die wel goed werkt. Zoals hier de originele van oneplus zelf, maar daar moet je dan ook redelijk wat geld voor neerleggen. Ik ben gestopt met hard glazen screenprotectors en ben overgestapt op film protectors met zelf helende nano technologie. Respons is prima, geen regenboog effect en het scherm is beschermd. In het begin is zo'n protector vaak wat stroef maar dat wordt snel minder. Ze zijn over het algemeen goed betaalbaar. Dat zelf helen is geen wondermiddel. Je ziet vaak nog wel wat 'littekens' maar ik vind dat geen probleem.Bor schreef op zondag 31 december 2017 @ 19:29:
[...]
Heb je al een andere besteld / op het oog? Ik ben ook aan het rondkijken op dit moment maar lees vooral wisselende ervaringen met diverse merken.
Zijn er hier gebruikers van de Nillkin 9H+ Pro screenprotector?
Is de ruimte rond het scherm echt zo groot als via onderstaande link of is dat overdreven? Dat ziet er niet mooi uit namelijk.
Nilkin site
Een full body film protector is onderweg voor een review. Ben benieuwd hoe die gaat bevallen. Die was overigens niet goedkoop maar ik hoefde alleen de verzendkosten te betalen dus dan is het goed te doen.
Het lijkt juist de originele protector te zijn die erg veel issues geeft met responsiveness jammer genoeg. Daarnaast is hij ook nog eens behoorlijk duur inderdaad. Welke film protector gebruik je?l3art schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 07:30:
[...]
Zoals hier de originele van oneplus zelf, maar daar moet je dan ook redelijk wat geld voor neerleggen.
Update: zelfs de film protector van Nilkon bestrijkt niet het hele scherm: bron
[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 02-01-2018 10:30 ]
tip: laat een clearplex bij Mediamarkt erop zetten. Zeer goede bescherming en je voelt het nauwelijks. Ik heb het op mijn Galaxy S8 alsmede mijn S7 edge (nu verkocht). Het werkt echt heel fijn, en het zelf helende werkt best goed.
Ik had een fikse kras van een sleutel op de S8... die was na een dag echt volledig weg.
Ik had een fikse kras van een sleutel op de S8... die was na een dag echt volledig weg.
Een film protector is inderdaad geen garantie dat het het hele scherm bedekt.Bor schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 08:59:
[...]
Het lijkt juist de originele protector te zijn die erg veel issues geeft met responsiveness jammer genoeg. Daarnaast is hij ook nog eens behoorlijk duur inderdaad. Welke film protector gebruik je?
Update: zelfs de film protector van Nilkon bestrijkt niet het hele scherm: bron
Op het moment heb ik nog de originele er op zitten. Die nu onderweg is is die van Phantomskinz. Eerder had ik nog op Amazon.de filmprotectors besteld, en ook al binnen, maar gezien dat nu het reviewexemplaar onderweg is, heb ik die er nog niet opgezet.
Op mijn Galaxy S7 had ik ook filmprotectors er op zitten ik weet hier alleen even de naam niet meer van.
Zoiets?b3ta schreef op zondag 31 december 2017 @ 10:08:
Ik zou heel graag exact dezelfde silicone case willen kopen die bij het toestel zat. Dus helemaal omsluitend met in de hoekjes licht opstaande randjes. Andere kleuren geen probleem. Ik zoek me rot maar kan ze niet vinden!
[...]
https://www.oneplus-shop....ansparant-oneplus-5t.html
Originele productsite (meer foto's)
http://orzly.com/flexicase-for-oneplus-5-black-2131.html
of
of
[ Voor 14% gewijzigd door NmR op 03-01-2018 00:28 ]
Hi,aardbeix15 schreef op maandag 25 december 2017 @ 05:49:
Ik zoek een wat steviger optie. De Tudia Merge (zwart) is naar me onderweg: http://www.tudiaproducts....-oneplus-5t-2017-version/
Heb je de Tudia al ontvangen? Zo ja, hoe bevalt hij?
Alvast bedankt,
Jelle
ja ik heb hem sinds de 30ste binnen. Bevalt super, hij is niet super-stroef maar het matte zwart is mooi vlekvrij en geeft wat grip, ook de knoppen op de zijkant en de ribbeltjes zorgen er voor dat i solide in de hand ligt.jelleeelco schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 13:56:
[...]
Hi,
Heb je de Tudia al ontvangen? Zo ja, hoe bevalt hij?
Alvast bedankt,
Jelle
De bezel-rand-hoogte is lager dan ik gewend ben maar het klopt allemaal wel, hij zit er superstrak in. De afwerking van de case zelf is mooier dan dezelfde Tudia Merge voor mijn Moto X Force (toestel en case van begin 2016). De puristen zullen vinden dat het allemaal te dik wordt maar ik heb een hekel aan gladde dunne toestellen en al helemaal tegen toestellen die niet tegen een flinke klap kunnen. Wat mij betreft blijft deze er dus nog lange tijd om heen zitten
real-life plaatjes:
https://photos.app.goo.gl/wn0CabN8O7JTFj6c2
He bedankt voor je uitgebreide reactie, en de foto's! Heb je hem hier in Nederland besteld? Of bij Tudia zelf?
Ik denk dat ik deze ook maar eens ga voorstellen...
Ik denk dat ik deze ook maar eens ga voorstellen...
bij Tudia zelf, grappige is dat i dan wordt geleverd via Aplars LLC, dezelfde club die via Amazon geen verzending doet naar NL
(https://www.amazon.co.uk/...ds=oneplus+5t+tudia+merge)
Je betaald dus wel $10 shipping, maar dat had ik er voor over. Later komen er nog wel meer aanbieders die wel gratis verzenden doen vanuit UK of DE.
Je betaald dus wel $10 shipping, maar dat had ik er voor over. Later komen er nog wel meer aanbieders die wel gratis verzenden doen vanuit UK of DE.
Ah ok. Hij is nu bij de oneplus winkel in NL te krijgen voor 21.95.
Ik ken die club niet en vind het wat vreemd dat ze het logo gebruiken...
idd een nep-OnePlus-club, ze leveren niet de officiële DashCharge-producten en ook niet de echte hoesjes, liften dus gewoon mee op het merk en het logo. Levering van die Tudia Merge gaat via hun misschien sneller maar ik vermoed dat zij ze gewoon in bulk in de US hebben besteld, zoals ik voor eentje heb gedaan.jelleeelco schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:55:
Ah ok. Hij is nu bij de oneplus winkel in NL te krijgen voor 21.95.
Vraagje, hoe lang duurde de levering uit de US? Vlieg er maandag heen, misschien kan ik daar lokaal wel ergens vinden...
Ik heb die rosewood case maar ik vraag me oprecht af: is t nu echt houtfineer op de achterkant? Of gewoon plastic met n goede print?
En waarom hoor ik hier bijna nooit iemand over n ring aan de achterkant. Ik mis die nu al eigenlijk. Snel eentje halen dit weekend. Denk steeds dag mijn 5t uit mijn handen klettert...
En waarom hoor ik hier bijna nooit iemand over n ring aan de achterkant. Ik mis die nu al eigenlijk. Snel eentje halen dit weekend. Denk steeds dag mijn 5t uit mijn handen klettert...
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Zoals een paar dagen terug gezegd/beloofd hierbij de foto's van mijn Red Dragon dBrand skin. Ben er erg te spreken over. Voelt prettig en grippy aan en het ziet er gaaf uit. Enige puntje van kritiek is hoe de hoekjes omgevouwen moeten worden. Dit sluit nét niet aan op elkaar waardoor je een dun zwart kiertje hebt.
Maar dikke aanrader in ieder geval voor als je geen hoesje wilt gebruiken of een doorzichtig hoesje hebt

Maar dikke aanrader in ieder geval voor als je geen hoesje wilt gebruiken of een doorzichtig hoesje hebt

Paar dagen geleden ook m`n dBrand setje binnen gekregen. Heb er alleen niet zo snel aan gedacht dat de screenprotector, die er van fabriekaf op zit, er dan ook af moet. Heb ook delen voor de voorkant besteld.
Zit een beetje in dubio of ik dan zonder screenprotector moet gaan werken. Vergeten om die ook te bestellen natuurlijk
En zojuist een origineel setje met lader en kabel binnen kregen van Ome Alie. Altijd handig voor op de slaapkamer of voor buiten de deur.
Ik kan alleen het prijsverschil tussen de site van Oneplus en Ome Alie niet verklaren. Dit scheelt gewoon de helft zo`n beetje?
Zit een beetje in dubio of ik dan zonder screenprotector moet gaan werken. Vergeten om die ook te bestellen natuurlijk
En zojuist een origineel setje met lader en kabel binnen kregen van Ome Alie. Altijd handig voor op de slaapkamer of voor buiten de deur.
Ik kan alleen het prijsverschil tussen de site van Oneplus en Ome Alie niet verklaren. Dit scheelt gewoon de helft zo`n beetje?
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
Ik vind persoonlijk het minder mooi om op de voorkant ook dBrand te plakken. Dan voel je namelijk altijd zo'n randje van je scherm zeg maar. En het is lastig om dan een screenprotector te gebruiken.the_cyberspace schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:09:
Paar dagen geleden ook m`n dBrand setje binnen gekregen. Heb er alleen niet zo snel aan gedacht dat de screenprotector, die er van fabriekaf op zit, er dan ook af moet. Heb ook delen voor de voorkant besteld.
Welke kleur/materiaal had je besteld?
En dat prijs verschil blijft mij ook verbazen ja.. Het is dat ik genoeg referal punten had en de accesoires gratis had (excl verzendkosten).
Had voor de achterkant "Hyperblack Titanium ", voorkant "Titanium", logo "Titanium" en camera "Matte Black".
Camera zit erop, en wil straks de achterkant doen. Voorkant kan ik er eventueel ook aflaten inderdaad en kan de screenprotector ook gewoon blijven zitten. Straks maar eens zien wat ik doe.
Camera zit erop, en wil straks de achterkant doen. Voorkant kan ik er eventueel ook aflaten inderdaad en kan de screenprotector ook gewoon blijven zitten. Straks maar eens zien wat ik doe.
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
OnePlus wilt wat feedback hebben op zijn hoesjes: Week 212: We Get Sandstoned, Paper Walls, and Switch it Up
Survey: https://goo.gl/forms/HVUmzzHjA7Rx9FHP2Last, but not least, I’ve got to help out the big cheese of our Community Team - @David Y. He needs your help to make our already-awesome wood cases even better. Share your thoughts on our Ebony and Rosewood cases in our survey.
Nou.. Mijn sandstone case heeft bij elke hoek, behalve linksonder, best wat speling. Hopelijk schuurt dat de coating er niet af mettertijd.
Bij m'n bestelling de karbon bumper case genomen. Erg fijn. Steekt ook uit waardoor het scherm ook beschermd blijft. Fijn materiaal, komt kwalitatief over.
Vandaag m'n Skinnova skin binnen gekregen. Heb gekozen voor de volledig transparante skin. Heb er ook nog een zwarte snake skin bij gekregen. Eens kijken of ik de skin er morgen op kan krijgen. Had de fabrieken review beloofd op xda dus die gaat er ook zeker komen.
Vandaag mijn ring binnen gekregen. Had ik op mijn oude telefoon ook. Zo'n plakring waar je vinger doorheen kan en die je kunt gebruiken als kickstand.
Ik kan niet zonder. Was steeds bang dat mijn 5t uit mijn handen viel...
Ik kan niet zonder. Was steeds bang dat mijn 5t uit mijn handen viel...
Ik merk dat de originele sandstone case niet zo populair is hier. Enige reden dat ik hem nog niet besteld heb, zijn de hoge verzendkosten, maar ik ben nog geen andere manier tegen gekomen om deze te bestellen.
Toch maar via Oneplus bestellen dan, mijn OP5T gaat morgen retour voor reparatie, maar helaas kunnen ze geen case erbij doen als die gefixt is.
Toch maar via Oneplus bestellen dan, mijn OP5T gaat morgen retour voor reparatie, maar helaas kunnen ze geen case erbij doen als die gefixt is.
Mij bevalt ie prima, zit alleen wat meer speling in dan ik dacht. Had hiervoor nooit cases, dus misschien is het normaal.xileS schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:57:
Ik merk dat de originele sandstone case niet zo populair is hier. Enige reden dat ik hem nog niet besteld heb, zijn de hoge verzendkosten, maar ik ben nog geen andere manier tegen gekomen om deze te bestellen.
Daarnaast, misschien is dit iets voor jou:
https://www.oneplus-shop....ne-hoesje-oneplus-5t.html
Niet origineel, maar wellicht het proberen waard.
Persoonlijk gebruik ik ook altijd een hoesje. Maar nu de bestelling voor de 5T gemaakt is, wil ik ook gelijk kijken voor een hoesje.floristevito schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:13:
[...]
Ben je niet bang zonder hoesje voor krassen of dat je hem per ongeluk laat vallen..?
De voornaamste reden dat ik een hoesje gebruik is omdat ik mijn telefoon de hele dag overal neerleg en gebruik. Zonder hoesje zouden er snel krassen etc in komen denk ik..
Hoe bevallen het hoesje+screenprotector van OP zelf? Of is het slimmer op sowieso een ander te kopen?
(Sorry, verkeerde topic, i know..

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 12-01-2018 09:36 ]
Ik heb de Sandstone case en de 'carbon fiber' case van AliExpress. Deze zijn daar te koop voor zo'n 3 euro (Nederlandse webshops verkopen hem voor zo'n 13 euro). Die laatste vind ik persoonlijk het fijnste, geeft erg goede bescherming en houdt lekker vast. De originele van OnePlus zijn hierin tegen ook zeker erg fijn!Macchill schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:32:
[...]
Persoonlijk gebruik ik ook altijd een hoesje. Maar nu de bestelling voor de 5T gemaakt is, wil ik ook gelijk kijken voor een hoesje.
Hoe bevallen het hoesje+screenprotector van OP zelf? Of is het slimmer op sowieso een ander te kopen?
(Sorry, verkeerde topic, i know..)
@floristevito, welke carbon fiber case heb je besteld op Aliexpress? Kun je een link plaatsen?
Yes ofc! Ik heb hem via de app gevonden, kan daar zo snel niet een link vinden. Via de app zijn de producten ook goedkoper vaak. Maar als je zoekt op 'Oneplus 5t carbon case' krijg je gelijk meerdere aanbieders die hem verkopen. Zijn allemaal dezelfde, tussen zo'n 1 a 3 euro per stuk.Gines schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:13:
@floristevito, welke carbon fiber case heb je besteld op Aliexpress? Kun je een link plaatsen?
Dit is hem via de Nederlandse webshops: https://www.gsmpunt.nl/ho...borsteld-tpu-hoesje-blauw. Hier is hij wel ruim een tientje duurder

Erg fijn ding! Raar dat ik de Sandstone Heb die veel duurder is, maar deze gebruik ik eigenlijk altijd. Hopelijk kan je hem vinden.
@floristevito Ik heb de volgende besteld voor €1,58, ben benieuwd hoe deze zal bevallen. Als deze niet bevalt, zal ik voor een nilkin carbon case gaan. Voor die prijs kan ik in ieder geval geen miskoop doen 
https://m.nl.aliexpress.c...hlist.0.0.6010afdbo0h07H&
Ja die heb ik dus momenteel ook! En zeker waar.. voor die prijs.. soms moet je er wat langer op wachten maar het hoesje is echt erg fijnGines schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:59:
@floristevito Ik heb de volgende besteld voor €1,58, ben benieuwd hoe deze zal bevallen. Als deze niet bevalt, zal ik voor een nilkin carbon case gaan. Voor die prijs kan ik in ieder geval geen miskoop doen
Ik was aan het twijfelen tussen donkerblauw of zwart, maar heb dan toch gewoon voor zwart gekozen omdat dit meer past bij de voorkant van de telefoon. Ben in ieder geval benieuwd naar het hoesje, ben al blij dat jij er tevreden mee bentfloristevito schreef op zondag 14 januari 2018 @ 00:22:
[...]
Ja die heb ik dus momenteel ook! En zeker waar.. voor die prijs.. soms moet je er wat langer op wachten maar het hoesje is echt erg fijnwelke kleur heb je gekozen?
Wat voor speling bedoel je? Zit momenteel nu op mijn mijn OP3 met sandstone cover (OP5T is terug voor reparatie) en hoesje zit gewoon strak om mobiel.NmR schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 04:36:
[...]
Mij bevalt ie prima, zit alleen wat meer speling in dan ik dacht. Had hiervoor nooit cases, dus misschien is het normaal.
Daarnaast, misschien is dit iets voor jou:
https://www.oneplus-shop....ne-hoesje-oneplus-5t.html
Niet origineel, maar wellicht het proberen waard.
Thanks voor de link, maar ik zag nergens staan dat het een niet originele is. Op de foto's is het ook niet te zien.
Ik keek net ook even op AliExpress en zie opeens veel meer hoesjes (had telefoon al 1e dag sinds release van pop up store, toen was er nog geen aanbod qua hoesjes), waaronder ook een sandstone cover waarbij staat 100% original. Daar heb ik ook mijn twijfels bij. Wel genoeg keus op Ali moet ik zeggen. Is alleen jammer dat ik ze niet kan voelen en zal terug sturen ook lastig/duur zijn.
Vraagje nog even over de Tudia Merge als het mag... Is er ruimte voor een magneet plaatje tussen de twee delen van de case? Voor mijn S7 edge had ik dezelfde, en daar paste zo'n plaatje mooi tussen...aardbeix15 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:11:
[...]
idd een nep-OnePlus-club, ze leveren niet de officiële DashCharge-producten en ook niet de echte hoesjes, liften dus gewoon mee op het merk en het logo. Levering van die Tudia Merge gaat via hun misschien sneller maar ik vermoed dat zij ze gewoon in bulk in de US hebben besteld, zoals ik voor eentje heb gedaan.
hoeveel mm is dat? het harde plastic (buitenzijde) is wel 2 mm dik. Het zit allemaal mooi pas dus het gaat sowieso scheef trekken. Je zou nog ruimte kunnen maken in het zachte TPU, dan zie je het niet. Los van de vraag of de magneet krachtig genoeg is om door de harde laag heen te komen.jelleeelco schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:42:
[...]
Vraagje nog even over de Tudia Merge als het mag... Is er ruimte voor een magneet plaatje tussen de twee delen van de case? Voor mijn S7 edge had ik dezelfde, en daar paste zo'n plaatje mooi tussen...
Ik denk een halve mm misschien. Bij de s7 edge ging het prima... althans.. ik bedenk net dat dat niet van Tudia was, maar van Spigen.
Ik lees echter net op Oneplus forum dat iemand hetzelfde probeerde, en dat het niet lukte
dat wordt dus een andere case...
Iemand ervaring met de Spigen Rugged Armour?
Ik lees echter net op Oneplus forum dat iemand hetzelfde probeerde, en dat het niet lukte
Je kan het magneetje toch ook op de case zelf plakken? Ok, niet het meest mooie, maar ach. Heb zelf nu een folie achtig materiaal op de telefoon zitten en daar het magneetje op geplakt. Werk prima.
Heeft iemand hier ervaring met een of meerdere lensen voor de camera? Ik ben op zoek naar een setje voor macro/wide-angle en mogelijk zoom.
Ik heb ook de tudia merge. Laatst de Spigen Universele Magnetische Autohouder gekocht. Zaten twee metalen plaatjes bij. Een ronde en een vierkante. Het ronde plaatje op de binnenkant van de case geplakt . Werkt perfectjelleeelco schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:08:
Ik denk een halve mm misschien. Bij de s7 edge ging het prima... althans.. ik bedenk net dat dat niet van Tudia was, maar van Spigen.
Ik lees echter net op Oneplus forum dat iemand hetzelfde probeerde, en dat het niet luktedat wordt dus een andere case...
Ok! Dus voor de duidelijkheid, tussen de TPU en het harde gedeelte van de case?
Ja dat kan, maar je zegt het zelf al... niet mooi.l3art schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:07:
Je kan het magneetje toch ook op de case zelf plakken? Ok, niet het meest mooie, maar ach. Heb zelf nu een folie achtig materiaal op de telefoon zitten en daar het magneetje op geplakt. Werk prima.
Plaatje aan de binnenkant van de harde case geplakt.jelleeelco schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:23:
Ok! Dus voor de duidelijkheid, tussen de TPU en het harde gedeelte van de case?
Ik heb het plaatje gewoon los tussen mijn case en telefoon. Blijft prima zitten.Yazoo schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:27:
[...]
Plaatje aan de binnenkant van de harde case geplakt.
Dat heb ik met mijn S7 edge icm Spigen Tough case ook geprobeerd, maar dan bleef het niet goed zitten op de magneet...Nuevocasa schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:50:
[...]
Ik heb het plaatje gewoon los tussen mijn case en telefoon. Blijft prima zitten.
Oh das jammer. Bij mijn Nexus 6P werkte het ook goed en de iphone 6 die mijn vrouw had ook. Nu hebben we allebei de 5T en hebben de magneet gewoon los achter de case zitten en werkt goed.jelleeelco schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:17:
[...]
Dat heb ik met mijn S7 edge icm Spigen Tough case ook geprobeerd, maar dan bleef het niet goed zitten op de magneet...
Heb je de Tudia Merge? Bij andere (single layer) hoesjes werkte het wel. Als het bij jouw werkt zou het bij mij ook moeten werken; hoesje vandaag besteld dus morgen maar eens proberen.
OnePlus wilt wat feedback van z'n gebruikers. De vraag is of jullie tevreden zijn met wat jullie bij de 5T aan accessoires kregen.
- Did you like the OnePlus accessories that came with your device?
- https://goo.gl/forms/MxEZbbTLFfJIJ2IE3
Hi friends,
Survey season is here! I know you all have done a few recently, such as Vote for Your Favorite Texture! and What are your favorite OxygenOS Oreo Features? Now, I've come to the community with another question: Did you like the OnePlus accessories that came with your device?
As you may know, we specifically prepared a transparent phone case for OnePlus 5T users and a screen protector for all OnePlus users. Did you like using these accessories? If you had any thoughts while you were using it, please don’t hesitate to share them.
If you have any feedback about our accessories, please take a few minutes to fill out this form: https://goo.gl/forms/MxEZbbTLFfJIJ2IE3. We appreciate you for taking the time to make a difference. Every opinion helps. Let’s keep creating amazing products together!
Never Settle.