Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:29
Ok! Dus voor de duidelijkheid, tussen de TPU en het harde gedeelte van de case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
l3art schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:07:
Je kan het magneetje toch ook op de case zelf plakken? Ok, niet het meest mooie, maar ach. Heb zelf nu een folie achtig materiaal op de telefoon zitten en daar het magneetje op geplakt. Werk prima.
Ja dat kan, maar je zegt het zelf al... niet mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 16:45
jelleeelco schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:23:
Ok! Dus voor de duidelijkheid, tussen de TPU en het harde gedeelte van de case?
Plaatje aan de binnenkant van de harde case geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03
Yazoo schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:27:
[...]

Plaatje aan de binnenkant van de harde case geplakt.
Ik heb het plaatje gewoon los tussen mijn case en telefoon. Blijft prima zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
Nuevocasa schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:50:
[...]

Ik heb het plaatje gewoon los tussen mijn case en telefoon. Blijft prima zitten.
Dat heb ik met mijn S7 edge icm Spigen Tough case ook geprobeerd, maar dan bleef het niet goed zitten op de magneet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03
jelleeelco schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:17:
[...]

Dat heb ik met mijn S7 edge icm Spigen Tough case ook geprobeerd, maar dan bleef het niet goed zitten op de magneet...
Oh das jammer. Bij mijn Nexus 6P werkte het ook goed en de iphone 6 die mijn vrouw had ook. Nu hebben we allebei de 5T en hebben de magneet gewoon los achter de case zitten en werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
Heb je de Tudia Merge? Bij andere (single layer) hoesjes werkte het wel. Als het bij jouw werkt zou het bij mij ook moeten werken; hoesje vandaag besteld dus morgen maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnePlus wilt wat feedback van z'n gebruikers. De vraag is of jullie tevreden zijn met wat jullie bij de 5T aan accessoires kregen.
Hi friends,

Survey season is here! I know you all have done a few recently, such as Vote for Your Favorite Texture! and What are your favorite OxygenOS Oreo Features? Now, I've come to the community with another question: Did you like the OnePlus accessories that came with your device?

As you may know, we specifically prepared a transparent phone case for OnePlus 5T users and a screen protector for all OnePlus users. Did you like using these accessories? If you had any thoughts while you were using it, please don’t hesitate to share them.

If you have any feedback about our accessories, please take a few minutes to fill out this form: https://goo.gl/forms/MxEZbbTLFfJIJ2IE3. We appreciate you for taking the time to make a difference. Every opinion helps. Let’s keep creating amazing products together!

Never Settle.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 09:05
Anonymoussaurus schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:59:
OnePlus wilt wat feedback van z'n gebruikers. De vraag is of jullie tevreden zijn met wat jullie bij de 5T aan accessoires kregen.
Bizar dat ze niet eens om een mail adres o.i.d. vragen. Maar oh well, gal gespuwd over de TGSP en klaar.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Iemand ervaring met alleen hoesjes retourneren naar OnePlus? Aangezien ik nog geen hoesjes heb uitgekozen, dacht ik is het misschien een idee om meerdere te bestellen en 1 te retourneren. Boven de 100 euro is het gratis verzenden, maar wat zal het uiteindelijk kosten als je maar 1 houdt en rest terug stuurt? Als retourkosten niet gratis zijn, kan ik deze nog declareren bij paypal retourkosten.

Ook zie ik nog genoeg hoesjes op AliExpress, dat is ook nog een optie. Alleen zie ik overal 100 % original staan, maar dan vermoed ik juist dat ze nep zijn.

Ook dan weet ik niet welke ik moet kiezen xD, was er maar een winkel waar ik ze gewoon kon bekijken en voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Vandaag is mijn originele oneplus 5t glass screenprotector gebroken zonder een duidelijke reden. Ik pakte hen uit mijn broekzak en er bleek aan de onderkant een stuk af te zijn, met vanuit daar een scheur door het scherm. Gelukkig is er niets met de telefoon zelf aan de hand.

Had op mijn nexus 6p ook altijd een tgsp maar nooit problemen mee gehad. Overigens merk ik nu pas goed dat het scherm veel beter reageert zonder protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 14:09
@Brammel De screenprotector van OnePlus is erg dik en ik merk ook dat het scherm minder goed reageert.. Zit dus al een beetje in China te neuzen naar een fullscreen screenprotector die niet zo debiel dik is. Jammer aan de meeste screenprotectors uit China is dat doordat het scherm van de 5T een beetje curved is aan de rand, ze niet het volledige scherm bedekken en je dus zo'n rand voelt... Dat wil ik dus juist niet :)

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:46

Hoewel goed bedoeld is het linken naar de V&A niet toegestaan.

[ Voor 86% gewijzigd door rens-br op 25-01-2018 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:30
Leviathius schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:18:
@Brammel De screenprotector van OnePlus is erg dik en ik merk ook dat het scherm minder goed reageert.. Zit dus al een beetje in China te neuzen naar een fullscreen screenprotector die niet zo debiel dik is. Jammer aan de meeste screenprotectors uit China is dat doordat het scherm van de 5T een beetje curved is aan de rand, ze niet het volledige scherm bedekken en je dus zo'n rand voelt... Dat wil ik dus juist niet :)
Je kan nog een screenprotector van plastic proberen ipv gehad glas. Zelf zou ik niet anders meer willen. Krassen helen zichzelf, makkelijk aan te brengen, geen regenboog effect oid, response is perfect, van rand tot rand en zo zijn er wel meer voordelen te bedenken. Het is wel even zoeken wat goede merken zijn maar dat is in recensies wel terug te lezen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:51

Totaalgeflipt

De enige echte

Brammel schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:02:
Vandaag is mijn originele oneplus 5t glass screenprotector gebroken zonder een duidelijke reden. Ik pakte hen uit mijn broekzak en er bleek aan de onderkant een stuk af te zijn, met vanuit daar een scheur door het scherm. Gelukkig is er niets met de telefoon zelf aan de hand.

Had op mijn nexus 6p ook altijd een tgsp maar nooit problemen mee gehad. Overigens merk ik nu pas goed dat het scherm veel beter reageert zonder protector.
Exact hetzelfde hier. Niks bijzonders gebeurd maar in de linksonder heeft hij nu een buts en gebarsten over het hele scherm.

Ook even contact opgenomen met OnePlus chat, ik dacht dat dit kwam doordat er nog een bubbel in mijn rechter onderhoek zat, maar ze kunnen hierop geen service verlenen. (de bubbel komt doordat er lijm mee is gekomen van het plaatje waar de tempered glass op geleverd wordt.) :'(

Maar goed, iemand een advies voor een nieuwe tempered glass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Totaalgeflipt schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:26:
[...]

Exact hetzelfde hier. Niks bijzonders gebeurd maar in de linksonder heeft hij nu een buts en gebarsten over het hele scherm.

Ook even contact opgenomen met OnePlus chat, ik dacht dat dit kwam doordat er nog een bubbel in mijn rechter onderhoek zat, maar ze kunnen hierop geen service verlenen. (de bubbel komt doordat er lijm mee is gekomen van het plaatje waar de tempered glass op geleverd wordt.) :'(

Maar goed, iemand een advies voor een nieuwe tempered glass?
Clear plex van MediaMarkt. Snijden ze uit ter plaatse. Wel aangeven dat je de case friendly versie wilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Wat kost dat?

//
Clearplex is een nieuwe techniek om je telefoon, tablet of smartwatch te beschermen tegen krassen en stoten. Het is een zelfherstellende folie die met een gellaag vastgezet wordt. Clearplex is mogelijk voor alle merken en modellen telefoons, tablets en smartwatches. Er ontstaan geen luchtbelletjes en de folie laat niet los. Je krijgt er twee maanden plakgarantie op. Voor slechts € 19,95 heb je binnen 10 minuten een Clearplex-beschermlaag!

Edit 2: zit erop. Ziet er goed uit, goede service van de MediaMarkt! Bedankt voor de tip!

[ Voor 102% gewijzigd door Totaalgeflipt op 29-01-2018 19:25 . Reden: Zoeken op clearplex(zonder spatie was de truuk) 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Laatst online: 17-06 07:04
Beste Tweakerts, Ik heb mijn 5T via mobiel.nl, en heb dus niet de 'bijpas' oortjes er bij kunnen kopen.

Kan iemand mij vertellen hoe de bouw/geluidskwaliteit is van de Oneplus oortjes? (De v2 versie dus)
De oortjes worden dan €26,94, (geen gratis verzending), en het zou zonde zijn dat ze het niet waard zijn..

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Heb ze zelf niet, maar voor dat geld heb je ze ook hier:
https://nl.aliexpress.com...chText=oneplus+bullets+v2

Zelf gebruik ik KZ ATE's. Ze bevallen zo goed dat ik er nog een heb nabesteld met een mic.
https://nl.aliexpress.com...96d8ab1&priceBeautifyAB=4

Let op bij de laatste link, mocht je bestellen. Het zijn 4 verschillende earphones mét en zonder mic!

[ Voor 7% gewijzigd door NmR op 30-01-2018 13:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leviathius
Macchill schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:24:
Beste Tweakerts, Ik heb mijn 5T via mobiel.nl, en heb dus niet de 'bijpas' oortjes er bij kunnen kopen.

Kan iemand mij vertellen hoe de bouw/geluidskwaliteit is van de Oneplus oortjes? (De v2 versie dus)
De oortjes worden dan €26,94, (geen gratis verzending), en het zou zonde zijn dat ze het niet waard zijn..
Heb hier de V2 Bullets zwart. Ze zijn gewoon prima. Ze zijn stukken beter vergeleken met andere in-ears oortjes van merken zoals creative en senheiser. Maar het is nou niet dat ik spontaan in huilen uit moet barsten vanwege het prachtige geluid. Ze zijn gewoon 'goed'. Zou ik er 26€ voor betalen? Nee dat zeker niet (heb ze met korting gekocht).

Heb hiervoor deze: pricewatch: Creative EP-630 (Zwart) altijd gehad en die zijn, ondanks dat ze al 12 jaar te koop zijn, nog steeds de koning van het in-ears segment onder de 30€!

De oortjes die @NmR aanbeveelt uit China zien er eigenlijk ook best goed uit. En ik weet dat zulke modellen juist uitstekend klinken.

[ Voor 20% gewijzigd door Leviathius op 30-01-2018 14:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:24
Leviathius schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:59:
[...]
Heb hiervoor deze: pricewatch: Creative EP-630 (Zwart) altijd gehad en die zijn, ondanks dat ze al 12 jaar te koop zijn, nog steeds de koning van het in-ears segment onder de 30€!
Dit kan ik alleen maar beamen, heb ze ook al jaren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Macchill schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:24:

Toevallig ben ik bezig met het schrijven van een uitgebreide review van deze oortjes (heb zelf 2 paar). Wat deze oortjes hebben, en dat is wel fijn tegenover de oortjes die @Leviathius noemt: is dat OxygenOS een speciaal geluidsprofiel bevat voor deze oortjes.

Een tipje van de sluier: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eYA2i9SoHysjkLJZguo2FhKW/full.png ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NmR

NmR

De oortjes die @NmR aanbeveelt uit China zien er eigenlijk ook best goed uit. En ik weet dat zulke modellen juist uitstekend klinken.
Heb ze dan ook gekocht vanwege de lovende reviews (én 'over the ear' kabels! Nooit meer terug!!)
https://www.audiophileon....w-the-best-budget-earbuds
https://www.head-fi.org/s...ar-monitors.21174/reviews
https://www.wired.com/2017/01/review-kz-ate-hi-fi-earphones/

Ze hebben tegenwoordig ook modellen met vervangbare kabels. Zijn iets duurder.

[ Voor 4% gewijzigd door NmR op 30-01-2018 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mivacron
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-08-2021
Ik heb een flip cover van Rosso, Na het openen van flip cover moet ik alsnog ieder keer telefoon aanzetten. Kan ik ergens zo instellen dat hij meteen toegang tot home screen bij openen en weer standbij bij sluiten?

Alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR

NmR

mivacron schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:55:
Ik heb een flip cover van Rosso, Na het openen van flip cover moet ik alsnog ieder keer telefoon aanzetten. Kan ik ergens zo instellen dat hij meteen toegang tot home screen bij openen en weer standbij bij sluiten?

Alvast bedankt!!!
Misschien biedt dit verheldering (als dit hetzelfde hoesje is):
https://www.gsmpunt.nl/ho...t-hoesje-book-cover-zwart

"Sleep/Wake - Nee"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:04
Ik heb een tweetal van die glazen screenprotectors gekocht maar ik krijg ze er niet mooi op. Ze blijven schuiven en er blijft een vreemde waas op sommige plekken onder die protector zitten.

Wat ik doe:

- Ontsmet de telefoon
- Plak dat ding er op

Doe ik wat verkeerd of werken die dingen gewoon slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Laatst online: 22:56
KaiseRRuby schreef op zondag 4 februari 2018 @ 18:39:
Ik heb een tweetal van die glazen screenprotectors gekocht maar ik krijg ze er niet mooi op. Ze blijven schuiven en er blijft een vreemde waas op sommige plekken onder die protector zitten.

Wat ik doe:

- Ontsmet de telefoon
- Plak dat ding er op

Doe ik wat verkeerd of werken die dingen gewoon slecht?
heb je de screenprotector die er standaard opzit er nog onder??

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Orzly binnen gekregen. Eerste protector: linkerzijde plakt niet goed. Tweede: linkerzijde plakt niet goed.

Refund ingediend. Benieuwd. Had kunnen weten maar er waren ook mensen positief. Ach ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:04
Kees_frl schreef op zondag 4 februari 2018 @ 18:44:
[...]

heb je de screenprotector die er standaard opzit er nog onder??
Neen, die is er af. Had er twee besteld, dus heb er nu een ander op, maar nog steeds niet heel tevreden, de randjes zitten niet mooi enzo. Ondertussen maar weer iets anders besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:01

Shiro

Serenity

CHYI tempered glass erop gehad. Heeft van die matrix dots erop zitten. Voor de rest plakt het wel goed, geen lucht belletjes. Het heeft een dunne zwarte rand, deze zwarte rand is net iets te krap en bedekt misschien een halve mm van het scherm aan de zijkant. Ik had er prima mee kunnen leven. Ook met de matrix dots achtige patroon, maar midden bleef ik een gekke waas zien dat ongeveer 30% van het scherm bedekt dat soms verdwijnt en soms weer terug komt. Ofwel, geen succes.

Fraternize Tempered glass er op gezet, zowel de volledig transparant als de met zwarte rand versie. Bij de transparant variant plakte midden boven rechts niet goed, altijd een witte stuk... beide screenprotectors zelfde resultaat. Bij de zwarte variant plakte zijkant niet helemaal goed, zelfs zo erg dat de hele zijkant met de zwarte rand wit is omdat het niet helemaal plakt. Ofwel, wederom geen succes.

Inmiddels 3 protectors verder dus...

Ook ik heb er maar een ClearPlex screenprotector er op laten zetten bij de MediaMarkt. Na vier keer was het ze gelukt. Eerst zat er stof eronder, toen zat er na een dag nog twee stofjes eronder. eergisteren bij het plakken wederom een stofje. Nu zit het er eindelijk goed op.

Het voelt wel lekker glad, maar het is echt vrij zacht materiaal. Het krast vrij snel, maar oppervlakkige krassen gaan er na een dagje inderdaad vanzelf er weer uit.

Zelf per ongeluk gisteren bij het poetsen iets te fanatiek en te hard gedrukt op het poetsdoekje, ofwel met nagel door een laagje poetsdoekje een kras erin gemaakt. Vrij groot kras. Het lijkt inmiddels wel iets minder te zijn na 24 uur, maar ik vermoed dat deze kras er niet meer helemaal eruit gaat.

Ofwel, beetje gemengde gevoelens nu. Het is erg vet hoe de self-healing oppervlakkige krassen eruit kan halen, maar het materiaal is ook gewoon zo zacht dat het heel makkelijk krast.

Anyway, mede-OP5T bezitters, doe je voordeel met mijn ervaring :P

[ Voor 35% gewijzigd door Shiro op 07-02-2018 14:20 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ik roep nu al een tijdje dat die kunstof screenprotectors met self healing technology prima zijn. Heb hier totaal geen problemen mee. Ze zijn goed betaalbaar, pasvorm prima, werkt goed, geen vertraging, geen dots, geen regenboog. Enige wat ik me afvraag is hoe goed het gaat met een case, met de originele case die bij de telefoon zat gaat het tot nu toe prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

l3art schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:34:
Ik roep nu al een tijdje dat die kunstof screenprotectors met self healing technology prima zijn. Heb hier totaal geen problemen mee. Ze zijn goed betaalbaar, pasvorm prima, werkt goed, geen vertraging, geen dots, geen regenboog. Enige wat ik me afvraag is hoe goed het gaat met een case, met de originele case die bij de telefoon zat gaat het tot nu toe prima.
Heb je het ook over Clearplex, of bedoel je een ander merk?

Clearplex is 20€, betaalbaar is het zeker, maar goedkoop is wat anders.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Shiro schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 16:51:
[...]

Heb je het ook over Clearplex, of bedoel je een ander merk?

Clearplex is 20€, betaalbaar is het zeker, maar goedkoop is wat anders.
Nee geen clearplex. Er zijn genoeg alternatieven die je zelf kan installeren. Op amazon.de bijvoorbeeld en anders die van gadgetshieldz of phantomskinz. Heb ze overigens niet zelf allemaal uitgeprobeerd hoor. Maar sinds de S7 ben ik over naar dit soort screenprotectors. Relatief makkelijk aan te brengen en geen gezeur met rondingen van het scherm, dot matrix etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR

NmR

Heeft iemand ervaring met powerbanks die Dash Charge of anders Quick Charge ondersteunen bij de OP5T?
Ik vind voornamelijk de Anker PowerCore+ met een dubbele output van 3.0 A
https://www.pdashop.nl/pr...rge-13-400-mah-zwart.html

Maar kon de OP5T niet meer dan dat aan? Ik ben hier niet zo in thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:33
Die doet geen quick charge zo te zien, dus die zal gewoon met max 2A laden. Ik heb even rondgekeken, maar ik heb eigenlijk nog geen powerbank kunnen vinden die DashCharge of VOOC ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR

NmR

Hoe zie je dat die geen Quick Charge doet? En waarom zou die met 2A laden als er 3A staat aangegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

l3art schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 16:56:
[...]

Nee geen clearplex. Er zijn genoeg alternatieven die je zelf kan installeren. Op amazon.de bijvoorbeeld en anders die van gadgetshieldz of phantomskinz. Heb ze overigens niet zelf allemaal uitgeprobeerd hoor. Maar sinds de S7 ben ik over naar dit soort screenprotectors. Relatief makkelijk aan te brengen en geen gezeur met rondingen van het scherm, dot matrix etc.
heb je ook alternatieven daarvan op Aliexpres gezien?

Overigens, heb je zelf ook ClearPlex gehad en zo ja, hoe verhouden de genoemde screenprotectors als je het daarmee vergelijkt, qua screenprotector, hardheid en self-healing?

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Shiro schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 18:37:
[...]

heb je ook alternatieven daarvan op Aliexpres gezien?

Overigens, heb je zelf ook ClearPlex gehad en zo ja, hoe verhouden de genoemde screenprotectors als je het daarmee vergelijkt, qua screenprotector, hardheid en self-healing?
Nee ik heb geen clearplex gehad. Enige wat ik weet is dat deze protectors mij bevallen. Hard zijn ze niet maar daarom zijn ze self healing. Krasjes vullen zichzelf weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

l3art schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 18:39:
[...]

Nee ik heb geen clearplex gehad. Enige wat ik weet is dat deze protectors mij bevallen. Hard zijn ze niet maar daarom zijn ze self healing. Krasjes vullen zichzelf weer op.
Thanks,

Nog suggesties tussen de 2? Ik zie dat Gadgetshieldz stuk goedkoper is dan de PhatomSkinz. In anycase, als mijn Clearplex helemaal naar de pleuris is, zal ik zeker overwegen om dat eens te proberen.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR

NmR

Shiro schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 18:48:
[...]

Thanks,

Nog suggesties tussen de 2? Ik zie dat Gadgetshieldz stuk goedkoper is dan de PhatomSkinz. In anycase, als mijn Clearplex helemaal naar de pleuris is, zal ik zeker overwegen om dat eens te proberen.
Bij de PhatomSkinz staat wel "Screen Coverage (includes 2)" én je kan kiezen tussen 'case friendly' of 'edge to edge'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernootje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-08-2020
Hoi.

Ik heb al heel wat berichtjes gelezen maat kwam er nog niet echt uit.
Welke glasscover past het beste op de 5t

Ik had er eentje besteld maar die is te smal waardoor er links en rechts een randje overblijft wat er niet uit ziet.

Mocht deze vraag hier niet horen dan mijn excuses ben net nieuw hier

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ernootje schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:19:
Hoi.

Ik heb al heel wat berichtjes gelezen maat kwam er nog niet echt uit.
Welke glasscover past het beste op de 5t

Ik had er eentje besteld maar die is te smal waardoor er links en rechts een randje overblijft wat er niet uit ziet.

Mocht deze vraag hier niet horen dan mijn excuses ben net nieuw hier

Alvast bedankt
Groetjes hoeft niet hier op GoT ;)
Ik zou zeggen bespraak je de moeite. Als je een beetje gezocht hebt hier zal je zien dat er eigenlijk geen glazen screenprotectors zijn die over het algemeen voor iedereen goed voldoet. Lang leve de gebogen schermranden. Ga op zoek naar een alternatief. Op de laatste pagina's is hier genoeg over geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnePlus Accessory Replenishment
Hi everyone,

As you are well aware, our community is at the heart of everything we do here at OnePlus. Through your feedback, we are always learning and improving everything down to the very last detail.

We’ve been receiving feedback from our customers praising the quality and longevity of our products. However, some have been disappointed that they cannot buy a new case or screen protector after their OnePlus phone is no longer on sale. By listening carefully to this feedback, we recognize that everybody is different and over time, some people will naturally find the need to replace or change their phone accessories.

So, starting from the OnePlus 5, we will now continue producing and stocking a focused range of cases and screen protectors up to one year after a phone product goes off-sale. Of course, we apologize to users who own older models and please make sure to approach the OnePlus community on our forums to find the best alternative suppliers for your previous OnePlus devices.

We would like to thank you all again for your continuous feedback and support. We keep on learning!

Never Settle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Van Orzly vanwege slecht pakkende screenprotector een setje nieuwe gekregen. Helaas/uiteraard zelfde issue, linkerkant pakt niet goed en rechtsboven ook niet. Ja, telefoon mega grondig schoongemaakt, aangebracht in badkamer, etc. etc.

Wegens zeer trage verzending is er nóg een pakketje onderweg, zal er hier ook eentje van testen wat het totaal dan op 4 gaat brengen. Kans is echter 99.9% dat ook deze hetzelfde manko zal hebben.

Dus, protector ziet er prima uit (neemt wel véél (meer dan de originele) beeld weg), voelt goed maar heeft zeer zeker een manufacturing defect. Als in: of ik heb bijzonder veel pech gehad. Voor perfectionisten helaas ook dit zeker geen aanrader. Nog op geen enkel ander device zoveel protector shizzle gehad.

(en nee, wil per se geen liquid of andere dingen, wil gewoon TGSP en dat dat op zich kán met een afgerond scherm bewees de originele protector wel, die zat prima maar had zeer slechte touch response)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyronith
  • Laatst online: 08-07-2024
Xyronith schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:17:
Best allen,

Ik been sinds vandaag ook overgestapt op de OnePlus 5T. Ben er tot nu toe zeer tevreden mee. Ik vroeg me echter iets af: ik las een thread op XDA over dat de meegeleverde case black spots kunnen veroorzaken op de behuizing. hebben jullie hier ervaring Mee? Ik heb de rode versie gehaald en wil hem wel rood houden zeg maar.
Iemand nog een antwoord op deze vraag? Ik ben wel echt benieuwd hiernaar want Ik vind de case die erbij zit wel goed en dun, maar als het slecht is voor de telefoon dan liever niet uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Xyronith schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:49:
[...]

Iemand nog een antwoord op deze vraag? Ik ben wel echt benieuwd hiernaar want Ik vind de case die erbij zit wel goed en dun, maar als het slecht is voor de telefoon dan liever niet uiteraard.
Wat onhandig dat je dan niet even de link naar die thread post. Ik heb de mijne nog niet zo lang, dus ik zie niks, maar ik weet nu dus ook niet waar ik op moet letten. ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyronith
  • Laatst online: 08-07-2024
Room42 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:49:
[...]

Wat onhandig dat je dan niet even de link naar die thread post. Ik heb de mijne nog niet zo lang, dus ik zie niks, maar ik weet nu dus ook niet waar ik op moet letten. ;)
Je hebt gelijk, mijn fout Haha. Dit is de topic die ik tegenkwam op xda: https://forum.xda-develop...pping-issue-chek-t3729312

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-06 10:09
Heeft iemand goede aanbevelingen voor lens accessoires voor de oneplus 5t? Dual camera's maken het wat lastig. Iemand ervaring met zoiets: https://nl.aliexpress.com...gle-Lens/32832423895.html ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Xyronith schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 22:13:
[...]

Je hebt gelijk, mijn fout Haha. Dit is de topic die ik tegenkwam op xda: https://forum.xda-develop...pping-issue-chek-t3729312
Xyronith schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:17:
Best allen,

Ik been sinds vandaag ook overgestapt op de OnePlus 5T. Ben er tot nu toe zeer tevreden mee. Ik vroeg me echter iets af: ik las een thread op XDA over dat de meegeleverde case black spots kunnen veroorzaken op de behuizing. hebben jullie hier ervaring Mee? Ik heb de rode versie gehaald en wil hem wel rood houden zeg maar.
Ik heb nog steeds de meegeleverde case (er is wel een sandstone cover onderweg). Deze heb ik al in gebruik sinds de release, maar ik zie niks extreem opvallends. Zie wel aan de onderkant waar de antennes onder verborgen zijn zeg maar (dus niet op het aluminium case zelf) op sommige plekken iets lichter gekleurd, maar niet heel erg opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerNosferatu
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Gewoon even mijn kleine bijdrage: Sinds enkele dagen ben ik overgestapt van een officiele Ebony Wood bumpercase naar een gewone clipon case aangezien ik persoonlijk de bumpercase veel te dik vind aanvoelen. Nu zit er deze (https://www.amazon.de/gp/product/B077WSF9HN/) rond. Vergelijkbaar met de clipon cases die OnePlus ook voor de 3(T) verkocht.
Het heeft een Sandstone-achtige feel en ik ben er tot nu toe zeer tevreden van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NmR

NmR

Gisteren naar de MediaMarkt geweest voor Clearplex. Kost €20 (vooraf afrekenen) en geen idee of het goed zit, want de Oneplus 5T staat niet in het systeem dus kreeg m'n geld weer terug.

Het 'model' is wel besteld, dus als het goed is heeft élke MediaMarkt vanaf morgen de mogelijkheid om de 5T te clearplexen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Ik heb hier bij de MediaMarkt in Amsterdam gewoon een Cleaplex gekregen voor mijn 5T. Ongeveer 2 maand geleden ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:47
Gisteren de dbrand skin op de OnePlus 5T geplakt, kostte ongeveer ruim een uur maar hij zit perfect.

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5aa23f3f5e1c0/5aa23f3f351f8-IMG_0709.jpg

Zet je je bericht de volgende keer zelf op de goede plek? ;) Heb hem verhuisd naar het accessoires topic

[ Voor 23% gewijzigd door 13art op 09-03-2018 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kortingen op accessoires voor OnePlus 5T-gebruikers in verband met Pi-day: [Europe] Let's celebrate Pi Day with a Discount on Accessories
"Love is like PI: natural, irrational, important".

Wise words there from Lisa Hoffman. Today we show our respect to the number to end all numbers, the number that attempts to square the circle, calculate the incalculable.

While we are figuring out where we stand on the question of whether a circle has no corners or an infinite number of corners, here at OnePlus we're showing our love for numbers and for you by celebrating Pi Day with a lovely discount off our accessories, and a little competition too.

From midnight (GMT) through until the 16th of March, you can get a very appropriate £3.14/3.14€ off any of our accessories over £15/19€ by using code PIDAY at checkout.

And the competition? Well, check it out on our social media pages (Facebook and Twitter) for each day of the campaign. Winners get a little gift from us!

Never Settle

[ Voor 75% gewijzigd door Anonymoussaurus op 13-03-2018 17:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Max 16,5% korting dus. Daar vind ik de zaken net wat te duur voor bij hun :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:02
Ben benieuwd naar de screen protector van OnePlus 3D, heb zo'n bundel besteld inclusief karbon case. Morgen komt hij binnen.. 8)7

[ Voor 63% gewijzigd door Runescom op 13-03-2018 22:27 ]

Give 2 Get

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Runescom schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:57:
Ben benieuwd naar de screen protector van OnePlus 3D, heb zo'n bundel besteld inclusief karton case. Morgen komt hij binnen.. 8)7
Kun je ze niet snel mailen om de order aan te laten passen? Oh, nija-edit.

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 13-03-2018 22:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Runescom schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:57:
Ben benieuwd naar de screen protector van OnePlus 3D, heb zo'n bundel besteld inclusief karton case. Morgen komt hij binnen.. 8)7
Carbon case hier nog onopengemaakt in de plastic want boven-en onderkant van het toestel blijven geheel onbeschermd en dat trek ik niet, screen protector na binnenkomst van ander merk in de prullenbak gegooid vanwege brakke touch response. Had zelf dus mega spijt van de bundel maar YMMV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:02
Room42 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 22:10:
[...]

Kun je ze niet snel mailen om de order aan te laten passen? Oh, nija-edit.
Dat lukte helaas niet meer.. :-( Achja, ik zie wel hoe hij er uit ziet.. Hopelijk in het echt beter als op de plaatjes.. :)

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMarkie
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
kevinkrs schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 09:03:
Gisteren de dbrand skin op de OnePlus 5T geplakt, kostte ongeveer ruim een uur maar hij zit perfect.

[afbeelding]
Hoe bevalt ie verder? Voelt ie lekker aan, is ie stevig ivm bescherming van het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
kevinkrs schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 09:03:
...
Ben ook wel benieuwd.

Liefst zou ik 'm houden as-is (de rode versie) maar hij heeft nul komma nada grip, dus dat gaat vroeger of later fout.
Lijkt me een verbetering wat betreft grip, klopt dat inderdaad?

PS: één skin kwalificeert natuurlijk niet voor free shipping bij dbrand. :/ *knip*. Hoewel goed bedoeld, zijn samen koop acties niet toegestaan op Tweakers.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 20-03-2018 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:47
MMarkie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:26:
[...]

Hoe bevalt ie verder? Voelt ie lekker aan, is ie stevig ivm bescherming van het toestel?
Hoe voelt zeker stevig aan, toch is het naar mijn mening nog een beetje slipperig maar veel beter dan het toestel zonder hoesje oid. Wat mij wel opvalt is dat de black dragon skin een beetje plakkerig is. Elke keer als ik mijn telefoon gebruik kan ik gelijk mijn handen wassen... Verder bevalt hij wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik gebruik hem inderdaad met de meegeleverde 'case'. Die is lekker stroef in de hand maar glad in de broek, hoe vies dat ook klinkt :D Normaal ben ik niet van de hoesjes maar deze telefoon zelf is mij veel te glad. Maar wat ik zeg, dit hoesje voldoet al prima in gebruiksgemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
@MMarkie en @MyrddinLXXIIX ik heb ook net als kevinkrs van dBrand de (rode) dragon skin. Heb al jaren skins op mijn telefoon en deze is toch wel erg prettig moet ik zeggen. Qua bescherming zal het niet tegen valschade beschermen, maar wel tegen krassen en dergelijke. Wat ik ook als voordeel ondervind ten opzichte van een hoesje is dat de telefoon niet nóg groter wordt. En het ziet er gewoon gaaf uit. Krijg regelmatig de vraag/opmerking wat voor telefoon ik heb en waar ze de skin kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMarkie
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Bedankt voor de reacties. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
Plakkerig... mmm, klinkt niet zo fijn. Maar verdwijnt vanzelf wel zou ik verwachten.

Maar mooi is 'ie wel, zet hem op de shortlist.
Bedankt voor de foto en reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Ik heb laatst via bol.com een dashcharger en een oneplus type c kabel besteld. Echter laadt deze dus niet snel op. Ik moet nog even de type c kabel omwisselen met de kabel die ik bij de telefoon kreeg om te kijken of ik een namaak kabel heb gekregen of dat de dashcharger misschien fake is.

Ik wil dus heel graag nog een officiele tweede dashcharger en type c kabel bestellen die dashcharge aan kan! Ik heb destijds niet via de officiele oneplus site besteld ivm 20 euro verzendkosten.

Wie weet waar ik nog meer officiele accesoires kan bestellen?

*Edit* ik zie nu dat ik priority shipping aan had gevinkt. Normale verzending is 6/7 euro dus ga dat maar doen denk ik*

Nog steeds prijzig maar wel orginele kabel die snel laadt.

[ Voor 13% gewijzigd door b3ta op 05-04-2018 07:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
b3ta schreef op donderdag 5 april 2018 @ 07:05:
Heb gewoon op Aliexpress zo'n kabel besteld, meteen een langere (1.5m) aangezien de bijgeleverde wayyy te kort is, kwam uit op 5 Euro of zo incl. verzenden en deze laadt ook gewoon snel, via Dash charge, op.

Belachelijke prijzen in de originele OP store, zal daar niet gauw nog eens iets bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
b3ta schreef op donderdag 5 april 2018 @ 07:05:
Ik heb laatst via bol.com een dashcharger en een oneplus type c kabel besteld. Echter laadt deze dus niet snel op. Ik moet nog even de type c kabel omwisselen met de kabel die ik bij de telefoon kreeg om te kijken of ik een namaak kabel heb gekregen of dat de dashcharger misschien fake is.

Ik wil dus heel graag nog een officiele tweede dashcharger en type c kabel bestellen die dashcharge aan kan! Ik heb destijds niet via de officiele oneplus site besteld ivm 20 euro verzendkosten.

Wie weet waar ik nog meer officiele accesoires kan bestellen?

*Edit* ik zie nu dat ik priority shipping aan had gevinkt. Normale verzending is 6/7 euro dus ga dat maar doen denk ik*

Ik maak als extra kabel en lader gewoon gebruik van eentje via AliExpress. Stukken goedkoper en werkt prima..

https://www.aliexpress.co...le-phone/32763951774.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

En die kabels laden net zo snel op als de orginele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
b3ta schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:59:
En die kabels laden net zo snel op als de orginele?
Ja. Gebruik het als reserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

en de kwaliteit is soort gelijk of is dat verwaarloosbaar?
De kabel die ik dus via Bol.com besteld heb is dus gewoon een goedkoop aftreksel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
b3ta schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:02:
en de kwaliteit is soort gelijk of is dat verwaarloosbaar?
De kabel die ik dus via Bol.com besteld heb is dus gewoon een goedkoop aftreksel...
Het is gewoon exact dezelfde kabel. Heb je op de link geklikt?

Quote mij de volgende even, want dan hoef ik niet telkens naar dit topic om te checken ;).

[ Voor 14% gewijzigd door Anonymoussaurus op 05-04-2018 11:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Anonymoussaurus schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:14:
[...]

Het is gewoon exact dezelfde kabel. Heb je op de link geklikt?

Quote mij de volgende even, want dan hoef ik niet telkens naar dit topic om te checken ;).
Uiteraard, maar ik ben altijd wantrouwig met producten van Aliexpress :) chinees en namaak gaan hand in hand. Maar bedankt voor tip ik zal er eens 1tje bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de geïnteresseerden die de OnePlus Bullets V2 overwegen: ik heb zojuist een review gepubliceerd (die eigenlijk eerder had moeten komen :+).

productreview: OnePlus Bullets (V2) (Zwart) review door Anonymoussaurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

NmR schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:39:
Heb ze zelf niet, maar voor dat geld heb je ze ook hier:
https://nl.aliexpress.com...chText=oneplus+bullets+v2

Zelf gebruik ik KZ ATE's. Ze bevallen zo goed dat ik er nog een heb nabesteld met een mic.
https://nl.aliexpress.com...96d8ab1&priceBeautifyAB=4

Let op bij de laatste link, mocht je bestellen. Het zijn 4 verschillende earphones mét en zonder mic!
Erg goed tip dit! Ik heb de ATE versie mét MIC besteld, ben erg benieuwd.

Ook een OnePlus SandStone case besteld en ontvangen :

https://www.aliexpress.co...one-plus/32858026478.html

Aanradertje, maakt de telefoon nét even wat meer hanteerbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door EquiNox op 24-04-2018 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Na lang twijfelen heb ik de honeycomb skin besteld van slickwraps. Erg mooie skin die ook wel degelijk meer grip geeft. Deze laat ik voorlopig even zitten. Het opbrengen is relatief eenvoudig (lees: zonder spray). Helaas zitten er nog wel iets van kleine bubbels aan de achterkant, maar het licht moet er net op een bepaalde manier opvallen wil je het zien. De randen met skins zijn altijd wat priegelen. Denk dat dit een skin is die ik in de toekomst wel vaker zal bestellen als dat nodig blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

NmR schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 16:55:

Nu maar even naar [OnePlus 5T] Het grote Accessoires Topic op zoek naar betere bescherming (die niet te bulky en lelijk is)..

Edit:
Excuus, zie nu dat ik dit misschien beter in [OnePlus] RMA & Support had kunnen posten.
Half jaar nu met de Tudia Merge, je kan het bulky vinden maar ik vind het fijn dat het wat voorstelt dat je in handen hebt. Bescherming is uitstekend en case blijft mooi 👌
Verplaatst naar het accessoires topic.

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 03-05-2018 19:43 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR

NmR

aardbeix15 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 18:53:
[...]

Half jaar nu met de Tudia Merge, je kan het bulky vinden maar ik vind het fijn dat het wat voorstelt dat je in handen hebt. Bescherming is uitstekend en case blijft mooi 👌
[mbr] Verplaatst naar het accessoires topic. [/]
Ja dat is voor mij nog een stapje te ver. Hiervoor had ik nooit cases, maar bij de 5T moest het wel omdat het zo'n glad toestel is.De dunne, gammele Sandstone case was dus al een concessie, maar denk dat ik de rode siliconen case van hun eens ga proberen. Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 11:07
Ik heb 2 originele oneplus 5t screen protectors en een paar via aliexpress gekocht maar tot heden nog niet tevreden.
Met de originele van oneplus had ik op bepaalde hoeken dat hij niet goed bleef plakken.
Bij de eerste had ik dit probleem, kreeg toen een nieuwe van oneplus maar deze had hetzelfde.
Alles was goed schoongemaakt en zat recht op z'n plek.
Tevens reageerde hij onderin niet altijd lekker wss omdat die aan de zijkanten "halo" had.

Heb nu een plastic screen protector maar is zacht en blijven krassen in staan tevens lijkt het net een spiegel.

Dus ik ben opzoek naar een nieuwe screen protector, liefst zo vol mogelijk zodat je niet ziet dat er een protector op zit.
Touch screen moet goed werken en zo min mogelijk reflectie.
Iemand tips? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NmR

NmR

xeoMe schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:53:
Ik heb 2 originele oneplus 5t screen protectors en een paar via aliexpress gekocht maar tot heden nog niet tevreden.
Met de originele van oneplus had ik op bepaalde hoeken dat hij niet goed bleef plakken.
Bij de eerste had ik dit probleem, kreeg toen een nieuwe van oneplus maar deze had hetzelfde.
Tevens reageerde hij onderin niet altijd lekker wss omdat die aan de zijkanten "halo" had.

Heb nu een plastic screen protector maar is zacht en blijven krassen in staan tevens lijkt het net een spiegel.

Dus ik ben opzoek naar een nieuwe screen protector, liefst zo vol mogelijk zodat je niet ziet dat er een protector op zit.
Heb er een clearplex op laten zetten bij de MediaMarkt. Was er redelijk tevreden mee. Krasjes zie je er niet zo op, maar het materiaal zelf heeft een soort olie-achtig/liquid effect onder een bepaalde hoek.
De folie wordt op maat gesneden en zit aanzienlijk beter dan de originele protector, die bij mij te groot was en niet aansloot op de randen.

Vorige week heb ik m'n telefoon laten vallen, scherm gebarsten en nu in Polen voor reparatie. Als er niet een nieuwe screen protector op zit, dan zal ik waarschijnlijk wel weer even langs de MediaMarkt gaan.

Kosten € 19.99 (dacht ik).

Edit:
Fotootje van het 'olie-achtig/liquid effect'. Je ziet het alleen in reflecties.
https://imgur.com/a/VAHu9rx

[ Voor 3% gewijzigd door NmR op 09-05-2018 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
xeoMe schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:53:

Ik heb de Ultimate Shield Tempered Glass, deze bevalt me beter dan de originele van OnePlus, maar hij is niet perfect. Hij is bv heel iets te klein waardoor de randen van het scherm wegvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Gebruiken jullie een autohouder voor in de auto?

Zoja, welke is wat goed voor de 5T?
Voorheen had ik Brodit.

Ik zie ook wel van die magneethouders, iemand daar ervaring mee?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
GGS_206 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 09:45:

Voorheen had ik Brodit.

Ik heb de Marsee Car Mount van AliExpress, Ik zie dat die nu is uitverkocht, maar die is echt super voor mijn 5t. Nooit geen geklooi meer met die klemmen. Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
GGS_206 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 09:45:

Voorheen had ik Brodit.

Ik heb zowel met een magneet gehad als mount en een klem.
Beide hebben zo hun voor en nadelen. Beide overigens als mount aan de ventilatoruitgang (of hoe nog je zo'n ding?).

Voordeel van de magneet is dat je hem er zo op en aan kan klemmen. Een nadeel is dat je altijd met een magneet op je telefoon of aan het hoesje zit. Dit vind ik estetisch niet zo. Ook omdat de plaatjes bij mij vaak hun kleur los gingen laten en dat zag er dan weer wat slordig uit. Het metalen plaatje tussen het hoesje en de telefoon kan, maar mijn ervaring is dat de telefoon dan minder krachtig wordt vast gehouden, het hoesje soms niet helemaal netjes meer aansloot door de verhoging van de magneet en ik was bang dat het metalen plaatje misschien wat krassen zou gegen op de telefoon.

Een klem heeft niet dat je iets op je telefoon of hoesje moet doen en heeft bovenstaande 'problemen' niet. Wel zet je de telefoon iets minder makkelijk 'vast' en haal je hem iets minder makkelijk er weer uit. Ik heb nu een klem die de perfecte mix is tussen vast klemmen en makkelijk de klem wijder te maken. Een ander nadeel van een klem is dat je wel in de gaten moet houden dat de klem niet op de volume knop komt.

Aan jou de keus wat voor jou het meest passend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
  • Laatst online: 15-09 16:45
Wie heeft een tip voor een goeie screen protector?

Heb nu nog steeds de beschermfolie erop van het begin. Deze begint nu iets los te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:23
Yazoo schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:59:

Heb nu nog steeds de beschermfolie erop van het begin. Deze begint nu iets los te laten.
Zelfde hier. Via Aliexpress screen protectors besteld maar dat was een kansloze poging. De protector was misschien 95% bedekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Yazoo schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:59:

Wil je er eentje van plastic met self healing technology, of eentje van gehard glas.
Volgens mij is bij die laatste het lastig om een goed te vinden, zeker met een hoesje om je telefoon heen. Van die self healing dingen zijn er genoeg goede te vinden. Amazon bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:15
Had zelf de harde van Oneplus zelf. Gisteren mijn telefoon laten vallen en hij is gescheurd. Dus wil eigenlijk een zachte op dit moment. Mede ook omdat met die harde mijn telefoon slecht reageert. Vaak registreert hij het vierkantje en dat is echt super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ik gebruik een organische :
http://s.aliexpress.com/BBFFJJZJ

Even oefenen met plaatsen (je krijgt er 2, inclusief tools), maar werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaell958
  • Laatst online: 15-09 19:08
EquiNox schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 19:03:
Ik gebruik een organische :
http://s.aliexpress.com/BBFFJJZJ

Even oefenen met plaatsen (je krijgt er 2, inclusief tools), maar werkt perfect.
Hier zit ik ook aan te denken, ik heb zowat alle screenprotectors al gehad heb ik het idee, die full covers hebben meestal een cutout van het scherm wat heel hinderlijk is.

Heeft deze hier ook last van?

En plakt hij helemaal over het scherm of alleen de randen.

Gr ( ik zie net dat ze niet van gehard glass zijn...)

[ Voor 4% gewijzigd door michaell958 op 29-08-2018 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
michaell958 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:41:
[...]

Hier zit ik ook aan te denken, ik heb zowat alle screenprotectors al gehad heb ik het idee, die full covers hebben meestal een cutout van het scherm wat heel hinderlijk is.

Heeft deze hier ook last van?

En plakt hij helemaal over het scherm of alleen de randen.

Gr ( ik zie net dat ze niet van gehard glass zijn...)
Deze, van dezelfde fabrikant, is wel van gehard glas. Ik moet hem nog plaatsen dus kan er nog geen feedback op geven.

Een tijdje terug ging het plaatsen van screenprotectors me goed af maar ik heb er nu alweer 3 verpest omdat er toch weer stof onder kwam enzo. Geen idee waarom het nu niet meer lukt. Binnenkort maar een nieuwe poging doen in de badkamer als er wat stoom hangt (zou hierdoor minder stof in de lucht zitten).

[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 29-08-2018 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Die 5D ga ik ook even proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Heb hem er net op gezet. Past goed.
Alleen is het niet handig om hem aan te brengen in een ruimte met stoom.... Zit nu nog wat vocht onder wat je alleen ziet als het scherm aan staat. Hopelijk trekt dat nog weg.

Twee minpuntjes, de zijkanten zit een zwart randje, hierdoor valt er een minimaal stukje van het scherm weg. Wat dat betreft blijft een self healing folie wat mij betreft het beste..
Ook werkt deze screenprotector niet met het originele bij de op5t geleverde hoesje.

Edit:
En er alweer af gehaald. Valt toch net iets teveel scherm weg aan de randen merkte ik met het lezen van tekst op een website. Gelukkig zijn er nog schermprotectors onderweg.

[ Voor 27% gewijzigd door 13art op 29-08-2018 19:39 ]

• michaell958
  • Laatst online: 15-09 19:08
l3art schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:45:
[...]

Heb hem er net op gezet. Past goed.
Alleen is het niet handig om hem aan te brengen in een ruimte met stoom.... Zit nu nog wat vocht onder wat je alleen ziet als het scherm aan staat. Hopelijk trekt dat nog weg.

Twee minpuntjes, de zijkanten zit een zwart randje, hierdoor valt er een minimaal stukje van het scherm weg. Wat dat betreft blijft een self healing folie wat mij betreft het beste..
Ook werkt deze screenprotector niet met het originele bij de op5t geleverde hoesje.

Edit:
En er alweer af gehaald. Valt toch net iets teveel scherm weg aan de randen merkte ik met het lezen van tekst op een website. Gelukkig zijn er nog schermprotectors onderweg.
Ik weet het niet, ik heb zelf ook alleen maar ellende gehad met die k*t screenprotectors als ik eerlijk ben, helaas..... zitten ze erop zijn ze binnen paar dagen stuk als je ze goed heb, zitten er stofjes onder etc trek je ze gelijk er weer af, ik ben er klaar mee ook nu ik dit van jou lees ;)

Ik trap er niet meer in, rommel, gewoon niet als een debiel met je telefoon omgaan en jammer dan als er dagelijkse spoortjes op komen, een telefoon is om te gebruiken totdat hij op is, en dan mieter je ze in de kast :P

Ik heb mijn oneplus nu net jaartje denk, en zitten mini krasjes op, geen dikke zichtbare tijdens het gebruik..

Dusja ben best blij met het scherm van oneplus 5t hij is erg stevig, ik vind dat er bij deze telefoon geen screenprotector nodig is en heb echt geleerd dat een telefoon gebruiksvoorwerp is het maakt mij niet meer zoveel uit ben er nog wel zuinig mee overigens, en snap het heel goed dat we zuinig willen zijn op onze hardware, maar helaas maakt de markt het moeilijk en verkopen ze troep. ( niet alleen met oneplus zo trouwens de meeste iphonetjes van je vriendin met screenprotectors etc zitten ook helemaal onder de krassen en barsten incl screenprotector)

Die hoor je ook niet klagen haha heb er inmiddels 200 euro verder ingestoken xD
Gebruik de telefoons overigens niet met een flipcase, geen sleutels etc bij dezelfde zak als telefoon en met een tudia merge hoesje.

[ Voor 4% gewijzigd door michaell958 op 30-08-2018 00:47 ]

• 13art
Diegene die er het beste op hebben gezeten waren die gene die je 'nat' moest aanbrengen.
Het liefste heb ik wel iets van bescherming om m'n telefoon ook al laat ik mijn telefoon bijna nooit vallen. Heb op de achterkant een tijdje zo'n self healing folie op gehad. Dat is op zich bevallen maar blijft ook niet eeuwig zitten. Ondanks alles zitten er op de achterkant van m'n 5T hele kleine stipjes waarvan ik denk dat het zand oid is geweest wat onder het hoesje is gekomen. Lijken net kleine vet spetter maar dan niet weg te poetsen.

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:23
Kan niks vinden in die topic. Iemand ervaring met easyskinz? Heb er 1 besteld om te proberen.

• 13art
Nee geen ervaring mee. Zo te zien hebben ze voor de hoeken wel een elegantere oplossing dan bij Slickwraps. Gisteren geprobeerd een witte slickwrap op mn 5T te zetten. Gaat prima, behalve de hoeken, die kreeg ik er niet netjes op, randjes sluiten niet netjes op elkaar aan. Die heb ik er dus maar weer af gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:47
l3art schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:15:
Nee geen ervaring mee. Zo te zien hebben ze voor de hoeken wel een elegantere oplossing dan bij Slickwraps. Gisteren geprobeerd een witte slickwrap op mn 5T te zetten. Gaat prima, behalve de hoeken, die kreeg ik er niet netjes op, randjes sluiten niet netjes op elkaar aan. Die heb ik er dus maar weer af gehaald.
Dat had ik ook. Was niet netjes te krijgen, daarna voorzichtjes in de standaard siliconencover gedaan en toen ik 'm een paar dagen later eruit haalde zat het perfect. Raar maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Heeft er iemand hier als eens zelf ergens een nieuwe accu besteld en zelf ingebouwd? Bij oneplus is de accu 8,70 komen nog wel reparatiekosten bij maar het is op zich niet zo duur.

Pagina: 1 2 3 Laatste