CHYI tempered glass erop gehad. Heeft van die matrix dots erop zitten. Voor de rest plakt het wel goed, geen lucht belletjes. Het heeft een dunne zwarte rand, deze zwarte rand is net iets te krap en bedekt misschien een halve mm van het scherm aan de zijkant. Ik had er prima mee kunnen leven. Ook met de matrix dots achtige patroon, maar midden bleef ik een gekke waas zien dat ongeveer 30% van het scherm bedekt dat soms verdwijnt en soms weer terug komt. Ofwel, geen succes.
Fraternize Tempered glass er op gezet, zowel de volledig transparant als de met zwarte rand versie. Bij de transparant variant plakte midden boven rechts niet goed, altijd een witte stuk... beide screenprotectors zelfde resultaat. Bij de zwarte variant plakte zijkant niet helemaal goed, zelfs zo erg dat de hele zijkant met de zwarte rand wit is omdat het niet helemaal plakt. Ofwel, wederom geen succes.
Inmiddels 3 protectors verder dus...
Ook ik heb er maar een ClearPlex screenprotector er op laten zetten bij de MediaMarkt. Na vier keer was het ze gelukt. Eerst zat er stof eronder, toen zat er na een dag nog twee stofjes eronder. eergisteren bij het plakken wederom een stofje. Nu zit het er eindelijk goed op.
Het voelt wel lekker glad, maar het is echt vrij zacht materiaal. Het krast vrij snel, maar oppervlakkige krassen gaan er na een dagje inderdaad vanzelf er weer uit.
Zelf per ongeluk gisteren bij het poetsen iets te fanatiek en te hard gedrukt op het poetsdoekje, ofwel met nagel door een laagje poetsdoekje een kras erin gemaakt. Vrij groot kras. Het lijkt inmiddels wel iets minder te zijn na 24 uur, maar ik vermoed dat deze kras er niet meer helemaal eruit gaat.
Ofwel, beetje gemengde gevoelens nu. Het is erg vet hoe de self-healing oppervlakkige krassen eruit kan halen, maar het materiaal is ook gewoon zo zacht dat het heel makkelijk krast.
Anyway, mede-OP5T bezitters, doe je voordeel met mijn ervaring
[
Voor 35% gewijzigd door
Shiro op 07-02-2018 14:20
]