Vervolg van het Smart Lock bugje.
Het lijkt dus met root te maken te hebben
l3art in "[OnePlus 5T] Ervaringen & Discussie"
Nu heb ik zojuist de TWRP recovery geinstalleerd, dus eens kijken of Smart Lock het nu nog doet.
Ook dan doet Smart Lock het nog steeds. Even een extra reboot om te kijken of het blijft werken. En ja het werkt nog steeds.
Hmm als je niet meteen root installeerd na het installeren van TWRP dan verlies je de custom recoery weer. Nu meteen maar na de recovery SuperSu installeren. Zat in dubio tussen SuperSu en Magisk. Magisk heeft mijn voorkeur, maar die had ik hiervoor en toen werkte Smart Lock niet meer.
En ja, met SuperSu lijkt Smart Lock ook nog te werken. Even een snelle reboot om te kijken of het blijft werken.
Yes, met SuperSu blijft het werken.
Nu nog maar even hetzelfde herhalen voor Magisk, maar ik denk dat ik het antwoord al weet.
Hmmm nu lijkt ook met Magisk SmartLock het te blijven doen.... Even rebooten. En ja hoor, het werkt nog steeds.... Hmmm moet ik nu blij zijn dat het nog steeds werkt of niet omdat we nu nog niet weten wat de oorzaak is...
edit:
Toch iets met Magisk. Na het installeren van een module en een reboot was het weer over met Smart Lock. Kortom je lijkt Magisk te kunnen gebruiken maar zodra modules vanuit magisk zelf geinstalleerd worden lijkt het opeens klaar te zijn met Smart Lock.
[
Voor 28% gewijzigd door
13art op 16-12-2017 20:22
]