Hmmm ik twijfel of ik een custom rom er op zal zetten... Niet omdat het moet maar gewoon omdat het kan. Twijfel nog tussen Omni rom of Liquid Remix... Iemand heel toevallig ervaring met beide? Geloof dat liquid remix nu ook encrypted is, dat scheelt weer extra stappen, van Omni weet ik het niet.
Sowieso ga ik er met een custom rom op achteruit wat camera betreft.
edit:
Beide geprobeerd, maar was niet echt een succes. Waar ik meteen tegenaan liep was dat soms knoppen onderaan weg leken te vallen in bepaalde apps. Wellicht door wat navigatiebalk tweaks, maar goed, werkte dus niet ideaal, camera is niet heel best en traag, vingerafdrukscanner werkte niet altijd even vlot, enz. Dus weer terug naar 4.7.6.
Helaas zo een backup terug zetten gaat niet. Encryptie wordt dan niet meer herkend en het toestel wil de hele boel formatteren. Dat gaan we dus niet doen. Eerst eens proberen om de offciële ob2 er op te zetten en dan terug te gaan naar 4.7.6 zoals
hier vermeld wordt. Werkt dat ook niet, dan heb ik mijn Titanium backups veiligesteld zodat ik alsnog redelijk snel de oude situatie terug heb.
edit2:
Helaas, de telefoon boot wel, maar het patroon wordt niet meer herkend. Dan toch maar de boel formatteren en opnieuw beginnen en de TB backup terug zetten.
[
Voor 58% gewijzigd door
13art op 28-01-2018 17:02
]