Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is vreemd. Echter kan je niets baseren op 1 foto. Bovendien is het nogal vreemd dat heel veel foto's/vergelijking wat anders zeggen dan jouw foto.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de camera vergeleken met die op de LG G5? Zal ik er op achteruit gaan of is het nog steeds een verbetering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-08 15:07
renem schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:29:
[...]

Geloof ik ook niets in, ik heb mijn OnePlus One 3 jaar lang hele nachten aan de lader gehad en aan het eind was de accu nauwelijks slechter dan aan het begin, kon er nog steeds 7 uur SOT mee halen (onder bepaalde omstandigheden dan hè).
Bij mijn One na 3 jaar nog max 2u SOT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-02 21:56
tomas123 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:36:
[...]

Bij mijn One na 3 jaar nog max 2u SOT...
Ik had na 3 jaar nog steeds 4 uur (afhankelijk van wat ik deed) :P Meeste battery drain die ik er mee had was eigenlijk veroorzaakt doordat die heel makkelijk warm werdt vermoed ik.

[ Voor 26% gewijzigd door RobinJ1995 op 01-12-2017 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:35
Huigie schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:46:
Echt, kom nou eens met feiten over dat het hele nacht aan de lader laten liggen slecht is voor je accu...

[...]
Het enige wat je zou kunnen stellen is dat je telefoon in dit geval nadat hij tot 100% is opgeladen steeds 'opnieuw' tot 100% laadt als hij eronder komt. Je hebt dus wel dat hij steeds even gaat opladen en weer stopt in principe.

Of dit echt slecht is, is inderdaad nooit aangetoond. Als je echter geen enkel risico wilt nemen kan je met Dash charge vrij makkelijk voor slapen en na slapen laden.

Veel verschil zal het niet maken, alleen 's nachts opladen is met snel opladen gewoon niet meer nodig (het kán natuurlijk wel) :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinJ1995
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-02 21:56
Broodje_Aap schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:53:
[...]

Is de camera app van Google echt heel veel beter dan die van OnePlus? Zie je dit ook terug in de kwaliteit van de foto? (Door gebruik van AI worden de foto's beter?) Zit dit in de app zelf? Anders dan wil ik ook wel overwegen om de google camera app te downloaden!
Stock camera met HDR: https://www.dropbox.com/s...28Stock%20HDR%29.jpg?dl=0
Google Camera met HDR+: https://www.dropbox.com/s...mera%20HDR%2B%29.jpg?dl=0

"HDR+" lijkt dus een beetje meer saturated te zijn :) Verder zie ik zo direct weinig verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kr4t0s
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 23:00
knip, hoort in accessoires thuis
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:37:
[...]

Doe ik eigenlijk altijd met m'n OnePlus 3 hoor. Hij stopt gewoon met opladen als 'ie vol is. "Overlaadbescherming" heet dat. Zie ook hier: nieuws: Advies brandweer en verzekeraars: laad smartphone niet tijdens slapen...
Ja dat wist ik. Maar bedoel eigenlijk is het dash opladen zelf slechter voor de accu ten opzichte van normaal opladen?

[ Voor 70% gewijzigd door 13art op 01-12-2017 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:39

Broodje_Aap

Professioneel prutser

RobinJ1995 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:21:
[...]

"HDR+" lijkt dus een beetje meer saturated te zijn :) Verder zie ik zo direct weinig verschil.
Bedankt! Ik zie inderdaad dat de Google Camera wat meer saturated is.

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinJ1995 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:21:

Nogmaals (zucht): Je moet ook niet in daglicht vergelijken.. Het enige verschil wat je dan ziet, is dat de post-processing van OnePlus waardeloos is, waardoor je een aquarel-effect krijgt. Bij Google Camera is dit niet aanwezig. Je moet het eens testen in een ruimte met wat minder licht. Daarbij werkt het perfect, zoals in m'n voorbeelden te zien is (de linkjes). Dat komt door het goede algoritme van HDR+ van de Google Camera.

Kan zijn dat het een en ander nog geoptimaliseerd moet worden voor de OnePlus 5T, maar je ziet het zelf bij de linkjes wat voor een verschil het maakt. De OnePlus Camera beschikt alleen over HDR, en niet over HDR+, wat toch wel een verschilletje is.
kr4t0s schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:21:
Ja dat wist ik. Maar bedoel eigenlijk is het dash opladen zelf slechter voor de accu ten opzichte van normaal opladen?
Nee, boeit niet. Hitte wordt opgenomen in de oplader.
Brad Pitt schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:31:
Leuk, maar verschil is gewoon gering :)
In jouw geval wel, maar je ziet het toch met eigen ogen dat het bij anderen wel een verbetering oplevert? Waarom zou je zo hard vasthouden aan die OnePlus applicatie? Heb je wel eens ingezoomd na een foto? Moet je voor de gein maar eens doen.

[ Voor 23% gewijzigd door Anonymoussaurus op 01-12-2017 14:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brad Pitt

Foto's met de Google camera zijn super.

Zo, verder met de andere pluspunten van het toestel!

[Edit] de accudrain is wel immens hoor, snap dat écht niet, eens in de gaten houden. Vanmorgen naar werk met 86 procent, nu nog maar 57 over, heel bizar. SoT nog niet eens één uur, trouwens :/

[ Voor 97% gewijzigd door Brad Pitt op 01-12-2017 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap
  • Laatst online: 24-08 19:39

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Foto's met de Google camera zijn super.

Zo, verder met de andere pluspunten van het toestel!

[Edit] de accudrain is wel immens hoor, snap dat écht niet, eens in de gaten houden. Vanmorgen naar werk met 86 procent, nu nog maar 57 over, heel bizar. SoT nog niet eens één uur, trouwens :/
Ik dacht dat we het over de pluspunten gingen hebben ;), maar ik heb dit zelf nog niet gehad? Heb er zelf nog niet echt op gelet, maar een SoT van 1 uur is niet heel veel... Dat redt die van mij wel...

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De accudrain is wel immens hoor, snap dat écht niet, eens in de gaten houden. Vanmorgen naar werk met 86 procent, nu nog maar 57 over, heel bizar. SoT nog niet eens één uur, trouwens :/
En wat staat er bovenaan je gebruik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:18:
En wat staat er bovenaan je gebruik dan?
Android besturingssysteem :)

Wel custom rom, dus geen kritiek op het apparaat hoor, kan makkelijk daar aan liggen. Vanavond ff verder rommelen, da's meest kicken aspect aan OnePlus imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:26:
Android besturingssysteem :)

Wel custom rom, dus geen kritiek op het apparaat hoor, kan makkelijk daar aan liggen. Vanavond ff verder rommelen, da's meest kicken aspect aan OnePlus imho :)
Ooow :P. Misschien is het een idee om OxygenOS erop te flashen, of beviel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:27:
Ooow :P. Misschien is het een idee om OxygenOS erop te flashen, of beviel je dat niet?
Is een OxygenOS based rom hoor, niet iets als Lineage of zo. Nog nooit dit OS gehad maar het bevalt parima (op ontbreken van softwarematige niet storen na :) ).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Nu ik mijn 5T een week in gebruik heb denk ik dat ik, als ik terug zou gaan naar m'n OP3, nu al constant geïrriteerd zou raken wanneer m'n telefoon niet automatisch unlockt bij het openslaan van de flipcover. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 23:03

tismij

???

bijna besloten om een 5T te bestellen gaan ze in .de dit weekend de pixel 2 XL met 200,- euro korting verkopen, nou weet ik weer niet of toch die moet doen.

Heb al sinds de Nexus 4 mooie kale android maar 740,- is toch nog steeds 240,- meer.

Zucht als ik lang genoeg twijfel kan ik gaan denken over Oneplus 6 vs Google Pixel 3 XL.
Zou toch graag een nieuwe telefoon willen.

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:07
tismij schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:44:
bijna besloten om een 5T te bestellen gaan ze in .de dit weekend de pixel 2 XL met 200,- euro korting verkopen, nou weet ik weer niet of toch die moet doen.

Heb al sinds de Nexus 4 mooie kale android maar 740,- is toch nog steeds 240,- meer.

Zucht als ik lang genoeg twijfel kan ik gaan denken over Oneplus 6 vs Google Pixel 3 XL.
Lekker voor de 5T gaan! (zeg ik als 5T eigenaar :9). Maar serieus, het enige verschil tussen de 5T en Pixel 2 XL is gok ik accuduur, resolutie scherm (wat je toch niet kunt zien) en pixel heeft een betere camera. Als je die zaken 240€ waard vind, dan lekker de Pixel kopen. Ben je geen foto-purist en gebruik je je telefoon om leuke kiekjes te schieten op vakantie. Dan voldoet de camera van de 5T meer dan prima! (ik kom van een Nexus 6P en ben super tevreden over de 5T camera).

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:35
beantherio schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 18:54:
Nu ik mijn 5T een week in gebruik heb denk ik dat ik, als ik terug zou gaan naar m'n OP3, nu al constant geïrriteerd zou raken wanneer m'n telefoon niet automatisch unlockt bij het openslaan van de flipcover. :D
Alleen al terug gaan naar zo'n scherm met grote randen zal wennen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:03
tismij schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:44:

Haha, ik weet precies wat je bedoelt :P Best een hoop geld (ook voor de 5T wel) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 02:38
Welke versie van de Google camera port gebruiken jullie? En welke instellingen zijn dan het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*knip*.
Brad Pitt schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 12:01:
[...]

Links staan reeds in deze thread een stukje terug :) En de "optimale" settings in de thread van die link.

Bereid je maar vast voor op een, hmmm wat zullen we zeggen, "iets" trager dan te verwachten shutter speed maar dat is hier niet bespreekbaar want de Google camera app rulez jeweettoch :P

Net ook maar even de Arnova cam mod getest. Inderdaad, resultaat is beter. Maar je gaat dan van een click-kláár (0.2 sec.) naar een click ... ... ... - ... ... ... klaar (4 sec.) ervaring, hetgeen vaakniet zo handig is :)

https://dl.dropboxusercon...m/IMG_20171202_125753.jpg
https://dl.dropboxusercon...a/IMG_20171202_125819.jpg
Als je in deze thread kijkt: https://forum.xda-develop...-hdr-60fps-video-t3658552 zie je daar heel veel versies staan. Die zouden ook moeten werken voor de OnePlus 5T. Moet je zelf maar even kijken of dat werkt. Bij een aantal builds is ook ZSL ingebouwd. Let er ook op hoe hoog je je HDR+ kwaliteit hebt staan, want dat heeft natuurlijk ook invloed.

[ Voor 90% gewijzigd door rens-br op 04-12-2017 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste paar uren geprutst met de 5T. Ziet er goed uit. Wel nog gewoon worden als voormalig iPhone gebruiker.

Nog een vraagje:

Bij de iPhone kreeg je als je een bericht op whatsapp/instagram kreeg een Rood ballonnetje aan je applicatie met daarin het nummer van berichten. Is er iets gelijkaardig bij Android?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Jazeker. Ik gebruik nova launcher en daar kun je badges instellen per icoon. Ook de plaats en de grote.
Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 14:41:
Eerste paar uren geprutst met de 5T. Ziet er goed uit. Wel nog gewoon worden als voormalig iPhone gebruiker.

Nog een vraagje:

Bij de iPhone kreeg je als je een bericht op whatsapp/instagram kreeg een Rood ballonnetje aan je applicatie met daarin het nummer van berichten. Is er iets gelijkaardig bij Android?

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
*knip*.

Trouwens, als je Lux gebruikt, is de overgang qua helderheid dan mooi en vloeiend of vrij abrupt?

[ Voor 36% gewijzigd door rens-br op 04-12-2017 11:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Danny.G schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:04:
*knip*.

Trouwens, als je Lux gebruikt, is de overgang qua helderheid dan mooi en vloeiend of vrij abrupt?
*knip*.

Lux werkt top.

[ Voor 29% gewijzigd door rens-br op 04-12-2017 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
*knip*.

Wel raar dat OnePlus er blijkbaar nog steeds moeite mee heeft om die automatische helderheid goed onder controle te krijgen. Daar lijken ze al een tijdje wat problemen mee te hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 04-12-2017 11:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Danny.G schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:11:
Heel raar dat OnePlus er blijkbaar nog steeds moeite mee heeft om die automatische helderheid goed onder controle te krijgen. Daar lijken ze al een tijdje wat problemen mee te hebben.
Ja, zeker vaag. Na elke reboot instelling ook weer weg en zo.

https://dl.dropboxusercon...g/VID_20171202_152043.mp4

Slowmo werkt nu ook uitmuntend op dé app 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Ik verwacht mijn toestel maandag en hoewel ik zelf niet zo veel met de camera doe, is dit misschien een goed filmpje voor wat extra vergelijk met de pixel 2.

YouTube: OnePlus 5T vs. Pixel 2 Low Light Camera In-Depth Review!

Edit:
In het kort:
OP5T heeft geen EIS bij foto's en gooit daarom de ISO omhoog wat vaak resulteert in blurry foto's minder detail in low light situaties.

[ Voor 23% gewijzigd door NmR op 02-12-2017 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rhos schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 14:42:
Jazeker. Ik gebruik nova launcher en daar kun je badges instellen per icoon. Ook de plaats en de grote.

[...]
Bedankt voor je antwoord. Standaard lukt dit niet?

Is er een mogelijkheid om je ontvangen whatsapp-foto's niet automatisch op te slaan in je filmrol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:34:
[...]

Is er een mogelijkheid om je ontvangen whatsapp-foto's niet automatisch op te slaan in je filmrol?
Nee en nee :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:54
@Verwijderd filmrol is niet echt een android term.

Wat bedoel je precies? Op een android toestel heb je de standaard galerij app, daar kun je de foto's en video's op het toestel zien. Standaard zie je daarmee elke afbeelding op het toestel,maar volgens mij kun een een nomedia bestandje in folders plaatsen om ervoor te zorgen dat die folder niet in de galerij zichtbaar wordt.

Naast de galerij heb je ook Google Photos.. Daarmee kun je de foto's op het toestel zien, maar dan gecombineerd met alle foto's en video's die je in de cloud hebt opgeslagen. Automatisch uploaden/backuppen van foto's kan je ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt. :D

Kennen jullie een goeie faq of leidraad voor het gebruik van die Nova-launcher want ik ben echt Android-leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:56:
[...]

Bedankt. :D

Kennen jullie een goeie faq of leidraad voor het gebruik van die Nova-launcher want ik ben echt Android-leek.
Als je iets tegen komt gewoon opzoeken met google. Maar zo ingewikkeld is het niet hoor. Je zit hier op tweakers, dus gewoon lekker beetje gaan rommelen en uitproberen zou ik zeggen. Daar leer je ook het meeste en het snelste van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Kan er niet echt aan wennen lijkt het. Druk te vaak op home knop tijdens typen -.-. Wordt een beetje irritant. Ik gebruik SwiftKey, maar er bestaat geloof ik geen functie dat home knop het niet doet (of als spatie werkt) tijdens het typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of je moet de balk met navigatie knoppen gaan verbergen. In dit topic en op XDA is wel terug te vinden hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
[...]
ik denk dat je bedoeld dat foto's niet automatisch gedownload worden? Want dat kun je uitzetten namelijk. Dan kun je zelf bepalen welke je opslaat. En ja, dan staan ze uiteindelijk wel in een aparte map in je galerij app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roccothehelper
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-07 00:06
Hoe is bij jullie de Oleophobic coating? Ik had die glazen screen protector gekocht en er weer af gehaald(3 keer) maar besloot hem er voor altijd af te laten. Nu voelt mijn scherm erg stroef denk dat die protector de coating er af heeft getrokken! Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-ish
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01 17:16
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar er is een petitie gestart ivm tremble op oneplus toestellen

https://www.change.org/p/...ort-project-treble-in-oos

Acties:
  • +1 Henk 'm!
freak-ish schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:12:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar er is een petitie gestart ivm tremble op oneplus toestellen

https://www.change.org/p/...ort-project-treble-in-oos
Is inderdaad al voorbij gekomen: rhos in "[OnePlus 5T] Ervaringen & Discussie"

Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopdroid
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Brad Pitt schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:23:
[...]

Slowmo werkt nu ook uitmuntend op dé app 8)
Ik heb t ff niet gevolgd welke versie jij dan nu hebt? Alles werk op "jouw" versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
joopdroid schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:41:
Ik heb t ff niet gevolgd welke versie jij dan nu hebt? Alles werk op "jouw" versie?
Jazeker. Google app, Magisk, slowmo/60fps plugin, dus kan hier niet besproken worden maar alles werkt nu prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
l3art schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 16:22:
Of je moet de balk met navigatie knoppen gaan verbergen. In dit topic en op XDA is wel terug te vinden hoe.
Als er een toetsenbord zichtbaar is, is de navigatiebalk dat per definitie ook - kan naar mijn weten helaas niet anders. Ongeacht of de navigatiebalk anders altijd op verborgen staat. Zeer irritant, ik druk ook om de haverklap op home i.p.v. spatie... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bllb schreef op zondag 3 december 2017 @ 14:02:
[...]

Als er een toetsenbord zichtbaar is, is de navigatiebalk dat per definitie ook - kan naar mijn weten helaas niet anders. Ongeacht of de navigatiebalk anders altijd op verborgen staat. Zeer irritant, ik druk ook om de haverklap op home i.p.v. spatie... 8)7
Wat ik nog kan bedenken is gaan swipen in plaats van typen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:24
l3art schreef op zondag 3 december 2017 @ 14:22:
[...]

Wat ik nog kan bedenken is gaan swipen in plaats van typen.
Of het toetsenbord iets hoger zetten:
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2rq1wg1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bllb
  • Niet online
renem schreef op zondag 3 december 2017 @ 15:20:
[...]

[afbeelding]
Slim! Wat hoger typt ook nog eens fijner vind ik. Merci! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[afbeelding]
Haha, had het er laatst in een groepsapp nog over wat nu de handigheid was van een vrij verplaatsbaar toetsenbord, maar nu weten we het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Dat kan ook met SwiftKey maar dan is dat floating en dat werkt ook niet helemaal lekker.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:34
[...]

[afbeelding]
Is dat gewoon het gboard? Zo ja, hoe verstel je die van hoogte?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renem
outlandos schreef op zondag 3 december 2017 @ 16:24:
[...]

Is dat gewoon het gboard? Zo ja, hoe verstel je die van hoogte?
Ja, is gewoon het gboard. Als je lang op de komma drukt, komen er 2 icoontjes tevoorschijn. Dan moet je op de rechter drukken. Linker is voor instellingen en de rechter om het toetsenbord qua grootte en positie aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
Andere vraag,; morgen gaan ze weer testen met NL-Alert, staat dat standaard aan op de 5t? Ik heb NL geen idee waar je dat kunt instellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ja, staat standaard aan. Kan je vinden onder netwerk settings.
Settings->Wireless&Networks->More->Emergency broadcasts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
rhos schreef op zondag 3 december 2017 @ 16:13:
Dat kan ook met SwiftKey maar dan is dat floating en dat werkt ook niet helemaal lekker.
Had idd ook even floating geprobeerd, maar met WhatsApp werkt dat idd niet lekker (typ vak blijft beneden). Hier typen op Tweakers is nog wel oké. De onscreen knoppen zitten trouwens ook best wel vlak op elkaar. Beste was geweest als er gewoon knoppen op zwarte deel onderin had gepast (ben blijkbaar nog steeds geen onscreen knoppen gewend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:18

Soul__assasin

de Belbelg

nog mensen last van battery drain? google play services staan op nummer een qua verbruik net voor wifi en scherm...

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap niet waarom mensen zeggen/denken dat als Google Services bovenaan staat dat dit automatisch betekent dat er een drain is.

Even puur hypothetisch: stel je legt je telefoon op tafel en je doet er niks mee. Wat zal er dan denk je bovenaan staan? Inderdaad Google services.

Wat bovenaan staat is oa afhankelijk van hoe je je telefoon gebruikt. De conclusie dat het bovenaan staat en dus een drain is te kort door de bocht en zo kan niemand er iets zinnigs over zeggen. Installeer eerst eens iets al gsam of better battery stats. Hoe gebruik je je telefoon? Hoeveel % per uur verlies je aan accu (bij welk gebruik, en dus ook hoeveel in standby). Dit soort zaken zegt veel meer over je verbruik dan alleen: Google Services staat bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
l3art schreef op maandag 4 december 2017 @ 08:26:
Dit soort zaken zegt veel meer over je verbruik dan alleen: Google Services staat bovenaan.
Volle Mate8, volle 5T. Beiden niet gebruiken. gewoon zo op tafel.

Kijk na een aantal uur: 5T accu way meer gedrained dan de Mate. Zelfde apps, zelfde syncs, zelfde Wifi.

Mate8 red ik gewoon 5 uur SoT in bijv. drie dagen. Met de 5T is 5 uur SoT ook makkelijk haalbaar, maar dan in een korter tijdsbestek omdat deze meer idle drain heeft. Hetgeen ook in talloze andere fora staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op maandag 4 december 2017 @ 08:43:
[...]

Volle Mate8, volle 5T. Beiden niet gebruiken. gewoon zo op tafel.

Kijk na een aantal uur: 5T accu way meer gedrained dan de Mate. Zelfde apps, zelfde syncs, zelfde Wifi.

Mate8 red ik gewoon 5 uur SoT in bijv. drie dagen. Met de 5T is 5 uur SoT ook makkelijk haalbaar, maar dan in een korter tijdsbestek omdat deze meer idle drain heeft. Hetgeen ook in talloze andere fora staat.
Dat zou prima kunnen (naast dat de mate 8 een al grote accu heeft). En zou ook zomaar kunnen dat de Op5t minder goed geoptimaliseerd is. Maar dat was het punt niet. Het punt is dat iemand roept dat Google services bovenaan staat en er dan blind vanuit gaat dat er sprake is van een drain. En dat kan je niet zo stellen.

En om ook even terug te komen op de Mate 8 vs de OP5T vergelijking. Daarmee toon je naar mijn idee niet aan dat er een drain is op de OP5T. De Mate 8 heeft een grotere accu en staat inderdaad bekend om de goede accuduur. Betekend dat dan automatisch dat elk toestel dat een mindere accuduur heeft dan de Mate 8 automatisch een drain heeft? Of is het kwestie van verschil in optimalisatie. Zo kan je wel van elk toestel het beste er uit halen en naast een ander toestel leggen en dan verwachten dat elk toestel weer beter is. Daar gaat niet werken en zo zal je altijd teleurgesteld zijn in een nieuw toestel. Af en toe wat dingen in perspectief zien is realistischer.

Overigens wil ik niet zeggen dat er per definitie geen sprake is van een drain of niet. Dat is niet te bepalen met alleen 'Google services staat bovenaan' of 'De mate 8 doet het beter'

[ Voor 34% gewijzigd door 13art op 04-12-2017 08:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
l3art schreef op maandag 4 december 2017 @ 08:49:
Dat zou prima kunnen (naast dat de mate 8 een al grote accu heeft). En zou ook zomaar kunnen dat de Op5t minder goed geoptimaliseerd is. Maar dat was het punt niet. Het punt is dat iemand roept dat Google services bovenaan staat en er dan blind vanuit gaat dat er sprake is van een drain. En dat kan je niet zo stellen.
Ah, dit is uiteraard helemaal correct ja, bij weinig/geen gebruik is het logisch dat dat bovenaan staat ja (eigenlijk Android systeem, maar dat zal ook wel bedoelt worden neem ik aan).

Wat soms ook wel wil helpen is van Google Play Services de data te clearen (is meestal vele honderden megabytes) en het toestel te herstarten. Dan wordt er initieel wel weer een hoop gedownload en gecached maar zou het kunnen dat de drain de eerste tijd weer wat minder is.

Merk hier wel een soort memory leak van ofwel het OS dan wel een app, nog niet naar gekeken. Bij langere tijd toestel aanhouden zonder reboot is er steeds minder geheugen vrij, ook niet na het clearen van het geheugen. Zal allemaal alsnog wel cache zijn maar had gisteren bijv. nog maar 3.9GB vrij, ondanks nul apps draaiend. Toestel begon ook lastig te multitasken, niet meer als in plop plop plop tussen de apps maar met een pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op maandag 4 december 2017 @ 08:54:
[...]

Ah, dit is uiteraard helemaal correct ja, bij weinig/geen gebruik is het logisch dat dat bovenaan staat ja (eigenlijk Android systeem, maar dat zal ook wel bedoelt worden neem ik aan).

Wat soms ook wel wil helpen is van Google Play Services de data te clearen (is meestal vele honderden megabytes) en het toestel te herstarten. Dan wordt er initieel wel weer een hoop gedownload en gecached maar zou het kunnen dat de drain de eerste tijd weer wat minder is.

Merk hier wel een soort memory leak van ofwel het OS dan wel een app, nog niet naar gekeken. Bij langere tijd toestel aanhouden zonder reboot is er steeds minder geheugen vrij, ook niet na het clearen van het geheugen. Zal allemaal alsnog wel cache zijn maar had gisteren bijv. nog maar 3.9GB vrij, ondanks nul apps draaiend. Toestel begon ook lastig te multitasken, niet meer als in plop plop plop tussen de apps maar met een pauze.
Hebben ze bij OP bij eerdere toestellen ook niet eens zoiets gehad? Overigens als je nog ongeveer 4GB in gebruik zou betekenen nog 2 of 4GB over hebben. Zou genoeg moeten zijn. Maar als je inderdaad zichtbaar merkt dat je toestel trager wordt....
Ben wel benieuwd of dit bij de OP5 zelf ook zo ervaren wordt, of dat dit iets nieuws is voor de 5T. Wat ik ergens wel vreemd zou vinden gezien het v(rijwel) identieke toestellen zijn wat interne hardware betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:43
Kan je de manier hoe je een inkomend gesprek aan neemt (swipe down) of af wijst (swipe up) wijzigen?

Ik heb het niet kunnen vinden in de instellingen.

Bijv. oldschool rode knop en een groene knop om op te drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:48
Modbreak:Ik heb een hoop posts verplaatst naar de prullenbak. Zullen we het gewoon vriendelijk houden?

Nee, standaard zit dat pas in Android 8 en dat heeft de OP5T nog niet.
Supershiva schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:25:
Kan je de manier hoe je een inkomend gesprek aan neemt (swipe down) of af wijst (swipe up) wijzigen?
Standaard is dat geen optie inderdaad. Wellicht kan je een andere dialer uit de Play Store installeren?

[ Voor 31% gewijzigd door rens-br op 04-12-2017 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
:O Google Play Services battery-drained vaak alleen na een update van Google Play Services. Oplossing is, zoals @Brad Pitt al zei: data verwijderen van Google Play Services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:36
roccothehelper schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:06:
Hoe is bij jullie de Oleophobic coating? Ik had die glazen screen protector gekocht en er weer af gehaald(3 keer) maar besloot hem er voor altijd af te laten. Nu voelt mijn scherm erg stroef denk dat die protector de coating er af heeft getrokken! Kan dat?
dat lijkt me niet? ik heb hem zelf niet maar een coating die je eraf kan trekken zou lijkt me na een jaar of zo flink wat slijtager hebben. Is het niet meer een coating zoals ook bij brillenglazen, opgedampt? Ik speculeer hier...

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ik zal even het tipje van de sluier oplichten: morgen of een dezer dagen komt er een nieuwe update die de camera van de OnePlus 5T moet verbeteren, plus nog wat andere verbeteringen. Hier alvast de changelog:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8M6nWs3HcnVYVzK3bV7sjYmh/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:34
@Anonymoussaurus dan is het te hopen dat ze ook de wifi en Bluetooth aanpakken. Is voor mij zo toch niet echt fijn werken zonder wifi.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slaapje schreef op maandag 4 december 2017 @ 17:53:
@Anonymoussaurus dan is het te hopen dat ze ook de wifi en Bluetooth aanpakken. Is voor mij zo toch niet echt fijn werken zonder wifi.
Weet ook niet wat het is, maar anderen lijken er geen last van te hebben. Kijk hier maar eens tussen: https://forums.oneplus.ne...one_model_rom=O2OS+171115

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:34
Anonymoussaurus schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:40:
Ik zal even het tipje van de sluier oplichten: morgen of een dezer dagen komt er een nieuwe update die de camera van de OnePlus 5T moet verbeteren, plus nog wat andere verbeteringen. Hier alvast de changelog:

[afbeelding]
Enkel verbeteringen op het gebied van 4k video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
l3art schreef op maandag 4 december 2017 @ 08:59:
[...]
Hebben ze bij OP bij eerdere toestellen ook niet eens zoiets gehad? Overigens als je nog ongeveer 4GB in gebruik zou betekenen nog 2 of 4GB over hebben. Zou genoeg moeten zijn. Maar als je inderdaad zichtbaar merkt dat je toestel trager wordt....
Ben wel benieuwd of dit bij de OP5 zelf ook zo ervaren wordt, of dat dit iets nieuws is voor de 5T. Wat ik ergens wel vreemd zou vinden gezien het v(rijwel) identieke toestellen zijn wat interne hardware betreft.
Ja geen idee of de eerdere toestellen dit ook hadden, is mijn eerste OnePlus dit :)

Vanmorgen kleine 5GB vrij, nu nog 3. Zie rechtsboven.

https://dl.dropboxusercon...nshot_20171204-092135.jpg

https://dl.dropboxusercon...nshot_20171204-192049.jpg

Vind dat toch vreemd, maar ja, wordt vast opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zich dat het geheugen vol loopt is niet zo gek. Zo kan je juist snel switchen tussen apps omdat ze niet afgesloten hoeven te worden. Alleen zou ik denken dat je toestel niet langzamer moet worden. Eerder juist sneller.

Eerder bij de OP3 was het zo dat het werkgeheugen niet maximaal benut werd waardoor een paar gb gewoon niet benut werd. Dat hebben ze toen aangepast. Nu lijkt het werkgeheugen wel maximaal benut te worden.

[ Voor 32% gewijzigd door 13art op 04-12-2017 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
l3art schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:33:
Op zich dat het geheugen vol loopt is niet zo gek. Zo kan je juist snel switchen tussen apps omdat ze niet afgesloten hoeven te worden. Alleen zou ik denken dat je toestel niet langzamer moet worden. Eerder juist sneller.

Eerder bij de OP3 was het zo dat het werkgeheugen niet maximaal benut werd waardoor een paar gb gewoon niet benut werd. Dat hebben ze toen aangepast. Nu lijkt het werkgeheugen wel maximaal benut te worden.
Welke apps. Alles is gesloten op Gmail, Whatsapp Do Not Disturb en Navbar Apps na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:39:
[...]

Welke apps. Alles is gesloten op Gmail, Whatsapp Do Not Disturb en Navbar Apps na :)
Volgens mij is dat juist een ding binnen Android, je moet geen programma's gaan afsluiten. Android regelt dat zelf allemaal. Juist door alles telkens af te sluiten maak je je telefoon langzamer. Alles moet weer opnieuw opgestart worden en ingeladen worden. Alleen als je merkt dat een app veel energie verbruikt dan kan het handig zijn deze handmatig af te sluiten. Laat Android lekker zelf zijn gang gaan in bepalen wat afgesloten moet worden en wat niet en kijk dan eens wat dat met je toestel doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mooi. Geen memory leak, geen battery drain issues, camera komt goed, alles is zoals het hoort. Hoppa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
outlandos schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:23:
Enkel verbeteringen op het gebied van 4k video?
Volgens die changelog is dat het enige, maar denk niet dat dat zo is. Wellicht dat de uiteindelijke changelog er anders uit komt te zien, want volgens de AMA zouden er begin december inderdaad meerdere verbeteringen komen voor de camera. We gaan het zien :).

[ Voor 10% gewijzigd door Anonymoussaurus op 04-12-2017 21:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leviathius
Een interessante video van BrightTV met een interview met Carl Pei: YouTube: We bezochten de fabriek van OnePlus in China en spraken met mede-opr...

Ohja en er is een Star Wars editie aangekondigd!
YouTube: OnePlus 5T Star Wars Limited Edition

Een witte oneplus 5T met rode sound profile button. Edit: Wordt alleen in india verkocht helaas.
Afbeeldingslocatie: https://cdn3.androidworld.nl/1eea6fa3a1/media/thumbnails/d5/65/d565c738e0d2805756582c369cfc45ea.png

[ Voor 38% gewijzigd door Leviathius op 04-12-2017 22:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leviathius schreef op maandag 4 december 2017 @ 22:17:
Een interessante video van BrightTV met een interview met Carl Pei: YouTube: We bezochten de fabriek van OnePlus in China en spraken met mede-opr...

Een witte oneplus 5T met rode buttons.
[afbeelding]
Had beiden al gezien. Leuke video's, vooral die eerste. Die tweede wordt alleen in India verkocht. Helaas helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Is dat 1 app of 2 zonder komma? En zo ja waarom draait die (of die 2e)?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Iemand de NL Alert op de 5T ontvangen? Ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bllb
  • Niet online
Ja, NL alert ontvangen. Ik schrok me rot, dacht eerst dat ik een virus te pakken had :+ Eerste mobiel waar het bij mij werkt, (niks aan de instellingen aangepast, zo uit de doos).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

Leviathius schreef op maandag 4 december 2017 @ 22:17:

Een witte oneplus 5T met rode sound profile button. Edit: Wordt alleen in india verkocht helaas.
[afbeelding]
Jammer. Nog blij met mijn OP3.
Maar deze had ik wel gewild

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:54
Alert is binnen.Voor het eerst op de 3T en 5T binnengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 02:38
Ik kon het nergens vinden tot nu toe, maar kun je het volume voor meldingen en beltoon apart van elkaar instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Martinspire schreef op maandag 4 december 2017 @ 23:26:
Is dat 1 app of 2 zonder komma? En zo ja waarom draait die (of die 2e)?
Do Not Disturb draai ik omdat OnePlus het niet nodig vindt om een softwarematige Niet Storen in de settings toe te voegen omdat ze ook een (geheel niet naar wens werkende) hardware knoppie hebben om het geluiid te dempen. Dus nu gewoon ingesteld dat ik tussenb 01:30 en 08:00 stilte wil, zonder knop te moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Brad Pitt schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 08:30:
[...]

Do Not Disturb draai ik omdat OnePlus het niet nodig vindt om een softwarematige Niet Storen in de settings toe te voegen omdat ze ook een (geheel niet naar wens werkende) hardware knoppie hebben om het geluiid te dempen. Dus nu gewoon ingesteld dat ik tussenb 01:30 en 08:00 stilte wil, zonder knop te moeten gebruiken.
Hmm. Mja ondertussen had ik vernomen dat onder andere Whatsapp problemen heeft met die instelling.

Zijn er verder nog tools of tips die een nieuwe OnePlus gebruiker moet weten om de overstap beter te maken? Meer tooltjes die je helpen om bepaalde irritaties te voorkomen? Maakt mij niet uit of het inderdaad een extra overruled do-not-disturb tooltje is om iets te fixen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Martinspire schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 08:49:
Hmm. Mja ondertussen had ik vernomen dat onder andere Whatsapp problemen heeft met die instelling.
Geen last van ondervonden tot nu toe :)
Zijn er verder nog tools of tips die een nieuwe OnePlus gebruiker moet weten om de overstap beter te maken? Meer tooltjes die je helpen om bepaalde irritaties te voorkomen? Maakt mij niet uit of het inderdaad een extra overruled do-not-disturb tooltje is om iets te fixen.
Mja Navbar Apps sowieso imho, tot OnePlus zorgt dat een zwarte navigatiebalk tot de mogelijkheden behoort.
(en ook dit werkt helaas niet bij álle apps, maar wel een goede 95% dus beter dan niets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M19425t
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-07-2023
Hoi, heb gister mijn 5t gekregen. Mooi ding. Wat is het laagje dat op het glas zit? Is dat een screen protector?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vUQMKk8.png

Wat een verschil met mijn OP3 zeg... (5:30 SOT)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:57
M19425t schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:42:
Hoi, heb gister mijn 5t gekregen. Mooi ding. Wat is het laagje dat op het glas zit? Is dat een screen protector?
Klopt! :)

BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M19425t
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-07-2023
Ah, blijft dat lang zitten? Is het wel nodig om een extra screen protector te kopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
M19425t schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:11:
Ah, blijft dat lang zitten? Is het wel nodig om een extra screen protector te kopen dan?
Zeker, deze is slechts dun plastic :)

Gorilla Glass helpt niets tegen bijv. zandkorreltjes.

Maar ymmv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bllb
  • Niet online
Hoe bevalt jullie de grootte van het beeldscherm? Ik vind 2:1 tot nu toe niet handiger dan 16:9. De breedte is prima (S8 vond ik te smal) en fijn dat de randen niet gebogen zijn (irriteerde me aan de reflecties van de S8+), maar zo'n hoog scherm vind ik in de praktijk lastig hanteerbaar met één hand, past niet in de meeste broekzakken bij mij en video's kijk ik in 16:9 (bij inzoomen vallen logo's of sommige ondertiteling halverwege van het scherm). OnePlus zou naar mijn mening beter hebben gedaan aan een randloos 16:9 scherm, zodat de mobiel wat minder hoog uitvalt en video's beeldvullend zijn :) (Bestaan er überhaupt randloze 16:9 telefoons :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem9887
  • Laatst online: 29-01 09:44
Weet misschien iemand of er een ruged case voor de oneplus 5T is? Iets als otterbox bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:10
Let even op de andere OP5T topics, zoals [OnePlus 5T] Het grote Accessoires Topic
er zijn wat posts die kant op verplaatst!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR

NmR

Op de OPO was er een instelling (CM) onder 'meldingen' die 'heads-up' of 'zwevende meldingen' heette. Zie ik die hier over het hoofd of zit dat niet in Oxygen?
Erger me aan die van boven komende whatsapp notificaties die je complete statusbalk bedekken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:31
Ook mijn Oneplus is binnen wat een fantastische telefoon. Het scherm is prachtig het toestel is razend snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
NmR schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:04:
Op de OPO was er een instelling (CM) onder 'meldingen' die 'heads-up' of 'zwevende meldingen' heette. Zie ik die hier over het hoofd of zit dat niet in Oxygen?
Erger me aan die van boven komende whatsapp notificaties die je complete statusbalk bedekken.
Heb dat meteen uit gezet.

Alleen een icoon in de status balk plus knipperend ledje was mijns inziens voldoende.

Die notificatie is inderdaad dramatisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR

NmR

Brad Pitt schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:09:
[...]

Heb dat meteen uit gezet.

Alleen een icoon in de status balk plus knipperend ledje was mijns inziens voldoende.

Die notificatie is inderdaad dramatisch :)
Zojuist vind in dit: YouTube: OnePlus 5 | Disable Heads Up Notifications
Zou dit op de 5T niet ook gewoon moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
NmR schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:28:
Zojuist vind in dit: YouTube: OnePlus 5 | Disable Heads Up Notifications
Zou dit op de 5T niet ook gewoon moeten werken?
Beetje hetzelfde, maar vanavond eens proberen wat het daadwerkelijke verschil is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NmR

NmR

Brad Pitt schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:36:
[...]

Beetje hetzelfde, maar vanavond eens proberen wat het daadwerkelijke verschil is :P
Nog beter en het werkt perfect! Heerlijk, geen 'peek' en 'heads-ups' meer! _/-\o_
https://www.reddit.com/r/..._nougat_whatsapp_headsup/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
NmR schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:48:
Nog beter en het werkt perfect! Heerlijk, geen 'peek' en 'heads-ups' meer! _/-\o_
https://www.reddit.com/r/..._nougat_whatsapp_headsup/
Yup, dat doe ik hier ook ja :) Werkt parima, met meerdere apps :P

Pagina: 1 ... 8 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 5T] Rooten & Custom ROM's
- Accessories: [OnePlus 5T] Het grote Accessoires Topic
- Garantie, RMA en terugsturen voor de L1 Widevine update: [OnePlus] RMA & Support
- OnePlus 6: [OnePlus 6] Ervaringen & Discussie