[ Voor 255% gewijzigd door Anonymoussaurus op 12-11-2017 21:11 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 255% gewijzigd door Anonymoussaurus op 12-11-2017 21:11 ]
Die leak is fake.Anonymoussaurus schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:14:
Oke, de OnePlus 5T lijkt dus toch te komen:[afbeelding]
- https://twitter.com/Jacky...s/922105826613055488?s=09
- https://twitter.com/Jacky...s/922162743678992386?s=09
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
https://imgur.com/a/amQLR
Hier de geruchten tot nu toe: Anonymoussaurus in "[OnePlus 5] Ervaringen & Discussie"
[...]
Met de OnePlus 3 hadden ze ook een niet-overkill toestel voor een scherpe prijs. De dual-camera, de markteting reclame met al die bekende acteurs etc in de filmpjes, en andere (nutteloze) toevoegingen maken het toestel duurder.
Ik heb het dan ook niet over de processor: dat moet de beste chip van Qualcomm zijn.
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Heb je een bron? Ik kan namelijk niet vinden dat het fake is.ComputerHoed schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:39:
Die leak is fake.
A new teaser image, given to Android Authority from a trusted source, gives us our best look yet at the OnePlus 5T.
[ Voor 68% gewijzigd door Anonymoussaurus op 23-10-2017 19:04 ]
[ Voor 42% gewijzigd door beyazz06 op 23-10-2017 20:55 ]
[ Voor 186% gewijzigd door beyazz06 op 23-10-2017 20:54 ]
Nee joh. De 5T krijgt echt geen 6.43 inch scherm. Wordt gewoon een 6 incherbeyazz06 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:43:
Deze gaan we volgen! Ik hoop trouwens niet dat het een kopie van de vivo wordt.. Hiernaast hoop ik dat t toestel wat compacter wordt.. Ff opzoeken wat de afmetingen van de vivo zijn!
Eek, dat is groot!
Afmeting vivo: 165.32mm * 80.09mm * 7.45mm
Afmeting Note8: 162.5 mm * 74.8 mm * 8.6 mm
Mocht de 5T daadwerkelijk de afmetingen van de vivo krijgen, haak ik af.. Ik moet iets vergelijkbaars als de X hebben: 140 x 69 x 6.9 mm
beyazz06 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:43:
Deze gaan we volgen! Ik hoop trouwens niet dat het een kopie van de vivo wordt.. Hiernaast hoop ik dat t toestel wat compacter wordt.. Ff opzoeken wat de afmetingen van de vivo zijn!
Eek, dat is groot!
Mocht de 5T daadwerkelijk de afmetingen van de vivo krijgen, haak ik af.. Ik moet iets vergelijkbaars als de X hebben: 140 x 69 x 6.9 mm
De geruchten gaan inderdaad dat het een 6" scherm wordt met een verhouding van 18:9: https://www.gizmochina.co...-tall-6-inch-189-display/Croccifixio83 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:58:
Nee joh. De 5T krijgt echt geen 6.43 inch scherm. Wordt gewoon een 6 incher
Hoi!
Dit heb ik gebaseerd op de verwachting dat ze het toestel tegelijkertijd uitbrengen met de stable Android Oreo (OxygenOS 5.0.0). Voor mij is het namelijk extreem onlogisch om een device met 7.1.1 uit te brengen, en vervolgens, een paar weken/1 maand later, 8.0 te gaan pushen zodat gebruikers wéér een factory reset kunnen doenEWK schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:22:
In de ts staat dat ie android 8.0.0 krijgt. Dat lijkt je sterk, de laatste jaren komt de nieuwe android altijd als update (iig bij het najaarmodel, zoals de 3T).
[ Voor 18% gewijzigd door Anonymoussaurus op 24-10-2017 14:28 ]
Oke, ik hoop het ook hoor maar dat speculeer/ lverwacht je dan niet op basis van het verleden.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:14:
Dit heb ik gebaseerd op de verwachting dat ze het toestel tegelijkertijd uitbrengen met de stable Android Oreo (OxygenOS 5.0.0). Voor mij is het namelijk extreem onlogisch om een device met 7.1.1 uit te brengen, en vervolgens, een paar weken/1 maand later, 8.0 te gaan pushen zodat gebruikers wéér een factory reset kunnen doen. Je wilt toch met een schone lei beginnen?
Vandaar dat ik ik 8.0.0 heb neergezet. Het is dus een verwachting/speculatie.
[ Voor 35% gewijzigd door EWK op 24-10-2017 15:56 ]
Hoi!
Als we kijken naar de eerste Nougat bèta voor de OnePlus 3 en 3T, was dit op 30 november. De stabiele versie is op 31 december uitgekomen. Nu is de eerste bèta al 1,5 maand eerder klaar, namelijk op 16 oktober.EWK schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:55:
[...]
Oke, ik hoop het ook hoor maar dat speculeer/ lverwacht je dan niet op basis van het verleden.
Ze zouden dan nu 2 maanden sneller zijn dan toen, als de 5t begin november uitkomt. Dat extreem onlogische deden ze vorig jaar nog namelijk.
nieuws: OnePlus brengt Android Nougat 7.0-update voor OnePlus 3 en 3T uit
Volgens de specificaties op oppomart heeft de 5T de volgende afmetingen:beyazz06 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:43:
Eek, dat is groot!
Dus met andere woorden wordt het scherm een FHD+ (18:9) en gaat hij toch op Oreo draaien. Ik ben benieuwd wat voor een specificaties hij in het geheel gaat krijgen en of er nog een leuke vernieuwing zoals de ip68 rating bij zit.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:33:
De OnePlus 5T heeft nu ook Antutu bereikt:
https://gizchina.it/2017/...5t-antutu-scheda-tecnica/
[afbeelding]
Daarom zou je bij dit soort veranderingen (geheel andere behuizing en andere schermgrootte) ook echt een andere naam verwachten. En 6 inch is een uitstekende reden om hem Oneplus 6 te noemen, lijkt me.Koen87 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:42:
De Oneplus 3 naar de 3T was in ieder geval niet zo groot met veranderingen.
Punctuality is the politeness of kings
Koen87 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:42:
Dus met andere woorden wordt het scherm een FHD+ (18:9) en gaat hij toch op Oreo draaien. Ik ben benieuwd wat voor een specificaties hij in het geheel gaat krijgen en of er nog een leuke vernieuwing zoals de ip68 rating bij zit.
De Oneplus 3 naar de 3T was in ieder geval niet zo groot met veranderingen.
dreamscape schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:10:
Daarom zou je bij dit soort veranderingen (geheel andere behuizing en andere schermgrootte) ook echt een andere naam verwachten. En 6 inch is een uitstekende reden om hem Oneplus 6 te noemen, lijkt me.
* dreamscape wacht het nieuws nog even af met zijn bijna stervende Oneplus One...
De T staat voor "Turbo". Nu denk je natuurlijk meteen aan een snellere variant van de 5, omdat dit bij de 3T geval was. Persoonlijk zie ik de T gewoon als een algemene, verbeterde variant met dezelfde body. Als de 5T goed in de smaak valt, kan het zomaar zijn dat de OnePlus 6 een 6" 18:9 scherm krijgt, en dan heb je alsnog een 6" OnePlus 6twowheeler schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:51:
Als ik deze leaks zo zie weet ik toch wel zeker dat het deze wordt als vervanging voor m'n one.
Toch ben ik wel benieuwd naar de benaming, het ziet er erg uit als een 5 vanaf de achterkant, en ik denk dat ze ook veel dezelfde onderdelen kunnen gebruiken. Maar of het een echte "T" is. Er zal vast wel weer veel kritiek komen over het feit dat deze zo snel komt, maar ik neem aan dat updaten van de 5 naast deze geen probleem is (bij zelfde chips)
Edit: for the sake of simplicity, we've merged both threads into one thread, and from now on, all beta posts will be like this going forward.
Tja alleen die prijs van de V30..beyazz06 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:48:
[...]
Volgens de specificaties op oppomart heeft de 5T de volgende afmetingen:
157 x 75.4 x 7.25 mm
De LG V30:
151,7 x 75,4 x 7,3 mm
Denk dat ik vanwege afmeting voor de LG V30 zou gaan...
[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 25-10-2017 19:33 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
[ Voor 0% gewijzigd door mpkossen op 26-10-2017 07:36 . Reden: Typo ]
Anoniem: 160310
Gewoon online in de OP store.Anoniem: 160310 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:35:
Dit is wel een interessante ontwikkeling. Zou een mooie opvolger zijn voor mijn Nexus 6P. Hoe zit het doorgaans met de beschikbaarheid van de Oneplus smartphones nadat deze worden gelanceerd? Zijn ze snel verkrijgbaar in Nederland, en enkel los of ook bij de providers?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Wat is er met de prijs van de V30? Icm een 1 jarig t mobile account kost de V30 688 euro. Ik gok dat de 5T 599 euro zal kosten..l3art schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:32:
[...]
Tja alleen die prijs van de V30..
Als ze in de 5T nou ook eens een goede DAC zouden zetten net als de V30 wordt het een geduchte concurrent.
Edit:
Kleine verbetering: heeft het potentie een geduchte concurrent te worden.
Dat is natuurlijk enigzins appels met peren vergelijken. Je vergelijkt een los toestel met de prijs van een toestel bij een abonnement. Neem gewoon de prijs van beide toestellen los, zonder abonnement.beyazz06 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:57:
[...]
Wat is er met de prijs van de V30? Icm een 1 jarig t mobile account kost de V30 688 euro. Ik gok dat de 5T 599 euro zal kosten..
klik
[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 25-10-2017 22:05 ]
Hoezo, of ik nu de 5T los koop of de V30 met abbo heb ik altijd de kosten van de abbo (14,50) en de kosten van het toestel (688 of 600). Per saldo veranderd er dus helemaal niets voor mijl3art schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:59:
[...]
Dat is natuurlijk enigzins appels met peren vergelijken. Je vergelijkt een los toestel met de prijs van een toestel bij een abonnement. Neem gewoon de prijs van beide toestellen los, zonder abonnement.
Zal wel een kromming zijn, zoals bij de Samsung S8 en LG V30.ManIkWeet schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:10:
Die ronde hoeken de je ziet in de meeste plaatjes, is dat een kromming (curve) van het scherm of zijn het echt pixels die weggelaten zijn?
Ik snap deze veelvoorkomende frustratie niet. De op5 is toch niet opeens een slecht toestel als er een 5t uitkomt? Ik heb de 5 niet gekocht omdat ik het niet een enorme verbetering ten opzichte van m'n opo vond (net als die dat was voor m'n Nexus4). De 5t ziet er wel uit als een waardige vervanger.HJR schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:10:
Ik heb een oneplus one gehad, een 3T en nu een 5.
Dit is dus mijn laatste oneplus.
Qua sales marketing maken ze de stomste fout ooit.
Na de 3T had niemand verwacht dat ze nogmaals een T uit zouden brengen. Dit vanwege de skip van de 4.
Ze gaan nu dus ieder half jaar een toestel uit brengen en minder zullen de normale versie kopen, maar altijd wachten op T.
En iedere 6 maanden de prijs wat omhoog.... Nee oneplus ik ben klaair met jullie!
Echt onduidelijk zonder wat perspectief, bedankt voor de ophelderingLouw Post schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:08:
[...]
Zal wel een kromming zijn, zoals bij de Samsung S8 en LG V30.
Dat krijg je hè met die nieuwe 18:9 verhoudingRezje schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:28:
Jammer dat hij zelfs langer wordt dan de huidige 5.
Bijna 16 centimer is echt te veel van het goede.
Niet per se. De V30 met 6" scherm is zelfs korter dan de OP5.Croccifixio83 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:54:
[...]
Dat krijg je hè met die nieuwe 18:9 verhouding
Denk dat je ergens een foutje maakt:Rezje schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:28:
Jammer dat hij zelfs langer wordt dan de huidige 5.
Bijna 16 centimer is echt te veel van het goede.
Maar wel bijna 16cm dusbeyazz06 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:17:
[...]
Denk dat je ergens een foutje maakt:
Specs 5: 154.2 x 74.1 x 7.25 mm
Speca 5t: 157 x 75.4 x 7.25 mm
Verschil in lengte 3 mm...
Ik doe m'n best!Ossi schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:16:
Aaaalllll aboooaaarrrd! The hype train ready to go! *choock choock choock*
Hopelijk wordt dit een betere trein dan de OP5, maar de schermverhouding vind ik nu al niets. Dus go go goede geruchten!
Lijkt me heel erg stug dat ze nu ineens meerdere varianten zullen maken, in plaats gewoon 1 variant die met alle netwerken werkt (global version). Ga maar uit van het laatste.mpkossen schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:57:
Is het overigens niet waarschijnlijker dat een mogelijke 5T minstens dezelfde netwerken ondersteunt als de 5? De netwerken die genoemd worden bij de specificaties zijn die van de non-US versie van de 3(T), welke aanzienlijk minder netwerken ondersteunt dan de 5 (denk aan LTE bands 2,4,12,66 voor bijvoorbeeld T-Mobile US).
Bron: https://oneplus.net/5/specs
Het fijne van de 5 is juist dat er maar één uitvoering is die juist overal ter wereld werkt. Mijn grootste probleem met de 3T is dat 'ie niet in de US werkt (op T-Mobile), dus ik zit te wachten op de 5T.
Na de aankondiging is de telefoon vrijwel direct te bestellen. Let wel op dat dit beperkte aantallen zijn, en het daarna eventjes kan duren. Bij de OnePlus 5 kon je met een early access code de telefoon tijdens de launch bestellen. Verder zijn de telefoons ook te bestellen bij AliExpress, Banggood etc etc. Zie ook hier: [OnePlus 5] Levertijden & PrijzenAnoniem: 160310 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:35:
Dit is wel een interessante ontwikkeling. Zou een mooie opvolger zijn voor mijn Nexus 6P. Hoe zit het doorgaans met de beschikbaarheid van de Oneplus smartphones nadat deze worden gelanceerd? Zijn ze snel verkrijgbaar in Nederland, en enkel los of ook bij de providers?
Dat is de OnePlus 5T niet, maar de OPPO R11S, die volgende week uitkomt
Zie een paar quotes hierboven in dit bericht.Snuurtje schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:08:
Hoe snel na de onthulling was de 3T vorige keer te bestellen?
[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 26-10-2017 17:05 ]
Dat weet ik bijna zeker. Ze moeten ergens in uitblinken en als je die vrij unieke notification slider eraf gaat slopen, ben je niet meer zo uniek. Zelfde verhaal met de 3.5mm jack: bijna elke fabrikant sloopt het eruit.bitshady schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:21:
Ik hoop wel dat ze op de 5T de notification slider en de 3.5mm houden, nog even en dan weten we het zeker
Huawei P30
Na de OnePlus One (5,5") en Nexus 6P (5,7") vond ik het zelf ook wel tijd voor een kleiner toestel. Bediening met één hand kon je op beide wel vergeten en laatstgenoemde paste zelden in m'n broekzak.RobertVDN schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:46:
Ik snap heel die grote schermen hype niet. Ik vind mijn 3T al aan de grote kant om fatsoenlijk met 1 hand te bedienen. Ze kunnen beter een regulier 5,5 inch scherm in een bezel-loze telefoon proppen.
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Idd, ik heb de 3 gekocht in september '16 en het was wel wat frustrerend dat vlak erna de 3T uitkwam. Nu heb ik de 3 onlangs doorgegeven aan m'n vriendin en ik heb in september de 5 gekocht.HJR schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:10:
Na de 3T had niemand verwacht dat ze nogmaals een T uit zouden brengen. Dit vanwege de skip van de 4.
Ze gaan nu dus ieder half jaar een toestel uit brengen en minder zullen de normale versie kopen, maar altijd wachten op T.
En iedere 6 maanden de prijs wat omhoog.... Nee oneplus ik ben klaar met jullie!
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Je weet dat ze de 4 geskipped hebben omdat dit een ongeluksgetal is in China?HJR schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:10:
En iedere 6 maanden de prijs wat omhoog.... Nee oneplus ik ben klaar met jullie!
[ Voor 44% gewijzigd door Nox op 27-10-2017 11:35 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Dit is natuurlijk persoonlijk, zat mensen die de achterkant fijn vinden. "Mega onhandig" en "zoveel concessies" is imho een beetje overdreven.Nox schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:31:
Hier ook de op3. Alleen snap ik niet dat men de fingerprintscanner op de achterkant zet. Mega onhandig. Een ietsiepietsie groter scherm en dan zoveel concessies moeten doen...
Precies, vandaar dat ik me afvroeg waarom de LTE bands van de 3T genoemd worden in de eerste post en niet die van de 5. De 5 is global, de 3T niet.Anonymoussaurus schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:02:
Lijkt me heel erg stug dat ze nu ineens meerdere varianten zullen maken, in plaats gewoon 1 variant die met alle netwerken werkt (global version). Ga maar uit van het laatste.
Omdat de EU versie van de 3T ook alle Nederlandse banden ondersteunt. Als ik neer zou zetten "alle banden worden ondersteund", dan is het minder duidelijk voor de lezer. Nu kun je bekijken welke banden dit zijn.mpkossen schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:48:
Precies, vandaar dat ik me afvroeg waarom de LTE bands van de 3T genoemd worden in de eerste post en niet die van de 5. De 5 is global, de 3T niet.
Waarom is dat fijn? Je moet opeens de achterkant hebben. Hoesjes moeten weer uitsparingen ervoor hebben, in de telefoonhouder kan je hem niet unlocken, op tafel kan je hem niet unlocken... En de 3.5mm die vaak weg valt want het scherm moet groter, de knoppen die weg vallen... Zijn aardig wat concessies voor een klein beetje extra schermGohan040 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:14:
[...]
Dit is natuurlijk persoonlijk, zat mensen die de achterkant fijn vinden. "Mega onhandig" en "zoveel concessies" is imho een beetje overdreven.
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
[ Voor 20% gewijzigd door ABD op 27-10-2017 13:43 ]
Eeuwige discussie dit maar goed. Even te verduidelijking ik heb beide soorten gebruikt en beide hebben voor en nadelen.Nox schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:23:
[...]
Waarom is dat fijn? Je moet opeens de achterkant hebben. Hoesjes moeten weer uitsparingen ervoor hebben, in de telefoonhouder kan je hem niet unlocken, op tafel kan je hem niet unlocken... En de 3.5mm die vaak weg valt want het scherm moet groter, de knoppen die weg vallen... Zijn aardig wat concessies voor een klein beetje extra scherm
[ Voor 4% gewijzigd door Gohan040 op 27-10-2017 14:35 ]
Je kan hem toch zo instellen dat eenmaal verbonden met de carkit dat je hem kan ontgrendelen zonder vingerafdrukscanner, patroon of wat dan ook? Zo ook met wifinetwerken thuis bijvoorbeeld.Nox schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:23:
[...]
Waarom is dat fijn? Je moet opeens de achterkant hebben. Hoesjes moeten weer uitsparingen ervoor hebben, in de telefoonhouder kan je hem niet unlocken, op tafel kan je hem niet unlocken... En de 3.5mm die vaak weg valt want het scherm moet groter, de knoppen die weg vallen... Zijn aardig wat concessies voor een klein beetje extra scherm
Inderdaad, ik heb het wonderlijkewijs tot nog toe altijd voor elkaar gekregen met m'n oneplus one the functioneren. Vingerafdrukscanner is handig, maar we moeten ook niet doen of we het al die jaren ervoor met moeite hebben moeten doen allemaal.l3art schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:43:
[...]
Je kan hem toch zo instellen dat eenmaal verbonden met de carkit dat je hem kan ontgrendelen zonder vingerafdrukscanner, patroon of wat dan ook? Zo ook met wifinetwerken thuis bijvoorbeeld.
Overigens, in de auto mag je je telefoon toch niet gebruiken tijdens het rijden dus is unlocken in een telefoonhouder niet nodig![]()
Los van de SoC, het aantal RAM, en dat de OnePlus 5T waarschijnlijk een tweede 20MP camera krijgt én een grotere accu (3450 mAh). De 5T krijgt ook USB-C waarbij de OPPO R11S een micro-USB aansluiting heeft. Vind ik toch wel wat verschilABD schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:42:
Hier staan de specs van de OPPO R11s en hier zal de OP5T zeer waarschijnlijk op gaan lijken. Wat ik persoonlijk teleurstellend vind is dat de telefoon nog steeds niet stof- en (spat)waterdicht lijkt te worden.
Ik ga niet meer zoveel geld uitgeven aan een telefoon die niet bestand is tegen een regenbui. Fooled me once...
Met veel van die dingen valt te leven denk ik, en misschien ben ik wat te conservatief. Maar imho moet de powerbutton ook de vingerafdrukscanner worden. Als ik mijn telefoon uit mijn zak haal zit die namelijk niet op de achterkant maar aan de zijkant. Probeer maar eensGohan040 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:29:
[...]
Eeuwige discussie dit maar goed. Even te verduidelijking ik heb beide soorten gebruikt en beide hebben voor en nadelen.
Waarom is dat fijn? Je moet opeens de achterkant hebben
Als je toestel uit je zak pakt ligt je vinger al op de achterkant. Als je je toestel gewoon vast hebt ook. dit is dus een non argument.
Hoesjes moeten weer uitsparingen ervoor hebben, klopt, maar dit is ook nodig voor je camera, sterker nog, veel Apple hoesjes hebben logo uitsparingen., maar dit is alleen een reden als je een hoesje gebruikt.
Op tafel kan je hem niet unlocken, met alle mogelijk toevoegingen valt dit ook wel mee. Denk aan smartlock, gezichtsherkenning, iris scanner etc etc.
En de 3.5mm die vaak weg valt want het scherm moet groter, onzin, kijk naar de samsung (s8,s8+,Note, en LG (V30) .,bovendien denk ik dat de 5T deze ook blijft houden.
De knoppen die weg vallen, nee, die zijn onscreen, voordeel is dat je die kan indelen hoe jij zelf prettig vindt.
IMHO is het dus allemaal niet zo erg als dat jij schetst, maar goed zoals ik al zei, het is persoonlijk.
Zie hierboven. En je mag je telefoon niet in de hand houden. Dat is wat anders, even unlocken om je navi tevoorschijn te halen of een ander nummer op te zetten mag wel in de houder.l3art schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:43:
[...]
Je kan hem toch zo instellen dat eenmaal verbonden met de carkit dat je hem kan ontgrendelen zonder vingerafdrukscanner, patroon of wat dan ook? Zo ook met wifinetwerken thuis bijvoorbeeld.
Overigens, in de auto mag je je telefoon toch niet gebruiken tijdens het rijden dus is unlocken in een telefoonhouder niet nodig![]()
[ Voor 15% gewijzigd door Nox op 27-10-2017 15:32 ]
Volgens mij mag dat tegenwoordig zelfs ook niet meer. Je mag niks doen met je telefoon in de auto. Maar dat zou ik nog eens na moeten kijken. Maar volgens mij is bedienen terwijl de telefoon in de houder zit ook niet toegestaan. Best gek, want steeds meer auto's krijgen schermen met touchscreen om klimaat ed te beheersen.Nox schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:31:
[...]
Zie hierboven. En je mag je telefoon niet in de hand houden. Dat is wat anders, even unlocken om je navi tevoorschijn te halen of een ander nummer op te zetten mag wel in de houder.
[ Voor 24% gewijzigd door 13art op 27-10-2017 15:50 ]
Maar waarom dan niet de banden die de 5 ondersteunt listen? Want het is waarschijnlijk dat de 5T deze dan ook ondersteunt.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:50:
[...]
Omdat de EU versie van de 3T ook alle Nederlandse banden ondersteunt. Als ik neer zou zetten "alle banden worden ondersteund", dan is het minder duidelijk voor de lezer. Nu kun je bekijken welke banden dit zijn.
Ooh op die fiets. Is goed. Zal ik vandaag even aanpassen. Dan zal ik meteen het topic even bijwerken met de nieuwste geruchten en nieuwtjes etc.mpkossen schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:46:
Maar waarom dan niet de banden die de 5 ondersteunt listen? Want het is waarschijnlijk dat de 5T deze dan ook ondersteunt.
Namelijk:
FDD LTE: Band 1/2/3/4/5/7/8/12/17/18/19/20/25/26/28/29/30/66
TDD LTE: Band 38/39/40/41
TD-SCDMA: Band 34/39
UMTS(WCDMA): Band 1/2/4/5/8
CDMA EVDO: BC0
GSM: 850/900/1800/1900 MHz
Kanonne, dat is verrektes kut. Die houder maak ik maar niet meer in de nieuwe wagen, zit je aan de radio verwart een agent het met je telefoon. Dat win je nooit voor de rechter.l3art schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:46:
[...]
Volgens mij mag dat tegenwoordig zelfs ook niet meer. Je mag niks doen met je telefoon in de auto. Maar dat zou ik nog eens na moeten kijken. Maar volgens mij is bedienen terwijl de telefoon in de houder zit ook niet toegestaan. Best gek, want steeds meer auto's krijgen schermen met touchscreen om klimaat ed te beheersen.
edit:
Mag dus inderdaad niet meer:
https://nos.nl/artikel/21...-houder-op-dashboard.html
http://www.gsmhelpdesk.nl...auto-nu-volledig-verboden
Maar goed hoe lang dat houdbaar is als auto's zelf met touchscreen worden uitgevoerd kan je je afvragen. Maar goed, terug naar de Oneplus 5T
Aangezien jij hem al in handen lijkt te hebben, zou je er hier foto's van kunnen posten? /sGlowMouse schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:24:
Slechts één major OS-update, FHD+ op een 6" scherm, matige camera, niet waterdicht, kan niet draadloos laden, geen microsd, maar ja, "never settle" he? Stel je voor dat je kunt settlen met een goed toestel, dan zou OnePlus nooit meer wat nieuws verkopen![]()
Zet hem naast de LG G6, Xiaomi Mix 2 of Galaxy S8, en de 5T is erg mager. Met LineageOS hebben ze allemaal een kale android.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Ik probeerde aan te geven dat de 5T zeer waarschijnlijk geen IP certificatie krijgt, itt wat in sommige leaks wordt beweerd, dat is alles.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:13:
[...]
Los van de SoC, het aantal RAM, en dat de OnePlus 5T waarschijnlijk een tweede 20MP camera krijgt én een grotere accu (3450 mAh). De 5T krijgt ook USB-C waarbij de OPPO R11S een micro-USB aansluiting heeft. Vind ik toch wel wat verschil. Eigenlijk komt vrijwel alleen het design overeen.
[ Voor 20% gewijzigd door ABD op 27-10-2017 16:52 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Lisadr op 29-10-2017 13:16 ]
GoT, You have to love it!
Draadloos laden is naar mijn mening alleen maar handig als je poort kapot is, of je kabel kapot is.. Zie het hele nut niet van dat draadloze laden, behalve dat de telefoon weer eens duur wordt.GlowMouse schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:24:
Slechts één major OS-update, FHD+ op een 6" scherm, matige camera, niet waterdicht, kan niet draadloos laden, geen microsd, maar ja, "never settle" he? Stel je voor dat je kunt settlen met een goed toestel, dan zou OnePlus nooit meer wat nieuws verkopen![]()
Zet hem naast de LG G6, Xiaomi Mix 2 of Galaxy S8, en de 5T is erg mager. Met LineageOS hebben ze allemaal een kale android.
[...]
Correct.Lisadr schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:10:
Ik denk dat de 5T dezelfde body heeft als de Vivo X20, 155.9 x 75.2 x 7.2 mm. Ze lijken zo erg op elkaar (gebaseerd op leaks) en zijn van hetzelfde moederbedrijf.
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry overigens als ik dit eerder niet goed genoeg had verwoord. Mijn intentie was puur de thread verbeteren.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:51:
[...]
Ooh op die fiets. Is goed. Zal ik vandaag even aanpassen. Dan zal ik meteen het topic even bijwerken met de nieuwste geruchten en nieuwtjes etc.
Graag gedaan, en jij ook bedankt. Ben wat traag met het doorvoeren van de wijzigingen op het moment (want, dingen).mpkossen schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:17:
[...]
Sorry overigens als ik dit eerder niet goed genoeg had verwoord. Mijn intentie was puur de thread verbeteren.
Dank alvast voor het verwerken!
Punt is wel dat ze voor hun prijsniveau iets moeten, ondanks dat Samsung weer ruimte gemaakt heeft door haar over the top prijsbeleid.Anonymoussaurus schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:03:
[...]
Draadloos laden is naar mijn mening alleen maar handig als je poort kapot is, of je kabel kapot is.. Zie het hele nut niet van dat draadloze laden, behalve dat de telefoon weer eens duur wordt.
En de telefoons van OnePlus zijn prima bestand tegen water: YouTube: oneplus waterproof
Naar mijn mening is het dus ook geen must-have, aangezien m'n OnePlus 3 prima tegen water kan.
[...]
Correct.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Daar ben ik het wel mee eens. Andere fabrikanten verlagen de prijzen van hun flagships sterk, zoals Samsung en bijvoorbeeld LG (al heeft de G6 wat specs van vorig jaar).Señor Sjon schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:04:
Punt is wel dat ze voor hun prijsniveau iets moeten, ondanks dat Samsung weer ruimte gemaakt heeft door haar over the top prijsbeleid.
Nice! Ik begin zo langzamerhand wel hyped te worden voor dit toestel. Vingerafdruk aan de achterkant (mits niet te hoog geplaatst) is prima en ik geef helemaal niks om draadloos laden en het ontbreken van een sd-kaart (koop toch altijd 128GB en dat is RUIM voldoende). Waterdichtheid is leuk maar niet ten koste van fatsoenlijk geluid en de headphone-jack (wat je dus vaak ziet). Als de telefoon maar tegen regen etc. kan. Ermee gaan zwemmen doe ik toch niet.Anonymoussaurus schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:06:
Nou, de tijd is eindelijk aangebroken voor Evan Blass om de eerste render te publiceren:
https://twitter.com/evleaks/status/924969144474357760
[afbeelding]
[...]
Daar ben ik het wel mee eens. Andere fabrikanten verlagen de prijzen van hun flagships sterk, zoals Samsung en bijvoorbeeld LG (al heeft de G6 wat specs van vorig jaar).
Ik ben het helemaal met je eens! Dan stap je al vrij snel over, aangezien je de OnePlus 3T hebtoutlandos schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:18:
Nice! Ik begin zo langzamerhand wel hyped te worden voor dit toestel. Vingerafdruk aan de achterkant (mits niet te hoog geplaatst) is prima en ik geef helemaal niks om draadloos laden en het ontbreken van een sd-kaart (koop toch altijd 128GB en dat is RUIM voldoende). Waterdichtheid is leuk maar niet ten koste van fatsoenlijk geluid en de headphone-jack (wat je dus vaak ziet). Als de telefoon maar tegen regen etc. kan. Ermee gaan zwemmen doe ik toch niet.
Ardj schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:43:
Hmm, ben benieuwd wat het met het prijsniveau van de OP5 doet, als het verlies klein genoeg is ga ik voor een 5T
Los daarvan hoop ik oprecht dat de volume en powerbutton tegenover elkaar komen en niet aan dezelfde kant.
Ik ga uit van het volgende:Lisadr schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:56:
Vraag me af wat ze gaan vragen qua prijs. S8 kost inmiddels 569 euro in Europa en is heel compleet..
499 euro voor de 5T zou mooi zijn, maar ik denk eerder dat ze voor 549 gaan.
Lijkt mij vrij reëel, alleen slaan ze de plak met die prijzen echt volledig mis. De prijs van de S8 is giga gedaald de afgelopen maanden en de OP5T en S8 kosten dan ongeveer evenveel. Ik ben bang dat ze dat geen goed gaat doen voor de verkopen.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:42:
Ik ga uit van het volgende:
- 64GB: 549 euro
- 128GB: 579 euro
Helemaal mee eens. OnePlus heeft het op dit moment echt nodig van de prijs, om zich zo op die manier te kunnen onderscheiden. Wat wel een feit is, en waar OnePlus zich mee onderscheidt van de rest is:rens-br schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:47:
Lijkt mij vrij reëel, alleen slaan ze de plak met die prijzen echt volledig mis. De prijs van de S8 is giga gedaald de afgelopen maanden en de OP5T en S8 kosten dan ongeveer evenveel. Ik ben bang dat ze dat geen goed gaat doen voor de verkopen.
Zou zouden er verstandig aan doen 50 euro daaronder te gaan zitten, zeker gezien de huidige prijs van de S8.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:42:
Hehehe:
https://twitter.com/getpeid/status/925042536124522496
[afbeelding]
[...]
[...]
Ik ga uit van het volgende:
- 64GB: 549 euro
- 128GB: 579 euro
Essential maakte de fout om in mei te presenteren en ergens in augustus/september te leveren met een hoop zoethoudertjes dat ie er echt wel elk moment kon zijn.Lisadr schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:13:
Essential maakte ook de fout om met $799 te komen, als ze gelijk met $549 waren gekomen waren hun sales beter geweest en nu verkopen ze het voor $499.
S8 is in Europa te koop voor 569 euro en met een maand zal dat denk ik < 550 euro worden.
Als de 64GB versie van de 5T 549 euro gaat kosten moeten ze voor 50 goodies erbij doen.
Nice! Thanks, maar heb je ook de originele source voor me?
Anoniem: 160310
Komt beide van dezelfde bron: https://twitter.com/FrankoPalasAnonymoussaurus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:18:
[...]
Nice! Thanks, maar heb je ook de originele source voor me?
En nee, het is niet de eerste: Anonymoussaurus in "[OnePlus 5T] Speculatie & Geruchten"
Ah oke, maar is dus jatwerk van Franko PalasAnoniem: 160310 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:56:
Komt beide van dezelfde bron: https://twitter.com/FrankoPalas
En nog een verwijzing naar 'zijn' leaks. In de afbeelding staat het watermerk @lasaponkar wat volgens mij een account op Weibo is.
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 31-10-2017 17:50 ]
Het is 100% zeker een scherm van Samsung en die wordt dus ook in de Huawei Mate 10 Pro gebruikt, dus jaCroccifixio83 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:58:
Ik hoop echt op hetzelfde scherm als de Huawei Mate 10 Pro heeft. Een Samsung scherm dus is zeker goed mogelijk.
De eerste reviews zijn erg positief over dat scherm.
Precies. En FHD+ is wat mij betreft echt voldoende. Zeker met die kwaliteit. Gaat toch een accutijd opleveren.Croccifixio83 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:58:
Ik hoop echt op hetzelfde scherm als de Huawei Mate 10 Pro heeft. Een Samsung scherm dus is zeker goed mogelijk.
De eerste reviews zijn erg positief over dat scherm.
[ Voor 30% gewijzigd door pimsaint op 01-11-2017 14:29 ]
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Denk dat met die foto meer gewezen wordt richting de portret modus met het onderwerp scherp op de voorgrond en de achtergrond geblurred.Anonymoussaurus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:11:
Pete Lau (de oprichter en CEO van OnePlus) heeft weer een foto gemaakt met de OnePlus 5T:
[afbeelding]
Zo scherp vind ik de foto nou ook weer niet, qua details. Weet niet of Twitter het zoveel comprimeert, want heb geen Twitter.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq