Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-05 21:55

ComputerHoed

Electronica <3

Brad Pitt schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:55:
[...]

Erg off topic maar hoezo dat?
Anders vervalt je garantie.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 10:35
Dat ligt er maar net aan wát er aan garantie geclaimd wordt dus ietsjes generaliserend en niet per se waar.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-05 09:49
Brad Pitt schreef op woensdag 8 november 2017 @ 23:10:
[...]

Dat ligt er maar net aan wát er aan garantie geclaimd wordt dus ietsjes generaliserend en niet per se waar.
Om het toch een beetje on-topic te houden; een OnePlus toestel is na root of custom rom weer helemaal terug te brengen in oude staat. O.a. handig wanneer je het toestel weer wilt verkopen aan een niet-tweaker.

Darentegen heb ik spijt als haren op mijn hoofd dat ik mijn S8 (achteraf onnodig) heb geroot. De e-fuse is nu verbroken dus doei Samsung Pay, Samsung Health and restwaarde.. :(

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Modbreak:Laten we gewoon weer ontopic gaan het het over de op5t hebben. S8 VS op5t mag eventueel in een aankoopadvies topic.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!
autofeather schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:59:
Of juist niet? OnePlus Users will appreciate what's coming = prijs blijft laag?
Dit was ook precies mijn gedachte. Ook vanwege dat laatste gerucht: http://www.techradar.com/...the-same-as-the-oneplus-5
Koen87 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:27:
Dan kunnen we in ieder geval een zeker streep door het draadloos draden halen :)
Aan de ene kant wel jammer, ik vond het geweldig bij mijn Nexus 5. Maar ze hebben wel gelijk. Dash Charge is echt wel top.
Ik snap nog steeds niet waarom draadloos-laden nou zo gewild is. Ik zie er alleen maar nadelen aan:
  1. Je kunt je telefoon niet gebruiken tijdens het opladen;
  2. Telefoon laad aanzienlijk trager op dan bekabeld (5 watt ongeveer, zoals Pete Lau vertelde);
  3. Het brengt extra kosten met zich mee (lees: implementatie + accessoires voor draadloos laden. Het toestel wordt dus duurder en je moet die dure accessoires kopen).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:11
Anonymoussaurus schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:31:
Ik snap nog steeds niet waarom draadloos-laden nou zo gewild is.
Het gemak is toch wel: Niet meer kutten met kabels. Je legt je gewoon op je bureau, nachtkastje, auto of tafel en hij wordt opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rens-br schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:40:
Het gemak is toch wel niet meer kutten met kabels. Je legt je gewoon op je bureau, nachtkastje of tafel en hij wordt opgeladen.
Daar hebben ze verlengsnoeren voor uitgevonden Rens. Ooit van gehoord? :P

Maar goed, is dat de vette meerprijs waard? En oja: je moet ook je mooie aluminium body vervangen voor bijvoorbeeld glas, wat extreem kwetsbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:48:
Maar goed, is dat de vette meerprijs waard? En oja: je moet ook je mooie aluminium body vervangen voor bijvoorbeeld glas, wat extreem kwetsbaar is.
Dat is weer een andere discussie. ;) Ik gaf je alleen maar aan waarom draadloos laden wel handig kan zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Argument wat ik wel eens hoor dat mensen bang zijn dat door de kabel in en uit pluggen de usb poort sneller kapot gaat/slijt. Zelf nog nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:04:
Argument wat ik wel eens hoor dat mensen bang zijn dat door de kabel in en uit pluggen de usb poort sneller kapot gaat/slijt. Zelf nog nooit last van gehad.
Toevallig heeft een vriend van mij dat probleem. De poort van z'n S7 Edge is kapoet en dus gebruikt hij z'n chargingpad om z'n telefoon op te laden. Maar ja, wanneer komt dat nou eigenlijk voor? Of je moet als een achterlijke elke keer die oplader er zo hard in rammen dat je poort zo snel kapot gaat :p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
l3art schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:04:
Daar heb ik zelf ook nog nooit last van gehad. Het lijkt mij zelfs dat de poort wat eerder slijt, omdat er meer stof in blijft zitten.
Tja...Samsung...Do I need to say more? :P

offtopic:
Zit er niet gewoon heel veel stof in? Al een hoop 3,5mm en usb-aansluitingen 'gemaakt' op die manier.

[ Voor 27% gewijzigd door rens-br op 09-11-2017 11:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-05 16:31
Anonymoussaurus schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:31:

Ik snap nog steeds niet waarom draadloos-laden nou zo gewild is. Ik zie er alleen maar nadelen aan:
Handig in de auto. Je stapt in, legt je telefoon neer in het bakje en het begint met opladen. Is een stukje gemak.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lisadr schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:12:
Handig in de auto. Je stapt in, legt je telefoon neer in het bakje en het begint met opladen. Is een stukje gemak.
Handig in de auto. Je hebt je Dash Car Charger in je sigarettenaansteker, prikt de kabel erin en je kunt navigeren en retesnel opladen tegelijk. Is een stukje gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Dash Car Charger moet je eerst kopen. Kabel erin prikken is een extra handeling en niet iedereen heeft een auto zonder navigatie. Meeste mensen hebben ook geen auto met draadloos opladen.

Draadloos opladen is geen noodzaak en zeker geen dealbreaker. Zie Oneplus liever investeren in een betere sensor, zoals een IMX380. Maar vrees dat dezelfde sensor als de R11S en Oneplus 5. Niet slecht, maar ook niet flagship kwaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:16:
Handig in de auto. Je hebt je Dash Car Charger in je sigarettenaansteker, prikt de kabel erin en je kunt navigeren en retesnel opladen tegelijk. Is een stukje gemak.
Nu stap ik maar 2x per dag in en uit mijn auto, maar mij ging dit op gegeven moment toch frustratie opgeven. Elke keer die kabel pakken, telefoon er in, telefoon wegleggen. Daarna aankomen en alles precies tegenovergestelde doen.

Overigens kwam mijn frustratie door het constant verbinden van mijn telefoon met mijn radio met een kabel. Inmiddels een bluetooth-radio, dus nu geen probleem meer. Laden in de auto doe ik toch bijna nooit.

Dan zou draadloos laden echt fijn zijn. :) Overigens eens met @Lisadr het is totaal geen dealbreaker.

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 09-11-2017 13:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 15:29
Anonymoussaurus schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:16:
[...]

Voor in de auto vind ik het echt wel een toevoeging, dat draadloos laden. Telefoon in houder stoppen die draadloos kan laden is een handeling die met één hand kan. Aansluiten van kabels moet toch vaak met twee handen.

Toch hoeft het voor mij ook niet zo. Draadloos laden is leuk bij toestellen die anders het einde van de dag niet halen, zoals mijn Nexus 5. Die ligt overdag op mijn werk gewoon op zijn QI-lader en is dus altijd vrij vol. Met mijn Oneplus One maakt het me verder niks uit. Die haalt het einde van de dag makkelijk en hangt in de nacht gewoon aan de kabel. Bij een eventuele 5T zou ik waarschijnlijk die dash charger in mijn tas stoppen en meenemen om incidenteel even snel bij te laden. Dat 's nachts laden hoeft namelijk niet op hoog vermogen en mag best een paar uur duren. Ik lig dan toch te pitten :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-05 21:42
rens-br schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:22:
[...]

Nu stap ik maar 2x per dag in en uit mijn auto, maar mij ging dit op gegeven moment toch frustratie opgeven. Elke keer die kabel pakken, telefoon er in, telefoon wegleggen. Daarna aankomen en alles precies tegenovergestelde doen.

Overigens kwam mijn frustratie door het constant verbinden van mijn telefoon met mijn radio met een kabel. Inmiddels een bluetooth-radio, dus nu geen probleem meer. Laden in de auto doe ik toch bijna nooit.

Dan zou draadloos laden echt fijn zijn. :) Overigens eens met @Lisadr het is totaal geen dealbreaker.
Werkt Android Auto dan ook draadloos? Dacht van niet.

Overigens vind ik de handeling van een kabeltje er in en er uit doen te verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
outlandos schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:35:
Werkt Android Auto dan ook draadloos? Dacht van niet.
Geen flauw idee. Ik heb gewoon een simpele Bluetooth radio voor muziek + bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZorbaR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-05 15:35
Android Auto werkt enkel via USB.

Keep on running

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
ZorbaR schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:56:
Android Auto werkt enkel via USB.
Dan zou ik sowieso niets hebben aan draadloos opladen in de auto. Nee, doe mij maar lekker de snelheid van dash charge.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• autofeather
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-05 11:46
Je kan nu een 5T winnen als een van de eerste tien. Enige wat je moet doen is je hier inschrijven en een review maken voor de OnePlus community om kans te maken!

https://forums.oneplus.ne...neplus-5t-edition.675876/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

3 Reasons to Attend #ANewView in Person
Lisadr schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:20:
Dash Car Charger moet je eerst kopen. Kabel erin prikken is een extra handeling en niet iedereen heeft een auto zonder navigatie. Meeste mensen hebben ook geen auto met draadloos opladen.

Draadloos opladen is geen noodzaak en zeker geen dealbreaker. Zie Oneplus liever investeren in een betere sensor, zoals een IMX380. Maar vrees dat dezelfde sensor als de R11S en Oneplus 5. Niet slecht, maar ook niet flagship kwaliteit.
rens-br schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:22:

dreamscape schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:27:
Voor in de auto vind ik het echt wel een toevoeging, dat draadloos laden. Telefoon in houder stoppen die draadloos kan laden is een handeling die met één hand kan. Aansluiten van kabels moet toch vaak met twee handen.

Toch hoeft het voor mij ook niet zo. Draadloos laden is leuk bij toestellen die anders het einde van de dag niet halen, zoals mijn Nexus 5. Die ligt overdag op mijn werk gewoon op zijn QI-lader en is dus altijd vrij vol. Met mijn Oneplus One maakt het me verder niks uit. Die haalt het einde van de dag makkelijk en hangt in de nacht gewoon aan de kabel. Bij een eventuele 5T zou ik waarschijnlijk die dash charger in mijn tas stoppen en meenemen om incidenteel even snel bij te laden. Dat 's nachts laden hoeft namelijk niet op hoog vermogen en mag best een paar uur duren. Ik lig dan toch te pitten :)
Oja, want een chargepad is gratis.[/s] Maar goed, als het al zoveel moeite kost om een kabeltje uit je autodeur te pakken en erin te stoppen, wat hooguit 20 seconden duurt.. En oja, sowieso komt het amper voor dat je je telefoon oplaad in de auto (omdat de meesten hem 's nachts opladen).

En nogmaals: lijkt me stug dat je het al die punten waard vind, om 20 seconden sneller je telefoon te kunnen opladen, maar wel een halve keer zo langzaam als met Dash-Charge.
autofeather schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:34:
Je kan nu een 5T winnen als een van de eerste tien. Enige wat je moet doen is je hier inschrijven en een review maken voor de OnePlus community om kans te maken!

https://forums.oneplus.ne...neplus-5t-edition.675876/
Psst.;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:24
Niemand verslaat @Anonymoussaurus met zijn snelheid van nieuwtjes plaatsen! *O* *O*

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:50:

Oja, want een chargepad is gratis.[/s] Maar goed, als het al zoveel moeite kost om een kabeltje uit je autodeur te pakken en erin te stoppen, wat hooguit 20 seconden duurt.. En oja, sowieso komt het amper voor dat je je telefoon oplaad in de auto (omdat de meesten hem 's nachts opladen).
Daar trek je iets te snel een conclusie. Er wordt daar gevraagd wie de telefoon 's nachts wel eens oplaad. Dat is iets heel anders dan dat de meeste 's nachts hun telefoon opladen en dus in de auto niet meer opladen.
Als ik naar mijzelf kijk dan hang ik mijn telefoon eigenlijk altijd aan de lader wanneer ik aan het navigeren ben. Ik kan me zo voorstellen dat er zo nog veel meer zijn die dat doen, ongeacht of de telefoon thuis opgeladen wordt of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leviathius schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:51:
Niemand verslaat @Anonymoussaurus met zijn snelheid van nieuwtjes plaatsen! *O* *O*
Haha, thanks! :D
l3art schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:53:
Daar trek je iets te snel een conclusie. Er wordt daar gevraagd wie de telefoon 's nachts wel eens oplaad. Dat is iets heel anders dan dat de meeste 's nachts hun telefoon opladen en dus in de auto niet meer opladen.
Als ik naar mijzelf kijk dan hang ik mijn telefoon eigenlijk altijd aan de lader wanneer ik aan het navigeren ben. Ik kan me zo voorstellen dat er zo nog veel meer zijn die dat doen, ongeacht of de telefoon thuis opgeladen wordt of niet.
Het meest gekozen antwoord is toch echt "bijna elke nacht wel". Je gaat mij niet vertellen dat "bijna elke nacht" 1 keer per maand is.

[ Voor 13% gewijzigd door Anonymoussaurus op 09-11-2017 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:56:
[...]

Het meest gekozen antwoord is toch echt "bijna elke nacht wel". Je gaat mij niet vertellen dat "bijna elke nacht" 1 keer per maand is.
Je conlusie, bijna iedereen laad 's nachts op DUS in de auto niet, die kan je niet stellen. Sterker nog, die ene vraag zegt niks over of mensen overdag hun telefoon ook nog eens extra opladen. Het gaat puur en alleen over 's nachts opladen. En wat mensen overdag nog aan opladen doen en waar kan je, of mag je uit onderzoeksoogpunt, uit deze vraag niks afleiden.

[ Voor 28% gewijzigd door 13art op 09-11-2017 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zat ook al te denken "hmm, even kijken of er ergens al een afbeelding is verschenen waarbij hij overbelicht is" :p. Goed gespot! Je afbeelding ga ik opnemen in de topic-start. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Actually, yes. Ik heb twee recensie-exemplaren van Philips. Sterker nog, dat gold ook voor die Nexus 5.

Maar goed, daar gaat het niet om. Misschien moet je voordat je zo fel van leer trekt, even goed lezen wat iemand schrijft:
dreamscape schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:27:
Toch hoeft het voor mij ook niet zo.
Dat dus. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-05 18:24
Als we het nu weer over de OnePlus 5T kunnen hebben.. Graag. 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Front-panel OnePlus 5T:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1ApykOPBBPMAJp705QaTb5h0/full.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Anonymoussaurus op 09-11-2017 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommymeerNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-05 11:28
Dubbele front camera?

Wat zou daar het voordeel van zijn?

[ Voor 48% gewijzigd door tommymeerNL op 09-11-2017 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tommymeerNL schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:02:
Dubbele front camera?

Wat zou daar het voordeel van zijn?
Dat is geen dubbele front-camera, maar dat zijn de volgende 3 onderdelen:
  • RGB-omgevingslichtsensor
  • Front-camera
  • Bewegingssensor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Ik vind het ergens wel grappig; we weten namelijk voor 99% reeds hoe de 5t eruit zal zien (zie oppo). Gezien er ook geen nieuwe chips uit zijn, zal deze tevens de 835 krijgen. Qua RAM geheugen zal het ook niet veel veranderd zijn 6/8 GB.

Enige wat overblijft, voor mij, is de prijs. Al verwacht ik daar ook niet extreem veel verschil..

Laat ik overigens de 17e weer een jaartje ouder worden 😚😙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pana
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-05 11:43
[b][message=53194579,noline]
Enige wat overblijft, voor mij, is de prijs. Al verwacht ik daar ook niet extreem veel verschil..
Zou goed moeten komen :-)
https://androidworld.nl/n...t-zelfde-prijs-oneplus-5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beyazz06 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:47:
Ik vind het ergens wel grappig; we weten namelijk voor 99% reeds hoe de 5t eruit zal zien (zie oppo). Gezien er ook geen nieuwe chips uit zijn, zal deze tevens de 835 krijgen. Qua RAM geheugen zal het ook niet veel veranderd zijn 6/8 GB.

Laat ik overigens de 17e weer een jaartje ouder worden 😚😙
Je vergeet nog een paar dingetjes:
  • Er is nog onduidelijkheid over de camera's en het aantal megapixel
  • De grootte van de accu is ook nog niet helemaal duidelijk (alhoewel ik 3450mAh verwacht)
  • En de prijs inderdaad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lisadr
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:41:
[...]

• De grootte van de accu is ook nog niet helemaal duidelijk (alhoewel ik 3450mAh verwacht)
  • En de prijs inderdaad
Ik hoop het niet, maar vrees dat ze dezelfde camera zullen blijven gebruiken. 1/2,8" sensor met 1,0 µm pixel & 1/2,8" sensor met 1,12 µm pixel, beiden zonder OIS.

Gebaseerd op de camera bump zal het helaas niet veel dikker zijn dan de R11S, ofwel <7,5 mm dik met een 3200 a 3500 mAh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-05 14:52
Lisadr schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:17:
[...]

Ik hoop het niet, maar vrees dat ze dezelfde camera zullen blijven gebruiken. 1/2,8" sensor met 1,0 µm pixel & 1/2,8" sensor met 1,12 µm pixel, beiden zonder OIS.

Gebaseerd op de camera bump zal het helaas niet veel dikker zijn dan de R11S, ofwel <7,5 mm dik met een 3200 a 3500 mAh.
Ik snap je angst, alles wijst er inderdaad op. Eigenlijk hoop je er op dat het niet zo is, maar de verwachting is van wel.
Ik laat mij verrassen, de IOS is namelijk wel een gehoord gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:08
Wacht ook ff de camera af, en anders wordt het de mate pro 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Laatst online: 22-05 14:52

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Koen87 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:23:
Poh, daar moest ik mijn chinees weer even voor ophalen... :+
Het blijven echter geruchten, de 16e is niet meer ver weg. We gaan het zien!
Poh, daar moest Google Translate even z'n Chinees weer ophalen... Ehhh :P ;) :+

Natuurlijk blijven het geruchten, en we gaan het inderdaad zien! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 14:41
Wat Lisadr zegt inderdaad. Ze doen het bij mij ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lisadr schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:31:
[...]

Beide links eisen dat ik inlog en ik heb geen weibo account. Heeft Iemand een samenvatting a.u.b.?
Ossi schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:38:
Wat Lisadr zegt inderdaad. Ze doen het bij mij ook niet.
Dan doe je iets niet goed, want zowel op mobiel als desktop werkt het prima hier.

Vertaald van Chinees naar Engels:
Q & A: What is a full screen? (Descriptive language can not be defined by phone model)
There is no harm without comparison. Just took a night view in the hotel, compared with a P, than not know, a surprise, better than just a little bit. But I am sorry to send it, or else it is to attack friends. As an entrepreneur you know ...... (with Luo school)[Ha ha]
Edit: OnePlus 5T verschijnt op Geekbench:

http://browser.geekbench.com/v4/cpu/4810038

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nS3fn1hHNB4uBeYzs157BDqQ/full.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Anonymoussaurus op 10-11-2017 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:41:
[...]

• En de prijs inderdaad
Momenteel gebruik ik nog naar volle tevredenheid de X, ofwel ik verwacht niet dat ik qua camera als accu achteruit zal gaan.

Er is dan ook geen directe nood. Wellicht wordt de 5t um ook niet, who knows! Over een kleine week weten we iig meer :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-05 19:33
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5a0606ff220d3/5a0606ff17deb-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5a06071534373/5a0607152d080-2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5a060761a0421/5a06076197b27-3.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5a06076942b9f/5a06076936343-4.jpg

Bron: http://www.zdnet.de/88317...=5a060661671db867498b478d

Staan nog meer foto's op.

Seems legit. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Step-han op 10-11-2017 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Mooi toestel hoor! Als de camera echt goed blijkt, dan stap ik over van m'n 3T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommymeerNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-05 11:28
erg mooi toestel.

Jammer van de 3.300 mah batterij, die had ik toch iets groter verwacht/gehoopt.

Kunnen we ergens uit opmaken of de camera's nu met OIS zijn?

[ Voor 24% gewijzigd door tommymeerNL op 10-11-2017 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Laatst online: 23-05 13:11
Nog steeds Nougat erop, een iets mindere camera dan waar de geruchten het over hadden en een wat kleinere accu dan gehoopt. Maar evengoed nog mooie specs. Ik denk dat ik de upgrade vanaf m'n OP3 wel aandurf hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bankie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-05 07:45
Wat mij een beetje tegen valt is de brightness test tussen de OP5T, Samsung en de mix 2. Daar lijkt de OP5T toch echt de minste. Ik hoop dat het mee valt en dat het scherm er nu niet gedraaid in zit. Dan zou het een mooie upgrade zijn van m'n OPO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyack
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-04 08:58
tommymeerNL schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 21:40:
erg mooi toestel.

Jammer van de 3.300 mah batterij, die had ik toch iets groter verwacht/gehoopt.

Kunnen we ergens uit opmaken of de camera's nu met OIS zijn?
Er staat wel dat die EIS heeft, maar OIS is nog onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Bankie schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:06:
Wat mij een beetje tegen valt is de brightness test tussen de OP5T, Samsung en de mix 2. Daar lijkt de OP5T toch echt de minste. Ik hoop dat het mee valt en dat het scherm er nu niet gedraaid in zit. Dan zou het een mooie upgrade zijn van m'n OPO.
Viel mij ook op. Misschien out of the box instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-04 21:09
Op de laatste foto: http://www.zdnet.de/88317...d-inbetriebnahme#image=31 staan ze op max brightness. Valt me ook een klein beetje tegen.

Zit ook geen OIS op, wel EIS (ook op 4k film @ 30fps).

[ Voor 24% gewijzigd door ViperNL op 10-11-2017 22:52 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lisadr
Geen OIS, en dezelfde camera als OnePlus 5.

7.3 mm dik met een camera bump en 3.300 mAh accu is een domme zet. Had het 8,0 mm gemaakt met een 4.000 mAh accu. Mensen voelen echt geen verschil tussen 7,3 mm en 8,0 mm, maar wel tussen 3.300 mAh en 4.000 mAh.

Denk dat het vooral een toestel is voor mensen met een telefoon uit 2014 en wellicht 2015 die willen upgraden en geen Samsung willen.

Hier is de 5 vs 5T (is wel mooi en een vooruitgang!)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0eeVL6s.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Lisadr op 10-11-2017 23:20 . Reden: Foto van 5 vs 5T ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dreamscape
Lisadr schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 23:15:
Denk dat het vooral een toestel is voor mensen met een telefoon uit 2014 en wellicht 2015 die willen upgraden en geen Samsung willen.
Lijkt me een ideale opvolger voor mijn Oneplus One inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Lisadr schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 23:15:
Geen OIS, en dezelfde camera als OnePlus 5.

7.3 mm dik met een camera bump en 3.300 mAh accu is een domme zet. Had het 8,0 mm gemaakt met een 4.000 mAh accu. Mensen voelen echt geen verschil tussen 7,3 mm en 8,0 mm, maar wel tussen 3.300 mAh en 4.000 mAh.

Hier is de 5 vs 5T (is wel mooi en een vooruitgang!)
[afbeelding]
Exact dezelfde camera als in de 5? Waarom deed de oprichter dan al die foto's teasen op Twitter die gemaakt zouden zijn met de 5T?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

ViperNL schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:49:
Op de laatste foto: http://www.zdnet.de/88317...d-inbetriebnahme#image=31 staan ze op max brightness. Valt me ook een klein beetje tegen.

Zit ook geen OIS op, wel EIS (ook op 4k film @ 30fps).
Inmiddels weer off-line gehaald op verzoek van Oneplus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
vmb schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:34:
[...]

Inmiddels weer off-line gehaald op verzoek van Oneplus
Hier staat een mirror met alle fotos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:28
outlandos schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 00:13:
[...]

Exact dezelfde camera als in de 5? Waarom deed de oprichter dan al die foto's teasen op Twitter die gemaakt zouden zijn met de 5T?
Zo te lezen is de tele vervangen door een camera voor situaties met minder licht.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cappuccino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-04 00:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperNL
Gebruiken ze dezelfde camera software?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-05 23:15

Deathchant

Don't intend. Do!

Ligt 't aan mij of zijn die foto's nog steeds niet echt geweldig?
Vooral die "zoom" foto's zijn washed out in de details net zoals overall op de OP5.

Ja 2x f/1.7 27mm cameras maar de secondary camera heeft 20mpix maar daardoor kleinere pixels.... En dát zou dus mogelijk moeten maken om betere foto's bij avondlicht te kunnen maken?? Mooie "technologie" hoor :F
Ik snap sowieso niet waarom ze niet gewoon 2 exact dezelfde sensors nemen en dan 1 voorzien van lenzen die écht 50mm representeren zoals de note. Dáár heb je wat aan.

Ik heb nog niks gelezen over die über calibratie van het scherm....

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cappuccino
Ik hoop dat deze foto's niet correct zijn, want met m'n iPhone 6 neem ik foto's van betere kwaliteit :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViperNL
In de video zien de foto's er volgens mij iets beter uit dan op hun website. Ik heb het gevoel dat ze helemaal kapot gecompressed en ge-edit zijn. Er zit op de meeste ook geen exif info meer op, of ge-edit zijn met lightroom.. Misschien is het wel echt kut, maar ik wacht eerst nog even op een serieuze review..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Was toch ook al bij de OP5....

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Is iemand het volgende al opgevallen? De OnePlus 5T heeft namelijk een tekentje voor het ontgrendelen met je gezicht:

https://twitter.com/SehgalHarman/status/929337623067234308

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DOWrmXkV4AA0ZjL.jpg
Zal je weer net zien, is het vrijdag, ben ik van huis, gebeurd er dit! :P

Bedankt voor de bijdrage! :) Ik ga binnenkort (lees: vandaag of morgen) de topic-start even bijwerken.
ViperNL schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:13:
Gebruiken ze dezelfde camera software?
Deathchant schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:35:
Ligt 't aan mij of zijn die foto's nog steeds niet echt geweldig?
Vooral die "zoom" foto's zijn washed out in de details net zoals overall op de OP5.

Ja 2x f/1.7 27mm cameras maar de secondary camera heeft 20mpix maar daardoor kleinere pixels.... En dát zou dus mogelijk moeten maken om betere foto's bij avondlicht te kunnen maken?? Mooie "technologie" hoor :F
Ik snap sowieso niet waarom ze niet gewoon 2 exact dezelfde sensors nemen en dan 1 voorzien van lenzen die écht 50mm representeren zoals de note. Dáár heb je wat aan.

Ik heb nog niks gelezen over die über calibratie van het scherm....
alwaysleft schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:36:
Matige kwaliteit foto's. Zeker vergeleken met de top van de markt. ( iPhone X en Galaxy S8).
ViperNL schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 12:08:
In de video zien de foto's er volgens mij iets beter uit dan op hun website. Ik heb het gevoel dat ze helemaal kapot gecompressed en ge-edit zijn. Er zit op de meeste ook geen exif info meer op, of ge-edit zijn met lightroom.. Misschien is het wel echt kut, maar ik wacht eerst nog even op een serieuze review..
Dit was/is inderdaad ook al zo bij de OnePlus 5 helaas. Dit noemen we het aquarel-effect: [OnePlus 5] Ervaringen & Discussie

Dit heeft met de post-processing van de foto's te maken: [OnePlus 5] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Toevallig niet gewoon unlocken met een foto van je gezicht (wat al lang in Android zit)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Reviewer's kit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CwLKQyuXcieixYM9R4ysM9TP/full.jpg
S_Chief schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:09:
Toevallig niet gewoon unlocken met een foto van je gezicht (wat al lang in Android zit)?
Dat is een mogelijkheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-05 23:15

Deathchant

Don't intend. Do!

@Anonymoussaurus Fijn dan je altijd de moeite neemt om de TS bij te werken. Kudos!

Als't gaat om postprocessing en geen sensor/lens kwaal, dan kan 't met een software update verholpen worden. Zou een andere camera app werken? Ik weet niet hoeveel in de core software verwerkt is en hoeveel er in een app zit... Meestal zijn dit soort dingen wel in de core software verwerkt.

Ik ken OP niet echt goed met hun update beleid, maar de OP5 is er toch al een tijdje en er is naar mijn weten nog steeds niks gedaan aan die klacht dmv software updates. Maakt me huiverig dat ze (te) lang op zich laten wachten.... Jammer als er beter potentieel in de camera zit qua hardware dan wat de software uitroept...

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Good find @ramchek1! Another one of the possible facial recognition feature! #OnePlus5T

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NM17Ur9phurIFDDlZaPFLEUB/full.jpg
Deathchant schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:54:
@Anonymoussaurus Fijn dan je altijd de moeite neemt om de TS bij te werken. Kudos!

Als't gaat om postprocessing en geen sensor/lens kwaal, dan kan 't met een software update verholpen worden. Zou een andere camera app werken? Ik weet niet hoeveel in de core software verwerkt is en hoeveel er in een app zit... Meestal zijn dit soort dingen wel in de core software verwerkt.

Ik ken OP niet echt goed met hun update beleid, maar de OP5 is er toch al een tijdje en er is naar mijn weten nog steeds niks gedaan aan die klacht dmv software updates. Maakt me huiverig dat ze (te) lang op zich laten wachten.... Jammer als er beter potentieel in de camera zit qua hardware dan wat de software uitroept...
Thanks, leuk om te horen! :D

Het kan inderdaad worden verholpen met software-updates. Zelf gebruik ik de Google Camera port: https://forum.xda-develop...-hdr-60fps-video-t3658552. Ik gebruik tegenwoordig alleen nog maar die port en voor filmen gebruik ik die van OxygenOS. Voor de OnePlus 5 is er ook een: Anonymoussaurus in "[OnePlus 5] Ervaringen & Discussie"

Het updatebeleid is wel erg goed vind ik. Kijk maar eens hoe frequent er updates worden uitgebracht:

[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 11-11-2017 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:41:
Good find @ramchek1! Another one of the possible facial recognition feature! #OnePlus5T

[afbeelding]

[...]

Thanks, leuk om te horen! :D

Het kan inderdaad worden verholpen met software-updates. Zelf gebruik ik de Google Camera port: https://forum.xda-develop...-hdr-60fps-video-t3658552. Ik gebruik tegenwoordig alleen nog maar die port en voor filmen gebruik ik die van OxygenOS. Voor de OnePlus 5 is er ook een: Anonymoussaurus in "[OnePlus 5] Ervaringen & Discussie"

Het updatebeleid is wel erg goed vind ik. Kijk maar eens hoe frequent er updates worden uitgebracht:
Ik vind het apparaatje wel stijlvol qua looks. Ik wacht sowieso rustig betrouwbare reviews af, m'n 3T bevalt nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cappuccino
Iemand die een manier weet waar je deze 5T binnenkort kan bestellen, zonder BTW/VAT of met Belgische 21% BTW die ik dan kan terugvragen aan de staat? Ik zie dat dit nogal een moeilijk punt is bij OnePlus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Kom op, doe eens ff niet. Hier hebben we helemaal niks aan. De camera software van OnePlus zit namelijk echt anders in elkaar en beide toestellen presteren bij lange na niet hetzelfde, dat was ook al lang te zien bij de OPPO R11 vs de OnePlus 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:41:
..

Het kan inderdaad worden verholpen met software-updates. Zelf gebruik ik de Google Camera port: https://forum.xda-develop...-hdr-60fps-video-t3658552. Ik gebruik tegenwoordig alleen nog maar die port en voor filmen gebruik ik die van OxygenOS.

..
Ik haal hier niet goed uit of hiermee de camera daadwerkelijk beter presteerd, kan je dat nog aangeven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Ik gebruik die Google Camera port ook op de 3T, maar het is eigenlijk te triest voor woorden dat dit nodig is. Ben bang dat dit inderdaad ook nog steeds voor de 5T geldt... Dan haak ik af

[ Voor 4% gewijzigd door B-Art op 11-11-2017 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakerhetz
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:21
Is het een telefoon of een camera???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=67d9C_ZE8Ig]

Deze gast gaat problemen krijgen... 8)7 _O-

Edit: En weer offline. Volgens mij had hij zelf ook al door dat hij een week voordat het toestel wordt aangekondigd, niet al een unboxing + first impression video mocht uploaden. :+ :+ Maar Danny is niet dom en Danny heeft een kopie van zijn gehele video.

[ Voor 86% gewijzigd door Luca op 11-11-2017 22:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Hebben we al die geruchten ook niet meer nodig. :+

En offline. _O- Wat een pannekoek. Probeert ook iets te veel mkbhd na te doen. :F

[ Voor 45% gewijzigd door S_Chief op 11-11-2017 22:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Danny.G schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 21:51:
[video]

Deze gast gaat problemen krijgen... 8)7 _O-

Edit: En weer offline. Volgens mij had hij zelf ook al door dat hij een week voordat het toestel wordt aangekondigd, niet al een unboxing + first impression video mocht uploaden. :+ :+ Maar Danny is niet dom en Danny heeft een kopie van zijn gehele video.
Linkje? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• bighead
  • Laatst online: 20:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Laatst online: 23-05 13:11
Wie was die recensent? Hij lijkt zelf al te twijfelen of ie het mocht doen: da's niet handig. Ik vraag me wel af onder welke voorwaarden ze dit soort toestellen verstrekken.

Evengoed interessante video. Dat grotere scherm ziet er wel erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-05 20:35
beantherio schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 23:36:
[...]

Wie was die recensent? Hij lijkt zelf al te twijfelen of ie het mocht doen: da's niet handig. Ik vraag me wel af onder welke voorwaarden ze dit soort toestellen verstrekken.

Evengoed interessante video. Dat grotere scherm ziet er wel erg goed uit.
Karl Conrad: YouTube: Karl Conrad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
beantherio schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 23:36:
[...]
Als hij in de video al zijn twijfels uit, dan is wellicht de NDA van Oneplus niet geheel duidelijk of volledig dekkend. Je krijgt zo'n review kit echt niet zonder dat je een NDA tekent met behoorlijke sancties, dus dat heeft hij ook zeker gedaan. Ik heb ook wel eens NDA's ondertekend waar bij nadere beschouwing enorme loopholes in bleken te zitten. Zou me niets verbazen als zoiets hier ook speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Wat ik mijzelf nog wel afvraag, hoe/of de Google app gebruik maakt van de dubbele/tweede camera. Aangezien de Pixel maar over 1 camera beschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
Ben benieuwd in welke kleuren hij beschikbaar wordt bij welke geheugen varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMarco
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:43
Er staat weer een unboxing op YouTube

YouTube: OnePlus 5T UNBOXING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:43

MazeWing

The plot thickens...

En op 16 november wordt de telefoon gepresenteerd alsof niemand nog weet heeft van de 5t, laat staan hoe die er uit ziet...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste camera-review is uitgelekt:

https://heise.de/ct/artik...html?hg=1&hgi=0&hgf=false

De tweede-camera wordt nu gebruikt om beter te presteren in low-light situaties in plaats van te fungeren als telelens.
beyazz06 schreef op zondag 12 november 2017 @ 08:22:
Wat ik mijzelf nog wel afvraag, hoe/of de Google app gebruik maakt van de dubbele/tweede camera. Aangezien de Pixel maar over 1 camera beschikt.
Geen idee, ik heb geen OnePlus 5 (maar een OnePlus 3). Hier krijg je vast wel antwoord op je vraag: [OnePlus 5] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Anonymoussaurus schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:54:
Eerste camera-review is uitgelekt:

https://heise.de/ct/artik...html?hg=1&hgi=0&hgf=false

De tweede-camera wordt nu gebruikt om beter te presteren in low-light situaties in plaats van te fungeren als telelens.

[...]

Geen idee, ik heb geen OnePlus 5 (maar een OnePlus 3). Hier krijg je vast wel antwoord op je vraag: [OnePlus 5] Ervaringen & Discussie
Een redelijke camera als m'n Duits me niet in de steek laat? Vrees dat redelijk onvoldoende voor mij is om de overstap van mijn 3T te rechtvaardigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prijzen OnePlus 5T zijn gelekt en zijn nagenoeg gelijk aan de OnePlus 5:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Cm0XLGMPG3ySc9Itcsbz6GGI/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cBMo4CKLBMgdCd52Vht4GSEP/full.jpg

Omgerekend is dat het volgende:

64/6GB: 433,95 euro
128/8GB: 499,70 euro

Nu zijn dit prijzen in India, dus het omrekenen heeft niet veel toegevoegde waarde denk ik zo.

[ Voor 20% gewijzigd door Anonymoussaurus op 12-11-2017 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-04 09:09
Voor die prijs is het concurrerend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frosty1878
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-04 14:41
voor die prijs leuke vervanger voor mn nexus 6p, alleen jammer dat ie bij levering android 7 draait (nieuws: Duitse site zet per abuis foto's van OnePlus 5T online, voelt als stap terug.

-- keep it clean

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croccifixio83
frosty1878 schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:10:
voor die prijs leuke vervanger voor mn nexus 6p, alleen jammer dat ie bij levering android 7 draait (nieuws: Duitse site zet per abuis foto's van OnePlus 5T online, voelt als stap terug.
Waarschijnlijk met een 'slimme' reden. Zo is de update naar 8.0 Oreo meteen de eerste grote update van de beloofde twee die een nieuw toestel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frosty1878
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-04 14:41
Croccifixio83 schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:12:
[...]

Waarschijnlijk met een 'slimme' reden. Zo is de update naar 8.0 Oreo meteen de eerste grote update van de beloofde twee die een nieuw toestel krijgt.
jzkers, maar weerhoud t mij als direct buy

-- keep it clean

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De OnePlus 5T aankondiging is inmiddels bezig, dus we gaan hier verder: [OnePlus 5T] Ervaringen & Discussie en [OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen.