En opnieuw zijn er renders verschenen. Dit keer van de voor- én achterkant. Ik denk dat we er van mogen uitgaan dat dit het definitieve/kloppende ontwerp is.
Bron:
http://www.247techie.in/2...plus-5t-leaked-image.html
Mijn mening over dat prijsgebeuren:
Ik denk dat het niet ophogen van de prijs een onderdeel is van de marketingstrategie van OnePlus. Door met elk toestel (behalve de OnePlus 3) de prijs op te hogen, en dan weer ineens niets met de prijs te doen, kan je de consument laten denken "zoveel meer, en dat voor dezelfde prijs! Dat moet ik hebben!". Het is misschien ook een beetje water bij de wijn doen voor OnePlus, omdat ze vaak negatief in het nieuws komen met betrekking tot prijs.
En wat betreft VR: Ik vind het persoonlijk nutteloos. VR is nog helemaal niet zo goed doorontwikkeld, en als je goede kwaliteit VR wilt, kan je daarvoor het beste een peperdure PC van bouwen inclusief de peperdure VR-spulletjes die daar bij komen kijken. VR voor de smartphone? Meh. VR lijkt mij het beste op de PC. Telefoons zijn al zo duur. Bovendien slurpt het de accu als een achterlijke leeg.
Señor Sjon schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:25:
Dat zegt niks. O2 kan meer korting hebben gekregen of minder marge nemen.
[...]
Dat R&D verhaal gaat niet op, eerdere 1+-toestellen hadden ook een Oppo tegenhanger. Dat hield ze niet tegen prijzen te verhogen. Door de hoge prijzen van vrijwel alle 2:1 toestellen, verwacht ik hier ook gewoon een hoge prijs.
O2 kan alleen maar minder marge nemen als ze korting krijgen voor bulkaankopen, want je gaat het natuurlijk niet voor goedkoper verkopen dan de fabrikant dat doet. Het is dus én minder marge nemen. "Of" gaat hem niet worden

.
Dat R&D verhaal gaat misschien niet op, maar toch heeft hij wel gelijk. Iedereen weet dat OnePlus weinig kosten heeft aan R&D, omdat ze gewoon de beste bestaande technieken en ontwerpen van hun zusterbedrijven overnemen.
[
Voor 87% gewijzigd door
Anonymoussaurus op 08-11-2017 10:40
]