Acties:
  • +1 Henk 'm!
pimsaint schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:27:
Het blijft natuurlijk speculeren, maar volgens mij is de headphone-jack in de OP5T zo goed als een feit.
[afbeelding]
Had 'em gezien inderdaad. Echter staat daar de OnePlus 5T niet tussen, maar ik denk dat je er van uit kan gaan dat hij wel een headphone-jack krijgt: Anonymoussaurus in 'nieuws: EvLeaks: OnePlus presenteert eind november 5T-smartph...
l3art schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:45:
Denk dat met die foto meer gewezen wordt richting de portret modus met het onderwerp scherp op de voorgrond en de achtergrond geblurred.
Afbeelding is sowieso flink gecomprimeerd gezien het formaat. Dus kwaliteit is weinig over te zeggen.
Ehh, ja, maar een portret modus heeft toch ook te maken met de camera? Het DSLR-effect/portret modus moet juist de indruk wekken dat de voorgrond super scherp is en de achtergrond wazig.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:03
l3art schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:45:
[...]

Denk dat met die foto meer gewezen wordt richting de portret modus met het onderwerp scherp op de voorgrond en de achtergrond geblurred.
Afbeelding is sowieso flink gecomprimeerd gezien het formaat. Dus kwaliteit is weinig over te zeggen.
Klopt niet wat je denkt. Ze doelen weldegelijk op de headphonejack. De tekst die One Plus bij de foto in de tweet heeft staan: ''What do our phones have in common <muziekteken>?''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 17:11
Anonymoussaurus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:17:
[...]
Ehh, ja, maar een portret modus heeft toch ook te maken met de camera? Het DSLR-effect/portret modus moet juist de indruk wekken dat de voorgrond super scherp is en de achtergrond wazig.
Natuurlijk speelt de kwaliteit van de camera's een rol in hoe zo'n portrait er uiteindelijk uit komt te zien, maar het hoeft er niet op de duiden dat de 5T ook betere camera modules krijgt.

Die hele portrait gimmick leunt vooral op algoritmes en uit bijvoorbeeld de APK-port van de Google Camera app blijkt dat OP daar nog heel wat aan kan verbeteren. Die tweede camera is niet per sé nodig voor het goed namaken van een bokeh effect, zo bewijst Google met hun single-camera portrait mode op de Pixel 2.

Stiekem hoop ik dat OP vooral softwarematig aan de sleutel is gegaan en dat OP5 gebruikers hier uiteindelijk ook van mogen genieten :)

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:17:
[...]

Ehh ja, maar je maakte toch ook de opmerking dat de foto weinig detail had? Daar doelde ik met mijn opmerking op. Als ze een foto met detail hadden willen posten hadden ze vast een link naar een volledige resolutie foto geplaatst oid. Hier ligt de focus (denk ik) op het showen van de portret modus.
outlandos schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:23:
[...]

Klopt niet wat je denkt. Ze doelen weldegelijk op de headphonejack. De tekst die One Plus bij de foto in de tweet heeft staan: ''What do our phones have in common <muziekteken>?''
Haha ik reageerde niet op de foto met alle koptelefooningangen, maar op de post er boven, wel een beetje opletten welke post er gequote wordt ;)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Nu worden ze zelfs flauw...
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNj-gxBX4AATneB?format=jpg

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Nee hoor, als je lang genoeg wacht wordt 'ie best sterk.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ik mag dat soort humor wel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:07

Kraz

Saving the world

Het lijkt erop dat er idd een Headphone jack in/aan/op zit

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/O4b5taD.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-10 07:41
Kraz schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:54:
Het lijkt erop dat er idd een Headphone jack in/aan/op zit

[afbeelding]
Als je 9 posts naar boven scrolde, had je gezien dat het al geplaatst was :+

De Hype train is in ieder geval wel goed onderweg! Zal er nog wel wat over blijven wat we niet weten voor de launch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pimsaint schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:25:
Natuurlijk speelt de kwaliteit van de camera's een rol in hoe zo'n portrait er uiteindelijk uit komt te zien, maar het hoeft er niet op de duiden dat de 5T ook betere camera modules krijgt.

Die hele portrait gimmick leunt vooral op algoritmes en uit bijvoorbeeld de APK-port van de Google Camera app blijkt dat OP daar nog heel wat aan kan verbeteren. Die tweede camera is niet per sé nodig voor het goed namaken van een bokeh effect, zo bewijst Google met hun single-camera portrait mode op de Pixel 2.

Stiekem hoop ik dat OP vooral softwarematig aan de sleutel is gegaan en dat OP5 gebruikers hier uiteindelijk ook van mogen genieten :)
Het is een T-versie en er gaan geruchten dat er een betere sensor in komt (een 20 megapixel sensor in plaats van 16). Maar goed, de camera-applicatie van OnePlus boeit me eigenlijk niets meer wat betreft foto's maken.. Alleen voor filmen gebruik ik die van OnePlus. Ik gebruik toch de Google Camera port. Enige puntje is dat de foto's ongeveer 10MB per stuk zijn (niet in alle gevallen natuurlijk).

Sowieso ben ik niet zo'n voorstander van een dual-camera, omdat het de prijs opkrikt en het vaak een wassen neus is. En omdat we dan straks telefoons hebben met 4 front camera's en 8 rear camera's :').
Koen87 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:12:
De Hype train is in ieder geval wel goed onderweg! Zal er nog wel wat over blijven wat we niet weten voor de launch?
Specs blijven een gerucht natuurlijk.. Totdat een of andere betrouwbare bron daarmee komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Anonymoussaurus schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:11:
[...]

Het is een T-versie en er gaan geruchten dat er een betere sensor in komt (een 20 megapixel sensor in plaats van 16). Maar goed, de camera-applicatie van OnePlus boeit me eigenlijk niets meer wat betreft foto's maken.. Alleen voor filmen gebruik ik die van OnePlus. Ik gebruik toch de Google Camera port. Enige puntje is dat de foto's ongeveer 10MB per stuk zijn (niet in alle gevallen natuurlijk).

Sowieso ben ik niet zo'n voorstander van een dual-camera, omdat het de prijs opkrikt en het vaak een wassen neus is. En omdat we dan straks telefoons hebben met 4 front camera's en 8 rear camera's :').
De Google Camera port is ook mijn standaard app voor Foto's.
Echter als ik het concept bekijk wat LG gebruikt, met 1 camera die een groothoeklens heeft, dan vind ik het wel degelijk een leuke feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koen87 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:47:
De Google Camera port is ook mijn standaard app voor Foto's.
Echter als ik het concept bekijk wat LG gebruikt, met 1 camera die een groothoeklens heeft, dan vind ik het wel degelijk een leuke feature.
Dat concept is wél leuk inderdaad, maar dan moet het wel goed uitgewerkt zijn. Bij Huawei telefoons bijvoorbeeld: wat is in godsnaam het nut om een zwart-wit foto te maken, terwijl er in Google Foto's standaard een functie zit om filters toe te voegen aan je foto's (en je hem dus ook zwart-wit kan maken).

Ik zit trouwens op Google Camera 5.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Anonymoussaurus schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:49:
[...]

Dat concept is wél leuk inderdaad, maar dan moet het wel goed uitgewerkt zijn. Bij Huawei telefoons bijvoorbeeld: wat is in godsnaam het nut om een zwart-wit foto te maken, terwijl er in Google Foto's standaard een functie zit om filters toe te voegen aan je foto's (en je hem dus ook zwart-wit kan maken).

Ik zit trouwens op Google Camera 5.1.
Schijnbaar is de zwart wit camera voor meer scherpte. Echter hoor je daar maar weinig positiefs over in de reviews.

Zelf gebruik ik de 4.4 versie, de 5.1 wou niet parsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De OnePlus 5T krijgt definitief een headphone-jack:

The OnePlus 5T - Let's talk about the headphone jack

[ Voor 14% gewijzigd door Anonymoussaurus op 02-11-2017 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:22
Ik vind het meer jammer dat de FPS onder het scherm een stille dood lijkt te sterven bij de fabrikanten. :(

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:13:
Ik vind het meer jammer dat de FPS onder het scherm een stille dood lijkt te sterven bij de fabrikanten. :(
FPS? First person shooter? Frames per second? Front Phasing Speakers ;) ?

[ Voor 60% gewijzigd door 13art op 02-11-2017 14:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
FingerPrintSensor... Dat ding hoort gewoon niet achterop.

En dat noemt zich mod Mobile. :P :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Waar is de bestelknop :Y

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:36:
FingerPrintSensor... Dat ding hoort gewoon niet achterop.

En dat noemt zich mod Mobile. :P :N
Ach die eeuwige discussie, daar houden wij mobile mods zich niet mee bezig omdat dat puur eigen voorkeur is en je daar toch nooit uit komt met zijn allen. ;) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-10 10:29
5T toch confirmed...

https://forums.oneplus.ne...he-headphone-jack.671594/

[ Voor 96% gewijzigd door floristevito op 03-11-2017 09:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koen87
De Oneplus 5T gespot in het wild?

Afbeeldingslocatie: https://cdn.goandroid.co.in/wp-content/uploads/2017/11/oneplus-5t.jpg
The shot of the handset comes from Alessandro Palmarini who is an e-Sports player. It’s not one of the clearest of images, and it also doesn’t contain any clues that it is indeed the OnePlus 5T. But, considering e-Sports team is sponsored by OnePlus, this could be the real deal. The image was tweeted by Palmarini during the ongoing Paris Game Week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koen87
Ik vind jou foto ook beter, aangezien dat Oneplus logo er nu ook mooier op prijkt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:14

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Koen87 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:35:
[...]

Ik vind jou foto ook beter, aangezien dat Oneplus logo er nu ook mooier op prijkt :+
allemaal leuk, maar aan alle toestellen zitten witte kabels - aan deze niet. Kans dat het dus een heel ander (niet oneplus) toestel is lijkt me dus groot.

[ Voor 11% gewijzigd door pjottum op 03-11-2017 13:28 ]

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
pjottum schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:27:
[...]

allemaal leuk, maar aan alle toestellen zitten witte kabels - aan deze niet. Kans dat het dus een heel ander (niet oneplus) toestel is lijkt me dus groot.
Dat kan heel goed hoor, maar de beste jongen tweet dat hij op een Oneplus aan het gamen is.
Nou weet ik geen ander toestel van Oneplus die er zo uit ziet.
Alessandro Palmarini‏
@Palmatoro_VG

Arrived in Paris, here at the #PGW playing Vainglory on @oneplus phone with @FNATIC! Come play with us if you are here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Had hem geplaatst in een ander forum, blijkbaar verplaatst :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillaume001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 21:28
Geen fingerprintscanner op de achterkant? En als ze edge to edge gaan met hun screen moet hij dus wel aan de zijkant zitten. Benieuwd naar de implementatie want met de afgeronde zijkanten van OP lijkt me dat toch geen sinecure

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-10 15:59
Guillaume001 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:10:
Geen fingerprintscanner op de achterkant? En als ze edge to edge gaan met hun screen moet hij dus wel aan de zijkant zitten. Benieuwd naar de implementatie want met de afgeronde zijkanten van OP lijkt me dat toch geen sinecure
De titel van de post is 5Tacked. Oftewel, Stacked. De 'oude'OP5 ligt bovenop de nieuwe OP5T.

Hiermee willen ze waarschijnlijk aantonen dat de nieuwe en oude qua afmetingen exact gelijk zijn :9

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Week 203: We see the T, Capture Beautiful Portraits, and Foodies Everywhere

Hierin vertellen ze ook dat ze het leuk vonden, het teasen van de OnePlus 5T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 20:05

Deathchant

Don't intend. Do!

Lees ik nou goed dat de camera dezelfde sensor is als de OP5 maar dan nu met meer MPix?
De camera kwam al niet al te dendered uit de test en ik kan me niet meer zo goed herinneren of dat nou aan de sensor lag of aan de camerasoftware van de OP5...

Meer mpix rammen op dezelfde sensor lijkt me niet echt een oplossing, maar ik hoop natuurlijk dat deze een stuk beter is. De 2e (tele) camera lijkt ook identiek...Was deze nou niet ook een zwak punt van de OP5?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Deathchant schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:29:
Lees ik nou goed dat de camera dezelfde sensor is als de OP5 maar dan nu met meer MPix?
De camera kwam al niet al te dendered uit de test en ik kan me niet meer zo goed herinneren of dat nou aan de sensor lag of aan de camerasoftware van de OP5...

Meer mpix rammen op dezelfde sensor lijkt me niet echt een oplossing, maar ik hoop natuurlijk dat deze een stuk beter is. De 2e (tele) camera lijkt ook identiek...Was deze nou niet ook een zwak punt van de OP5?
Eerst afwachten, de software kan ook nog verbeterd worden. Je kan de Google cam app gebruiken. Betere lenzen. En mss komen er wel andere sensoren in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we de volgende kerel moeten geloven gebruikt hij de OP5T al zo'n twee dagen: https://twitter.com/yashjain099?s=09

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:03
Ik snap mensen niet die de mogelijkheid om draadloos te laden zo belangrijk vinden. De OP(3T) laadt zo snel op dat je (ik althans) enkel in de ochtend even hoef op te laden tijdens het douchen en ontbijten. Daarnaast laat de telefoon ook al op wanneer ik in de auto zit (lang leve een auto die Android Auto volledig ondersteunt). Dus ik snap de keuze van OP zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:24
outlandos schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:09:
[...]

Ik snap mensen niet die de mogelijkheid om draadloos te laden zo belangrijk vinden. De OP(3T) laadt zo snel op dat je (ik althans) enkel in de ochtend even hoef op te laden tijdens het douchen en ontbijten. Daarnaast laat de telefoon ook al op wanneer ik in de auto zit (lang leve een auto die Android Auto volledig ondersteunt). Dus ik snap de keuze van OP zeer goed.
Helemaal mee eens.

Ik wordt helemaal doodmoe van die mensen die een verwisselbare accu willen hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En weer een foto van de OnePlus 5T:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6sbYAjByMisF4cTxITRyhlyu/full.jpg
outlandos schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:09:
Ik ben het helemaal met je eens. Bovendien wordt het toestel dan wéér duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZorbaR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 19:14
Voor mij is de OP5 al op het randje qua grootte, dus als de 5T nog groter is valt hij meteen af voor mij. Jammer!

Keep on running

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

ZorbaR schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 20:58:
Voor mij is de OP5 al op het randje qua grootte, dus als de 5T nog groter is valt hij meteen af voor mij. Jammer!
*knip*. Het mag een tandje minder op de man.

[ Voor 50% gewijzigd door rens-br op 06-11-2017 10:13 ]

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZorbaR
Zie:
beyazz06 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:17:
[...]

Denk dat je ergens een foutje maakt:
Specs 5: 154.2 x 74.1 x 7.25 mm
Speca 5t: 157 x 75.4 x 7.25 mm

Verschil in lengte 3 mm...
Heb jij wel gevolgd? Of doe je nu zelf te doen wat je mij zit te verwijten?

Zijn natuurlijk geen officiële cijfers maar ja.

Keep on running

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

ZorbaR schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 21:11:
Zie:

[...]

*knip*.

Zijn natuurlijk geen officiële cijfers maar ja.
De officiële cijfers maar afwachten dan, maar laat je die 2,8mm een dealbreaker zijn?

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 06-11-2017 10:13 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZorbaR
Voor mij persoonlijk wel, ja. Maar als LG met de V30 een 6" scherm in een kleinere body dan de OP5 kan stoppen, zou het des te jammer zijn als OnePlus dat niet kan met de 5T.

Keep on running

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
ZorbaR schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 21:23:
Voor mij persoonlijk wel, ja. Maar als LG met de V30 een 6" scherm in een kleinere body dan de OP5 kan stoppen, zou het des te jammer zijn als OnePlus dat niet kan met de 5T.
Er kan heel veel gedaan worden als er ook maar betaald en ontwikkeld wordt. LG heeft een veel groter budget. Het toestel is ook duurder. Om maar te zeggen dat een ander bedrijf het ook kan, dus moet Oneplus het ook kunnen, is een beetje raar.

Er spelen allerlei factoren mee waarom er voor een bepaalde behuizing gekozen wordt. Denk maar aan complexiteit, accugrote componenten van een telefoon.

De telefoon wordt zo hij wordt en volgens 1 van de laatste afbeeldingen waarin ze hem stacken met de OP5, lijkt het vooralsnog niet groter te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:01
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/23172577_1976003426020420_154948804880374292_n.jpg?oh=4202dd49914c2db87cd5c4ece8353242&oe=5A6E22CBvolgens oneplus-shop.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 17:11
Dat ziet eruit als een heeeeeele slechte photoshop.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twowheeler
  • Laatst online: 15:01
De alert slider mist ook. Toch geloof ik dat het er qua design niet ver vanaf zit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

De topic-start is weer even bijgewerkt met de meest recente nieuwtjes.

[ Voor 69% gewijzigd door Anonymoussaurus op 12-11-2017 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
EWK schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 21:18:
[...]

De officiële cijfers maar afwachten dan, maar laat je die 2,8mm een dealbreaker zijn?
Oppo F5, 11S en 5T gaan hoogstwaarschijnlijk dezelfde body gebruiken. F5 en 11S zijn 156.5 mm x 76 mm, waardoor de kans zeer hoog is dat de 5T dat ook is.

5 kan ik net niet met 1 hand bedienen en dat is vaak vervelende en had liever gezien dat ze kozen voor een 5,7 inch scherm en een iets kleinere behuizing. Zo groot als een S8 of G6, die ik wel met 1 hand kan bedienen.

Als ze het verkopen voor 499 euro zal het voor mij geen dealbreker zijn, maar voor 599 euro wel.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:47

Oekol

waka waka hey hey

Deze jongen heeft net een hoesje geupload op twitter, duidelijk dus te zien dat de fingerprint aan de achterkant zit, waar heb je anders zo'n groot gat voor nodig?

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/yfXyz/27de3eba87.png

Bron: https://twitter.com/yashjain099/status/927471120629956608

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 16:21

Louw Post

Cerenas

Leoon. schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:44:
...waar heb je anders zo'n groot gat voor nodig?
Vraag dat aan mensen met een iPhone + hoesje. :+

Maar inderdaad, dat staat denk ik wel vast nu, er is ook zo goed als geen ruimte meer op de voorkant voor een fps. Tenzij ze zo'n constructie als Sony namaken natuurlijk (zijkant).
Leoon. schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:58:
[...]

Shit, ik snap de grap niet? :+

iPhone en hoesje en groot gat? 8)7
Er zijn er vele die met ook zo'n gat aan de achterkant rondlopen, maar dan puur voor de Apple logo die daar zit.

[ Voor 29% gewijzigd door Louw Post op 06-11-2017 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Leoon. schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:44:
Deze jongen heeft net een hoesje geupload op twitter, duidelijk dus te zien dat de fingerprint aan de achterkant zit, waar heb je anders zo'n groot gat voor nodig?

[afbeelding]

Bron: https://twitter.com/yashjain099/status/927471120629956608
De andere kant was wel iets interessanter geweest. Dan hadden we meteen kunnen zien of er nog wat met de alert slider gebeurd. Het hoesje zelf ziet er in ieder geval goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
6 GB - 64GB 525 dollar (3500 yuan)
8 GB - 128GB 600 dollar (4000 yuan)

Bron: gizmochina

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Croccifixio83 schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:42:
6 GB - 64GB 525 dollar (3500 yuan)
8 GB - 128GB 600 dollar (4000 yuan)

Bron: gizmochina
Jup, ik zat te twijfelen of ik het zou posten. Er staat geen bron bij vermeld, niets. Komt een beetje op mij over als: ik heb gehoord dat ze over 5 jaar de OnePlus 10 gaan aankondigen.

Nog even de bron: https://www.gizmochina.co...-still-quite-competitive/

[ Voor 40% gewijzigd door Anonymoussaurus op 06-11-2017 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Louw Post schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:56:
[...]

Vraag dat aan mensen met een iPhone + hoesje. :+

Maar inderdaad, dat staat denk ik wel vast nu, er is ook zo goed als geen ruimte meer op de voorkant voor een fps. Tenzij ze zo'n constructie als Sony namaken natuurlijk (zijkant).
Shit, ik snap de grap niet? :+

iPhone en hoesje en groot gat? 8)7

hahahahahahahahahaha. Nu snap ik het. Zijn dezelfde mensen die altijd hun telefoon op de tafel hebben liggen. Zijn wel altijd de Apple gebruikers

[ Voor 16% gewijzigd door Oekol op 06-11-2017 14:03 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnePlus 5T gaat niet meer dan 600 dollar kosten:

http://playfuldroid.com/o...-5-price-may-get-slashed/

Geruchten over de prijs:
  • 64GB: $540
  • 128GB: $599
Zelf denk ik 539 en 579 euro.

[ Voor 18% gewijzigd door Anonymoussaurus op 06-11-2017 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Oneplus 5 was in China 2999 Yuan met 6GB+64GB en 3499 Yuan met 8GB+128GB.

Toen dachten veel dat het 400 en 460 euro zou worden in Europa, maar het werd 500 en 560 euro.

Als 3500 en 4000 Yuan klopt, dan kan het 550 euro en 600 euro (of hoger) worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:39

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
Vanaf 21 november te bestellen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retron
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-09 10:13
Ben benieuwd, heb zeker interesse in de 5T!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floristevito
Ik heb ook zeker interesse in de 5T, heel erg tevreden met de 5 maar wil graag een edge to edge display..

Ook de S8 overwogen, maar blijft toch een harde Oneplus fan, die Samsung software is echt niks..

De 21e kopen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even voor de duidelijkheid: de aankondiging vindt plaats op 16 november om 17:00 uur Nederlandse tijd (4:00PM GMT).

Aan je agenda toevoegen kan op deze pagina (naar beneden scrollen, naar "watch live" gaan en naar beneden scrollen totdat je "Add to my calendar" ziet staan). Zelf niet gedaan in verband met privacy-gerelateerde dingen (want je moet de service tijdelijk toestemming vragen). Voor de privacy policy specifiek voor Google Calendar, zie hier: https://www.addevent.com/privacy/google-calendar

Wel jammer. Vorige keer hadden ze gewoon zo'n knop waar je op kon drukken en toen werd het gewoon toegevoegd zonder dat een externe partij daar bij kwam kijken.

[ Voor 15% gewijzigd door Anonymoussaurus op 07-11-2017 18:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• autofeather
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09:42
Nieuws: Techradar meldt dat de prijs van 5T gelijk blijft aan de prijs van de 5. Ze hebben die info van O2, een UK provider die het toestel voor dezelfde abonnementsprijs aanbiedt als de 5.

Bron: http://www.techradar.com/...the-same-as-the-oneplus-5

Voor de duidelijkheid:
500€/480$ for 64gb and 560€/540$ for 128

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croccifixio83
Motcan schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:38:
Nieuws: Techradar meldt dat de prijs van 5T gelijk blijft aan de prijs van de 5. Ze hebben die info van O2, een UK provider die het toestel voor dezelfde abonnementsprijs aanbiedt als de 5.

Voor de duidelijkheid:
Lijkt me een uitstekende keuze. De prijs van elke opvolger steeds verder opschroeven leidt tot veel ongenoegen onder de fans. Bovendien is het niet nodig omdat de R&D kosten laag blijven indien er gekozen wordt voor dezelfde behuizing als in de Oppo R11s.

De slogan Never Settle kunnen ze anders ook niet meer geloofwaardig blijven gebruiken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autofeather
Croccifixio83 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:51:
[...]

De slogan Never Settle kunnen ze anders ook niet meer geloofwaardig blijven gebruiken natuurlijk.
Lijkt me ook niet. Eerder gespeculeerde prijzen (540 - 600) lijken me niet One Plus, beetje afstappen van hun hele marketingstrategie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieMax
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 08:20
Motcan schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:59:
[...]

Lijkt me ook niet. Eerder gespeculeerde prijzen (540 - 600) lijken me niet One Plus, beetje afstappen van hun hele marketingstrategie.
Ik vind het ook jammer mochten de prijzen nog verder omhoog gaan. Ooit begonnen met de Oneplus One wat toen veel waard voor je geld was. Nu kan je echter, mocht er ergens een goede aanbieding zijn, net zo goed een S8 halen voor bijna hetzelfde geld. Het enige wat Oneplus als voordeel heeft is de software naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
autofeather schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:59:

Je weet natuurlijk niet wat hun marketingstrategie is.
Ze hebben door de jaren heen een aardige fanbase opgebouwd die hun toestellen echt goed vinden.
Door alsmaar goedkoper te blijven dan de (meeste) concurrenten, gaan jou fans toch nog steeds jou toestel overwegen. Als de componenten die gebruikt worden ook nog steeds gelijkwaardig blijven.
Als Oneplus dus weer met hogere prijzen komt, dan is het wel degelijk hun strategie om dit te doen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:20
Wat is de lever tijd van een toestel via de OnePlus webshop ongeveer?

Heeft iemand hier ervaring met het bestellen via OnePlus direct? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
autofeather schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:38:

Voor de duidelijkheid:
Dat zegt niks. O2 kan meer korting hebben gekregen of minder marge nemen.
Croccifixio83 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:51:
[...]

Lijkt me een uitstekende keuze. De prijs van elke opvolger steeds verder opschroeven leidt tot veel ongenoegen onder de fans. Bovendien is het niet nodig omdat de R&D kosten laag blijven indien er gekozen wordt voor dezelfde behuizing als in de Oppo R11s.

Dat R&D verhaal gaat niet op, eerdere 1+-toestellen hadden ook een Oppo tegenhanger. Dat hield ze niet tegen prijzen te verhogen. Door de hoge prijzen van vrijwel alle 2:1 toestellen, verwacht ik hier ook gewoon een hoge prijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tommymeerNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-08 12:13
Adr01 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:06:

Erg nette levertijd van 2/3 dagen. Mijn Oneplus 2 kwam uit Duitsland. Betalen met Pay-Pal.
Mijn vingerprint scanner is tussentijd stuk gegaan, ik mocht het pakketje kosteloos opsturen naar Duitsland en kreeg binnen 2/3 dagen een nieuwe Oneplus 2. Goede ervaring ook met garantie dus.

Kijk erg uit naar de 5T, ik hoop op:

* Grotere batterij (altijd beter)
* OIS op de camera
* eventueel water resistent maar geen dealbraker als dat er niet op zit

Ik vraag mij echter af of het niet waard is om te wachten op de S9 van samsung. Waarschijnlijk een stuk duurder maar wel:

*Snapdragon 845 (beter voor VR?)
* QHD (beter voor VR?)
* Super Amoled ( beter scherm dan de oneplus 5T/ Huawei Mate 10 Pro)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koen87
Adr01 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:06:

tommymeerNL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:28:
[...]

Erg nette levertijd van 2/3 dagen. Mijn Oneplus 2 kwam uit Duitsland. Betalen met Pay-Pal.
Mijn vingerprint scanner is tussentijd stuk gegaan, ik mocht het pakketje kosteloos opsturen naar Duitsland en kreeg binnen 2/3 dagen een nieuwe Oneplus 2. Goede ervaring ook met garantie dus.

* OIS op de camera

Ik vraag mij echter af of het niet waard is om te wachten op de S9 van samsung. Waarschijnlijk een stuk duurder maar wel:

* QHD (beter voor VR?)
Mijn OP3 kwam uit Polen en de OP3T kwam ook uit Polen. Beide binnen 5 werkdagen geleverd (zonder express) Mijn Duitse collega moest daarintegen iets langer wachten, maar alsnog binnen 7 werkdagen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07:42

n2theb

Tweakers Abonnee

[...]

* OIS op de camera

* QHD (beter voor VR?)
Als jij het niet erg vind om dan 1000 euro te betalen voor een S9 .. daarbij het scheelt eigenlijk bijna niks tussen een Snapdragon 835 en 845.. wat sneller en wat besparender.. maar is afhankelijk hoe je er mee om gaat.. heb je VR nodig? In mijn ogen voegt op dit moment VR nog niks toe voor telefoons, een cardboard daar en tegen is een leuke toevoeging om te gebruiken.. maar echt gamen met VR op een telefoon nog niet.

Persoonlijke mening is dat je voor een S9 teveel 'troep' krijgt + betaald en bij Oneplus wat schoner Android en meer vrijheid en goedkoper.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
En opnieuw zijn er renders verschenen. Dit keer van de voor- én achterkant. Ik denk dat we er van mogen uitgaan dat dit het definitieve/kloppende ontwerp is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HT9qnQ7jZQg0Ij7QFFpeO01a/full.jpg

Bron: http://www.247techie.in/2...plus-5t-leaked-image.html

Mijn mening over dat prijsgebeuren:

Ik denk dat het niet ophogen van de prijs een onderdeel is van de marketingstrategie van OnePlus. Door met elk toestel (behalve de OnePlus 3) de prijs op te hogen, en dan weer ineens niets met de prijs te doen, kan je de consument laten denken "zoveel meer, en dat voor dezelfde prijs! Dat moet ik hebben!". Het is misschien ook een beetje water bij de wijn doen voor OnePlus, omdat ze vaak negatief in het nieuws komen met betrekking tot prijs.

En wat betreft VR: Ik vind het persoonlijk nutteloos. VR is nog helemaal niet zo goed doorontwikkeld, en als je goede kwaliteit VR wilt, kan je daarvoor het beste een peperdure PC van bouwen inclusief de peperdure VR-spulletjes die daar bij komen kijken. VR voor de smartphone? Meh. VR lijkt mij het beste op de PC. Telefoons zijn al zo duur. Bovendien slurpt het de accu als een achterlijke leeg.
Señor Sjon schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:25:
Dat zegt niks. O2 kan meer korting hebben gekregen of minder marge nemen.

[...]

Dat R&D verhaal gaat niet op, eerdere 1+-toestellen hadden ook een Oppo tegenhanger. Dat hield ze niet tegen prijzen te verhogen. Door de hoge prijzen van vrijwel alle 2:1 toestellen, verwacht ik hier ook gewoon een hoge prijs.
O2 kan alleen maar minder marge nemen als ze korting krijgen voor bulkaankopen, want je gaat het natuurlijk niet voor goedkoper verkopen dan de fabrikant dat doet. Het is dus én minder marge nemen. "Of" gaat hem niet worden :p.

Dat R&D verhaal gaat misschien niet op, maar toch heeft hij wel gelijk. Iedereen weet dat OnePlus weinig kosten heeft aan R&D, omdat ze gewoon de beste bestaande technieken en ontwerpen van hun zusterbedrijven overnemen.

[ Voor 87% gewijzigd door Anonymoussaurus op 08-11-2017 10:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

* QHD (beter voor VR?)
Het lastige met dat soort dingen is dat je altijd wel kan blijven wachten op een beter toestel. Na de S9 komt er vast ook een S10, etc.

VR komt naar mijn idee nauwelijks van de grond. Fabrikanten proberen het aan de man te brengen maar vervolgens kom ik het maar bar weinig tegen. Ik denk dat VR zoals het nu ingezet wordt niet gaat slagen. Dus is dat iets waar je dan op moet inzetten als je een telefoon gaat kopen? Mijn inziens niet maar goed gebruik je het al dan is het natuurlijk wel een overweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
[...]

* OIS op de camera
Helaas is dunner = beter het adagium tegenwoordig, dus ik vrees dat er geen grotere accu in zit.

* QHD (beter voor VR?)
VR zijn ze al sinds de S6 mee bezig. Inmiddels zijn we een paar brillen verder omdat ze anders fysiek niet passen. Ik zie dat als marginale ontwikkeling met een hoge gimmickfactor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Sinds de snapdragon 835 zal de processor geen deal breaker meer kunnen zijn.
Deze draait zowat alles op een mobiele telefoon naar behoren.
Ik denk dat we niet veel verschil in gebruik zullen zien bij hogere processoren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommymeerNL
https://twitter.com/petelau2007/status/928277063127232512

Waarschijnlijk toch een hogere prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-10 18:40

ComputerHoed

Electronica <3

Waarom is de 2e sensor in de middelste OP5 kleiner dan de 2e sensor van de andere 2 OP5's? :?

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-10 15:59
ComputerHoed schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:44:
[...]

Waarom is de 2e sensor in de middelste OP5 kleiner dan de 2e sensor van de andere 2 OP5's? :?
Ik gok dat de persoon een Oppo R11s, OP5 en OP5T vast heeft om te laten zien dat ze nagenoeg identiek zijn. Waarbij de middelste telefoon de OP5 is gok ik.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommymeerNL
[...]

opvallend ja! misschien is de middelste een OP5 en de andere OP5T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

tommymeerNL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:49:
[...]

opvallend ja! misschien is de middelste een OP5 en de andere OP5T
Nope, middelste is geen OP5. Mijn OP5 heeft de camera zoals de bovenste

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• autofeather
Of juist niet? OnePlus Users will appreciate what's coming = prijs blijft laag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardj
  • Laatst online: 06-10 22:39
Pinin schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:56:
[...]

Nope, middelste is geen OP5. Mijn OP5 heeft de camera zoals de bovenste
Ik gok inderdaad dat juist de middelste een OP5T is, gezien de tweede lens van de camera beduidend anders is dan de twee andere.

Wanneer je naar officiële foto's van de R11 kijkt, heeft deze net als de OP5 twee dezelfde lenzen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dit puur door de lichtinval komt en dat alle 3 de devices de OP5T zijn.
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koen87
Dan kunnen we in ieder geval een zeker streep door het draadloos draden halen :)
Aan de ene kant wel jammer, ik vond het geweldig bij mijn Nexus 5. Maar ze hebben wel gelijk. Dash Charge is echt wel top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Koen87 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:27:
[...]

Dan kunnen we in ieder geval een zeker streep door het draadloos draden halen :)
Aan de ene kant wel jammer, ik vond het geweldig bij mijn Nexus 5. Maar ze hebben wel gelijk. Dash Charge is echt wel top.
Zolang je met wireless charging nog gebonden bent aan 1 plek heb ik liever laden aan een draadje. En dashcharge is dan helemaal top idd. Snel extra juice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommymeerNL
Zouden jullie een Samsung s8 overwegen als deze onder de 500 uit zou komen?

[ Voor 5% gewijzigd door tommymeerNL op 08-11-2017 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

tommymeerNL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:51:
Zouden jullie een Samsung s8 overwegen als deze onder de 500 uit zou komen?
Nee, en dat is die al. Ouders hebben beide s8 gekocht 2 week geleden, door inruil van oude S6 en S5 was die 400 euro stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
[...]

* OIS op de camera
OIS zou kunnen, water resistent denk ik niet en grotere batterij vraag ik mij af. Leaks laten zien dat de 5T een camera bump heeft net als de R11S die 7.1 mm dik is met een 3200 mAh accu. Oppo had ervoor kunnen kiezen om het 8.1 mm dik te maken (nog steeds niet dik) met een 4.000 mAh accu. Mate 10 pro is 7.9 mm dik en ook met een 18:9 6 inch scherm en heeft een 4.000 mAh accu. Hoop dat ze dat met de 5T wel doen, maar vrees van niet.

Een 3.200 mAh accu bij een 6 inch scherm en geen OIS zijn voor mij dealbreakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommymeerNL
Leoon. schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:57:
[...]

Nee, en dat is die al. Ouders hebben beide s8 gekocht 2 week geleden, door inruil van oude S6 en S5 was die 400 euro stuk
Wat zou je weerhouden? Samsung software, edge display? Batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

tommymeerNL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:38:
[...]

Wat zou je weerhouden? Samsung software, edge display? Batterij?
Prachtige telefoon kan superveel. Maar inderdaad de vrijheid die oneplus levert. Aanmoedigt om te rooten custom roms te draaien en de 'kale' schil van Android. Heb nog nooit zo'n snelle telefoon gehad als nu met mijn OP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommymeerNL
Bij mobiel.nl kan je nu icm een tele2 abonnement een Samsung s8 krijgen voor €486. Daarnaast krijg je nu €200 inruilkorting als ik mijn OP2 inruil. Dus dan heb je voor €286 een Galaxy S8. Dat is natuurlijk wel heel scherp tov oneplus 5T.

Dan moet ik wel custom Roms en Root opgeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

tommymeerNL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:53:
Bij mobiel.nl kan je nu icm een tele2 abonnement een Samsung s8 krijgen voor €486. Daarnaast krijg je nu €200 inruilkorting als ik mijn OP2 inruil. Dus dan heb je voor €286 een Galaxy S8. Dat is natuurlijk wel heel scherp tov oneplus 5T.

Keuzes idd. Verder heeft dit niet zoveel meer te maken met op5T, maar meer met een aankoopadvies :)

Wat ik mij wel afvraag is wat die nieuwe verhouding van het scherm nou aan pluspunten mee brengt. Ik kan soms nu al amper met 1 hand bovenaan 't scherm komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:49
tommymeerNL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:53:
Erg off topic maar hoezo dat?

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De OnePlus 5T aankondiging is inmiddels bezig, dus we gaan hier verder: [OnePlus 5T] Ervaringen & Discussie en [OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen.