Betekent ook maar anderhalf jaar updates
De topic-start is weer even bijgewerkt met de meest recente nieuwtjes, foto's en specificaties. Het hoofdstuk "Vermoedelijke specificaties" is compleet veranderd.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Kan je Oneplus tegenwoordig gewoon via hun website kopen?
M'n OPO is aan vervanging toe - en dat moest destijds met een invite
domme vraag misschien.
M'n OPO is aan vervanging toe - en dat moest destijds met een invite
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Prijs van de 128GB klopt niet ✌️Anonymoussaurus schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:33:
De topic-start is weer even bijgewerkt met de meest recente nieuwtjes, foto's en specificaties. Het hoofdstuk "Vermoedelijke specificaties" is compleet veranderd.
Ik zou zeggen: check de site van OnePlus.shyheim schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:41:
M'n OPO is aan vervanging toe - en dat moest destijds met een invitedomme vraag misschien.
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD
Ja dat kan, althans met de X wel destijds. Via de website van onepus besteld en met een week was ie binnen.shyheim schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:41:
M'n OPO is aan vervanging toe - en dat moest destijds met een invitedomme vraag misschien.
En fixed. Thanks.Croccifixio83 schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:43:
Prijs van de 128GB klopt niet ✌️
Oké, de presentatie op 16 november. En vanaf wanneer dan leverbaar?
Ik sta op het punt om een LG V30 uit China te halen, omdat die pas in december hier komt. Dit lijkt me een betere deal mits ik niet ook tot december moet wachten.
Ik sta op het punt om een LG V30 uit China te halen, omdat die pas in december hier komt. Dit lijkt me een betere deal mits ik niet ook tot december moet wachten.
21 november (pre-sales), maar wellicht is hij tijdens de launch ook al te bestellen (al moet je dan wel snel zijn): A New View - Meet the OnePlus 5TKheyra schreef op maandag 13 november 2017 @ 19:53:
Oké, de presentatie op 16 november. En vanaf wanneer dan leverbaar?
28 november zijn de 'officiële' verkopen.
LG V30
Google Pixel 2
OP3T
Eerst maar eens rustig goede reviews afwachten.
Google Pixel 2
OP3T
Eerst maar eens rustig goede reviews afwachten.
[ Voor 47% gewijzigd door outlandos op 13-11-2017 20:42 ]
En er is opnieuw een unboxing video uitgelekt:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JMRyE85rqhI]
* Anonymoussaurus heeft de video al gedownload voor het geval hij offline gehaald wordt
.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JMRyE85rqhI]
* Anonymoussaurus heeft de video al gedownload voor het geval hij offline gehaald wordt

[ Voor 110% gewijzigd door Anonymoussaurus op 13-11-2017 21:29 ]
Wat bedoel je met pre-sales op de 21ste? Ik dacht dat de reguliere verkoop dan via internet start eigenlijk.Anonymoussaurus schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:13:
[...]
21 november (pre-sales), maar wellicht is hij tijdens de launch ook al te bestellen (al moet je dan wel snel zijn): A New View - Meet the OnePlus 5T
28 november zijn de 'officiële' verkopen.
OnePlus moet z'n NDA's toch eens aanscherpen. Of de review-exemplaren eens wat minder uitbundig rondstrooien.Anonymoussaurus schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:50:
En er is opnieuw een unboxing video uitgelekt:
[video]
* Anonymoussaurus heeft de video al gedownload voor het geval hij offline gehaald wordt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop trouwens nog steeds dat er iets van een zilverkleurige versie getoond gaat worden maar opnieuw 'no such luck'.

Gelimiteerde batch. Een soort van "wie het eerst komt, wie het eerst maalt". Ik verwacht dat ze ook zoiets doen tijdens de launch (op 16 november).Croccifixio83 schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:53:
Wat bedoel je met pre-sales op de 21ste? Ik dacht dat de reguliere verkoop dan via internet start eigenlijk.
Of reviewers moeten zich aan de regels houdenbeantherio schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:01:
OnePlus moet z'n NDA's toch eens aanscherpen. Of de review-exemplaren eens wat minder uitbundig rondstrooien.
Ik hoop trouwens nog steeds dat er iets van een zilverkleurige versie getoond gaat worden maar opnieuw 'no such luck'.
Die gaat er niet komen voor zover ik weet. Enkel Slate Gray, Midnight Black en waarschijnlijk Deep Gold
Zo'n soort goudkleur als die ze bij de OP5 hadden zou ik wel een goed alternatief vinden. Maar ook daarover heb ik tot nu toe nog niets gelezen.Anonymoussaurus schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:28:
[...]
Die gaat er niet komen voor zover ik weet. Enkel Slate Gray, Midnight Black en waarschijnlijk Deep Gold
In het filmpje worden trouwens wel wat kritische dingen geroepen over de camera (als ik de gegenereerde ondertiteling zo volg) maar wat er precies aan de hand is wordt me niet duidelijk. Iemand een idee?
Wat ik jammer vind. Juist de Silver versie zoals mijn OP3 vind ik mooier.Anonymoussaurus schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:28:
Of een blauwe zoals de LG V30.
Voor nu maar even wachten op de reveal en dan wat review.
Voordeel van huidige telefoons is dat ik niet zo snel hoef te upgraden. Meer "omdat het kan" dan dat het moet.
De OP3 is nog snel. En daar komt ook wel Oreo op.
Dan nog het feit dat ik nog niet weet hoe ik met de FPS aan de achterkant om moet gaan.
Als de telefoon in de auto met Andoid auto en spotify gebruik wordt.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Is er al iets bekend over het scherm? of het ondersteboven geplaatst is ja of nee?
In het laatste filmpje (in het Spaans) wordt er iets over gezegd. De misvormde ondertiteling is er niet duidelijk over maar ik had de indruk dat ze het niet konden repliceren.michaell958 schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:34:
Is er al iets bekend over het scherm? of het ondersteboven geplaatst is ja of nee?
Omdat ik net te horen heb gekregen dat de video offline is, ben ik zojuist even m'n nest uitgegaan om m'n pc aan te doen en het filmpje voor jullie te uploaden naar m'n Google Drive
. Hier is 'ie dan: https://drive.google.com/...lwD4rXeJ6oocQfYu-lJCNegAE
Let op: de video wordt op het moment van schrijven nog verwerkt, dus het kan even duren. Kwaliteit is 1080p
.
Let op: de video wordt op het moment van schrijven nog verwerkt, dus het kan even duren. Kwaliteit is 1080p
Daar hebben ze smartlock voor uitgevondenDarkSide schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:33:
[...]
Dan nog het feit dat ik nog niet weet hoe ik met de FPS aan de achterkant om moet gaan.
Als de telefoon in de auto met Andoid auto en spotify gebruik wordt.
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Klopt. Das waar ook. Gebruik ik al tijden niet meer. Want niet nodig. Misschien dan maar weer koppelen aan de bt van de auto
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
En hier is de video weer opnieuw te bekijken op YouTube:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kTYop79UwrQ]
Prijs zal 499 euro worden (check aan het einde van de video met ondertiteling aan).
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kTYop79UwrQ]
Prijs zal 499 euro worden (check aan het einde van de video met ondertiteling aan).
[ Voor 26% gewijzigd door Anonymoussaurus op 14-11-2017 09:38 ]
Gaat er nog iemand overstappen van de oneplus 5 naar de 5T?
[ Voor 6% gewijzigd door Sakerhetz op 14-11-2017 09:46 ]
Is dat niet een erg incrementele upgrade?Sakerhetz schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:41:
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Genoeg mensen op het OnePlus forum die voor 50 euro goedkoper dan de aankoopprijs hun 5 verkopen en een T kopen, omdat 'ie ook 499 euro wordt, aldus de geruchten.shyheim schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:06:
Is dat niet een erg incrementele upgrade?
Kan wel aan mij liggen, maar een toestel 2e hands kopen voor 50 euro minder ten opzichte van de nieuwprijs...Ik koop dan liever gewoon een nieuwe. (of in dit geval de verbeterde)Anonymoussaurus schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:14:
Genoeg mensen op het OnePlus forum die voor 50 euro goedkoper dan de aankoopprijs hun 5 verkopen
[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 14-11-2017 10:28 ]
Tsjarens-br schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:18:
Kan wel aan mij liggen, maar een toestel 2e hands kopen voor 50 euro minder ten opzichte van de nieuwprijs...Ik koop dan liever gewoon een nieuwe.
TrueAnonymoussaurus schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:24:
Mij zou het ook niet zoveel boeie, zolang ze mij maar verlossen van dat toestel.
Ah ok. Ik zal even 79 threads doornemen.50 euro.. Ik weet het niet 100% zeker, maar ik las het laatst hier: https://forums.oneplus.net/forums/OnePlus5T/
Ik ook altijd met m'n aannamesrens-br schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:28:
[...]
True
[...]
Ah ok. Ik zal even 79 threads doornemen.

Ik zit er sterk over te denken...Sakerhetz schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:41:
Ik ga zeker van de 5 naar de 5T, niet omdat ik niet tevreden ben over de 5, maar dat scherm...
Zullen er nog off-screen buttons (terug, home en die andere) aanwezig zijn? Of was dit bij de normale Oneplus 5 ook al niet meer zo?
Waar wil je die plaatsen dan? Op de achterkant? Er is geen ruimte meer, dus nee.Jodev schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:14:
Zullen er nog off-screen buttons (terug, home en die andere) aanwezig zijn? Of was dit bij de normale Oneplus 5 ook al niet meer zo?
De Fingerprintsensor aan de achterkant unlocked voor jou het toestel.
Nee, die zijn uit de mode op dit moment dus obsolete verklaard. Helaas is straks vrijwel elke telefoon hetzelfde.Jodev schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:14:
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik vond de OP3 al een vooruitgang t.o.v. de 6p. Wel met uitzondering van de camera dan.Saitek schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:58:
Ik twijfel om van mijn 6P naar 5T te gaan.. Maar gevoel dat ik niet super vooruit ga
Anoniem: 160310
Ik zit in hetzelfde schuitje.Saitek schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:58:
Ik twijfel om van mijn 6P naar 5T te gaan.. Maar gevoel dat ik niet super vooruit ga
Wat er op vooruit gaat:
- performance
- screen tot body ratio
- (nog) sneller opladen
- goedkoper
Waar ik twijfels over heb:
- schermkwaliteit
- resolutie
- camera
- geluidskwaliteit (frontfacing speakers op N6)
- bouwkwaliteit?
Wie kan me overtuigen ook voor een OP5T te gaan?
Over deze dingen zou ik geen twijfels hebben. E.a. was bij de laatste 3 modellen van OnePlus prima in orde. De lagere resolutie lijkt me alleen een issue als je het toestel voor VR wilt gaan gebruiken. Bij gewoon gebruik merk ik op dat vlak geen verschil tussen m'n OP3 en mijn 6P.Anoniem: 160310 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:33:
[...]
- schermkwaliteit
- resolutie
- bouwkwaliteit?
Ik heb zelf ook een 6P gehad en je punten kloppen denk ik wel, maar over de bouwkwaliteit hoef je denk ik niet te twijfelen. Die zal, net als bij de OP5, gewoon prima zijn.Anoniem: 160310 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:33:
[...]
Ik zit in hetzelfde schuitje.
Wat er op vooruit gaat:
- performance
- screen tot body ratio
- (nog) sneller opladen
- goedkoper
- schermkwaliteit
- resolutie
- camera
- bouwkwaliteit?
Wat misschien wel iets om te overwegen is, zijn de software-updates. De Nexus 6P krijgt (waarschijnlijk) geen update meer naar Android P, maar krijgt daar in tegen nog wel een jaar lang maandelijks security-patches. De OP5 zal naar verwachting wel Android P krijgen, maar krijgt niet maandelijks security-patches. De security patches komen wel uit, maar niet maandelijks. Als je daar waarde aan hecht is dat misschien ook nog een punt om mee te nemen.
Verder denk ik dat een OP5T best een goede upgrade is!
Over schermkwaliteit en resolutie hoef je je niet zo'n zorgen te maken. Zijn prima AMOLED panelen van Samsung. Ik zou zeggen: bekijk eens wat leaks waar het toestel op te zien is en oordeel dan. Je kan ook de review bekijken van de Huawei Mate 10 Pro, want die gebruikt hetzelfde scherm.Anoniem: 160310 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:33:
Ik zit in hetzelfde schuitje.
Wat er op vooruit gaat:
- performance
- screen tot body ratio
- (nog) sneller opladen
- goedkoper
- schermkwaliteit
- resolutie
- camera
- bouwkwaliteit?
Over bouwkwaliteit hoef je je al helemaal geen zorgen over te maken, want daar ga je alleen maar sterk op vooruit:
De rest is puur mening en kan ik dus lastig over oordelen.
Het verbaast me dat dit verhaaltje nog steeds doorsluimerd. Ik heb een jaar lang intensief een 6p gebruikt (die ik nu incidenteel nog steeds wel eens gebruik) en het is het meest sterke toestel dat ik me kan voorstellen. Alles kan (uiteindelijk) kapot maar een 6p is geen speciaal kwetsbaar toestel. Ontopic: net zo min als de toestellen van Oneplus trouwens.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:04:
[...]
Over bouwkwaliteit hoef je je al helemaal geen zorgen over te maken, want daar ga je alleen maar sterk op vooruit:
[video]
Het laat vooral zien hoe de 6P gebouwd is, en hoe de OnePlus 5 gebouwd is. Omdat er loze ruimtes zijn en componenten op verkeerde plekken zitten, is hij extra kwetsbaar. Daardoor kan je toch wel degelijk concluderen wat de bouwkwaliteit is.beantherio schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:23:
Het verbaast me dat dit verhaaltje nog steeds doorsluimerd. Ik heb een jaar lang intensief een 6p gebruikt (die ik nu incidenteel nog steeds wel eens gebruik) en het is het meest sterke toestel dat ik me kan voorstellen. Alles kan (uiteindelijk) kapot maar een 6p is geen speciaal kwetsbaar toestel. Ontopic: net zo min als de toestellen van Oneplus trouwens.
Ik ben dus niet de enige die zat te twijfelen om over te gaan van een 6P naar OP5T 
Ik denk dat ik inmiddels wel zeker ben dat ik over ga omdat mijn batterij achteruit aan het gaan is. De batterij besparing gaat niet eens meer aan op mijn 6P (omdat die dan al spontaan is uitgevallen
)
Ben heel erg benieuwd wat ze over twee dagen over de 5T gaan vertellen
als ze al met iets komen wat we nog niet wisten
Ik denk dat ik inmiddels wel zeker ben dat ik over ga omdat mijn batterij achteruit aan het gaan is. De batterij besparing gaat niet eens meer aan op mijn 6P (omdat die dan al spontaan is uitgevallen

Ben heel erg benieuwd wat ze over twee dagen over de 5T gaan vertellen
Psst, heb je je Nexus bij google gekocht, dan moet je ze even bellen! Ik had hetzelfde probleem als jij en krijg mijn volledige aankoopbedrag terug van 2 jaar terug (€700). Dus ik kan mooi een 5T bestellen en houd nog geld over voor accesoiresOllievssn schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:39:
Ik ben dus niet de enige die zat te twijfelen om over te gaan van een 6P naar OP5T
Ik denk dat ik inmiddels wel zeker ben dat ik over ga omdat mijn batterij achteruit aan het gaan is. De batterij besparing gaat niet eens meer aan op mijn 6P (omdat die dan al spontaan is uitgevallen)
Ben heel erg benieuwd wat ze over twee dagen over de 5T gaan vertellenals ze al met iets komen wat we nog niet wisten
@Leviathius Echt waar?
Ik heb hem inderdaad in de store gekocht
.
Edit: heb je alleen aangegeven dat je telefoon uitvalt op random momenten?
Ik heb hem inderdaad in de store gekocht
Edit: heb je alleen aangegeven dat je telefoon uitvalt op random momenten?
[ Voor 35% gewijzigd door Ollievssn op 14-11-2017 20:10 ]
Zoals ik dus al zei verbaas ik me er over hou dat verhaaltje blijft rondzingen. Maar ik kan je uit ervaring vertellen dat het in de praktijk dus enorm meevalt. Het filmpje leek en lijkt me nep.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:25:
[...]
Het laat vooral zien hoe de 6P gebouwd is, en hoe de OnePlus 5 gebouwd is. Omdat er loze ruimtes zijn en componenten op verkeerde plekken zitten, is hij extra kwetsbaar. Daardoor kan je toch wel degelijk concluderen wat de bouwkwaliteit is.
Als je het verhaal van de 6P niet geloofd, is dat ook prima. De andere test laat in ieder geval de kwaliteit van de Oneplus 5 zien.beantherio schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:36:
[...]
Zoals ik dus al zei verbaas ik me er over hou dat verhaaltje blijft rondzingen. Maar ik kan je uit ervaring vertellen dat het in de praktijk dus enorm meevalt. Het filmpje leek en lijkt me nep.
Mocht de 6P jou meest sterke telefoon ooit zijn, dan kan ik niet anders concluderen dan dat je er bij elke telefoon er op achteruit gaat op bouwkwaliteit.
Zelf heb ik de Oneplus 3 en dat is echt een mooie telefoon, maar ook de bouwkwaliteit ben ik zeer over te spreken. Deze lijn zet Oneplus ook door dus, zoals al aangegeven wordt, maak je daar geen zorgen over.
Nou we gaan het zien vandaag! Ondanks dat alles reeds uitgelekt te zijn, zal ik om 17.00 hoogstwaarschijnlijk meekijken
Ik ook, hoop dat het verkeer mee zit vanmiddag! Ik heb mijn OP3T in elk geval al verkocht.beyazz06 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 05:23:
Nou we gaan het zien vandaag! Ondanks dat alles reeds uitgelekt te zijn, zal ik om 17.00 hoogstwaarschijnlijk meekijken
Is het niet om 15h45?beyazz06 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 05:23:
Nope, om 17:00u is de livestream hier te kijken: YouTube: A New View - OnePlus 5T Launch Event Live
Ergens in dit topic werd 17.00 aangegeven, en als je op https://oneplus.net/nl/event kijkt zie je ook resterende tijd. 17.00 seems valide
Ik zie het. Had het event toegevoegd met een link ergens in m'n google agenda. Raar dat de tijd niet klopte. thx boys
Event vind plaats in New York om 11:00 am -5 dus tel daar 6 uur bij..
---
Ik ben zeer benieuwd. Voor mij zal dit de eerste oneplus worden na nu ongeveer 2,5 jaar een Samsung Galaxy S6 te hebben gehad. (Vriendin en wat vrienden hebben allemaal al een Oneplus en daar goede ervaringen mee, dus voor mij meteen goede reden om over te gaan)
[ Voor 34% gewijzigd door n2theb op 16-11-2017 09:03 ]
Even ter herinnering, maar dat zien jullie zelf wel: om stipt 17:00 wordt er een Ervaringen & Discussie topic aangemaakt en dan wordt dit topic gesloten. Er komt dan ook een Levertijden & Prijzen topic waar alles omtrent het bestellen besproken mag worden.
Nog even een leak via Antutu (voor de verandering, omdat we totaal niet weten wat de OnePlus 5T bevat qua specs
):
Nog even een leak via Antutu (voor de verandering, omdat we totaal niet weten wat de OnePlus 5T bevat qua specs

Daar ben ik ook bang voor. Ik heb de oneplus 2 verkocht, omdat ik het apparaat niet lekker in de broekzak vond zitenstreamnl schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:12:
Ik vind hem te groot...
Anders was dit waarschijnljk mijn opvolger geworden.
[ Voor 14% gewijzigd door NehcslowZ op 16-11-2017 11:20 ]
Iemand reeds ervaring met de 'na-service' van 1+?
2 jaar garantie neem ik aan?
Bij defect in garantie gratis opsturen naar Polen?
Hoelang ben je hem gemiddeld kwijt?
Verborgen dingen die we moeten weten en waarom we beter een 'samsung/apple' kopen?
Verborgen dingen die we moeten weten en waarom we beter een 'samsung/apple' kopen?
'OnePlus werkt aan vermoedelijke OnePlus 5T Star Wars uitvoering'
https://www.slashgear.com...-edition-leaked-15508096/

Overigens heeft OnePlus een hele mooie en uitgebreide FAQ: https://oneplus.net/nl/support/faq Staan vast veel van je vragen wel tussen
.
https://www.slashgear.com...-edition-leaked-15508096/

Cappuccino schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:46:
- Ja
- Ja
- Volgens mij wel
- Hooguit 1 week (zie ook dit topic: [OnePlus] RMA & Support)
- Software vind ik een groot pluspunt
Overigens heeft OnePlus een hele mooie en uitgebreide FAQ: https://oneplus.net/nl/support/faq Staan vast veel van je vragen wel tussen
[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-11-2017 11:57 ]
Enige ervaring die ik heb was toen mijn OP1 een barst in het scherm had. Ik had toen voor 145euro binnen een week een nieuwe/refurbished* OP1 terug. Die van mij moest destijds naar Ireland.Cappuccino schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:46:
*Hij zal wel refurbished zijn maar was echt niet ter onderscheiden van hoe ik hem nieuw had gekocht, kwam in complete verpakking terwijl ik alleen mijn telefoon zelf had terug gestuurd.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
@Cappuccino
Dash charger van mijn 3T was stuk. Via mail beschrijving + foto's opgestuurd. Binnen een paar dagen een nieuwe in de bus.
Prima dus.
Verder geen echte problemen. Met een samsung wel trouwens, maar dat is weer een heel ander verhaal :-)
Dash charger van mijn 3T was stuk. Via mail beschrijving + foto's opgestuurd. Binnen een paar dagen een nieuwe in de bus.
Prima dus.
Verder geen echte problemen. Met een samsung wel trouwens, maar dat is weer een heel ander verhaal :-)
JaCappuccino schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:46:
Ja
Mits defect die onder garantie valt.
Weekje
Nope
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD
Dat lijkt prachtig zo, bedankt voor de quick replies. Kan bijna niet wachten!
Hopelijk went het snel want ben al iPhone gebruiker sinds de eerste 2g iPhone(2g / 4s en nu 6 gehad), maar ik kan me niet meer dwingen om €+800 uit te geven
Hopelijk went het snel want ben al iPhone gebruiker sinds de eerste 2g iPhone(2g / 4s en nu 6 gehad), maar ik kan me niet meer dwingen om €+800 uit te geven

Een collega van mij was ook iPhone gebruiker van het eerste moment. Hij heeft tegelijk met mij een OP5 gekocht en inmiddels wilt hij niks anders meer. Je went er vrij snel aan. (Ik kom van de Samsung s7edge en daarvoor alleen maar iPhones)Cappuccino schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:26:
Dat lijkt prachtig zo, bedankt voor de quick replies. Kan bijna niet wachten!
Ik kan mij voorstellen dat op deze telefoons er dingen op staan die ook op de iPhone kunnen maar dan voor minder geld, daarbij natuurlijk het voordeel dat je widgets etc kan toevoegen op de bureaubladen (vind ik persoonlijk altijd heerlijk).Blekkienl schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:48:
[...]
Een collega van mij was ook iPhone gebruiker van het eerste moment. Hij heeft tegelijk met mij een OP5 gekocht en inmiddels wilt hij niks anders meer. Je went er vrij snel aan. (Ik kom van de Samsung s7edge en daarvoor alleen maar iPhones)
Is er ook specifieke reden voor jou dat je niet meer terug wil naar een iPhone? Ben daar eigenlijk wel benieuwd naar.
Zou de launch later ook terug te kijken zijn? 17.00 uur ga ik niet redden helaas!
Na 7 jaar iOS (iPhone 4 en 6) word dit m’n eerste Android toestel, dus ben benieuwd of deze gaat bevallen.
Na 7 jaar iOS (iPhone 4 en 6) word dit m’n eerste Android toestel, dus ben benieuwd of deze gaat bevallen.
Het wordt uitgezonde via youtube, meestal kun je dan de video gewoon terugkijken nadat hij afgelopen is (zelfs tijdens het streamen kun je ook later inschakelen en vanaf het begin kijken)bighead schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:56:
Zou de launch later ook terug te kijken zijn? 17.00 uur ga ik niet redden helaas!
Als je de telefoon bedrijfsmatig koopt, dan kun je bij Oneplus de BTW niet verrekenen, omdat Oneplus de afgedragen BTW niet specificeert op de factuur. Dat scheelt zo meer dan 100 euro.Cappuccino schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:46:
Had ik ook gelezen ergens. Ze zouden een 'speciaal systeem' opgezet hebben, waardoor ze zelf geen BTW moeten betalen en die dus ook niet aan de koper kunnen aanrekenen.runnershigh schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:26:
[...]
Als je de telefoon bedrijfsmatig koopt, dan kun je bij Oneplus de BTW niet verrekenen, omdat Oneplus de afgedragen BTW niet specificeert op de factuur. Dat scheelt zo meer dan 100 euro.
Op zich welk jammer, want ik zou hem op de zaak kopen...
Dat kan nog steeds, maar dan moet je even wachten totdat het toestel verkocht wordt bij Belsimpel. De prijs is dan wel +/-21% hoger, maar je kan wel de BTW aftrekken.Cappuccino schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:33:
Ofwel OnePlus draagt geen BTW af en dat is illegaal. Ofwel OnePlus draagt wel BTW af maar vertikt het om dat apart te specificeren op de factuur. En dat is dom want dan loop je zakelijke klanten mis en bovendien voldoet ook dat niet aan de factuureisen. Kies maar ...Cappuccino schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:33:
[...]
Had ik ook gelezen ergens. Ze zouden een 'speciaal systeem' opgezet hebben, waardoor ze zelf geen BTW moeten betalen en die dus ook niet aan de koper kunnen aanrekenen.
Zie ook het OnePlus forum
Wat schiet je er dan mee op? Dan ben je netto onder de streep toch hetzelfde bedrag kwijt? Je betaalt BTW die je weer kan terugvorderen = je betaalt geen BTW.rens-br schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:45:
[...]
Dat kan nog steeds, maar dan moet je even wachten totdat het toestel verkocht wordt bij Belsimpel. De prijs is dan wel +/-21% hoger, maar je kan wel de BTW aftrekken.
Wat betreft de prijs die je uiteindelijk kwijt bent niks, maar als een werkgever een bon eist met BTW erop, dan is dat de manier hoe je die een krijgt.Ardj schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:46:
Wat schiet je er dan mee op? Dan ben je netto onder de streep toch hetzelfde bedrag kwijt? Je betaalt BTW die je weer kan terugvorderen = je betaalt geen BTW.
Aha, als je inderdaad 'm koopt met een telefoonvergoeding van je baas, is het wellicht handig. Op mijn werk werd er overigens niet moeilijk over gedaan. Vergoeding was max. 800 euro, als ik daar maar 21% onder bleef, was het prima.rens-br schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:47:
[...]
Wat betreft de prijs die je uiteindelijk kwijt bent niks, maar als een werkgever een bon eist met BTW erop, dan is dat de manier hoe je die een krijgt.
Edit:
Ik ben wel erg benieuwd naar die Star Wars versie. Als het inderdaad een bloedrood toestel zou worden, dan zou ik wel eens het verlies van m'n OP5 kunnen nemen om die te kunnen kopen
[ Voor 16% gewijzigd door Ardj op 16-11-2017 15:51 ]
Nog niets boeiends te zien helaas. Het is een loop van oneplus 5 reclame video's
Jazeker de prijs van de nieuwe iPhones is veel te hoog en met mijn iPhone 6plus heb ik meerdere keren een scherm gehad dat los zat en mijn vriendin had dat ook. Volgens Apple was dat een te verwachten gebruikersspoor dus dus geen garantie.n2theb schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:53:
[...]
Ik kan mij voorstellen dat op deze telefoons er dingen op staan die ook op de iPhone kunnen maar dan voor minder geld, daarbij natuurlijk het voordeel dat je widgets etc kan toevoegen op de bureaubladen (vind ik persoonlijk altijd heerlijk).
Is er ook specifieke reden voor jou dat je niet meer terug wil naar een iPhone? Ben daar eigenlijk wel benieuwd naar.
Back on topic.
Ik hou heel erg van de simpele android van ons plus, de super snelle fingerprint sensor en de algehele bouw kwaliteit met een grote one plus Community.
Anoniem: 34124
Wat verwacht je zien dan?Leviathius schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:10:
Nog niets boeiends te zien helaas. Het is een loop van oneplus 5 reclame video's
Alles is wel bekend qua specificaties en ontwerp, enkel een presentatie en marketing praat.
Ik lees het wel op Tweakers straks, vind presentaties nooit spannend meer omdat alles al bekend is meestal.
Ik verwacht niets, maar ik reageerde op de post boven mij. Meer zodat anderen niet in de stress schieten iets te missen zeg maarAnoniem: 34124 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:36:
[...]
Wat verwacht je zien dan?
Alles is wel bekend qua specificaties en ontwerp, enkel een presentatie en marketing praat.
Ik lees het wel op Tweakers straks, vind presentaties nooit spannend meer omdat alles al bekend is meestal.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Even tussendoor, volgensmij had die man net in beeld een scheet gelaten en was hij hem aan het weg blazen
Het begint over 5 minuten..
Het begint over 5 minuten..
[ Voor 13% gewijzigd door Oekol op 16-11-2017 17:01 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
De OnePlus 5T aankondiging is inmiddels bezig, dus we gaan hier verder: [OnePlus 5T] Ervaringen & Discussie en [OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
De OnePlus 5T aankondiging is inmiddels bezig, dus we gaan hier verder: [OnePlus 5T] Ervaringen & Discussie en [OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen.