Same here, voor meerdere wekkers/reminders. Tijd is ok, instelling van wekker klopt toch gaat de wekker af...denk toch een bugje in software?tomas123 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:25:
Ik had gisteren wat wekkers ingesteld voor de werkdagen, gaat er een vanochtend af, terwijl mijn datum op de telefoon goed staat.
Viel mij de eerste paar uur ook op, maar een paar dagen later lijkt dat een heel stuk minder geworden.Peter1706 schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:28:
Afgelopen donderdag ook mijn OP 5T binnen gekregen. Denk dat dit wel een blijvertje wordt. Het viel mij op dat de standaard screenprotector heel vee stof aantrekt. Heeft iemand deze er al afgehaald?
Yes. Die dingen trek ik er altijd meteen vanaf. Geen last van stof op mijn scherm iigPeter1706 schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:28:
Afgelopen donderdag ook mijn OP 5T binnen gekregen. Denk dat dit wel een blijvertje wordt. Het viel mij op dat de standaard screenprotector heel vee stof aantrekt. Heeft iemand deze er al afgehaald?
Ik denk het ook, wel vervelend, moet ik mn opo nog gaan gebruiken als wekker tot dat dit gefixt is...vmb schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:59:
[...]
Same here, voor meerdere wekkers/reminders. Tijd is ok, instelling van wekker klopt toch gaat de wekker af...denk toch een bugje in software?
Pfoee idd heel veel stof ;s. Ik heb bij mijn OP3 nog steeds de standaard screenprotector er op zitten, maar daar heb ik er geen last van. Ik weet niet meer of het in het begin wel zo was. Misschien wordt het (hopelijk) idd wel minder.Peter1706 schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:28:
Leuk trouwens dat er keuze is tussen vibratiepatronen ;p:

Heb het toch maar op de standaard dzzz-dzzz gelaten.
Ik heb dit nooit opgemerkt bij de 5 maar nu wel bij de 5t:
Als de speaker aan staat en je drukt ergens op zodat de vibratie motor aangaat, dan hoor je een resonantie met de speaker. Het is een heel klein geluidje, bijna niet op te merken. Ook verder niet vervelend, maar valt me wel op.
Als je nu je telefoon ontgrendeld (bijv door vingerscan) dan hoor je een unlock geluidje, vervolgens blijft de speaker even een paar seconde aan staan (door dat geluidje). Als je nu je oor tegen de speaker aan doet, gelijk na unlocken, hoor je dat heel even en stopt het. Dit is normaal, was op de 5 ook. Dit omdat het 'unlock' geluidje niet gelijk stopt.
Als je nu binnen die paar seconde gelijk iets doet waardoor de telefoon vibreert, bijvoorbeeld door op de home knop te drukken, hoor je dat kleine geluidje van resonantie.
Zoals ik zei niet erg vervelend, maar ik zat me lang af te vragen waar dat geluidje nou vandaan kwam..
Overigens kan je de unlock geluiden gewoon uitzetten natuurlijk
Als de speaker aan staat en je drukt ergens op zodat de vibratie motor aangaat, dan hoor je een resonantie met de speaker. Het is een heel klein geluidje, bijna niet op te merken. Ook verder niet vervelend, maar valt me wel op.
Als je nu je telefoon ontgrendeld (bijv door vingerscan) dan hoor je een unlock geluidje, vervolgens blijft de speaker even een paar seconde aan staan (door dat geluidje). Als je nu je oor tegen de speaker aan doet, gelijk na unlocken, hoor je dat heel even en stopt het. Dit is normaal, was op de 5 ook. Dit omdat het 'unlock' geluidje niet gelijk stopt.
Als je nu binnen die paar seconde gelijk iets doet waardoor de telefoon vibreert, bijvoorbeeld door op de home knop te drukken, hoor je dat kleine geluidje van resonantie.
Zoals ik zei niet erg vervelend, maar ik zat me lang af te vragen waar dat geluidje nou vandaan kwam..
[ Voor 3% gewijzigd door floristevito op 26-11-2017 15:21 ]
Ook ik heb de 3t ingeruild voor de 5t. Prachtige upgrade.
Het enige wat ik mis bij de opties voor de terug en recent knop is de dubbel tap optie waarmee je direct switcht tussen de huidige app en de vorige. Vond ik erg handig en jammer dat ze die verwijdert hebben.
Voor de rest top toestel voor 500.-. Zeker nu YouTube en Netflix al de 18:9 ondersteunen zodat het scherm helemaal gevuld wordt.
Het enige wat ik mis bij de opties voor de terug en recent knop is de dubbel tap optie waarmee je direct switcht tussen de huidige app en de vorige. Vond ik erg handig en jammer dat ze die verwijdert hebben.
Voor de rest top toestel voor 500.-. Zeker nu YouTube en Netflix al de 18:9 ondersteunen zodat het scherm helemaal gevuld wordt.
Dat is een standaard widget. Lege plek lang ingedrukt houden en dan kan je hem vinden onder oneplus widget. Neemt 2x1 in beslag.Peter1706 schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:25:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat zit met die rode kleur bij het Ambient display Volgens mij gaat dit willekeurig. (ook bij de weerwidget). Weet iemand of en zo ja hoe in te stellen is?
Op een geblokkeerd scherm een v tekenen. Moet je wel de gestures aanzetten bij de beweging instellingen. Of via het meldingen scherm wat je naar beneden trekt. Dasr staat de zaklamp ook. Je kan ook vast een widget of app downloaden zodat je hem overal kunt aanzetten.Boinkie schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:19:
Kan iemand vertellen wat de (standaard) snelkoppeling is om flashlight aan te zetten? :
Als je bij instellingen naar knoppen gaat en dan het vierkante instelt met als dubbeltabben 'geen actie'. Daarna werkt je gewenste optie weer (dus gewoon dubbeltabben op het vierkantje, en dan opnieuw om te switchen tussen de vorige en huidige app)!jvang schreef op zondag 26 november 2017 @ 15:56:
Ook ik heb de 3t ingeruild voor de 5t. Prachtige upgrade.
Voor wie de pixel widget mooi vind: Google Play: Another Widget
Ik vond de OP widget net iets te karig en de afspraken toevoeging van de pixel is zeer prettig.
Ik vond de OP widget net iets te karig en de afspraken toevoeging van de pixel is zeer prettig.
Top! Bedankt.outlandos schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:41:
[...]
Als je bij instellingen naar knoppen gaat en dan het vierkante instelt met als dubbeltabben 'geen actie'. Daarna werkt je gewenste optie weer (dus gewoon dubbeltabben op het vierkantje, en dan opnieuw om te switchen tussen de vorige en huidige app)!
Na even kort wat wikken en wegen toch maar besloten de 5T te bestellen (met studentenkorting) ter vervanging van mij Galaxy S7.
Redenen voor:
- mooi design
- snellere vingerprint scanner / face unlock
- makkelijker te customizen m.b.v. root
- betere accuduur
- notificatie slider
Redenen tegen:
- stuk groter
- heb de S7 net een half jaar en deze werkt nog prima(mijn vrouw nog maar even niet verteld van deze bestelling)
- iets mindere camera
Maar goed onder het mom van, als ik hem echt te groot vind kan ik hem weer zonder problemen terug sturen toch maar besteld.
De meeste reviews zijn positief, ook over de camera. De camera is toch maar een soort van gimmick want ik heb zelf een Fujifilm X-t20 voor het echte werk.
Heb ook een OP3 gehad dus weet op zich wat ik kan verwachten. Maar het blijft leuk iets nieuws te kopen.
Overigens net nog wat videos gekeken over de waterbestendigheid. 5 Minuten onderdompelen in water en de telefoon doet het nog. Hoe dat op langer termijn is was in de video niet terug te zien. Maar goed, geeft wel een vorm van zekerheid.
Redenen voor:
- mooi design
- snellere vingerprint scanner / face unlock
- makkelijker te customizen m.b.v. root
- betere accuduur
- notificatie slider
Redenen tegen:
- stuk groter
- heb de S7 net een half jaar en deze werkt nog prima(mijn vrouw nog maar even niet verteld van deze bestelling)
- iets mindere camera
Maar goed onder het mom van, als ik hem echt te groot vind kan ik hem weer zonder problemen terug sturen toch maar besteld.
De meeste reviews zijn positief, ook over de camera. De camera is toch maar een soort van gimmick want ik heb zelf een Fujifilm X-t20 voor het echte werk.
Heb ook een OP3 gehad dus weet op zich wat ik kan verwachten. Maar het blijft leuk iets nieuws te kopen.
Overigens net nog wat videos gekeken over de waterbestendigheid. 5 Minuten onderdompelen in water en de telefoon doet het nog. Hoe dat op langer termijn is was in de video niet terug te zien. Maar goed, geeft wel een vorm van zekerheid.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Het is jammer dat je het toestel niet even kan proberen in een winkel wat dat betreft.Xutovlip schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:43:
[...]
Dit is ook een van de punten waardoor ik momenteel twijfel om de telefoon aan te schaffen. Ik verwacht wel dat ik zo aan de breedte en lengte zou wennen. Het grootste punt waar ik mee zit is de lengte van het apparaat. Het past niet in al mijn broekzakken. Hoe lossen jullie dat op? Plaatsen jullie hem in de achterzak van je broek? Houd je hem altijd vast? Tas? Of leg je hem altijd op tafel neer voordat je gaat zitten zodat je hem enkel vervoert in je broekzak?
Ik heb zelf in het verleden een oneplus 2 gehad. Ik kon er niet echt aan wennen. Vooral de grootte in je broekzak. Echter was de stap van een iphone 5 (4 inch) naar 5.5 wel erg groot.
Misschien animaties uitzetten?outlandos schreef op zondag 26 november 2017 @ 07:31:
Het toestel is super snel, maar daardoor valt wel op dat er een kleine vertraging is op het moment dat je een app (any app for that matter) dmv het rondje (de terug naar je homescreen knop) sluit. Het voelt gewoon alsof het homescreen sneller tevoorschijn zou moeten kunnen komen op z'n powerhouse als de OP5T dan dat nu het geval is.
Ik heb nog geen andere launcher geprobeerd, wellicht dat dat het 'fixed'.
Iemand die hier meer over weet, of weet waarom het niet bij de 5 was (voor zover ik weet)? Het is heel zachtjes en je hoort het pas goed bijv als je dus snel een paar keer op de homeknop drukt na unlockenfloristevito schreef op zondag 26 november 2017 @ 15:15:
Ik heb dit nooit opgemerkt bij de 5 maar nu wel bij de 5t:
[ Voor 4% gewijzigd door floristevito op 26-11-2017 20:21 ]
Nee dat was het niet. De oplossing is al door iemand anders gegeven. Zie enkele posts hierboven.
Lijkt bij dit toestel vooral samen te hangen met de double tap, die geeft een duidelijk merkbare vertraging. De longpress was voor mij in ieder geval veel minder te merken.Brad Pitt schreef op zondag 26 november 2017 @ 10:35:
[...]
Heb het toestel zelf helaas nog niet maar op mijn huidige device is dat ook het geval als je je home knop ook hebt ingesteld voor andere functies qua double-press of longpress. Het toestel "wacht" dan even of je niet gaat dubbelkikken dan wel aan het lang drukken bent.
Als je deze dingen beiden uit zet is het drukken op de home knop wel "instant". Althans, zo werkt het hier
Zetten jullie eigenlijk de animation snelheid ook op 0,5 (ipv de default 1) op de OPT5? Normaal doe ik dat als eerste wanneer ik een nieuw toestel heb, maar nu twijfel ik toch. De animaties zijn namelijk al aan de snelle kant.
[ Voor 12% gewijzigd door outlandos op 26-11-2017 21:21 ]
Zeker weten! Dat scheelt zo veel snelheid met bedienenoutlandos schreef op zondag 26 november 2017 @ 21:07:
Zetten jullie eigenlijk de animation snelheid ook op 0,5 (ipv de default 1) op de OPT5? Normaal doe ik dat als eerste wanneer ik een nieuw toestel heb, maar nu twijfel ik toch.
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Maar op 0,5 zie je de animaties nog amper. Waarom dan niet meteen animations volledig disabelen?Patrick89 schreef op zondag 26 november 2017 @ 21:20:
[...]
Zeker weten! Dat scheelt zo veel snelheid met bedienen
Hebben jullie in de instellingen van de klok meegegeven dat de werkweek start op maandag? Die stond bij mij namelijk standaard op zondag... Worth checking ;-).vmb schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:59:
[...]
Same here, voor meerdere wekkers/reminders. Tijd is ok, instelling van wekker klopt toch gaat de wekker af...denk toch een bugje in software?
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Thx, net gewijzigd. Eens kijken of het help.Hammetje schreef op zondag 26 november 2017 @ 21:43:
[...]
Hebben jullie in de instellingen van de klok meegegeven dat de werkweek start op maandag? Die stond bij mij namelijk standaard op zondag... Worth checking ;-).
Heb ik ook veranderd. Misschien dat daarom mijn alarm verkeerd af ging, al zou dat wel raar zijn aangezien het alarm voor een specifieke dag staat ingesteld, dus zou het begin van de week daar geen invloed op horen te hebben...Hammetje schreef op zondag 26 november 2017 @ 21:43:
[...]
Hebben jullie in de instellingen van de klok meegegeven dat de werkweek start op maandag? Die stond bij mij namelijk standaard op zondag... Worth checking ;-).
Wie is er ook een nova launcher gebruiker?
Ik ben gisteren maar eens geswitched naar de standaard launcher. Ik kreeg de kleur van de navigatie knoppen niet doorzichtig. Altijd een lichte achtergrond terwijl ik een donker thema heb. Zag er niet uit.
Wel balen want nova had ik meer getweaked dan met de standaard launcher kan.
Ik ben gisteren maar eens geswitched naar de standaard launcher. Ik kreeg de kleur van de navigatie knoppen niet doorzichtig. Altijd een lichte achtergrond terwijl ik een donker thema heb. Zag er niet uit.
Volgens mij is dat niet mogelijk met de stock launcher. Iets waar ik me ook flink aan kan storen. Bijna genoeg reden om toch weer te switchen naar Nova launcher.djiedjee schreef op maandag 27 november 2017 @ 08:06:
Wie is er ook een nova launcher gebruiker?
Leuke actie, maar ik verwacht geen drastische verandering. Zo is er ook een actie geweest over die alert slider op de OnePlus 2 (en 3?), dat ze een ander profiel wilde etc. Is uiteindelijk ook geen drol mee gedaan. Sowieso vind ik het een druppel op een gloeiende plaat. Even een aantal redenen:
- Het meest gunstige is om het toestel te leveren met Oreo, voor Treble. Dat gaat nu 'al' mis omdat de hele code herschreven moet worden, of ze hadden de 5T in januari uit moeten brengen, maar dan zit je weer met de launch van de OnePlus 6
- Je betaalt 499 euro voor een best goed toestel
- Andere toestellen die 700-800 euro zijn, hebben ook geen Treble
Dan heb je straks weer mensen die gaan janken omdat er weer eens iets niet goed is. Op dat forum van OnePlus wordt je daar echt kotsziek van. Gelukkig lurk ik daar alleen. Omdat de OnePlus 3 en 3T als eerste Oreo kregen, heb je ze weer van de OnePlus 5 en 5T waar hun update blijft. Als je de 5T als eerste Oreo geeft, heb je de OnePlus 3 en 3T-gebruikers weer die lopen te schreeuwen en zeggen "WHY YOU DROP SUPPORT FOR OnePlus 3 and 3T!? You abandon us". Kortom: het is nooit goed, als je niet objectief en vanuit een ander perspectief kan kijken.
[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 27-11-2017 10:00 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Wat veel reviewers aangaven klopt wel.. Als je zo'n scherm éénmaal gebruikt wil je niet mee terug. Gebruikte even mijn oude 5, en terwijl dit een geweldige telefoon is, voelde het als een oude Nokia..
Met de stock launcher heb ik juiste GEEN lichte achtergrond onder de navigatie-knoppen. Dat ziet er een stuk beter uit met nova launcher.
Indeling van de icons en tesla unread is bij Nova veel fijner, ik kijk het wel even aan wat het beste bevalt.
Indeling van de icons en tesla unread is bij Nova veel fijner, ik kijk het wel even aan wat het beste bevalt.
outlandos schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:22:
[...]
Volgens mij is dat niet mogelijk met de stock launcher. Iets waar ik me ook flink aan kan storen. Bijna genoeg reden om toch weer te switchen naar Nova launcher.
Naast mijn Bluetooth problemen met deze phone, zie ik dat iets anders ook niet werkt. "Ambient display" en "Scherm opheffen", dit werkte prima op mijn OP3, maar op mijn 5T lijkt dit helemaal niet te werken vreemd genoeg. Ik vraag het even voor de zekerheid. Hebben jullie hier ook last van?
Anders lijkt het er op dat ik een defect modelletje te pakken heb.
Om daarachter te komen, zou je eventueel ook nog hier kunnen kijken: https://forums.oneplus.ne...one_model_rom=O2OS+171116xileS schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:59:
Naast mijn Bluetooth problemen met deze phone, zie ik dat iets anders ook niet werkt. "Ambient display" en "Scherm opheffen", dit werkte prima op mijn OP3, maar op mijn 5T lijkt dit helemaal niet te werken vreemd genoeg. Ik vraag het even voor de zekerheid. Hebben jullie hier ook last van?
Vervelend dat jij elke keer dat ge-emmer hebt.
Hoe heet die functie ook alweer die OP heeft vervangen voor 'lift to wake'? En hebben jullie daar al een goed alternatief voor gevonden? Ik vond het zwaaien over het beeldscherm een stuk fijner werken dan de hele telefoon op te moeten tillen...
Thanks weer even op de OP forum gekeken, post nooit zo snel daar aangezien er niet altijd snel gereageerd wordt ;p. Zo te zien zijn er wel meer mensen die er last van hebben. Na deze post gezien te hebben, telefoon even reboot gegeven en ineens lijkt het weer te werken.Anonymoussaurus schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:07:
[...]
Om daarachter te komen, zou je eventueel ook nog hier kunnen kijken: https://forums.oneplus.ne...one_model_rom=O2OS+171116.
Vervelend dat jij elke keer dat ge-emmer hebt.
Volgens de post daar stopt het met werken als je telefoon opgeladen hebt.., dus dan lijkt het een bug te zijn. Zal dit vanavond eens testen.
Wave to wake?outlandos schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:28:
Hoe heet die functie ook alweer die OP heeft vervangen voor 'lift to wake'? En hebben jullie daar al een goed alternatief voor gevonden? Ik vond het zwaaien over het beeldscherm een stuk fijner werken dan de hele telefoon op te moeten tillen...
De benaming zou volgens mij "Proximity wake" moeten heten.
Komt omdat iedereen altijd op fora (voornamelijk op het OnePlus forum) zit te schreeuwen en er dus niet wordt 'geklaagd' waar dat zou moeten. Dan denkt OnePlus ook "tsja, het zal wel goed zijn dan". Als je de post even markeert dat je dat probleem ook hebt, en het ook nog even in het topic van die gast zetxileS schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:28:
Thanks weer even op de OP forum gekeken, post nooit zo snel daar aangezien er niet altijd snel gereageerd wordt ;p. Zo te zien zijn er wel meer mensen die er last van hebben. Na deze post gezien te hebben, telefoon even reboot gegeven en ineens lijkt het weer te werken.
Volgens de post daar stopt het met werken als je telefoon opgeladen hebt.., dus dan lijkt het een bug te zijn. Zal dit vanavond eens testen.
[ Voor 4% gewijzigd door Anonymoussaurus op 27-11-2017 14:39 ]
Dat ja, waarom geeft OP ons gewoon de keuze niet?Anonymoussaurus schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:37:
[...]
Wave to wake?
De benaming zou volgens mij "Proximity wake" moeten heten.
Geen ideeoutlandos schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:46:
Dat ja, waarom geeft OP ons gewoon de keuze niet?
De mensen op dat forum zijn inderdaad wel echt extreem... Heb het daar heel erg snel voor bekeken gehouden.Anonymoussaurus schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:37:
Komt omdat iedereen altijd op fora (voornamelijk op het OnePlus forum) zit te schreeuwen en er dus niet wordt 'geklaagd' waar dat zou moeten.
Dus als we legit vragen hebben, is er dan eigenlijk nog ergens waar ze te contacteren zijn waar je vraag of opmerking niet verloren gaat onder een golf van "HOW DARE YOU AS A PHONE COMPANY RELEASE A NEW PHONE", "WE WANT 4K!!! STILL NO 4K IT SUX!!!!" en "WE DON'T REALLY KNOW WHAT TREBLE IS BUT IT SOUNDS FANCY SO WE WANT TREBLE!!!!!!"?
Ik krijg al kotsneigingen als ik het lees. Heb nog nooit mensen gezien die zó ontiegelijk kort door de bocht zijn en zo niet-objectief zijn als zij. Moet je nagaan hoe erg die mods het hebben. Er worden ook altijd honderdduizend dezelfde vragen gesteldRobinJ1995 schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:48:
[...]
De mensen op dat forum zijn inderdaad wel echt extreem... Heb het daar heel erg snel voor bekeken gehouden.
Dus als we legit vragen hebben, is er dan eigenlijk nog ergens waar ze te contacteren zijn waar je vraag of opmerking niet verloren gaat onder een golf van "HOW DARE YOU AS A PHONE COMPANY RELEASE A NEW PHONE", "WE WANT 4K!!! STILL NO 4K IT SUX!!!!" en "WE DON'T REALLY KNOW WHAT TREBLE IS BUT IT SOUNDS FANCY SO WE WANT TREBLE!!!!!!"?
Denk niet dat er een andere manier is, want uiteindelijk wordt er tóch gevraagd of je een topic wilt aanmaken. Gewoon die gasten daarop aanspreken als zij er zich in mengen.
Ik wou net vragen naar RMA ervaringen, maar er bestaat blijkbaar al een topic hierover [OnePlus] RMA & Support, misschien een idee om deze ook in de topic start te ververken?
Also known as: Achterlijken.Anonymoussaurus schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:53:
[...]
Ik krijg al kotsneigingen als ik het lees. Heb nog nooit mensen gezien die zó ontiegelijk kort door de bocht zijn en zo niet-objectief zijn als zij. Moet je nagaan hoe erg die mods het hebben. Er worden ook altijd honderdduizend dezelfde vragen gesteld.

Beetje jammer, maar niks aan te doen I suppose (hoewel, IQ test voor je hem mag kopen en het forum op mag, ter vervanging van het oude invite systeem?
Ik kom trouwens van de OnePlus One, mijn 5T is bijna onderweg. To root or not to root? Want dan krijg ik die lekkere Oreo update die onderweg is weer niet binnen of wel?
Thanks, zal het de volgende keer toevoegenxileS schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:05:
Ik wou net vragen naar RMA ervaringen, maar er bestaat blijkbaar al een topic hierover [OnePlus] RMA & Support, misschien een idee om deze ook in de topic start te ververken?
Ligt eraan waar je denkt root voor nodig te hebben. Als je root ontvang je inderdaad geen OTA-updates. Als je verder over root wilt praten, moet je even m'n reactie quoten en in dit topic plakken: [OnePlus 5T] Rooten & Custom ROM'sRobinJ1995 schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:06:
Ik kom trouwens van de OnePlus One, mijn 5T is bijna onderweg. To root or not to root? Want dan krijg ik die lekkere Oreo update die onderweg is weer niet binnen of wel?
Iedereen die hem al heeft, zouden jullie voor mij kunnen checken of je het volgende ook hebt:
De vibratie op de Oneplus 5t is erg sterk, dit maakt wat geluid bijvoorbeeld als je ergens op drukt. Waar ik echter achter kwam is dat je soms nog een heel klein geluidje hiernaast hoort. Dit geluidje hoor je als je iets doet waardoor je telefoon vibreert terwijl de speaker aanstaat.
Neem als voorbeeld wanneer je je telefoon unlocked. Je telefoon maakt een unlock geluidje. Als je hierna goed luistert (oor tegen de speaker aandoet) hoor je dat de speaker na unlocken nog zo'n 1 a 2 seconde een heel zachte (maar dan ook echt heel zacht) ruis maakt. Dit is normaal en heeft elke telefoon, komt namelijk omdat de speaker werkt omdat er stroom door heen gaat. Na het geluidje zal hij dan nog even aan blijven.
Als je nu, terwijl je speaker dus nog aan staat, gelijk na het unlocken meerdere keren op de home button drukt waardoor de telefoon vibreert, dan hoor je naast de vibratie nog een heel klein geluidje. Let op dit geluidje is echter bijna niet op te merken, en je moet het wellicht een paar keer proberen voordat je dit hoort. Wanneer je speaker na unlocken helemaal uit is, dus na zo'n 1 a 2 seconde, hoor je het geluidje niet meer en hoor je enkel de vibratie. Nogmaals, het geluidje is amper een geluidje te noemen en alleen te horen als je echt heel goed oplet. Het is dan ook niet echt vervelend, meer iets wat opvalt als je er op let..
Je kan het dus horen als je snel ulocked en een paar keer snel op de home button drukt. Doe je dit voor let's say 5 seconden dan hoor je na een paar seconde het kleine geluidje niet meer (speaker staat nu dus uit).
Mijn sterkte vermoeden is dat het te maken heeft met hoe de telefoon ontworpen is. Wanneer je speaker namelijk helemaal uitstaat hoor je het niet, en hoor je enkel de normale vibratie. Ik denk dat ook dat het te maken heeft met te sterk vibreren van de telefoon, wat interfereert met de speaker wanneer deze aanstaat. Dit zou goed kunnen omdat ze door het scherm van de 5T heel wat andere keuze qua intern ontwerp hebben moeten maken. Maar om hier zeker van te zijn vroeg ik me af wat jullie denken
De vibratie op de Oneplus 5t is erg sterk, dit maakt wat geluid bijvoorbeeld als je ergens op drukt. Waar ik echter achter kwam is dat je soms nog een heel klein geluidje hiernaast hoort. Dit geluidje hoor je als je iets doet waardoor je telefoon vibreert terwijl de speaker aanstaat.
Neem als voorbeeld wanneer je je telefoon unlocked. Je telefoon maakt een unlock geluidje. Als je hierna goed luistert (oor tegen de speaker aandoet) hoor je dat de speaker na unlocken nog zo'n 1 a 2 seconde een heel zachte (maar dan ook echt heel zacht) ruis maakt. Dit is normaal en heeft elke telefoon, komt namelijk omdat de speaker werkt omdat er stroom door heen gaat. Na het geluidje zal hij dan nog even aan blijven.
Als je nu, terwijl je speaker dus nog aan staat, gelijk na het unlocken meerdere keren op de home button drukt waardoor de telefoon vibreert, dan hoor je naast de vibratie nog een heel klein geluidje. Let op dit geluidje is echter bijna niet op te merken, en je moet het wellicht een paar keer proberen voordat je dit hoort. Wanneer je speaker na unlocken helemaal uit is, dus na zo'n 1 a 2 seconde, hoor je het geluidje niet meer en hoor je enkel de vibratie. Nogmaals, het geluidje is amper een geluidje te noemen en alleen te horen als je echt heel goed oplet. Het is dan ook niet echt vervelend, meer iets wat opvalt als je er op let..
Je kan het dus horen als je snel ulocked en een paar keer snel op de home button drukt. Doe je dit voor let's say 5 seconden dan hoor je na een paar seconde het kleine geluidje niet meer (speaker staat nu dus uit).
Mijn sterkte vermoeden is dat het te maken heeft met hoe de telefoon ontworpen is. Wanneer je speaker namelijk helemaal uitstaat hoor je het niet, en hoor je enkel de normale vibratie. Ik denk dat ook dat het te maken heeft met te sterk vibreren van de telefoon, wat interfereert met de speaker wanneer deze aanstaat. Dit zou goed kunnen omdat ze door het scherm van de 5T heel wat andere keuze qua intern ontwerp hebben moeten maken. Maar om hier zeker van te zijn vroeg ik me af wat jullie denken
[ Voor 5% gewijzigd door floristevito op 27-11-2017 15:51 ]
En als anderen het ook horen, wat dan?
Ik snap het nut niet zo van dit soort zaken. Als je al zoveel moeite moet doen om het überhaupt te horen, waarom je er dan druk om maken? Just curious
Ik snap het nut niet zo van dit soort zaken. Als je al zoveel moeite moet doen om het überhaupt te horen, waarom je er dan druk om maken? Just curious
Nee klopt, ik vraag het me af om er zeker van te zijn dat het geen hardware fout is. In verband met die speaker (zie post) ga ik hier niet vanuit, maar wil graag het zekere boven het onzekerel3art schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:43:
En als anderen het ook horen, wat dan?
Dus klopt, het is totaal niet iets ergs, alleen om te weten dat met de hardware alles in orde is.
[ Voor 3% gewijzigd door floristevito op 27-11-2017 16:56 ]
Kan iemand mij vertellen hoe je dit lock screen krijgt? (zie 8:25 van review)
YouTube: OnePlus 5T Review - T is for Taller (Screen)
Settings - Display - Ambient displayBTBoy schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:36:
Kan iemand mij vertellen hoe je dit lock screen krijgt? (zie 8:25 van review)
Ik was misschien niet helemaal duidelijk, maar ik bedoel de klok op lockscreen natuurlijk...floristevito schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:42:
[...]
Settings - Display - Ambient display
Als je dit doet staat die klok erBTBoy schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:44:
[...]
Ik was misschien niet helemaal duidelijk, maar ik bedoel de klok op lockscreen natuurlijk...
Is het iemand al gelukt om Face Unlock te foppen? Ik vindt het echt angstaanjagend hoe snel het werkt: ik kreeg meestal niet eens de kans om m'n vinger op de sensor te leggen. Maar dat maakt me ook wel wat argwanend: hoe veilig kan iets zijn dat zo snel werkt?
Ik heb geprobeerd het te foppen met een foto, via beeldscherm pc en via een paar andere telefoons (selfie via video) en niets...beantherio schreef op maandag 27 november 2017 @ 18:31:
Is het iemand al gelukt om Face Unlock te foppen? Ik vindt het echt angstaanjagend hoe snel het werkt: ik kreeg meestal niet eens de kans om m'n vinger op de sensor te leggen. Maar dat maakt me ook wel wat argwanend: hoe veilig kan iets zijn dat zo snel werkt?
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Voor zover is het geen enkele reviewer gelukt.beantherio schreef op maandag 27 november 2017 @ 18:31:
Lijkt dus redelijk safe te zijn.
Iemand die even kan kijken of hij ook iets hoort als je dit doet?floristevito schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:27:
Iedereen die hem al heeft, zouden jullie voor mij kunnen checken of je het volgende ook hebt:
Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen. Als je iets nieuws toe te voegen hebt aan je topic binnen die 24 uur en je bent zelf de laatste poster, dan kun je je post bewerken.
Het algemeen beleid #verbodenanders
[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 27-11-2017 20:52 ]
Ik heb hem ook in het bezit en al (beetje) getest.
Wat een snel toestel. Het surfen op internet en openen van apps gaat enorm snel. De vingerafdrukscanner is ook geweldig snel.
Het beeldscherm zelf is ook heel erg goed. Ik kijk wel uit naar een otterbox hoesje, want deze is veel te fijn. Ik ben bang dat hij uit mijn handen gaat vallen.
Mijn vorig toestel was een LG G3 met otterbox hoesje, ter referentie.
Ik ben een tevreden gebruiker
Wat een snel toestel. Het surfen op internet en openen van apps gaat enorm snel. De vingerafdrukscanner is ook geweldig snel.
Het beeldscherm zelf is ook heel erg goed. Ik kijk wel uit naar een otterbox hoesje, want deze is veel te fijn. Ik ben bang dat hij uit mijn handen gaat vallen.
Mijn vorig toestel was een LG G3 met otterbox hoesje, ter referentie.
Ik ben een tevreden gebruiker
Zojuist ook besteld de 64GB/6GB versie gelukkig heb ik hem kunnen kopen met studentenkorting scheelt me weer 50 Euro, kom van een LG G6 het update beleid van LG is bedroevend een flagship wat nog steeds op security patch July zit. hoop dat bij de oneplus niet zo is maar aan de verhalen hier te zien ziet het er prima uit.
Vandaag de 128gb binnen gekregen. Nu alles aan het instellen, wel wennen na 7 jaar iOS, maar wat een super snel toestel zeg! Eerste indruk is in ieder geval top!
off-topic
[ Voor 93% gewijzigd door Bullet NL op 28-11-2017 17:24 ]
offtopic, dus weg
[ Voor 104% gewijzigd door PaT op 28-11-2017 07:52 ]
*knip
Iemand anders problemen met haperend geluid bij Bluetooth in de auto? Net een gesprek via WhatsApp en het geluid haperde constant...
Iemand anders problemen met haperend geluid bij Bluetooth in de auto? Net een gesprek via WhatsApp en het geluid haperde constant...
[ Voor 58% gewijzigd door PaT op 28-11-2017 07:52 ]
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Ik gebruikte voor het eerst mijn JBL speaker met de oneplus en had ook last van een haperend geluid. Echter is dit verdwenen nadat ik hem opnieuw had geconnected.Steevo_S schreef op maandag 27 november 2017 @ 23:10:
[...]
Wat heeft dit met het oneplus ervaring topic te maken?
Anyway maar on topic, iemand anders problemen met haperend geluid bij Bluetooth in de auto? Net een gesprek via WhatsApp en het geluid haperde constant...
Bluetooth speaker werkte hier in 1x probleemloos.
Soms heb ik geen verbinding meer met de wifi terwijl ik wel verbonden ben, gebeurt elke dag op de 5T terwijl mn wifi gewoon werkt op andere apparaten
Wel verbinding maar geen verbinding? Bedoel je: wel wifi verbinding maar geen internet?
tomas123 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:24:
Soms heb ik geen verbinding meer met de wifi terwijl ik wel verbonden ben, gebeurt elke dag op de 5T terwijl mn wifi gewoon werkt op andere apparaten
Blijkbaar is het toch iemand gelukt ... eens zien of hij/zij nog met feiten afkomt.l3art schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:18:
[...]
Voor zover is het geen enkele reviewer gelukt.
Lijkt dus redelijk safe te zijn.
https://forums.oneplus.ne...s-to-unlock-phone.696944/
Klopt..djiedjee schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:14:
Wel verbinding maar geen verbinding? Bedoel je: wel wifi verbinding maar geen internet?
[...]
@tomas123
Verbonden via 2,4G of 5G? En jouw andere apparaten?
Verbonden via 2,4G of 5G? En jouw andere apparaten?
Niet mogelijk voor zover ik weet.remanus schreef op maandag 27 november 2017 @ 23:26:
Weet iemand of het mogelijk is om de vinger print scanner is in te stellen als home button?
Ik heb het gedaan door mijn gezicht te tekenen op een aardappel! Echt slecht!3svb schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:43:
Blijkbaar is het toch iemand gelukt ... eens zien of hij/zij nog met feiten afkomt.
Zo.
Ongeveer even waardevol als die post over there
Nickname does not reflect reality
Die random username en dit als zijn eerste post. Zie ik niet als betrouwbare informatie.3svb schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:43:
[...]
Blijkbaar is het toch iemand gelukt ... eens zien of hij/zij nog met feiten afkomt.
Zou ook zomaar kunnen dat iemand zijn telefoon had en die even snel voor z'n gezicht hield, dat hij dat bedoeld. Met foto's is het de grote reviewers namelijk niet gelukt. Ben benieuwd naar meer details.3svb schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:43:
[...]
Nieuwe rode kleur: http://www.techdroider.co...-lava-red-oneplus-5t.html
Ik heb toch ook wel een bluetooth probleempje in de wagen. Er wordt wel een BT connectie opgezet bij het starten van de wagen (Peugeot 508) maar er komt geen audio door. Enkel als ik dan BT op de OP af en weer aanzet komt de audio er wel opeens door.
Ondertussen ook de coded op AptX-HD gezet.
In den beginne (vlak na de eerste pairing) had ik ook wel last van stotteringen, maar die zijn nu weg.
Ondertussen ook de coded op AptX-HD gezet.
In den beginne (vlak na de eerste pairing) had ik ook wel last van stotteringen, maar die zijn nu weg.
Maar vooralsnog voorbehouden aan China, aldus dat artikel.
Reactie van dienende was offtopic dus weggehaald.
[ Voor 59% gewijzigd door 13art op 28-11-2017 17:41 ]
Klein issue met de Weather app op homescreen, de temperatuur en weer status update niet automatisch. Wel als ik erop tap dan is daarna wel geüpdatet
tomas123 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:24:
Heb dit ook maar alleen als ik verbind met mijn Chromecast dan valt de Chromecast weg na -+5 min. Dan heeft de telefoon nog wifi maar kan niks meer laden, geen apps, websites etc. Als ik Wifi uit en aanzet wel weer.
[ Voor 38% gewijzigd door kr4t0s op 28-11-2017 14:15 ]
Gisteren reactie gekregen van bug hunters hierop:xileS schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:27:
[...]
Gedaan: https://forums.oneplus.ne...h-switches-off-on.689576/
Maar aangezien ik niemand hierover hoor, lijkt het alsof ik de enige ben (of het is nog niemand opgemerkt).
Toch vermoeiend steeds, elke keer een probleem bij een nieuw toestel. Vingerafdruk scanner op de OP3 die het nooit goed gedaan heeft is bij mij ook nooit beter geworden. Aangezien ik nu de 5T heb, stuur ik die misschien wel terug ter reparatie.
Dear xileS,
This is from the OnePlus Bug Hunters. Thanks a lot for your feedback. We’re very concerned about the issue that was bought up to us. We would like to mention a couple of things that are important for us to know as well.
First: we’d like to know if clearing the cache from recovery could be helpful.
Second: Please tell us about the detailed issue and the reproducing process.
Third: Can you please help us collect some logs so that we can look further into it?
Here is the process for collecting logs:
1. Input the command *#800# in the Dialer.
2. Tap on Get Wireless Log at the bottom of the page and tap on clean log.
3. Tap on xxx log (WiFi, Bluetooth, GPS etc) to start the capturing process.
4. Replicate the issue, take a screenshot to record the time.
5. Return to the log interface and tap on Stop logging.
6. Zip the oem file from file manager and share it to us.
Thank you very much for your time and we'll try our best to figure it out.
Best regards,
OnePlus Bug Hunters
aggressief sluimeren voor deze app uitzetten misschien?
Wie weet hoe ik deze navigatie-knoppen zwart of doorzichtig krijg (nova launcher)?kr4t0s schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:53:
Klein issue met de Weather app op homescreen, de temperatuur en weer status update niet automatisch. Wel als ik erop tap dan is daarna wel geüpdatet
[ Voor 55% gewijzigd door djiedjee op 28-11-2017 15:35 ]
Dit vind ik ook een naar iets met een zwarte app/achtergrond.djiedjee schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:22:
Wie weet hoe ik deze navigatie-knoppen zwart of doorzichtig krijg (nova launcher)?
[afbeelding]
Op XDA loopt hier al een draadje over, maar nog niet echt een oplossing lijkt:
https://forum.xda-develop...olour-stock-apps-t3708604
@navigatiebarZwart: Dat is vooralsnog alleen te bereiken met Nova Launcher. Zit ergens in de settings verstop dan. Opzich is het niet heel ernstig dat het nu grijs is, scheelt weer met screen burn-in schijnbaar. En het is gewoon ff wennen denk ik.
Uh, ik heb juist nova launcher maar het is niet in te stellen volgens mij.
Bij de stock launcher zijn ze juist wel netjes donker...
Bij de stock launcher zijn ze juist wel netjes donker...
Leviathius schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:48:
@navigatiebarZwart: Dat is vooralsnog alleen te bereiken met Nova Launcher. Zit ergens in de settings verstop dan. Opzich is het niet heel ernstig dat het nu grijs is, scheelt weer met screen burn-in schijnbaar. En het is gewoon ff wennen denk ik.
Hi allemaal,
Na 8 jaar iPhone afgelopen weekend mijn iPhone X verkocht (wat een grap). En besloten over te stappen na Android. Honderden (/duizenden) reviews verder net overstag gegaan voor de OnePlus 5t en besteld!
Heel benieuwd naar jullie ervaringen en hopelijk kan ik hier snel aansluiten ^.^
Na 8 jaar iPhone afgelopen weekend mijn iPhone X verkocht (wat een grap). En besloten over te stappen na Android. Honderden (/duizenden) reviews verder net overstag gegaan voor de OnePlus 5t en besteld!
Heel benieuwd naar jullie ervaringen en hopelijk kan ik hier snel aansluiten ^.^
Oops, I did it again.
Ja ik vind het ook niet zo mooi. In Spotify bijvoorbeeld is t niet bepaald mooi dat lichte grijs.Leviathius schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:48:
Toen ik van mij Nexus naar mijn Nexus 5X ging was het een kwestie van inloggen in mijn Google account en daarna werden al mijn instellingen, apps, etc. overgenomen.
Nu zie ik wel een optie "Een back-up via de cloud" waarna ik kan inloggen op mijn Google account die de backup heeft van mijn Nexus 5x, maar vervolgens wordt hij gewoon als een nieuwe telefoon geïnstalleerd.
Ik neem toch aan dat ik niet handmatig alle apps weer moet gaan zitten installeren?
Nu zie ik wel een optie "Een back-up via de cloud" waarna ik kan inloggen op mijn Google account die de backup heeft van mijn Nexus 5x, maar vervolgens wordt hij gewoon als een nieuwe telefoon geïnstalleerd.
Ik neem toch aan dat ik niet handmatig alle apps weer moet gaan zitten installeren?
Misschien heeft het met het verschil in androidversie te maken.
Bij mij kon ik mijn gegevens van de OP 3T met Oreo ook niet overzetten naar de 5T helaas.
Bij mij kon ik mijn gegevens van de OP 3T met Oreo ook niet overzetten naar de 5T helaas.
Normaal gesproken krijg je bij je eerste setup de keuze, of herstellen of als nieuw instellen. Bij herstellen kan je dan kiezen vanuit welk Android toestel je wil herstellen. Daarna worden alle apps ed in principe terug gezet. Dit kan wel even duren. Ik kan me ook voorstellen als je hebt gekozen voor alleen updaten van apps tijdens opladen dat hij ook pas gaat herstellen als je telefoon aan de lader hangt.mrnn schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:04:
Toen ik van mij Nexus naar mijn Nexus 5X ging was het een kwestie van inloggen in mijn Google account en daarna werden al mijn instellingen, apps, etc. overgenomen.
Heb zelf mijn 5T nog niet dus kan je niet vertellen hoe de overgang van mn S7 maar de 5T is verlopen.
[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 28-11-2017 19:13 ]
Blijkbaar hebben ze de vibratie motor in de 5T verplaatst naar de onderkant t.o.v de 5. Dit verklaart het kleine extra geluidje als je speaker aanstaat... Het laat gewoon de speaker trillen.
Klopt, je krijgt de opties "je gegevens kopiëren" of "instellen als nieuw apparaat". Ik heb gegevens terugzetten via de cloud gedaan maar daarna gebeurt er dus niets. Ook niet na een tijd en ook niet aan de lader. Ik ga de boel zelf maar downloaden. Gewoon niet zoveel zin om alles weer opnieuw in te gaan zitten stellen maar het hoort er blijkbaar nog bij tegenwoordig.l3art schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:12:
[...]
Normaal gesproken krijg je bij je eerste setup de keuze, of herstellen of als nieuw instellen. Bij herstellen kan je dan kiezen vanuit welk Android toestel je wil herstellen. Daarna worden alle apps ed in principe terug gezet. Dit kan wel even duren. Ik kan me ook voorstellen als je hebt gekozen voor alleen updaten van apps tijdens opladen dat hij ook pas gaat herstellen als je telefoon aan de lader hangt.
Heb zelf mijn 5T nog niet dus kan je niet vertellen hoe de overgang van mn S7 maar de 5T is verlopen.
Ik merk toch wel wat foutjes. Als eerste stopt de bluetooth connectie met mijn auto er soms ineens mee, aan en uit zetten werkt af en toe, maar niet iedere keer.
Als tweede heeft mijn telefoon echt een probleem om 5gHz wifi verbinding te maken. Hopelijk wordt dit snel opgelost.
Als tweede heeft mijn telefoon echt een probleem om 5gHz wifi verbinding te maken. Hopelijk wordt dit snel opgelost.
To dare is to do
Voor degene met Wi-Fi- en Bluetooth problemen: maak even een bugreport aan om het aan te geven. Dan komt een bughunter jullie contacteren. Als iedereen maar blijft klagen en bij de pakken neer blijft zitten gebeurd er niks natuurlijk:
https://forums.oneplus.ne...one_model_rom=O2OS+171116
https://forums.oneplus.ne...one_model_rom=O2OS+171116
[ Voor 9% gewijzigd door Anonymoussaurus op 28-11-2017 20:35 ]
Sinds gisteren mobiel binnen en man wat voelt dat ding snel aan. Mijn vorige mobiel had ik 2 jaar geleden gekocht Sony xperia z5 dus ik verwachte niet zo grote sprong. Rond de camera was veel discussie maar het is een gewoon een prima ding maakt betere foto's dan mijn vorige mobiel en die stond er om bekend dat het een goede camera had.
Het enige nadeel wat ik tot nu toe ondervonden heb is dat het alarm altijd afgaat op de aangeven tijd terwijl je het een specifieke dag hebt gekozen dat moeten ze nog even fixen.
Als je nog twijfelt het is een aanrader.
edit: en na een dag nog 52% over indrukwekkend.
Het enige nadeel wat ik tot nu toe ondervonden heb is dat het alarm altijd afgaat op de aangeven tijd terwijl je het een specifieke dag hebt gekozen dat moeten ze nog even fixen.
edit: en na een dag nog 52% over indrukwekkend.
[ Voor 4% gewijzigd door rick_kraster op 28-11-2017 22:35 ]
Dat probleem met het alarm had ik ook, het begin van de week staat standaard op zondag, na dit veranderd te hebben naar maandag heb ik dit probleem niet meer meegemaakt.rick_kraster schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:51:
Sinds gisteren mobiel binnen en man wat voelt dat ding snel aan. Mijn vorige mobiel had ik 2 jaar geleden gekocht Sony xperia z5 dus ik verwachte niet zo grote sprong. Rond de camera was veel discussie maar het is een gewoon een prima ding maakt betere foto's dan mijn vorige mobiel en die stond er om bekend dat het een goede camera had.
Die oplossing werkt bij mij helaas niet, wat ik wel heb gevonden door er mee te prutsen is dat als ik eerst de dag wil dat het afgaat aanklik en dan de huidige dag aan en daarna uit vink de wekker wel pas voor die dag wordt weergeven.tomas123 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:25:
[...]
Dat probleem met het alarm had ik ook, het begin van de week staat standaard op zondag, na dit veranderd te hebben naar maandag heb ik dit probleem niet meer meegemaakt.
Ik overweeg serieus om van mijn 3 over te stappen naar de 5t.
Echter lees ik hier toch wel wat bugs die de 5t heeft. Bluetooth en wifi probleempjes, trillen van de speaker.
Iets met de kleuren van de onscreen buttons?
Dit terwijl mijn 3 uiterst stabiel is.
Nu zal het meeste wel rap opgelost zijn maar toch.
Echter lees ik hier toch wel wat bugs die de 5t heeft. Bluetooth en wifi probleempjes, trillen van de speaker.
Voor wat het waard is, ik heb geen problemen met wifi / bluetooth.coob schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 22:42:
WiFi gebruik ik 's avonds continu, en werkt gewoon goed.
Bluetooth gebruik ik veel in de auto, verschillende telefoontjes gepleegd en ook Spotify geluisterd, ook geen problemen.
De navigation bar wordt met een wit/grijze achtergrond weergegeven, dat is ff wennen.
Ik kom zelf van een Nexus 5, deze telefoon is echt een verademing!
Dat met de kleuren is geen bug, maar een feature. Normaal in Android is de navbar zwart of doorzichtig en kleurt vaak mee met de app. Nu is het dat de navbar grijs is en nog steeds meekleurt met apps zoals gewoon. Met is gewoon de verandering nog niet gewendcoob schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 22:42:
Trillen van de speaker heeft denk ik wel 90% van de telefoons. Daar kunnen ze gewoon niks tegen doen. De trilmotor is gewoon lekker sterk. #feature!
Dat met de bluetooth en wifi problemen kan ik niks over zeggen, ervaar dat zelf (nog) niet namelijk.
Meer mensen merken het 'druppel geluidje op' :
https://forums.oneplus.ne...bration-on-the-5t.695633/
https://forums.oneplus.ne...bration-on-the-5t.695633/
Hebben jullie ook zo'n lelijke IMEI sticker achterop?
En op de bovenste rand rond de camera zit in het midden een streepje wat naar boven loopt. Ik dacht eerst dat het een kras was, maar daarvoor is het té recht, bij jullie ook?
En op de bovenste rand rond de camera zit in het midden een streepje wat naar boven loopt. Ik dacht eerst dat het een kras was, maar daarvoor is het té recht, bij jullie ook?
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 5T] Rooten & Custom ROM's
- Accessories: [OnePlus 5T] Het grote Accessoires Topic
- Garantie, RMA en terugsturen voor de L1 Widevine update: [OnePlus] RMA & Support
- OnePlus 6: [OnePlus 6] Ervaringen & Discussie
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 5T] Rooten & Custom ROM's
- Accessories: [OnePlus 5T] Het grote Accessoires Topic
- Garantie, RMA en terugsturen voor de L1 Widevine update: [OnePlus] RMA & Support
- OnePlus 6: [OnePlus 6] Ervaringen & Discussie