Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Hier ook

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/x3EXxmlPdmkHeq6c1WOGX2U1/medium.jpg

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

aardbeix15 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:51:
Vanochtend een OTA naar Oxygen 9.0.3 ontvangen, paar bugfixes, geen nieuwe functionaliteit zo te zien.
Hier ook inmiddels verkrijgbaar zonder vnp of andere omwegen. Jammer genoeg geen bluetooth fixes zo te zien.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
9.0.3 wordt inderdaad voor de 5T uitgerold. Is vanochtend ook al toegevoegd aan Oxygen Updater. Officiële post moet nog komen.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
aardbeix15 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 08:51:
Vanochtend een OTA naar Oxygen 9.0.3 ontvangen, paar bugfixes, geen nieuwe functionaliteit zo te zien.
Raar genoeg ontvang ik die weer niet.. Zag wel hem voorbij komen met de oxygen OS 9.0.3. Kan het komen omdat ik 9.0.2 handmatig heb geinstalleerd of maakt dat niks uit?

[ Voor 20% gewijzigd door vali op 23-01-2019 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vali schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 22:43:
[...]

Raar genoeg ontvang ik die weer niet.. Zag wel hem voorbij komen met de oxygen OS 9.0.3. Kan het komen omdat ik 9.0.2 handmatig heb geinstalleerd of maakt dat niks uit?
Maakt niks uit. Staat zowel op Oxygen Updater als via settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 14:39
Bor schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:03:
[...]

Hier ook inmiddels verkrijgbaar zonder vnp of andere omwegen. Jammer genoeg geen bluetooth fixes zo te zien.
Wat voor bluetooth issues heb je nog dan?
Gebruik ongeveer 3 uur per dag de bluetooth (auto & headset) en ik heb een issues o.i.d.
Laatste bluetooth issues waren voor mij ergens in 8.x.x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is me nu twee keer overkomen dat tot twee keer toe mijn data verbinding uitvalt. Het 4G icoontje staat er nog wel, maar toch geen data verbinding. Telefoon in de vliegtuigstand zetten en er weer uit halen lost het op. In beide gevallen was ik spotify aan het luisteren en toeval of niet, het was beide keren op dezelfde plek (zat in de auto).

Hopelijk is dit wat ze bedoelen in de update met fixes met de 4G verbinding i.c.m. third party apps.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claeysy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 14:50
sinds kort last van Whatsapp die enkel berichten stuurt/ontvangt bij WIFI en niet bij mobiele data verbinding. (zit nu op 9.0.3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Whatsapp klappert bij mij ook een beetje zo lijkt het, ook van die vage berichten als 'mogelijke nieuwe berichten in Whatsapp' en dan is er niks en dan ineens een heel stapeltje berichten. Echter op 4g en wifi werkt het beide wel voor mij.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aardbeix15 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 10:28:
Whatsapp klappert bij mij ook een beetje zo lijkt het, ook van die vage berichten als 'mogelijke nieuwe berichten in Whatsapp' en dan is er niks en dan ineens een heel stapeltje berichten. Echter op 4g en wifi werkt het beide wel voor mij.
Die 'mogelijke nieuwe whatsapp berichten' melding heb ik ook, maar die komt volgens mij door een groep die ik gedempt heb. Als daar berichten binnen komen, komt ook die melding in het scherm te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:07
Komt bij mij ook voor. Ook met snapchat. Open ik snapchat krijg ik ineens snaps binnen van 23 uur terug terwijl ik er geen meldingen van heb gehad. Ik was nog van plan om een clean install te doen na 8 > 9.

Edit: deze apps staan bij batterij onder de niet optimaliseren lijst

[ Voor 14% gewijzigd door Galukon op 24-01-2019 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Anonymoussaurus schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 01:17:
[...]

Maakt niks uit. Staat zowel op Oxygen Updater als via settings.
Vreemd dat ik hem dan niet ontvang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
Heb datzelfde ook zo nu en dan met gmail. Om één of andere reden komen mails vaak pas aan op het moment dat je de app opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Arunia schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:34:
Heb datzelfde ook zo nu en dan met gmail. Om één of andere reden komen mails vaak pas aan op het moment dat je de app opent.
In het verlengde daarvan heb ik een tijd gehad dat ik pas mailnotificaties kreeg zodra ik de telefoon aanzette. Ik hoefde niet per se helemaal de Gmail-app te openen. Maar gelocked deed hij dus niks.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0kerNL
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20:41
aardbeix15 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 10:28:
l3art schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 10:30:
[...]

Die 'mogelijke nieuwe whatsapp berichten' melding heb ik ook, maar die komt volgens mij door een groep die ik gedempt heb. Als daar berichten binnen komen, komt ook die melding in het scherm te staan.
Dat ligt niet aan je telefoon. Meestal heb je dat als het WiFi/mobiel netwerk signaal niet sterk genoeg is of dat je datasaving aan hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
J0kerNL schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 15:17:
[...]

[...]

Dat ligt niet aan je telefoon. Meestal heb je dat als het WiFi/mobiel netwerk signaal niet sterk genoeg is of dat je datasaving aan hebt staan.
Geen data saving, maar ook na een tijd komt het niet terug. Echt pas na vliegtuigstand aan/uit zetten. Ongeacht het moment/plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 08:34:
Het is me nu twee keer overkomen dat tot twee keer toe mijn data verbinding uitvalt. Het 4G icoontje staat er nog wel, maar toch geen data verbinding. Telefoon in de vliegtuigstand zetten en er weer uit halen lost het op. In beide gevallen was ik spotify aan het luisteren en toeval of niet, het was beide keren op dezelfde plek (zat in de auto).

Hopelijk is dit wat ze bedoelen in de update met fixes met de 4G verbinding i.c.m. third party apps.
Volgens mij is dat inderdaad de fix, wat ik zo heb meegekregen. Je was in ieder geval niet de enige.
vali schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:22:
[...]

Vreemd dat ik hem dan niet ontvang..
Via Oxygen Updater of settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 16:37:
[...]

Volgens mij is dat inderdaad de fix, wat ik zo heb meegekregen. Je was in ieder geval niet de enige.
Helaas nog niet opgelost, vandaag weer rond dezelfde plek dat de internet verbinding weg valt. Ik zal eens wat uitgebreider gaan testen om te zien of het echt de betreffende locatie is, of het ergens anders mee te maken heeft.

Als het echt de locatie is, is het wel gek dat het signaal niet weer vanzelf wordt opgepikt en dat het eerst nodig is om de vliegtuigstand aan/uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Anonymoussaurus schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 16:37:
[...]

[...]

Via Oxygen Updater of settings?
Via oxygen kreeg ik wel de melding maar via de settings niet. Ook niet als ik een vpn opzet naar Duitsland.

Edit:
Ik krijg hem nu wel via de settings 😅

[ Voor 12% gewijzigd door vali op 24-01-2019 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akbslayer
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 18:57
Gisteren de "update" gehad. (9.0.3)

Ik moet zeggen dat ik blijer was met de laatste Oreo gebaseerde versie. Nu zijn er een paar losse dingen die me irriteren, 1 is de brightness setting die niet goed meer lijkt te werken. (lijkt nu donkerder)
2e, de horizontale versie van de laatst gebruikte apps waardoor je niet meer in 1 oogopslag kan zien wat er open staat.

Weet iemand of het mogelijk is om dit te veranderen?

van wat ik tot nog toe kan vinden zijn er voor mij verder geen problemen met de update.
Alleen een paar stomme layout dingen zoals de volume knoppen die nu media volume controlen ipv ring volume.
en naar recht swipen is "shelf" wat dat ook mag zijn. waar ik mijn google agenda heb staan, zit er nu ruimte tussen.
https://photos.app.goo.gl/1MyBcu8sPPpzSnun7
https://photos.app.goo.gl/2JD8dw5HiZy4Sstj8

[ Voor 28% gewijzigd door akbslayer op 25-01-2019 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik draai ook de 9.0.3 versie. Ik heb de gestures al een paar dagen aan staan, maar kan er best moeilijk aan wennen xD. Icm swiftkey bv, typ ik toch vaak steeds eerst een paar toetsen als ik "back" swipe (als ik langzamer swipe gaat dat wel beter merk ik nu). Het typen ging ook niet lekker omdat de toetsenbord daardoor net wat lager valt, maar nadat ik de toetsenbord iets vergroot heb, ging dat al iets beter. Het werkt voor mij dus (nog) niet helemaal lekker.

Voor men die ook de gestures aan hebben staan, hoe lang hebben jullie over gedaan om aan te wennen? Ik denk er namelijk aan om het weer gewoon terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:32

Phydomir

Dennis

xileS schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:31:
Ik draai ook de 9.0.3 versie. Ik heb de gestures al een paar dagen aan staan, maar kan er best moeilijk aan wennen xD. Icm swiftkey bv, typ ik toch vaak steeds eerst een paar toetsen als ik "back" swipe (als ik langzamer swipe gaat dat wel beter merk ik nu). Het typen ging ook niet lekker omdat de toetsenbord daardoor net wat lager valt, maar nadat ik de toetsenbord iets vergroot heb, ging dat al iets beter. Het werkt voor mij dus (nog) niet helemaal lekker.

Voor men die ook de gestures aan hebben staan, hoe lang hebben jullie over gedaan om aan te wennen? Ik denk er namelijk aan om het weer gewoon terug te zetten.
Een dag of twee en toen zat het er wel redelijk in. Ik had trouwens in het begin ook dat hij nog wat typte bij home/back swipe. Dat was bij mij verholpen na een reboot.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ciato
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:43
xileS schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:31:

Ik swipe zelf vanaf iets onder het scherm naar boven zodat hij eigenlijk altijd een back swipe van maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 08:48
Gestures zijn de mother of all evil en zal deze zo lang het nog mogelijk is nooit activeren. Niets is zo snel en makkelijk als ff een knoppie drukken, imho uiteraard.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Phydomir schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:48:
[...]

Een dag of twee en toen zat het er wel redelijk in. Ik had trouwens in het begin ook dat hij nog wat typte bij home/back swipe. Dat was bij mij verholpen na een reboot.
Lol, reboot helpt idd gelijk een hele hoop.
Brad Pitt schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:05:
Gestures zijn de mother of all evil en zal deze zo lang het nog mogelijk is nooit activeren. Niets is zo snel en makkelijk als ff een knoppie drukken, imho uiteraard.
Hmm, nog even een paar dagen aanzien. Maar als ik nu erover nadenk, zie ik eigenlijk weinig voordelen van de gestures. Alles gaat naar mijn gevoel iets slomer dan de oude navigatie. Als je bv nu gesplitst scherm wilt, kost dat nu ook meer handelingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
OnePlus heeft Open Beta 24 voor de OnePlus 5T aangekondigd: OxygenOS Open Beta 26 for the OnePlus 5 and Open Beta 24 for OnePlus 5T
Hey everyone,

Here are the latest open beta builds for OnePlus 5 and OnePlus 5T.

Changelog
System
  • Optimizations for the screenshot function
  • Support for quick reply in landscape mode, now easier to reply to new messages when watching videos
  • Gaming mode enhancement

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 02:38
Ze hebben deze update ingetrokken ivm een kritieke bug, op het forum van OnePlus wordt door een aantal users melding gemaakt van een bricked telefoon. Advies is om niet te updaten als je de update al gedownload hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoopBok schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 13:30:
[...]

Ze hebben deze update ingetrokken ivm een kritieke bug, op het forum van OnePlus wordt door een aantal users melding gemaakt van een bricked telefoon. Advies is om niet te updaten als je de update al gedownload hebt...
Las al zo iets gisteravond in de OnePlus Discord inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiannoezNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-09-2022
Sinds de Oxygen 9 update rond kerst, merk ik dat de batterij echt een stuk sneller leeg gaat dan normaal.Ik heb geen idee hoe dit komt maar het valt me wel op dat het echt sinds die update is.

Meer mensen die daar last van hebben? Ik gebruik mijn telefoon niet anders dan normaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-09 20:21
xileS schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:41:
Hmm, nog even een paar dagen aanzien. Maar als ik nu erover nadenk, zie ik eigenlijk weinig voordelen van de gestures. Alles gaat naar mijn gevoel iets slomer dan de oude navigatie. Als je bv nu gesplitst scherm wilt, kost dat nu ook meer handelingen.
Ik gebruik sinds het mogelijk is de gestures op mijn OP5T. Dit is intussen al wel een paar maanden denk ik, en vind het super werken. Voor mij is het grootste voordeel dat ik standaard meer ruimte heb op mijn scherm, wat ik erg fijn vind.

Enige probleem is wanneer iemand anders eens iets op mijn telefoon opzoekt ze geen idee hebben hoe de navigation werkt ;)

Edit: Typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
larsbeumer.apd schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 17:56:
[...]

Ik gebruik sinds het mogelijk is de gestures op mijn OP5T. Dit is intussen al wel een paar maanden denk ik, en vind het super werken. Voor mij is het grootste voordeel dat ik standaard meer ruimte heb op mijn scherm, wat ik erg fijn vind.

Enige probleem is wanneer iemand anders eens iets op mijn telefoon opzoekt ze geen idee hebben hoe de navigation werkt ;)

Edit: Typo
Nou ik heb het inmiddels teruggezet. Ik zag uiteindelijk toch teveel nadelen. Ik heb bijvoorbeeld ook dat als ik "vorige" toets lang ingedrukt houd, dat de scherm uitschakelt. Zulke functies zijn dan niet meer mogelijk met gestures. En ik typte al dagen 3x zo sloom, had geen zin meer in om aan te wennen ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
Sinds de update naar Pie heb ik regelmatig dat er bij Waze geen gps fix is en de hele route gewooon naar signaal zoekt. Bij Google Maps heb ik dit niet en is er direct een GPS fix. Hebben nog mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
Zijn er meer mensen met een haperende Bluetooth verbinding bij het luisteren naar audio met Bluetoothoortjes? Heb na de Pie update draadloze oortjes gekocht alleen ze haperen af en toe maar ik weet nu niet of het komt door de update of dat de oortjes kapot zijn bij levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Galukon schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 12:13:
Zijn er meer mensen met een haperende Bluetooth verbinding bij het luisteren naar audio met Bluetoothoortjes? Heb na de Pie update draadloze oortjes gekocht alleen ze haperen af en toe maar ik weet nu niet of het komt door de update of dat de oortjes kapot zijn bij levering.
ik heb al sinds dag 1 haperingen met bluetooth headsets
Ligt aan de telefoon helaas...

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scubamichel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:50
Galukon schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 12:13:
Ik draai nu 9.0.3 en heb de Sony MDR-XB50BS oortjes maar daar heb ik nooit haperingen mee. Dus wellicht dat het toch aan het type oortjes ligt. Met de 8.x release had ik overigens ook nooit haperingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
GiannoezNL schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 14:32:
Sinds de Oxygen 9 update rond kerst, merk ik dat de batterij echt een stuk sneller leeg gaat dan normaal.Ik heb geen idee hoe dit komt maar het valt me wel op dat het echt sinds die update is.

Meer mensen die daar last van hebben? Ik gebruik mijn telefoon niet anders dan normaal..
Heb je wipe cache al geprobeerd vanuit de bootloader?

Ik heb ook een redelijke battery drain ik haal tegenwoordig net geen volledige dag.
Mede komt dit ook door mijzelf want ik heb de app Flitsmeister op "niet geoptimaliseerd" staan want als die op "Optimaliseren" staat dan start hij niet automatisch meer op bij verbinding met een bluetooth apparaat omdat het lijkt alsof hij afgesloten wordt.
Resultaat is nu dat hij veel uren tijd "actief op de achtergrond" heeft maar niet wordt gebruikt.
Spotify had ik voorheen ook toegevoegd aan "niet geoptimaliseerd" maar toen ging mijn batterij wel heel snel en het lijkt alsof spotify niet meer zichzelf soort van afsluit als hij op "optimaliseren" staat.

Al met al nog redelijke tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xeoMe schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 13:18:
[...]

Heb je wipe cache al geprobeerd vanuit de bootloader?

Ik heb ook een redelijke battery drain ik haal tegenwoordig net geen volledige dag.
Mede komt dit ook door mijzelf want ik heb de app Flitsmeister op "niet geoptimaliseerd" staan want als die op "Optimaliseren" staat dan start hij niet automatisch meer op bij verbinding met een bluetooth apparaat omdat het lijkt alsof hij afgesloten wordt.
Resultaat is nu dat hij veel uren tijd "actief op de achtergrond" heeft maar niet wordt gebruikt.
Spotify had ik voorheen ook toegevoegd aan "niet geoptimaliseerd" maar toen ging mijn batterij wel heel snel en het lijkt alsof spotify niet meer zichzelf soort van afsluit als hij op "optimaliseren" staat.

Al met al nog redelijke tevreden.
Dat met flitsmeister had ik ook last van de afgelopen nachten. Wordt ik wakker, is er 20% accu vanaf en Flitsmeister is opeens 13 uur actief geweest (van 18:00 - 7:00). Ik heb gisteren Flitsmeister verwijderd en opnieuw geinstalleerd in de hoop dat dat iets oplost. Gisteren ook nog handmatig Flitsmeister gestopt en dan gaat het goed. De komende nacht eens proberen zonder afsluiten te forceren.

Het lijkt overigens alleen met Flitsmeister te zijn, niet met andere apps. Want met Flitsmeister handmatig gestopt, had ik vannacht nog maar een verbruik van in totaal 4% (over 8 uur tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Hier vooralsnog geen problemen met flitsmeister

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
cypher21 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 13:11:
[...]

ik heb al sinds dag 1 haperingen met bluetooth headsets
Ligt aan de telefoon helaas...
Apart @scubamichel heeft nergens last van. Misschien maar is de support raadplegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na het opnieuw geïnstalleerd te hebben van Flitsmeister lijkt het nu wel goed te gaan. Het houdt mijn telefoon niet meer wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
zit momenteel in het buitenland en heb de update naar Pie gekregen, maar wifi werkt nergens meer, terwijl m'n vriendin op haar ouwe brakke telefoon overal prima wifi heeft. heb al gereboot, die nieuwe (sleep) energy saving settings uitgezet maar nog steeds geen data op wifi (wel connectie). zijn er meer met dit issue?

ik schrijf dit overigens op sim data, dat werkt wel goed

[ Voor 8% gewijzigd door habermas op 02-02-2019 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
habermas schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 15:23:
zit momenteel in het buitenland en heb de update naar Pie gekregen, maar wifi werkt nergens meer, terwijl m'n vriendin op haar ouwe brakke telefoon overal prima wifi heeft. heb al gereboot, die nieuwe (sleep) energy saving settings uitgezet maar nog steeds geen data op wifi (wel connectie). zijn er meer met dit issue?

ik schrijf dit overigens op sim data, dat werkt wel goed
Nope geen problemen mee.

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:38
Nieuwe Beta 24. Net binnen gekomen.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/8JvJLnPJ/Screenshot-20190221-191756.jpg

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt :). Helemaal vergeten door te geven.

https://forums.oneplus.co...309/page-59#post-19970667
Hey everyone

Update: We are starting to roll out the open beta builds again

In order to ensure a successful and seamless upgrade, please do not exit the download page when OTA download has been 100% completed. Wait for the download to reach 100% and then click the "Restart Now and Install" button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
En Beta 25 is er.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/gwM3RcDc/Screenshot-20190226-195929.jpg

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, OnePlus rolt weer eens een update uit voordat ze het aankondigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
Ik heb hem zelf nog niet geflashed, wacht nog tot morgen ivm met bugs, maar ik las net op XDA dat ze ook nog steeds op Security patch level van januari zitten met deze beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnePlus heeft Open Beta 25 aangekondigd: OxygenOS Open Beta 27 for the OnePlus 5 and Open Beta 25 for OnePlus 5T
Hey everyone,

Here are the latest open beta builds for OnePlus 5 and OnePlus 5T.

Changelog
System
  • Gaming mode enhancement
OnePlus Clock
  • Added weather information in the world clock module( not the clock widget as mentioned in the device changelog)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

9.0.4 OTA onderweg
Hey everyone,

We are starting to push the incremental rollout of OxygenOS 9.0.4 for the OnePlus 5 and OnePlus 5T.

Changelog
System
Updated Android security patch to 2019.1
Improved stability for OTA upgrade
General bug fixes and system improvements
Phone
Deep integration with Google Duo
Networks
Improved network stability
https://forums.oneplus.co...5-and-oneplus-5t.1000578/

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Ik heb mijn 5T nu ongeveer 15 maanden en merk dat het toch steeds lastiger wordt om een volledige dag te batterij te gebruiken.
Gebruik de telefoon ook wel erg intensief:
+- 2,5 uur per dag flitsmeister i.c.m. spotify
Web whatsapp
Af en toe spelletje spelen

Via AccuBattery Pro heb ik nog 83% gezondheid van de batterij.
2733 mAh van de 3300 wat het ooit had.

Een nieuwe batterij zal vast goed doen maar ik wil waarschijnlijk over een halfjaar ofzo toch een andere telefoon gaan kopen.
Wat zou ik nu kunnen doen om mijn battery life te kunnen verlengen?
Zie dingen zoals bluetooth/locatie uit als je het niet gebruikt niet werken.
Donker thema heb ik al ingesteld.

Zelf zit ik de denken aan een factory reset o.i.d. maar hoe kan ik het beste een backup maken?
En dan nog een vraag die eigenlijk al sinds de release speelt zal ik de Beta updates gebruiken of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blavlaa
Flitsmeister vreet batterijen, dat is mijn ervaring. En als je die gebruikt zit je zeer waarschijnlijk in je auto, dus waarom dan niet meteen aan de oplader hangen.
Als je geroot bent zou je Titanium Backup kunen gebruiken en als je dat niet bent OnePlus Switch.
Wat betreft de OB ik gebruik ze al sinds OB 20 als daily driver en heb nooit issues ook battery life is goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
blavlaa schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:36:
Flitsmeister vreet batterijen, dat is mijn ervaring. En als je die gebruikt zit je zeer waarschijnlijk in je auto, dus waarom dan niet meteen aan de oplader hangen.
Als je geroot bent zou je Titanium Backup kunen gebruiken en als je dat niet bent OnePlus Switch.
Wat betreft de OB ik gebruik ze al sinds OB 20 als daily driver en heb nooit issues ook battery life is goed
Als je die kiest voor die beta update dan blijft alle data netjes staan toch of is die dan factory reset?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blavlaa
xeoMe schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:45:
[...]

Als je die kiest voor die beta update dan blijft alle data netjes staan toch of is die dan factory reset?
Van Stable > OB blijft alles behouden, maar als je terug wilt dan zul je een factory reset moeten doen. Dat wordt aangeraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeoMe
blavlaa schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:36:
Kwam dit weekend erachter dat flitmeister een nieuwe settings heeft.

Actieve service inschakelen.
Hierdoor wordt bluetooth getriggered ook al is hij bijv. in deep sleep.
Flitsmeister kan ik hierdoor gewoon in "optimaliseren" stand laten en vreet geen batterij "Wanneer op de achtergrond"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
xeoMe schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:18:
[...]

Kwam dit weekend erachter dat flitmeister een nieuwe settings heeft.

Actieve service inschakelen.
Hierdoor wordt bluetooth getriggered ook al is hij bijv. in deep sleep.
Flitsmeister kan ik hierdoor gewoon in "optimaliseren" stand laten en vreet geen batterij "Wanneer op de achtergrond"
Ik heb die vanmorgen met de rit naar mijn werk ingeschakeld, maar dit heeft geen effect op het feit dat FM batterij vreet. Dit verhelpt alleen BT connect issues door er een extra achtergrond proces bij te plaatsen.
FM staat bij mij in "Battery Optimization" toch als FM draait dan komt OOS met een melding dat FM veel battery gebruikt. Bedankt voor de tip alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopdroid
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Nieuwe update 9.0.4 is uit en ik krijg de OTA aangeboden maar ik zoek de fulk rom download.
Vroeger was er een mirror met alle roms weet iemand waar?
Jij misschien @Anonymoussaurus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joopdroid schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 08:08:
Nieuwe update 9.0.4 is uit en ik krijg de OTA aangeboden maar ik zoek de fulk rom download.
Vroeger was er een mirror met alle roms weet iemand waar?
Jij misschien @Anonymoussaurus?
Waarom de full ZIP? Die heb je alleen nodig als je rooted bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopdroid
Anonymoussaurus schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 08:10:
[...]

Waarom de full ZIP? Die heb je alleen nodig als je rooted bent.
Dat ben ik dus ook en wil ik graag blijven, vandaar de full rom 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
https://forum.xda-develop...-4-7-2-7-1-1-ota-t3709265

Of de via de site, maar die is nog niet geupdate zie ik.

https://www.oneplus.com/n...areupgrade/details?code=7

[ Voor 40% gewijzigd door blavlaa op 07-03-2019 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joopdroid schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:22:
[...]

Dat ben ik dus ook en wil ik graag blijven, vandaar de full rom 😉
Maar de update checkt toch of je geroot bent? Zo, dan wordt automatisch de volledige rom/zip gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:40:
[...]

Maar de update checkt toch of je geroot bent? Zo, dan wordt automatisch de volledige rom/zip gedownload.
Dit ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
Dat werkt ook ja en in je file sytem slaat hij hem dan op in een hidden .Ota folder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joopdroid
l3art schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:40:
[...]

Nooit geweten dat het een Full rom was! Ik ging er vanuit dat het slechts om een update rom ging.
Weer iets geleerd.
Ik heb op XDA ondertussen de gewenste download gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Wie hier gebruikt de Google camera app? Zo ja welke versie is stable want ik heb er nu een paar geprobeerd maar toch blijf ik terug gaan naar de stock camera i.v.m. issues.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
xeoMe schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:13:
Wie hier gebruikt de Google camera app? Zo ja welke versie is stable want ik heb er nu een paar geprobeerd maar toch blijf ik terug gaan naar de stock camera i.v.m. issues.
Je wilt beide camera's gebruiken neem ik aan? Dit al eens bekeken? https://forum.xda-develop...p=75285158&postcount=2050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopdroid
xeoMe schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:13:
mij lukt het ook niet om een goede Google camera te vinden, ook ik heb issues. Gebruik gewoon de standaard camera.
De standaard galerij vind ik ook niet prettig trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
Volgens:

https://forum.xda-develop...ndroid-o-oneplus-t3726074

is OB 26 uit.
Ik heb hem zelf nog niet.

System:
• Updated Android security patch to 2019.03
• New animation for flight mode
• Optimized notifications for quick settings
• Optimized battery consumption

• Now able to select contact groups for sending SMS

Update:

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/dDgGpvsv/Screenshot-20190312-105754.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door blavlaa op 12-03-2019 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
OnePlus heeft Open Beta 27 aangekondigd: OxygenOS Open Beta 29 for the OnePlus 5 and Open Beta 27 for OnePlus 5T

Changelog

System
  • Screenshot UI optimizations
Launcher
  • Improved color adaptation for cards in the shelf
OnePlus Switch
  • Supported permissions migration for applications
Weather
  • More details added to weather warnings
  • Weather timeline now follows system time format
  • General bug fixes
Phone
  • UI optimizations

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Nieuwtje omtrent het unbricken van je OnePlus 5T!

Wat is een Unbrick Tool en wat heb ik er aan?

Unbrick Tools worden gebruikt door OnePlus-support om je toestel weer aan de praat te krijgen als hij niet meer wilt opstarten of bootlooped. Als jij (of OxygenOS zelf) zichzelf verkloot heeft, kan je door middel van deze tool je telefoon dus weer aan de praat krijgen! De tool flashed alle firmware inclusief partities en OxygenOS weer op je device. Deze tools worden ook in de OnePlus-fabriek gebruikt. Let er dus wel op dat dit alle data wiped!

Verschillende Unbrick Tools

Het was eigenlijk de bedoeling dat deze tools niet publiekelijk zouden worden, maar ze staan inmiddels gewoon op hun openbare servers. Hierdoor zal ik nieuwe Unbrick Tools blijven publiceren waardoor je altijd de nieuwste versie van OxygenOS op je device zal flashen.

Allemaal heel leuk en aardig, maar waar kan ik die nou downloaden? |:( O-)

Nou, hier: https://onepluscommunityserver.com

[ Voor 4% gewijzigd door Anonymoussaurus op 15-01-2021 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beta 28 is eindelijk uit en is ook toegevoegd aan Oxygen Updater: OxygenOS Open Beta 30 for the OnePlus 5 and Open Beta 28 for OnePlus 5T
Hey everyone,

Here are the latest open beta builds for the OnePlus 5 and OnePlus 5T.

Changelog

System
  • Updated Android security patch to 2019.04
  • Improved network speed display
  • Supported shortcuts to access corresponding interfaces in Quick Settings
Quick reply in landscape
  • Supported quick reply in the notification bar
Launcher
  • Added tutorial in shelf
  • Added Parking location feature
  • Improved page Indicator to mirror Icon pack

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:24:

Nieuwtje omtrent het unbricken van je OnePlus 5T!

Wat is een Unbrick Tool en wat heb ik er aan?

Unbrick Tools worden gebruikt door OnePlus-support om je toestel weer aan de praat te krijgen als hij niet meer wilt opstarten of bootlooped. Als jij (of OxygenOS zelf) zichzelf verkloot heeft, kan je door middel van deze tool je telefoon dus weer aan de praat krijgen! De tool flashed alle firmware inclusief partities en OxygenOS weer op je device. Deze tools worden ook in de OnePlus-fabriek gebruikt. Let er dus wel op dat dit alle data wiped!

Verschillende Unbrick Tools

Het was eigenlijk de bedoeling dat deze tools niet publiekelijk zouden worden, maar ze staan inmiddels gewoon op hun openbare servers. Hierdoor zal ik nieuwe Unbrick Tools blijven publiceren waardoor je altijd de nieuwste versie van OxygenOS op je device zal flashen.

Allemaal heel leuk en aardig, maar waar kan ik die nou downloaden? |:( O-)

Nou, hier: https://anonymouswp.stackstorage.com/s/rGLLd3OPEyYKM6d

Wachtwoord:
spoiler:
N3v3r S3ttl3 tm
Even terugkomend hierop:

Ik heb nu ook de OnePlus Diagnostics app geüpload. Dat is een app die door OnePlus gebruikt wordt om dingen mee te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnePlus kondigt OxygenOS 9.0.5 aan: OxygenOS 9.0.5 OTA for OnePlus 5 and OnePlus 5T
Hey everyone,

We are starting to push the incremental rollout of OxygenOS 9.0.5 for the OnePlus 5 and OnePlus 5T.

Changelog
System
  • Updated Android security patch to 2019.4
Phone
  • Improved stability for the Phone app
Parallel Apps
  • Fixed issue with parallel apps showing primary account
  • Fixed issues with download pictures in parallel WhatsApp
Gaming mode
  • Fixed couldn't receive third-party apps video call issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnePlus heeft Open Bèta 29 aangekondigd: OxygenOS Open Beta 31 for the OnePlus 5 and Open Beta 29 for OnePlus 5T
Hey everyone,

Here are the latest open beta builds for the OnePlus 5 and OnePlus 5T.

Changelog

System
  • Display overheating device warning
  • New UI for system update
Quick reply
  • Supported more IM APPs for Quick Reply in landscape
  • Apps don't get paused when using quick reply in landscape
Community
  • Optimized search experience by adding search field, and grouping search results in different categories
  • Improved the UI of Social page
  • Optimized Log recording in Bug Report section

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Deze krijg ik inmiddels OTA aangeboden. Hoe zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bor schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:58:
[...]

Deze krijg ik inmiddels OTA aangeboden. Hoe zijn de ervaringen?
Volgens mij wel prima: https://forums.oneplus.co...odel_rom=O2+Stable+190419

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bèta 30: OxygenOS Open Beta 32 for the OnePlus 5 and Open Beta 30 for OnePlus 5T
Hey everyone,

Here are the latest open beta builds for the OnePlus 5 and OnePlus 5T

Changelog
System
  • Updated Android security patch to 2019.05
OnePlus Switch
  • More accurate remaining time for completion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:03
Nu dat Huawei geblacklist is voor Android, hoe groot is de kans dat dit ook gebeurt bij Oppo/OnePlus? Aangezien dat bedrijf ook Chinees is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
mamorunl schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:22:
Nu dat Huawei geblacklist is voor Android, hoe groot is de kans dat dit ook gebeurt bij Oppo/OnePlus? Aangezien dat bedrijf ook Chinees is.
Volgens mij niet zo heel erg groot, bij Huawei gaat het vooral om de netwerkapparatuur (waarvan de US aangeeft dat het spul niet te vertrouwen is), dat nu de telefoons worden geraakt is vooral bijvangst. Oppo/OnePlus leveren geen infrastructuur voor mobiele netwerken dus zijn wat dat betreft geen (mogelijke) bedreiging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De 5T krijgt Android Q en andere features! OnePlus 7 Series' Oxygen OS features heading to OnePlus 5/5T/6/6T!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
9.0.6 is uit voor de 5T: OxygenOS 9.0.6 OTA for OnePlus 5 and OnePlus 5T. Is al beschikbaar in Oxygen Updater.
Hey everyone,

We are starting to push the incremental rollout of OxygenOS 9.0.6 for the OnePlus 5 and OnePlus 5T.

Changelog
System
  • Updated Android security patch to 2019.5
  • General bug fixes and system improvement
Bluetooth
  • Supported Quick Pairing of Bullets Wireless 2
  • Fixed issue with automatic answering failing while connected to Bluetooth Headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 14:59:
9.0.6 is uit voor de 5T: OxygenOS 9.0.6 OTA for OnePlus 5 and OnePlus 5T. Is al beschikbaar in Oxygen Updater.

[...]
Ik krijg hem net via OTA aangeboden. Hoe zijn de ervaringen? Ik kom o.a. onderstaande tegen:
After updating a few observations:

- speed dial lost all it's information
- Google duo opened up after receiving a call
- This update certainly have some problems. Last night the Bluetooth started automatically and tried to sync something. Interesting fact was that there was a power outage in my area and no other device than my phone was on. So with which device it was trying to sync? Also upon tapping on Bluetooth icon, it was refusing to disconnect. It was only after a few minutes that it stopped and dropped 3 notifications of 3 images which I had sent via my office laptop a week ago.

[ Voor 44% gewijzigd door Bor op 12-06-2019 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bor schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:40:
[...]

Ik krijg hem net via OTA aangeboden. Hoe zijn de ervaringen? Ik kom o.a. onderstaande tegen:

[...]
Gisteren zijn er weer nieuwe known issues uiteen gezet: Known Issues for OnePlus 5/5t

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe bèta is eindelijk aangekondigd voor de 5T: OxygenOS Open Beta 34 for the OnePlus 5 and Open Beta 32 for OnePlus 5T
Changelog
System
  • Updated Android security patch to 2019.06
  • Added digital wellbeing (Settings - Digital Wellbeing)
Fnatic Mode
  • Brand new Fnatic mode offering you immersive gaming experience

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daveknoop
  • Laatst online: 11-09 08:43
Meer OnePlus 5T gebruikers die geen NL-Alerts ontvangen ? Mijn telefoon staat wel volledig in het engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-09 07:50
daveknoop schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:22:
Meer OnePlus 5T gebruikers die geen NL-Alerts ontvangen ? Mijn telefoon staat wel volledig in het engels.
Ook hier inderdaad. Een test alert werd wel ontvangen maar gisteren niets ontvangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor

Bor

Menno van Rijn schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:45:
[...]

Ook hier inderdaad. Een test alert werd wel ontvangen maar gisteren niets ontvangen.
Zit je bij KPN of een hieraan gerelateerde provider? Dat zou het antwoord kunnen zijn. Bij iedereen die ik ken welke niet via KPN netwerken bellen werkte het prima. Bij de KPN-ers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Bor schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:36:
[...]

Zit je bij KPN of een hieraan gerelateerde provider? Dat zou het antwoord kunnen zijn. Bij iedereen die ik ken welke niet via KPN netwerken bellen werkte het prima. Bij de KPN-ers niet.
Youfone (KPN) op de 5T, hier. Inderdaad geen NL-Alert ontvangen.

Het is trouwens ook wel duidelijk aan de poll te zien, hier: nieuws: KPN: verkeerde routering verkeer leidde tot 112-storing. Mensen met KPN hebben puur geluk dat ze nog leven! :P

[ Voor 28% gewijzigd door Room42 op 25-06-2019 20:41 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
Op5t hier en ik heb er 3 ontvangen. Ligt mogelijk ook aan de veiligheidsregio. Ik kreeg de eerste in Gelderland om 1815.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:52
Hier niks ontvangen. Alerts staan wel ingeschakeld. Ook regio Gelderland. Mijn vriendin wel op haar Nokia 6. Gelukkig was het ook niet nodig in dit geval, maar ben wel heel benieuwd waar dit aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
JanW schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:45:
Hier niks ontvangen. Alerts staan wel ingeschakeld. Ook regio Gelderland. Mijn vriendin wel op haar Nokia 6. Gelukkig was het ook niet nodig in dit geval, maar ben wel heel benieuwd waar dit aan kan liggen.
Je netwerk dus. Maar jij en @Galukon melden niet welk netwerk je hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
Room42 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:48:
[...]

Tele 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Room42 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:48:
[...]

Grappige is dat ik op m'n tablet wel de notificaties ontving terwijl er geen simkaart in zat, en op m'n 5T met een Youfone (kpn netwerk) sim niks ontvangen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Laatst online: 00:09
Hier ook niets ontvangen deze maand, geen testberichten en gisteren geen van de echte berichten. KPN netwerk rond Arnhem/Nijmegen.
Vreemde is dat ik vorig jaar wel beide testberichten heb ontvangen. Enige wat ik zo kan bedenken dat sindsdien is veranderd, is de upgrade naar Android 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
l3art schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:51:
[...]

Grappige is dat ik op m'n tablet wel de notificaties ontving terwijl er geen simkaart in zat, en op m'n 5T met een Youfone (kpn netwerk) sim niks ontvangen heb.
Nu gaan we wel een beetje off-topic, maar heb je dan wel een mobiele modem (3G/4G) in je tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Room42 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:53:
[...]

Nu gaan we wel een beetje off-topic, maar heb je dan wel een mobiele modem (3G/4G) in je tablet?
Jazeker. En daar heeft ooit een kort moment de youfone sim ingezeten, maar nu dus niks meer. En toch bleven de meldingen binnen komen.

Toch ergens wel gek dat ze daar wel op binnen komen maar op de 5T met een actieve sim niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
l3art schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:54:
[...]

Jazeker. En daar heeft ooit een kort moment de youfone sim ingezeten, maar nu dus niks meer. En toch bleven de meldingen binnen komen.

Toch ergens wel gek dat ze daar wel op binnen komen maar op de 5T met een actieve sim niet.
Geen idee. Misschien wordt dat dan door de 'gelukkige' provider verzorgt. Je kunt zonder SIM toch ook nog 112 bellen (ja, behalve toen, natuurlijk O-))?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveknoop
  • Laatst online: 11-09 08:43
Menno van Rijn schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:45:
[...]

De test berichten heb ik ook niet ontvangen laatst. Staat die van jou in het Nederlands of Engels?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menno van Rijn
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-09 07:50
daveknoop schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:35:
[...]

De test berichten heb ik ook niet ontvangen laatst. Staat die van jou in het Nederlands of Engels?
In het Nederlands.

Als ik het zo lees zal het wel door KPN komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:52
Ook Tele2 inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Open Beta 33 is aangekondigd! Is de laatste bèta helaas. OxygenOS Open Beta 35 for the OnePlus 5 and Open Beta 33 for OnePlus 5T
Hey everyone,

Here are the latest open beta builds for the OnePlus 5 and 5T. Please note that this will be the last open beta for OnePlus 5 and OnePlus 5T.

Release notes
System
  • General bug fixes and stability improvements
Weather
  • Improved scrolling experience for switching between pages
  • Weather cards for multiple cities can now be rearranged or deleted by tapping and holding on them
  • Optimized user experience by allowing you to use this app while app permission to access GPS location is disabled
Phone
  • Improved animation effects when switching between pages
  • Improved experience with searching for contacts
  • Optimized Quick Responses for declined calls and supported editing Quick Responses
Zen Mode
  • Added Zen Mode helping you keep away from the screen and back to life for 20 minute

Pagina: 1 ... 30 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 5T] Rooten & Custom ROM's
- Accessories: [OnePlus 5T] Het grote Accessoires Topic
- Garantie, RMA en terugsturen voor de L1 Widevine update: [OnePlus] RMA & Support
- OnePlus 6: [OnePlus 6] Ervaringen & Discussie