Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Ik vind ik het geheel (Pie) nog niet heel stabiel. Soms haperen apps flink, recents scherm is soms traag en haperend, vingerafdruk scanner werkt regelmatig niet goed, ed. Ze hadden beter nog iets langer kunnen wachten met het updaten. Hopelijk komt er snel een update.

<-- <-- <-- Deze ruimte is te huur --> --> -->

l3art schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 18:46:
Ik vind ik het geheel (Pie) nog niet heel stabiel. Soms haperen apps flink, recents scherm is soms traag en haperend, vingerafdruk scanner werkt regelmatig niet goed, ed. Ze hadden beter nog iets langer kunnen wachten met het updaten. Hopelijk komt er snel een update.
Al system cache geleegd dan?

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

Uiteraard bij het installeren daarna cache geleegd maar zal het nog een keer doen. Maar was voorheen nooit echt nodig. Dat de fps regelmatig weigert heeft denk ik ook niet veel met de cache te maken.

l3art schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:44:
[...]

Uiteraard bij het installeren daarna cache geleegd maar zal het nog een keer doen. Maar was voorheen nooit echt nodig. Dat de fps regelmatig weigert heeft denk ik ook niet veel met de cache te maken.
Dat met de vingerafdrukscanner schijnt een bekend probleem te zijn.

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

AnonymousWP schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:47:
[...]

Dat met de vingerafdrukscanner schijnt een bekend probleem te zijn.
Jep, grote failure als je het mij vraagt aangezien het zo'n beetje de meest gebruikte functie van het toestel is. Maar goed zal wel gefixt worden met een update

l3art schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:51:
[...]

Jep, grote failure als je het mij vraagt aangezien het zo'n beetje de meest gebruikte functie van het toestel is. Maar goed zal wel gefixt worden met een update
Ik snap het sowieso niet want het is gewoon een kwestie van de fingerprint API 🤷🏻‍♂️.

• klepje
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 10:24
Sinds de release van Pie totaal nog geen problemen gehad, alleen even wennen aan de tijd linksboven en het nieuwe recent apps menu.

Verder werkt alles prima, alhoewel ik dingen lees over de fingerprint scanner, maar die gebruik ik nauwelijks door gezichtsherkenning.

Wel is het bij Whatsapp notificaties raar als je een bericht binnen krijgt in een groep.. Maar misschien ligt dat juist aan Whatsapp. Vind de notificaties in het algemeen namelijk zeer fijn, en de animaties in het OS laten alles net wat vloeiender aanvoelen tov de vorige versie.

Oftewel.. Tot nu toe happy met de update naar Pie :)

klepje wijzigde deze reactie 29-12-2018 01:49 (4%)

• Slickzor
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 03-01 23:55
l3art schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:51:
[...]

Geloof me, je mag blij zijn met haperende apps. Mijn telefoon loopt compleet vast waar ik hem alleen maar door opnieuw op te starten (langdurig de powerknop inhouden) weer aan de praat kan krijgen voor een paar minuten. Dit is echt de slechtste ervaring met een update die ik ooit met een smartphone heb gehad en zal ook nooit weer direct een (grote) update installeren zodra deze uitkomt. 8)7

Heeft iemand nog andere suggesties? Ik heb een factory reset gedaan, maar lost totaal niets op. Cache wiping dus ook niet.

Ik overweeg nu om een custom rom te installeren of een rollback te doen via de onofficiele weg... Niet te doen dit.

EDIT: Het vreemde is ook dat als de telefoon aan de USB hangt hij niet meer vastloopt en gewoon werkt als een trein. Wellicht door "Hardware Acceleration"? Ik had 0 problemen met mijn telefoon voordat ik de update installeerde. :X

Slickzor wijzigde deze reactie 29-12-2018 03:35 (11%)

Slickzor schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 02:57:
[...]

EDIT: Het vreemde is ook dat als de telefoon aan de USB hangt hij niet meer vastloopt en gewoon werkt als een trein. Wellicht door "Hardware Acceleration"? Ik had 0 problemen met mijn telefoon voordat ik de update installeerde. :X
Dat is inderdaad wel gek ja...
Wat heb je met de hardware acceleration gedaan dan? Enige wat ik nog kan bedenken is de installatie volledig opnieuw doen, dus opnieuw het bestand downloaden en dat nieuwe bestand gebruiken om een nieuwe installatie te doen. Wellicht is er ergens iets corrupt geraakt in de vorige download. Daarna niet meteen apps installeren en instellingen wijzigen en eens zien wat er dan gebeurt. Aardig time consuming, maar ja anders zit er niet veel anders op dan je toestel op te sturen maar oneplus. Sowieso zou ik als ik jou was een report aanmaken bij oneplus. Kans dat ze je vragen een bug report in te sturen.

• vali
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14-01 23:13
klepje schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 01:49:
Sinds de release van Pie totaal nog geen problemen gehad, alleen even wennen aan de tijd linksboven en het nieuwe recent apps menu.

Verder werkt alles prima, alhoewel ik dingen lees over de fingerprint scanner, maar die gebruik ik nauwelijks door gezichtsherkenning.

Wel is het bij Whatsapp notificaties raar als je een bericht binnen krijgt in een groep.. Maar misschien ligt dat juist aan Whatsapp. Vind de notificaties in het algemeen namelijk zeer fijn, en de animaties in het OS laten alles net wat vloeiender aanvoelen tov de vorige versie.

Oftewel.. Tot nu toe happy met de update naar Pie :)
Enig probleem dat ik heb is dat mijn fitbit niet meer wilt syncen. Al schijnt dit een Android 9 probleem te zijn.

• aardbeix15
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

vali schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 13:23:
[...]

Enig probleem dat ik heb is dat mijn fitbit niet meer wilt syncen. Al schijnt dit een Android 9 probleem te zijn.
Fitbit app verwijderen, bluetooth-profiel weggooien en alles weer vanaf begin instellen? Bij mijn Garmin Fenix was dit ook noodzakelijk, daarna draaide alles weer prima.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Slickzor
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 03-01 23:55
l3art schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 08:02:
[...]

Dat is inderdaad wel gek ja...
Wat heb je met de hardware acceleration gedaan dan? Enige wat ik nog kan bedenken is de installatie volledig opnieuw doen, dus opnieuw het bestand downloaden en dat nieuwe bestand gebruiken om een nieuwe installatie te doen. Wellicht is er ergens iets corrupt geraakt in de vorige download. Daarna niet meteen apps installeren en instellingen wijzigen en eens zien wat er dan gebeurt. Aardig time consuming, maar ja anders zit er niet veel anders op dan je toestel op te sturen maar oneplus. Sowieso zou ik als ik jou was een report aanmaken bij oneplus. Kans dat ze je vragen een bug report in te sturen.
Het beste is om een bug report aan te maken/oneplus te contacten en een rollback te doen inderdaad. In het ergste geval zet ik er een custom rom op.

Ik ga mijn toestel sowieso niet opsturen naar Oneplus, omdat ik weet dat het een software probleem is en ik zelf een nieuwe rom er op kan zetten indien nodig (deed ik ook altijd op mijn HTC One M7). Tevens zit ik in Canada en is deze telefoon geimporteerd, dus een prijzige onderneming.

Dank voor de hulp in ieder geval! :)

UPDATE: Ben momenteel bezig met een rollback driver installeren via ADB Sideload (oude OTA versie). Hopelijk werkt dit zonder problemen en kan ik gewoon updates blijven installeren in de toekomst zodra ze weer stabiel zijn (was mij niet volledig duidelijk of dit kan zodra ik de bootloader unlockte en een sideload deed met stock recovery).

Mocht het werken zoals ik hoop dat het werkt dan kan ik eventueel een guide ergens achter laten voor mensen met hetzelfde probleem als ik indien daar vraag naar is. We gaan het meemaken. :)

UPDATE2: So far so good, geen enkele hapering op de oudere software versie. Ik wacht sowieso met updaten naar android Pie, maar ga er van uit dat het opgelost is. *O*

Denk dat er inderdaad iets corrupt is geraakt tijdens het updaten naar de nieuwste versie, maar dat weet ik pas als ik upgrade naar Android Pie en dat ga ik voorlopig niet doen gezien het nu stabiel is (zal het dus niet zeker weten).

De bootloader is in ieder geval weer gelocked en hij is weer snel zoals vanouds. Het is vrij simpel uit te voeren, dus mensen die eenzelfde (noodzakelijke) rollback willen doen kunnen het laten weten (quote mijn text of stuur een PM) en dan kan ik het uitleggen. :)

UPDATE3: Geen enkel probleem meer, problem solved. :*)

Slickzor wijzigde deze reactie 02-01-2019 21:10 (33%)

• vali
aardbeix15 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 16:30:
[...]

Fitbit app verwijderen, bluetooth-profiel weggooien en alles weer vanaf begin instellen? Bij mijn Garmin Fenix was dit ook noodzakelijk, daarna draaide alles weer prima.
Had ik geprobeerd en hij ziet het hem ook, alleen bij het pairen klapt hij eruit. Schijnt veel voor te komen met smartphones waarop android 9.0 op staat. Fitbit van mijn vriendin werkt ook niet meer i.c.m. xiaomi mi a2. Ik had ergens gelezen dat Google ervan op de hoogte is en in januari een fix gaat uitbrengen.

edit
Toen ik hem via mijn laptop had toegevoegd en toen deze stappen had gevolgd op mijn smartphone werkte de sync weer.
The workaround steps are below:

Open the Fitbit app and start the sync process. It will say “looking…”
While it is looking for your device, quickly go to Android Bluetooth settings, choose Pair New Device, and select the tracker as if to pair it for the first time.
Switch back to the app and the sync process should complete.

vali wijzigde deze reactie 29-12-2018 21:34 (40%)

Gisteren, vanwege hoog verbruik en eerder genoemde zaken mijn telefoon maar eens een factory reset gegeven en Google alle apps terug laten zetten ipv dmv Titanium Backup. So far so good. Verbruik is de afgelopen 15 uur een stuk verbeterd, vingerafdrukscanner heeft nog geen dienst geweigerd, alles loopt soepel.

Maar eens zien of dit blijft of dat het van tijdelijke aard is.

edit:
So far so good.
Ik ben nu 24 uur verder, heb nu 2h44min schermtijd en de accu zit nog op 55%.
Is al wel weer even geleden dat ik zulke waardes gehaald heb. De fps heeft nog geen enkele keer gefaald. Wel is recents soms van het ene op het andere moment houterig. En het daarop volgende moment niet meer. Zal ergens een kleine bug in de optimalisatie zitten.

Het heeft prima uitgepakt.

https://i.postimg.cc/235qsj72/Screenshot-20181231-124417.jpg

l3art wijzigde deze reactie 31-12-2018 12:47 (41%)

• Simkin
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 10:53

Simkin

Bzzzzz

edit: nvt

Simkin wijzigde deze reactie 31-12-2018 16:21 (97%)
Reden: nvt

9.0.1 wordt verspreid en heb ik zojuist toegevoegd aan Oxygen Updater! [UNOFFICIAL]Oxygen OS 9.0.1 for op5/t

System
  • Improved stability for Wi-Fi connection
  • Optimized SRGB display mode
  • Optimized Reading mode
  • Fixed issue with 4G Volte toggle missing
  • Fixed random reboots when screen casting

AnonymousWP wijzigde deze reactie 31-12-2018 21:47 (39%)

• ciato
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 09:03
AnonymousWP schreef op maandag 31 december 2018 @ 21:46:
9.0.1 wordt verspreid en heb ik zojuist toegevoegd aan Oxygen Updater! [UNOFFICIAL]Oxygen OS 9.0.1 for op5/t

System
  • Improved stability for Wi-Fi connection
  • Optimized SRGB display mode
  • Optimized Reading mode
  • Fixed issue with 4G Volte toggle missing
  • Fixed random reboots when screen casting
Reboot bij screen casting had ik ook last van. Verder weinig issues. Ben wel blij met de notificaties die iets rijker zijn dan voorheen (preview van afbeeldingen in WhatsApp bijvoorbeeld).
Verder ben ik heel blij met de nieuwe instellingen van de Slider. DND gepland voor de nacht zodat ik niet gestoord wordt. Overdag lekker op silent.

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 11:45
Sinds de update op oudjaarsdag doet mijn fingerprint scanner het weer fatsoenlijk, gelukkig. Nu nog de mogelijkheid om de tijd terug te zetten naar rechtsboven in de statusbalk, en dan ben ik helemaal blij met de laatste updates naar Android 9.

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

• deepbass909
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 10:48

deepbass909

Moderator General Chat

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

vali schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 20:48:
[...]

Had ik geprobeerd en hij ziet het hem ook, alleen bij het pairen klapt hij eruit. Schijnt veel voor te komen met smartphones waarop android 9.0 op staat. Fitbit van mijn vriendin werkt ook niet meer i.c.m. xiaomi mi a2. Ik had ergens gelezen dat Google ervan op de hoogte is en in januari een fix gaat uitbrengen.

edit
Toen ik hem via mijn laptop had toegevoegd en toen deze stappen had gevolgd op mijn smartphone werkte de sync weer.

[...]
Klopt, op de Nokia 8 van m'n vriendin staat sinds kort ook Pie en deed haar Fitbit het niet meer. Met deze workaround was dat opgelost.

Zijn er trouwens meer 5T-eigenaren die nog steeds geen update hebben ontvangen? Mijn 5T is uit de laatste geleverde lichting (echt daags voor de 6 uit kwam) en ik zit nog op 8.1 zonder dat m'n telefoon aangeeft dat er een update beschikbaar is. Bij eerdere updates zat dat veel korter op de eerste release...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk...

• djmelvee
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 15-01 14:19
Ik ben nog steeds aan het wachten op de OTA, maar die laat wel serieus op zich wachten he...

edit; @deepbass909 mijn 5T is van december 2017 en ik heb dus ook nog geen OTA.

djmelvee wijzigde deze reactie 02-01-2019 12:09 (31%)

Edzeau schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:54:
Sinds de update op oudjaarsdag doet mijn fingerprint scanner het weer fatsoenlijk, gelukkig. Nu nog de mogelijkheid om de tijd terug te zetten naar rechtsboven in de statusbalk, en dan ben ik helemaal blij met de laatste updates naar Android 9.
Laat ze er inderdaad een keuze mogelijkheid in gooien voor links, midden of rechts.
Al heb ik hem zelf liever link dan rechts, dus voor mij is het nu prima, maar net zo makkelijker maken ze er een keuze mogelijkheid van.

djmelvee schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 12:08:
Ik ben nog steeds aan het wachten op de OTA, maar die laat wel serieus op zich wachten he...

edit; @deepbass909 mijn 5T is van december 2017 en ik heb dus ook nog geen OTA.
Gebruik Oxygen Updater.

• djmelvee
Uiteraard begrijp ik dat het op die manier kan, echter had ik verwacht dat de OTA vrij vlot zou doorkomen.. Niemand een idee?
djmelvee schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:30:
[...]

Uiteraard begrijp ik dat het op die manier kan, echter had ik verwacht dat de OTA vrij vlot zou doorkomen.. Niemand een idee?
Is een incremental roll-out, zodat als er bugs in zitten, niet iedereen die bugs heeft en ze hem dan kunnen terugtrekken.

• deepbass909

deepbass909

Moderator General Chat

AnonymousWP schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 14:39:
[...]

Is een incremental roll-out, zodat als er bugs in zitten, niet iedereen die bugs heeft en ze hem dan kunnen terugtrekken.
Snap ik, maar dan nog duurt het lang en vergelijk met eerdere grote updates. Mogelijk dat de feestdagen er iets mee te maken hebben, maar de Chinezen doen normaal niet aan kerst en oud-en-nieuw, die hebben hun eigen feestdagen op andere momenten.

deepbass909 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:25:
[...]

Snap ik, maar dan nog duurt het lang en vergelijk met eerdere grote updates. Mogelijk dat de feestdagen er iets mee te maken hebben, maar de Chinezen doen normaal niet aan kerst en oud-en-nieuw, die hebben hun eigen feestdagen op andere momenten.
Maar wat maakt het überhaupt uit als er manieren zijn om de update eerder binnen te hengelen?

• djmelvee
Omdat sommige mensen het gewoon op de 'normale' en 'old-fashioned' manier willen. Wat maakt het uit hoe iemand het wilt doen? De vraag was of iemand wist hoe lang het ging duren voordat de OTA volledig uitgerold was, omdat ik (net als @deepbass909 ) gewent ben dat het vlotter gaat dan nu.

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 11:21
Niemand weet het waarschijnlijk, aangezien iedereen hier de update met de Oxygen Updater binnenhengelt.

Poulske wijzigde deze reactie 02-01-2019 15:52 (5%)

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• deepbass909

deepbass909

Moderator General Chat

AnonymousWP schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:26:
[...]

Maar wat maakt het überhaupt uit als er manieren zijn om de update eerder binnen te hengelen?
Omdat ik het graag via officiële kanalen wil ontvangen en niet via een 3rd party app.

Maar daar gaat het mij ook verder niet om, het valt mij op dat er zelfs alweer een minor update is uitgebracht terwijl ik nog steeds geen notificatie heb ontvangen om hem überhaupt te updaten naar Android Pie. Sowieso is mijn laatste update van 18 november.
En dat valt me een beetje tegen van een merk dat er juist bekend om staat snel updates uit te brengen, zeker omdat Nokia blijkbaar veel vlotter is met uitrollen.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 08:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@deepbass909 moet eerlijk zeggen; tot oktober ongeveer zat ik ook constant te vissen naar OTA en dan voornamelijk via al die omwegen zoals VPN opzetten naar land X, 180000 keer reloaden, etc. etc. Dan had je nog redelijk snel de incremental / OTA binnen maar daar was alles ook wel mee gezegd.

Andersom; gezien de bugs die (in veel firmware, niet alleen OnePlus) dan een week later weeeer worden opgelost, vraag je je soms wel af of OTA een vorm is van "levend beta-testen".

Add and message me on XBL for FM7 or FH4: OctagonQontrol

deepbass909 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 18:28:
[...]

Omdat ik het graag via officiële kanalen wil ontvangen en niet via een 3rd party app.

Maar daar gaat het mij ook verder niet om, het valt mij op dat er zelfs alweer een minor update is uitgebracht terwijl ik nog steeds geen notificatie heb ontvangen om hem überhaupt te updaten naar Android Pie. Sowieso is mijn laatste update van 18 november.
En dat valt me een beetje tegen van een merk dat er juist bekend om staat snel updates uit te brengen, zeker omdat Nokia blijkbaar veel vlotter is met uitrollen.
Dan is 'ie misschien teruggetrokken, want er zaten nog wat bugs in 9.0, dus krijg je linea recta 9.0.1 met de fixes.

• Zuaro
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 15-01 08:37
Hier ook Pie geïnstalleerd via de Oxygen Updater. Alles prima tot nu toe alleen de groepsnotificaties bij Whatsapp zijn heel erg irritant...

• nossienl
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 05-01 15:44
Mm raar heb de oxygen updater geïnstalleerd en krijg alleen maar versie 9.0.0 te zien als download en niet de 9.0.1

• MAX3400

MAX3400

Zuaro schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:43:
Hier ook Pie geïnstalleerd via de Oxygen Updater. Alles prima tot nu toe alleen de groepsnotificaties bij Whatsapp zijn heel erg irritant...
Ik vind het pas irritant dat ik "blijkbaar" nergens meer kan terugvinden hoe ik notificaties op het lockscreen niet wil hebben?

- ik wil geen "inhoud" zien van Whatsapp / SMS / mail-berichten
- ik wil wel "berichten" zien dus bijvoorbeeld "2 Whatsapp messages + 4 new email"

Of ben ik dronken en herinner ik me iets helemaal verkeerd?
nossienl schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 21:50:
Mm raar heb de oxygen updater geïnstalleerd en krijg alleen maar versie 9.0.0 te zien als download en niet de 9.0.1
Kan het zijn dat de 9.0.1. OTA (incremental dus) pas kan worden geinstalleerd nadat je helemaal over bent op 9.0.0 (full?). Het downloaden duurt trouwens langer dan het installeren, vond ik, dus waarom niet gewoon doen wat Oxygen je geeft ;)

MAX3400 wijzigde deze reactie 04-01-2019 21:55 (28%)

• nossienl
Kan het zijn dat de 9.0.1. OTA (incremental dus) pas kan worden geinstalleerd nadat je helemaal over bent op 9.0.0 (full?). Het downloaden duurt trouwens langer dan het installeren, vond ik, dus waarom niet gewoon doen wat Oxygen je geeft ;)
Omdat er in 9.0.0 veel bugs zitten en dat graag wou overslaan. Snap ook wel dat incrementele update steeds er boven op gaat , maar OnePlus had 9.0.0 ingetrokken en naar 9.0.1 gezet dus waarom zou ik dan eerst 9 moeten doen als een ota waarschijnlijk als die ooit komt meteen 9.0.1 zou zijn ?

• renem
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 11:59
MAX3400 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 21:53:
Ik vind het pas irritant dat ik "blijkbaar" nergens meer kan terugvinden hoe ik notificaties op het lockscreen niet wil hebben?

- ik wil geen "inhoud" zien van Whatsapp / SMS / mail-berichten
- ik wil wel "berichten" zien dus bijvoorbeeld "2 Whatsapp messages + 4 new email"

Ik heb geen 5T maar een 6T, maar zit het niet onder settings - security & lock screen - lock screen preferences - on lock screen En dan de middelste optie: Hide sensitive content

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 11:57
@renem ik wel en het klopt wat je zegt. ;)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

MAX3400 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 21:53:
[...]
[...]
Blijkbaar dronken want het staat toch op een vrij logische plek ;)
nossienl schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 22:03:
[...]
... maar OnePlus had 9.0.0 ingetrokken....
Is dat zo? Iemand heeft hier een keer geopperd dat ze dat misschien gedaan hebben aangezien het lang wachten was op de update maar heb er geen officieel bericht van gezien.

Grappig, deze lijst kende ik nog niet. Al verbaasd het me niet dat Oneplus samen met Google dik bovenaan staat.

l3art wijzigde deze reactie 05-01-2019 08:04 (11%)

• nossienl
l3art schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 07:59:
[...]

Blijkbaar dronken want het staat toch op een vrij logische plek ;)

[...]

Is dat zo? Iemand heeft hier een keer geopperd dat ze dat misschien gedaan hebben aangezien het lang wachten was op de update maar heb er geen officieel bericht van gezien.

Grappig, deze lijst kende ik nog niet. Al verbaasd het me niet dat Oneplus samen met Google dik bovenaan staat.
Op het OnePlus forum word er ook over gesproken, wat ik ook lees is dat ze al waarschijnlijk al met 9.0.2 bezig zijn.

Maja ik wacht wel gewoon af totdat er iets komt.
nossienl schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 08:10:
[...]

Op het OnePlus forum word er ook over gesproken, wat ik ook lees is dat ze al waarschijnlijk al met 9.0.2 bezig zijn.

Maja ik wacht wel gewoon af totdat er iets komt.
Men kan natuurlijk zoveel roepen zeker als men ongeduldig is. Vooralsnog lees ik op het oneplus forum dat er mensen zijn die gisteren via een VPN verbinding de update binnen hebben gekregen. Niet terug getrokken lijkt me dan de juiste conclusie.

• MAX3400

MAX3400

@l3art @renem dat dacht ik ook maar daar staat ie al op. Heb verder geen andere launcher etc; stock firmware van OP.

• Zuaro
Is er een manier om Whatsapp notificaties weer duidelijker te krijgen? Erger me er heel erg aan

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Nu met vrolijke winter-avatar

Zuaro schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 15:29:
Is er een manier om Whatsapp notificaties weer duidelijker te krijgen? Erger me er heel erg aan
Is er een manier om uit te leggen wat er niet duidelijk meer aan is dan? :?

• Zuaro
Evanescent schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 17:40:
[...]

Is er een manier om uit te leggen wat er niet duidelijk meer aan is dan? :?
De groep waarin iets gezegd wordt staat nu links boven en valt niet meer op in de notificatie. Al paar keer gehad dat ik dacht dat iemand iets aan me vroeg maar dat het een groep bleek te zijn.

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Zuaro schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 18:22:
[...]

De groep waarin iets gezegd wordt staat nu links boven en valt niet meer op in de notificatie. Al paar keer gehad dat ik dacht dat iemand iets aan me vroeg maar dat het een groep bleek te zijn.
Mute je groep lijkt me dan een prima oplossing.

We nominate you to find out and report back.

• vali
deepbass909 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 18:28:
[...]

Had via een vpn in Duitsland de 9.0 update dezelfde dag kunnen binnen halen maar de laatste versie lukt mij jammer genoeg niet.. Ergens een changelog te vinden wat er gefixt is?

nvm, gevonden.

en ook met hun opmerking:
Its a staged roll-out already mentioned in announcement post, so wait for your turn to get the notification for the update in your device.

vali wijzigde deze reactie 08-01-2019 23:48 (15%)

• xeoMe
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 15-01 21:42
Ik krijg sinds android 9 geen push meldingen meer van mijn gmail account.
Mijn O365 werk account (ook geinstalleerd onder gmail) werkt wel naar behoren en daar kan ik instellen qua synchronisatie "Push" maar bij mijn @gmail.com account werkt dit niet en kan ik geen push o.i.d. aanzetten.

Iemand een idee?

Het lijkt alsof hij niet goed syncroniseerd, als ik gmail open dan is de werk email al binnen en die van mijn prive mail komt een paar seconden later binnen als ik de app heb geopend.

xeoMe wijzigde deze reactie 09-01-2019 19:06 (23%)

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 11:16

Bor

T.net PowerMod / Frontpage Admin

01000010 01101111 01110010

De clock links is echt iets waar ik niet aan kan wennen nog. Is er nog geen manier om dat zonder root aan te passen en blijft dit zo?

Frontpagemoderatie Forum

• vali
Bor schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 22:47:
De clock links is echt iets waar ik niet aan kan wennen nog. Is er nog geen manier om dat zonder root aan te passen en blijft dit zo?
Vind het ook vrij irritant inderdaad.Verder moet ik erg wennen aan de auto brightness die je opeens nu als soort van AI moet leren wat ik fijn vindt qua felheid.

• Bor

Bor

vali schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 23:26:
[...]

Vind het ook vrij irritant inderdaad.Verder moet ik erg wennen aan de auto brightness die je opeens nu als soort van AI moet leren wat ik fijn vindt qua felheid.
Ik heb ook het gevoel dat er een behoorlijk aantal animaties is toegevoegd zoals bij minimaliseren of wisselen van schermen. Het zal wennen zijn maar ik ben nog niet overtuigd.

In eerste instantie vooral annoyance 7 en 8 uit: https://www.computerworld...id-p-annoying-things.html

Bor wijzigde deze reactie 09-01-2019 23:38 (12%)

Frontpagemoderatie Forum

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11:07

Martinspire

Awesomeness

Bor schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 23:29:
[...]

Ik heb ook het gevoel dat er een behoorlijk aantal animaties is toegevoegd zoals bij minimaliseren of wisselen van schermen. Het zal wennen zijn maar ik ben nog niet overtuigd.

In eerste instantie vooral annoyance 7 en 8 uit: https://www.computerworld...id-p-annoying-things.html
Ik vind ze er wel zwaar overdrijven. Zeker bij de navigatie. Is het wennen? Ja, als je het instelt tenminste (want je kunt ook de oude navigatie gebruiken). Swipen e.d. voelt vrij snel natuurlijk en omhoog swipen is even wennen maar niet onmogelijk. Volledig gesture-based doe ik niet want dat vond ik wel wat irritant. De rest, tja ik heb er werkelijk geen last van en ik kan me niet voorstellen dat veel mensen dat wel hebben. Die klok is een ontwerpkeuze maar ook weer niet zo super irritant. Het went.

Martinspire wijzigde deze reactie 10-01-2019 00:34 (3%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• vali
Martinspire schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 00:31:
[...]

Ik vind ze er wel zwaar overdrijven. Zeker bij de navigatie. Is het wennen? Ja, als je het instelt tenminste (want je kunt ook de oude navigatie gebruiken). Swipen e.d. voelt vrij snel natuurlijk en omhoog swipen is even wennen maar niet onmogelijk. Volledig gesture-based doe ik niet want dat vond ik wel wat irritant. De rest, tja ik heb er werkelijk geen last van en ik kan me niet voorstellen dat veel mensen dat wel hebben. Die klok is een ontwerpkeuze maar ook weer niet zo super irritant. Het went.
Deze zinnen doet mij erg denken aan de tijden van Windows Phone en de vele veranderingen die daar om de zoveel versies plaats vonden en goed werden gepraat. Ik wil niet wennen aan de klok links boven in. Liefst heb ik het weg aangezien ik het vrij storend vind eigenlijk.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11:07

Martinspire

Awesomeness

vali schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 01:10:
[...]

Deze zinnen doet mij erg denken aan de tijden van Windows Phone en de vele veranderingen die daar om de zoveel versies plaats vonden en goed werden gepraat. Ik wil niet wennen aan de klok links boven in. Liefst heb ik het weg aangezien ik het vrij storend vind eigenlijk.
Dat doet mij denken aan de tijden van Windows Phone waarbij er altijd bij de veranderingen werd gemekkerd dat er weer wat anders was en men er nooit aan kon wennen ;)

Martinspire - PC, PS4, X1

• vali
Martinspire schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 01:11:
[...]

Dat doet mij denken aan de tijden van Windows Phone waarbij er altijd bij de veranderingen werd gemekkerd dat er weer wat anders was en men er nooit aan kon wennen ;)
Komt omdat mensen niet zo snel van veranderingen houden. Gelukkig heeft Microsoft (een beetje eigenlijk) ervan geleerd, nu Google nog.

• djiedjee
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 11:47
Hier ook wisselend. Soms wel, soms niet een push...
Vooral in het werkprofiel werkt het niet meer.
xeoMe schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 18:55:
Ik krijg sinds android 9 geen push meldingen meer van mijn gmail account.
Mijn O365 werk account (ook geinstalleerd onder gmail) werkt wel naar behoren en daar kan ik instellen qua synchronisatie "Push" maar bij mijn @gmail.com account werkt dit niet en kan ik geen push o.i.d. aanzetten.

Iemand een idee?

Het lijkt alsof hij niet goed syncroniseerd, als ik gmail open dan is de werk email al binnen en die van mijn prive mail komt een paar seconden later binnen als ik de app heb geopend.

djiedjee wijzigde deze reactie 10-01-2019 08:14 (3%)

• Bor

Bor

Martinspire schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 00:31:
[...]

Uiteindelijk is alles een ontwerpkeuze. De vraag is of het om een vooruitgang gaat. Dat vind ik bij de verhuizing van de clock en de vertragende animaties zeker niet het geval.

Frontpagemoderatie Forum

Bor schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 08:48:
[...]

Uiteindelijk is alles een ontwerpkeuze. De vraag is of het om een vooruitgang gaat. Dat vind ik bij de verhuizing van de clock en de vertragende animaties zeker niet het geval.
Wat wel of niet als een vooruitgang wordt gezien is voor een groot deel ook persoon afhankelijk. Maar een kleine toevoeging aan het instellingen menu waar mensen zelf kunnen kiezen waar ze de klok willen lijkt me een kleine moeite voor oneplus.
De animaties vond ik ook geen vooruitgang, maar door de animatiesnelheid te verhogen vind ik het nu niet meer vervelend en valt het me eigenlijk niet meer op. Wellicht is dat voor anderen dus ook een 'oplossing'.

• Bor

Bor

l3art schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 09:01:
[...]

Wat wel of niet als een vooruitgang wordt gezien is voor een groot deel ook persoon afhankelijk. Maar een kleine toevoeging aan het instellingen menu waar mensen zelf kunnen kiezen waar ze de klok willen lijkt me een kleine moeite voor oneplus.
Agree maar naar wat ik lees gaat die instelling er waarschijnlijk niet komen. De clock zou in Android 9 naar links zijn verplaatst ivm compatibility met telefoons met notches. Enige wat helpt is feedback richting Google sturen denk ik. Het is nogal een wijziging (ondanks dat de wijziging zelf redelijk klein is) na jaren de clock rechts te hebben gehad.

Wat is de beste setting voor de animatie snelheid in jouw ogen?

Bor wijzigde deze reactie 10-01-2019 09:13 (4%)

Frontpagemoderatie Forum

Bor schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 09:13:
[...]

Agree maar naar wat ik lees gaat die instelling er waarschijnlijk niet komen. De clock zou in Android 9 naar links zijn verplaatst ivm compatibility met telefoons met notches. Enige wat helpt is feedback richting Google sturen denk ik. Het is nogal een wijziging (ondanks dat de wijziging zelf redelijk klein is) na jaren de clock rechts te hebben gehad.
Heb zelf de klok altijd in het midden gezet omdat ik rechts altijd maar vervelend vond 7(8)7
Zoveel mensen zoveel wensen.

Maar goed aangezien de notches alweer aan het verdwijnen zijn, moet de optie om zelf de klok te bepalen prima kunnen vind ik ;)

Overigens is de optie is veel custom roms wel aanwezig. Dus op het echt uit Android 9 gesloopt is, vraag ik me af.

• djiedjee
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 11:47
Ik heb alles op 0,5 staan. Wel een animatie, maar lekker snel.
Bor schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 09:13:
[...]

Wat is de beste setting voor de animatie snelheid in jouw ogen?

• vali
djiedjee schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 09:23:
Ik heb alles op 0,5 staan. Wel een animatie, maar lekker snel.

[...]
Thanks voor de tip. Dit voelt weer lekker snel aan ☺️

• SmooK
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 06:22
Ik vind de klok op links wel prettig. Keuze zou alleen beter zijn.

PSN: raysmook

• TheNiker2
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 15-01 14:57
Voor de geïnteresseerden: Kreeg net een melding vanuit de oxygen os updater dat 9.0.2 beschikbaar is om te downloaden.

• daveknoop
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15-01 20:46
Zojuist (via duitsland) versie 9.0.2 binnengehaald.

Hotfix:
- Fixed wifi connectivity issue with certain third party apps

system:
- optimized sRGB display mode
- optimized Reading mode
- fixed issue with 4G VolTE toggle missing
- fixed random reboots when screen casting

• YarnevdLoo
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 13-01 01:43
Ik draai nog steeds Android 8.1.0. hoe zit het met de problemen die mensen hebben met 9? Las dat de 5t best veel vast liep en traag werd. Hoe zit dat met jullie? Ik wil graag updaten naar 9 maar bovenstaande weerhoud mij er een beetje van.

Ik heb oxygen updater, maar welke moet ik precies downloaden? Heb een normale 5t zonder root of iets dergelijks.

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

• Emielvanputten
  • Registratie: oktober 2009
  • Nu online
Geen problemen met de telefoon na update.

Alleen een probleem met de locatie van de klok. Dats gewenning.. en het staat nu verkeerd links.

Geen idee welke je moet hebben. Hoeveel keuzes heb je?

• YarnevdLoo
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 13-01 01:43
Emielvanputten schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 15:16:
Geen problemen met de telefoon na update.

Alleen een probleem met de locatie van de klok. Dats gewenning.. en het staat nu verkeerd links.

Geen idee welke je moet hebben. Hoeveel keuzes heb je?
Incrementele, volledige, open bèta (volledig) en open bèta (incrementele).

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

• Emielvanputten
  • Registratie: oktober 2009
  • Nu online
ik heb mijn 5t op incrementele staan.
en het werkt.

• RobinJ1995
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 14-01 14:18
YarnevdLoo schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 14:45:
Ik draai nog steeds Android 8.1.0. hoe zit het met de problemen die mensen hebben met 9? Las dat de 5t best veel vast liep en traag werd. Hoe zit dat met jullie? Ik wil graag updaten naar 9 maar bovenstaande weerhoud mij er een beetje van.

Ik heb oxygen updater, maar welke moet ik precies downloaden? Heb een normale 5t zonder root of iets dergelijks.
De app switcher en camera zijn laggy. Vooral bij de camera echt vervelend want portrait mode foto's duren nu echt heel erg lang om op te slaan en foto's zijn vaak bewogen omdat je de telefoon zo lang stil moet houden. Verder geen problemen.
Na 2 weken gebaren geprobeerd te hebben ben ik nu toch weer terug naar de navigatie 'knoppen'. Dit blijft voor mij toch sneller werken en minder fout gevoelig.
RobinJ1995 schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 16:34:
[...]

De app switcher en camera zijn laggy. Vooral bij de camera echt vervelend want portrait mode foto's duren nu echt heel erg lang om op te slaan en foto's zijn vaak bewogen omdat je de telefoon zo lang stil moet houden. Verder geen problemen.
Dat van die camera herken ik eigenlijk totaal niet. Camera werkt naar mijn idee juist beter dan in 8.1 Daar had ik issues dat in WhatsApp gemaakte foto's iets werden ingezoomd snel bewogen waren, ed. Dat is nu niet meer.

l3art wijzigde deze reactie 12-01-2019 08:19 (64%)

• vali
l3art schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 08:16:
Na 2 weken gebaren geprobeerd te hebben ben ik nu toch weer terug naar de navigatie 'knoppen'. Dit blijft voor mij toch sneller werken en minder fout gevoelig.

[...]

Dat van die camera herken ik eigenlijk totaal niet. Camera werkt naar mijn idee juist beter dan in 8.1 Daar had ik issues dat in WhatsApp gemaakte foto's iets werden ingezoomd snel bewogen waren, ed. Dat is nu niet meer.
Knap dat je het zo lang hebt volgehouden. Ik werd al gek ja een half uurtje. 😂

Draai nu oxygen 9.0.2 en moet zeggen dat die prima draait. Heb nog geen vastloper ervaren en traag is het ook niet

vali wijzigde deze reactie 12-01-2019 21:56 (33%)

• Bor

Bor

Tot nu toe moet ik vooral wennen. Door de animaties is het net wat trager soms. De klok links kan niet bekoren en mijn batterij gaat sneller leeg. Tot nu toe nog niet overtuigd en een beetje spijt van de vroege upgrade.

Frontpagemoderatie Forum

• __Koen__
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 14-01 17:23
Zijn er meer mensen die problemen ondervinden met hun oplaadpoort? Ik heb na +- een jaar de oplaadpoort van m'n oneplus 2 een keer moeten vervangen omdat de kabel er niet meer in bleef zitten; je moest de telefoon plat op tafel leggen en de kabel er heel voorzichtig in doen en daarna niet meer aanraken om de telefoon te laten opladen..

Nu heb ik +-13 maanden een oneplus 5T en ik heb in september al m'n oplaadpoort laten vervangen omdat snelladen bijna niet meer werkte en net als bij de OP2 de kabel er bijna niet in bleef zitten. Nu ben ik; met een oplaadpoort van +-4 maanden oud weer op het punt aangekomen dat ik soms de kabel er 3x in moet doen voordat snelladen werkt..

Heb ik nou zo'n pech of is dit een veelvoorkomend probleem? Ik leg m'n telefoon iedere ochtend 30-45 minuten aan de lader, verder kom ik er nooit aan, ik laat m'n telefoon nooit vallen o.i.d. gewoon normaal gebruik eigenlijk..
Een probleem wat ik zowel bij de oneplus 3 en nu de 5t niet herken.

• ErikRo
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 14-01 12:14
Ik laad elke dag wel op maar nooit een probleem gehad.
Ga je wat ruw ermee om ofzo want dat zou toch wel wat moeten kunnen hebben. Heb een gewone 5 trouwens maar dat zou niet moeten schelen.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• renem
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 11:59
__Koen__ schreef op zondag 13 januari 2019 @ 18:30:
Zijn er meer mensen die problemen ondervinden met hun oplaadpoort? Ik heb na +- een jaar de oplaadpoort van m'n oneplus 2 een keer moeten vervangen omdat de kabel er niet meer in bleef zitten; je moest de telefoon plat op tafel leggen en de kabel er heel voorzichtig in doen en daarna niet meer aanraken om de telefoon te laten opladen..

Nu heb ik +-13 maanden een oneplus 5T en ik heb in september al m'n oplaadpoort laten vervangen omdat snelladen bijna niet meer werkte en net als bij de OP2 de kabel er bijna niet in bleef zitten. Nu ben ik; met een oplaadpoort van +-4 maanden oud weer op het punt aangekomen dat ik soms de kabel er 3x in moet doen voordat snelladen werkt..

Heb ik nou zo'n pech of is dit een veelvoorkomend probleem? Ik leg m'n telefoon iedere ochtend 30-45 minuten aan de lader, verder kom ik er nooit aan, ik laat m'n telefoon nooit vallen o.i.d. gewoon normaal gebruik eigenlijk..
Ik heb de One, 5, 5T, 6 en nu de 6T gehad en ik laad minimaal 5x per dag maar dit probleem nog nooit gehad.

• klepje
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 10:24

Ik heb hetzelfde, maar in mindere mate denk ik. Ik heb de telefoon nu iets meer dan een jaar en heb inderdaad al een aantal maanden last van dat de kabel niet goed blijft zitten. Ik laad de telefoon alleen 's avonds op en leg 'm dan eigenlijk meteen weg.

Met mijn OnePlus One had ik hetzelfde probleem, alleen daar pas na 2 jaar ongeveer.
Overigens, hoe gaat het vervangen in zijn werk? Opsturen naar OnePlus en dan gratis vervanging of gewoon bij de lokale toko?

• __Koen__
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 14-01 17:23
klepje schreef op zondag 13 januari 2019 @ 22:37:
[...]

Ik heb hetzelfde, maar in mindere mate denk ik. Ik heb de telefoon nu iets meer dan een jaar en heb inderdaad al een aantal maanden last van dat de kabel niet goed blijft zitten. Ik laad de telefoon alleen 's avonds op en leg 'm dan eigenlijk meteen weg.

Met mijn OnePlus One had ik hetzelfde probleem, alleen daar pas na 2 jaar ongeveer.
Overigens, hoe gaat het vervangen in zijn werk? Opsturen naar OnePlus en dan gratis vervanging of gewoon bij de lokale toko?
Ik heb mn oneplus 2 zelf gerepareerd, voor +-10eu heb je op ebay een nieuwe oplaadpoort. De oneplus 5t gaat moeilijker open en heb ik bij de lokale telefoonwinkel laten repareren voor een paar tientjes.

• SmooK
Ik heb datzelfde probleem. Brakke oplaadpoort.

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Nu met vrolijke winter-avatar

@__Koen__ en @SmooK; Wat is een 'oplaadpoort'? Bedoelen jullie gewoon de USB-C-connector onderop de telefoon :?

If so; voor MicroUSB gebruikte ik altijd zo'n magnetische connector (voorbeeld. Niet per se deze, er zijn vele verschillende merken in China te vinden ;)), zodat ik de USB-poort van de telefoon zelf niet hoefde te belasten, want die sleten inderdaad altijd erg snel. Met USB-C heb ik het idee dat ie steviger is maar ik ben ook nog geen degelijke magnetische connector tegengekomen die snelladen/Dash Charging ondersteunt :-(

• SmooK
Ja de poort waarmee ik laad. De oplaadpoort. Het is niet zo dat ze om de haverklap stuk gaan bij mij. Dit is de 2e in 20 jaar mobiele telefoon gebruik. Toch magnetisch wat je zegt zouden ze standaard in mogen voeren.

• Bor

Bor

Sinds de upgrade geeft mijn telefoon bij batterij status aan dat "contacten" een hoog verbruik heeft. Hebben meer mensen dat?

Frontpagemoderatie Forum

• CrashOverDrive
  • Laatst online: 11:33
Ik heb het met mijn oneplus nog niet gehad, maar wel met veel andere telefoons gehad dat de kabel niet bleef zitten en laden slecht wilde activeren. Dit kwam vrijwel alle gevallen doordat er teveel stof / zakpluis in zat waardoor de kabel niet diep genoeg kon komen om vast te klikken en niet door een mechanisch deffect.
Dit stof eruit halen met een (niet geleidende!) pincet loste het voor mij altijd op.

Sommige mensen hebben stoffigere jeans dan andere denk ik :+
Zijn er meer mensen die problemen ondervinden met hun oplaadpoort?
Ja hier ook. Zullen weinig mensen zuiniger/voorzichtiger omgaan met hun telefoon dan hier maar Dash charging is hier nu ook random. Zal 'ie het doen?? Nee? Replug! Weer niet? Replug! Yeahhh, Dash!

Viel mij ook enorm tegen. Dacht dat je met USB-C juist van dit geneuzel af zou zijn. Welnu, nee dus.

Nickname does not reflect reality

• Phydomir
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 11:31

Phydomir

Dennis

Persoonlijk zowel met mijn OPO en OP5T geen last van.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 11:21
Ook geen last van.

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• RobinJ1995
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 14-01 14:18

Hen er ook last mee gehad, en met de headphone jack. Ik heb geen idee wat het is met de OnePlus 5T dat deze telefoon hier zoveel meer last van heeft, terwijl ik het met geen enkele andere telefoon ooit gehad heb. Maar gewoon eens met een naald rondprikken in de poorten (TELEFOON EERST UITZETTEN) en zie wat voor vuiligheid er uit komt...

• Nuevocasa
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 11:28
RobinJ1995 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:38:
[...]

Heb er ook last mee gehad, en met de headphone jack. Ik heb geen idee wat het is met de OnePlus 5T dat deze telefoon hier zoveel meer last van heeft, terwijl ik het met geen enkele andere telefoon ooit gehad heb. Maar gewoon eens met een naald rondprikken in de poorten (TELEFOON EERST UITZETTEN) en zie wat voor vuiligheid er uit komt...
Zo heb ik dat een paar maanden terug inderdaad ook gedaan bij de usb-c aansluiting. Best wat samengeperste stof/vuil zat er onderin. Nu past het stekkertje gewoon weer.
Bor schreef op maandag 14 januari 2019 @ 08:45:
Sinds de upgrade geeft mijn telefoon bij batterij status aan dat "contacten" een hoog verbruik heeft. Hebben meer mensen dat?
Laat je je contacten soms veel syncen?

• neelle
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 09:48
Net bèta 23 binnengekregen vrij grote update. Gewoon via Nederland binnen gehaald.

• blavlaa
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11:22
https://i.postimg.cc/R3rx3rk7/Screenshot-20190115-175751.jpg

https://i.postimg.cc/BLYhKHjr/Screenshot-20190115-175800.jpg
Weer een nieuwe bèta voor de OnePlus 5T (is ook al toegevoegd aan Oxygen Updater). Beetje laat met melden, maar toch:

OxygenOS Open Beta 25 for the OnePlus 5 and Open Beta 23 for OnePlus 5T
Hey everyone,

Here are the latest open beta builds for OnePlus 5 and OnePlus 5T.

Changelog

System
  • Updated Android security patch to 2019.01
  • Improvements for screen brightness control
  • Confirm pin without tapping √ for app locker
  • Improved color adaptation for navigation bar when using third-party apps
Gallery
  • Added create collection, copy and move photos features
  • New illustrations and design on blank pages
  • General Bug fixes and overall experience improvements
Launcher
  • Added recommended tools in the toolbox
  • Improved UI for category tags in the app drawer
Phone
  • Added call history for incoming calls from unknown numbers
  • Improved UI for Call History
  • Deep integration with Google Duo
  • Added caller identification feature (For India only)
Weather
  • Added more search options to improve the accuracy of search results
  • Improved accuracy of weather descriptions
  • Added more unit options for precipitation, visibility, pressure and other data
  • Added more detailed descriptions to weather icons
OnePlus Switch
  • Now supports migrating data from iPhone

Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True