Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
harveydwijs2 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:29:
Zit nu toch echt in een dilemma... Over één maand ga ik op vakantie naar Tenerife en wil graag wat mooie foto's schieten. Helaas valt dit bij de 5T een beetje tegen (koude kleuren, kwaliteit niet denderend etc.).

Nu was ik van plan om mijn 5T te verkopen en een 6 te halen. Het probleem is dat ik weet dat de 6T er aan zit te komen :+ .

Gcam heb ik al geprobeerd, maar het lijkt alsof de standaard camera app betere foto's schiet.

Wat te doen... Wat te doen.. :(
En na de 6T komt er weer een nieuw toestel en zo kan je altijd blijven wachten op een betere versie. Daarbij is het dan maar de vraag of je de kleuren van de 6 zoveel beter zal vinden dan de 5T aangezien beide de software van OP draaien.

Mijn advies, schiet foto's in RAW zodat je ze makkelijk zelf kan bewerken. Persoonlijk zou ik dat liever met een camera doen dan met een telefoon.

Te koop Oneplus 7T accessoires (nieuw) en een Kobo Aura One

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 16:40
Mooier? in welk opzicht?
quote:
GS88 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:52:
Heb vandaag de OP5T en de OP6 naast elkaar gezien bij een collega, moet zeggen dat ik de 5T stukken mooier vind! Eigenlijk na de OP1 er nooit meer bij stilgestaan om er 1 te halen.. tot vandaag dus! :*)

Ik zou iig. eerder voor de 5T gaan dan de 6

Acties:
  • +2Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21-11 23:17
quote:
xeoMe schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 21:55:
Sinds de laatste update weer issues met bluetooth.
Flitsmeister start bijv. niet als een bluetooth verbinding wordt gemaakt.
Spotify muziek automatisch afspelen tevens ook niet meer.

Kan ik nog terug? :+
ter info:

Opgelost door flitsmeister niet te laten optimaliseren.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
xeoMe schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:07:
[...]

ter info:

Opgelost door flitsmeister niet te laten optimaliseren.
Helaas is dit nog geen garantie heb ik gemerkt. Hij start meestal wel mee op, maar een enkele keer moet ik hem toch nog handmatig starten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• xeoMe
quote:
l3art schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:20:
[...]

Helaas is dit nog geen garantie heb ik gemerkt. Hij start meestal wel mee op, maar een enkele keer moet ik hem toch nog handmatig starten.
Als hij niet start moet je even naar de app instellingen gaan.
Voorheen deed hij het soms niet en zag ik dat "NU STOPPEN" greyed out was als dat het geval is dan is het ook wel logisch dat hij zichzelf niet kan opstarten.
Tevens heb ik flitsmeister bij "recente apps" vastgezet met het slotje zodat hij niet wordt afgesloten.

Sinds ik dit heb gedaan 3 dagen geleden ofzo geen issues meer gehad.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
xeoMe schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:24:
[...]

Voorheen deed hij het soms niet en zag ik dat "NU STOPPEN" greyed out was als dat het geval is dan is het ook wel logisch dat hij zichzelf niet kan opstarten.
Tevens heb ik flitsmeister bij "recente apps" vastgezet met het slotje zodat hij niet wordt afgesloten.

Nee klopt, als je hem lockt met het slotje is het logisch dat hij niet meer afgesloten wordt. Maar ik wil ook niet dat hij altijd open blijft staan.

De app start prima, alleen soms niet automatisch als er een koppeling met de carkit wordt gemaakt. Of ik dan eerst naar de app instellingen moet, of hem zelf een keer handmatig opstarten maakt dan niet zoveel uit. Dan is handmatig opstarten denk ik nog sneller dan eerst naar de app instellingen te gaan ;)

Meerendeel van de tijd start hij nu wel automatisch op sinds het 'niet optimaliseren' maar een 100% score is het nog niet ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xeoMe
quote:
l3art schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:28:
[...]

Nee klopt, als je hem lockt met het slotje is het logisch dat hij niet meer afgesloten wordt. Maar ik wil ook niet dat hij altijd open blijft staan.

De app start prima, alleen soms niet automatisch als er een koppeling met de carkit wordt gemaakt. Of ik dan eerst naar de app instellingen moet, of hem zelf een keer handmatig opstarten maakt dan niet zoveel uit. Dan is handmatig opstarten denk ik nog sneller dan eerst naar de app instellingen te gaan ;)

Meerendeel van de tijd start hij nu wel automatisch op sinds het 'niet optimaliseren' maar een 100% score is het nog niet ;)
Maar als jij een app geforceerd afsluit hoef je niet te verwachten dat hij tijdens het maken van een BT verbinding weer opstart. Het automatisch opstarten is namelijk een functie vanuit Flitsmeister en niet vanuit het OS.
Als flitsmeister uitgeschakeld staat kan hij dus never nooit opstarten uit zichzelf.

xeoMe wijzigde deze reactie 08-06-2018 14:40 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
xeoMe schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:39:
[...]

Maar als jij een app geforceerd afsluit hoef je niet te verwachten dat hij tijdens het maken van een BT verbinding weer opstart. Het automatisch opstarten is namelijk een functie vanuit Flitsmeister en nieteens vanuit het OS.
Ik sluit de app niet geforceerd af. Er is een instelling in FM dat de app zelf afsluit bij het verbreken van de bluetooth verbinding :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• xeoMe
quote:
l3art schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:41:
[...]

Ik sluit de app niet geforceerd af. Er is een instelling in FM dat de app zelf afsluit bij het verbreken van de bluetooth verbinding :)
Ik ken de functie automatisch opstarten en afsluiten als er connectie wordt gemaakt met een BT device en als deze ontkoppeld wordt.
Maar android sluit flitsmeister zelf geforceerd af als deze een tijd niet wordt gebruikt. (is mijn vermoeden)
Daarom als je 100% garantie wilt moet je optimaliseren uit zetten en het slotje aanvinken bij recente apps.

Hier hou ik het verder even bij anders sturen we elkaar wel een DM :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• harveydwijs2
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21-11 19:52
Zojuist 2000+ foto's op me telefoon gezet. Het rare is dat ik ze niet onder "gallerij" zie staan en ook niet via third party apps.

Toestel op de computer aangesloten en daar staan wel al me foto's in. Iemand hier ook last van?

Ik plaats ze in het mapje DCIM.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 15:32
quote:
harveydwijs2 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:06:
Zojuist 2000+ foto's op me telefoon gezet. Het rare is dat ik ze niet onder "gallerij" zie staan en ook niet via third party apps.

Toestel op de computer aangesloten en daar staan wel al me foto's in. Iemand hier ook last van?

Al keertje gereboot?

Er staat geen .nomedia bestand in die/een parent folder?

Nickname does not reflect reality

• the_cyberspace
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

quote:
Hier heb ik ook "last" van sinds de laatste update. Ik zie ze wel als ik de gallerij open en dan naar collecties ga, dan zie ik ze helemaal onderaan staan in Andere collecties. In mijn ogen totaal niet logisch.
Maar ik stoor me meer aan de optie om verwijderde foto`s te kunnen bewaren nog. Als je een foto verwijderd krijg je een recent verwijderd mapje. Of is dat ergens uit te zetten? Ik kan dat zo snel niet vinden...

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

quote:
the_cyberspace schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 07:57:
[...]

Hier heb ik ook "last" van sinds de laatste update. Ik zie ze wel als ik de gallerij open en dan naar collecties ga, dan zie ik ze helemaal onderaan staan in Andere collecties. In mijn ogen totaal niet logisch.
Maar ik stoor me meer aan de optie om verwijderde foto`s te kunnen bewaren nog. Als je een foto verwijderd krijg je een recent verwijderd mapje. Of is dat ergens uit te zetten? Ik kan dat zo snel niet vinden...
Om dat soort redenen gebruik ik de standaard gallery niet graag. Ik gebruik liever Piktures, maar er zijn meer goede alternatieven

• Pierre_nr1
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17:05
quote:

In de map DCIM moet je nog een map Camera maken, en daar je foto’s in kopieren. Dan zie je ze wel binnen Gallerij, volgens mij.

• harveydwijs2
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21-11 19:52
quote:
the_cyberspace schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 07:57:
[...]

Bij mij is het nu toch gelukt. Had al mijn foto's in het mapje DCIM > Camera geplaatst en daardoor kon de 5t blijkbaar mijn foto's niet vinden. Alle foto's in het mapje DCIM (niet in een submap) en plots stonden ze op me telefoon..

Nu heb ik alleen een extra mapje genaamd DCIM onder gallery waar al mijn foto's staan :F

• inztigator
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 21:12
Sinds gisteren een ongelofelijke battery drain. Als ik ga kijken zorgen enkel Android system en Android OS hiervoor (35 en 8%).

Ik heb vorige week de OTA update uitgevoerd.

Iemand nog plotse problemen hiermee?
quote:
inztigator schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:25:
Sinds gisteren een ongelofelijke battery drain. Als ik ga kijken zorgen enkel Android system en Android OS hiervoor (35 en 8%).

Ik heb vorige week de OTA update uitgevoerd.

Iemand nog plotse problemen hiermee?
Gebeurd vaker na een ota. Vaak helpt het om via de recovery je cache even te wissen (heb zelf niet de originele recovery dus kan je niet precies zeggen hoe dat daar werkt, maar het kan wel).

• Kraz
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 09:23

Kraz

What does this button do?

Het valt me ineens op dat ik in Chrome geen YouTube video's meer kan afspelen.
Filmpje wordt wel geladen, maar als ik op play knop die, gebeurd er niets.

Kan niet helemaal vinden of dit telefoon issue is of Chrome setting.

Iemand ervaring?

• dennisfr
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 20-11 14:47
quote:
Kraz schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 07:59:
Het valt me ineens op dat ik in Chrome geen YouTube video's meer kan afspelen.
Filmpje wordt wel geladen, maar als ik op play knop die, gebeurd er niets.

Kan niet helemaal vinden of dit telefoon issue is of Chrome setting.

Iemand ervaring?
Werkt hier gewoon

Acties:
  • +2Henk 'm!
Een beetje laat, maar beter laat dan nooit: OnePlus heeft Open Beta 10 aangekondigd die onder andere het oil painting effect moet verminderen.
quote:
Hey everyone,

Here is the latest open beta builds for OnePlus 5 and OnePlus 5T

Release notes

System
  • Updated Android security patch to June 2018
OnePlus Switch
  • General bug fixes and data transfer stability improvement
Camera
  • Camera clarity improvement and optimizations to reduce "oil painting effect"
Please keep in mind that this is beta software. These builds are sometimes not as stable as our official OTAs generally are. By installing this update, you accept the potential risks.

And please remember to tell us about any bugs you may find using the bug report forums, found here. https://forums.oneplus.com/feedback/

Please note:

If you have already flashed an Open Beta (you are currently running the latest Open Beta) you will receive this new build as an OTA.

If you ARE NOT running open beta software and would like to, please refer to the flashing instructions and the full ROM found on the downloads page here: http://downloads.oneplus.com/

Once you migrate to the Beta path, you will continue to receive Open Beta OTAs. You will NO LONGER receive the regular Official Stable OTAs.

Moving back to the Official OTA path from the Beta path will require a full install and clean flash (FULL WIPE of all data and cache)

Make sure to let us know how you feel about the beta builds here in the thread too, we are watching.

Note - Feedback survey for OBT 11 for OP 5 and OBT 9 for OP 5T
Please take the below survey and let us know your thoughts about the Last OBT builds for your OP5 and OP5T.
https://www.surveymonkey.com/r/RN2M2XW

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• xileS
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
quote:
xeoMe schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:24:
[...]

Niet eerder aan gedacht, heb dit gelijk gedaan met Google agenda, krijg regelmatig geen meldingen meer. Hopelijk helpt dit.

• renem
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 11:52
quote:
xileS schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 00:52:
[...]

Niet eerder aan gedacht, heb dit gelijk gedaan met Google agenda, krijg regelmatig geen meldingen meer. Hopelijk helpt dit.
Ik heb dit nu ook meer dan een week bij enkele apps zo ingesteld en dit lijkt het probleem idd op te lossen. Wel een beetje een belachelijke oplossing...

• xileS
  • Niet online
quote:
renem schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:01:
[...]

Ik heb dit nu ook meer dan een week bij enkele apps zo ingesteld en dit lijkt het probleem idd op te lossen. Wel een beetje een belachelijke oplossing...
Goed om te horen dat dit werkt. Is nogal lastig om een oplossing te vinden namelijk. Als ik even meldingen van Google Agenda even test, werkt het altijd. Maar zie altijd achteraf weer dat ik een aantal agenda meldingen heb gemist.. Zeer irritant, hopelijk is het hiermee wel opgelost, oneplus lijkt er niet iets mee te doen (nog).

Acties:
  • +2Henk 'm!
quote:
AnonymousWP schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:19:
Een beetje laat, maar beter laat dan nooit: OnePlus heeft Open Beta 10 aangekondigd die onder andere het oil painting effect moet verminderen.

[...]
Ook zijn bij mij de problemen met de Bluetooth/carkit met deze update verdwenen. De carkit ziet nu weer dat de telefoon gewoon bereik heeft. (y)

• Pierre_nr1
quote:
l3art schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 13:02:
[...]

Ook zijn bij mij de problemen met de Bluetooth/carkit met deze update verdwenen. De carkit ziet nu weer dat de telefoon gewoon bereik heeft. (y)
Dank voor het melden.

Ik had hetzelfde probleem, morgen even uitproberen.

Acties:
  • +2Henk 'm!
OnePlus schijnt 5.1.3 uit te rollen: OxygenOS 5.1.3 update incoming!

Bevat een aantal belangrijke bug-fixes.

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 12:33
binnen via VPN - Canada

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pierre_nr1
Ik moet toegeven, OnePlus laat er geen gras over groeien wat updates betreft. Hulde!

btw is deze versie een afgeleide van open beta10? (Edit : blijkbaar niet, geen camera update en security update mei 2018. OB 10 heeft een camera update en juni 2018 security update)

Pierre_nr1 wijzigde deze reactie 17-06-2018 13:05 (55%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
AnonymousWP schreef op zondag 17 juni 2018 @ 01:40:

Bevat een aantal belangrijke bug-fixes.

[afbeelding]
quote:
AnonymousWP schreef op zondag 17 juni 2018 @ 01:39:

Bevat een aantal belangrijke fixes.

[afbeelding]
OxygenOS 5.1.3 is zojuist officieel aangekondigd voor de OnePlus 5T: OxygenOS 5.1.3 OTA for the OnePlus 5 & 5T
quote:
Hi everyone,

We are starting to push the incremental roll-out of OxygenOS 5.1.3 for the OnePlus 5 & 5T

Changelog:

System
  • Updated bootloader for system security enhancement
  • General bug fixes and improvements
Bluetooth
  • Fixed stability issue with the Bluetooth connection for cars
For those who were on previous versions for OnePlus 5 and 5T, we appreciate your active feedback and attempts to reach out to us. With your help, we have been able to better optimize and improve several key areas. Thank you for your patience and as always, we look forward to hearing your continued feedback in the bug reporting forum here: https://forums.oneplus.com/feedback/.

As always, this OTA will be incremental. The OTA will reach a small percentage of users today, and we'll begin a broader rollout in a few days.

Your feedback is appreciated. We may not always be able to respond to every comment in the forums, but please be assured that we take your comments and feedback seriously. Hope you enjoy and let us know how you feel about the update in the comments below.

Never Settle.
Update is op te halen met Oxygen Updater.

• xileS
  • Niet online
quote:
renem schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:01:
[...]

Hmm, is volgens mij nog steeds niet mee opgelost. Zag 1 melding niet afgaan van Google Agenda.

• renem
quote:
xileS schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 23:36:
[...]

Hmm, is volgens mij nog steeds niet mee opgelost. Zag 1 melding niet afgaan van Google Agenda.
Oh echt? MyDataManager, wat steeds afgesloten werd, is nog steeds up and running sinds ik dit heb ingesteld.
Helaas gebruik ik de agenda niet zo heel veel, kan daar dus nog niks over zeggen.

• Nuevocasa
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16:45
quote:
xeoMe schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:44:
[...]

Ik ken de functie automatisch opstarten en afsluiten als er connectie wordt gemaakt met een BT device en als deze ontkoppeld wordt.
Maar android sluit flitsmeister zelf geforceerd af als deze een tijd niet wordt gebruikt. (is mijn vermoeden)
Daarom als je 100% garantie wilt moet je optimaliseren uit zetten en het slotje aanvinken bij recente apps.

Hier hou ik het verder even bij anders sturen we elkaar wel een DM :+
Had het slotje ook ongesteld, maar had daardoor een flinke battery drain. Helaas dus geen optie voor mij.

• beyazz06
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-11 22:52
Ik kwam onlangs deze mega thread tegen mbt paintchip probleem bij de Oneplus 5T. Heb binnen dit topic zitten zoeken, echter kom ik het binnen dit topic niet tegen. Heeft (n)iemand hier last van?

https://forums.oneplus.co...nt-chipping-issue.713587/

• cypher21
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21-11 16:59
quote:
beyazz06 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:23:
Ik kwam onlangs deze mega thread tegen mbt paintchip probleem bij de Oneplus 5T. Heb binnen dit topic zitten zoeken, echter kom ik het binnen dit topic niet tegen. Heeft (n)iemand hier last van?

geen last van, gebruik carbon case.

Zie dat de meesten die er last hebben een siliconen hoesje gebruiken

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• borft
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 15:45
quote:
beyazz06 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:23:

Ik gebruik de bijgeleverde case, maar ik heb er geen last van. Eigenlijk heb ik meer last van een kras doordat ik hem een keer heb laten vallen.

Overigens vind ik het gewoon een gebruiksvoorwerp, dus een paar krasjes meer of minder in de lak aan de achterkant kan me ook niet echt boeien ;)

• cypher21
quote:
borft schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 17:44:
[...]

Ik gebruik de bijgeleverde case, maar ik heb er geen last van. Eigenlijk heb ik meer last van een kras doordat ik hem een keer heb laten vallen.

Overigens vind ik het gewoon een gebruiksvoorwerp, dus een paar krasjes meer of minder in de lak aan de achterkant kan me ook niet echt boeien ;)
Helemaal met je eens, maar als je sommige fotos in die thread ziet dan lijkt het er meer op dat de verf afbladdert. Dat vind ik dan wel weer onacceptabel

• Wii4all
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
In de laatste update zit ook een verbetering mbt de bluetooth connectiviteit met auto's.
Ben benieuwd ik gebruik in de auto veel spotify via bluetooth en natuurlijk bellen.

Heel soms had ik wel is dat de verbinding werd verbroken. Had zelf meer het idee dat het aan de auto lag dan de telefoon. Ben benieuwd of ik het merk.

Burp

• borft
quote:
Wii4all schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:12:
In de laatste update zit ook een verbetering mbt de bluetooth connectiviteit met auto's.
Ben benieuwd ik gebruik in de auto veel spotify via bluetooth en natuurlijk bellen.

Heel soms had ik wel is dat de verbinding werd verbroken. Had zelf meer het idee dat het aan de auto lag dan de telefoon. Ben benieuwd of ik het merk.
Mjah, ik denk dat het ergens in het midden ligt. Ik heb namelijk nergens last van, niet mer de auto, niet met bluetooth speaker en niet met mijn Bose headset. Ik vermoed dat het komt door een incompatibility bij sommige combinaties.

Anyhoe, as de lui bij OnePlus iets kunnen doen om het beter te maken, dan is dat altijd mooi natuurlijk :)

Ik moet overigens hel;aas constateren dat sinds de laatste beta de accu een stukje minder lang meegaat. Waar ik eerst makkelijk 48 uur en 4 uur SOT haalde, haal ik nu de 2 dagen niet meer. Lijkt erop dat de telefoon een stuk minder efficient met de batterij omgaat al het scherm uit is. Ik ben alleen nog niet helemaal zeker of het door de update van OP komt, of dat een app zich misdraagt (en toevallig net geupdatet is)

• xileS
  • Niet online
5.1.3 zojuist ook binnen, de bug met de smartlock is iig niet opgelost.

• JST94
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08-11 12:41
Hallo,

Ik ben op het moment op zoek naar een smartwatch. Hiervoor heb ik de Samsung Gear S3 (Frontier) op het oog. Iemand een idee of deze compatibel is met een OnePlus 5T? Wanneer ik kijk op de website van Samsung staat OnePlus hier niet tussen.

@_JST94 | Feyenoord Rotterdam

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

quote:
JST94 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:10:
Hallo,

Ik ben op het moment op zoek naar een smartwatch. Hiervoor heb ik de Samsung Gear S3 (Frontier) op het oog. Iemand een idee of deze compatibel is met een OnePlus 5T? Wanneer ik kijk op de website van Samsung staat OnePlus hier niet tussen.
Met 2 seconden googlen vind ik het antwoord op je vraag.
https://forums.oneplus.co...-with-the-gear-s3.721689/

We nominate you to find out and report back.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• akbslayer
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 24-10 21:14
Sinds kort ben ik ook in bezit van dit toestel.
Ze bevalt niet slecht maar ik mis mijn htc 10 toch best wel.

Zodra ik meerdere wekkers zet staat er ook een hele rits icoontjes in de notificationbar.
Iemand enig idee waarom deze niet gewoon stacken/groeperen? Of hoe je dat voor elkaar krijgt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

quote:
akbslayer schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 07:38:
[...]

Zodra ik meerdere wekkers zet staat er ook een hele rits icoontjes in de notificationbar.
Iemand enig idee waarom deze niet gewoon stacken/groeperen? Of hoe je dat voor elkaar krijgt?
Je bedoelt de twee uur voordat ze afgaan, denk ik? Je kunt elke wekker apart 'dismissen' (voordat ie afgaat), vandaar. Je kunt overigens ook instellen dat de wekker nooit stopt met afgaan, hè. Dan hoef je er misschien minder te zetten. Ik heb er drie, elk halfuur een, zodat ik drie andere tunes heb, mocht ik door de eerste twee heen slapen. :+

A magician asked me a trick question. And I still have no idea how he did it.

Acties:
  • +7Henk 'm!
OnePlus heeft Open Beta 11 aangekondigd voor de OnePlus 5T, welke ondersteuning brengt voor Project Treble! Verder zijn er nog veel andere verbeteringen doorgevoerd: OxygenOS Open Beta 13 for the OnePlus 5 and Open Beta 11 for OnePlus 5T
quote:
Hey everyone,

Here is the latest open beta builds for OnePlus 5 and OnePlus 5T

System
  • A brand new user interface
  • Supported accent color (Settings - Display - Customization)
  • Supported for Project Treble
Launcher
  • Improved search tags in the app drawer
  • Added "New installs" category tag in the app drawer
  • Improved app list for hidden space and toolbox
Phone
  • Optimized logic for the contacts page
Weather
  • Brand new design with improved user experience
  • All forecasts integrated under a single interface leading to a fully immersive experience
Note: as this build supports project treble If you are not running open bata 12 for OnePlus 5 and open beta 10 OnePlus 5T make sure you flash this builds before updating, if not you should clear all data and cache from recovery before flashing the latest build.

Please keep in mind that this is beta software. These builds are sometimes not as stable as our official OTAs generally are. By installing this update, you accept the potential risks.

And please remember to tell us about any bugs you may find using the bug report forums, found here. https://forums.oneplus.com/feedback/

Please note:

If you have already flashed an Open Beta (you are currently running the latest Open Beta) you will receive this new build as an OTA.

If you ARE NOT running open beta software and would like to, please refer to the flashing instructions and the full ROM found on the downloads page here: http://downloads.oneplus.com/ (requires full data wipe before updating from stable to open beta)

Once you migrate to the Beta path, you will continue to receive Open Beta OTAs. You will NO LONGER receive the regular Official Stable OTAs.

Moving back to the Official OTA path from the Beta path will require a full install and clean flash (FULL WIPE of all data and cache)

Make sure to let us know how you feel about the beta builds here in the thread too, we are watching.

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 02-11 20:01
Heb m'n 5T al weer een paar maanden, maar blijft toch nog onwennig op twee puntjes.

De camera voor heeft een lens die reflecteerd... zo vaak kijk ik met een half oog en denk een notificatie te hebben, maar het is gewoon een reflectie.

Mis de homeknop. Niet zozeer de functionaliteit, maar omdat het niet onmiddelijk duidelijk is wat boven en onder is. Toch wel een paar keer per dag dat ik 'm verkeerd om heb.

Heb een paar generaties overgeslagen - kwam van een samsung note 4 dus camera was simpeler en had nog echte knoppen.

Iemand die daar ook last van heeft?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 09:23

Kraz

What does this button do?

quote:
MyrddinLXXIIX schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 12:40:
Heb m'n 5T al weer een paar maanden, maar blijft toch nog onwennig op twee puntjes.

De camera voor heeft een lens die reflecteerd... zo vaak kijk ik met een half oog en denk een notificatie te hebben, maar het is gewoon een reflectie.

Mis de homeknop. Niet zozeer de functionaliteit, maar omdat het niet onmiddelijk duidelijk is wat boven en onder is. Toch wel een paar keer per dag dat ik 'm verkeerd om heb.

Heb een paar generaties overgeslagen - kwam van een samsung note 4 dus camera was simpeler en had nog echte knoppen.

Iemand die daar ook last van heeft?
In het kort; Nee. :)

Ik ben de digitale homeknop al zeker 4+ jaar gewend. Het is volgens mij meer een Samsung dingetje dat die nog lang hebben vastgehouden aan een fysieke homeknop.
Wel heb ik de telefoon soms verkeerd om vast als ik m van de tafel af pak, maar dat is voor mij te verwaarlozen.

Al met al ben ik nog steeds dik tevreden over de telefoon!
Mijn vriendin heeft nu een Nexus 6 met een gescheurd scherm en kijkt ook naar een nieuwe. Ik twijfel of ik zelf de 6 neem en die van mij doorschuif...

• xileS
  • Niet online
Geen idee waar de battery drain ineens vandaan komt bij mij, loop de hele dag met telefoon in broekzak en de persoon naast mij loopt met een dezelfde telefoon de hele dag Pokémon te spelen en de mijne draint sneller xD.

• miesjaa
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 12-06 23:01
Ik heb een probleem met mijn 5T. Tijdens het bellen gaat mijn scherm af en toe weer gewoon aan. Het gebeurt dus regelmatig dat ik het gesprek beëindig, het toestel op flightmode zet, etc.. :(

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

• borft
quote:
miesjaa schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 09:43:
Ik heb een probleem met mijn 5T. Tijdens het bellen gaat mijn scherm af en toe weer gewoon aan. Het gebeurt dus regelmatig dat ik het gesprek beëindig, het toestel op flightmode zet, etc.. :(

Het zou kunnen dat je proximity sensor stuk is. Als je even daarop googled, dan is er een code waarmee je een zelftest van het ding kunt draaien.

• borft
quote:
xileS schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 19:58:
Geen idee waar de battery drain ineens vandaan komt bij mij, loop de hele dag met telefoon in broekzak en de persoon naast mij loopt met een dezelfde telefoon de hele dag Pokémon te spelen en de mijne draint sneller xD.
haha, the speed you need :)

Maar seriously, heb je de welbekende truc: "wipe cache from recovery" al geprobeerd? dat lijkt vaak te helpen.

• miesjaa
quote:
borft schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:26:
[...]

Het zou kunnen dat je proximity sensor stuk is. Als je even daarop googled, dan is er een code waarmee je een zelftest van het ding kunt draaien.
Heb ik al getest. Die werkt gewoon correct.

• borft
quote:
miesjaa schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:28:
[...]

Heb ik al getest. Die werkt gewoon correct.
hmm weird, dan klinkt het wel als een bug! welke firmware draai je? ik heb er geen last van, maar ik zit op de meest recente beta

• djiedjee
Soms komt de drain uit onverwachte hoek.
Dit probleem had ik deze week ook, bleek te komen doordat ik in het weekend een gedeelde premium spotify-account had ingesteld.

Als de ander muziek zat te luisteren, ging mijn 5T niet meer in deepsleep maar zat continu weer te geven welke muziek speelde. Ik ging het einde van de dag niet meer halen met slechts 1,5 uur SOT

Account weer teruggezet naar eigen gratis acount, geen drain meer.
quote:

• miesjaa
quote:
borft schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:30:
[...]

hmm weird, dan klinkt het wel als een bug! welke firmware draai je? ik heb er geen last van, maar ik zit op de meest recente beta
Gewoon de meest recente Niet-beta (5.1.3).

• ciato
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 21-11 23:06
quote:

Ik heb dit de laatste tijd ook regelmatig. Ook ik draai de laatste stable

• miesjaa
quote:
ciato schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 12:14:
[...]

Ik heb dit de laatste tijd ook regelmatig. Ook ik draai de laatste stable
Dan maar hopen dat het in de volgende versie weer opgelost is, aangezien het in de laatste beta dus blijkbaar niet meer voorkomt.
OnePlus vraagt zijn OnePlus 5T-gebruikers om een survey in te vullen over de nieuwe UI die sinds bèta 11 van kracht is: Survey time !! Open Beta 13 for OnePlus 5 and Open Beta 11 for OnePlus 5T
quote:
Hey OnePlus 5/5T users,

What do you think about the new UI and features in the latest open beta builds for OnePlus 5 and 5T?

Got a suggestion? We're listening.

You can find the SurveyMonkey link [HERE]. Thank you for taking the time to share your feedback.
Survey: https://www.surveymonkey.com/r/DKG2YYW
quote:
quote:
djiedjee schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:33:
Soms komt de drain uit onverwachte hoek.
Dit probleem had ik deze week ook, bleek te komen doordat ik in het weekend een gedeelde premium spotify-account had ingesteld.

Als de ander muziek zat te luisteren, ging mijn 5T niet meer in deepsleep maar zat continu weer te geven welke muziek speelde. Ik ging het einde van de dag niet meer halen met slechts 1,5 uur SOT

Account weer teruggezet naar eigen gratis acount, geen drain meer.

[...]
Dat is gek. Welke versie draai je? Wat heb je al geprobeerd? Laat je grafiek eens zien als je wilt.
quote:

Ik heb even voor je gekeken bij de bug-reports, maar lijkt er niet tussen te staan. Misschien dat je zelf even een bug-report kan aanmaken: https://forums.oneplus.com/feedback/

AnonymousWP wijzigde deze reactie 12-07-2018 15:18 (51%)

Per ongeluk dubbelpost..

AnonymousWP wijzigde deze reactie 12-07-2018 15:18 (97%)

• djiedjee
@AnonymousWP grafiek kan ik niet meer laten zien omdat ik inmiddels al opgeladen heb. Misschien wel een extra drain geweest omdat mijn smartwatch continu als een spotify AB wil fungeren.

• Pierre_nr1
quote:

Mijn 5T heeft dit ook. Ik draai de laatste beta(beta 11).

Edit : net een bug-report aangemaakt bij OnePlus

Pierre_nr1 wijzigde deze reactie 12-07-2018 18:52 (6%)

• aardbeix15
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

quote:
Pierre_nr1 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 18:33:
[...]

Ik had dit gedrag vandaag ook maar ik draai gewoon de laatste reguliere ROM

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• borft
quote:
[...]

Ik moet terug komen op mijn eigen uitspraken ;) Ik heb er ook last van met de laatste beta ;)

• miesjaa
quote:
borft schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 22:09:
[...]

Ik moet terug komen op mijn eigen uitspraken ;) Ik heb er ook last van met de laatste beta ;)
He jammer, ik hoopte dat het dus opgelost zou worden in de volgende versie.. :(

Ik heb voor nu maar even een bluetooth headsetje besteld, want ik heb de afgelopen dagen al een paar keer een gesprek met een klant afgebroken door dit probleem. Niet zo heel netjes.. :D

• miesjaa
quote:
[...]

Top! Dat wilde ik net gaan doen, maar dus niet meer nodig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pierre_nr1
quote:
miesjaa schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 22:55:
[...]

Jawel, is wel nodig! Hoe meer bug reports OnePlus over hetzelfde probleem ontvangt, hoe groter de kans dat ze het oppakken. Doen dus s.v.p.
quote:
[...]

quote:
Pierre_nr1 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 08:57:
[...]

Jawel, is wel nodig! Hoe meer bug reports OnePlus over hetzelfde probleem ontvangt, hoe groter de kans dat ze het oppakken. Doen dus s.v.p.
Dan kan je beter miesjaa jouw topic laten markeren als 'dit probleem heb ik ook' en er dat ook nog even bij zeggen. Dat is namelijk de reden waarom ik amper bug-reports kan vinden waar mensen het hebben gemarkeerd als 'watching'. Dan heb je 10 pagina's met zoveel dubbelen dat er geen overzicht meer is.

Eind deze maand komt er een Stable update voor de OnePlus 5T:

Week 239: Red out. OxygenOS perfection and Your own adventure.
quote:
We'd also love to shed some light following the software update schedule since we noticed some community members asking questions related to the security patch update. If all goes as planned, the next official releases for OnePlus 6 and OnePlus 3/3T will be out next week, with the latest July security patch update. The official release for OnePlus 5/5T will be out later this month. Yep, no worries.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ciato
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 21-11 23:06
quote:
Pierre_nr1 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 08:57:
[...]

https://forums.oneplus.ne...king-a-phone-call.870099/

Denk dat dit hem is?
quote:
[...]

Bovenstaande link even plussen, heb ik net ook gedaan.

ciato wijzigde deze reactie 16-07-2018 09:29 (19%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• borft
quote:
ciato schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:22:
[...]

Denk dat dit hem is?

[...]

Done
Sinds de laatste open beta heb ik het idee dat het idle verbruik wat omhoog is gegaan. Ik verlies nu over de nacht heen zo'n 1% per uur waar dat eerder zo'n 4% was over de hele nacht.

Ik heb nog niet bbs gedraaid om te kijken waar het vandaan komt. Aan de andere kant tijdens het reguliere gebruik lijkt het verbruik gelijk te zijn als daarvoor. Nu 7:30 uur van de lader, 45 min sot en nog 80% over waarvan voornamelijk op het wifi netwerk.

Vannacht bbs oid maar eens mee laten kijken.

Acties:
  • +2Henk 'm!
OnePlus heeft Open Beta 12 aangekondigd welke het 'oil painting effect' verder moet helpen op te lossen: OxygenOS Open Beta 14 for the OnePlus 5 and Open Beta 12 for OnePlus 5T.
quote:
Hey everyone,

Here are the latest open beta builds for OnePlus 5 and OnePlus 5T.

ChangeLog

Camera
  • Improved photo clarity and optimizations to reduce oil painting effect
  • Supported Google Lens mode
Please keep in mind that this is a beta software. These builds are sometimes not as stable as our official OTAs generally are. By installing this update, you accept the potential risks.

Please note:
  1. If you have already flashed an Open Beta (you are currently running the latest Open Beta) you will receive this new build as an OTA.
  2. If you ARE NOT running open beta software and would like to, please refer to the flashing instructions and the full ROM found on the downloads page here: http://downloads.oneplus.com/ (requires full data wipe before updating from stable to open beta)
  3. Once you migrate to the Beta path, you will continue to receive Open Beta OTAs. You will NO LONGER receive the regular Official Stable OTAs.
  4. Moving back to the Official OTA path from the Beta path will require a full install and clean flash (FULL WIPE of all data and cache)

Never Settle.

• miesjaa
quote:
ciato schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:22:
[...]

Denk dat dit hem is?

[...]

Done

• Pierre_nr1
Zojuist de Open Beta 12 geinstalleerd en het scherm dimt weer als je de telefoon bij je oor houdt tijdens het bellen. Dat probleem lijkt dus opgelost. Wellicht dat anderen dit kunnen bevestigen?

Pierre_nr1 wijzigde deze reactie 17-07-2018 08:32 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 08:31:
Zojuist de Open Beta 12 geinstalleerd en het scherm dimt weer als je de telefoon bij je oor houdt tijdens het bellen. Dat probleem lijkt dus opgelost. Wellicht dat anderen dit kunnen bevestigen?
Heb ook de laatste open beta maar het eerdere probleem niets van gemerkt. De bug die er nog wel steeds in zit is dat bij de apn instellingen als je die wil wijzigen de eerste letter geheel of gedeeltelijk weg valt bij het typen. Heb er eerder al een report van gemaakt en log (op verzoek van op) opgestuurd dus wellicht in de volgende release opgelost.

• daveknoop
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 16:26
Als ik de changelog mag geloven van de OnePlus Gallary app, zou je achteraf filmpjes moeten kunnen bewerken en daarmee ook slomo momenten toevoegen. Nu heb ik die optie zelf nog niet gevonden. Is het iemand hier werk gelukt ? (versie 2.6.71)

in de changelog staat namelijk:
"Added slow motion video editing feature"

• Phydomir
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 16:56

Phydomir

Dennis

Ik heb swipe gestures aangezet voor "home", "back", etc maar als het toetsenbord nog actief is dan typt hij nog voor naar het homescreen te gaan. Als ik bijvoorbeeld uit een WhatsApp chat van beneden uit omhoog swipe voor home dan staat er de volgende keer dat ik hem open een letter of een spatie. Gebruik SwiftKey keyboard, gebeurd bij zowel nova als Oneplus launcher. Mijn broer heeft een OP6 en die heeft dat niet. Iemand enig idee waardoor dit komt?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• cypher21
quote:
Phydomir schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 22:26:
Ik heb swipe gestures aangezet voor "home", "back", etc maar als het toetsenbord nog actief is dan typt hij nog voor naar het homescreen te gaan. Als ik bijvoorbeeld uit een WhatsApp chat van beneden uit omhoog swipe voor home dan staat er de volgende keer dat ik hem open een letter of een spatie. Gebruik SwiftKey keyboard, gebeurd bij zowel nova als Oneplus launcher. Mijn broer heeft een OP6 en die heeft dat niet. Iemand enig idee waardoor dit komt?
heb af en toe het zelfde probleem, kennelijk swipe je dan niet goed van beneden naar boven of iets te ver naar rechts.

• Phydomir
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 16:56

Phydomir

Dennis

Oh, na een reboot werkt het zoals het hoort. Soms is de oplossing heel simpel.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• kingnelis
  • Laatst online: 15-11 23:19
Zijn er nog meer mensen die ervaren dat bij beta 12 de accu veel sneller leeg trekt dan normaal?

• Pierre_nr1
quote:
kingnelis schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:12:
Zijn er nog meer mensen die ervaren dat bij beta 12 de accu veel sneller leeg trekt dan normaal?
Ja, ik ervaar dat ook op mijn 5T met beta 12.

• borft
quote:
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:38:
[...]

Ja, ik ervaar dat ook op mijn 5T met beta 12.
Hier niet echt last van, heb je de bekende boot-naar-recovery-en-wipe-cache truc al geprobeerd? Ik heb wel het idee dat batterylife iets minder is. Volgens accubattery doe ik rond de 1.5% battery screen off, en 10 met screen on. Dat is niet echt minder dan het was. (overigens hangt batterijverbruik bij screen on heel erg van de app af die je gebruikt. bv de nos app gaat veel minder verbruiken dan pubg)

• Pierre_nr1
quote:
borft schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:48:
[...]

Hier niet echt last van, heb je de bekende boot-naar-recovery-en-wipe-cache truc al geprobeerd? Ik heb wel het idee dat batterylife iets minder is. Volgens accubattery doe ik rond de 1.5% battery screen off, en 10 met screen on. Dat is niet echt minder dan het was. (overigens hangt batterijverbruik bij screen on heel erg van de app af die je gebruikt. bv de nos app gaat veel minder verbruiken dan pubg)
Ja, ik doe dat consequent voor en na iedere update. Wipe cache zowel binnen settings als in recovery. Ook op XDA zijn er meerdere personen die een hoger batterijverbuik opmerken in Beta 12.

Het zijn ook beta's, dus dit zijn zaken die je mag/kan verwachten. Op naar beta 13 :)

• kingnelis
Ik dacht dat het misschien kwam omdat ik van een bestaande installatie overgegaan was naar een open beta. Dat ik een keer mijn hele telefoon moest wipen om dat op te lossen. Maar ik wacht dan nog wel even op beta 13 :-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pierre_nr1
quote:
kingnelis schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 12:12:
Ik dacht dat het misschien kwam omdat ik van een bestaande installatie overgegaan was naar een open beta. Dat ik een keer mijn hele telefoon moest wipen om dat op te lossen. Maar ik wacht dan nog wel even op beta 13 :-)
Het komt uiteindelijk wel goed, we maken zelf de keus om gratis te testen voor OnePlus :)

Ik heb een bug-report bij Oneplus hierover aangemaakt. Voeg jezelf hierbij toe, want hoe meer reacties hoe meer aandacht en kans op verbetering.

https://forums.oneplus.co...-drain-in-beta-12.876520/

Pierre_nr1 wijzigde deze reactie 24-07-2018 13:02 (20%)

• xeoMe
Sinds de laatste OTA update ineens een battery drain.
Bij de battery settings zie ik dat hij continue is ingeschakeld maar hoe zoek ik uit welke app?

https://imgur.com/a/SQHyQod

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 12:43
quote:
xeoMe schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 16:00:
Bij de battery settings zie ik dat hij continue is ingeschakeld maar hoe zoek ik uit welke app?

Ik had dat met een eerdere OTA ook. Stom genoeg hielp het al om de telefoon een keer uit en aan te zetten. Als dat niet werkt kan je de telefoon in recovery booten en de cache eens wipen.

• xeoMe
quote:
JanW schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 16:24:
[...]

Ik had dat met een eerdere OTA ook. Stom genoeg hielp het al om de telefoon een keer uit en aan te zetten. Als dat niet werkt kan je de telefoon in recovery booten en de cache eens wipen.
Cache al 3x gewiped, ga hem nog eens rebooten _/-\o_
Had ik natuurlijk wel even moeten vermelden in m'n post |:(
quote:
xeoMe schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 16:00:

Je kan een app als Better Battery Stats (gratis op XDA) installeren of zoiets als Gsam (playstore).
Het beste werken deze apps met root omdat ze dan ook de systeemprocessen in de gaten kunnen houden.

That being said. Zelf had ik ook een hoger verbruik met de beta 12. Maar na het wissen van de cache lijkt het beter te gaan. Zit nu op 3:41uur schermtijd en op 45% accu en dat in 1 dag en 3 uur (zonder tussendoor opladen natuurlijk).Wel moet ik zeggen dat dit voornamelijk met wifi is.

l3art wijzigde deze reactie 24-07-2018 18:42 (3%)

• xeoMe
Nog een reboot gedaan en het continue "ingeschakeld" bij battery details is nu leeg wat ook wel raar is moet soort gelijk lopen met je screen on toch?

• xileS
  • Niet online
Mijn SOT afgelopen weken was ook maar iets van 4 uur, dacht dat ik voorheen meer haalde. Heb ondertussen wel cache enzo gewiped, wellicht is het nu hopelijk al wat beter. Ik laad toch wel elke dag op, als ik de dag mee door kan komen ben ik al tevreden.

Waar ik mij nog steeds heel erg aan erger is dat mijn Google agenda notificaties niet altijd afgaan. Ik heb dit wel gemeld bij oneplus en zag ook meedere klachten hierover. In ben door iemand van de Bug hunters team gevraagd om een log te sturen, maar ik heb dit probleem nooit kunnen reproduceren en vast kunnen zetten in een log aangezien het lastig te voorspellen is wanneer dit gebeurd.

Zo ver ik het begrepen heb, heeft Oneplus het ook niet kunnen reproduceren en het probleem dus nog niet kunnen vinden. Als iemand dit wel lukt om te loggen, stuur het ajb door naar OnePlus, misschien kan het eindelijk een keer opgelost worden.

• xeoMe
quote:
xeoMe schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 22:21:
Nog een reboot gedaan en het continue "ingeschakeld" bij battery details is nu leeg wat ook wel raar is moet soort gelijk lopen met je screen on toch?
vanochtend nog een goed gekeken en toch niet het geval, telefoon is continue ingeschakeld.
Zal een van die battery apps gaan downloaden hopelijk kom ik er zo achter.

• kingnelis
Moet zeggen ze zitten er wel kort bovenop bij oneplus. Heb een berichtje gekregen van iemand daar met het verzoek wat vragen te beantwoorden en wat logs te sturen. Dus ik heb mijn telefoon in de oplader nu en zal eens kijken hoe ik van 100-0% ga (of in ieder geval hoe ver ik kom als ik ga slapen).

• renem
quote:
xileS schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 02:00:
Mijn SOT afgelopen weken was ook maar iets van 4 uur, dacht dat ik voorheen meer haalde. Heb ondertussen wel cache enzo gewiped, wellicht is het nu hopelijk al wat beter. Ik laad toch wel elke dag op, als ik de dag mee door kan komen ben ik al tevreden.

Waar ik mij nog steeds heel erg aan erger is dat mijn Google agenda notificaties niet altijd afgaan. Ik heb dit wel gemeld bij oneplus en zag ook meedere klachten hierover. In ben door iemand van de Bug hunters team gevraagd om een log te sturen, maar ik heb dit probleem nooit kunnen reproduceren en vast kunnen zetten in een log aangezien het lastig te voorspellen is wanneer dit gebeurd.

Zo ver ik het begrepen heb, heeft Oneplus het ook niet kunnen reproduceren en het probleem dus nog niet kunnen vinden. Als iemand dit wel lukt om te loggen, stuur het ajb door naar OnePlus, misschien kan het eindelijk een keer opgelost worden.
Heb je hier een bugreport van aangemaakt? Zo ja, waar kan ik die vinden?

• xileS
  • Niet online
quote:
renem schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:17:
[...]

Heb je hier een bugreport van aangemaakt? Zo ja, waar kan ik die vinden?
https://forums.oneplus.co...lways-give-alerts.847426/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21-11 14:43
Voor het geval jullie haast hebben, toevallig ben ik in Duitsland en daar begon de download van 5.1.4

Acties:
  • +3Henk 'm!
OxygenOS 5.1.4 voor de OnePlus 5T is aangekondigd en bevat camera-optimalisaties en een sleep standby optimization: OxygenOS 5.1.4 OTA for the OnePlus 5 & 5T

Update kan worden opgehaald met Oxygen Updater.
quote:
Hi everyone,

We are starting to push the incremental roll-out of OxygenOS 5.1.4 for the OnePlus 5 & 5T.

Changelog:

System
  • Updated Android security patch to 2018.7
  • Added sleep standby optimization (Settings -> Battery -> Battery optimization -> Advanced optimization -> Sleep standby optimization)
Camera
  • Improved photo clarity
Gallery
  • General bug fixes
Note:

We have introduced sleep standby optimization in this version of Oxygen OS, which should help you get more juice out of your battery.
Settings > Battery > battery optimization > click the three dots > Advanced optimization > Sleep Standby optimization

When this setting is turned on, the system intelligently identifies your sleep pattern based on the phone's usage. The phone will then turn off the network during specific periods of inactivity, which effectively reduces standby power consumption.

The phone will automatically cancel any network restrictions and get the phone out of Sleep Standby just before you wake up so that you won't miss any notifications such as news updates, emails etc.

For those who were on previous versions for OnePlus 5 and 5T, we appreciate your active feedback and attempts to reach out to us. With your help, we have been able to better optimize and improve several key areas. Thank you for your patience and as always, we look forward to hearing your continued feedback in the bug reporting forum here: https://forums.oneplus.com/feedback/.

This OTA will have a staged rollout, the OTA will be received by a limited number of users today and will have a broader rollout in a few days after making sure there are no critical bugs, so using VPN to download this build might not work as the rollout is not based on regions and is randomly pushed out to a limited number of devices.

Your feedback is appreciated. We may not always be able to respond to every comment in the forums, but please be assured that we take your comments and feedback seriously. Hope you enjoy and let us know how you feel about the update in the comments below.

Never Settle.

• Pierre_nr1
quote:
AnonymousWP schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 20:21:
OxygenOS 5.1.4 voor de OnePlus 5T is aangekondigd en bevat camera-optimalisaties en een sleep standby optimization: OxygenOS 5.1.4 OTA for the OnePlus 5 & 5T

Update kan worden opgehaald met Oxygen Updater.

[...]
Is 5.1.4 een voortvloeisel van de beta 12?

• borft
quote:
Pierre_nr1 schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 20:47:
[...]

Is 5.1.4 een voortvloeisel van de beta 12?
gedeeltelijk denk ik. Want beta12 zit nog op de juni security patch

• Pierre_nr1
quote:
borft schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 22:19:
[...]

gedeeltelijk denk ik. Want beta12 zit nog op de juni security patch
Dat is zo, dan ga ik deze maar eens installeren. Ik had met beta 12 een redelijk hoog batterijverbruik, wellicht dat deze versie het wat beter doet.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 15:14

Martinspire

Awesomeness

Wanneer is eigenlijk de planning om Android P erop te krijgen, al dan niet als beta? Of is het echt wachten op full release? Die video van Android Authority ziet er namelijk niet verkeerd uit.

Deze dus:

Martinspire - PC, PS4, X1

Pagina: 1 ... 26 ... 31 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True