Ik meld me ook als trotse bezitter van een OnePlus 5T 128GB, komend vanaf een Nexus 5X.
Een wereld van verschil!
Een wereld van verschil!
Ik vind het ook bizar en eigenlijk onaanvaardbaar. Dat is het enige minpunt dat ik kan bedenken.MyrddinLXXIIX schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:31:
Vraagje...
M'n 5T is up-to-date volgens eigen zeggen.
Maar de laatste security patch is van december, 3+ maanden inmiddels dus.
Is dit normaal voor oneplus? Google levert me ook heel wat klagers op over dit onderwerp.
Het is maar hoe je het bekijkt.Qbic schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:24:
[...]
Ik vind het ook bizar en eigenlijk onaanvaardbaar. Dat is het enige minpunt dat ik kan bedenken.
Voor de rest is het een toptoestel.
[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 10-04-2018 10:48 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Earphone mode klinkt interessant. Nog wat screens daarvan?Pierre_nr1 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:14:
Oneplus 5T open beta 6 is uitgebracht, net ontvangen via de auto update.
What's new:
-Earphone mode
Added Auto play - Autoplay paused music when connected to earphones
Added Notification ringtone options
Added Broadcast caller information - Announce caller information when using earphones
-OnePlus Clock
Changes to alarm background color and other UI changes
Stopwatch updated with new UI
-Card Package
Added new membership card in Shelf
-System
Updated Android security patch to 2018-04
Download full zip : https://downloads.oneplus.com/devices/oneplus-5t/
Poulske schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:30:
Die earphone mode is er toch allang, tenminste, als ik mijn oordopjes aansluit krijg ik bovenin een headset logo te zien.
Ik heb er geen screens van maar de nieuwe opties zijn wel interessant. Oneplus is goed bezig i.m.h.o.Martinspire schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:02:
[...]
Earphone mode klinkt interessant. Nog wat screens daarvan?
Q&A Section
Q: What exactly is the fully immersive game experience you aim to provide through gaming mode?
A: It's mainly about reducing interruptions (notifications or phone calls) when you play a video game. Besides, overall performance and network fluctuations improve as well.
Q: What’s your plan to enhance user privacy in the future?
A: We always prioritize user privacy in our work. To ensure that our users' privacy is well protected, we have set up an inter-departmental team. Plus, we will follow GDPR in the coming month.
Q: What are your plans regarding software updates?
A: We know every member of our community wants the latest updates. The official Android 8.1 update will be rolled out for the OnePlus 5/5T soon, followed by official Android 8.0 updates for the OnePlus 3/3T. OnePlus 3/3T users will have Android 8.1 official release in the mid-2018.
Q: Do you have any plans to improve the camera quality on the OnePlus 5/5T?
A: Yes. We’ve received a lot of feedback following our Open Ears Forum in Hamburg and online surveys. We are planning to fix the so-called “oil painting effect”.
Q: Have you ever considered a stay awake feature? It would be useful for cooking, reading repair manuals, anything when your hands are busy, etc.
A: This is a fantastic idea! We might consider adding a toggle to the quick settings menu that enables your phone to stay awake for a specific period of time.
Q: Any plans to update the alert slider to support a ring, vibrate and silent mode?
A: Yes. Hope you guys are looking forward to it.
Q: Are you going to support accent color customization?
A: Yes. It’s on the way.
We are prioritizing our software plans and actions based on the feedback we've collected from our community and Open Ears Forums, and we have been working a bunch of exciting stuff regarding software. Can't wait to let you know what's ahead.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Ein-de-lijk.
[ Voor 60% gewijzigd door JST94 op 13-04-2018 11:42 ]
Als je foto's maakt, zorgt het postprocessen ervoor dat kleurnuances verdwijnen, waardoor gelijksoortige kleuren een vlak worden. Vooral bij weinig ligt icm hdr komt dit vaak voor. Sommigen lijken er meer last van te hebben dan anderen overigens. Zeker als je digitale zoom gebruikt wordt het redelijk extreem (maar ja, wie doet dat nou)JST94 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:40:
Wat is dat oil painting effect dan?
Ah, las dat het te maken had met je camera. Dit is mij zelf nog niet opgevallen op mijn toestel.
Wat zijn die aanpassingen? (kan het niet vinden), ik heb hem nu ook altijd op vibrate staan en als ik echt niet gestoord wil worden gewoon op flight modus 😁Gines schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:43:
Ik kijk vooral uit naar de aanpassingen van de alert slider.
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
aardbeix15 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 14:02:
[...]
Wat zijn die aanpassingen? (kan het niet vinden), ik heb hem nu ook altijd op vibrate staan en als ik echt niet gestoord wil worden gewoon op flight modus 😁
Q: Any plans to update the alert slider to support a ring, vibrate and silent mode?
A: Yes. Hope you guys are looking forward to it.
Heb je 'messages' wel uit staan in de settings dan?Gines schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:43:
Ik kijk vooral uit naar de aanpassingen van de alert slider. Nu staat mijn gsm constant op vibrate en gebruik ik de DND mode nooit. Ik snap die modus ook niet aangezien het bij mij niet werkt. Ik krijg nog altijd notificaties en geluid bij binnenkomende berichten van whatsapp en Messenger, dus is nog altijd geen vervanger voor de silent mode.
Verwijderd
Welke oordopjes zijn het? Zelf ooit één keer gehad met een paar oordopjes (weet even het merk niet meer) die werden ook niet gedetecteerd door mn toestel (dacht oneplus 3).Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 11:27:
Ik ben bezig om mijn draadloze oortjes te verbinden met Bluetooth. Snap er niets van, Bluetooth kan de oortjes niet detecteren. Echter op mijn oude galaxy S7 is het géén probleem. Iemand suggesties wat ik zou kunnen doen? Vind dit wel vervelend.
Verwijderd
Zijn SPORTE-OTE dopjes, volgens de verkoper echt hele goeie. Zitten heel comfortabel maar muziek krijg ik er (nog) niet uitl3art schreef op zondag 15 april 2018 @ 11:48:
[...]
Welke oordopjes zijn het? Zelf ooit één keer gehad met een paar oordopjes (weet even het merk niet meer) die werden ook niet gedetecteerd door mn toestel (dacht oneplus 3).
Haha, je kan ze altijd nog als gehoorbeschermers gebruiken dusVerwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 12:06:
[...]
Zijn SPORTE-OTE dopjes, volgens de verkoper echt hele goeie. Zitten heel comfortabel maar muziek krijg ik er (nog) niet uit
Moet je niet eens kijken of de telefoon zelf wel detecteerbaar is?Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 12:06:
[...]
Zijn SPORTE-OTE dopjes, volgens de verkoper echt hele goeie. Zitten heel comfortabel maar muziek krijg ik er (nog) niet uit
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Verwijderd
Inderdaad!l3art schreef op zondag 15 april 2018 @ 12:06:
[...]
Haha, je kan ze altijd nog als gehoorbeschermers gebruiken dus
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2018 12:14 ]
Al eens opnieuw opgestart? Heb hier ook eens gehad dat ik iets probeerde te koppelen maar dat werkte niet want hij zag niks. Opnieuw opgestart en toen ineens wel in beeld.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2018 @ 12:06:
[...]
Zet je toestel op DND en ga naar de instellingen via de pop-up notificatie.Gines schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:43:
Ik kijk vooral uit naar de aanpassingen van de alert slider. Nu staat mijn gsm constant op vibrate en gebruik ik de DND mode nooit. Ik snap die modus ook niet aangezien het bij mij niet werkt. Ik krijg nog altijd notificaties en geluid bij binnenkomende berichten van whatsapp en Messenger, dus is nog altijd geen vervanger voor de silent mode.
[ Voor 63% gewijzigd door SnoopBok op 16-04-2018 14:57 ]
Hi everyone,
We are starting to push the incremental roll-out of OxygenOS 5.1.0 for the OnePlus 5 & 5T based on android 8.1
Changelog:
SystemGaming mode
- Updated system to Android™ 8.1 Oreo™
- Updated Android security patch to 2018-04
- Added full-screen gesture support( Only 5T)
For those who were on previous versions for OnePlus 5T, we appreciate your active feedback and attempts to reach out to us. With your help, we have been able to better optimize and improve several key areas. Thank you for your patience and as always, we look forward to hearing your continued feedback in the bug reporting forum here: https://forums.oneplus.net/feedback/.
- Added new optimizations in gaming mode including power saving and pausing adaptive brightness
- Added network boost - network priority for gaming App in the foreground
- Launcher
- Added category tags in the search section of the app drawer
- Auto name folders based on category
As always, this OTA will be incremental. The OTA will reach a small percentage of users today, and we'll begin a broader rollout in a few days.
Your feedback is appreciated. We may not always be able to respond to every comment in the forums, but please be assured that we take your comments and feedback seriously. Hope you enjoy and let us know how you feel about the update in the comments below.
Never Settle.
Lol, was bezig met het maken van m'n post, totdat...SnoopBok schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:56:
Iemand deze al binnen kunnen halen met een vpn?
https://forums.oneplus.co...-the-oneplus-5-5t.820118/
Changelog:
System
Updated system to Android™ 8.1 Oreo™
Added full-screen gesture support( Only 5T)
Gaming mode
Added new optimizations in gaming mode including power saving and pausing adaptive brightness
Added network boost - network priority for gaming App in the foreground
Launcher
Added category tags in the search section of the app drawer
Auto name folders based on category
[ Voor 20% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-04-2018 16:41 ]
Dank voor het melden! Ik ga vanavond maar eens een clean install doen. (mocht de full install er dan zijn tenminste.....)SnoopBok schreef op maandag 16 april 2018 @ 14:56:
Iemand deze al binnen kunnen halen met een vpn?
https://forums.oneplus.co...-the-oneplus-5-5t.820118/
Changelog:
System
Updated system to Android™ 8.1 Oreo™
Added full-screen gesture support( Only 5T)
Gaming mode
Added new optimizations in gaming mode including power saving and pausing adaptive brightness
Added network boost - network priority for gaming App in the foreground
Launcher
Added category tags in the search section of the app drawer
Auto name folders based on category
[ Voor 3% gewijzigd door Pierre_nr1 op 16-04-2018 17:56 ]
Verwijderd
Is het noodzakelijk om na de update nog actie te ondernemen? Cache opschonen? Zoja, wat zijn hiervoor precies de stappen?
+1! Vorig jaar had ik die al op mijn Vivo en mistte die meteen. Echt heel blij dat deze nu ook op de OnePlus zitten!
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Dat soort dingen had ik laatst ook een paar keer, voor de update dat wel. In mijn geval was even naar airplane mode en er weer uit genoeg om het op te lossen.Verwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 23:41:
Update gedraaid. En weg internet via de 4g
Alles heeft een time out. WiFi probleem loos.
Ook na een restart blijft het ruk...
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door aardbeix15 op 17-04-2018 21:18 ]
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
[ Voor 9% gewijzigd door oezie op 17-04-2018 11:09 ]
Gezien de vele problemen zal het met niet verbazen dat je beter een complete schone installatie kan doen. Zal wel iets van doen hebben met van 8.0 naar 8.1 over gaan. Ook al is het niet een gigantische grote schokkende verandering. Je hoort/leest wel vaker dat dat problemen oplevert en bij iedereen weer wat anders.oezie schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:08:
Na de nieuwe update wel issues met de proximity sensor. Tijdens het bellen gaat het scherm eventjes uit om vervolgens weer leuk aan te springen. Ook de zakmodus lijkt niet altijd meer even goed te werken.
Ben ik de enige met dit probleem?
Wipe cache al gedaan? Ik heb nergens issues mee tot nu toe.oezie schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:08:
Na de nieuwe update wel issues met de proximity sensor. Tijdens het bellen gaat het scherm eventjes uit om vervolgens weer leuk aan te springen. Ook de zakmodus lijkt niet altijd meer even goed te werken.
Ben ik de enige met dit probleem?
@VerwijderdVerwijderd schreef op maandag 16 april 2018 @ 20:56:
Na 3 nummers stopt de app met afspelen ofwel hij gaat op pauze! Na ontgrendeling kan ik verder gaan door op play te drukken echter wederom na 3 nummers hetzelfde euvel. Wat heb ik zelf gedaan.
[ Voor 12% gewijzigd door borft op 17-04-2018 13:17 ]
Verwijderd
Klasse! Bedankt voor deze info. Dit werkt inderdaad. Je moet het allemaal maar ff wetenborft schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:16:
[...]
@Verwijderd
1. start de app
2. ga naar het overzicht van actieve apps (vierkantje)
3. klik op het slotje van de app (hij wordt nu niet meer afgeknald door oxygenOS)
ik zit niet op de 5.1, maar draai al maanden de beta, erg tevreden over, eigenlijk nog geen problemen mee ondervonden.
[ Voor 24% gewijzigd door 13art op 17-04-2018 14:48 ]
Ikzelf doe altijd het volgende na een update:Yazoo schreef op maandag 16 april 2018 @ 21:29:
Is het noodzakelijk om na de update nog actie te ondernemen? Cache opschonen? Zoja, wat zijn hiervoor precies de stappen?
Geen persoonlijke data zeg je, maar wat doet het wel verwijderen? Moet ik overal opnieuw inloggen? Data van spelletjes kwijt etc?Anonymoussaurus schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:37:
[...]
Ikzelf doe altijd het volgende na een update:
- Instellingen > "Apps" > "Google Play Services" > "Opslagruimte" > "Ruimte beheren" > "alle gegevens wissen" (dit wist geen persoonlijke data)
- Instellingen > "Opslag & geheugen" > "Opslag" > "Gegevens in het cachegeheugen" > "ok"
- Je thema op donker/zwart zetten
- Recovery > "English" > "Wipe data and cache" > "wipe cache" > "ok"
Sorry, had ik er even bij moeten zeggen inderdaad. Voor zover ik weet verwijderd het helemaal niets (je kan, als je mij niet op m'n blauwe ogen gelooft, wat ik snap ook zelf even Googlen). Heb één enkele keer voorbij zien komen dat er iets was met Google Fit ofzo.Leviathius schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:44:
Geen persoonlijke data zeg je, maar wat doet het wel verwijderen? Moet ik overal opnieuw inloggen? Data van spelletjes kwijt etc?
[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 17-04-2018 16:47 ]
Toppiejoppie, thanks! Ik ben altijd een beetje huiverig met het legen van Cache en dergelijke op mijn telefoon. Wil mijn voortgang in bepaalde games niet kwijtraken en/of overal opnieuw moeten inloggenAnonymoussaurus schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:47:
[...]
Sorry, had ik er even bij moeten zeggen inderdaad. Voor zover ik weet verwijderd het helemaal niets (je kan, als je mij niet op m'n blauwe ogen gelooft, wat ik snap ook zelf even Googlen). Heb één enkele keer voorbij zien komen dat er iets was met Google Fit ofzo.
Nee, maar waarschijnlijk wel via Oxygen Updater: https://play.google.com/s...nvlek.oxygenupdater&hl=nlCroccifixio83 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 18:46:
Via Opera VPN (Duitsland, Canada) krijg ik de update niet binnen. Iemand een idee waar het aan kan liggen?
Ik had een paar maanden geleden ongeveer hetzelfde probleem, maar dan met mijn GPS tracker, die werd steeds herstart. Antwoord vond ik op de OnePlus forumsVerwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:56:
[...]
Klasse! Bedankt voor deze info. Dit werkt inderdaad. Je moet het allemaal maar ff weten![]()
[mbr] Bericht aangepast zodat antwoord niet in de quote staat. [/]
Schuif helemaal naar boven zetten en dan instellen dat die stand niet trilt.Dennis schreef op woensdag 18 april 2018 @ 00:20:
Ik heb vandaag ook dit juweeltje binnengekregen. Het enige waar ik niet over had nagedacht is de tril-switch. In ieder geval heb ik al begrepen dat je met de Tasker app kunt instellen dat hij op vooraf gedefinieerde tijden op stil gaat, dus dat is op te lossen.
Wat ik nog mis is de optie voor complete stilte. Dus ook dat apps geen enkel geluid geven. Ik gebruik die modus met mijn vorige telefoon altijd in de stiltecoupé, zodat ik zeker weet dat mijn telefoon helemaal niets aan geluid kan produceren. Iemand een goede app tip?
DIt is geen nieuwe BETA maar een nieuwe stable releaseArunia schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:21:
@Martinspire Ik krijg hem ook niet en zit op de laatste beta. Volgens mij is het gewoon de laatste beta als gewone release. Daarom krijgen wij hem niet.
[ Voor 17% gewijzigd door cypher21 op 18-04-2018 09:32 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2
Ik gebruik mijn telefoon veel in Landscape modus, als deze met Bluetooth is verbonden blijft er nog ongeveer een halve cm over om door mijn notificaties te scrollen, zie screenshot waar calendar staat. Dat is bijna niet te doen.Brad Pitt schreef op maandag 16 april 2018 @ 23:22:
Wat een drama die loze ruimte rond de quick settings. Wie bedenkt zoiets.
Snel terug naar 8.0 dus. Niks mis mee.
Dan maak je een bug-report aan: https://forums.oneplus.com/feedback/renem schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:21:
Ik gebruik mijn telefoon veel in Landscape modus, als deze met Bluetooth is verbonden blijft er nog ongeveer een halve cm over om door mijn notificaties te scrollen, zie screenshot waar calendar staat. Dat is bijna niet te doen.
[afbeelding]
Welke Developer dacht dat dit een goed idee was?
Dank, ik wist niet dat hij dan echt helemaal stil was!l3art schreef op woensdag 18 april 2018 @ 08:44:
Schuif helemaal naar boven zetten en dan instellen dat die stand niet trilt.
Op alarms na dan, deze moeten in deze stand imho ook gewoon uit kunnen.Dennis schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:17:
Dank, ik wist niet dat hij dan echt helemaal stil was!
Nickname does not reflect reality
Ook hiervoor kun je een bug-report maken, maar dan aan te geven dat je die feature graag wilt hebben: https://forums.oneplus.com/feedback/Dennis schreef op woensdag 18 april 2018 @ 15:17:
Dank, ik wist niet dat hij dan echt helemaal stil was!
Nog een volgende vraag: ik heb dus twee simkaarten, maar bij mijn vorige telefoon kon ik beide sim-kaarten een kleur geven zodat ik snel kon zien op welke sim ik word gebeld. Deze setting kon ik hier nergens vinden helaas, het enige dat is gelukt is verschillende ringtones voor beide simkaarten.
Done!Anonymoussaurus schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:30:
[...]
Dan maak je een bug-report aan: https://forums.oneplus.com/feedback/
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2018 16:34 ]
Dit is in te stellen onder de ambient display instellingen.Poulske schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:27:
Ook de 8.1 update geinstalleerd, gestures zijn wel nice. Alleen nu het probleem dat het scherm niet meer "ontwaakt" wanneer er notificaties binnen komen....
Ja die heb ik al reeds aangezet, maar dat werkt niet meer.baszzz schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:39:
[...]
Dit is in te stellen onder de ambient display instellingen.
Morren schreef op donderdag 19 april 2018 @ 09:14:
Meer mensen last van dat de icoontjes in de notificaties balk zwart zijn? Ze zijn nu bij mij amper zichtbaar met een donkere achtergrond.
Je zou even kunnen zoeken of er meer mensen zijn met het probleem, en anders zelf even een bug-report aanmaken: https://forums.oneplus.co...odel_rom=O2+Stable+180411Poulske schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:27:
Ook de 8.1 update geinstalleerd, gestures zijn wel nice. Alleen nu het probleem dat het scherm niet meer "ontwaakt" wanneer er notificaties binnen komen....
[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 19-04-2018 12:27 ]
Heb het al opgelost door de telefoon opnieuw op te starten.Anonymoussaurus schreef op donderdag 19 april 2018 @ 12:26:
[...]
[...]
Je zou even kunnen zoeken of er meer mensen zijn met het probleem, en anders zelf even een bug-report aanmaken: https://forums.oneplus.co...odel_rom=O2+Stable+180411
Verwijderd
Bij mij werkt het ook niet. Aangezet maar verder niets te zien alleen klok stijlen en aanzetten van notificatiesPoulske schreef op donderdag 19 april 2018 @ 10:54:
[...]
Ja die heb ik al reeds aangezet, maar dat werkt niet meer.
Dit kan niet met de launcher van OxygenOS. Je kunt dus wel meldingen zien, maar niet het aantal. Ikzelf maak gebruik van Nova Launcher Prime met Tesla Unread.Menno van Rijn schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 13:54:
Wanneer je een nieuw bericht bijvoorbeeld krijgt zie je een 'dot' bij de app. Maar als je de melding verwijderd is deze ook weg. Kan je op een of andere manier het aantal 'ongelezen' berichten krijgen bij de app? (cijfertje)
Ik heb jaren Nova Launcher gebruikt maar ben sinds een aantal maand over op Total Launcher, vind ik net weer beter dan Nova, en die kan dit ook.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 15:47:
[...]
Dit kan niet met de launcher van OxygenOS. Je kunt dus wel meldingen zien, maar niet het aantal. Ikzelf maak gebruik van Nova Launcher Prime met Tesla Unread.
[ Voor 12% gewijzigd door Luckeh op 24-04-2018 23:13 ]
Hey everyone,
Here is the latest open beta builds for OnePlus 5 and 5T
Release notes
LauncherFile manager
- Supported double-tap to lock screen
- Improved searched history for App drawer
Please keep in mind that this is beta software. These builds are sometimes not as stable as our official OTAs generally are. By installing this update, you accept the potential risks.
- Optimized scanning logic for large files
And please remember to tell us about any bugs you may find using the bug report forums, found here. https://forums.oneplus.com/feedback/
Please note:Make sure to let us know how you feel about the beta builds here in the thread too, we are watching.
- If you have already flashed an Open Beta (you are currently running the latest Open Beta) you will receive this new build as an OTA.
- If you ARE NOT running open beta software and would like to, please refer to the flashing instructions and the full ROM found on the downloads page here: http://downloads.oneplus.com/
- Once you migrate to the Beta path, you will continue to receive Open Beta OTAs. You will NO LONGER receive the regular Official Stable OTAs.
- Moving back to the Official OTA path from the Beta path will require a full install and clean flash (FULL WIPE of all data and cache)
Ik heb hem, maar kan nergens de double tap to lock functie vinden.. Iemand die weet waar hij zit?Anonymoussaurus schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:16:
OnePlus heeft Open Beta 7 aangekondigd en double-tap to lock toegevoegd: OxygenOS Open Beta 9 for the OnePlus 5 and Open Beta 7 for OnePlus 5T
Downloads: nog niet beschikbaar.
[...]
Hi everyone,
We are starting to push the incremental roll-out of OxygenOS 5.1.1 for the OnePlus 5 & 5T based on android 8.1
Changelog:
Hot Fix*For those who were on previous versions for OnePlus 5T, we appreciate your active feedback and attempts to reach out to us. With your help, we have been able to better optimize and improve several key areas. Thank you for your patience and as always, we look forward to hearing your continued feedback in the bug reporting forum here: https://forums.oneplus.com/feedback/.
- Fixed ringtone issue for phone and notifications
As always, this OTA will be incremental. The OTA will reach a small percentage of users today, and we'll begin a broader rollout in a few days.
Your feedback is appreciated. We may not always be able to respond to every comment in the forums, but please be assured that we take your comments and feedback seriously. Hope you enjoy and let us know how you feel about the update in the comments below.
Never Settle.
Onder de launcher instellingen denk ik.floristevito schreef op donderdag 26 april 2018 @ 11:18:
[...]
Ik heb hem, maar kan nergens de double tap to lock functie vinden.. Iemand die weet waar hij zit?
Ik draai nog steeds 5.0.4. Is de uitrol van de vorige versie gestaakt misschien? Ik dacht, ik wacht wel even tot ie vanzelf komt. Misschien nu juist wel een goed idee maar het duurt wel langer dan met 5.0.4, volgens mij.Anonymoussaurus schreef op donderdag 26 april 2018 @ 13:56:
5.1.1 is gisteren uitgekomen als hot-fix: OxygenOS 5.1.1 OTA for the OnePlus 5 & 5T
[...]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Wellicht is deze stopgezet, al kan ik dat niet bevestigen. Je zou eens op het forum van OnePlus kunnen kijken of er nog problemen zijn met 5.1.1: https://forums.oneplus.co...odel_rom=O2+Stable+180420Room42 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:52:
Ik draai nog steeds 5.0.4. Is de uitrol van de vorige versie gestaakt misschien? Ik dacht, ik wacht wel even tot ie vanzelf komt. Misschien nu juist wel een goed idee maar het duurt wel langer dan met 5.0.4, volgens mij.
ah chill thanks! Ik zat te zoeken bij de double tap instellingen, beetje onhandig dat de 'to wake' niet bij de "to lock" staat.Anonymoussaurus schreef op donderdag 26 april 2018 @ 13:56:
5.1.1 is gisteren uitgekomen als hot-fix: OxygenOS 5.1.1 OTA for the OnePlus 5 & 5T
Download: https://otafsg.h2os.com/p..._all_1804110359_e45d0.zip (Mega: https://mega.nz/#!A4snGRo...3zHF7ekMZ2MRQ8whh3KEHSMSU).
[...]
[...]
Onder de launcher instellingen denk ik.
[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 28-04-2018 19:42 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem. Ik gebruik om te casten nu ook gewoon mijn oude HTC M8Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 19:46:
Nou dit weer! Wie weet hoe ik met de Oneplus 5t kan casten? Met mijn S7 is dit géén probleem. Telefoon ziet het de chromecast wel maar legt geen verbinding naar mijn tv? Please wie o wie heeft de oplossing..
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 19:46:
Nou dit weer! Wie weet hoe ik met de Oneplus 5t kan casten? Met mijn S7 is dit géén probleem. Telefoon ziet het de chromecast wel maar legt geen verbinding naar mijn tv? Please wie o wie heeft de oplossing..
Probeer dit eens aan of uit te zetten: instellingen > opties voor ontwikkelaars > Filter Wi-Fi broadcasting.mamorunl schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:23:
Ik heb hetzelfde probleem. Ik gebruik om te casten nu ook gewoon mijn oude HTC M8
Verwijderd
Oké bedankt voor je reactie. Wel raar dat je hiervoor je oude toestel moet gebruiken. Ben hier best ontstemd over, wordt nu twee jaar terug geworpen. Mijn S7 uit 2016 ondersteund dit wel. Moet niet kunnen Oneplus!! Erg jammer...mamorunl schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:23:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem. Ik gebruik om te casten nu ook gewoon mijn oude HTC M8
Verwijderd
Dat kan ik ook maar het gaat mij om de chromecast die je verbind met een niet smart tv..Gropah schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:20:
Ik heb net even geprobeerd na de update naar 5.1.1, maar de YouTube app werkt hier gewoon. Eerst verbinden met de Chromecast en vervolgens gewoon videos afspelen.
[ Voor 9% gewijzigd door The Wizard op 29-04-2018 12:54 ]
Ik heb mijn domme TV slim gemaakt met de chromecast. Met de yt app, doelde ik op de app op de telefoon.Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:36:
[...]
Dat kan ik ook maar het gaat mij om de chromecast die je verbind met een niet smart tv..
Verwijderd
Aha, oké.. Hmm lastig! Ik wilde dus casten met de ziggo app naar de "domme" tv en dat schijnt niet te kunnen vanwege het gegeven dat de telefoon niet geschikt is voor casten. En het gaat blijkbaar wel met de YouTube app. Krijg een beetje hoofdpijnGropah schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 22:03:
[...]
Ik heb mijn domme TV slim gemaakt met de chromecast. Met de yt app, doelde ik op de app op de telefoon.
Met de KPN TV app kan ik ook gewoon casten naar mijn tv, de 5T doet dat prima.Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 22:15:
[...]
Aha, oké.. Hmm lastig! Ik wilde dus casten met de ziggo app naar de "domme" tv en dat schijnt niet te kunnen vanwege het gegeven dat de telefoon niet geschikt is voor casten. En het gaat blijkbaar wel met de YouTube app. Krijg een beetje hoofdpijn
Verwijderd
Het is gelukt! Vraag me niet hoe, maar het werkt. Topic sluiten maar en alle credis moet ik toegeven gaan alsnog naar de 5T. 😃Pierre_nr1 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 22:55:
[...]
Met de KPN TV app kan ik ook gewoon casten naar mijn tv, de 5T doet dat prima.
Die optie heb ik niet eensAnonymoussaurus schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:19:
[...]
[...]
Probeer dit eens aan of uit te zetten: instellingen > opties voor ontwikkelaars > Filter Wi-Fi broadcasting.
Kan zijn dat het nu is verholpen hoor. Heb nog niet getest na upgrade.Gropah schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:20:
Ik heb net even geprobeerd na de update naar 5.1.1, maar de YouTube app werkt hier gewoon. Eerst verbinden met de Chromecast en vervolgens gewoon videos afspelen.
[google=Android How To Enable Developer Options]mamorunl schreef op zondag 29 april 2018 @ 02:12:
[...]
Die optie heb ik niet eensKom niet verder dan 'Settings' xD
[...]
En wat staat er bovenaan het batterijverbruik?habermas schreef op zondag 29 april 2018 @ 18:53:
ik heb sinds de laatste update (A5010_43_180420) echt gigantische battery drain. waar ik tot vorige week aan het eind van de dag meestal nog rond 60% zat moet ik em nu al aan de lader hangen![]()
ben ik de enige? op t officiële forum zijn al een aantal draadjes aangemaakt maar heb nog geen goede solution gevonden.
Same here. Nu 1u45m sot en op 50 procent. Normaal kom ik in het weekend niet eens onder de 60 procent na een hele dag.habermas schreef op zondag 29 april 2018 @ 18:53:
ik heb sinds de laatste update (A5010_43_180420) echt gigantische battery drain. waar ik tot vorige week aan het eind van de dag meestal nog rond 60% zat moet ik em nu al aan de lader hangen![]()
ben ik de enige? op t officiële forum zijn al een aantal draadjes aangemaakt maar heb nog geen goede solution gevonden.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq