Ik ga het pas ontvangen toestel van mijn vriendin aanstaande week terug sturen, aangezien die toch nog niet in gebruik is.Leviathius schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:27:
@Driftkikkertje Even voor de zekerheid, kon het namelijk zo gauw niet terug vinden, maar hebben ze je hele telefoon gewiped? Of staan al je apps en dergelijke nog gewoon erop?
Ik ga het express niet resetten. En laat er een pincode en face unlock er op. Ben benieuwd of ik het gereset terug krijg.
Zal het waarschijnlijk volgende week laten weten.
Om mijn eigen toestel puur voor de DRM update terug te sturen vind ik net te gek, aangezien ik die functie nooit gemist heb en bijna nooit gebruik. Dus daar wacht ik nog even mee.
Je kan alvast proberen een account aan te maken op de site van OP en je device met de IMEI te registeren.Kaya10 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:33:
Ik ben sinds vandaag ook eigenaar van een OnePlus 5T 64 gb, het toestel heb ik overgenomen van iemand anders die het van eGlobal central heeft gekocht.
Echter weet ik wel dat je het toestel terug naar Hong Kong moet opsturen voor een reparatie. Is niet altijd handig door de hoge verzendkosten, lange reparatietermijn...
Nu is mijn vraag of je ook via het iMEI nummer garantie van OnePlus kan claimen.
Heb hier wel een factuur liggen van eGlobal Central
Het zou mij niet verbazen als je het via OP zelf mag afhandelen en of je al een reden hebt voor RMA (behalve de DRM update). Je kan het iig proberen via de support. Ze vragen wel altijd een aankoopbewijs, die van mij was van de pop-up store, maar misschien is van eglobal ook wel geldig? Daar heb ik geen ervaringen mee.
[ Voor 39% gewijzigd door xileS op 02-03-2018 21:27 ]