Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Ik hoop dat ze nog gewoon een 1 of andere servicepoint in Nederland gaan opzetten, desnoods tijdelijk, om dat gewoon daar te doen. Ik heb echt geen zin om een week mijn toestel kwijt te zijn met ook het risico op kwijtraken of schade bij verzending.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderjohan
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 22:06
OnePlus vraagt eigenaren 5 en 5T hun toestel op te sturen voor drm-update

nieuws: OnePlus vraagt eigenaren 5 en 5T hun toestel op te sturen voor drm-up...

Wie gaat zijn OnePlus 5T opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 08:57
Nee joh, die ene keer dat ik Netflix kijk op mijn 5t. Het is prima zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 10:13
Ik ga hem ook niet opsturen, risico is mij te groot. Want wat als mijn telefoon met een barst in China aankomt of kwijtraakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Zijn ze gek? Je gaat toch je telefoon niet opsturen? Dan wil ik een vervangend toestel eerst. Ze zorgen maar voor een normale update over the air en dat kan heus wel. Of geen me een goede handleiding hoe het zelf te doen.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 14:03

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Als jullie vragen voor Carl Pei hebben, de oprichter van OnePlus, check dan dit topic:

[OnePlus] Vragen voor Carl Pei, co-founder

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin99
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:11
Denko schreef op zondag 25 februari 2018 @ 09:40:
[...]

Dit ligt waarschijnlijk aan de rinky dink experia box. Was zelf van v8 naar v10 gegaan en dat loste het op.
Inmiddels verschillende kanalen geprobeerd, zit nu op ruim 50 Mbps, nog over de snelheden deik elders tegenkom, maar vooralsnog voldoende.
Begrijp de de wifi-versterker van KPN wel 2 banden heft, dus dit misschien te zijner tijd maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:20
sanderjohan schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:33:

nieuws: OnePlus vraagt eigenaren 5 en 5T hun toestel op te sturen voor drm-up...

Ben het eigenlijk niet van plan. Is dit trouwens ook de reden dat YouTube filmpjes niet hoger dan 1080p gaan? Op mijn oude iPhone 6s+ is 1440p+ geen probleem en levert zichtbaar beter beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Yukidaruma schreef op zondag 25 februari 2018 @ 21:33:
[...]

Ben het eigenlijk niet van plan. Is dit trouwens ook de reden dat YouTube filmpjes niet hoger dan 1080p gaan? Op mijn oude iPhone 6s+ is 1440p+ geen probleem en levert zichtbaar beter beeld.
Je 5T is maar 1080(p), dus hoger heeft geen zin.
edit:
Oh, de 6s+ ook :+ Maar de resolutie is dan de reden dat Youtube (op Android) niet hoger wilt. Op mijn Wileyfox Swift kon ik ook niet hoger dan 720p kiezen.

[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 25-02-2018 21:38 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
sanderjohan schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:33:

Ik niet, ik kijk zelden via mijn OnePlus. Hoogstens zo nu en dan een YouTube filmpje. Netflix stream ik altijd naar mijn Chromecast of kijk ik op mijn tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Room42 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 21:35:
[...]

Je 5T is maar 1080(p), dus hoger heeft geen zin.
edit:
Oh, de 6s+ ook :+ Maar de resolutie is dan de reden dat Youtube (op Android) niet hoger wilt. Op mijn Wileyfox Swift kon ik ook niet hoger dan 720p kiezen.
Vreemd dat het op de iPhone wel kan dan. Je zou toch verwachten dat Google het op hun eigen platform beter voor elkaar heeft dan op het OS van de concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Yukidaruma schreef op zondag 25 februari 2018 @ 21:43:
[...]

Vreemd dat het op de iPhone wel kan dan. Je zou toch verwachten dat Google het op hun eigen platform beter voor elkaar heeft dan op het OS van de concurrent.
Volledig mee eens. Het schijnt dat je met iYTBP deze setting kunt overrulen. Ik heb hem nog niet getest. Staat bij deze op de #TODO. :)

Ik ben benieuwd of ze in de volgende versie van de telefoon (OP6?) de PWM-frequentie van het scherm wat omhoog schroeven. Als het nu gedimd is, kun je het nog best wel zien knipperen als je snel met je ogen beweegt. I know, first world problems, maar het valt mij wel op :)

[ Voor 24% gewijzigd door Room42 op 25-02-2018 21:56 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
Hogere reso met iYTBP is geen probleem nee:
https://dl.dropboxusercon...0180225-224901-picsay.jpg

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:51
Ik vraag me af waarom het niet in een update zou kunnen. Zit er niet op te wachten mijn telefoon 5 werkdag max kwijt te zijn. Maar goed.
Ben benieuwd of het anders kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17-09 16:35
Yukidaruma schreef op zondag 25 februari 2018 @ 21:43:
[...]

Google heeft het op hun eigen platform ook beter voor elkaar. Op dit platform lezen ze dat maximale resolutie van de telefoon en zetten dit als max. Je kan op je iPhone het misschien wel hoger zetten, maar als je scherm een lagere resolutie heeft dan heeft het helemaal geen nut. Sterker nog, het zorgt alleen maar voor onnodig downloaden van content.

En raar verhaal van dat terug sturen.. Kijk zelf ook eigenlijk haast nooit naar streams op mijn telefoon behalve YouTube, dus ook niet snel opgemerkt. YouTube is overigens een uitzondering, kan wel streamen op 1080P op de OnePlus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Arunia schreef op zondag 25 februari 2018 @ 23:16:
Ik vraag me af waarom het niet in een update zou kunnen. Zit er niet op te wachten mijn telefoon 5 werkdag max kwijt te zijn. Maar goed.
Let op, het is 5 werkdagen nadat OnePlus hem ontvangen heeft! Als ie 5 dagen onderweg is naar 1+ is het dus totaal max 10 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
floristevito schreef op zondag 25 februari 2018 @ 23:29:
[...]

Google heeft het op hun eigen platform ook beter voor elkaar. Op dit platform lezen ze dat maximale resolutie van de telefoon en zetten dit als max. Je kan op je iPhone het misschien wel hoger zetten, maar als je scherm een lagere resolutie heeft dan heeft het helemaal geen nut. Sterker nog, het zorgt alleen maar voor onnodig downloaden van content.
Werkt dit op telefoons dan anders dan op de desktop? Op mijn desktop zie ik toch een duidelijk verschil tussen 1080p en 1440p, mits het origineel een hogere resolutie heeft natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Yukidaruma schreef op maandag 26 februari 2018 @ 00:26:
[...]

Werkt dit op telefoons dan anders dan op de desktop? Op mijn desktop zie ik toch een duidelijk verschil tussen 1080p en 1440p, mits het origineel een hogere resolutie heeft natuurlijk.
Als je desktop een resolutie heeft van 1440p dan is er wel verschil. Indien hij max 1080p heeft zal het weer niks uitmaken en is het waarschijnlijk een placebo effect. YouTube kan van desktop alleen niet zien wat de maximale resolutie van je monitor is. Vandaar dat hij geen maximale resolutie vast stelt zoals op je Android phone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Arunia schreef op zondag 25 februari 2018 @ 23:16:
Dat komt omdat de update alleen via een geautoriseerd systeem geïnstalleerd mag worden volgens de berichtgeving.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@bor Heb het uiteindelijk op die manier ook begrepen inderdaad.
Twijfel nog even, mijn vrouw vind het volgens mij erger dat ik "niet bereikbaar" ben, maar kan altijd mijn werkmobiel nog meenemen voor whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:55

DarkSide

theres no place like ::1

Komt volgens mij ook door de eis van google.
Het is vervelend dat het zo opgelost moet worden. Maar het is mooi dat ze het zo aanbieden.

Zullen niet veel fabrikanten doen denk ik zo.
Kun je met het "defect" leven houdt je je toestel lekker bij je.
Wil je toch dat het gefikst word. Dan stuur je hem op. En maak je tijdelijk gebruik van een BU phone.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:49
Deze week heeft Tweakers een interview met Carl Pei. Heb jij altijd al die brandende vraag willen stellen, stel die dan in: [OnePlus] Vragen voor Carl Pei, co-founder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 22:50
Voor mijn werk moet ik komende tijd weer wat standbydiensten draaien ('s nachts), waarmee ik natuurlijk graag bereikbaar wil zijn. Echter, ik wil 's nachts niet gestoord worden door 'privé notificaties'. Wie weet hoe ik instel dat alle oproepen op SIM2 door het 'bezet' of 'stil' profiel heen kunnen bellen?

Een minder chique oplossing is om nummers van klanten toe te voegen aan de 'priority callers list', maar dat is natuurlijk verre van ideaal. Buiten dat bellen sommige klanten anoniem.

Ik gebruik een Oneplus 5t (goh, toevallig in dit topic...) met Android 8.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
floristevito schreef op zondag 25 februari 2018 @ 23:29:
[...]

En raar verhaal van dat terug sturen.. Kijk zelf ook eigenlijk haast nooit naar streams op mijn telefoon behalve YouTube, dus ook niet snel opgemerkt. YouTube is overigens een uitzondering, kan wel streamen op 1080P op de OnePlus :)
Ik weet wel zeker dat het nut heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Berlinetta schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:53:
[...]

Ik weet wel zeker dat het nut heeft.
Nu ben ik nieuwsgierig... Welk nut dan? :?

als je 4k content op een full-hd scherm afspeelt, dan wordt het als full-hd weergegeven... full-hd content wordt ook als full-hd weergegeven.
Wat voor nut heeft een content met een hogere resolutie op een lager resolutiescherm volgens jou dan??

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@cypher21 volgens mij doelt hij op het hoger renderen wat je bij spellen tegenwoordig ook vaak wel kunt. Denk dat je hierdoor minder alliasing krijgt. Ofwel kartelrandjes worden minder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-09 20:21
Arunia schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:01:
@cypher21 volgens mij doelt hij op het hoger renderen wat je bij spellen tegenwoordig ook vaak wel kunt. Denk dat je hierdoor minder alliasing krijgt. Ofwel kartelrandjes worden minder.
Plus dat via een streaming site de bitrate vaak hoger wordt wanneer je een hogere resolutie streamt. Dit betekent dus dat wanneer je resolutie weer gedownscalet wordt dat je nog steeds die hogere bitrate hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ah idd, ik was ff kortzichtig aan het denken. als het echt full-hd 24p content zou zijn zou het geen verschil uitmaken..

Streaming content is dat natuurlijk niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diondokter
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:50

diondokter

Dum spiro, spero

Ik ben het toch wel aan het overwegen om mijn 5T op te sturen voor de DRM. Niet zozeer voor wat er nu niet mogelijk is (Netflix alleen in SD), maar ook voor later. Wat nou als YouTube met een update ook L1 wil hebben? Of andere apps?

Ook kan ik best een weekje terug naar mijn oude telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yash100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 18:25
Voor de mensen die het toestel, de Oneplus 5 (T) niet direct via Oneplus hebben gekocht. Je kunt het toestel terugsturen naar de (directe) verkoper, waar je je abonnement eventueel hebt aangeschaft, en deze zorgt voor de verdere afhandeling. Je kunt ze bellen en/of mailen en ze sturen dan een e-mail met de instructies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:33
iemand enig idee waar het toestel heen moet? (als in, hoelang gaat het duren), voor de installatie van het l1 widevine certificaat,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
borft schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:03:
iemand enig idee waar het toestel heen moet? (als in, hoelang gaat het duren), voor de installatie van het l1 widevine certificaat,
Step 1: Head over to your my orders page and click the ‘Service Request’' button and identify the device you would like to service to begin your return and warranty claim.
Step 2: Select Repair as the RMA Type
Step 3: Choose the Items
Step 4: Fill in Reasons (Please describe the condition of the device. Also, please attach photos or videos to help our repair team identify the issue and expedite the diagnostic process.)
Step 5: Confirm the email
Step 6: Choose or input an address
Step 7: Submit the RMA request

Minimaal 5 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyronith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-07-2024
Best allen,

Ik been sinds vandaag ook overgestapt op de OnePlus 5T. Ben er tot nu toe zeer tevreden mee. Ik vroeg me echter iets af: ik las een thread op XDA over dat de meegeleverde case black spots kunnen veroorzaken op de behuizing. hebben jullie hier ervaring Mee? Ik heb de rode versie gehaald en wil hem wel rood houden zeg maar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Oneplus 6 schijnbaar.
Afbeeldingslocatie: https://i-cdn.phonearena.com/images/article/102861-two_lead/Alleged-OnePlus-6-leaks-with-a-notch-on-top.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Weer een iPhone kloon dus? Als dit hem wordt, incl. die belachelijke (imho) notch: blij dat ik de 5T heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:38:
[...]

Weer een iPhone kloon dus? Als dit hem wordt, incl. die belachelijke (imho) notch: blij dat ik de 5T heb :)
Zo lelijk is de notch nu weer ook niet zolang de bezels klein blijven aan de onderkant.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:42:
Zo lelijk is de notch nu weer ook niet zolang de bezels klein blijven aan de onderkant.
Da's juist grootste manko van het hele gebeuren. Te weinig ruimte aan de onderkant. Toetsenbord nóg lager op het scherm (lees X forum maar, is waardeloos). Indien je geen verplaatsbaar toetsenbord hebt is dat geen succes. Plus software moet worden aangepast vanwege de notch, Android is reeds een mismatch qua resoluties, schermverhoudingen, OS-versies, etc. dus buiten de looks om (je kán het mooi vinden): nee :)

Maar goed, Apple heeft het, dús het is geweldig, dús de andere merken zullen wel (moeten) volgen blijkbaar.

Ieder zijn ding uiteraard :) Als dit hem wel degelijk wordt scheelt dat in ieder geval nóg een impuls aankoop :P

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 27-02-2018 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice! :D Waar is de alert-slider trouwens?

Hier de originele source:

[ Voor 15% gewijzigd door Anonymoussaurus op 27-02-2018 17:08 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Die links werken niet, hier. Vertaald krijg ik: "Weibo does not exist or has no view permissions!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Room42 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:06:
Die links werken niet, hier. Vertaald krijg ik: "Weibo does not exist or has no view permissions!"
Fix3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Zelfs een telefoon die nog niet op de markt is heeft al Android 8.1 :/ :P

Maar goed, over smaak valt niet te twisten, maar als dit em wordt, ben ik blij dat ik de 5T heb!
...Om nog maar te zwijgen over dat je waarschijnlijk aan iedereen moet uitleggen dat het echt geen iPhone X Plus is.

[ Voor 59% gewijzigd door NmR op 27-02-2018 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het best mooi eigenlijk, er zijn nu wel genoeg telefoons met een dikke boven en onder bezel. De iPhone X vind ik ook bijvoorbeeld mooi maar veel te duur en geen Android. Dus dit zou zeker interesse wekken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
OxygenOS 5.0.4 is aangekondigd:

Link naar aankondiging: OxygenOS 5.0.4 OTA for the OnePlus 5T

Changelog:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZeoKGGva3Jw5LI7fR0OFaV5F/full.png

Downloads: (full ZIP)
  • Nog niet beschikbaar
Hier kun je feedback geven: forums.oneplus.net/feedback/

Update kan worden opgehaald door bijvoorbeeld Opera VPN te installeren en je locatie op Duitsland of Canada te zetten, of door Oxygen Updater te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Downloading as we speak!

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Klopt het dat de security patch level nog steeds 1 december 2017 is? De Wileyfox Swift (1) zit allang op 1 jan 2018. (Ik zit nog op OOS 5.0.3)

[ Voor 10% gewijzigd door Room42 op 27-02-2018 17:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Room42 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:55:
Klopt het dat de security patch level nog steeds 1 december 2017 is? De Wileyfox Swift (1) zit allang op 1 jan 2018. (Ik zit nog op OOS 5.0.3)
Correct, al verwacht ik dat ze hard aan het werk zijn aan 5.1.0 (Android 8.1) en dat daarom de updates nu niet zo spannend zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:00
Jammer, geen vingerafdrukscanner in het scherm :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Neyluzz schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:16:
Jammer, geen vingerafdrukscanner in het scherm :(
En helaas van glas. Dat zou erop kunnen duiden dat de OnePlus 6 draadloos laden gaat ondersteunen, al lijkt mij dat sterk (Let's talk about Wireless Charging).Vergeet niet dat dit een prototype is, en OnePlus veel iteraties maakt.

En nog even wat anders: Ik ben een [OnePlus 6] Geruchten & Speculatie-topic aan het maken. Ik laat jullie weten als 'ie online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:59
Geen idee of hij in Nederland ook al beschikbaar is maar ik kreeg hier in Duitsland oxygenos 5.0.4 als update.

Niet heel veel bijzonders qua update, notificatie geluid bij inkomende gesprekken en stabiliteit van het geluid bij het afspelen van video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheNiker2 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:58:
Geen idee of hij in Nederland ook al beschikbaar is maar ik kreeg hier in Duitsland oxygenos 5.0.4 als update.

Niet heel veel bijzonders qua update, notificatie geluid bij inkomende gesprekken en stabiliteit van het geluid bij het afspelen van video's.
Ehm.. Voortaan iets beter lezen misschien? :p

Anonymoussaurus in "[OnePlus 5T] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:59

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het topic is klaar:
[OnePlus 6] Speculaties & Geruchten :)

[ Voor 72% gewijzigd door Prulleman op 28-02-2018 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 19:39

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Raar dat de final de update naar .4 eerder krijgt dan de beta...

Specs

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 12:31
Ik heb gisteren mijn op5t opgestuurd naar OnePlus. Ik zal jullie geïnformeerd houden over de afloop ervan. Het gaat over de fix om ook op de telefoon en Netflix, hoge resolutie te kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:27
zaken met betrekking tot cases mogen hier:
[OnePlus 5T] Het grote Accessoires Topic

Strava

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 1ntroduc3
Driftkikkertje schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 07:36:
Ik heb gisteren mijn op5t opgestuurd naar OnePlus. Ik zal jullie geïnformeerd houden over de afloop ervan. Het gaat over de fix om ook op de telefoon en Netflix, hoge resolutie te kunnen kijken.
Deel 1 ging in ieder geval rete-snel!
Gisteravond bij mij thuis om 17:00 opgehaald in Dordrecht, vanmorgen om 9 uur was hij bij het repair center in Polen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 22:50
Hammetje schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:07:
Voor mijn werk moet ik komende tijd weer wat standbydiensten draaien ('s nachts), waarmee ik natuurlijk graag bereikbaar wil zijn. Echter, ik wil 's nachts niet gestoord worden door 'privé notificaties'. Wie weet hoe ik instel dat alle oproepen op SIM2 door het 'bezet' of 'stil' profiel heen kunnen bellen?

Een minder chique oplossing is om nummers van klanten toe te voegen aan de 'priority callers list', maar dat is natuurlijk verre van ideaal. Buiten dat bellen sommige klanten anoniem.

Ik gebruik een Oneplus 5t (goh, toevallig in dit topic...) met Android 8.
Iemand nog een idee?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:13
Driftkikkertje schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:25:
[...]

Deel 1 ging in ieder geval rete-snel!
Gisteravond bij mij thuis om 17:00 opgehaald in Dordrecht, vanmorgen om 9 uur was hij bij het repair center in Polen!
Worden telefoons vanuit Nederland dan in Polen voorzien van deze update?
Of moeten ze echt helemaal terug naar China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
-EvoLution- schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:54:
[...]

Worden telefoons vanuit Nederland dan in Polen voorzien van deze update?
Of moeten ze echt helemaal terug naar China?
Polen is de "servicelocatie" voor de telefoons in Nederland. Ik heb in het verleden ook wel eens gezien dat ze naar de UK gaan, maar dat is met het oog op de Brexit mogelijk veranderd dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1ntroduc3
En ze zijn 'm aan het updaten! Echt supersnel!!!

Customer Support (OnePlus)
Feb 28, 22:15 CST
Hello Mart,
Thank you for getting back to us.
I know how important for you to know that status of your device in our repair center. For your reference, I'd like to inform you that your device has been received by our service center and as of the moment, they already updating the widevine installation on your device.
We will keep you updated with regards to the status of your device in our service center. Please let me know if you have additional questions. Thank you very much and hoping to hear from you soon.
Best regards,
Jamie
OnePlus Customer Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 10:03
Driftkikkertje schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:17:
En ze zijn 'm aan het updaten! Echt supersnel!!!

Customer Support (OnePlus)
Feb 28, 22:15 CST
Hello Mart,
Thank you for getting back to us.
I know how important for you to know that status of your device in our repair center. For your reference, I'd like to inform you that your device has been received by our service center and as of the moment, they already updating the widevine installation on your device.
We will keep you updated with regards to the status of your device in our service center. Please let me know if you have additional questions. Thank you very much and hoping to hear from you soon.
Best regards,
Jamie
OnePlus Customer Support
Ben je je data op je telefoon kwijt of is er geen whipe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

djmelvee schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:06:
[...]

Dit is precies wat ik mij ook afvraag. Hoe kunnen ze zonder een unlock een update uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Bor schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:21:
[...]

Dit is precies wat ik mij ook afvraag. Hoe kunnen ze zonder een unlock een update uitvoeren?
volgens mij kun je toch een signed img via fastboot flashen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:33
cypher21 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:25:
[...]

volgens mij kun je toch een signed zip via fastboot flashen .
Maar zonder wachtwoord is alles encrypted toch? hoe kunnen ze dan schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
borft schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:26:
[...]

Maar zonder wachtwoord is alles encrypted toch? hoe kunnen ze dan schrijven?
Alleen userdata toch

recovery image bevat de volgende bat:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
-fastboot flash boot boot.img
 -fastboot flash system system.img
 -fastboot flash recovery recovery.img
 -fastboot flash cache cache.img
 -fastboot flash modem NON-HLOS.bin
 -fastboot flash sbl1 sbl1.mbn
 -fastboot flash dbi sdi.mbn
 -fastboot flash aboot emmc_appsboot.mbn
 -fastboot flash rpm rpm.mbn
 -fastboot flash tz tz.mbn
 -fastboot flash LOGO logo.bin
 -fastboot reboot

als ze enkel system flashen vanuit fastboot moet dat toch kunnen zonder een code of whipe van het systeem

[ Voor 56% gewijzigd door cypher21 op 28-02-2018 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bor schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 16:21:
Data wordt niet gewiped, maar het is altijd aan te raden om een back-up te maken. Sowieso zou ik een back-up maken en een reset doen in verband met privacy.

[ Voor 51% gewijzigd door Anonymoussaurus op 28-02-2018 17:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmelvee
Zojuist chat gehad met 'Amelito' van OnePlus.
As for your data, We always recommend backing up your device regularly, and we promise we'll take good care of every handset we receive. The update will not erase any of your personal data from your handset.

However, we suggest that you back up and reset your phone personally before sending it to the service center so as just to make sure that you won't be losing any files and that any of your personal information therein won't be viewed by anybody.

As for how to send your device, you would be needing to create a service request for repair under your OnePlus account. We have a courier service which will collect and return your handset at no cost to you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djmelvee schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 17:16:
Zojuist chat gehad met 'Amelito' van OnePlus.
Heb mij de rambam gezocht in dat topic, en kan nu plots niet meer vinden waar expliciet stond dat een data wipe een must was. Naja, in ieder geval... Blijkbaar dus niet, maar het is altijd aan te raden om een back-up te maken. Sowieso zou ik een back-up maken en een reset doen in verband met privacy.

Sorry voor het verspreiden van incorrecte informatie.

[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 28-02-2018 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfw
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-11-2024
Je telefoon wordt wel degelijk gewist. Zie de mail die ik kreeg na aanmelden van de RMA:
A UPS courier will pick up your package within 24 hours. Please have it ready.
Please save your private data before ship out the phone. We will erase your phone totally once device arrive to us.
If UPS will not contact within 24 hours please contact UPS call center in your country.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
[...]

Whipen, heb zelf een backup gemaakt. Dat kwam in de instructies die ik na melden per mail van ze kreeg.

[ Voor 13% gewijzigd door 1ntroduc3 op 28-02-2018 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The f*ck... :? Ik snap er niets meer van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Driftkikkertje schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 17:35:
[...]

Whipen, heb zelf een backup gemaakt. Dat kwam in de instructies die ik na melden per mail van ze kreeg.
Geeft hij in principe ook aan he, backup kun je gewoon terugzetten zodra je inlogt op je Google account bij het instellen van de telefoon, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

djmelvee schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 17:47:
[...]

Geeft hij in principe ook aan he, backup kun je gewoon terugzetten zodra je inlogt op je Google account bij het instellen van de telefoon, toch?
Geven ze info over het wipen of over de backup / beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
Bor schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 18:00:
[...]

Ze geven instructies over het opsturen. Een van de instructies is dat ze vragen om de telefoon leeg te maken en een backup te hebben.
Maar dat kan natuurlijk ook gewoon een standaardriedeltje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Sinds de oreo update heb ik last van dubbele notificatie geluiden als ik een email ontvang. Iemand die hier mee bekend is en weet of dit is op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Bor schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 18:00:
[...]

Hij geeft aan dat de telefoon in principe niet gewhiped wordt, maar dat het verstandig is dit zelf te doen zodat je gegevens niet bij de verkeerde persoon terecht kunnen komen en dat je middels een backup deze terug kunt zetten zodra je de telefoon terug hebt. Neemt aan dat hij een backup naar Drive bedoeld oid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Driftkikkertje schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 07:36:
Ik dacht dat het opsturen niet gratis was voor mensen in NL, maar zou dit wel verkeerd gelezen hebben. RMA naar Polen is altijd gratis heb ik gemerkt.

Ik heb gisteren nog een nieuwe OP5T binnen gekregen. Mocht mijn oude OP3 ruilen tegen 100 euro bijbetaling.

De telefoon zit nog in verpakking en heb het nog niet open gemaakt, aangezien ik de telefoon niet zelf ga houden. Is er aan de buitenkant al te zien of deze telefoon met de fix is? En vraag mij af of de telefoons die nu verkocht worden wel met fix zijn.

Mijn eigen toestel is al een paar werken terug van RMA voor een andere probleem en ik heb niet zo trek in om het zo snel weer terug te sturen. En Netflix in hoge resolutie vind ik niet zo heel belangrijk. Heb een paar keer mee gekeken en heb mij er niet aan gestoord. Maar zal het vast wel later een keer binnen de garantie periode terug sturen omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
xileS schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 00:05:
[...]

.......

De telefoon zit nog in verpakking en heb het nog niet open gemaakt, aangezien ik de telefoon niet zelf ga houden. Is er aan de buitenkant al te zien of deze telefoon met de fix is? ..........
Niet bij mijn weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik heb iig nagevraagd of de pas verstuurde toestellen al de update bevatten. Die ik pas ontvangen heb, is pas afgelopen maandag verstuurd (dus na de bericht van afgelopen zaterdag). Maar ik heb vermoedens dat deze ook niet de update bevat.

Zal morgen eens kijken en dan overleggen, of die gelijk terug mag voor de update. Aangezien die toch nog niet in gebruik is.

/edit
Good question. Currently, all of our phones which are sourced from our warehouses don't have the Widevine pre-installed, which is why we offer to have the phone sent to our service centers since they are the only ones that have the capacity to do such process.

Bevat dus idd niet de update, zou een verassing zijn als dat wel zo is ;p

[ Voor 25% gewijzigd door xileS op 01-03-2018 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik niet snap is waarom de telefoon verstuurd moet worden. Waarom kunnen ze die update niet gewoon via een OTA pushen. Aangezien de boel niet gewiped wordt komt het niet als een hele ingewikkelde procedure over. Dat is een aanname, I know, maar toch. Iemand enig idee? Het is toch puur een software matig iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Laatst online: 17-09 20:04
b3ta schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 18:48:
Sinds de oreo update heb ik last van dubbele notificatie geluiden als ik een email ontvang. Iemand die hier mee bekend is en weet of dit is op te lossen?
Heb ik op mijn Nexus gehad. Email accounts verwijderen en opnieuw installeren deed het hem. Kwam denk ik door dat er in 2 apps of widgets werd gesynchroniseerd en dus ook binnen kwam soms met enige tijd er tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
l3art schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:56:
Wat ik niet snap is waarom de telefoon verstuurd moet worden. Waarom kunnen ze die update niet gewoon via een OTA pushen. Aangezien de boel niet gewiped wordt komt het niet als een hele ingewikkelde procedure over. Dat is een aanname, I know, maar toch. Iemand enig idee? Het is toch puur een software matig iets?

https://forums.oneplus.ne...333/page-23#post-17864514

Van wat ik begrepen heb is dat dus niet mogelijk, maar zou mij niet verbazen als er misschien toch iemand is die dit wel voor elkaar krijgt.

/edit
Good question. Currently, all of our phones which are sourced from our warehouses don't have the Widevine pre-installed, which is why we offer to have the phone sent to our service centers since they are the only ones that have the capacity to do such process.

De toestellen die nieuw verkocht worden, bevatten dus ook niet de update. Dat is wel beetje jammer, mag je het gelijk weer RMA sturen voor een simpele update..

[ Voor 17% gewijzigd door xileS op 01-03-2018 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar hangt het dus samen dat niet elke computer deze betreffende update kan doen en alleen bepaalde toegewezen computers dit kunnen/mogen doen ivm de beveiliging/veiligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
Hij is al gefixt, nu nog een QC en dan komtie weer terug
http://prntscr.com/ilcq39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

remo1 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:55:
[...]

Heb ik ook last van.
Ik ben er nog niet achter hoe ik dit moet oplossen.
Soms gaat hij wel 4 keer over en is er maar 1 bericht.
Iemand al een oplossing gevonden? :)

*edit* gaat dus over geluidjes en meldingen die dubbel afspelen als er berichten worden ontvangen...

[ Voor 15% gewijzigd door b3ta op 01-03-2018 13:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Driftkikkertje schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:18:
Hij is al gefixt, nu nog een QC en dan komtie weer terug
http://prntscr.com/ilcq39
Ah CTDI, werd dus opgehaald door UPS? Dan heb je het waarschijnlijk morgen al terug. Arvatos (een andere reparatie center), wordt opgehaald door DHL en gaat ook wel snel. Alleen heb ik daar beetje vreemde ervaringen mee afgelopen weken. DHL kwam ineens elke dag langs voor een "pakketje" ook al was het al opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
xileS schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:14:
[...]

Ah CTDI, werd dus opgehaald door UPS? Dan heb je het waarschijnlijk morgen al terug. Arvatos (een andere reparatie center), wordt opgehaald door DHL en gaat ook wel snel. Alleen heb ik daar beetje vreemde ervaringen mee afgelopen weken. DHL kwam ineens elke dag langs voor een "pakketje" ook al was het al opgehaald.
Staat nu idd op "Shipped"
Zou wel schrikbarend snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Driftkikkertje schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:16:
[...]

Staat nu idd op "Shipped"
Zou wel schrikbarend snel zijn.
Ik heb afgelopen weken vaak een toestel laten ophalen door (1x door UPS en een aantal x door DHL).

Het is tot nu toe altijd dag 1 opgehaald, dag 2 reparatie en retour, dag 3 aan deur ontvangen. Veel sneller kan het idd niet.

In mijn geval, ging het bij Arvato iets te snel (en heb ik een kleine voorkeur voor CTDI ontwikkeld) want ze deden alleen software update en voor de rest niks repareren of eerst communiceren. Voordat ik iets kon zeggen tegen de OP support was toestel al retour gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
oeps verkeerde topic gequote.

[ Voor 98% gewijzigd door xileS op 01-03-2018 17:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 1ntroduc3
Hij is weer binnen! Ik kan nu HD netflixen. Dinsdagavond opgehaald door UPS bij mij thuis, vanmorgen 11;30 was hij weer binnen! Wat een speed!!
Zijn ernog andere apps bij jullie weten die het probleem hadden?
Groet Driftkikkertje

[ Voor 27% gewijzigd door 1ntroduc3 op 02-03-2018 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:14
@Driftkikkertje Even voor de zekerheid, kon het namelijk zo gauw niet terug vinden, maar hebben ze je hele telefoon gewiped? Of staan al je apps en dergelijke nog gewoon erop?

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
Leviathius schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:27:
@Driftkikkertje Even voor de zekerheid, kon het namelijk zo gauw niet terug vinden, maar hebben ze je hele telefoon gewiped? Of staan al je apps en dergelijke nog gewoon erop?
Mijn telefoon was al gewiped door mezelf. Ik heb hem terug gehad en ik denk wel dat ze zaken moeten testne, want het "welkomsscherm" startupverhaal was doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Driftkikkertje schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:25:
Hij is weer binnen! Ik kan nu HD netflixen. Dinsdagavond opgehaald door UPS bij mij thuis, vanmorgen 11;30 was hij weer binnen! Wat een speed!!
Groet Driftkikkertje
Google Play Films, Netflix en Amazon Video dacht ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:49
Driftkikkertje schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:25:
Groet Driftkikkertje
Maar belangrijker nog zie je of merk je ook echt verschil?

/edit:
Ik heb zelf een OP5 maar als het daadwerkelijk zo snel ga wil ik er misschien nog wel even over nadenken hoe belachelijk ik deze manier van oplossen ook vind.

[ Voor 17% gewijzigd door schumi2004 op 02-03-2018 14:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1ntroduc3
schumi2004 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:45:
[...]

Maar belangrijker nog zie je of merk je ook echt verschil?

/edit:
Ik heb zelf een OP5 maar als het daadwerkelijk zo snel ga wil ik er misschien nog wel even over nadenken hoe belachelijk ik deze manier van oplossen ook vind.
Ik merk verschil, ja.
Het is belachelijk snel gegaan, en ik heb het met name gedaan omdat ik er achteraf geen spijt van wil krijgen en hij met verkoop ook weer meer waarde behoud (denk ik)

[ Voor 5% gewijzigd door 1ntroduc3 op 02-03-2018 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Driftkikkertje schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:08:
[...]

Ik merk verschil, ja.
Het is belachelijk snel gegaan, en ik heb het met name gedaan omdat ik er achteraf geen spijt van wil krijgen en hij met verkoop ook weer meer waarde behoud (denk ik)
Bij eventuele verkoop kunnen mensen die Netflix graag in HD willen streamen hem natuurlijk altijd nog zelf opsturen, dus dat waarde verlies zal we meevallen.

Wel fijn dat het zo snel is gegaan! Kan me voorstellen dat als je vaak Netflix op je telefoon scherm kijkt het handig is!

Ik kan me eigenlijk nog steeds niet voorstellen dat ze niet bezig zijn met een andere oplossing (ik weet dat het erg lastig is/ zelfs niet mogelijk).

Wel kijk ik zelf nauwelijks Netflix op mijn telefoon scherm, en alle andere dingen inclusief YouTube zijn gelukkig wel full-HD. Als niemand het gezegd had was ik er persoonlijk nooit achter gekomen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Maar die update maakt toch niet uit wanneer je de Netflix app laat casten via de Chromecast naar de tv? Want zo gebruik ik Netflix eerder omdat mijn tv het ontbreekt aan een Netflix app zelf qua smarttv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:49
floristevito schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:27:
[...]
Wel kijk ik zelf nauwelijks Netflix op mijn telefoon scherm, en alle andere dingen inclusief YouTube zijn gelukkig wel full-HD. Als niemand het gezegd had was ik er persoonlijk nooit achter gekomen.. :)
Ik kijk een enkele keer Netflix op mijn mobiel en hoewel ik het prima kijken vind ben ik nu vooral benieuwd wat dan het grote verschil is voor en na de fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
schumi2004 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:30:
[...]

Ik kijk een enkele keer Netflix op mijn mobiel en hoewel ik het prima kijken vind ben ik nu vooral benieuwd wat dan het grote verschil is voor en na de fix.
Ik kijk eigenlijk altijd op de tv (chromast), telefoon is wat te klein om een echt film/serie gevoel te krijgen vind ik. Wel kan het soms onderweg handig zijn.

Qua verschil zal het meevallen, scherm is relatief klein en zeker als je Netflix onderweg (gedownload) kijkt is het vaak al niet meer in HD, dus maakt het eigenlijk niks meer uit.

Wel vind ik dat die licentie er gewoon op had moeten zitten, eigenlijk geen goed excuus voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik ben sinds vandaag ook eigenaar van een OnePlus 5T 64 gb, het toestel heb ik overgenomen van iemand anders die het van eGlobal central heeft gekocht.

Echter weet ik wel dat je het toestel terug naar Hong Kong moet opsturen voor een reparatie. Is niet altijd handig door de hoge verzendkosten, lange reparatietermijn...

Nu is mijn vraag of je ook via het iMEI nummer garantie van OnePlus kan claimen.
Heb hier wel een factuur liggen van eGlobal Central
Pagina: 1 ... 21 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 5T] Rooten & Custom ROM's
- Accessories: [OnePlus 5T] Het grote Accessoires Topic
- Garantie, RMA en terugsturen voor de L1 Widevine update: [OnePlus] RMA & Support
- OnePlus 6: [OnePlus 6] Ervaringen & Discussie