Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

GetaGrip schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 11:31:
Eigenlijk niet normaal.... 8)7 12 uur 10 minuten SOT op de 5T en dan nog 'juice' over hebben.... :+

Verder kan ik iedereen deze 2 apps aanbevelen om het maximale uit je 5T te halen, geen root nodig wel ADB om permissies van Forcedoze aan te passen.

ForceDoze en Lux Auto Brightness

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mis je dan ook niet zaken als double-tap-to-wake?

Ik zou eerder aanraden om meer laders bij de hand te hebben, dan je device gehandicapt te maken, maar dat is waarschijnlijk persoonlijk.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Martinspire schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:45:
[...]

Ik zou eerder aanraden om meer laders bij de hand te hebben, dan je device gehandicapt te maken, maar dat is waarschijnlijk persoonlijk.
Misschien ligt het aan mij...maar waar heb je het over? gehandicapt? :P

Wat heeft double tab to wake te maken met aan een auto brightness app of een doze app welke alleen services uitschakelt wanneer je scherm/sensors uit zijn.

Maar dubbel tap to wake en double tap to screen off zit gewoon in de rom en functioneert gewoon zoals het hoort, geen problemen hier.. heeft er echt niets mee te maken.

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17-09 16:35
Martinspire schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 12:45:
[...]

Ik ben het eerlijk gezegd hier mee eens. Als je het zelf prettig vind kan en mag het natuurlijk altijd, maar die apps die je gebruikt om dit resultaat te verkrijgen veranderen wel de user experience.

Niettemin heeft de 5T een erg goede batterij. Maar het is een beetje hetzelfde als een battery case gebruiken. Ja je hebt langer op 1 accu maar 'user experience' is ook anders. Daarom is het eigenlijk niet goed met elkaar te vergelijken (zonder de apps).

Wel erg vet dat je er zo lang mee doet trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-04-2024
l3art schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 08:59:
[...]

Dat kan zoveel zijn.
Meest voor de hand is dat er geen patroon, vingerafdruk, pincode of gezichtsherkenning oid is ingesteld.
Je kan bij smartlock vertrouwde locaties oid ingesteld hebben waardoor het toestel bijvoorbeeld thuis standaard ontgrendeld is.

Ik zou zeggen lees je een beetje in in de beveiligingsmogelijkheden en loop ze langs om te kijken of je het één en ander wel goed ingesteld hebt. Is dat zo en werkt het nog niet, kom dan nog eens terug om je vraag duidelijk en helder te stellen met daarbij welke stappen je reeds ondernomenen hebt, wat je geprobeerd hebt, ed.
Het was inderdaad smartlock dat op de thuis locatie stond. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

floristevito schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:17:
[...]

Ik ben het eerlijk gezegd hier mee eens. Als je het zelf prettig vind kan en mag het natuurlijk altijd, maar die apps die je gebruikt om dit resultaat te verkrijgen veranderen wel de user experience.
Hoe dan? ben echt benieuwd hoe je aan dat idee komt.
Niettemin heeft de 5T een erg goede batterij. Maar het is een beetje hetzelfde als een battery case gebruiken. Ja je hebt langer op 1 accu maar 'user experience' is ook anders. Daarom is het eigenlijk niet goed met elkaar te vergelijken (zonder de apps).
Ja hoor...zonder apps 7-9 SOT en met apps 11-12 Sot en de case gaat niet op...het zijn twee accu's :+
Wel erg vet dat je er zo lang mee doet trouwens :)
Vond ik ook wel.... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

GetaGrip schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:34:
[...]

Je haalt al 7 uur met normaal gebruik, heb je echt meer dan 7 uur nodig om het toestel op te laden? (naast dat er nog standby tijd bij zit waarschijnlijk). Ik vind het onnodig om nog meer te besparen als het verder geen voordeel biedt. Besparen om te besparen.

En ja je ervaring wordt minder. Bepaalde apps die niet meer snel updaten, services die hun ding niet doen en whatnot. Er is een reden waarom het een tijd duurt voordat Doze zijn ding gaat doen. Ik hoef geen dode telefoon als het scherm uit staat.

Dan heb ik nog liever een powerbank bij dan dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floristevito
GetaGrip schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:34:
[...]

[...]

Ja hoor...zonder apps 7-9 SOT en met apps 11-12 Sot en de case gaat niet op...het zijn twee accu's :+

[...]

Vond ik ook wel.... :P
Doze mode is op Android gebracht om ervoor te zorgen dat je telefoon minder batterij verbruikt indienen deze helemaal in 'idle' is. Dus betekent dus niet in je broekzak onderweg naar werk etc. Het wordt alleen ingeschakeld als alle sensoren merken dat de telefoon helemaal stil ligt en niet wordt gebruikt voor een lange periode (in de nacht). De reden dat dit niet altijd geactiveerd wordt is omdat het ervoor zorgt dat apps eigenlijk niet goed hun werk kunnen doen, zoals je dat soms overdag wel zou willen. Bijvoorbeeld notificaties (al zou je dit handmatig allemaal op prioriteit kunnen zetten).

Met de app die je voorstelde activeer je Doze mode eigenlijk de heletijd overdag. Dit is express niet standaard gedaan omdat het toch voor een andere 'user experience' zorgt. Natuurlijk kan dat voor sommige niet belangrijk zijn, maar het zorgt wel voor een oneerlijke vergelijking. Dat bedoelde ik :)

Ik zelf ben zeer tevreden over de accuduur maar zou hem liever een paar keer extra opladen (zeker met Dash) dan hem telkens overdag in Doze te zetten. Is natuurlijk wel persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:24
Ik gebruik helemaal geen tooltjes om meer uit m'n accu te halen, heb doze mode ook uitgezet onder developer options. En toch haal ik nog steeds bijna 10 uur op 1 lading.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GetaGrip

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Martinspire schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:49:
[...]

Je haalt al 7 uur met normaal gebruik, heb je echt meer dan 7 uur nodig om het toestel op te laden? (naast dat er nog standby tijd bij zit waarschijnlijk). Ik vind het onnodig om nog meer te besparen als het verder geen voordeel biedt. Besparen om te besparen.
Je redeneert heel erg uit vanuit je eigen situatie... ja, ik heb meer dan 7 uur nodig omdat mijn werkdag meestal zo'n 12 uur is, tel daar 2 uur bij op om wakker te worden of te gaan slapen en ik ben meer gebaat bij een hele erge idle telefoon dan services aka FB en andere NOS achtige apps die mijn accu leeg trekken.

Ik bespaar niet om te besparen... ik bespaar om mijn device te gebruiken wanneer ik het daadwerkelijk wil/moet gebruiken...
En ja je ervaring wordt minder. Bepaalde apps die niet meer snel updaten, services die hun ding niet doen en whatnot. Er is een reden waarom het een tijd duurt voordat Doze zijn ding gaat doen. Ik hoef geen dode telefoon als het scherm uit staat.
Nope... Telefoon, Inbox, Sms, Whats App, FB Messager en elke andere app werkt real time, mijn telefoon is allesbehalve dood.... Services draaien gewoon op de achtergrond alleen minder frequent, dus ja.. die updates van de Playstore dat draait dan maar wanneer ik mijn scherm aan heb of minder frequent.

Niet iets wat het waard is om je telefoon continue services actief voor te hebben.
Dan heb ik nog liever een powerbank bij dan dat.
Hè, ieder zijn ding ;)
floristevito schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:56:
[...]

Doze mode is op Android gebracht om ervoor te zorgen dat je telefoon minder batterij verbruikt indienen deze helemaal in 'idle' is. Dus betekent dus niet in je broekzak onderweg naar werk etc. Het wordt alleen ingeschakeld als alle sensoren merken dat de telefoon helemaal stil ligt en niet wordt gebruikt voor een lange periode (in de nacht). De reden dat dit niet altijd geactiveerd wordt is omdat het ervoor zorgt dat apps eigenlijk niet goed hun werk kunnen doen, zoals je dat soms overdag wel zou willen. Bijvoorbeeld notificaties (al zou je dit handmatig allemaal op prioriteit kunnen zetten).
Ik weet wat het principe van Doze mode is.... notifcaties werken gewoon en mocht je tracking apps willen gebruiken kan je ze gewoon toevoegen aan een white-list.
Met de app die je voorstelde activeer je Doze mode eigenlijk de heletijd overdag. Dit is express niet standaard gedaan omdat het toch voor een andere 'user experience' zorgt. Natuurlijk kan dat voor sommige niet belangrijk zijn, maar het zorgt wel voor een oneerlijke vergelijking. Dat bedoelde ik :)
Toch wel grappig dat je het telkens over user experience hebt, terwijl dat gewoon heel subjectief is en ik durf te wedden dat wanneer je de app zou installeren ook jij gewoon in de instellingen precies de zelfde 'user experience' kan behouden als zonder de app... ;)
Ik zelf ben zeer tevreden over de accuduur maar zou hem liever een paar keer extra opladen (zeker met Dash) dan hem telkens overdag in Doze te zetten. Is natuurlijk wel persoonlijk.
ik val in herhaling :) Maar ieder zijn ding,hahaha - Maar heren, genoeg.... we 'agree to disagree', ik heb die screenshots alleen geplaatst omdat ik positief verrast was en dat even wilde delen met alle volledige info qua apps. Iedereen moet voor zichzelf bepalen wat hij/zij belangrijk vindt en ik denk dat de 5T voor het geld een meer dan prima device is met zeer goede hardware.
renem schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:35:
Ik gebruik helemaal geen tooltjes om meer uit m'n accu te halen, heb doze mode ook uitgezet onder developer options. En toch haal ik nog steeds bijna 10 uur op 1 lading.
And crowd cheers.... SCREENSHOT...SCREENSHOT...SCREENSHOT :*)

Maar even serieus, beweer je nu dat je meer SOT hebt met Doze uit? of bedoel je dat je accu na 10 uur leeg is... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
GetaGrip schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 22:53:
[...]

Je redeneert heel erg uit vanuit je eigen situatie... ja, ik heb meer dan 7 uur nodig omdat mijn werkdag meestal zo'n 12 uur is, tel daar 2 uur bij op om wakker te worden of te gaan slapen en ik ben meer gebaat bij een hele erge idle telefoon dan services aka FB en andere NOS achtige apps die mijn accu leeg trekken.

Ik bespaar niet om te besparen... ik bespaar om mijn device te gebruiken wanneer ik het daadwerkelijk wil/moet gebruiken...

[...]

Nope... Telefoon, Inbox, Sms, Whats App, FB Messager en elke andere app werkt real time, mijn telefoon is allesbehalve dood.... Services draaien gewoon op de achtergrond alleen minder frequent, dus ja.. die updates van de Playstore dat draait dan maar wanneer ik mijn scherm aan heb of minder frequent.

Niet iets wat het waard is om je telefoon continue services actief voor te hebben.

[...]

Hè, ieder zijn ding ;)

[...]

Ik weet wat het principe van Doze mode is.... notifcaties werken gewoon en mocht je tracking apps willen gebruiken kan je ze gewoon toevoegen aan een white-list.

[...]

Toch wel grappig dat je het telkens over user experience hebt, terwijl dat gewoon heel subjectief is en ik durf te wedden dat wanneer je de app zou installeren ook jij gewoon in de instellingen precies de zelfde 'user experience' kan behouden als zonder de app... ;)

[...]

ik val in herhaling :) Maar ieder zijn ding,hahaha - Maar heren, genoeg.... we 'agree to disagree', ik heb die screenshots alleen geplaatst omdat ik positief verrast was en dat even wilde delen met alle volledige info qua apps. Iedereen moet voor zichzelf bepalen wat hij/zij belangrijk vindt en ik denk dat de 5T voor het geld een meer dan prima device is met zeer goede hardware.

[...]

Maar even serieus, beweer je nu dat je meer SOT hebt met Doze uit? of bedoel je dat je accu na 10 uur leeg is... :+
Prima dat jij vind dat die instellingen het beste zijn voor jou situatie. :) Overigens kan je Dash charge bijna overal, ook in de auto, mocht je je werkdag niet redden en niet Doze overdag willen forceren.

Wat wij alleen proberen aan te geven is dat de apps wel daadwerkelijk grote aanpassingen maken die niet standaard in Android zitten. Meer een disclaimer dus, geen aanval naar jouw keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem

Hierbij de screenshots, zijn nog uit het Nougat tijdperk, dus een paar weken oud. Voor mijn werk zit ik halve dagen in de auto en heb de telefoon dan aan een (normale) autolader hangen waardoor ik mijn telefoon eigenlijk verder nooit hoef op te laden, is aan het eind van de werkdag altijd 100% opgeladen. Om te testen hoelang hij op 1 lading meeging heb ik deze toen helemaal laten ontladen.

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2co31ok.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/20kyfra.jpg

Ik gebruikte voor ik de OnePlus 5(t) kreeg op mijn OPO altijd het tooltje My Data Manager, op de 5 werd die steeds spontaan afgesloten waardoor mijn verbruik niet meer klopte in de app. Ik dacht het te kunnen oplossen door die doze mode uit te zetten maar dat was helaas niet de oplossing. Gelukkig heb ik nu een veel grotere databundel waardoor ik die app niet meer nodig heb.

Ik heb geen idee of de accu langer of juist minder lang meegaat met doze mode aan, dat heb ik nooit getest. Mijn accu is iig pas leeg na bijna 10 uur en doze mode uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

[...]

12 uur werken, maar gebruik je hem dan ook 12 uur met het scherm aan of ben je daadwerkelijk bezig met waar je baas je voor betaald? Ik ken geen beroep waar je 12 uur zit te niksen.

Ergo: dan gaat het om 12 uur met mogelijk een korte tijd ook scherm aan en dan is het dus ook niet nodig. Standby gaat ie ook lang mee. En als het je gaat om het feit dat ie in je broekzak niet in Doze gaat omdat je bezig bent, dan kan ik het begrijpen dat je wat meer wilt optimaliseren. Maar dat zeg je niet.
[...]

Dat is maar net afhankelijk van welke services wel worden afgesloten. Zo vind ik het wel fijn dat Play store gaat bijwerken (heb immers Wifi aan), bluetooth kan verbinden met devices of whatever, foto's naar de cloud gaan en allerlei andere zaken blijven werken. Notificaties is maar een deel. Dat managen ben ik wel een beetje klaar mee. Ik snap dat het kan en ik snap wat je ermee kunt bereiken, maar dat is het me allemaal niet (meer) waard. Het lijkt erop alsof het een sport is om zoveel mogelijk zelf te gaan managen, maar volgens mij was het de bedoeling dat een smartphone ook daadwerkelijk smart was. Dat ie uit zichzelf dingen gaat doen zodat ik het niet hoef te doen. Een whatsapp-machine is het al lang niet meer

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GetaGrip

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Heren... zoals ik al zei, ieder zijn ding.

Ik laat het even hierbij, maar als ik had geweten dat 3 screenshots, 2 apps en 2 zinnen zoveel reuring en typewerk zouden veroorzaken - dan had ik mij wel twee keer bedacht. :+

Nogmaals, ik was aangenaam verrast met die 12 uur SOT en meer dan 24 uur actieve tijd en dacht dat gewoon even te delen en volledig te zijn hoe ik dat bereikt had - niets meer of minder.

[ Voor 6% gewijzigd door GetaGrip op 11-02-2018 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Toch maar terug naar Oude rom.. zoals eerder gepost;

1.) Bluetooth telefonie werkt niet meer. Soms wel soms niet
2.) Bluetooth Spotify werkt niet meer
3.) Connecten van bluetooth duurt 5-10 minuten

Allemaal met 8.0 update en een Hybrid Yaris 2013..

Geprobeerd:

Opnieuw verbinden met auto
Factory reset toestel
Wipe cache
etc

Jammer, maar helaas. En aan de andere kant, 7 werkt ook gewoon goed :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op zondag 11 februari 2018 @ 08:25:

Geprobeerd:

Factory reset toestel
Wipe cache
etc

Toch gek. Voldoende met de Bluetooth instellingen gespeeld binnen de Ontwikkelaars opties? Report aangemaakt met en een log opgestuurd zodat ze bij oneplus er in kunnen duiken en het op kunnen lossen?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
l3art schreef op zondag 11 februari 2018 @ 08:39:
[...]

Toch gek. Voldoende met de Bluetooth instellingen gespeeld binnen de Ontwikkelaars opties? Report aangemaakt met en een log opgestuurd zodat ze bij oneplus er in kunnen duiken en het op kunnen lossen?
Jep, heb hetzelfde probleem met 8.0 en een OP3. Daar ook al te horen gekregen dat het aan de bluetooth verbinding van de auto ligt. Die kan blijkbaar de 8.0 variant niet aan oid. :-( Ow well, nu maar op zoek hoe ik de oude Oxygen rom kan terugzetten :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
corset schreef op zondag 11 februari 2018 @ 08:48:
[...]

Jep, heb hetzelfde probleem met 8.0 en een OP3. Daar ook al te horen gekregen dat het aan de bluetooth verbinding van de auto ligt. Die kan blijkbaar de 8.0 variant niet aan oid. :-( Ow well, nu maar op zoek hoe ik de oude Oxygen rom kan terugzetten :D
Ja, daar moet je even uitkijken. Toen ik klakkeloos de oude rom terugflashte kreeg ik daarna een "Encryption unsuccesful"-achtige melding. De enige oplossing was toen een factory reset.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Dat is niet zo ingewikkeld. Gewoon de officiële rollback zip gebruiken. De. Link is hier al eens gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
l3art schreef op zondag 11 februari 2018 @ 08:50:
[...]

Dat is niet zo ingewikkeld. Gewoon de officiële rollback zip gebruiken. De. Link is hier al eens gepost
Jep! is gelukt. Was stuk makkelijker dan ik had verwacht. Nu alleen nog uitvogelen hoe ik de update notifcatie uit kan schakelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
corset schreef op zondag 11 februari 2018 @ 10:05:
[...]

Jep! is gelukt. Was stuk makkelijker dan ik had verwacht. Nu alleen nog uitvogelen hoe ik de update notifcatie uit kan schakelen :D
Alleen met root kan je hem uitschakelen

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
[...]

Wat een gek probleem, dat de auto hem niet aan kan.. Voor nu niet zo erg maar als dat betekent dat je je telefoon helemaal niet meer kan updaten.. Misschien contact op nemen met technical support van de auto? Soms zijn er voor die software ook updates..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
floristevito schreef op zondag 11 februari 2018 @ 14:05:
[...]

Wat een gek probleem, dat de auto hem niet aan kan.. Voor nu niet zo erg maar als dat betekent dat je je telefoon helemaal niet meer kan updaten.. Misschien contact op nemen met technical support van de auto? Soms zijn er voor die software ook updates..
jep, heb volgende week een grote beurt voor de auto, dus ga er even naar vragen :) Heb hem nu weer op 7 draaien en alles doet het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:17
Sinds de update naar Android 8 heb ik de volgende bugs, wellicht hebben jullie een fix.

Spotify in de auto werkt perfect maar als ik de auto uitzet en de bluetooth automatisch wordt ontkoppeld neem mijn telefoon het geluid over en blijft spotify afspelen.
Voor de update was dit niet het geval en ging spotify altijd op pauze als de verbinding werd verbroken.

Tevens kan ik de Audio Tuner onder Geluid & Viberatie niet meer instellen na de update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
xeoMe schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:30:
Sinds de update naar Android 8 heb ik de volgende bugs, wellicht hebben jullie een fix.

Spotify in de auto werkt perfect maar als ik de auto uitzet en de bluetooth automatisch wordt ontkoppeld neem mijn telefoon het geluid over en blijft spotify afspelen.
Voor de update was dit niet het geval en ging spotify altijd op pauze als de verbinding werd verbroken.

Tevens kan ik de Audio Tuner onder Geluid & Viberatie niet meer instellen na de update.
Volgens mij stopt Spotify bij nog steeds automatisch na de update. Zal er vanmiddag eens op letten.
Dat met het niet meer kunnen instellen is dacht ik eerder langs gekomen. Instellen zou wel moeten lukken zonder dat er muziek speelt of misschien zelfs zonder Bluetooth koppeling dat weet ik niet precies meer. Maar praktisch was het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 10:38
Mijn bluetooth connectie op de laatste beta is gewoon prima. Wat raar joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
l3art schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:39:
[...]

Volgens mij stopt Spotify bij nog steeds automatisch na de update. Zal er vanmiddag eens op letten.
Dat met het niet meer kunnen instellen is dacht ik eerder langs gekomen. Instellen zou wel moeten lukken zonder dat er muziek speelt of misschien zelfs zonder Bluetooth koppeling dat weet ik niet precies meer. Maar praktisch was het niet.
Vergeet er wel even bij te zeggen dat het niet altijd is.
Soms stopt die netjes en is er niks aan de hand en een andere keer sta ik ergens binnen en hoor ik dat m'n broekzak geluid maakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 19:39

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Stink VoLTE, simkaartje in iPhone gehad, bellen over 4G is aan de kant van de KPN nu iig ingeschakeld want op de iPhone werkt het perfect. Met verschillende APN's aan de slag geweest...niks werkt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Huigie schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:09:
Stink VoLTE, simkaartje in iPhone gehad, bellen over 4G is aan de kant van de KPN nu iig ingeschakeld want op de iPhone werkt het perfect. Met verschillende APN's aan de slag geweest...niks werkt.
is toestelafhankelijk, gaat je niet lukken met een 5t

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huigie schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:09:
Even zoeken, is al vaker langs gekomen hier in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fighter_tla
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 01-05 14:51
Ik heb sinds vorige week de laatste android update binnen.
Helaas ondervind ik sindsdien problemen met mijn 4G na een langere tijd wifi verbinding.

Concreet gebeurt het na een hele dag werken -en dus verbonden met wifi-, dat de 4G niet meer werkt als ik in de wagen stap... Als ik vervolgens mijn 5T gewoon herstart, werkt het wel weer...
Dan heb ik weer 25% kans dat mijn bluetoothverbinding voor mediastreaming niet goed meer werkt...

Iemand hier ervaring mee? Of iemand die tips heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 16:50

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Heb je al een complete factory reset gedaan met Oreo erop? Wil ook nog wel s helpen in dit soort gevallen.

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou je je lux profiel willen delen?
Je configuratie bestand uploaden bedoel ik dan :)

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 16-02-2018 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
corset schreef op zondag 11 februari 2018 @ 08:25:

Geprobeerd:

Factory reset toestel
Wipe cache
etc

Verhip! Ik merk nu hetzelfde, maar dan in een Auris van 2013. Het verbinden duurt een eeuwigheid en verbreekt daarna nog af en toe. Maar ik lees dat voor jou de enige oplossing is geworden het downgraden naar OOS 4.7.6?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

Room42 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:55:
[...]

Verhip! Ik merk nu hetzelfde, maar dan in een Auris van 2013. Het verbinden duurt een eeuwigheid en verbreekt daarna nog af en toe. Maar ik lees dat voor jou de enige oplossing is geworden het downgraden naar OOS 4.7.6?
Ik rij ook een Auris (TS) van 2013 en heb nergens last van met de laatste update van 5T met oreo. Verbinding is er snel en blijft stabiel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
Room42 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:55:
[...]

jep.. dat was voor mij de oplossing.

Factory reset met 8.0 -> Werkte 1x na wegrijden weer geen verbinding
Factory reset met android 7 rom -> Werkt weer zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik heb nog wel eens problemen met Bluetooth devices. Stel ik ben verbonden en er is een nieuwe device in de buurt, dan blijft ie verbonden met de oude. Switchen doet ie dus niet automatisch. Nou snap ik dat, maar ik kan ook nergens instellen dat ie beter met een andere kan connecten. Helaas kan 2 devices tegelijkertijd niet, maar daar zou ik nog mee kunnen leven als ie in ieder geval omswitched.

Zo heb ik een ding om muziek af te spelen om mn nek hangen, maar als ik bij de auto kom, dan gaat het mis. Hij maakt heel even verbinding met de auto (flitsmeister start bv automatisch op), maar gaat daarna weer de verbinding verbreken en verder met de andere device.

Iemand hier een makkelijke oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 09:33
Ik kom van een Samsung S8 plus af nooit geen problemen met bluetooth audio gehad in mijn Ford Fiesta uit 2011.

Sinds ik de 5T heb klikt en hikt de muziek regelmatig als ik via bluetooth luister.
Draait hier op oreo toestel is 2 weken oud.
Merk ook dat het touch screen heel iets last heeft van lag tijdens het scrollen, de s8 voelde directer aan.

Verders bevalt het toestel wel, ik mis wel het always on display van de Samsung.

[ Voor 14% gewijzigd door Bassbounce op 16-02-2018 20:42 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piv0
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 23:27
l3art schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 07:56:
[...]

Zou je je lux profiel willen delen?
Je configuratie bestand uploaden bedoel ik dan :)
Heb jij ook het probleem dat je on screen buttons onzichtbaar worden? Dit is bij mij alleen met een witte achtergrond (buttons blijven dan dus ook wit). Als de onderste balk waar de knoppen zitten zwart wordt zie ik ze weer wel.

Zo dus:
https://imgur.com/a/qGcz1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Piv0 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:45:
[...]

Heb jij ook het probleem dat je on screen buttons onzichtbaar worden? Dit is bij mij alleen met een witte achtergrond (buttons blijven dan dus ook wit). Als de onderste balk waar de knoppen zitten zwart wordt zie ik ze weer wel.

Zo dus:
https://imgur.com/a/qGcz1
Heb lux er voor nu weer afgehaald. Had het idee dat het niks deed... Maar het is me vanmiddag niet opgevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Piv0
  • Laatst online: 10-09 23:27
Ik ben er al achter. Is vanwege een 0 lux omgeving en bij een -30 helderheid vallen je buttons dus weg. _O-

Maar oké, ik kijk het nog even aan, benieuwd of ik verschil ga merken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
_Piv0 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:50:
Ik ben er al achter. Is vanwege een 0 lux omgeving en bij een -30 helderheid vallen je buttons dus weg. _O-

Maar oké, ik kijk het nog even aan, benieuwd of ik verschil ga merken. :)
Nog even en dan hebben jullie ook de swipe gestures, dan kan je voor goed afscheid nemen van die stomme buttons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-02 21:56
Wel een beetje triest dat de Android 8 update zo lang op zich heeft laten wachten en dan nog steeds zo buggy is... Constant problemen dat mobile data verbinding wegvalt (hij heeft zogezegd nog verbinding maar voor 2 minuten ofzo lijkt er gewoon geen data door te komen), camera niet wil openen, of andere dingen gewoon plots beslissen niet meer te werken, en dan moet ik de telefoon herstarten en dan gaat het weer even goed. Ben ik de enige?

Smart lock lijken ze op zijn minst dan toch eindelijk wel gefixt te hebben :)

[ Voor 22% gewijzigd door RobinJ1995 op 17-02-2018 23:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:30
@RobinJ1995 vreemd, want ik heb zelf nog geen enkel probleem ondervonden eigenlijk.
Ligt het niet ergens anders aan? Wellicht fabrieksinstellingen terug zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMis
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 21:09
Ik kan met mijn 5T niet naar een locale webserver surfen als ik mijn 4g en wifi-tethering aanleg. Zijn er nog mensen met dit probleem?
https://forums.oneplus.ne...ring-and-4g-is-on.728604/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-02 21:56
Arunia schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 23:47:
@RobinJ1995 vreemd, want ik heb zelf nog geen enkel probleem ondervonden eigenlijk.
Terugzetten naar fabrieksinstellingen zou echt niet nodig mogen zijn na een update en is voor mij ook geen optie. Wil natuurlijk dat m'n telefoon gewoon werkt dus wil niet weer een hele week bezig zijn met alles opnieuw in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:02
Is er met de update naar 8.0 iets gewijzigd aan het volume via de headphone uitgang? Voorheen kon ik m'n radio op 24 zetten en hoorde ik de muziek. Nu moet ik 'm doordraaien naar de 30 om überhaupt iets te horen. Om vervolgens compleet doof te worden van de file-informatie omdat ik de TA aan heb staan :X

Edit:
Ik zie in deze post van @JoepD dat ze 't dus hebben aangepast naar Europese richtlijnen JoepD in "[OnePlus 5T] Ervaringen & Discussie".

Is er een manier om dit terug te draaien in de settings of wellicht met een app?

[ Voor 30% gewijzigd door JanW op 18-02-2018 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:59
Sinds een tijdje heb ik ook een 5T, nu het tweede slot in de simtray alleen voor een simkaart geschikt is dacht ik daar kan dan mijn werk sim in. Alleen zou het mooi zijn om die sim automatisch aan en uit te zetten voor en na tijdstip X en Y.
Al een tijdje met Tasker en Automateit aan het prutsen geweest maar ik krijg het niet voor elkaar.

Draai gewoon de stock rom zonder root.

Heeft iemand hier de verhelderende tip?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ik was dit weekend bij een maatje thuis en heb daar 's nachts in het donker de sterrenhemel gefotografeerd. Wel echt moeten grinniken toen ik een fatsoenlijke plaat kreeg, maar een iPhone X een zwarte plaat met een paar spikkels kreeg.

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JanW schreef op zondag 18 februari 2018 @ 19:28:
Is er met de update naar 8.0 iets gewijzigd aan het volume via de headphone uitgang? Voorheen kon ik m'n radio op 24 zetten en hoorde ik de muziek. Nu moet ik 'm doordraaien naar de 30 om überhaupt iets te horen. Om vervolgens compleet doof te worden van de file-informatie omdat ik de TA aan heb staan :X

Edit:
Ik zie in deze post van @JoepD dat ze 't dus hebben aangepast naar Europese richtlijnen JoepD in "[OnePlus 5T] Ervaringen & Discussie".

Is er een manier om dit terug te draaien in de settings of wellicht met een app?
Ehh, root en een of andere Magisk ROM?

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:23
Kun je automatisch een nummer bellen met tasker? (doorschakelen naar voicemailnummer)
TheNiker2 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:20:
Sinds een tijdje heb ik ook een 5T, nu het tweede slot in de simtray alleen voor een simkaart geschikt is dacht ik daar kan dan mijn werk sim in. Alleen zou het mooi zijn om die sim automatisch aan en uit te zetten voor en na tijdstip X en Y.
Al een tijdje met Tasker en Automateit aan het prutsen geweest maar ik krijg het niet voor elkaar.

Draai gewoon de stock rom zonder root.

Heeft iemand hier de verhelderende tip?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Even de foto geupload.

Oneplus 5T:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MQzgOrxtjZdq0g2xz4Jafcgf/medium.jpg

iPhone X:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/g75N8maR6pVK7GOVduPjwuOr/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 10:03
Dat verschil is echt insane :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Camera van de X is uiteraard mega, mega superieur. Eén voorbeeld zegt niet zoveel imho.

Blijft één van de grootste minpunten van de 5T. Vooral 4K video is lachwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker dan! Ik krijg nu echt de neiging om m'n neef vol te flamen. "Kijk, deze telefoon die 50% minder kost dan jouw iPhone X, maakt betere foto's in de nacht en heeft ook nog eens een snellere gezichtsontgrendeling". Helemaal toen 'ie van alles zat te showen aan de familie over wat FaceID is :+. Ik denkend: "HA, en daar geef je dan zoveel geld aan uit" :P.
Brad Pitt schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:34:
Camera van de X is uiteraard mega, mega superieur. Eén voorbeeld zegt niet zoveel imho.

Ik zie het inderdaad (not). Prima dat jij 4K video lachwekkend vindt, maar de prijs die je betaalt voor de X is pas lachwekkend (hoog). Ik verwacht op z'n minst 2 keer zo'n goede camera (los van alle andere zaken).

[ Voor 26% gewijzigd door Anonymoussaurus op 19-02-2018 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Brad Pitt schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:34:

Een van de grootste punten van de iPhone is het ontbreken van pro modi zoals bij Android toestellen wel vaak 't geval is. Je bent veelal overgeleverd aan de automatische instellingen. Daarnaast is de donkere (bijna volledig zwarte) capaciteit van een iPhone vaak niet erg super. Die doet 't pas goed als er echt licht in het spel is. Volledig donker (iig een sterrenhemel) is vaak echt naadje.

Daar doet onze 5T 't wel lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:59
djiedjee schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:00:
Kun je automatisch een nummer bellen met tasker? (doorschakelen naar voicemailnummer)

[...]
Damn dat ik daar niet zelf aangedacht heb, thanks :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Kan mij niet voorstellen dat deze foto's vanaf hetzelfde punt zijn genomen. Elke camera zou toch het licht van het huis oppikken!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Heeft dit ook niet met het scherpstellen te maken? Focus op de sterren of op het huis geeft 2 verschillende foto's lijkt me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
By the way, dit is dus de foto van de X, maar brighter:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/ca8bpt3nsqt6sea/full-01.jpeg
Ja sure, de X maakte de foto van dat huis op deze manier. Complete onzin.

[ Voor 114% gewijzigd door Brad Pitt op 19-02-2018 20:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
Arunia schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 23:47:
... dit is een geweldige logica "ik heb nergens last van, dus er zijn geen problemen!". Niet zozeer gericht aan jou, maar als ik dit topic zo lees is dat zo'n beetje de tendens.

Even ter informatie; Toyota gebeld. De problemen zitten in de Android 8.0 update van Oneplus. Ze krijgen hier
veel meer klachten nu over, echter kunnen ze er niks aan doen aangezien het schijnbaar te maken heeft met de protocollen die veranderd zijn.

Maar als ik dit topic moet geloven, is dat allemaal niet zo en is de 8.0 update geweldig 8)7

Even als beeld;

Ik ben terug naar Android 7:

Betere face unlock
Betere battery life
Betere Blue-tooth.

En ja mensen, ik heb alles al geprobeerd;

Factory reset
Rom sideloaden
cache clearen
etc
etc
etc

Maar gelukkig bevestigen andere partijen dat het inderdaad een redelijk buggy release is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Lastig natuurlijk, maar heb je OnePlus al op de hoogte gebracht? Anders is het de komende versies niet opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:30
@corset Ik snap je punt, maar mijn opmerking was meer gericht op dat niet elke telefoon het hoofd, ofwel, na een fabrieksreset (wat ik zelf overigens ook nooit doe behalve bij grote problemen) als de problemen dan aanhouden, dan ligt het aan de telefoon zelf.
Niet kop in het zand, maar vergelijking.

Mij lijkt eerder dat de meeste dat plaatsen om die reden en niet om een andere reden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Martinspire schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:32:
[...]

Lastig natuurlijk, maar heb je OnePlus al op de hoogte gebracht? Anders is het de komende versies niet opgelost
Dat heb ik met de OP3 en android 8 ook al gedaan, we hebben gezien hoe dat heeft geholpen :P Ik probeer redelijk wat bug reports in te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:33
Hmm, misschien dan een ongelukkige combinatie met de BT van Toyota. In mijn Citroen werkt het prima, evenals met mijn bluetooth speaker (de een doet apt-x, de ander niet). Ook batterylife en face-unlock problemen kan ik niet onderschrijven, laatst nog de 48 uur met 4sot aangetikt.

Lijkt wel alsof de problemen een beetje random zijn, dat geeft niet heel veel vertrouwen in de Oreo versie van Oneplus ;) That said, ik zit wel op de beta3, en niet op de 5.0.3 release, dus allicht dat daar nog verschillen inzitten.

Hebben de mensen met BT problemen ook al gespeeld met de BT settings onder developer options? Allicht dat andere codecs forcen daar nog uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspernts
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 10:54
corset schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:46:
[...]
Ik ben terug naar Android 7:

Betere face unlock
Betere battery life
Betere Blue-tooth.
[...]
Hier nog steeds op Android 8:
Face unlock heb ik geen last van, werkt nog steeds prima.
Battery life is zelfs verbeterd bij mij.
Bluetooth is verbeterd: werkte bij 7 heel slecht i.c.m. mijn parrot CK3100 in m'n auto. Verbinding viel om de haverklep, was eigenlijk niet mee te bellen. Na de update werkt het weer perfect!

Zal misschien per gebruiker verschillen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jaspernts schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:00:
[...]

Hier nog steeds op Android 8:
Face unlock heb ik geen last van, werkt nog steeds prima.
Battery life is zelfs verbeterd bij mij.
Bluetooth is verbeterd: werkte bij 7 heel slecht i.c.m. mijn parrot CK3100 in m'n auto. Verbinding viel om de haverklep, was eigenlijk niet mee te bellen. Na de update werkt het weer perfect!

Zal misschien per gebruiker verschillen dus?
Nee.. jij hebt een Parrot.. ik een Toyota Yaris. Misschien dit daart het verschil? ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspernts
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 10:54
corset schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:00:
[...]
Nee.. jij hebt een Parrot.. ik een Toyota Yaris. Misschien dit daart het verschil? ;) 8)7
Zeker, maar die andere punten komen dus niet overeen. Bedankt voor je oplettendheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

NmR schreef op maandag 19 februari 2018 @ 17:49:
[...]

Kan mij niet voorstellen dat deze foto's vanaf hetzelfde punt zijn genomen. Elke camera zou toch het licht van het huis oppikken!?
Zijn ze ook niet, ik heb dat huis erop gezet, de foto van de X was letterlijk 2 meter verder zonder dat huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Laatst online: 22-08 10:16
corset schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:00:
[...]

Zelfde hier, alles lijkt beter te werken, batterij gaat langer mee en bluetooth is ook beter en heb een Hyundai Tucson

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Steevo_S schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:40:
[...]

Zelfde hier, alles lijkt beter te werken, batterij gaat langer mee en bluetooth is ook beter en heb een Hyundai Tucson
Ja, het gekke is dat het schijnbaar te maken heeft dat je in Android 8 een stuk meer protocollen en andere dingen kan kiezen voor bluetooth. Echter, voordat je weet welke je moet hebben. Ik blijf gewoon bij 7 :P Voor de rest is het een ideale telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 20:25
zwahiel schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:25:
[...]

Zijn ze ook niet, ik heb dat huis erop gezet, de foto van de X was letterlijk 2 meter verder zonder dat huis...
Dat maakt het helaas dan ook niet een goede vergelijking. In de foto van de OnePlus zit immers meer licht in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokko
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-08 20:10
Weet iemand wanneer de one plus 6 aangekondigd gaat worden zodat de release datum bekend is ? Of weet mogelijk iemand al wanneer hij ge released wordt ? Dit omdat ik een 5T wil kopen maar het miss verstandiger is nog even een maandje te wachten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlayBox
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:07
jokko schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:00:
Weet iemand wanneer de one plus 6 aangekondigd gaat worden zodat de release datum bekend is ? Of weet mogelijk iemand al wanneer hij ge released wordt ? Dit omdat ik een 5T wil kopen maar het miss verstandiger is nog even een maandje te wachten :).
Gezien de release dates van de vorige toestellen, denk ik juni.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
jokko schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:00:
Alstublieft: Anonymoussaurus in "[OnePlus 5T] Ervaringen & Discussie" (waarschijnlijk zelfde week als toen de OnePlus 5 werd aangekondigd (in de week van 20 juni dus)).

@rens-br en ik gaan als het zover is en de geruchten op gang komen, een nieuw Speculatie & Geruchten-topic openen :). Een maandje wachten is het dus niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-02-2018 21:25 ]

• jokko
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-08 20:10
Anonymoussaurus schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:23:
[...]

Alstublieft: Anonymoussaurus in "[OnePlus 5T] Ervaringen & Discussie" (waarschijnlijk zelfde week als toen de OnePlus 5 werd aangekondigd (in de week van 20 juni dus)).

@rens-br en ik gaan als het zover is en de geruchten op gang komen, een nieuw Speculatie & Geruchten-topic openen :). Een maandje wachten is het dus niet.
Top, bedankt voor je reactie. sommige sites zeggen dat hij al eind maart uit komt omdat ze willen concurreren tegen de s9 en de anderen flag ships die allemaal in maart uitkomen. Wat zoude jullie doen wachten tot juni of een 5T halen ? Momenteel heb ik een S7 prive en A3 als werk telefoon, daarom is een 5T erg geschrikt met twee sim kaart slots :)

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 17:57
jokko schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:05:
[...]

Top, bedankt voor je reactie. sommige sites zeggen dat hij al eind maart uit komt omdat ze willen concurreren tegen de s9 en de anderen flag ships die allemaal in maart uitkomen. Wat zoude jullie doen wachten tot juni of een 5T halen ? Momenteel heb ik een S7 prive en A3 als werk telefoon, daarom is een 5T erg geschrikt met twee sim kaart slots :)
Ik zit met hetzelfde euvel. Wachten op de 6, of nu mijn op3t verkopen en een 5t halen :+

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 16:00
Zelfde issue hier. Mijn gevoel zegt wachten op de 6, omdat ik het idee heb dat ik daar 2 dingen terug ga zijn die ik belangrijk vind: 1) betere camera (al is deze ook al prima, er wordt toch redelijk over geklaagd krijg ik zo mee) en 2) project treble.

De CEO van OP heeft toch al bevestigd dat het juni wordt?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Maardiweb schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:14:
De CEO van OP heeft toch al bevestigd dat het juni wordt?
Ja (had je een paar posts hierboven kunnen checken, waar ik er al naar linkte).
Graag gedaan ;). Ik weet het niet 100% zeker, maar ik moet je helaas vertellen dat deze vraag in aankoopadvies hoort. Even snel: ik zou wachten; de S7 kan nog prima mee naar mijn mening! :)

[ Voor 46% gewijzigd door Anonymoussaurus op 22-02-2018 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:48
Modbreak:We raken een klein beetje offtopic. Aankoopadvies en berichten over de OnePlus 6 zijn hier lichtelijk offtopic, een paar berichtjes is niet erg. Maar het worden er op deze manier wel heel veel.

Graag dan ook de discussie stoppen.

[ Voor 27% gewijzigd door rens-br op 22-02-2018 11:10 ]

• xeoMe
Is vast al voorbij gekomen maar merkte dat m'n batterij erg snel op was de laatste tijd.
Ik zag bij de battery statistics dan de wifi continue aan stond terwijl ik dezen zelden gebruik.

Bij de instellingen > Wifi > Wifi-voorkeuren > Scannen altijd beschikbaar stond aan... gelijk uit gezet en merk dat hierdoor m'n batterij en stuk minder snel leeg gaat.
Snap niet waarom deze setting standaard aan staat.

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:33
Ik denk dat ie standaard aanstaat zodat ie altijd snel met wifi kan verbinden. Ik heb het ook aanstaan, en haal met regelmaat 2 dagen met 4 uur sot.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

[...]

Ik had ook twee telefoons dagelijks bij me en ik vind het echt een verademing. Ook dat je apps als WhatsApp in tweevoud kan installeren is super makkelijk. Zou er niet aan moeten denken om nu weer naar twee telefoons terug te moeten.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin99
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:35
Hallo, sinds gisteren ook in het bezit van de Onplus 5T 128 GB, merk aleedat de downloadsnelheid bij wiffi zeer laag is. Waar met andere tablets of mobiele telefoons 80 Mbps of meer haal, komt de Oneplusniet boven de 20 Mbps.
Ik heb nog geen oplossing kunnen vinden. Ligt dit aan het toestel of is dit softwarematig op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martin99 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:21:
Hallo, sinds gisteren ook in het bezit van de Onplus 5T 128 GB, merk aleedat de downloadsnelheid bij wiffi zeer laag is. Waar met andere tablets of mobiele telefoons 80 Mbps of meer haal, komt de Oneplusniet boven de 20 Mbps.
Ik heb nog geen oplossing kunnen vinden. Ligt dit aan het toestel of is dit softwarematig op te lossen?
5ghz wifi selecteren?
De Op5t moet veel sneller kunnen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
Dit heb ik ermee kunnen halen:
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2unymhw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin99
l3art schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:24:
[...]

5ghz wifi selecteren?
De Op5t moet veel sneller kunnen in ieder geval.
Ik ga er dit weekend eens voor zitten, moet even nazien hoe ik dit kan instellen (KPN Exer8a box). Heb ook nog apparaten die alleen 2,4 GHz ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martin99 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 17:37:
[...]

Ik ga er dit weekend eens voor zitten, moet even nazien hoe ik dit kan instellen (KPN Exer8a box). Heb ook nog apparaten die alleen 2,4 GHz ondersteunen.
Tja het zou een beperking van de experia box kunnen zijn... Meeste routers kunnen kunnen beide frequenties tegelijk aan. Je zou ook kunnen kijken of de router niet op een te druk kanaal ingesteld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin99
l3art schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 17:38:
[...]

Tja het zou een beperking van de experia box kunnen zijn... Meeste routers kunnen kunnen beide frequenties tegelijk aan. Je zou ook kunnen kijken of de router niet op een te druk kanaal ingesteld staat.
ik denk dat ik dat maar moet doen, het is een Expedia is V9 en deze ondersteunt geen 5Ghz als ik zoek op internet. Wel vreemd dat ik met een Samsung S7 wel een snellere verbinding heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xeoMe schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:20:
Is vast al voorbij gekomen maar merkte dat m'n batterij erg snel op was de laatste tijd.
Ik zag bij de battery statistics dan de wifi continue aan stond terwijl ik dezen zelden gebruik.

Bij de instellingen > Wifi > Wifi-voorkeuren > Scannen altijd beschikbaar stond aan... gelijk uit gezet en merk dat hierdoor m'n batterij en stuk minder snel leeg gaat.
Snap niet waarom deze setting standaard aan staat.
Je zou ook even in de ontwikkelaarsopties kunnen kijken. Daar kun je "App Filter Wi-Fi Multi/Broadcasting aanzetten.
l3art schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 17:38:
Martin99 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:47:
ik denk dat ik dat maar moet doen, het is een Expedia is V9 en deze ondersteunt geen 5Ghz als ik zoek op internet. Wel vreemd dat ik met een Samsung S7 wel een snellere verbinding heb.
Je zou dan deze app kunnen downloaden om te kijken welk kanaal het beste past bij jouw netwerk/omgeving: Google Play: Wifi Analyzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Wat download precies traag? Gewoon een speedtest of bedoel je iets als downloads vanuit de app store? Want dat laatste kan door Google ook nog wel wat trager zijn ivm drukte of whatnot. En als het het eerste is, weet je zeker of ie wel klaar is met downloaden van je apps? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin99
Martinspire schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:30:
[...]

Wat download precies traag? Gewoon een speedtest of bedoel je iets als downloads vanuit de app store? Want dat laatste kan door Google ook nog wel wat trager zijn ivm drukte of whatnot. En als het het eerste is, weet je zeker of ie wel klaar is met downloaden van je apps? :P
Ik heb een speedtest gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 20:30:
Tsja, maar dan kan je net zo goed stellen dat z'n ISP nogal wat load heeft :p.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik had geen zin om te wachten op de 6 en heb gister mijn rode 5T gekregen. Wat een snel toestel zeg, lekker groot scherm. Ben er echt blij mee.

En weer terug op android na 1 uitstapje IOS.

erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Martin99 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 19:47:
[...]
Dit ligt waarschijnlijk aan de rinky dink experia box. Was zelf van v8 naar v10 gegaan en dat loste het op.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Een oplossing voor het niet kunnen kijken van HD content op je 5T.

https://www.androidauthor...=dlvr.it&utm_medium=gplus

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:23
Nou, lekkere oplossing....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
blavlaa schreef op zondag 25 februari 2018 @ 09:49:
Een oplossing voor het niet kunnen kijken van HD content op je 5T.

https://www.androidauthor...=dlvr.it&utm_medium=gplus
Ik wacht mooi op een normale update.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
rhos schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:02:
[...]

Ik wacht mooi op een normale update.
dat gaat dus niet gebeuren:

''De update zelf uitvoeren zou niet kunnen, omdat dit alleen gedaan kan worden vanaf een geautoriseerde pc, aldus een communitymanager van OnePlus op het forum van de Chinese telefoonmaker. Deze eis hanteert Google, zo blijkt uit een Widevine-document. Momenteel hebben de telefoons alleen Level 3-ondersteuning.''

nieuws: OnePlus vraagt eigenaren 5 en 5T hun toestel op te sturen voor drm-up...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Die zijn gek. Dat komt wel goed met die update

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Pagina: 1 ... 20 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 5T] Rooten & Custom ROM's
- Accessories: [OnePlus 5T] Het grote Accessoires Topic
- Garantie, RMA en terugsturen voor de L1 Widevine update: [OnePlus] RMA & Support
- OnePlus 6: [OnePlus 6] Ervaringen & Discussie