Ik bedoel de Iphone X achtige gestures die wel in de beta zaten. Of dit een gemis is, is voor ieder persoonlijk. Vooralsnog bevalt de update goed. Geen problemen ondervonden.
Ok, thanksGropah schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:03:
[...]
Ik heb net getest en de V voor zaklamp zit er bij mij nog in
Teken O, V, S, M, W en dubbeltap om te ontwaken zitten er allemaal nog in dus?
Ben dan benieuwd welke gestures hij bedoeld.
Ah, heb nooit beta gedraaid, dus zal voor mij geen gemis zijn.b3ta schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:03:
Ik bedoel de Iphone X achtige gestures die wel in de beta zaten. Of dit een gemis is, is voor ieder persoonlijk. Vooralsnog bevalt de update goed. Geen problemen ondervonden.
[ Voor 35% gewijzigd door xileS op 04-02-2018 12:05 ]
Jawel, vroeger was het zo dat als je hem helemaal naar beneden sleepte en dan 1x klikte op bijvoorbeeld wifi, je een lijstje kreeg met netwerken in het quick settings menu. Nu wordt je in de settings gebracht. Kost meer tijd.l3art schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 23:06:
[...]
Dat is bij mij niet anders geworden. Lang indrukken van het wifi icoontje geeft een lijst met netwerken. 1x kort tikken zet de wifi aan/uit. Of bedoel je iets anders?
Yes, gelukkig welxileS schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:04:
[...]
Teken O, V, S, M, W en dubbeltap om te ontwaken zitten er allemaal nog in dus?

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 04-02-2018 12:22 ]
Nickname does not reflect reality
Vandaag de update naar Oreo binnengehaald via OTA in de hoop een fix te hebben voor bovenstaand probleem. De front camera werkt echter nog steeds niet, het probleem met het herkennen van de rear camera lijkt wel verholpen te zijn. Ook na een extra factory reset werkt de front camera en bijbehorende functies niet. Ik vraag me af of het handmatig pushen van een image over ADB zou helpen, de eerste 4 uur dat ik de telefoon had werkte de camera namelijk wel gewoon.DaLucovic schreef op maandag 8 januari 2018 @ 01:31:
[...]
Zojuist contact gehad met een medewerker via de supportchat omdat ik je opmerking over voorkomen in de toekomst wel sterk vond. Dit waren de antwoorden die ik kreeg;
- The developers are working on a patch (geen bevestiging dat het een patch betreft die mijn probleem oplost), no timeframe is given. Wait for OTA.
- 4 x I'm very sorry for your inconvenience
Geen antwoord gehad op de vraag of het een bekende bug was of waar het aan kon liggen, kreeg alleen antwoord of ik de basic troubleshooting steps had doorlopen.
Ook nog geprobeerd om iets te weten te komen over de Oreo-update, zeker nu die van de OP5 weer hervat is, maar ook daar hetzelfde antwoord: 'No timeframe, wait for OTA.'
Fair enough, dan maar de update afwachten.
Wat de Oreo-update dus voor mij heeft gebracht is wél Whatsapp Web (omdat Whatsapp de rear camera weer kan bereiken), maar geen Face Unlock door het gebrek aan een front camera.
Toch maar weer contact opnemen met Oneplus hierover. Mocht iemand een ander idee hebben, hoor ik het graag!
Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic
Ook binnen hier. Idd ik mis t trillen bij de vingerafdruk ook. En het custom trilpatroon bij iets anders als de beltoon ook. Of is dat gewoon verplaatst?
Wel is hij serieus nog sneller geworden. Ik vlieg bijvoorbeeld door Whatsapp heen!
Wel is hij serieus nog sneller geworden. Ik vlieg bijvoorbeeld door Whatsapp heen!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Als ik jou was zou ik hem opsturen voor reparatie. Dat de camera niet werkt zoals hij hoort te werken is niet normaal. De meeste mensen hebben geen issues met de front camera.DaLucovic schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:27:
[...]
Vandaag de update naar Oreo binnengehaald via OTA in de hoop een fix te hebben voor bovenstaand probleem. De front camera werkt echter nog steeds niet, het probleem met het herkennen van de rear camera lijkt wel verholpen te zijn. Ook na een extra factory reset werkt de front camera en bijbehorende functies niet. Ik vraag me af of het handmatig pushen van een image over ADB zou helpen, de eerste 4 uur dat ik de telefoon had werkte de camera namelijk wel gewoon.
Wat de Oreo-update dus voor mij heeft gebracht is wél Whatsapp Web (omdat Whatsapp de rear camera weer kan bereiken), maar geen Face Unlock door het gebrek aan een front camera.
Toch maar weer contact opnemen met Oneplus hierover. Mocht iemand een ander idee hebben, hoor ik het graag!
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Goed idee! Gaan we even toevoegen.Room42 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 01:06:
Deze XD-thread wordt trouwens actief onderhouden met de nieuwe images:
[OnePlus 5T][ROM][OTA][Oxygen OS] Mirrors for official Oxygen OS ROMs and OTA updates
Misschien ook wel wat voor in de OP van deze thread, @Anonymoussaurus en @rens-br?
Als je een factory reset doet, moet je eerst dan nog de cache of iets deleten of doet een factory reset alles weghalen?
Factory reset vanuit waar? Vanuit Android wordt alles voor je geregeld. Ook TWRP heeft gewoon een factory reset-slider. Volgens mij hoef je daarna niet perse nog dalvin/cache te wissen.outlandos schreef op zondag 4 februari 2018 @ 14:51:
Als je een factory reset doet, moet je eerst dan nog de cache of iets deleten of doet een factory reset alles weghalen?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Gewoon vanuit Instellingen. Moet ik dan niet eerst wat anders deleten (cache?)? Ik heb dat ooit eens ergens gelezen namelijk.Room42 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 15:04:
[...]
Factory reset vanuit waar? Vanuit Android wordt alles voor je geregeld. Ook TWRP heeft gewoon een factory reset-slider. Volgens mij hoef je daarna niet perse nog dalvin/cache te wissen.
Wat is je doel? Als je de telefoon helemaal leeg wilt hebben, zou ik hier even neuzen: [google=securely erase android phone]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Iemand enig idee hoe picture in picture voor netflix werkt? Voor maps en youtube is gelukt, maar Netflix nog niet....
Hoe heb je het voor YouTube gedaan? Ik dacht dat dat alleen kan met betaalde (Red) abonnementen?djiedjee schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:14:
Iemand enig idee hoe picture in picture voor netflix werkt? Voor maps en youtube is gelukt, maar Netflix nog niet....
YouTube via browser (Chrome) en dan full screen modus. Je moet 'em wel even op desktopmodus zetten.floristevito schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:18:
Hoe heb je het voor YouTube gedaan? Ik dacht dat dat alleen kan met betaalde (Red) abonnementen?
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Heb ik laatst ook op gezocht. In Netflix kan het vanaf android 8.1. De app staat wel tussen de lijst maar doet niks. De youtube app werkt alleen met Red.. Achterlijk dat dat niet werkt.djiedjee schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:14:
Yes die wist ik, but thanks! Jammer niet via de app..Anonymoussaurus schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:32:
[...]
YouTube via browser (Chrome) en dan full screen modus. Je moet 'em wel even op desktopmodus zetten.
PiP kan zonde Red, maar dan heb je een Xposed-module nodig.Galukon schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:35:
[...]
Heb ik laatst ook op gezocht. In Netflix kan het vanaf android 8.1. De app staat wel tussen de lijst maar doet niks. De youtube app werkt alleen met Red.. Achterlijk dat dat niet werkt.
Kan met injected Youtube ook. Met root werkt dat sowieso, zonder root met microG voor account login etc.
Is er iets veranderd in de 5.0.3 versie t.o.v. 4.7.6 m.b.t. de equalizer wanneer het geluid via BT laat afspelen?
Ik heb de OP5T nog niet zo heel lang maar heb het idee dat het afspelen naar mijn UE BOOM voor de update toch een stuk beter klonk dan voor de update d.w.z. dat de equalizer settings werden meegenomen.
Ik heb nu een aparte app geïnstalleerd die dit ook doet maar als het met de stock software zou kunnen zou dit toch veel mooier zijn.
Ik heb de OP5T nog niet zo heel lang maar heb het idee dat het afspelen naar mijn UE BOOM voor de update toch een stuk beter klonk dan voor de update d.w.z. dat de equalizer settings werden meegenomen.
Ik heb nu een aparte app geïnstalleerd die dit ook doet maar als het met de stock software zou kunnen zou dit toch veel mooier zijn.
Draai nu een paar dagen de officiële Oreo moet zeggen dat het accu verbruik bij mij drastisch verbeterd lijkt te zijn. Gisteren op vandaag, 32uur zonder lader en ongeveer 5 uur sot, inclusief flashen update, appen, bellen, muziek streamen via bluetooth, gecombineerde wifi/4g verbinding. Net weer volledig opgeladen, 1 uur sot en dan er maar 10% vanaf. Dat vind ik nette waardes die ik hiervoor absoluut niet haalde.
Doe je zelf een plezier...scubamichel schreef op zondag 4 februari 2018 @ 19:31:
Is er iets veranderd in de 5.0.3 versie t.o.v. 4.7.6 m.b.t. de equalizer wanneer het geluid via BT laat afspelen?
Google Play: RE Equalizer
GetaGrip is net een mens.......
Ik heb vandeweek kort na de update naar Android 8 nog een update gekregen.
Blindelings uitgevoerd natuurlijk. Ik had Oxygen OS 5.0.3 verwacht maar het is OP5T_O2_OPEN_3?
Ik kan hier helemaal niks over terug vinden? Hoe kom ik aan die gekke OS versie? Is het een open beta versie ofzo?
Blindelings uitgevoerd natuurlijk. Ik had Oxygen OS 5.0.3 verwacht maar het is OP5T_O2_OPEN_3?
Ik kan hier helemaal niks over terug vinden? Hoe kom ik aan die gekke OS versie? Is het een open beta versie ofzo?
Welke image heb je gebruikt om te upgraden naar Android 8 dan?Kevjan schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:26:
Ik heb vandeweek kort na de update naar Android 8 nog een update gekregen.
Och jah inderdaad. Ik had problemen met de OTA update en heb idd een image van internet gehaald.Room42 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:29:
[...]
Welke image heb je gebruikt om te upgraden naar Android 8 dan?
Ik moest ff terug zoeken, maar hier komt het vandaan.
Ik heb signed flashable OnePlus5TOxygen_43_OTA_008_all_1712252114_6e1d0.zip geinstalleerd. Maar dit zijn toch allemaal officiele OP images?
[ Voor 1% gewijzigd door Kevjan op 04-02-2018 22:02 . Reden: Typo ]
Ja, die 008 is de 4.7.6. Ik heb zelf de 5.0.2 geflashed en kreeg daarna die van de 5.0.3 (OnePlus5TOxygen_43_OTA_029_all_1802022353_460d.zip) aangeboden ter download.Kevjan schreef op zondag 4 februari 2018 @ 20:52:
[...]
Och jah inderdaad. Ik had problemen met de OTA update en heb idd een image van internet gehaald.
Ik moest ff terug zoeken, maar hier komt het vandaan.
Ik heb designed flashable OnePlus5TOxygen_43_OTA_008_all_1712252114_6e1d0.zip geinstalleerd. Maar dit zijn toch allemaal officiele OP images?
Hier te downloaden (werkt inderdaad prima zonder root): https://forum.xda-develop...utube-background-t3560900Brad Pitt schreef op zondag 4 februari 2018 @ 19:12:
Kan met injected Youtube ook. Met root werkt dat sowieso, zonder root met microG voor account login etc.
[ Voor 5% gewijzigd door bllb op 04-02-2018 22:06 ]
Heb de OnePlus sinds afgelopen woensdag, vandaag werd de update naar Orea er doorheen gepusht. Ik was eigenlijk nog van alles aan het uitzoeken. Ik ben namelijk van een iPhone 7 overgestapt, dus voor het eerst sinds lange tijd weer eens Android!
Voor als nog geen gekke dingen opgemerkt, maar ik had er ook niet naar gezocht/gekeken. maar voor als nog werkt het soepel! Fijn toestel, en prima hardware.
Voor als nog geen gekke dingen opgemerkt, maar ik had er ook niet naar gezocht/gekeken. maar voor als nog werkt het soepel! Fijn toestel, en prima hardware.
Enjoy the joy
Sinds donderdagavond de OT5t en sinds vrijdagavond echt in gebruik. Ik moet zeggen wat een top toestel (ik kom dan ook van een Sony Xperia Z1 compact), alleen wel jammer dat DoNotDisturb niet standaard kan. En de camera werkt redelijk, had meer verwacht (misschien de google cam apk proberen)
Zaterdagavond ook de Oreo push gehad, merk niet heel veel verschil om eerlijk te zijn alles werkt gewoon goed.
Moet wel zeggen dat de unlock features (gezicht en fingerprint) echt goed werken, toch merk ik dat ik gezichtsherkenning veel meer gebruik dan fingerprint.
Zaterdagavond ook de Oreo push gehad, merk niet heel veel verschil om eerlijk te zijn alles werkt gewoon goed.
Moet wel zeggen dat de unlock features (gezicht en fingerprint) echt goed werken, toch merk ik dat ik gezichtsherkenning veel meer gebruik dan fingerprint.
Je kan dan ook zowat niet om de gezichtsherkenning heen, die functie is zo rete snel! Gister ben ik ook geupdate naar Oreo, het enige dat me nu af en toe dwars zit is dat het wekker icoontje niet meer te zien is als je het quick-settings menu naar beneden sleept, en dat het batterij icoontje ook uit die settings verdwenen is.Griffin schreef op maandag 5 februari 2018 @ 07:14:
Sinds donderdagavond de OT5t en sinds vrijdagavond echt in gebruik. Ik moet zeggen wat een top toestel (ik kom dan ook van een Sony Xperia Z1 compact), alleen wel jammer dat DoNotDisturb niet standaard kan. En de camera werkt redelijk, had meer verwacht (misschien de google cam apk proberen)
Batterij icoontje is nu vervangen door het battery saver icoon. Als je die lang ingedrukt houd, dan kom je bij de batterij-detail pagina uit. Al snap ik inderdaad niet dat ze dat soort dingen wijzigen.Svenneh schreef op maandag 5 februari 2018 @ 08:40:
[...]
Je kan dan ook zowat niet om de gezichtsherkenning heen, die functie is zo rete snel! Gister ben ik ook geupdate naar Oreo, het enige dat me nu af en toe dwars zit is dat het wekker icoontje niet meer te zien is als je het quick-settings menu naar beneden sleept, en dat het batterij icoontje ook uit die settings verdwenen is.
[ Voor 4% gewijzigd door Leviathius op 05-02-2018 08:47 ]
Was me nog niet opgevallen dat wekker icoontje, maar ik zou er als ik jou was een melding van maken. Lijkt me niet zo moeilijk te fixen.Svenneh schreef op maandag 5 februari 2018 @ 08:40:
[...]
Je kan dan ook zowat niet om de gezichtsherkenning heen, die functie is zo rete snel! Gister ben ik ook geupdate naar Oreo, het enige dat me nu af en toe dwars zit is dat het wekker icoontje niet meer te zien is als je het quick-settings menu naar beneden sleept, en dat het batterij icoontje ook uit die settings verdwenen is.
Weet iemand hoe je die notificatie bolletjes uit kunt zetten?
Ik vind het juist heerlijk dat die krengen er niet zijn. Word helemaal gestrest van een iPhone met 80 van die bolletjes met getallen erin die je zeggen hoeveel je gemist heb. Die FOMO hoef ik niet eigenlijk. Vind die bolletjes nu al kneiter irritant. Zo vindt Spotify het altijd nodig om zo'n ding te hebben terwijl er niets is.
Ik vind het juist heerlijk dat die krengen er niet zijn. Word helemaal gestrest van een iPhone met 80 van die bolletjes met getallen erin die je zeggen hoeveel je gemist heb. Die FOMO hoef ik niet eigenlijk. Vind die bolletjes nu al kneiter irritant. Zo vindt Spotify het altijd nodig om zo'n ding te hebben terwijl er niets is.
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
instellingen > meldingen > tandwieltje en dan meldingsstipjes toestaan uitzettenzwahiel schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:29:
Weet iemand hoe je die notificatie bolletjes uit kunt zetten?
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Dank! Dat zocht ik!cypher21 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:41:
[...]
instellingen > meldingen > tandwieltje en dan meldingsstipjes toestaan uitzetten
Dan heb ik ook nog een vraag over de update:
ik gebruik navbar apps om de navigatiebalk naar zwart te forceren omdat ik zwart gewend ben, het wisselen van kleur een lelijke en nutteloze feature vind en zwart ook niet mijn ogen uitbrand in de avond. Het gros van de tijd werkt dit prima.
Met de nieuwe update is het echter wel zo dat android system aangeeft dat de app over andere apps heen tekent, via een notification. Voorheen was dit niet zo. Ik heb al geprobeerd deze melding te verbergen door verschillende system apps aan de ignorelist van navbar apps toe te voegen, maar dat helpt niet. De notification kun je wel snoozen, maar dat kan maximaal voor 2 uur en niet alleen voor navbar apps. Iemand anders die een idee heeft hoe dit te verbergen?
ik gebruik navbar apps om de navigatiebalk naar zwart te forceren omdat ik zwart gewend ben, het wisselen van kleur een lelijke en nutteloze feature vind en zwart ook niet mijn ogen uitbrand in de avond. Het gros van de tijd werkt dit prima.
Met de nieuwe update is het echter wel zo dat android system aangeeft dat de app over andere apps heen tekent, via een notification. Voorheen was dit niet zo. Ik heb al geprobeerd deze melding te verbergen door verschillende system apps aan de ignorelist van navbar apps toe te voegen, maar dat helpt niet. De notification kun je wel snoozen, maar dat kan maximaal voor 2 uur en niet alleen voor navbar apps. Iemand anders die een idee heeft hoe dit te verbergen?
Als je lang op de melding drukt kan je toch de prioriteit aangeven...of helemaal uit zetten toch? Ik had het na de update dat android alles weergaf wat op de achtergrond draaide..... heb alles op deze manier verwijderd uit mijn notificaties.Gropah schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:59:
Dan heb ik ook nog een vraag over de update:
Ik had gehoopt dat de kleur van de 'nav-bar' veranderd zou worden naar zwart als de telefoon in de screen saver functie staat. De klok functie is 's nachts erg handig maar niet als je zo'n felle witte balk onderaan je scherm hebt.
Weet iemand hoe dit gedaan kan worden?
Weet iemand hoe dit gedaan kan worden?
Dit weekend ook geüpdatet en had op mij Nexus al Oreo dus wat dat betreft niet heel erg wennen. Wat ik wel heel fijn vind is dat ik sinds de update af ben van de audio haperingen die ik had als ik via Bluetooth verbond met de auto radio. Heb een Clio uit 2017 met media nav en ik had echt iedere 10s wel een kleine glitch. Die zijn nu volledig weg. Erg fijn.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ah dat over de Bluetooth problemen is goed om te lezen. Ik ervoer ongeveer gelijke problemen bij het wegrijden van huis als ik nog verbonden was met de wifi en bluetooth tegelijk. Dan begon de bluetooth the haperen zodra de wifi wegviel.. Morgen maar eens proberen of het is opgelost.Phydomir schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:21:
Dit weekend ook geüpdatet en had op mij Nexus al Oreo dus wat dat betreft niet heel erg wennen. Wat ik wel heel fijn vind is dat ik sinds de update af ben van de audio haperingen die ik had als ik via Bluetooth verbond met de auto radio. Heb een Clio uit 2017 met media nav en ik had echt iedere 10s wel een kleine glitch. Die zijn nu volledig weg. Erg fijn.
Wat een verschil met batterij leven op Android 8!

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Posts verplaatst naar: [OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen.
OnePlus releases Lava Red OnePlus 5T for Valentine’s Day

Weet iemand of Barbie nog wat centen heeft liggen

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
@Donstil Precies die posts zijn verplaatst naar [OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen met dat verschil dat jouw plaatje het niet doet
Maar je moet dus in het levertijden-topic zijn 
@Donstil Ja, dat hij het lokaal doet is logisch. Maar doe maar eens een Ctrl+F5 of open de pagina in een private browser window
Ah, waarschijnlijk een Chrome-only bestandsformaat (webp?). Geen idee waar je de URL vandaan hebt, maar deze (zonder allemaal rommel in de URL) werkt wel.
@Donstil Ja, dat hij het lokaal doet is logisch. Maar doe maar eens een Ctrl+F5 of open de pagina in een private browser window
[ Voor 50% gewijzigd door Room42 op 05-02-2018 17:08 ]
Hier doet het plaatje het wel hoorRoom42 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:53:
@Donstil Precies die posts zijn verplaatst naar [OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen met dat verschil dat jouw plaatje het niet doetMaar je moet dus in het levertijden-topic zijn
Niet gedacht dat dit levertijden/prijzen gerelateerd was eigenlijk.. Dit gaat toch over een nieuw model zou je zeggen.
Hmm, ik dacht dat ie rood was, maar hij is dus roze? Of is het afhankelijk van de hoek van het licht?Donstil schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:36:
OnePlus releases Lava Red OnePlus 5T for Valentine’s Day
[afbeelding]
Ik had die rode renders niet gezien, die zien er wel gaaf uit. Beetje iPhone Product Red achtig.Martinspire schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:56:
[...]
Hmm, ik dacht dat ie rood was, maar hij is dus roze? Of is het afhankelijk van de hoek van het licht?
Die rolze

Haha nou ik begrijp nog net dat je geen lokale koppeling moet gebruiken voor je plaatje hoorRoom42 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:53:
@Donstil Precies die posts zijn verplaatst naar [OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen met dat verschil dat jouw plaatje het niet doetMaar je moet dus in het levertijden-topic zijn
@Donstil Ja, dat hij het lokaal doet is logisch. Maar doe maar eens een Ctrl+F5 of open de pagina in een private browser windowAh, waarschijnlijk een Chrome-only bestandsformaat (webp?). Geen idee waar je de URL vandaan hebt, maar deze (zonder allemaal rommel in de URL) werkt wel.
Plaatje komt gewoon uit het artikel van The Verge verder.
Sinds ik gebruik maak van de nieuwste update, worden mijn notificaties dubbel afgespeeld (Het klinkt alsof ik bv. 2 e-mails heb ontvangen, terwijl het er maar 1 is. Geldt ook voor overige notificaties) Iemand die dit probleem ook ondervind?
Heb ik ook last van.Freeman schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:20:
Sinds ik gebruik maak van de nieuwste update, worden mijn notificaties dubbel afgespeeld (Het klinkt alsof ik bv. 2 e-mails heb ontvangen, terwijl het er maar 1 is. Geldt ook voor overige notificaties) Iemand die dit probleem ook ondervind?
Ik ben er nog niet achter hoe ik dit moet oplossen.
Soms gaat hij wel 4 keer over en is er maar 1 bericht.
Ik merk wel dat als ik een whatsapp krijg dat hij ineens veel harder trilt? Is ook zo bij andere notificaties trouwens.. Wellicht is dat nieuw?
Zet dat dan niet alle notificatie's uit van die app (dus system)? Want dat wil ik dan ook weer niet...GetaGrip schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:45:
[...]
Als je lang op de melding drukt kan je toch de prioriteit aangeven...of helemaal uit zetten toch? Ik had het na de update dat android alles weergaf wat op de achtergrond draaide..... heb alles op deze manier verwijderd uit mijn notificaties.
Ook de WhatsApp-meldingen bekeken qua settings? Je moet hem natuurlijk wel op "geen pop-up weergeven " zetten.renem schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:33:
Dat is dus precies wat ik beschrijf wat ik ook gedaan heb, maar zodra er een bericht binnenkort staat ie weer op urgent.
EDIT: het gebeurt alleen als ik de instelling op Medium zet, komt er dan een bericht binnen dan springt ie terug naar Urgent. Als ik de optie op High zet dan gaat het wel goed. Is dit bij iedereen zo? Bij groepchats blijft die instelling wel staan.
EDIT2: ik zie nu pas dat ik deze vraag in het verkeerde topic heb gezet, ik heb een 5t...
Yes, en hier staat die wijziging: https://forums.oneplus.ne...693/page-81#post-17697397blavlaa schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 18:20:
Lees net in de Telegram group hier ook over.
http://otafsg.h2os.com/pa...9_all_1802022353_460d.zip
OxygenOS 5.0.3 full zip
MD5: 70f9bf93b84d9fd5ae770bd777759341
Sha1:
aa37edd7a054177d2bd2f62ad8045fee5fa60cc2
https://forums.oneplus.ne...ut-for-oneplus-5t.771201/
All,
FYI: The Mkey APK is a font resource that was provided officially for India for local font compatibility needs. This can be uninstalled by users if not needed or wanted, but we are required to provide it.
5.0.3 Removes the Mkey app.
Klopt; zag hem ook al een tijdje op het OnePlus Forum, maar hier op Tweakers mag je niet linken naar downloads (zo word ik wel eens gepakt voor een geverifieerde APK naar APKMirror) maar dit mag dus weer welRoom42 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 01:06:
Deze XDA-thread wordt trouwens actief onderhouden met de nieuwe images:
[OnePlus 5T][ROM][OTA][Oxygen OS] Mirrors for official Oxygen OS ROMs and OTA updates
Misschien ook wel wat voor in de OP van deze thread, @Anonymoussaurus en @rens-br?
Daar heb ik meerdere mensen over gehoord. Blijkbaar wel dus.JST94 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:36:
Ik merk wel dat als ik een whatsapp krijg dat hij ineens veel harder trilt? Is ook zo bij andere notificaties trouwens.. Wellicht is dat nieuw?
Correct.Gropah schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:38:
Zet dat dan niet alle notificatie's uit van die app (dus system)? Want dat wil ik dan ook weer niet...
[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 05-02-2018 22:37 ]
Heb even in Meldingen>Android-systeem gekeken en daar kan ik gewoon diversen services qua meldingen aan/uit vinken of een prioriteit geven.... kijk even of de app/service hier tussen staat en wat de opties zijn.Gropah schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:38:
[...]
Zet dat dan niet alle notificatie's uit van die app (dus system)? Want dat wil ik dan ook weer niet...
Voor mij waren het hoofdzakelijk services of apps die op de achtergrond draaien, zoals extra gestures, Lux en play-services waar van verteld werden in de notificaties dat deze actief waren.
Misschien dat het je wat verder helpt.
Ah, thanks, gevonden. Er staat expliciet voor Navbar apps bij, dus dan zal het wel alleen de draw warning voor die app zijn. Thanks
Uiteraard staat het zo ingesteld, dat is het eerste wat ik altijd aanpas.Anonymoussaurus schreef op maandag 5 februari 2018 @ 22:33:
Ook de WhatsApp-meldingen bekeken qua settings? Je moet hem natuurlijk wel op "geen pop-up weergeven " zetten.
Heb je toevallig ook geprobeerd wat ik vroeg?
Mooi...had net de app geïnstalleerd om te kijken of ik geen onzin liep te verkopen.... we kwamen precies op hetzelfde moment tot dezelfde conclusie.Gropah schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:11:
Ah, thanks, gevonden. Er staat expliciet voor Navbar apps bij, dus dan zal het wel alleen de draw warning voor die app zijn. Thanks
Goed om te horen dat het probleem opgelost is....
Springt zelf terug naar urgent ja, dat klopt. Was hierdoor bijna terug gegaan naar Nougat omdat het geheel onwerkbaar is om elke keer die waardeloze heads ups in beeld te krijgen.renem schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:13:
[...]
Uiteraard staat het zo ingesteld, dat is het eerste wat ik altijd aanpas.
Nu gewoon van alle apps de heads up notificaties uitgezet, icoontje in notificatiebalk is voldoende, en Oreo mag blijven
Blijkbaar is het alleen met een mediaplayer. Met filmpjes op Facebook krijg je de optie dus niet om geluid ergens anders op af te spelen.vali schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 23:13:
Ik kon mij herinneren op mijn OP3t met Android 8.0, dat wanneer ik een BT-device had aangesloten, ik kon kiezen waar ik gelijk af kon laten spelen. Die optie werkte echt super en bij de OP5t zie ik die dus niet.
Zie ik iets over het hoofd of is het er gewoon niet?
Moet zeggen dat ik best tevreden ben met de 5t. Heb hem nu enkele weken en ben best wel snel weer gaan wennen aan de grote. Hij voelt beter in de hand als mijn oude Lumia 950xl en OP3t.
[ Voor 15% gewijzigd door vali op 06-02-2018 00:06 ]
Gelukkig, ik ben dus niet de enige...Brad Pitt schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:52:
[...]
Springt zelf terug naar urgent ja, dat klopt. Was hierdoor bijna terug gegaan naar Nougat omdat het geheel onwerkbaar is om elke keer die waardeloze heads ups in beeld te krijgen.
Nu gewoon van alle apps de heads up notificaties uitgezet, icoontje in notificatiebalk is voldoende, en Oreo mag blijven
Is dat op een makkelijke manier uit te zetten of moet dat app voor app uitgezet worden?
zeer herkenbaar! Eindelijk van whatsapp web melding af en kan weer normaal mijn smartwatch gebruiken.Brad Pitt schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:52:
[...]
Springt zelf terug naar urgent ja, dat klopt. Was hierdoor bijna terug gegaan naar Nougat omdat het geheel onwerkbaar is om elke keer die waardeloze heads ups in beeld te krijgen.
edit:
Oeps, zie nu dat ik twee posten achter elkaar heb. Was niet met opzet ....
[ Voor 7% gewijzigd door vali op 06-02-2018 01:01 ]
Ik vind de nieuwe quick settings best wel heel erg lelijk 😅 Ook niet zo blij dat die overview tiles weg zijn (dus dat als je op een tile tikt er een paneel opent met de meest relevante info; was heel erg handig voor mobile data, bluetooth, battery, ... -- nu zet die het gewoon aan of uit wat best vervelend is.)
[ Voor 7% gewijzigd door RobinJ1995 op 06-02-2018 11:01 ]
Ik snap wat je bedoeld, maar je kunt het ook van de andere kant gebruiken. Als je eerst je data of wifi uit wilde zetten door even gauw erop te klikken in de quick settings, dan kwam je altijd eerst in die detail pagina terecht en moest je het schuifje omzetten om het uit te zetten. Nu is het gewoon erop klikken en tadaa het staat uit. Ik vind het wel prettig namelijk. Wil je de detailpagina zien, dan houd je het icoontje gewoon langer ingedrukt en kun je rustig de details bekijken.RobinJ1995 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:00:
Ik vind de nieuwe quick settings best wel heel erg lelijk 😅 Ook niet zo blij dat die overview tiles weg zijn (dus dat als je op een tile tikt er een paneel opent met de meest relevante info; was heel erg handig voor mobile data, bluetooth, battery, ... -- nu zet die het gewoon aan of uit wat best vervelend is.)
Ik denk dat het gewoon een kwestie van even wennen is voor de meesten.
Ben blij dat het meeste nu eindelijk een beetje normaal themeable is, de rest went inderdaad wel
Ik heb een Volvo uit 2017 en die glitches die jij noemt heb ik juist *sinds* ik zondag de update heb doorgevoerd. Heel vervelend, want spotify begint nu juist vervelend te worden.Phydomir schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:21:
Nee. Vind het wel raar hoor. Ik heb zelf een OnePlus 3, ook op Oreo. Ik had exact hetzelfde als jij en heb dat nu opgelost. Staan hier nog gewoon op "High".renem schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:13:
Uiteraard staat het zo ingesteld, dat is het eerste wat ik altijd aanpas.
Sinds gisteren geüpgrade naar Oxygen 5.0.3, werkt perfect van wat ik al gewend was bij m'n 6P, maar ik kan nu niet meer de audio tuner aanpassen als ik m'n bluetooth koptelefoon (QC35) op heb, waardoor ik toch echt m'n zo geliefde bass mis... Iemand anders hier last van? Of heeft iemand hier een oplossing voor?
Luister via Spotify, maar die heeft ook geen aparte equalizer (op m'n 6P wel)...
Luister via Spotify, maar die heeft ook geen aparte equalizer (op m'n 6P wel)...
"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing
Is als een bug aangemeld:Broodje_Aap schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:24:
Sinds gisteren geüpgrade naar Oxygen 5.0.3, werkt perfect van wat ik al gewend was bij m'n 6P, maar ik kan nu niet meer de audio tuner aanpassen als ik m'n bluetooth koptelefoon (QC35) op heb, waardoor ik toch echt m'n zo geliefde bass mis... Iemand anders hier last van? Of heeft iemand hier een oplossing voor?
https://forums.oneplus.net/threads/audio-tuner-stopped-working-with-bluetooth-earphones-after-upgrade-to-oreo-oos.772650/#post-17744014
Update naar 8 gedaan..
Wat een ramp is dat geworden met bluetooth
Yaris 2013 valt constant telefoon gesprekken weg
Spotify geeft in de auto geen track informatie weer, en ook geen duration
Om uberhaupt spotify in de auto werkend te krijgen is een drama geworden..
Misschien maar krijgen of ergens kan downgraden want dit werkt voor geen meter.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Al je system cache gewiped in de recovery?corset schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:07:
Update naar 8 gedaan..
Vervelend zeg.. Het klinkt alsof er iets (specifiek bij jou) is misgegaan helaas. Mijn bluetooth is er alleen maar beter op geworden na de update..corset schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:07:
Update naar 8 gedaan..
Je kan proberen een backup te maken en dan de installatie opnieuw doen terwijl je al je gegevens verwijderd.
Even opnieuw koppelen?corset schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:07:
Update naar 8 gedaan..
Koppelen
reinstall spotify gedaan
ik ga nu cache en alles clearen, hopen dat het helpt. Anders vanavond factory reset
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Jammer gewoon dat Vodafone (en ook KPN for that matter) geen ondersteuning voor Oneplus 5T hebben als het gaat om VoLTE...
Wellicht helpt herhaaldelijk vragen/zeuren? weet niet... zou zo fijn zijn namelijk.
Dan hebben we nog gemis van SD card, maar dat kan ik wellicht nog billijken
Wellicht helpt herhaaldelijk vragen/zeuren? weet niet... zou zo fijn zijn namelijk.
Dan hebben we nog gemis van SD card, maar dat kan ik wellicht nog billijken
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Vervelend dat ze het maximale volume via headphones hebben verlaagd. Blijkbaar beter afgestemd op Europese richtlijnen als ik de changelog zo zie. Had best een tikkeltje harder gemogen.
Geweldige toestel, wel jammer dat vanaf dag 1 BT geen verbinding maakt met mijn BT koptelefoon. Na de update ook niet.Wat doe ik fout!!!
Misschien je koptelefoon even resetten zodat die weer een nieuwe koppeling kan toevoegen?mivacron schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:56:
Geweldige toestel, wel jammer dat vanaf dag 1 BT geen verbinding maakt met mijn BT koptelefoon. Na de update ook niet.Wat doe ik fout!!!
Werkt je bluetooth niet met audio of hapert die soms? Check dan welke bluetooth codec je gebruikt. Wissel daar eens mee. Sommige auto's kunnen bijvoorbeeld alleen sbc aan terwijl andere juist weer aptx willen. T Kan zijn dat de Oreo update dit gewijzigd heeft. Probeer eens een andere codec (settings / geavanceerd / Bluetooth audio codec) en doe een reboot. Vaak wil dit wel s helpen.
Laatst werd hier ook al een hele guide over gepost.
Als toevoeging op het antwoord van zwahiel kan je ook naar opties voor ontwikkelaars gaan.zwahiel schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:07:
Werkt je bluetooth niet met audio of hapert die soms? Check dan welke bluetooth codec je gebruikt. Wissel daar eens mee. Sommige auto's kunnen bijvoorbeeld alleen sbc aan terwijl andere juist weer aptx willen. T Kan zijn dat de Oreo update dit gewijzigd heeft. Probeer eens een andere codec (settings / geavanceerd / Bluetooth audio codec) en doe een reboot. Vaak wil dit wel s helpen.
How to activate developer option in android
en daar vindt je de volgende opties:
- Bluetooth AVRCP versie 1.4/1.5/1.6
- Bluetooth audiocodecs met name aptX HD/AAC en LDAC
- Sample rate Bluetooth codecs 44.1 tot 96 KHz
- Bluetooth Bit rate 16/24/32 bits per sample
- Bluetooth mono/stereo
- Bluetooth LDAC codec kwaliteit van variable tot 909 kbps
en nog meer leesvoer: Understanding Bluetooth Codecs
Verder voor de mensen die klagen over stotteren/haperen van het geluid in de auto.
Ik meen ergens gelezen te hebben
Dus je kan ook proberen je WiFi uit te zetten wanneer je vertrekt of in de developer opties 'Agressieve handover van wifi naar mobiel' aanvinken.... dit zorgt ervoor dat wifi sneller overgedragen wordt aan 4G.
Je BT kan ook defect zijn, dat had die van mijn. https://streamable.com/784oamivacron schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:56:
Bluetooth ging steeds automatisch uit en aan.
Even een update hierover voor als mensen geïnteresseerd zijn. Ik heb contact gehad met het bughunters team van OnePlus en sinds 5.0.3 is dit probleem opgelost. Heb het zelf ook al getest en doorgegeven aan de bughunters dat het is opgelost. Ze waren erg blij met mijn hulpLeviathius schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:05:
Voor de mensen die last hebben van geluid dat stottert als je via bluetooth luistert; ik heb denk ik het probleem/oorzaak gevonden.
Mijn situatie was als volgt. Ik verbind elke ochtend via bluetooth mijn headset in mijn motorhelm met mijn telefoon. Geluid doet het prima geen haperingen. Maar zodra ik ging rijden, of in de tuin rondliep naar mijn motor, begon het geluid te stotteren en moest ik opnieuw verbinden wilde het over gaan. (dit deed ik onderweg dan). Hetzelfde gebeurde als ik van mijn werk naar huis reed.
Na een beetje googlen en eindjes aan elkaar te knopen qua oorzaak gevolg, kwam ik erachter dat het te maken had met het verliezen van de wifi verbinding. Thuis en op het werk ben ik met wifi verbonden natuurlijk, als ik dan wegrijdt, dan verlies je op den duur het wifi signaal. In die fase gaat om een of andere vage reden het bluetooth signaal ook stotteren en dus ook je muziek. Tijdelijke oplossing is dan om handmatig even je wifi uit te zetten zodra je met bluetooth verbind en van plan bent uit de 'wifi-omgeving' te vertrekken.
Kan mij voorstellen dat bijvoorbeeld mensen hetzelfde probleem ervoeren als ze in de auto bluetooth verbinding hadden met hun telefoon en wegrijden van thuis en dus de wifi verbinding wegvalt.
Waarom dat de bluetooth slechter wordt als de wifi weg valt snap ik niet. Zal dan ook op het oneplus forum een bugreport hiervoor aanmaken.
TL;DR Bluetooth verbinding slecht? Wi-fi uit, problem solved.
Maar wat was er dan?Leviathius schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:34:
[...]
Even een update hierover voor als mensen geïnteresseerd zijn. Ik heb contact gehad met het bughunters team van OnePlus en sinds 5.0.3 is dit probleem opgelost. Heb het zelf ook al getest en doorgegeven aan de bughunters dat het is opgelost. Ze waren erg blij met mijn hulp.
Zoals je kan lezen in mijn eigen bericht dat ik gequote had waren er problemen met een bluetooth verbinding als je wifi signaal verloor. De bughunters vroegen mij om een bluetooth log te generen op het moment dat het probleem zich voordeed. En nu is het opgelost
Goede oplossing dus.Leviathius schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:41:
[...]
Zoals je kan lezen in mijn eigen bericht dat ik gequote had waren er problemen met een bluetooth verbinding als je wifi signaal verloor. De bughunters vroegen mij om een bluetooth log te generen op het moment dat het probleem zich voordeed. En nu is het opgelost. That's all I know. Dus ik heb geen idee wat ze precies gewijzigd hebben, maar als ik precies dezelfde situatie naboots, dan heb ik geen haperingen meer in de muziek zodra ik mijn wifi signaal verlies.
Hebben meer mensen last van Whatsapp berichten die pas binnen komen bij het uitschakelen van wifi of soms pas binnen komen bij het openen van de app?
Nee geen last van. Heb je toevallig een custom kernel geïnstalleerd of whatsapp gerestored vanuit titanium backup oid?Zuaro schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:33:
Hebben meer mensen last van Whatsapp berichten die pas binnen komen bij het uitschakelen van wifi of soms pas binnen komen bij het openen van de app?
Nee heb alles op stock en laatste updatel3art schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:10:
[...]
Nee geen last van. Heb je toevallig een custom kernel geïnstalleerd of whatsapp gerestored vanuit titanium backup oid?
Ok, dan weet ik het zo niet.
Wat je kan proberen is whatsapp opnieuw te installeren.
Indien provider = Ziggo dan there's the issue
Hier provider = Ziggo, geen issues met WhatsApp

@Zuaro Waarschijnlijk heeft het te maken met je router. Probeer eens of je verschillen kan vinden in wifi op je werk of thuis.
[ Voor 23% gewijzigd door Leviathius op 09-02-2018 12:25 ]
*knip*. Dit mag wel iets vriendelijker.
[ Voor 80% gewijzigd door rens-br op 09-02-2018 14:11 ]
*knip*
Ik heb dat probleem ook wel eens gehad in een ver verleden en dat opgelost met de volgende handeling:Zuaro schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:33:
Instellingen>Apps>Lijst Aplicaties>Whatsapp>Datagebruik en kijk wat daar aan gevinkt staat.
Hieronder zijn mijn instellingen en WiFi werkt.
- Achtergrondgegevens - Aan
- Onbeperkte data toestaan - Aan
- WiFi uitgeschakeld - Uit
- Dataverbruik uitgeschakeld - Uit
Mocht het probleem nog steeds aanwezig zijn en je de router met zijn instellingen willen uitsluiten, installeer dan een VPN app - Opera Free VPN - Unlimited VPN
Installeer deze en zet de VPN aan en je Wifi aan...mochten berichten nu wel binnenkomen, dan weet je genoeg en moet je het probleem in je router instellingen gaan zoeken. Het eerste wat je dan kan doen is je router uitzetten, stekker er voor 20 seconden uit laten en dan opnieuw opstarten van de router.
Wachten totdat de router helemaal opnieuw is opgestart en opnieuw proberen.
Als laatste kan het geen kwaad om Whats app nog even na te lopen qua instellingen via deze trouble shooter - https://faq.whatsapp.com/...0887936/?category=5245260
Hoop dat het je verder helpt... succes!
[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 09-02-2018 14:11 ]
Ben ondanks alle vast perfect werkende oplossingen alsnog benieuwd of de vraagsteller Ziggo heeft.
Had ik ook gecontrolleerd al, ga ik het nog wel ff aankijken komende dagen!GetaGrip schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:56:
[...]
[mbr]*knip*[/]
[...]
Ik heb dat probleem ook wel eens gehad in een ver verleden en dat opgelost met de volgende handeling:
Instellingen>Apps>Lijst Aplicaties>Whatsapp>Datagebruik en kijk wat daar aan gevinkt staat.
Hieronder zijn mijn instellingen en WiFi werkt.Soms kan het zijn dat door updates van apps/OS instellingen niet correct worden overgenomen... dus stond bij mij om onverklaarbare reden WiFi uitschakeld aan.
- Achtergrondgegevens - Aan
- Onbeperkte data toestaan - Aan
- WiFi uitgeschakeld - Uit
- Dataverbruik uitgeschakeld - Uit
![]()
Mocht het probleem nog steeds aanwezig zijn en je de router met zijn instellingen willen uitsluiten, installeer dan een VPN app - Opera Free VPN - Unlimited VPN
Installeer deze en zet de VPN aan en je Wifi aan...mochten berichten nu wel binnenkomen, dan weet je genoeg en moet je het probleem in je router instellingen gaan zoeken. Het eerste wat je dan kan doen is je router uitzetten, stekker er voor 20 seconden uit laten en dan opnieuw opstarten van de router.
Wachten totdat de router helemaal opnieuw is opgestart en opnieuw proberen.
Als laatste kan het geen kwaad om Whats app nog even na te lopen qua instellingen via deze trouble shooter - https://faq.whatsapp.com/...0887936/?category=5245260
Hoop dat het je verder helpt... succes!
Nee heb geen Ziggo!Brad Pitt schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:02:
Ben ondanks alle vast perfect werkende oplossingen alsnog benieuwd of de vraagsteller Ziggo heeft.
Voor m'n gevoel komt het probleem meeste voor als ik op het netwerk van de universiteit zit (Eduroam).
Hallo
Als iemand mijn vergrendelings scherm heeft en swipt daarna omhoog dan is de telefoon ontgrendeld.
Wat heb ik niet goed ingesteld, ik heb alles geprobeerd wat ik dacht wat moest.
Als iemand mijn vergrendelings scherm heeft en swipt daarna omhoog dan is de telefoon ontgrendeld.
Je stelt geen vraag, dat realiseer je je?neelle schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 08:15:
Hallo
Sowieso, als je hiermee een vraag had willen inleiden, is het handig om even wat uitgebreider te vertellen wat je precies ingesteld hebt staan en wat je wilt bereiken.
Dat kan zoveel zijn.neelle schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 08:15:
Hallo
Meest voor de hand is dat er geen patroon, vingerafdruk, pincode of gezichtsherkenning oid is ingesteld.
Je kan bij smartlock vertrouwde locaties oid ingesteld hebben waardoor het toestel bijvoorbeeld thuis standaard ontgrendeld is.
Ik zou zeggen lees je een beetje in in de beveiligingsmogelijkheden en loop ze langs om te kijken of je het één en ander wel goed ingesteld hebt. Is dat zo en werkt het nog niet, kom dan nog eens terug om je vraag duidelijk en helder te stellen met daarbij welke stappen je reeds ondernomenen hebt, wat je geprobeerd hebt, ed.
Ik denk dat lichaamsgewicht detectie aanstaat og locatie en dat je dan niks hoeft in te voeren.l3art schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 08:59:
[...]
Dat kan zoveel zijn.
Meest voor de hand is dat er geen patroon, vingerafdruk, pincode of gezichtsherkenning oid is ingesteld.
Je kan bij smartlock vertrouwde locaties oid ingesteld hebben waardoor het toestel bijvoorbeeld thuis standaard ontgrendeld is.
Ik zou zeggen lees je een beetje in in de beveiligingsmogelijkheden en loop ze langs om te kijken of je het één en ander wel goed ingesteld hebt. Is dat zo en werkt het nog niet, kom dan nog eens terug om je vraag duidelijk en helder te stellen met daarbij welke stappen je reeds ondernomenen hebt, wat je geprobeerd hebt, ed.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Lichaamsgewicht detectie? Heeft de OP5T een verborgen weegschaal?rhos schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 09:47:
[...]
Ik denk dat lichaamsgewicht detectie aanstaat og locatie en dat je dan niks hoeft in te voeren.

Eigenlijk niet normaal....
12 uur 10 minuten SOT op de 5T en dan nog 'juice' over hebben.... 
Verder kan ik iedereen deze 2 apps aanbevelen om het maximale uit je 5T te halen, geen root nodig wel ADB om permissies van Forcedoze aan te passen.
ForceDoze en Lux Auto Brightness

Verder kan ik iedereen deze 2 apps aanbevelen om het maximale uit je 5T te halen, geen root nodig wel ADB om permissies van Forcedoze aan te passen.
ForceDoze en Lux Auto Brightness

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 5T] Rooten & Custom ROM's
- Accessories: [OnePlus 5T] Het grote Accessoires Topic
- Garantie, RMA en terugsturen voor de L1 Widevine update: [OnePlus] RMA & Support
- OnePlus 6: [OnePlus 6] Ervaringen & Discussie
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 5T] Rooten & Custom ROM's
- Accessories: [OnePlus 5T] Het grote Accessoires Topic
- Garantie, RMA en terugsturen voor de L1 Widevine update: [OnePlus] RMA & Support
- OnePlus 6: [OnePlus 6] Ervaringen & Discussie