Bedankt voor je toelichtingBrad Pitt schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:17:
[...]
De trilmotor vind ik bijzonder zwak en tot nu toe de minst goed werkende van alle telefoons
Ik vind de trilmotor ook enigzins tegenvallen. Vooral met het ontvangen van appjes in mn broekzak voel ik hem amper. Een belletje voel je wel omdat hij dan vaker trilt. Ook het "geluid" dat hij produceert vind ik erg jammer.Neyluzz schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:06:
[...]
Bedankt voor je toelichtingErvaring van anderen lees ik ook graag!
Sterkte van de trilmotor kun je naar wens aanpassen.b3ta schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:12:
[...]
Ik vind de trilmotor ook enigzins tegenvallen. Vooral met het ontvangen van appjes in mn broekzak voel ik hem amper. Een belletje voel je wel omdat hij dan vaker trilt. Ook het "geluid" dat hij produceert vind ik erg jammer.
Instellingen -> apparaat -> Geluid en vibraties -> Vibratie intensiteit
[ Voor 16% gewijzigd door Leviathius op 12-01-2018 11:29 ]
Weet ik maar dan nog vind ik hem niet fijn trillen. Ik moet wel bekennen dat ik een siliconenhoes gebruik en ik vermoed dat die een hoop trilling absorbeert.Leviathius schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:27:
[...]
Sterkte van de trilmotor kun je naar wens aanpassen.
Voor mij allemaal geen dealbreakers. Ik vind het een dijk van een phone!
[ Voor 10% gewijzigd door b3ta op 12-01-2018 11:30 ]
Dat zou inderdaad flink mee kunnen spelen. Ik gebruik geen hoesje (onveilig telefoneren anyone?b3ta schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:29:
[...]
Weet ik maar dan nog vind ik hem niet fijn trillen. Ik moet wel bekennen dat ik een siliconenhoes gebruik en ik vermoed dat die een hoop trilling absorbeert.
Lijkt mij dat dit nog meer te tweaken is als je je telefoon root en/of kernel aanpast. Maar daar heb ik nog geen ervaring mee op de 5T.
Zit net bij de trillingen te kijken en dan voor bellen.
Staat iig phonetisch omschreven. Dzzzz, Dzzzz of Da, Dzzzzz, Da of Mmm, Mmm.
Logisch, maar wel grappig.
Staat iig phonetisch omschreven. Dzzzz, Dzzzz of Da, Dzzzzz, Da of Mmm, Mmm.
Logisch, maar wel grappig.
Idem!
Ik ben niet echt een Apple-fan, maar de trilmotor van een moderne Iphone is echt veeeeeeel beter.
Puntje voor verbetering voor de Onplus 6(T)
Ik ben niet echt een Apple-fan, maar de trilmotor van een moderne Iphone is echt veeeeeeel beter.
Puntje voor verbetering voor de Onplus 6(T)
b3ta schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:12:
[...]
Ik vind de trilmotor ook enigzins tegenvallen. Vooral met het ontvangen van appjes in mn broekzak voel ik hem amper. Een belletje voel je wel omdat hij dan vaker trilt. Ook het "geluid" dat hij produceert vind ik erg jammer.
OnePlus bevestigt dat OnePlus 6 in tweede kwartaal wordt aangekondigd.
Vote for Your Favorite Texture!
Verder heeft OnePlus een poll gemaakt en vraagt wat klanten willen zien bij de volgende telefoon:CES is the place to be for any self-respecting tech brand with something to say. So, a few of OnePlus’ finest suited up and flew to Vegas to bring the Never Settle spirit to one of the world’s largest (If not the largest) tech conventions. A few cocktails, a spectacular party, one blackout, and countless interviews later, we can dub our attendance this year a truly spectacular success. In a spectacular turn, our CEO @Pete confirmed that our next device could be coming out toward the end of the second quarter of this year. Keep your eyes peeled for more info!
Vote for Your Favorite Texture!
Survey: https://goo.gl/forms/S9LLJij7ZQM30imr2Friends,
From the OnePlus One to the OnePlus 5T, we’ve launched phones made with different materials and varying textures. Our very first phone, the OnePlus one, used a plastic back. We briefly experimented with ceramic and glass for the launch of the OnePlus X, while we used various kinds of wood, as well as Karbon to make up our selection of StyleSwaps on the OnePlus 2. The all-aluminum builds of our most recent devices have quickly won over the hearts of our community. This hasn’t kept us from bringing back beloved materials like Sandstone, which recently made a big splash on the OnePlus 5T Sandstone White, combining our signature material with a sleek all-aluminum shell.
Of course, no texture is perfect. Every texture has its pros and cons.On top of all of these factors, each texture has a distinctive appearance and grip. Different people may prefer different textures, regardless of overall quality and durability. So, what’s your favorite texture? We look forward to hearing your thoughts. Hit up the survey [HERE]. We will announce the results in about 2 weeks’ time.
- Plastic comes in all shapes, colors, and sizes. On the flipside of that flexibility, it lacks a distinctive texture of its own and is quick to show signs of wear and tear.
- Phones with a glass back create a sense of depth, as if something is hidden under the glass. This sense of depth enhances its beauty, but glass is also among the more fragile materials used in smartphone design and may break more easily than metal and plastic.
- Our wood and Sandstone materials possess a distinct and natural feeling texture that is wholly unlike anything else. Similarly, Karbon has a distinct look and feel. But, these materials cannot be used in true unibody designs.
- Metal is a solid and resilient material. However, metal can obstruct the signal, so the use of an antenna band is required to receive a signal.
- Ceramic is virtually scratch-proof and shiny, but is heavier than most materials.
As always, let’s continue to work together to create the best tech. If you have any other ideas or suggestions, please feel free to share your ideas in the comments below!
Never Settle
[ Voor 62% gewijzigd door Anonymoussaurus op 12-01-2018 13:14 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
"Based on your experience, what is your favorite smartphone material?"
Mental ¿¿MENTAL??
Glass
Ceramic
Plastic
Karbon (DuPont™ Kevlar® fiber)
Wood
Leather
Anders:
Mijn antwoord:
"Anders: SANDSTONE! SANDSTONE! SANDSTONE! :D"
Haha, viel mij ook al op inderdaad! Ik heb gekozen voor metaal. Vind het wel een lastige.. Weet ook niet wat verstandig is:NmR schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:20:
[...]
Mental ¿¿MENTAL??
Glass
Ceramic
Plastic
Wood
Leather
Anders:
Mijn antwoord:
Heb nog nooit een case gebruikt voor een smartphone, totdat ik de OnePlus 3 kreeg. Ik was bang dat ik hem zou laten kletteren door de gladde achterkant. Bij m'n OnePlus 2 had ik dit natuurlijk niet. De reden dat ik het zo lastig vind is omdat ik het design van de OnePlus 3 echt prachtig vind, maar ja, wat heeft dat eigenlijk voor zin als 'ie te glad is en ik er een case omheen heb? Vind het dan lastig om een keuze te maken.
Absoluut Sandstone. M'n OP5 is nu al te vaak ergens vanaf gegleden. Iets in de trant van Sandstone of rubberized zou geweldig zijn.NmR schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:20:
[...]
Mental ¿¿MENTAL??
Glass
Ceramic
Plastic
Wood
Leather
Anders:
Mijn antwoord:
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik vind metaal het beste maar dan zou de achterkant gewoon wat meer grip moeten bieden. Ik heb nu de sandstone cover besteld omdat metaal gewoon echt te glad is bij een telefoon van dit formaat. Ik haat hoesjes maar ook om mijn Nexus 6P moest ik er een omdat ik gewoon onvoldoende grip had, helemaal als het buiten wat kouder is.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
karbonJeroenneman schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:09:
[...]
Absoluut Sandstone. M'n OP5 is nu al te vaak ergens vanaf gegleden. Iets in de trant van Sandstone of rubberized zou geweldig zijn.
Heb die officiele karbon case erom, scheelt enorm qua gladheid. Als de telefoon hiervan gemaakt kon worden zou ideaal zijn.
Sandstone had ik op de OPO, na een half jaar begon dit toch wel flinke slijtage te vertonen.
standaard is de OP3t en OP5t idd te glad... gleed bij het uitpakken al bijna uit mn hand
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Heb ook aangegeven dat mijn voorkeur uitgaat naar plastic of metaal (ondanks de gladheid).
Zolang we maar allemaal invullen dat het vooral geen glas of keramiek moet zijn. Het breekt en wie heeft contactloos laden nodig met Dash?
Zolang we maar allemaal invullen dat het vooral geen glas of keramiek moet zijn. Het breekt en wie heeft contactloos laden nodig met Dash?
Wat is jullie ervaring met de camera en de zoom? Ik moet zeggen dat het zoomen mij enorm tegenvalt. Normale foto's zijn prima maar zodra ik inzoom op iets wordt de kwaliteit echt bagger.
ik weet dat ik nu nog steeds met mijn white sandstone 5T in een soort van ''honeymoon phase''
zit, maar man man...wat is dit lekker werken zeg;
echte multi tasking (split screen) maar bovenal apps die niet herladen als je ze ff een tijd niet hebt gebruikt.
En die snelheid en zero lag, echt onwijs fijn, het door verschillende settings gaan is echt buttersmooth/super snel.
De batterij is echt soort van ''out of the world'' voor mij...ik doe ruim 1,5 dag (plus minus 36 uur) met intensief gebruik van de telefoon.
En de diverse gestures en mogelijkheden met de 3 knoppen in de navigatie balk, ook erg prettig.
Maar er zijn uiteraard ook wel een aantal minpuntjes, zoals eerder aangegeven, de camera. Maar deze telefoon heb ik ook niet gekocht voor de camera kwaliteit.
Had ik een camera echt belangrijk gevonden in een smartphone, was ik heel ver weg gebleven van de 5T.
Alhoewel ik wel denk dat de camera van de 5T prima zou zijn voor mensen die het voor de ''vlugge social media'' willen gebruiken.
Verder moet ik toch nog wel redelijk wennen aan het formaat van het toestel. Ter referentie, ik heb vrijwel altijd het formaat van een iPhone 7 gebruikt, voor mij qua grootte smartphone de idelaale grootte.
Alle voordelen (en dat zijn er echt onwijs veel) van deze telefoon doen mij bijna de zeer matige kwaliteit van de camera vergeten (bijna
)
echte multi tasking (split screen) maar bovenal apps die niet herladen als je ze ff een tijd niet hebt gebruikt.
En die snelheid en zero lag, echt onwijs fijn, het door verschillende settings gaan is echt buttersmooth/super snel.
De batterij is echt soort van ''out of the world'' voor mij...ik doe ruim 1,5 dag (plus minus 36 uur) met intensief gebruik van de telefoon.
En de diverse gestures en mogelijkheden met de 3 knoppen in de navigatie balk, ook erg prettig.
Maar er zijn uiteraard ook wel een aantal minpuntjes, zoals eerder aangegeven, de camera. Maar deze telefoon heb ik ook niet gekocht voor de camera kwaliteit.
Had ik een camera echt belangrijk gevonden in een smartphone, was ik heel ver weg gebleven van de 5T.
Alhoewel ik wel denk dat de camera van de 5T prima zou zijn voor mensen die het voor de ''vlugge social media'' willen gebruiken.
Verder moet ik toch nog wel redelijk wennen aan het formaat van het toestel. Ter referentie, ik heb vrijwel altijd het formaat van een iPhone 7 gebruikt, voor mij qua grootte smartphone de idelaale grootte.
Alle voordelen (en dat zijn er echt onwijs veel) van deze telefoon doen mij bijna de zeer matige kwaliteit van de camera vergeten (bijna
[ Voor 41% gewijzigd door _Bailey_ op 14-01-2018 13:41 ]
Voor diegene die recent een 5(t) gekocht hebben met een creditcard: check even of er verdachte transacties zijn gepleegd met je cc. Meerdere slachtoffers hebben zich in ieder geval gemeld op Reddit.
edit:
Nog meer informatie inmiddels te vinden op [url="[15-1-2018 08:47] some dude investigated and blogged about it https://www.fidusinfosec.com/oneplus-checkout-hacked-the-dangers-of-on-site-processing/"]meerdere[/url] blogs.
edit:
Nog meer informatie inmiddels te vinden op [url="[15-1-2018 08:47] some dude investigated and blogged about it https://www.fidusinfosec.com/oneplus-checkout-hacked-the-dangers-of-on-site-processing/"]meerdere[/url] blogs.
[ Voor 60% gewijzigd door FREAKJAM op 15-01-2018 09:53 ]
is everything cool?
Camera is niet geweldig, hooguit okay bij voldoende licht maar vrij vaak waterpaint processing look, video (4K) is helemaal een giller (onscherpe (achtergrond) details wederom door brakke processing), inzoomen is zinloos want is digitale zoom dus hadden ze dat 2x knoppie beter weg kunnen halen en iets nuttigs voor in de plaats zettenZuaro schreef op zondag 14 januari 2018 @ 13:28:
Wat is jullie ervaring met de camera en de zoom? Ik moet zeggen dat het zoomen mij enorm tegenvalt. Normale foto's zijn prima maar zodra ik inzoom op iets wordt de kwaliteit echt bagger.
Verder een prima toestel, maar kopen om mee te fotograferen / mooie video's maken you must not.
[ Voor 21% gewijzigd door Brad Pitt op 15-01-2018 08:56 . Reden: aangepast wegens blijkbaar onduidelijk woordgebruik ]
Nickname does not reflect reality
Ik denk dat het terecht is te stellen dat de camera iets minder is dan de S8 en de Pixel 2 XL. Toch is de camera een prima camera en komt niet super ver achter deze twee toestellen.Brad Pitt schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:30:
[...]
Camera is subpar, video (4K) is helemaal een giller, inzoomen is zinloos want is digitale zoom
Verder een prima toestel, maar kopen om mee te fotograferen / mooie video's maken you must not.
Om echt mooie foto's te maken zou ik altijd een DSLR gebruiken, maar de 5T levert ook zeker mooie plaatjes als je hem goed gebruikt
Wat is par dan? Par is toch het gemiddelde van alles of net iets daarboven? Want om de S8 of Pixel 2 als 'par' te nemen, dan is iedere andere telefoon 'subpar'Brad Pitt schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:30:
[...]
Camera is subpar, video (4K) is helemaal een giller, inzoomen is zinloos want is digitale zoom
Ik denk dat je dan kunt stellen dat de 5T camera gewoon op par zit, persoonlijk vind ik het een birdie. Even ervanuit gaande dat een S8/Pixel2 een Albatros is
An Update on Credit Card SecurityFREAKJAM schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:29:
Voor diegene die recent een 5(t) gekocht hebben met een creditcard: check even of er verdachte transacties zijn gepleegd met je cc. Meerdere slachtoffers hebben zich in ieder geval gemeld op Reddit.
edit:
Mensen hier die kunnen vertellen hoe de overstap van de Nexus 6P is naar de 5T qua formaat, foto's, batterij (last van de 20% accu death) en alledaags gebruik? Wil hem met abbo op mobiel.nl halen. Andere suggesties qua winkels i.c.m. abbo?
[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 16-01-2018 07:22 ]
Voor dat laatste mag je je vraag stellen in het levertijden en prijzen topic.DarknessFood schreef op maandag 15 januari 2018 @ 23:57:
Mensen hier die kunnen vertellen hoe de overstap van de Nexus 6P is naar de 5T qua formaat, foto's, batterij (last van de 20% accu death) en alledaags gebruik? Wil hem met abbo op mobiel.nl halen. Andere suggesties qua winkels i.c.m. abbo?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Formaat: Hij ligt beter in de hand doordat hij wat smaller is. Hij is gladder en lichter.DarknessFood schreef op maandag 15 januari 2018 @ 23:57:
Mensen hier die kunnen vertellen hoe de overstap van de Nexus 6P is naar de 5T qua formaat, foto's, batterij (last van de 20% accu death) en alledaags gebruik? [mbr] Wil hem met abbo op mobiel.nl halen. Andere suggesties qua winkels i.c.m. abbo?[/]
Geluid: Dat ene speakertje wat er op zit haalt in geen velde en wegen bij de 6P, dat is een behoorlijke terugval. Ook de plaatsing vind ik minder briljant als ik game dan draai ik mijn toestel je hand blokkeert dan meestal de complete speaker en je dempt daarmee soms alle geluid.
Foto: beduidend minder (waterverf effect).
Accu: Een feest haal nooit minder dan 4 screen on time met veel gebruik. Dash charge ook zeer fijn.
Gebruik: Snel zelfs in vergelijking met mijn 6P. OOS draait goed inc de tweaks die er standaard in zitten waar je normaal een custom rom voor moet flashen. Draai ook nog steeds stock (op root na dan). En ben er zeer over te spreken. Hoewel het wel kriebelt want Screw'd is er voor Dumpling.
Dus nog absoluut geen spijt gehad van de overstap.
[ Voor 6% gewijzigd door blavlaa op 16-01-2018 08:39 ]
PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2
Open Bèta 2 is aangekondigd.
Link naar aankondiging: OxygenOS Open Beta 2 for the OnePlus 5T
Changelog:

Bekende problemen:

Download: (full ZIP)Hier kun je feedback geven: https://goo.gl/forms/PJfmndBa3RfWYlpg2
Changelog:

Bekende problemen:

Download: (full ZIP)Hier kun je feedback geven: https://goo.gl/forms/PJfmndBa3RfWYlpg2
Ik wacht wel weer een dag of 2 voor ik hem erop laat zetten. Verder nog geen schokkende aanpassingen en beta 1 draait verder primaAnonymoussaurus schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:43:
Open Bèta 2 is aangekondigd.
Changelog:
[afbeelding]
Bekende problemen:
[afbeelding]
Daarom moet je ook niet die verrotte app van OnePlus gebruiken, maar de Google Camera portblavlaa schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:04:
Anonymoussaurus in "[OnePlus 5T] Ervaringen & Discussie"
Het verschil tussen de google port en de standaard app op de 5t is een stuk minder groot dan op de 3(t)Anonymoussaurus schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:39:
[...]
Daarom moet je ook niet die verrotte app van OnePlus gebruiken, maar de Google Camera port.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Dat las ik net inderdaad, maar dan ben je in ieder geval af van het waterverf effectcypher21 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:51:
Het verschil tussen de google port en de standaard app op de 5t is een stuk minder groot dan op de 3(t)
Hoe lang duurt het over het algemeen voordat zo'n beta official wordt?
Wat ik het meest jammer vind: het grote scherm is prachtig maar het navigeren vind ik wat ongemakkelijk. Heb dus nu die balk onderin automatisch laten verdwijnen, dus als ik wil navigeren moet ik eerst omhoog swipen. Het zou prachtig zijn op deze telefoon om meer a la de iPhone met swipe bewegingen te navigeren. Iemand daar wel eens over nagedacht?
Wat ik het meest jammer vind: het grote scherm is prachtig maar het navigeren vind ik wat ongemakkelijk. Heb dus nu die balk onderin automatisch laten verdwijnen, dus als ik wil navigeren moet ik eerst omhoog swipen. Het zou prachtig zijn op deze telefoon om meer a la de iPhone met swipe bewegingen te navigeren. Iemand daar wel eens over nagedacht?
Als je niet wilt kunnen focussen op een onderwerp naar keuze (die niet toevalligerwijs precies in het midden van het scherm zit) plus een vertraging van 3 seconden acceptabel vindt is dat inderdaad een optie.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:39:
[...]
Daarom moet je ook niet die verrotte app van OnePlus gebruiken, maar de Google Camera port.
Geen idee. Verschilt heel erg. Bij de 3 en 3T vrij lang, helaas.. Al hebben jullie grote kans dat jullie deze nieuwe functies met de Oreo OTA krijgen (eind deze maand).KaiseRRuby schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:58:
Ik zou zeggen: geef het aan in een topic: https://forums.oneplus.net/feedback/Wat ik het meest jammer vind: het grote scherm is prachtig maar het navigeren vind ik wat ongemakkelijk. Heb dus nu die balk onderin automatisch laten verdwijnen, dus als ik wil navigeren moet ik eerst omhoog swipen. Het zou prachtig zijn op deze telefoon om meer a la de iPhone met swipe bewegingen te navigeren. Iemand daar wel eens over nagedacht?
Heb je het nu over de Google Camera app of die van OnePlus? Nooit van beide problemen gehoordBrad Pitt schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:00:
Als je niet wilt kunnen focussen op een onderwerp naar keuze (die niet toevalligerwijs precies in het midden van het scherm zit) plus een vertraging van 3 seconden acceptabel vindt is dat inderdaad een optie.
[ Voor 20% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-01-2018 11:05 ]
Google.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:04:
[...]
Heb je het nu over de Google Camera app of die van OnePlus? Nooit van beide problemen gehoord.
Touch focus is no go. Hdr+ vertraging is immens.
Of kan jij click click click foto's maken met deze app?
Daar ben ik het mee eens. Het is niet dat je even snel een foto kan maken. Als je dat weet, dan weet je vast ook dat je de settings lager kan zetten en je dan stukken sneller een foto kan schieten. Het verschil tussen super high en normal is qua rendering een groot verschil, en qua kwaliteit schijnt het wel mee te vallen.Brad Pitt schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:08:
Google.
Touch focus is no go. Hdr+ vertraging is immens.
Of kan jij click click click foto's maken met deze app?
Sowieso denk ik dat er bijna niemand is die zoveel actiefoto's schiet (en anders gebruik je de OnePlus Camera).. Ik denk dat het overgrote deel foto's maakt van de natuur, producten, etc etc.
[ Voor 9% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-01-2018 11:13 ]
Dan installeer je toch een andere launcher? Genoeg opties waar je met gestures kan werken. Er zijn als wat tips hierover langs gekomen in dit topic. Even zoeken dusKaiseRRuby schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:58:
Hier ben ik dus al best wel lang mee bezig maar ik kan het niet vinden.l3art schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:55:
[...]
Dan installeer je toch een andere launcher? Genoeg opties waar je met gestures kan werken. Er zijn als wat tips hierover langs gekomen in dit topic. Even zoeken dus
Heb wat geprobeerd met Nova Launcher en met Evie maar die doen niet het echte gedrag van de telefoon. Je moet nog steeds 'terug' in een app met de knop.
Ik wil terug door naar links te swipen in een app. Terug naar home door omhoog te swipen. Iemand een idee voor een goeie launcher/oplossing?
T Swipe Pro Gestures uit de Play Store.KaiseRRuby schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:21:
[...]
Hier ben ik dus al best wel lang mee bezig maar ik kan het niet vinden.
Heb wat geprobeerd met Nova Launcher en met Evie maar die doen niet het echte gedrag van de telefoon. Je moet nog steeds 'terug' in een app met de knop.
Ik wil terug door naar links te swipen in een app. Terug naar home door omhoog te swipen. Iemand een idee voor een goeie launcher/oplossing?
Kun je helemaal naar hartenlust configureren
Werkt super
[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 16-01-2018 12:42 ]
Heb je de rechten gezien die de app vraagt? No tyGeert1976 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:41:
[...]
T Swipe Pro Gestures uit de Play Store.
Kun je helemaal naar hartenlust configureren
Werkt super

Dan trek je die rechten in? Heb jij een betere oplossing?bitshady schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:10:
Heb je de rechten gezien die de app vraagt? No ty
De app krijgt bij mij geen rechten en werkt 100%bitshady schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:10:
[...]
Welke rechten bedoel je?
De "niet Pro" versie krijgt geen rechten bij mij, werkt prima...
De "niet Pro" versie krijgt geen rechten bij mij, werkt prima...
bitshady schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:10:
[...]
De betaalde versie gekocht en deze leek me redelijk te doen wat ik wilde. Ik krijg alleen die rare randen aan de zijkant niet weg, dat vind ik nogal lelijk.
Opacity op 0% zetten, weg randen!KaiseRRuby schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:24:
De betaalde versie gekocht en deze leek me redelijk te doen wat ik wilde. Ik krijg alleen die rare randen aan de zijkant niet weg, dat vind ik nogal lelijk.
Dit is te vinden in Advanced onderin het menu
[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 16-01-2018 13:27 ]
Werkt prachtig! Enige probleem is nu nog de bar onderin, die wil ik dus standaard altijd weg hebben. Die standaard bar komt nu nog omhoog met omhoog swipen maar ik wil dus dat die app die setting overneemt en de home knop dan gebruikt.Geert1976 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:26:
[...]
Opacity op 0% zetten, weg randen!
Dit is te vinden in Advanced onderin het menu
Hoe zorg ik ervoor dat de navbar standaard is uitgeschakeld?
Tsja...dat weet ik dan weer nietKaiseRRuby schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:34:
[...]
Werkt prachtig! Enige probleem is nu nog de bar onderin, die wil ik dus standaard altijd weg hebben. Die standaard bar komt nu nog omhoog met omhoog swipen maar ik wil dus dat die app die setting overneemt en de home knop dan gebruikt.
Voor alsnog kan dat niet volgens mij.KaiseRRuby schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:34:
[...]
Werkt prachtig! Enige probleem is nu nog de bar onderin, die wil ik dus standaard altijd weg hebben. Die standaard bar komt nu nog omhoog met omhoog swipen maar ik wil dus dat die app die setting overneemt en de home knop dan gebruikt.
Wellicht met een andere launcher dan nova launcher
Hebben mensen trouwens ook al een manier gevonden om de navigatieknoppen altijd in een zwarte balk te hebben? Bij sommige apps wil hij namelijk nog wel eens wit worden, wat ik ten eerste niet mooi vind (zeker niet bij het ingestelde black theme) en ten tweede kost het meer stroom.
Ik heb al navbar apps geprobeerd en die verbeterd het zeker, maar bijvoorbeeld bij google goggles word de navbar nog wit.
En over google goggles gesproken, hoezo scant deze niet goed meer via de app zelf? Normaal als ik de app opent scant hij automatisch dus hoef ik geen foto te maken. Maar met de OP5T doet hij dat niet meer. En ik kan geen foto's er mee maken omdat de foto knop constant aangeeft ingedrukt te worden (blue highlight)
Ik heb al navbar apps geprobeerd en die verbeterd het zeker, maar bijvoorbeeld bij google goggles word de navbar nog wit.
En over google goggles gesproken, hoezo scant deze niet goed meer via de app zelf? Normaal als ik de app opent scant hij automatisch dus hoef ik geen foto te maken. Maar met de OP5T doet hij dat niet meer. En ik kan geen foto's er mee maken omdat de foto knop constant aangeeft ingedrukt te worden (blue highlight)
Thanks! Mijn 6P is momenteel echt met weinig gebruik in no time leeg.blavlaa schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:04:
[...]
Formaat: Hij ligt beter in de hand doordat hij wat smaller is. Hij is gladder en lichter.
Geluid: Dat ene speakertje wat er op zit haalt in geen velde en wegen bij de 6P, dat is een behoorlijke terugval. Ook de plaatsing vind ik minder briljant als ik game dan draai ik mijn toestel je hand blokkeert dan meestal de complete speaker en je dempt daarmee soms alle geluid.
Accu: Een feest haal nooit minder dan 4 screen on time met veel gebruik. Dash charge ook zeer fijn.
Gebruik: Snel zelfs in vergelijking met mijn 6P. OOS draait goed inc de tweaks die er standaard in zitten waar je normaal een custom rom voor moet flashen. Draai ook nog steeds stock (op root na dan). En ben er zeer over te spreken. Hoewel het wel kriebelt want Screw'd is er voor Dumpling.
Dus nog absoluut geen spijt gehad van de overstap.
Hoe gaan jullie met de accu om? Tot 100% laden in de nacht en in de ochtend eruit halen of voor het slapen gaan tot X% opladen?
Even een update van OnePlus met betrekking tot bovenstaande:
[Jan 16 update]
This is a serious issue and we are investigating around the clock.
As a precaution, we are temporarily disabling credit card payments at oneplus.net. PayPal is still available, and we are exploring alternative secure payment options with our service providers.
Thank you all for the kind words and support.
Ook al heb ik Dash-Charge, dan laad ik 'em gewoon 's nachts op. Maakt niet uit. Zie ook hier:DarknessFood schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:46:
Thanks! Mijn 6P is momenteel echt met weinig gebruik in no time leeg.
Hoe gaan jullie met de accu om? Tot 100% laden in de nacht en in de ochtend eruit halen of voor het slapen gaan tot X% opladen?
- Anonymoussaurus in "[OnePlus 5T] Ervaringen & Discussie"
- Huigie in "[OnePlus 5T] Ervaringen & Discussie"
[ Voor 28% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-01-2018 23:07 ]
Top, thanks! Vraag me dan af waarom de accu van m'n 6P momenteel best waardeloos is, naast de performance. Hopelijk klopt de 7 dagen levertijd van de webshop waar ik hem bestellen wil.
Heeft er iemand al ervaring met OV-chip mobiel en de OP5T, i.c.m. KPN? Lees dat Vodafone de OP5T niet ondersteunt met NFC simkaarten..

Heeft er iemand een truc gevonden om het volume van notificaties onafhankelijk van je beltoon te kunnen regelen? Bij bv Lineage kan je die loskoppelen en dan heb je gewoon aparte schuifjes. Als ik nu DND uitzet, dan krijg ik alle kutgeluidjes van whatsapp, hangouts, etc er ook gelijk bij, maar anders hoor ik niet als ik gebeld word....
In de app zelf kan je instellen wat voor een notificatie je krijgt.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
jah, maar hoe stel ik dan het volume in? Sowieso moet ik dan elke keer dat ik het volume wil aanpassen alle apps die notificaties kunnen sturen langs (en dat zijn er nogal wat)Phydomir schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 06:57:
In de app zelf kan je instellen wat voor een notificatie je krijgt.
Die optie mis ik ook maar heb nu altijd DND aanstaan, mijn telefoon trilt niet en maakt alleen geluid als ik gebeld wordt.borft schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 06:11:
Heeft er iemand een truc gevonden om het volume van notificaties onafhankelijk van je beltoon te kunnen regelen? Bij bv Lineage kan je die loskoppelen en dan heb je gewoon aparte schuifjes. Als ik nu DND uitzet, dan krijg ik alle kutgeluidjes van whatsapp, hangouts, etc er ook gelijk bij, maar anders hoor ik niet als ik gebeld word....
Mjah, zo heb ik het nu ook ingesteld:renem schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:17:
[...]
Die optie mis ik ook maar heb nu altijd DND aanstaan, mijn telefoon trilt niet en maakt alleen geluid als ik gebeld wordt.
- schuifje op DND
- bij DND maakt de telefoon wel geluid als ik gebeld word
Zou mooi zijn als dit nog gefixt wordt
voor de mensen die ook de 2e Open Beta van oreo draaien;
Valt het bij jullie ook op dat de auto- brightness totaal anders is geworden t.o.v de stable 4.7.6?
Ik moet de slider echt flink omhoog gooien, waar ik dat eerst niet hoefde te doen met de stable versie van OOS.
Valt het bij jullie ook op dat de auto- brightness totaal anders is geworden t.o.v de stable 4.7.6?
Ik moet de slider echt flink omhoog gooien, waar ik dat eerst niet hoefde te doen met de stable versie van OOS.
[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 17-01-2018 09:21 ]
Volgens mij goede zaak, ik zit altijd enorm te pielen en voorbij de 25% schuif ik de slider nooit, vind het scherm vaak helder of te helder.Geert1976 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:19:
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Precies wat @aardbeix15 zegt, naar mijn mening. Het komt bijna niet voor dat ik hem over de 25/30% heb, behalve als het echt nodig is. Batterijduur vind ik belangrijker dan een bouwvakkerslamp in m'n gezicht krijgenGeert1976 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:19:
[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 17-01-2018 13:02 ]
Same here. Ik heb hem zelfs vaak niet eens boven de 10/15% staan. Zet hem alleen wat hoger als ik last heb van de zon die er in schijnt. Auto-brightness gebruik ik ook niet omdat het nooit overeen komt met hoe ik het zou willen.
[ Voor 25% gewijzigd door Phydomir op 17-01-2018 13:28 ]
Hmm, ik zit ook op beta2, merk eigenlijk geen verschil, maar ik heb de brightness altijd erg laag staan ik denk altijd wel <25%.
Merk verder niet heel veel verschil, alhoewel ik de indruk heb dat batterylife iets beter is. Volgens accubattery doe ik nu rond de 1.5%/uur met scherm uit, dat zat rond de 1.9 op de stable.
Merk verder niet heel veel verschil, alhoewel ik de indruk heb dat batterylife iets beter is. Volgens accubattery doe ik nu rond de 1.5%/uur met scherm uit, dat zat rond de 1.9 op de stable.
En nog een update: OnePlus komt morgen met resultaten van hun onderzoek: An Update on Credit Card SecurityAnonymoussaurus schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:06:
[...]
Even een update van OnePlus met betrekking tot bovenstaande:
[...]
[Jan 18 update]
We're nearing the end of our investigation and will share a detailed update tomorrow.
Ik krijg van mijn bank ook "na een vermoeden van..."een nieuwe CC toegestuurd. Mijn 5T dus ook met CC afgerekend in november (al)Anonymoussaurus schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:18:
[...]
En nog een update: OnePlus komt morgen met resultaten van hun onderzoek: An Update on Credit Card Security
[...]
Hier ook een 5T betaald met CC in de gehackte periode. Er zijn geen bedragen afgeschreven en ik heb ook geen mail van oneplus gekregen. Zij zouden alle potentiële slachtoffers benaderen via mail.
Wie heeft een dezelfde situatie?
Wie heeft een dezelfde situatie?
Ik heb me niet verdiept in wat de gehackte periode is, maar ik heb hem op dag 1 gekocht met cc en nergens last van. Ook geen mail oid gezien.
To dare is to do
Direct bij de lancering met cc gekocht. Bank even gebeld maar niks verdachts aan de hand. Wel een blokkade bij een Coolblue betaling 🤣
Volgens mij betreft het alleen klanten die nog niet hun creditcard aan hun OnePlus account hadden gekoppeld (en dus opgeslagen).
Verwijderd
Telefoon eind november gekocht.
En tot vandaag geen problemen op de cc gezien.
Nu dus wel. Voor het schrikbarende bedrag van 11euro en 04 cent.
Cc gebruik ik alleen online. En nee afgelopen maanden niks gekocht los van mijn gsm
Maandag de bank maar even bellen.
En tot vandaag geen problemen op de cc gezien.
Nu dus wel. Voor het schrikbarende bedrag van 11euro en 04 cent.
Cc gebruik ik alleen online. En nee afgelopen maanden niks gekocht los van mijn gsm
Maandag de bank maar even bellen.
Idem! Zorgelijk, maar fijn dat de creditcard maatschappij (ICS) zo daadkrachtig en adequaat handelt.joopdroid schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 20:46:
[...]
Ik krijg van mijn bank ook "na een vermoeden van..."een nieuwe CC toegestuurd. Mijn 5T dus ook met CC afgerekend in november (al)
@Emielvanputten had je wel een mail van oneplus gehad?
Ik heb support nog gecontact via chat. Ze gaan checken in hoeverre ik risico loop. Terugkoppeling via mail als het goed is.
In de tussentijd maar de CC afschriften in de gaten houden.
Edit: terugkoppeling gehad. Mijn CC gegevens zouden niet gehacked zijn.
Ik heb support nog gecontact via chat. Ze gaan checken in hoeverre ik risico loop. Terugkoppeling via mail als het goed is.
In de tussentijd maar de CC afschriften in de gaten houden.
Edit: terugkoppeling gehad. Mijn CC gegevens zouden niet gehacked zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door djiedjee op 21-01-2018 11:29 ]
Verwijderd
jep mail ontvangen.
voorlopig is het alleen die 11.04 euro.
met omschrijving 162442443 rotterdam nl
weet zeker dat ik in de afgelopen 5 maanden alleen mijn telefoon via de cc heb betaald.
En weet ook zeker dat ik het afgelopen jaar niet in rotterdam ben geweest.
dus ik hoor het morgen wel wanneer ik de bank bel.
voorlopig is het alleen die 11.04 euro.
met omschrijving 162442443 rotterdam nl
weet zeker dat ik in de afgelopen 5 maanden alleen mijn telefoon via de cc heb betaald.
En weet ook zeker dat ik het afgelopen jaar niet in rotterdam ben geweest.
dus ik hoor het morgen wel wanneer ik de bank bel.
Ik heb ook voor de zekerheid mijn bank maar gebeld en mn creditcard laten blokkeren. Gelukkig nog geen vreemde betalingen gezien....
Verwijderd
jep, vanmorgen bericht van de bank gekregen dat de cc is geblokkeerd.
toch nog even gebeld, ze hadden van mastercard de info gekregen dat de gegevens bij 3de zijn binnen gekomen.
ook de afboeking van 11euro en 04 cent komt terug naar mij.
toch nog even gebeld, ze hadden van mastercard de info gekregen dat de gegevens bij 3de zijn binnen gekomen.
ook de afboeking van 11euro en 04 cent komt terug naar mij.
Ondervinden de tweakers op de Open Beta 2 nog ongeregeldheden of is alles smooth sailing?
Kan daarnaast iemand mij vertellen of de feature "now playing" ook met de Beta is meegekomen?
Kan daarnaast iemand mij vertellen of de feature "now playing" ook met de Beta is meegekomen?
Uch!! Hoest er zomaar een link uit m'n kuchjeNmR schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:35:
Ondervinden de tweakers op de Open Beta 2 nog ongeregeldheden of is alles smooth sailing?
Wat bedoel je precies met "Now Playing"?
Dank je voor de kuchlink
. Het ziet ernaar uit dat ik dan de topics maar moet doorspitten.
Zie trouwens dat voor de Beta je de telefoon moet unlocken en gezien ik dat niet gedaan heb ik maar wacht op de stable version.
De "Now Playing" feature is dit:
https://www.androidcentra...el-2s-now-playing-feature
En lees in dat artikel dat ze het exclusief willen houden voor de Pixl 2.
Geen vragen meer dus, over en uit
Zie trouwens dat voor de Beta je de telefoon moet unlocken en gezien ik dat niet gedaan heb ik maar wacht op de stable version.
De "Now Playing" feature is dit:
https://www.androidcentra...el-2s-now-playing-feature
En lees in dat artikel dat ze het exclusief willen houden voor de Pixl 2.
Geen vragen meer dus, over en uit

Je hoeft helemaal niet te unlocken voor de beta. Je kunt gewoon de image downloaden van de website van oneplus, en dan installeren via de recovery mode.
Dat dacht ik dus ook, totdat ik het even ging nachecken.borft schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:10:
Je hoeft helemaal niet te unlocken voor de beta. Je kunt gewoon de image downloaden van de website van oneplus, en dan installeren via de recovery mode.
http://downloads.oneplus....s_5t_oxygenos_openbeta_2/
Do I need to root my device to flash OxygenOS?
No, however your phone needs to be unlocked.
Ik zie daar niets staan over unlocken. Overigens heb ik al sinds het uitkomen van de beta1 die op mijn telefoon staan (nu beta2), en ik heb niets geunlocked. Gewoon de image gedownload, en via recovery geinstalleerd. (ik neem aan dat jullie met unlocken de oem-unlock bedoelen, die nodig is om een custom recovery te flashen)Anonymoussaurus schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:17:
[...]
Dat dacht ik dus ook, totdat ik het even ging nachecken.
http://downloads.oneplus....s_5t_oxygenos_openbeta_2/
[...]
Dan moet je onderaan kijken bij "Frequently Asked Questions".borft schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:48:
Ik zie daar niets staan over unlocken. Overigens heb ik al sinds het uitkomen van de beta1 die op mijn telefoon staan (nu beta2), en ik heb niets geunlocked. Gewoon de image gedownload, en via recovery geinstalleerd. (ik neem aan dat jullie met unlocken de oem-unlock bedoelen, die nodig is om een custom recovery te flashen)
Ah jah, je hebt gelijk. Geen idee wat ze daar bedoelen danAnonymoussaurus schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:49:
[...]
Dan moet je onderaan kijken bij "Frequently Asked Questions".Naja, het zal allemaal wel
. Geen idee wat OnePlus bedoelt. Heb nog nooit een bèta gedraaid.
*knip*. Offtopic, zie ook: Prulleman in "[OnePlus 5T] Ervaringen & Discussie".Slaapje schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:04:
Ik heb me niet verdiept in wat de gehackte periode is, maar ik heb hem op dag 1 gekocht met cc en nergens last van. Ook geen mail oid gezien.
[ Voor 25% gewijzigd door rens-br op 22-01-2018 17:22 ]
To dare is to do
Zijn hier al gevallen voorbij gekomen van defecte OP5t's?
De mijne is net uitgevallen en gaat niet meer aan
. De batterij was nog niet dusdanig leeg dacht ik.
Net aan de dashcharger gehangen, batterij lijkt wel ff warm te worden maar ik kan 'm niet meer aan zetten. Ledje gaat ook niet branden dat lader is aangesloten.
Ik heb wel al een poosje het update icoontje staan maar nog niet uitgevoerd vanwege root, nag toch niks uitmaken.
Zijn er nog dingen die ik kan proberen of wordt dit een gevalletje RMA aanvragen?
En het was zo'n fijn toestel
De mijne is net uitgevallen en gaat niet meer aan

Net aan de dashcharger gehangen, batterij lijkt wel ff warm te worden maar ik kan 'm niet meer aan zetten. Ledje gaat ook niet branden dat lader is aangesloten.
Ik heb wel al een poosje het update icoontje staan maar nog niet uitgevoerd vanwege root, nag toch niks uitmaken.
Zijn er nog dingen die ik kan proberen of wordt dit een gevalletje RMA aanvragen?
[ Voor 4% gewijzigd door Kevjan op 24-01-2018 18:07 ]
Als de accu echt helemaal leeg is kan het even duren voordat de telefoon weer wat gaat doen. Verder zijn er ongetwijfeld unbrick methodes te vinden die je kan proberen om je telefoon tot leven te wekken. Geen reactie op het scherm wil niet zeggen dat de telefoon niet meer te bereiken is.Kevjan schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 17:59:
Zijn hier al gevallen voorbij gekomen van defecte OP5t's?
De mijne is net uitgevallen en gaat niet meer aan. De batterij was nog niet dusdanig leeg dacht ik.
Maar waarom wachten met updaten vanwege root? Dat kan je toch zo er weer op zetten? Maar inderdaad, daar zou de oorzaak niet moeten zijn. Wat wel blijft gissen. Gelukkig is de rma van oneplus volgens mij best ok.
*heb inmiddels het RMA topic gevonden*
[OnePlus] RMA & Support
[OnePlus] RMA & Support
[ Voor 94% gewijzigd door b3ta op 24-01-2018 19:10 ]
Lees de topics van de andere toestellen eens terug. En het zou zomaar kunnen dat er al een rma topic is. Weet ik zo even niet zeker.
Het loopt gelukkig af met een sisser lijkt wel... Ik ben uiteindelijk een beetje nerveus en wat harder met de powerbutton om gegaan totdat deze plotseling een iets harder klikje gaf dan normaal. En prompt ging de telefoon weer aanl3art schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 18:38:
[...]
Als de accu echt helemaal leeg is kan het even duren voordat de telefoon weer wat gaat doen. Verder zijn er ongetwijfeld unbrick methodes te vinden die je kan proberen om je telefoon tot leven te wekken. Geen reactie op het scherm wil niet zeggen dat de telefoon niet meer te bereiken is.
Laten we hopen dat het een eenmalige hapering was
Ik heb niet zoveel ervaring met rooten dus ik wil me altijd eerst ff inlezen voordat ik er aan begin zodat ik snap wat ik doeMaar waarom wachten met updaten vanwege root? Dat kan je toch zo er weer op zetten? Maar inderdaad, daar zou de oorzaak niet moeten zijn. Wat wel blijft gissen. Gelukkig is de rma van oneplus volgens mij best ok.
Updaten is niet anders dan met een niet geroot toestel. Alleen wordt er een groter bestand gedownload (volledige rom). Update detecteert zelf of er root is of niet en bepaald welke bestand te downloaden. That's it.Kevjan schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:07:
[...]
Het loopt gelukkig af met een sisser lijkt wel... Ik ben uiteindelijk een beetje nerveus en wat harder met de powerbutton om gegaan totdat deze plotseling een iets harder klikje gaf dan normaal. En prompt ging de telefoon weer aan. Het voelde als een vuiltje ondanks daar toch amper ruimte voor is.
Laten we hopen dat het een eenmalige hapering was![]()
[...]
Ik heb niet zoveel ervaring met rooten dus ik wil me altijd eerst ff inlezen voordat ik er aan begin zodat ik snap wat ik doe. En over het updaten op m'n roottoestel heb ik ook nog geen kaas van gegeten. Ook niet zoveel tijd voor gehad de laatste 1,5 week.
Ah dan gaat het daar bij mij dus mis. Ik dacht dat het aan de root lag.l3art schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:12:
[...]
Updaten is niet anders dan met een niet geroot toestel. Alleen wordt er een groter bestand gedownload (volledige rom). Update detecteert zelf of er root is of niet en bepaald welke bestand te downloaden. That's it.
Ik zal even naar het andere topic verhuizen
[ Voor 7% gewijzigd door Kevjan op 24-01-2018 20:57 ]
Ik las gisteren een artikel waarin wordt aangeraden om geen telefoons meer bij OP te kopen. Een soort opsomming van problemen van afgelopen jaren.
Voor wie nieuwsgierig is:
https://www.howtogeek.com...ying-phones-from-oneplus/
Best bijzonder dat een website zich zo negatief opstelt over niet een product maar over een heel bedrijf.
Best bijzonder dat een website zich zo negatief opstelt over niet een product maar over een heel bedrijf.
[ Voor 17% gewijzigd door acale op 24-01-2018 23:26 ]
Ik zag hem al, maar ze zijn vrij makkelijk met het veroordelen van OnePlus zonder een oplossing te geven. Google, Apple, HTC, Samsung, Huawei, Sony, etc zijn allemaal bedrijven die gigantisch veel problemen maken en waar veel imagoschade is. Samsung met zijn ontploffende telefoons, Sony met diens creditcardfraude van PSN destijds, Apple met het vertragen van oude toestellen. Elk bedrijf kan zo'n lijstje maken en dan hoef je nog niet eens ver terug te gaan. Het is dus meer clickbait en iemand die zichzelf iets heeft wijs gemaakt, dan dat het echt bewijs is dat het gras bij de buren zoveel groener isacale schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:23:
Ik las gisteren een artikel waarin wordt aangeraden om geen telefoons meer bij OP te kopen. Een soort opsomming van problemen van afgelopen jaren.
Hmm, best een confronterend stukje... Best veel fuckups in een korte tijd.
Samsung had exploderende telefoons en iedereen loopt tegenwoordig weer met een s8 of note8. Beetje een sensatie artikel en kan (met 3 verschillende oneplus telefoons en een rma afhandeling) mij absoluut niet vinden in de meeste van deze dingen.Huigie schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 07:29:
Hmm, best een confronterend stukje... Best veel fuckups in een korte tijd.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Ik had het topic inderdaad ook een paar dagen terug gelezen, maar het is inderdaad meer sensatie dan waarheid. Bepaalde dingen zijn ook een beetje aangedikt m.i.
Ik twijfel nog steeds niet om een OnePlus te kopen zodra ik t geld ervoor heb.
Dat dus. Volgende telefoon word een OnePlus (ergens volgende maand). Tuurlijk staan er dingen in die niet super zijn gegaan maar betreft allemaal dingen die opgelost zijn zover bekend. En elke nieuwe telefoon kan problemen hebben, ook de grote der aarde zoals samsung en apple.mamorunl schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:13:
Ik had het topic inderdaad ook een paar dagen terug gelezen, maar het is inderdaad meer sensatie dan waarheid. Bepaalde dingen zijn ook een beetje aangedikt m.i.
En het mooiste van allemaal is nog dat OnePlus erg snel heeft gereageerd op de meeste issues die daar zijn benoemd. Ik kan het fout hebben, maar volgens mij doen andere fabrikanten er veel langer over en wijden ze er geen post over richting de community.
Je moet voor de gein eens op Reddit in het Android subreddit komen. Daar is bijna dagelijks een OnePlus bashtopic. Dit artikel stond ook alweer bovenaan met 5000+ upvotes. Zodra je daar komt en een normale discussie probeert aan te gaan wordt je door de circlejerk naar beneden gevote. OnePlus is Chinees, dus is het evil. Dat de eigen USA alles over ze weet ontkennen we. Naïef volk.
Het betreffende topic: https://www.reddit.com/r/...ying_phones_from_oneplus/
[ Voor 13% gewijzigd door JanW op 25-01-2018 14:40 ]
Het feit dat er zo veel gedoe om is geeft al aan dat bepaalde mensen of bedrijven zich 'aangevallen' voelen. Als OnePlus echt zo slecht zou zijn dan verdwijnt het vanzelf nietwaar?JanW schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 14:39:
Je moet voor de gein eens op Reddit in het Android subreddit komen. Daar is bijna dagelijks een OnePlus bashtopic. Dit artikel stond ook alweer bovenaan met 5000+ upvotes. Zodra je daar komt en een normale discussie probeert aan te gaan wordt je door de circlejerk naar beneden gevote. OnePlus is Chinees, dus is het evil. Dat de eigen USA alles over ze weet ontkennen we. Naïef volk.
Moet eigenlijk niet teveel aandacht aan besteed worden. Als er echt goede punten worden genoemd moeten we natuurlijk open staan voor kritiek als OnePlus fans, maar dit soort onzin..
Ik heb parallel whatsapp draaien op mijn 5T. Nu lijkt het er op dat mijn contacten niet synchroniseren. In normale whatsapp komen de contacten gewoon naar voren wanneer ik ze toevoeg maar in parallel whatsapp blijft het aantal contacten gelijk. Iemand een idee waar dit aan ligt?
Solved: wanneer je bij nieuw bericht in de contactenlijst op de 3 stipjes klikt kun je de contacten verversen.
Solved: wanneer je bij nieuw bericht in de contactenlijst op de 3 stipjes klikt kun je de contacten verversen.
[ Voor 16% gewijzigd door ciato op 26-01-2018 10:07 ]
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 5T] Rooten & Custom ROM's
- Accessories: [OnePlus 5T] Het grote Accessoires Topic
- Garantie, RMA en terugsturen voor de L1 Widevine update: [OnePlus] RMA & Support
- OnePlus 6: [OnePlus 6] Ervaringen & Discussie
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 5T] Rooten & Custom ROM's
- Accessories: [OnePlus 5T] Het grote Accessoires Topic
- Garantie, RMA en terugsturen voor de L1 Widevine update: [OnePlus] RMA & Support
- OnePlus 6: [OnePlus 6] Ervaringen & Discussie