Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:45
l3art schreef op maandag 1 januari 2018 @ 20:50:
[...]
Hier trouwens ook geen problemen op de 5ghz. Overigens gebruik ik zelf een Asus router en staat de Ziggo modem in bridge modus.
Ja hier ook, want de Wifi van de Ziggo boxies was niet über, nu wel :)

(Screener btw).

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:37
[...]

Beetje off topic, maar hoe heet die app ook alweer waarbij je de screenshot in zo'n telefoon afbeelding zet?

Hier trouwens ook geen problemen op de 5ghz. Overigens gebruik ik zelf een Asus router en staat de Ziggo modem in bridge modus.
Same here.

Ik denk dat het probleem zit in de combinatie van bepaalde routers en de OP5T. Want ik heb mijn ouders en schoonouders de (zie link onderaan deze post) aanbevolen, en ik heb op al die netwerken hetzelfde probleem dat de 5GHz wegvalt.

pricewatch: Synology RT1900ac

Daarmee staat zo goed als vast dat de OP5T iets triggered bij die router wat zorgt voor het wegvallen van de 5GHz channel. Mijn OP3T heeft hier nooit last van gehad en ook andere telefoons hebben nooit problemen veroorzaakt. En daarnaast ben ik zeker niet de enige die dit probleem heeft gemeld.

[ Voor 25% gewijzigd door outlandos op 01-01-2018 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Laatste 8.0 oreo
CrashOverDrive schreef op maandag 1 januari 2018 @ 19:07:
[...]

Heb je de update van afgelopen week? Daar zat hij in.

[afbeelding]
OxygenOS 4.7.6

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:19
[...]

Beetje off topic, maar hoe heet die app ook alweer waarbij je de screenshot in zo'n telefoon afbeelding zet?
Perfect Screenshot, gok ik? Google Play: Perfect Screenshot Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:08
Goedemorgen allen en nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Heb nu een LG G6, hiervoor een HuaweiMate 9 e een Galaxy S7 en ben nu aan het kijken voor de T5 en is het waard die overstap te maken?

LG G6 geen led indicator een batterij vind ik maar zwak.

Huawei Mate 9 scherm resolutie niet zo en een beetje groot naar mijn gevoel maar wel een led indicator en prima batterijduur.

De S7 batterij duur maar zo zo en scherm iets te klein.

Is het dan waard om over te stappen naar een T5 met alle voor en nadelen van voorgaande toestellen, gaat de T5 mij meer vreugde brengen vooral wat betreft batterijduur, vind de LG G6 echt slecht moet ik zeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door aveenhuysen op 02-01-2018 08:26 ]

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt me dat als je zelf specs vergelijkt tussen de verschillende toestellen, afmetingen vergelijkt, ervaringen en reviews leest je alle antwoorden al hebt toch? Dan lees je dat het toestel kleiner is dan de mate 9, een led indicator heeft een dat men tevreden is over de accu. Wat wil je daarnaast nog meer van ons weten?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
l3art schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 08:34:
Het lijkt me dat als je zelf specs vergelijkt tussen de verschillende toestellen, afmetingen vergelijkt, ervaringen en reviews leest je alle antwoorden al hebt toch? Dan lees je dat het toestel kleiner is dan de mate 9, een led indicator heeft een dat men tevreden is over de accu. Wat wil je daarnaast nog meer van ons weten?
Is het de stap waard van een LG G6 naar een 5T qua batterij duur, camera en dan rest alleen nog de vraag 6 of 8 gig maar geloof dat dat meer persoonlijk is of je aan 64 GB genoeg hebt of niet (6GB).

Iemand hier die van een LG G6 komt die wat kan toevoegen?

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZorbaR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:30
Ik denk niet dat de upgraden van een G6 naar 5T veel meerwaarde biedt. Zeker als je een andere launcher gebruikt, want de LG skin vind ik persoonlijk wat minder

Keep on running

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qbic
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-09 11:11
ZorbaR schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 09:51:
Ik denk niet dat de upgraden van een G6 naar 5T veel meerwaarde biedt. Zeker als je een andere launcher gebruikt, want de LG skin vind ik persoonlijk wat minder
Ik heb beide toestellen gehad en ik vind het wel de moeite om te switchen.
De LG G6 is wat mij betreft een goed toestel maar persoonlijk vind ik het verschil tussen de Snapdragon 821 met 4 GB RAM en de Snapdragon 835 met 8 GB RAM wel aanzienlijk.
Ik ben heel tevreden over mijn Oneplus 5T zowel qua vlotheid in gebruik als batterylife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Qbic schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 11:23:
[...]

Ik heb beide toestellen gehad en ik vind het wel de moeite om te switchen.
De LG G6 is wat mij betreft een goed toestel maar persoonlijk vind ik het verschil tussen de Snapdragon 821 met 4 GB RAM en de Snapdragon 835 met 8 GB RAM wel aanzienlijk.
Ik ben heel tevreden over mijn Oneplus 5T zowel qua vlotheid in gebruik als batterylife.
Bedankt voor de info, wat betreft de accu gaat ie iets langer mee of behoorlijk en dat led notificatie is het redelijk zichtbaar bij daglicht wil eigenlijk geen always on display aanhebben. Gewoon een led kleurtje met rood voor email groen voor whatsapp etc. Alvast bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qbic
aveenhuysen schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 11:30:
[...]

Bedankt voor de info, wat betreft de accu gaat ie iets langer mee of behoorlijk en dat led notificatie is het redelijk zichtbaar bij daglicht wil eigenlijk geen always on display aanhebben. Gewoon een led kleurtje met rood voor email groen voor whatsapp etc. Alvast bedankt voor de info.
De accu gaat makkelijk 1 dag mee maar zoiets is altijd relatief. Hangt grotendeels af wat je met het toestel doet. Uren aan een stuk gamen vreet meer batterij dan browsen op het net.
De led notificatie is duidelijk zichtbaar dus daar kan je gerust over zijn. Er is mijn inziens maar 1 item wat minder gaat zijn en dat is de camera. De wide angle camera op de G6 is enorm prettig om mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Qbic schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 11:41:
[...]

De accu gaat makkelijk 1 dag mee maar zoiets is altijd relatief. Hangt grotendeels af wat je met het toestel doet. Uren aan een stuk gamen vreet meer batterij dan browsen op het net.
De led notificatie is duidelijk zichtbaar dus daar kan je gerust over zijn. Er is mijn inziens maar 1 item wat minder gaat zijn en dat is de camera. De wide angle camera op de G6 is enorm prettig om mee te werken.
Gamen nooit verder email, whatsapp en wat browsen en wide angle gebruik ik nooit, maar de gewone camera is dan wel gelijk qua prestaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Grappig, niet in 8.0

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qbic
aveenhuysen schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 11:50:
[...]

Gamen nooit verder email, whatsapp en wat browsen en wide angle gebruik ik nooit, maar de gewone camera is dan wel gelijk qua prestaties?
Ik vond de camera op de LG G6 iets beter dan die van de OnePlus 5T maar dat kan ook aan het manneke liggen aangezien ik al foto's gezien heb die genomen zijn met de Oneplus 5T die er enorm goed uitzien. O-)
(ben allesbehalve een goeie fotograaf :P)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Wat vinden jullie van het beeldscherm? Ik heb 'm nu een tijdje in mijn bezit en vind het qua kleuren en kijkhoek echt een waanzinnig mooi scherm. Wat mij helaas stoort is dat met name tekst wat korrelig lijkt; het valt me telkens weer op.

Omdat ik mij afvroeg of ik het mij verbeelde, heb ik het scherm eens vergeleken met een OnePlus One en OnePlus X. Tekst ziet op de Oneplus One er het meest scherp uit (LCD), terwijl het volgens de specificaties dezelfde pixels per inch (ppi) als de Oneplus 5T heeft (OLED). Is die korreligheid nou het gevolg van dat het beeldscherm een PenTile structuur heeft? :-( De Oneplus X lijkt tussen beiden in te zitten (ook OLED, maar hogere ppi).

Overigens wat een gaaf toestel verder zeg, helemaal met Oreo. Hopelijk weten ze de kwaliteit van de camera nog op te schroeven, dan is het bijna een perfect toestel oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:46

Christiano007

Ich bin der champion

Qbic schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 12:41:
[...]

Ik vond de camera op de LG G6 iets beter dan die van de OnePlus 5T maar dat kan ook aan het manneke liggen aangezien ik al foto's gezien heb die genomen zijn met de Oneplus 5T die er enorm goed uitzien. O-)
(ben allesbehalve een goeie fotograaf :P)
Als ik alle filmpjes online zo zie, is de front camera van de 5T echt stukken beter.

Voor de rest durf ik het niet te zeggen, overweeg ook de overstap van LG G6 naar de 5T. Qua snelheid hoeft het niet, qua vormfactor hoeft het niet, de camera is twijfelachtig beter.

Tjahh :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
aveenhuysen schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 11:50:
[...]

Het wordt nu meer een aankoopadvies vraag, daar mag je een apart topic voor aanmeken in het aankoop advies gedeelte van dit forum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:40
@aveenhuysen Je zou ook kunnen wachten op de Oneplus 6. Die komt waarschijnlijk ergens eind Q1 of begin Q2 (maart-april). Dan is het sowieso een upgrade, want daar zit hoogstwaarschijnlijk de SD845 in. (geruchten).

Ondertussen heb ik trouwens van dBrand de rode Dragon skin op mijn telefoon zitten. Zal er vanavond in het accesoires topic wat meer info over geven.

Wat betreft het toestel ben ik nog steeds meer dan tevreden. Wel lees ik hier weleens dat er updates zijn (4.7.5 en 4.7.6), maar dat zijn Beta updates? Want ik heb sinds 4.7.4 geen OTA update meer gehad.

*update*: Zojuist met OperaVPN mijn regio op Duitsland gezet (waarmee ik 4.7.4 heb gedownload) en dan krijg ik wel de 4.7.6 update. Vreemd... Hoop niet dat ik voortaan voor elke update dit moet gaan doen..

[ Voor 60% gewijzigd door Leviathius op 02-01-2018 16:26 ]

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qbic
Christiano007 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:13:
[...]

Als ik alle filmpjes online zo zie, is de front camera van de 5T echt stukken beter.

Voor de rest durf ik het niet te zeggen, overweeg ook de overstap van LG G6 naar de 5T. Qua snelheid hoeft het niet, qua vormfactor hoeft het niet, de camera is twijfelachtig beter.

Tjahh :)
Dat is ook de moeilijkheid; foto's die ik als leek maak zijn waarschijnlijk helemaal anders dan de "professionele" reviewers onder ons. Als je kost wat kost de beste camera wil zijn er betere opties dan de Oneplus 5T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qbic
l3art schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:22:
[...]

[mbr]Het wordt nu meer een aankoopadvies vraag, daar mag je een apart topic voor aanmeken in het aankoop advies gedeelte van dit forum.[/]
200% akkoord. :)
Vraag me af hoelang het gaat duren vooraleer Oreo beschikbaar komt voor de Oneplus 5T (en niet als beta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-09 20:21
Leviathius schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:22:
@aveenhuysen
Wat betreft het toestel ben ik nog steeds meer dan tevreden. Wel lees ik hier weleens dat er updates zijn (4.7.5 en 4.7.6), maar dat zijn Beta updates? Want ik heb sinds 4.7.4 geen OTA update meer gehad.

*update*: Zojuist met OperaVPN mijn regio op Duitsland gezet (waarmee ik 4.7.4 heb gedownload) en dan krijg ik wel de 4.7.6 update. Vreemd... Hoop niet dat ik voortaan voor elke update dit moet gaan doen..
Die updates worden langzamerhand per regio uitgerold. Hij komt ook in Nederland uit maar dat zou zo nog een weekje kunnen duren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor degene die overstappen naar OnePlus, kunnen sinds kort gebruik maken van een door OnePlus ontwikkelde applicatie; OnePlus Switch. Beschrijving:
OnePlus Switch can quickly migrate all of your data including contacts, messages and photos stored on your previous device to the new OnePlus device.
  • Connection with Onestep
  • Support a wide range of Data
  • Complete in Minutes
  • Showing Progress with Fun Animations
Supported data:Contacts, Messages, Call Logs, Calendar, Photos, Videos, Audio, Applications (without data).
Link naar download: Google Play: OnePlus Switch

Nieuwsartikel: https://www.gizmochina.co...oving-oneplus-phone-easy/

Volgens mij werkt het zelfs met iPhones. Dat is in ieder geval wel wat ze willen doen, maar volgens mij kan het nu ook al.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
Sinds eergisteren 4.7.6, constante afname accu. Iets houdt hem wakker. Heb de cache in recovery geleegd maar probleem lijkt zich aan te houden. Factory reset? Of zijn er nog andere dingen die ik kan proberen?

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnePlus heeft OnePlus Switch officieel aangekondigd: Introducing the OnePlus Switch
Friends,

We are happy to announce our new migration app, the OnePlus Switch [Google Play Store Link]. Since a lot of you are joining our family, we wanted to make the transition a little easier.

With the OnePlus Switch app, you can transfer all your files to your new OnePlus phone in a single, simple process. Install Switch app on your new phone and your previous device to start the migration process. From there, all you have to do is scan the QR code to pair and choose which items you want to transfer.

Currently, you can transfer: Contacts, Messages, Call Logs, Photos, Videos, Audio and applications (without data). We are already working on new updates for more support - such as Wi-Fi history, Camera settings, Apps data, and more.

One of our goals for OxygenOS is an easy-to-use software experience. The OnePlus Switch app is our first iteration, only for devices running Android 6.0 or higher. Future updates will offer support for older versions and iOS.

Your opinions will help contribute to improved features in the upcoming releases. Keep an eye for updates and let us know in the comments your first impressions!

Never Settle.

Verder schijnt er overmorgen een OnePlus 5T in Sandstone te komen:

Anonymoussaurus in "[OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen"
jvvj schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:02:
Sinds eergisteren 4.7.6, constante afname accu. Iets houdt hem wakker. Heb de cache in recovery geleegd maar probleem lijkt zich aan te houden. Factory reset? Of zijn er nog andere dingen die ik kan proberen?
Wat staat er bovenaan de lijst qua accuverbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
Anonymoussaurus schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:05:

[...]

Wat staat er bovenaan de lijst qua accuverbruik?
Scherm
Android System
Android OS
Google services

Scherm was voor de update ook #1, die androids stonden lager. De drain lijn gaat nu altijd schuin naar beneden, ipv stapsgewijs voor de update (en was de telefoon niet aan het eind van de dag leeg ;))

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jvvj schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:09:
Scherm
Android System
Android OS
Google services

Scherm was voor de update ook #1, die androids stonden lager. De drain lijn gaat nu altijd schuin naar beneden, ipv stapsgewijs voor de update (en was de telefoon niet aan het eind van de dag leeg ;))
Dat is vrij normaal na een update. Wacht het even 1-2 dagen af en laat het dan maar weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14

Kortfragje

......

Arunia schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 19:15:
Iemand anders in WhatsApp foto's die je maakt dat er een groene streep doorheen zit? Mijn vrouw wees me er op maar het is ook weer niet standaard op iedere foto zo.
Het vreemde is, ik heb iets vergelijkbaars (3T) maar alleen bij hdr+ foto's in de google app, Whatsapp juist niet...

heb je dit al op kunnen lossen?

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/c7CnWb/IMG_20180103_125525.jpg

http://www.gjpvanwesten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:46
@Kortfragje met WhatsApp deze deinstalleren en weer opnieuw installeren. Wellicht kan dat met de andere apps ook. Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:09

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Nieuwe Oreo build is net online gezet:

http://downloads.oneplus....s_5t_oxygenos_openbeta_1/

1,6GB bestand:

http://oxygenos.oneplus.n...1407_e2352bc7493e4d48.zip

Zat blijkbaar een flinke bug in de 1e release...

[ Voor 20% gewijzigd door Huigie op 03-01-2018 14:41 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:40
Huigie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:19:
Nieuwe Oreo build is net online gezet: http://oxygenos.oneplus.n...1407_e2352bc7493e4d48.zip

Misschien moet je even je link wijzigen naar een website ipv meteen het hele bestand van 1.6GB 8)7 Kan mensen een hoop data schelen die denken alleen een build-log te openen.

[ Voor 8% gewijzigd door Leviathius op 03-01-2018 14:32 ]

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-02 21:56
Nog iemand last met Google Fit toevallig? Hij zegt dat ik elke dag zo'n half uur hardloop (en gewoonlijk kan die ook niet zeggen wanneer dat dan eigenlijk net was) -- voor de duidelijkheid... hardlopen? Ik? Nah 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:08
Ik heb nu de 4.7.6 update erop gezet, maar ik heb het gevoel dat de telefoon langzamer is geworden.
De animaties lopen niet meer zo soepel als voor de update.

Iemand een idee hoe ik dat zou kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59

Martinspire

Awesomeness

Huigie schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:19:
Nieuwe Oreo build is net online gezet:

http://downloads.oneplus....s_5t_oxygenos_openbeta_1/

1,6GB bestand:

http://oxygenos.oneplus.n...1407_e2352bc7493e4d48.zip

Lijkt me dezelfde maar dan met deze hotfix:
Hot fix: third party camera applications no longer capture green pictures with front camera
Niet wereldschokkend imo en als je de standaard camera gebruikt heb je er niet eens last van

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
Martinspire schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:37:
[...]
Niet wereldschokkend imo en als je de standaard camera gebruikt heb je er niet eens last van
Niet wereldschokkend, sure... maar zoiets zou je verwachten dat er in de alpha al wel uit is (als het consistent gebeurt tenminste) 8)7 Denk niet dat jij blij zal zijn als als je Snapchat selfies er groen uitkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Zal vast niet het enige zijn wat aangepast is... Vind het nou niet bepaald een issue om een complete build offline te halen. Had ook niks over groene foto's gelezen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

RobinJ1995 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:44:
[...]

Niet wereldschokkend, sure... maar zoiets zou je verwachten dat er in de alpha al wel uit is (als het consistent gebeurt tenminste) 8)7 Denk niet dat jij blij zal zijn als als je Snapchat selfies er groen uitkomen ;)
Het is een issue met 3rd party apps. Nee die ga je in alpha's niet veel tegenhouden. Dat is juist iets voor beta's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
Ik heb mijn OP5T vandaag ontvangen maar zag onmiddellijk al een blauwe pixel wanneer er een zwarte achtergrond is. Op andere kleuren zie je dit niet. Hebben anderen dit ook of heb ik pech en moet ik dit melden bij Oneplus?

In de foto hieronder zie je de blauwe pixel rechtsonder. In het echt is deze nog groter dan op de foto.

Blauwe pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
Gines schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 19:03:
Ik heb mijn OP5T vandaag ontvangen maar zag onmiddellijk al een blauwe pixel wanneer er een zwarte achtergrond is. Op andere kleuren zie je dit niet. Hebben anderen dit ook of heb ik pech en moet ik dit melden bij Oneplus?

In de foto hieronder zie je de blauwe pixel rechtsonder. In het echt is deze nog groter dan op de foto.

[afbeelding]
Gewoon melden ;) Ik heb het niet en een defecte pixel is sowieso niet normaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
RobinJ1995 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 19:04:
[...]

Gewoon melden ;) Ik heb het niet en een defecte pixel is sowieso niet normaal.
Ik heb het inderdaad maar gemeld, krijg weer een nieuwe die ik normaal binnen de week ontvang. Zeer jammer eigenlijk nadat ik 2 weken met veel ongeduld heb zitten wachten op deze telefoon.

Ach ja, kan ik weer een paar keer per dag als een klein kind de track status vernieuwen om te bekijken waar mijn telefoon zich bevindt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smspeter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:50
Peoples, wellicht weet iemand van jullie raad.

Oneplus 5T, 128Gb versie, maand oud. Standaard rom, 7.1.1. met Oxygen 7.4.6. Ik heb het idee dat sinds die laatste upgrade naar .6 de foon wat minder werd (volgens mij gister of eergisteren gaan), kreeg hier en daar wat vastlopers maar verder niks echt spannends. Vanavond 1 keer eerder een reboot gedaan waarna ik mijn sim code niet meer kon intikken, scherm reageert niet. Vervolgens reboot gedaan, werkte weer.

3 uur later weer een reboot nodig vanwege freeze, nu werkt niks meer op het scherm. Volgens helpdesk moet power en volume down je een keuze menu geven waar je cache kan wissen, maar als ik dat doe krijg ik slechts het logo en weer zwart, gevolgd door log en weer zwart, enzovoorts. Laat ik dan de keys los dan krijg ik een groot toetsenbord voor bijna de helft van het scherm, wat logischerwijs niet werkt en waar ik dus niks mee kan. (power en volume up werkt wel direct, maar kan verder niks in recovery mode)

Heel bijzonder allemaal, volgens desk moet ik opsturen en dus een week of wat kwijt. Iemand nog een gouden tip alhier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

smspeter schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 22:52:
Peoples, wellicht weet iemand van jullie raad.

Oneplus 5T, 128Gb versie, maand oud. Standaard rom, 7.1.1. met Oxygen 7.4.6. Ik heb het idee dat sinds die laatste upgrade naar .6 de foon wat minder werd (volgens mij gister of eergisteren gaan), kreeg hier en daar wat vastlopers maar verder niks echt spannends. Vanavond 1 keer eerder een reboot gedaan waarna ik mijn sim code niet meer kon intikken, scherm reageert niet. Vervolgens reboot gedaan, werkte weer.

3 uur later weer een reboot nodig vanwege freeze, nu werkt niks meer op het scherm. Volgens helpdesk moet power en volume down je een keuze menu geven waar je cache kan wissen, maar als ik dat doe krijg ik slechts het logo en weer zwart, gevolgd door log en weer zwart, enzovoorts. Laat ik dan de keys los dan krijg ik een groot toetsenbord voor bijna de helft van het scherm, wat logischerwijs niet werkt en waar ik dus niks mee kan. (power en volume up werkt wel direct, maar kan verder niks in recovery mode)

Heel bijzonder allemaal, volgens desk moet ik opsturen en dus een week of wat kwijt. Iemand nog een gouden tip alhier?
Dat toetsenbord (ik gok die met rode lijntjes) dat is volgens mij je pincode of whatever je hebt gekozen om je toestel te unlocken. Daar zou je cache e.d. moeten kunnen wissen, maar misschien gaat je dat ook niet meer helpen. Een factory reset zou misschien een oplossing kunnen zijn, maar ik weet niet of er nog een toets-combo is om die te forceren. In ieder geval is de kans groot dat je je data kwijt raakt.

Ik weet ook niet of je met je computer een nieuwe versie kunt flashen (hoe het met OnePlus zit weet ik niet, maar was vroeger bij andere merken altijd nog wel een optie).

Het kan in ieder geval door vanalles veroorzaakt zijn, maar zolang je toestel wel goed heeft gewerkt, ga ik er niet vanuit dat ie ook meteen stuk is. Maar wellicht kan OnePlus een factory reset forceren.

Heb je de OnePlus community (op de site) al geraadpleegd? Daar zijn er nog wel een paar die nog wel wat weten, maar als je niet in je recovery mode komt, dan geef ik je weinig kans op success dan hem terug te sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
OnePlus heeft zojuist de sandstone (White) 5T aangekondigd.
Vanaf 9 januari te bestellen en alleen in de 8Gb/128Gb variant

Acties:
  • +3 Henk 'm!
This is the OnePlus 5T Sandstone White

[ Voor 18% gewijzigd door Anonymoussaurus op 04-01-2018 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik heb de beta hotfix net trouwens als update binnengekregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:10
Gaaf. Doe die maar in sandstone black. Is op mijn OPO nog steeds super fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Meer mensen nare ervaringen met Oxygen 4.7.6? Anders wacht ik nog ff met updaten.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
aardbeix15 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:23:
Meer mensen nare ervaringen met Oxygen 4.7.6? Anders wacht ik nog ff met updaten.
Ik heb hem een uurtje geleden geinstalleerd. Nergens last van so far :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ziet er mooi uit!

Ik twijfel nog erg tussen de 5T en de aankomende 6, maar ze komen nog niet met info over dat toestel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
Christiano007 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:34:
[...]

Ziet er mooi uit!

Ik twijfel nog erg tussen de 5T en de aankomende 6, maar ze komen nog niet met info over dat toestel :'(
En bij de 6 ga je twijfelen of je moet wachten op de 6T. Gewoon voor de 5T gaan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

RobinJ1995 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:22:
[...]

En bij de 6 ga je twijfelen of je moet wachten op de 6T. Gewoon voor de 5T gaan! ;)
Nee dat niet, maar als ze bijv. nu opeens wel waterdicht worden, camera wordt nog iets beter en de prijs blijft het zelfde....tjah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
Christiano007 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:24:
[...]

Nee dat niet, maar als ze bijv. nu opeens wel waterdicht worden, camera wordt nog iets beter en de prijs blijft het zelfde....tjah :)
Geloof niet dat die prijs hetzelfde gaat blijven ;) Waterdichtheid zou mooi zijn maar zou ik ook niet op hopen eerlijk gezegd. Camera is al prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

RobinJ1995 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:25:
[...]

Geloof niet dat die prijs hetzelfde gaat blijven ;) Waterdichtheid zou mooi zijn maar zou ik ook niet op hopen eerlijk gezegd. Camera is al prima :)
En dan is er nog de kleur... sandstone wit of gewoon de normale met een ander hoesje...

Potdomme wat lastig allemaal haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Christiano007 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:34:
Ziet er mooi uit!

De OnePlus 6 zal vermoedelijk al in maart komen, maar dat weet niemand. Zou best goed kunnen; met deze variant zorgen ze er voor dat ze van hun resterende voorraad afkomen ;). Ik heb al wel wat info over het toestel, maar het is en blijven speculaties natuurlijk. Alhoewel sommige dingen voor de hand liggen. Zal eens kijken wanneer het tijd is voor een speculatie & geruchten topic.
RobinJ1995 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:25:
Vanaf de 3 ontwerpt OnePlus z'n telefoons al zodat ze bestand zijn tegen wat water. Ze hebben geen IP rating vanwege onder andere kosten, wat de prijs doet ophogen. Je moet er dan niet vanuit gaan dat je in de zee kan gaan filmen voor een half uur ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:49
Vind dit echt een hele mooie telefoon maar toch vraag ik me een beetje af wat je hebt aan het 'bezelloos'. Youtube filmpjes hebben gewoon een zwarte rand en ik heb maar weinig apps (op sommige games na) die vol gebruik maken van het hele scherm. Of mis ik iets?

Mijn standaard screenprotector begin vol krassen te zitten. Ik las hier dat iemand een selfhealing protector heeft, is dat een glasplaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:31
Zojuist de oreo beta geïnstalleerd. Merk nog niet veel verschil behalve dat het oneplus icon pack standaard aan staat. Ik kan ook niet kiezen voor geen icon pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59
KaiseRRuby schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:45:
Vind dit echt een hele mooie telefoon maar toch vraag ik me een beetje af wat je hebt aan het 'bezelloos'. Youtube filmpjes hebben gewoon een zwarte rand en ik heb maar weinig apps (op sommige games na) die vol gebruik maken van het hele scherm. Of mis ik iets?

Mijn standaard screenprotector begin vol krassen te zitten. Ik las hier dat iemand een selfhealing protector heeft, is dat een glasplaatje?
Welke app maakt geen gebruik van een langer scherm :? Twitter, Facebook, browsen, alles heeft voordeel van een langer scherm, want daardoor zie je meer content.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Laatst online: 17-09 17:48

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Enige is dat ze die level 1 certificering voor HD mogen toevoegen voor maximaal genieten van dit heerlijke scherm. ;)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:45
Of jullie stoppen beide met dit kinderachtige op de man spelen en bekvechten. Heb de discussie verwijderd.

[ Voor 40% gewijzigd door 13art op 05-01-2018 10:13 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
KaiseRRuby schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:48:
Maar dit bedoel ik helemaal niet. Ik zie gewoon een lelijke balk onderin beeld bij Facebook, niet extra content.
Wat voor lelijke balk zie je dan :? De balk waarin je home-, back- en app-switch-knoppen op staan, of meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
KaiseRRuby schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:48:
Maar dit bedoel ik helemaal niet. Ik zie gewoon een lelijke balk onderin beeld bij Facebook, niet extra content. Dat er op een groter scherm meer te zien is dan op een kleiner scherm, goh.
Yes, die! In de appdrawer is hij mooi doorzichtig en zie je dus meer content. Verder maar bij heel weinig apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
KaiseRRuby schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:52:
[...]

Yes, die! In de appdrawer is hij mooi doorzichtig en zie je dus meer content. Verder maar bij heel weinig apps.
Ik heb geen OnePlus, maar ik gok dat het wel in te stellen valt dat die balk verdwijnt in apps (en dat je omhoog moet swipen om 'm weer te zien).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03
Hahn schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:53:
[...]

Ik heb geen OnePlus, maar ik gok dat het wel in te stellen valt dat die balk verdwijnt in apps (en dat je omhoog moet swipen om 'm weer te zien).
Jup, dat is gewoon mogelijk.
Bij instellingen - Buttons - Hide the Navigation bar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
outlandos schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:28:
[...]

Dank, ik heb hem zojuist op 2,4 gezet. Op deze manier sloop ik tenminste niet de 5G netwerken waar ik kom :')
Ik heb thuis een Airport Extreme van Apple staan, maar die verloor dagelijks connectie met internet. Eerst dacht ik dat het een conflict tussen die router en de 5T was. Daarom heb ik netwerk vergeten gedaan op mijn 5T en heb ik hem verbonden met de KPN router. Die lag er vervolgens ook binnen een dag uit. Toen heb ik m'n 5T op 2,4 gezet, maar wat denk je vanochtend? Op de een of andere manier lag de Airport er weer uit.

Ben het helemaal zat om al die routers dagelijks te resetten. Iemand een idee hoe dit toch op te lossen? Hoop dat dit probleem bekend is bij OnePlus en dat ze hard werken aan een oplossing want dit is zwaar ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0kerNL
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13:37
keest12 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:45:
[...]

Ik heb thuis een Airport Extreme van Apple staan, maar die verloor dagelijks connectie met internet. Eerst dacht ik dat het een conflict tussen die router en de 5T was. Daarom heb ik netwerk vergeten gedaan op mijn 5T en heb ik hem verbonden met de KPN router. Die lag er vervolgens ook binnen een dag uit. Toen heb ik m'n 5T op 2,4 gezet, maar wat denk je vanochtend? Op de een of andere manier lag de Airport er weer uit.

Ben het helemaal zat om al die routers dagelijks te resetten. Iemand een idee hoe dit toch op te lossen? Hoop dat dit probleem bekend is bij OnePlus en dat ze hard werken aan een oplossing want dit is zwaar ... 8)7
Heb je de experia box v10? KPN/Telfort heeft een beetje zitten te spelen met die software op de router waardoor wifi het echt slecht doet, en af en toe dus wegvalt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:26
Ik heb een tijdje de navi-bar continu in beeld gehad, dat vond ik zonde van de ruimte op het scherm.
De "hide" functie geeft lekker veel ruimte op het scherm. Ik vond de extra swipe up om de navi-bar terug te krijgen helemaal niet handig, vooral omdat je in de praktijk de back-knop erg vaak gebruikt.
Nu heb ik met de app T Swipe gestures ingesteld dat een swipe vanuit de rechterzijkant naar het midden een back-knop emuleert.

Zo is het niet zo lastig dat de navi-bar niet altijd meer zichtbaar is en maak je toch optimaal gebruik van het scherm. Erg handig bij bijna alles browsen, netflix etc
youtube kijk ik tegenwoordig ook altijd zoomed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
J0kerNL schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:03:
[...]

Heb je de experia box v10? KPN/Telfort heeft een beetje zitten te spelen met die software op de router waardoor wifi het echt slecht doet, en af en toe dus wegvalt.
Ik geloof het wel inderdaad, heb dat ook gelezen. Ik had echter helemaal geen apparaten verbonden met de Experia box. Heb de 5T sinds begin december toen het allemaal beetje begon. Ik heb eigenlijk een maand lang alleen de Airport router gereset en de Experia box helemaal niet aangeraakt. Met enkel Airport reset herstelde alles dan weer voor een dag. Nu ik de Experia box gebruik heb ik die ook moeten resetten. Heel vaag verhaal allemaal en een nare samenloop van omstandigheden denk ik (5T en Experiabox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Het lijkt me sterk dat je 5T ervoor zorgt dat je routers eruit vliegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 20:01

Shiro

Serenity

Ik heb onlangs de OP5T binnen, alles is goed en wel, alleen de accuduur vind ik wel wat tegenvallen, het is minder indrukwekkend dan ik had gedacht.

Welke app kan je het beste gebruiken om de batterij health en cyclus count mee in te zien?

Ik heb afgelopen 7 jaar IOS gebruikt. Android ben ik dus iets minder bekend mee, maar ik heb AccuBattery geinstalleerd, maar dat app gaat meten hoeveel health je batterij nadat je het een keer opgeladen hebt en dergelijke, ik zie nu 3081 over van de 3300, de meeting zal wel inaccuraat zijn? Ik heb de telefoon net 3 dagen namelijk...

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:33
Shiro schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:07:
Ik heb onlangs de OP5T binnen, alles is goed en wel, alleen de accuduur vind ik wel wat tegenvallen, het is minder indrukwekkend dan ik had gedacht.
Hoeveel accuduur haal (of verwacht) je dan? Ik kom van een S7, en ben redelijk onder de indruk van de accuduur. Ik haal makkelijk een dag met ongeveer 5 SOT (ik zit op de Oreo Beta1). Als ik iets minder SOT heb, dan haal ik de 2 dagen ook wel.

Accubattery gebruik ik ook, en ook bij mij geeft ie na een week of 3 minder dan 3300mAh aan, ik zit rond de 3100, wat natuurlijk eigenlijk ook te weinig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013

Falastine

Think about my signature...

Holy shit ik zit echt heel veel op mijn toestel nu nog 10% helemaal standaard en haal deze accuduur met s.o.t

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zqxVM8YF4X5WmQAlLYjHkQD3/thumb.jpg

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
Shiro schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:07:

Welke app kan je het beste gebruiken om de batterij health en cyclus count mee in te zien?

Ik heb afgelopen 7 jaar IOS gebruikt. Android ben ik dus iets minder bekend mee, maar ik heb AccuBattery geinstalleerd, maar dat app gaat meten hoeveel health je batterij nadat je het een keer opgeladen hebt en dergelijke, ik zie nu 3081 over van de 3300, de meeting zal wel inaccuraat zijn? Ik heb de telefoon net 3 dagen namelijk...
Ik kom ook van 7 jaar iOS en ben zeer tevreden over de accuduur. Bij iOS wordt je eigenlijk continu op het verkeerde spoor gezet qua batterij. Van 100% naar 90% duurt bij iPhones erg lang. Vanaf 40% naar 0% gaat gewoon erg snel. Als jij iemand bent die niet zo gauw onder 50% komt per dag, dan heb je dit inderdaad niet door. Bij de 5T gaat het gewoon heel geleidelijk en telt ie vanaf moment 1 dat je hem van de lader haalt af.

Ter vergelijking, mijn iPhone 7 zette ik direct op power saving mode nadat ik hem van de lader haalde. Vervolgens ging dit mee tot dat ik 's avonds half 7 na werk thuis kwam met behoorlijk intensief gebruik. Dan hield ik vaak nog net een paar procent over en moest ie weer in de lader om de rest van de avond door te komen. Nu kom ik vaak met 40% thuis en gaat ie de lader in met 25% en dat met zeer intensief gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:07

FREAKJAM

"MAXIMUM"

djmelvee schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:39:
Het lijkt me sterk dat je 5T ervoor zorgt dat je routers eruit vliegen..
Er waren wel issues met 4.7.5 in combinatie met een 5ghz signaal op je router. Zou in versie 4.7.6 opgelost zijn. Zie ook dit topic voor meer mensen met deze klacht.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspernts
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:41
Vandaag Oxygen 4.7.6 via OTA binnengekregen. Zonder VPN fratsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ik ben zwaar onder de indruk van de accu duur. Van de week bijna 2,5 dag met 1 lading gedaan. Normaal gebruik en een SOT van ruim 5 uur.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crownable
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 29-04 19:51
Ik heb hem nu een weekje. Accu duur is uitstekend voor mijn standaarden. Ik doe ongeveer 3 dagen met 1 lading. En opladen is dan ook weer bliksem snel.

Verder is de snelheid van dit apparaat subliem. Alles voelt smooth. En het scherm is prachtig.

Verder is dual-sim i.v.m. werk ideaal!

Top aankoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 20:04
KaiseRRuby schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:45:

Even in YouTube met 2 vingers naar buiten swipen, uitzoomen zeg maar. Dan wordt er wel een klein randje afgesneden maar kijk je wel fullscreen. Netflix vult het beeld overigens automatisch. Kijkt heerlijk.

[ Voor 21% gewijzigd door jvang op 05-01-2018 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ran-dy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 13:45
Hebben nog meer mensen problemen met het unlocken van je telefoon dmv "OK Google"? Ik krijg het niet werkend op mij 5t. Ik heb smart unlock aan staan en bij security settings staat google ook als actief. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Edit: Als ik eerst mijn scherm aan druk werkt het wel. Als het scherm nog uit staat niet?

[ Voor 15% gewijzigd door ran-dy op 05-01-2018 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03
ran-dy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:03:
Hebben nog meer mensen problemen met het unlocken van je telefoon dmv "OK Google"? Ik krijg het niet werkend op mij 5t. Ik heb smart unlock aan staan en bij security settings staat google ook als actief. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Edit: Als ik eerst mijn scherm aan druk werkt het wel. Als het scherm nog uit staat niet?
Heb hetzelfde, helaas nog niet wat op gevonden. Bij mijn vorige Nexus 6P werkte het wel met het scherm uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 20:01

Shiro

Serenity

borft schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:22:
[...]

Hoeveel accuduur haal (of verwacht) je dan? Ik kom van een S7, en ben redelijk onder de indruk van de accuduur. Ik haal makkelijk een dag met ongeveer 5 SOT (ik zit op de Oreo Beta1). Als ik iets minder SOT heb, dan haal ik de 2 dagen ook wel.

Accubattery gebruik ik ook, en ook bij mij geeft ie na een week of 3 minder dan 3300mAh aan, ik zit rond de 3100, wat natuurlijk eigenlijk ook te weinig is.
Goeie vraag. Sinds vanochtend acht uur van de lader. Ik heb nu nog 40% over, voornamelijk via de wifi gebruik gemaakt van de internet en heb een SOT van 3 uur.

13% scherm
7% Google play service
4% Android systeem
4% wifi

Niet echt een zuivere vergelijking, maar als de test van Tweakers op de wifi bijna 10 uur haalt, dan had ik toch iets meer dan dat verwacht

Bevalt de bèta overigens? En is je batterij met Oreo er beter op geworden?
keest12 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:07:
[...]

Ik kom ook van 7 jaar iOS en ben zeer tevreden over de accuduur. Bij iOS wordt je eigenlijk continu op het verkeerde spoor gezet qua batterij. Van 100% naar 90% duurt bij iPhones erg lang. Vanaf 40% naar 0% gaat gewoon erg snel. Als jij iemand bent die niet zo gauw onder 50% komt per dag, dan heb je dit inderdaad niet door. Bij de 5T gaat het gewoon heel geleidelijk en telt ie vanaf moment 1 dat je hem van de lader haalt af.

Ter vergelijking, mijn iPhone 7 zette ik direct op power saving mode nadat ik hem van de lader haalde. Vervolgens ging dit mee tot dat ik 's avonds half 7 na werk thuis kwam met behoorlijk intensief gebruik. Dan hield ik vaak nog net een paar procent over en moest ie weer in de lader om de rest van de avond door te komen. Nu kom ik vaak met 40% thuis en gaat ie de lader in met 25% en dat met zeer intensief gebruik.
De accu van mijn 6S was aardig versleten :p een powerbank was dan ook geen overbodige luxe.

Uiteraard houdt de OP5T het langer vol dan mijn oude iPhone, maar niet met een dusdanig groot verschil als ik had gedacht/gedoopt.

Voor de rest uiteraard zeer tevreden mee, hoewel Android wil ff wennen is.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Falastine schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:05:
Holy shit ik zit echt heel veel op mijn toestel nu nog 10% helemaal standaard en haal deze accuduur met s.o.t

[afbeelding]
Dat zijn getallen die ik bij lange na niet red. Zit nu op 47% en net iets meer dan 2 uur sot. Maar goed ik zit dan ook niet 8 uur per dag naar het scherm van mijn telefoon te kijken. Zal flink uitmaken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:36

Kraz

Saving the world

ran-dy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:03:

Nuevocasa schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:00:
[...]

Heb hetzelfde, helaas nog niet wat op gevonden. Bij mijn vorige Nexus 6P werkte het wel met het scherm uit.
Zojuist even bij mij getest; en bij mij werkt het ook niet waarbij het bij m'n Nexus 5 idd wel werkte.

Zou het door de Google Launcher komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ligt niet aan de launcher lijkt mij.
Op mijn N6P gebruikte ik nova launcher en daar kon ik mijn device wakker maken met ok of hey google.

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
FREAKJAM schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:44:
[...]

Er waren wel issues met 4.7.5 in combinatie met een 5ghz signaal op je router. Zou in versie 4.7.6 opgelost zijn. Zie ook dit topic voor meer mensen met deze klacht.
Maar dit gaat over het niet kunnen verbinden, niet over het eruit laten knallen van je 5Ghz.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:07

FREAKJAM

"MAXIMUM"

djmelvee schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 23:21:
[...]

Maar dit gaat over het niet kunnen verbinden, niet over het eruit laten knallen van je 5Ghz.. :>
Lees even de comments van de OnePlus pagina. Eruit knallen van 5ghz is één van de klachten. Het niet kunnen verbinden of de melding dat je wireless key niet klopt komt ook voor. Channel veranderen helpt schijnbaar ook.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
FREAKJAM schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 23:32:
[...]

Lees even de comments van de OnePlus pagina. Eruit knallen van 5ghz is één van de klachten. Het niet kunnen verbinden of de melding dat je wireless key niet klopt komt ook voor. Channel veranderen helpt schijnbaar ook.
Lijkt me alsnog erg sterk dat een telefoon ervoor zorgt dat je router ermee kapt. Maar wie ben ik :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:37
Ik krijg het niet voor elkaar om de stand 'Niet storen' uit te schakelen. Open ik de instellingen staat dit bovenaan vermeld.

Het icoontje in de statusbalk blijft ook in beeld (wit bolletje met liggend streepje)

Zal vermoedelijk iets simpels zijn. Kan het echter niet vinden ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopdroid
  • Laatst online: 18-07-2024
Yazoo schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 23:48:
Ik krijg het niet voor elkaar om de stand 'Niet storen' uit te schakelen. Open ik de instellingen staat dit bovenaan vermeld.

Het icoontje in de statusbalk blijft ook in beeld (wit bolletje met liggend streepje)

Zal vermoedelijk iets simpels zijn. Kan het echter niet vinden ;-(
nieuw met een Oneplus? probeer de slider eens naar beneden te zetten?
Slider zit linkerzijde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
joopdroid schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 23:50:
[...]

nieuw met een Oneplus? probeer de slider eens naar beneden te zetten?
Slider zit linkerzijde..
Wanneer ik dit doe gaat alleen de schuifbalk van de alarmbel naar links.
Daaronder het menu 'Niet storen'.

Verder gebeurt er niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveknoop
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 08:43
Yazoo schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 00:23:
[...]

Wanneer ik dit doe gaat alleen de schuifbalk van de alarmbel naar links.
Daaronder het menu 'Niet storen'.

Verder gebeurt er niets
Er zijn 3 standen van boven naar beneden:
Stil
Niet storen
Geluid

Misschien 1 verder naar beneden schuiven?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Ik heb een iPhone X.

Sinds gister de 5T (8Gb/128Gb) overgenomen van een mede-Tweaker, ik moet zeggen: wow, wow! echt bizar lekker toestel, deze 5T.
Face unlock (nog het meest bizarre qua snelheid en veel grotere herkenningshoek tov de iPhone X), de gestures vanaf het lockscreen, ambient display(heerlijk!) , de bijna stock Android ervaring, nauwelijks bloatware, maar bovenal de snelheid/smoothness.

Ik ervaar echt vrijwel 0,0 lag (looking at you, Samsung! |:( ) , soms wel in Apps, maar dit heeft volgens mij niets met het OS op de 5T te maken en meer met de kwaliteit van de betreffende app.

Ter referentie, ik heb in het Android veld de Samsung S7 en S8, een HTC, Nokia 5 en een LG G6 gehad.
Deze 5T is by far de aller aller beste, imho.

Ben als eigenaar van diverse Apple devices thuis, echt zeer onder de indruk van de 5T.
Echt een genot om mee te werken!

Ik kan gewoon nog gebruik maken van de diverse iCloud diensten (Agenda en mail) van Apple.
Enige tot nu toe (heb de telefoon nog geen 24 uur) wat ik qua apps echt mis tov iOS, Android heeft niet echt goede gebruiksvriendelijke Hue Controller apps.
iConnectHue for iOS is toch echt wel King op dat gebied.

Ook kan ik (uiteraard) prima mijn AirPods blijven gebruiken.

Mooi om te zien dat OnePlus met dit toestel op veel vlakken mee kan komen (en uiteraard veel meer customization) met een iPhone die ongeveer (ruim) € 600 duurder is. Well done OnePlus! _/-\o_

(ps: ik zal ongetwijfeld enkele vragen hebben komende tijd....please be gentle with me :+ )

[ Voor 60% gewijzigd door _Bailey_ op 06-01-2018 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:31

BPP

Vind de witte Sandstone versie er wel heel dik uitzien. Ik vraag mij alleen af of die niet snel vies gaat worden. Zal alweer filmpjes op internet dat een jeansbroek afgaf op de telefoon. Hadden ze maar een zwarte sandstone...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Geert1976 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 09:57:
Enige tot nu toe (heb de telefoon nog geen 24 uur) wat ik qua apps echt mis tov iOS, Android heeft niet echt goede gebruiksvriendelijke Hue Controller apps.
Je kunt er even een paar proberen. Er is niet maar 1 Hue app maar veel iOS apps vind je niet terug in de Play store (zoals je ook sommige Play Store apps daar niet terug vind van developers die maar 1 platform ondersteunen). Ben zelf niet thuis met die Hue apps, maar er is genoeg mee te beginnen. En ook te automatiseren
BPP schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:22:
Vind de witte Sandstone versie er wel heel dik uitzien. Ik vraag mij alleen af of die niet snel vies gaat worden. Zal alweer filmpjes op internet dat een jeansbroek afgaf op de telefoon. Hadden ze maar een zwarte sandstone...
Lijkt me meer een probleem van het materiaal dan een kleur. De zwarte zal dan toch ook gewoon blauw kleuren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Geert1976 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 09:57:
Ik heb een iPhone X.

Sinds gister de 5T (8Gb/128Gb) overgenomen van een mede-Tweaker, ik moet zeggen: wow, wow! echt bizar lekker toestel, deze 5T.
Face unlock (nog het meest bizarre qua snelheid en veel grotere herkenningshoek tov de iPhone X), de gestures vanaf het lockscreen, ambient display(heerlijk!) , de bijna stock Android ervaring, nauwelijks bloatware, maar bovenal de snelheid/smoothness.

Ik ervaar echt vrijwel 0,0 lag (looking at you, Samsung! |:( ) , soms wel in Apps, maar dit heeft volgens mij niets met het OS op de 5T te maken en meer met de kwaliteit van de betreffende app.

Ter referentie, ik heb in het Android veld de Samsung S7 en S8, een HTC, Nokia 5 en een LG G6 gehad.
Deze 5T is by far de aller aller beste, imho.

Ben als eigenaar van diverse Apple devices thuis, echt zeer onder de indruk van de 5T.
Echt een genot om mee te werken!

Ik kan gewoon nog gebruik maken van de diverse iCloud diensten (Agenda en mail) van Apple.

Ook kan ik (uiteraard) prima mijn AirPods blijven gebruiken.

Mooi om te zien dat OnePlus met dit toestel op veel vlakken mee kan komen (en uiteraard veel meer customization) met een iPhone die ongeveer (ruim) € 600 duurder is. Well done OnePlus! _/-\o_

(ps: ik zal ongetwijfeld enkele vragen hebben komende tijd....please be gentle with me :+ )
Hoe vind je de camera kwaliteit? Echt zo middelmatig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BPP schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:22:
In datzelfde filmpje (van Erica?) zag je ook dat de kleur er zo af te poetsen was.

[ Voor 52% gewijzigd door 13art op 06-01-2018 18:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
alwaysleft schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:21:
[...]

Hoe vind je de camera kwaliteit? Echt zo middelmatig?
ik ben niet zo'n fotograaf. En al helemaal niet met smartphones.
Ik schiet gemidddeld zo'n 5 a 6 fotootjes per week, filmpjes misschien 3 of 4 per maand.
De foto's op mijn iPhone X zien er wel beter uit, maar ik heb de 5T ook niet gekocht voor de camera, dus antwoord op jouw vraag; middelmatig, tsja, wellicht wel...maar ik vind het prima zo.

Werk nu bijna een volle dag met m'n 5T, ik ben echt blown away met de mogelijkheden van dit toestel.
Geen bloatware,rete snel, nauwelijks tot geen lag, een batterij duur om van te smullen.
Niet van die, voor mij persoonlijke, onzinnige apps/features die je nogal eens op andere Android devices ziet.

Ik vind het scherm ook dikke prima. Laat ik het zo stellen, het scherm van mijn iPhone X is in geen wegen en velden meer dan 600 euro extra waard.

Als ik dan, buiten mijn honeymooon-fase met mijn 5T, wat kritisch mag zijn; de Android apps die ik gebruik zijn wel van een mindere kwaliteit dan de iOS apps die ik gebruik.
Maar tegelijk besef ik dat dit laatste niks met het toestel an sich te maken heeft.

Al met al, deze 5T is in mijn ogen echt een ''(best) bang for your buck'' Android toestel die prima mee kan met de high end toestellen (zowel Android en iPhones)
edit: minus de camera dan ;)

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 06-01-2018 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
daveknoop schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 00:54:
[...]

Er zijn 3 standen van boven naar beneden:
Stil
Niet storen
Geluid

Misschien 1 verder naar beneden schuiven?
Voor zover ik zie heb ik DND uitgeschakeld. Zie onderstaande screenshots

Slider: https://drive.google.com/...6nAHqFg_sQZtr-8PH65S9uKYn

Niet storen setiings: https://drive.google.com/...hpoaForI4TNOlWGwiz1v7fT2b

Icoontje blijf ik wel zien in statusbar. Ik kan deze natuurlijk wel uitschakelen via Instellingen / Statusbalk / Picogrambeheerder. Maar volgens mij moet deze toch vanzelf verdwijnen zodra DND niet aanstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Laatst online: 17-09 20:04
Yazoo schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 22:16:
[...]

Voor zover ik zie heb ik DND uitgeschakeld. Zie onderstaande screenshots

Slider: https://drive.google.com/...6nAHqFg_sQZtr-8PH65S9uKYn

Niet storen setiings: https://drive.google.com/...hpoaForI4TNOlWGwiz1v7fT2b

Icoontje blijf ik wel zien in statusbar. Ik kan deze natuurlijk wel uitschakelen via Instellingen / Statusbalk / Picogrambeheerder. Maar volgens mij moet deze toch vanzelf verdwijnen zodra DND niet aanstaat?
Als de slider aan zijkant helemaal naar beneden is dan hoor je dit te zien, onder volume. Hij gaat soms wat stroef. Vooral bij een nieuw toestel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IUcnvbYMyZwiiSrwzMDTDBCg/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
jvang schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 23:56:
[...]

Als de slider aan zijkant helemaal naar beneden is dan hoor je dit te zien, onder volume. Hij gaat soms wat stroef. Vooral bij een nieuw toestel.

[afbeelding]
Vreemd, Wat ik ook probeer. Blijft bij op 'Niet storen' staan.

Zo als hier lukt me (nog) niet https://drive.google.com/...U3bWLTyrO9dguwMwYfDerTtOF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:45
Sinds een paar dagen mijn OP3 geüpgrade naar een OP5T en de eerste indruk was erg goed!
Face unlock (en de rest van de telefoon) werkt ontzettend snel en het design is mooi strak. Vóór de update naar 4.7.6 had ik dus ook helemaal niets te klagen.

Alleen stuit ik sinds de update naar Oxygen OS 4.7.6 op een probleem; de frontcamera wordt niet meer herkent in de software. Via de stock camera app gebeurt er niets als ik wil wisselen naar de frontcamera, via 3rd party apps als Snapchat o.i.d. is de frontcamera ook niet te benaderen. Ook bij het instellen van Face unlock in het instellingenscherm is de frontcamera niet bereikbaar, dan zie ik enkel een zwart scherm. Whatsapp geeft ook problemen, deze app geeft de volgende melding als ik de camera (front of rear) in-app wil openen; 'Can't start camera, please restart your phone.'

Ik heb gecheckt of de camera-permissies kloppen, of de frontcamera op een andere manier aan te spreken is en via de Recovery de cache leeggemaakt.

Ik verwacht dat de Oxygen update de boosdoener is, maar heb weinig zin in een rollback ivm factory reset. Klinken deze problemen iemand bekend in de oren? Op de Oneplus forums is er niets over te vinden.

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10:52
DaLucovic schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:52:
Sinds een paar dagen mijn OP3 geüpgrade naar een OP5T en de eerste indruk was erg goed!
Face unlock (en de rest van de telefoon) werkt ontzettend snel en het design is mooi strak. Vóór de update naar 4.7.6 had ik dus ook helemaal niets te klagen.

Alleen stuit ik sinds de update naar Oxygen OS 4.7.6 op een probleem; de frontcamera wordt niet meer herkent in de software. Via de stock camera app gebeurt er niets als ik wil wisselen naar de frontcamera, via 3rd party apps als Snapchat o.i.d. is de frontcamera ook niet te benaderen. Ook bij het instellen van Face unlock in het instellingenscherm is de frontcamera niet bereikbaar, dan zie ik enkel een zwart scherm. Whatsapp geeft ook problemen, deze app geeft de volgende melding als ik de camera (front of rear) in-app wil openen; 'Can't start camera, please restart your phone.'

Ik heb gecheckt of de camera-permissies kloppen, of de frontcamera op een andere manier aan te spreken is en via de Recovery de cache leeggemaakt.

Ik verwacht dat de Oxygen update de boosdoener is, maar heb weinig zin in een rollback ivm factory reset. Klinken deze problemen iemand bekend in de oren? Op de Oneplus forums is er niets over te vinden.
Gewoon even contact opnemen met OP. Mocht je telefoon defect zijn, sturen ze direct een nieuwe op.

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Pagina: 1 ... 14 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 5T] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 5T] Rooten & Custom ROM's
- Accessories: [OnePlus 5T] Het grote Accessoires Topic
- Garantie, RMA en terugsturen voor de L1 Widevine update: [OnePlus] RMA & Support
- OnePlus 6: [OnePlus 6] Ervaringen & Discussie