"Werkt hetzelfde" als in gebruikt de zelfde stekkers en techniek: ja.
Je hebt ook een driefase lader erin, dus aan openbare wisselstroom palen is het ook nog best snel.
Uiteindelijk kan je geen gebruik maken van het supercharger netwerk van Tesla, dus het is niet helemaal hetzelfde. Dat is echter geen technische beperking maar een zakelijke.
In de buurt dus, op het werk, etc.
Ik laad altijd als ik ergens ben, en probeer zo min mogelijk in de buurt te laden (dan hoef ik de auto niet te verplaatsen als hij klaar is).
Ik heb dit jaar nog maar 1 keer bij mij in de straat moeten laden, en dat is toen ik een langere reis ging maken en het echt vol wou hebben.
350 is misschien ook nog wat optimistisch in de winter. Maar, moeten gewoon zien hoe het uiteindelijk uitkomt.
[b]
wvkreg in "Keuze leaseauto - Deel 5"- Waarom een Ford ipv een Tesla? Bij mij vooral de overweging omdat ik de Tesla 3 wat klein vind aandoen qua looks en er rijden al teveel (eenheidsworst). Jullie mening?
Ik heb dus zo'n Tesla 3, er rijden er inderdaad heel erg veel van.
Maar, ik vind dat niet erg. Ik rij er toch uiteindelijk in voor mezelf, en niet voor wat anderen ervan vinden

Mocht dat voor jou deel van het plezier zijn dan is zo'n Mach-E of Polestar 2 oid waarschijnlijk een betere keuze.
Ik vraag me wel af of je hem dan ook echt dit jaar krijgt, wat nog best wel wat financiële gevolgen kan hebben.

Vieze matig rijdende dingen, en nog allemaal extra milieuvervuilend ook.
We compenseren de betere techniek door steeds meer bakstenen op hoge poten te gaan rijden.
[
Voor 10% gewijzigd door
qadn op 13-02-2020 08:01
]
Te koop: Agfa clack; DM voor details.