Eindelijk een go gekregen van de werkgever. Huidige auto (Seat Leon ST 1.6TDI) loopt per 3 januari 2020 uit contract (verlengen mag), en is het dus tijd om iets anders uit te zoeken.
Leasebudget: €800 + 10% overschrijding
Kilometrage per jaar: 35.000
Contractduur: 48 maanden
Inclusief of exclusief brandstofcomponent: Bij inclusief brandstofcomponent, Fabrieksopgave of alternatieve regeling Inclusief, en geen fabrieksopgave.
Merkbeleid, zo ja, welke: Nee, 2 LM en praktisch alles is mogelijk.
Overige afhankelijkheden: Huidige lease regeling heeft standaard 15% eigen bijdrage op leasebudget + 10% overschrijding. (bij auto van € 880 komt het er op neer dat het eigen bijdrage € 200 is. (€ 120 + € 80)).
Specifieke wensen:
Momenteel heb ik 2 opties uit staan:
Optie 2 is dan weer heel aantrekkelijk, deze offerte komt op 820 euro uit.
Verdere opties zijn eigenlijk niet echt aanwezig, het meeste is te duur door de ongunstige regeling bij ons op het werk.
Wat de leaseregeling betreft, hier komt in januari (verwachting) een nieuwe versie van. Ik probeer sowieso tot dan te wachten met het bestellen van een auto. Huidig contract verloopt per 3 januari, maar verlengen is sowieso geen probleem (wel betaal ik 25% bijtelling).
Occasions zijn ook geen probleem, ik rij nu ook een occasion met een 24 maand contract.
Als een crossover echt geen optie lijkt te zijn, zal het mogelijk toch een station worden, en dan kijk ik naar een Toyota Corrolla TS hybride.
Leasebudget: €800 + 10% overschrijding
Kilometrage per jaar: 35.000
Contractduur: 48 maanden
Inclusief of exclusief brandstofcomponent: Bij inclusief brandstofcomponent, Fabrieksopgave of alternatieve regeling Inclusief, en geen fabrieksopgave.
Merkbeleid, zo ja, welke: Nee, 2 LM en praktisch alles is mogelijk.
Overige afhankelijkheden: Huidige lease regeling heeft standaard 15% eigen bijdrage op leasebudget + 10% overschrijding. (bij auto van € 880 komt het er op neer dat het eigen bijdrage € 200 is. (€ 120 + € 80)).
Specifieke wensen:
- Compacte SUV / Crossover
- Automaat + ACC, Stop & Go
- Dode hoek detectie
- ISO-fix tbv kinderstoel
- Verder nog een hele lijst met - nice to have -
Momenteel heb ik 2 opties uit staan:
- Skoda Kamiq 1.0 TSI Business Edition met opties: ACC, achteruitrijcamera, elektrische buitenspiegels, park assist, verwarmbare voorruit en stuurwiel.
- Kia Niro 1.6 GDI DynamicPlusLine met opties: Metallic lak
Optie 2 is dan weer heel aantrekkelijk, deze offerte komt op 820 euro uit.
Verdere opties zijn eigenlijk niet echt aanwezig, het meeste is te duur door de ongunstige regeling bij ons op het werk.
Wat de leaseregeling betreft, hier komt in januari (verwachting) een nieuwe versie van. Ik probeer sowieso tot dan te wachten met het bestellen van een auto. Huidig contract verloopt per 3 januari, maar verlengen is sowieso geen probleem (wel betaal ik 25% bijtelling).
Occasions zijn ook geen probleem, ik rij nu ook een occasion met een 24 maand contract.
Als een crossover echt geen optie lijkt te zijn, zal het mogelijk toch een station worden, en dan kijk ik naar een Toyota Corrolla TS hybride.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd