Is je leasebudget inclusief of exclusief brandstof? 750,- per maand met 35.000 km per jaar, zou ik sowieso kijken naar een benzine. Wel eens gedacht aan een Tiguan, Karoq of Ateca? Zijn iets ruimere auto's. BMW en Audi ga je denk ik niet halen, dus je bent wel wat beperkt door je merkenbeleid.Mr.Jingles schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:19:
Ik mag binnenkort ook een nieuwe lease auto gaan uitkiezen! Met de komst van een 3e kindje is dit dan ook meer dan welkom. Ik rij op dit moment in een 14% auto...Ik sta ook wel open om eclectisch te rijden, maar ik merk dat de aanbod in wat grotere gezinsauto's behoorlijk beperkt is.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Gewoon een reguliere business uitvoering pakken (comfortline business voor de Tiguan bv.) en niet al te gekke opties erop. Kijken waar je op uitkomt. Voor jouw info: als ik bij ons een 1.5 TSI 130pk Tiguan Comfortline Business calculeer (60mnd / 35.000km) op basis van Full Operational Lease, kom je rúim binnen je budget uit als dit exclusief brandstof is.
Edit: Je kunt zelfs nog een Tiguan Allspace (7zits) kiezen, en daarna goed overleggen met de leasemaatschappij want je ligt daarmee net boven je budget

Succes met je zoektocht!
RobBouman wijzigde deze reactie 28-01-2019 08:09 (6%)
Leaseadviseur - Elektrische voertuigenfanaat