Ik heb een tijdje terug hier ook advies gevraagd en ben toen goed geholpen door jullie met betrekking tot SUV(-achtige) auto's, maar had toen nog geen inloggegevens van de leasemij.
Nu blijkt dat die SUV's blijkbaar buiten mijn budget vallen omdat dit de specs moeten zijn: Diesel, 35k KM per jaar, 48 maanden.
Ik weet niet waarom die dan ineens buiten mijn budget van ca. €600 (lijkt meer te zijn, aangezien sommige auto's die ik wel te zien krijg in mijn lijstje ook boven de 600 qua lease bedrag zitten, vermoedelijk dat ik tot ongeveer 680 à 700 met opties kan vullen voordat die piept dat het buiten mijn budget valt)
Maar goed, dus maar afgestapt van het idee van een mooie SUV want ja die staan toch niet in mijn lijstje
Dan maar een station als next best thing?
Hierin zijn de keuzes qua station waarbij ik ook de opties kan krijgen die ik wil: Clio Estate, Megane Estate of Fabia Combi
Wat zou hierin het beste aan te raden zijn? Ik zie hier redelijk vaak de Fabia terugkomen, maar wat zijn de voordelen t.o.v de andere 2 of maakt het helemaal geen verschil en is het echt puur voorkeur?
Of raden jullie aan om beter voor een hatchback te gaan waarbij mijn keuzes vooral zijn: Clio, Megane, Ibiza, Polo/Golf, Mazda 2, Hyundai i30 of Astra?
Edit: Overigens, ik snap helemaal niet zo goed wat nou het verschil is tussen alle edities van een bepaald model? Business, Eco, Zen, Greentech
Zegt mij allemaal niks, behalve dat de prijzen verschillen
Waar moet ik hierbij vooral op letten/wat zijn hierin de beste keuzes?
[
Voor 10% gewijzigd door
FT Twisty op 02-05-2018 10:42
]
AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm