Inmiddels mag ik ook een nieuwe auto uitzoeken, maar ik ben er nog niet over uit welke.
Leasebudget: 925
Kilometrage per jaar: 30.000 (voor berekening, ~50.000 in het echt (pre corona))
Contractduur: 36 maanden
Inclusief of exclusief brandstofcomponent: inclusief brandstofcomponent
Merkbeleid, zo ja, welke: Geen
Overige afhankelijkheden: Geen
Specifieke wensen:
Ook moet het wat modern ogen. Zelf heb ik een tijd een Ford Focus gehad die van buiten er goed uitziet en goed reed, maar van binnen was het eigenlijk al gedateerd toen ik hem kreeg. Een fris uiterlijk is dan wel erg fijn. Ook ben ik wel gecharmeerd van een digitaal dashboard.
Na een eerste rondgang ben ik wel gecharmeerd van de Peugeot 3008 en de Skoda Karoq. Ook vind ik een sedan (Peugeot 508
) wel eens mooi (tot nu toe eigenlijk altijd stations gehad). De Peugeot 3008 en de Skoda Karoq had ik even op leaseplandirect gegooid en de Karoq kan je een stuk beter uitrusten dan de 3008. Ik twijfel alleen wat over of de Karoq een optie is omdat ik ook een tijdje in een Octavia heb gereden en daar wel heel veel last van rijgeluid had.
Hebben jullie misschien nog tips of andere opties die ik zou moeten overwegen?
Leasebudget: 925
Kilometrage per jaar: 30.000 (voor berekening, ~50.000 in het echt (pre corona))
Contractduur: 36 maanden
Inclusief of exclusief brandstofcomponent: inclusief brandstofcomponent
Merkbeleid, zo ja, welke: Geen
Overige afhankelijkheden: Geen
Specifieke wensen:
- Android Auto
- Adaptive Cruise Control
- Trekhaak
- Automaat (would like to have)
- Goede verlichting (upgrade pakket?)
- Voorruit verwarming (nice to have)
- Parkeersensoren
- Draadloos smartphone laden (nice to have)
- Opbergvak van zonnebril (nice to have)
- Geen tot weinig rijgeluid
- Vanwege bijtelling wil ik graag een maximum fiscale bijtelling 40.000 euro
Ook moet het wat modern ogen. Zelf heb ik een tijd een Ford Focus gehad die van buiten er goed uitziet en goed reed, maar van binnen was het eigenlijk al gedateerd toen ik hem kreeg. Een fris uiterlijk is dan wel erg fijn. Ook ben ik wel gecharmeerd van een digitaal dashboard.
Na een eerste rondgang ben ik wel gecharmeerd van de Peugeot 3008 en de Skoda Karoq. Ook vind ik een sedan (Peugeot 508
Hebben jullie misschien nog tips of andere opties die ik zou moeten overwegen?
It's nice to be important, but it's more important to be nice.