[F1 2017] Race 18 - GP van Mexico Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 33 Laatste
Acties:
  • 93.212 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 11:28
Jasphur schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:22:
Super fijn trouwens. Straks meteen van het werk midden in FP1. Hops biertje erbij en even ontspannen. Nu al zin in
Bestaan er ook niet-hops biertjes dan?

Sorry, het is vrijdag... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Grimmie187 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:38:
[...]

Bestaan er ook niet-hops biertjes dan?

Sorry, het is vrijdag... >:)
Offtopic: er bestaan zeker niet-hops biertjes. Maar daar is het bier topic voor haha.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Jasphur schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:33:
[...]

Ik heb nog al strikte regels mbt auto rijden en bier haha. @Stoelpoot bier aka alcohol. :P

Komt door al die slogans van Heineken
Dat wordt op vrijdag overstappen naar het OV, carpoolen of fietsen naar kantoor dus :D.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
alex3305 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:46:
[...]

Dat wordt op vrijdag overstappen naar het OV, carpoolen of fietsen naar kantoor dus :D.
Doe maar niet carpoolen mbt F1. Vettel kreeg daar ook al problemen mee samen met Wehrlein(?).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
nachtnet schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 07:58:
[...]

Software is geen hardware :+

Daarnaast zijn HUL & RIC afgelopen race niet met motorproblemen uitgevallen??

Het was meer dat vaak vergeten wordt dat brandstof ook een belangrijk onderdeel is van motorvermogen en dat kleine verschillen daarin ook voor performance verschillen t.o.v. andere Renault-motoren zorgen.

Uiteraard blijft het een combinatie van alles bij elkaar. :)
Touché. Het kan natuurlijk zijn dat HUL & RIC te hard gas geven, hoeft niets met de motor te maken te hebben :+ :+

Dat het een combinatie van alles bij elkaar is klopt idd, tis net ut leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
D-Ed schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:59:
[...]

Touché. Het kan natuurlijk zijn dat HUL & RIC te hard gas geven, hoeft niets met de motor te maken te hebben :+ :+

Dat het een combinatie van alles bij elkaar is klopt idd, tis net ut leven!
Tja, in de regels staat dat de complottheorieën over Max verboden zijn... Maar ik neem aan dat dit niet helemaal serieus is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Stoelpoot schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:02:
[...]

Tja, in de regels staat dat de complottheorieën over Max verboden zijn... Maar ik neem aan dat dit niet helemaal serieus is?
Dat heb je goed aangenomen idd, voor de duidelijkheid heb ik mijn post dan ook voorzien van twee :+ :+ gezichtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:38

Oekol

waka waka hey hey

Dijkstraat schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 23:49:
Blijft indrukwekkend om foto's van alle aerodynamica te zien :9~ _/-\o_
Credits voor https://twitter.com/AlbertFabrega waar ook meer foto's staan

bargeboard Haas:
[afbeelding]
Neem aan dat dit een oude bargeboard samenstelling is toch? Of is dit echt nieuw nieuw nieuw?
Dacht dat Haas focust op 2018 en helemaal niks maar aan deze auto zou ontwikkelen namelijk :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15-09 07:59

Amphiebietje

In de blubber

Mijn voorspelling voor de race:

Charlie Whiting en de stewards trekken lootjes voor wie straffen moeten krijgen en wie niet, waarbij voor sommige rijders (VER, VET, GRO, eigenlijk een ieder die wat opvliegend kan zijn) meer lootjes in de pot aanwezig zijn dan anderen. Voor Mercedes zijn er "Extra Olieverbranding"-lootjes aanwezig. Op basis daarvan en het aantal mechanische uitvallers wordt het raceresultaat bepaald. :+

Het zou kunnen...

[ Voor 7% gewijzigd door Amphiebietje op 27-10-2017 11:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
sjaool schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:01:
Max heeft alsnog excuses aangeboden voor zijn bewoordingen etc.

Eigenlijk vind ik dit een beetje jammer. :P
Terecht, die beledigingen konden ook echt niet. De pikorde is nu wel weer helder. Max op de knietjes en ontsnapt aan een schorsing.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:19
Stewards voor de race: Gerd Ennser, Felipe Giaffone, Tom Kristensen & Charlie uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ankona schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:29:
[...]

Terecht, die beledigingen konden ook echt niet. De pikorde is nu wel weer helder. Max op de knietjes en ontsnapt aan een schorsing.
De pikorde richting het 'normale publiek' (de NOS bv). Maar intern is hier het laatste woord nog niet over gesproken. Het interview met Lauda bv gaf mij niet het gevoel dat ze het hier niet bij laten zitten als teams, ik kan me ook voorstellen dat Liberty Global ook een andere mening is toebedeeld..

Voorlopig weer de focus op Mexico en de stunts die we daar weer gaan zien maar dit verhaal krijgt nog een staartje O-)

[ Voor 1% gewijzigd door D-Ed op 27-10-2017 11:36 . Reden: kleine toevoeging in tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

[...]

Aan de hand van het voorval na de GP van Japan vorig jaar, vind ik anders nog altijd dat Max feiten benoemde en niet zozeer beledigingen uitte. Maar goed kwaad bloed bij de stewards is dan ook weer nergens goed voor natuurlijk...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
Bansheeben schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:33:
[...]

Aan de hand van het voorval na de GP van Japan vorig jaar, vind ik anders nog altijd dat Max feiten benoemde en niet zozeer beledigingen uitte. Maar goed kwaad bloed bij de stewards is dan ook weer nergens goed voor natuurlijk...
Noem mij eens een andere sport waar je in de media de arbiters mongolen en/of idioten mag noemen zonder daar een schorsing voor te krijgen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
D-Ed schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:33:
[...]

De pikorde richting het 'normale publiek' (de NOS bv). Maar intern is hier het laatste woord nog niet over gesproken. Het interview met Lauda bv gaf mij niet het gevoel dat ze het hier niet bij laten zitten als teams, ik kan me ook voorstellen dat Liberty Global ook een andere mening is toebedeeld..

Voorlopig weer de focus op Mexico en de stunts die we daar weer gaan zien maar dit verhaal krijgt nog een staartje O-)
Lauda was er inderdaad niet helemaal blij mee. Of helemaal niet. Maar of de pikorde dan anders is. Wmb is de pikorder gewoon uitgebreid: Liberty > Lauda en andere oude topcoureurs > FIA > Etc. En ja, ik zet de mening van o.a. Lauda boven de FIA. IK denk dat de groep oud-coureurs een hoop invloed uit kan oefenen als ze het ergens over eens zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Ankona schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:38:
[...]

Noem mij eens een andere sport waar je in de media de arbiters mongolen en/of idioten mag noemen zonder daar een schorsing voor te krijgen.
Als de man in kwestie zich niet meer als scheidsrechter, maar als adviseur gaat gedragen wel. Je ziet een voetbal scheidsrechter toch ook niet naar de coach van het andere team lopen om te adviseren om extra te klagen tegen de 4e official over de twijfelachtige actie van een speler van het ene team een half uur nadat de wedstrijd gespeeld is...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:30

Spotmatic

Ken sent me

Bansheeben schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:33:
[...]

Max kan er nu overigens zeker van zijn dat elke steward een meer dan een gemiddelde belangstelling voor hem zal hebben. Maar ik weet niet waar dit toe leidt; je kunt Max er nu ook weer niet altijd uit pikken met het oog op een eventuele rel. Dus ik zie het er nog wel op uit draaien dat Max een beetje een "don't touch me" status krijgt, net als bijv. een HAM of VET: hij krijgt dan minder snel een straf en alleen als het 100% zeker is en de FIA er niet onderuit kan.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Ankona schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:38:
[...]

Makkelie (de voetbalscheidsrechter) gaf afgelopen maandagavond bij Ziggo al aan dat hij liever "lulhannes" genoemd wilde worden i.p.v."mongool" :+

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
Oekiejoekie schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:43:
[...]

Makkelie (de voetbalscheidsrechter) gaf afgelopen maandagavond bij Ziggo al aan dat hij liever "lulhannes" genoemd wilde worden i.p.v."mongool" :+
offtopic, maar lulhannes is voor hem eerder een compliment dan belediging :+

alles kan off-topic

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Van mij mogen we doorschakelen en dit topic honoreren met wat meer over Mexico dan over het voorval van Max en de verschillende meningen daarover.

Stukje van Hamilton over Ricciardo als teammaat...
When asked for his thoughts on Ricciardo's comments, Hamilton replied: "Daniel is a fantastic driver, it would be a privilege to race against him," he told Motorsport.

“He’s a great character, he always brings a lot of positivity within his team," he added. "I think it’s interesting, I think it’s cool. I take the compliment."

The Briton says he understands why drivers might want to go up against him in the same team, but said Ricciardo needs to prove he can beat Max Verstappen before thinking about beating another driver.

"I don’t truly necessarily believe that people want to be up alongside me because that is not always necessarily the best thing for an individual. But in some cases, it could be a really good thing because it can help you grow.

“You look at Daniel, he’s got a great driver in his team-mate [Verstappen] and to be honest, he has got to really work to outperform him first.

“You’ve always got to beat the person you’re with first before you can look at competing against someone else and beating them."
bron: https://www.motorsportweek.com/news/id/16211

Kortom: Waarom zou je naast de beste willen rijden als je nog niet eens je teammaat kunt verslaan. :)

Te koop....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Laatst online: 20:49
albino71 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:48:
Van mij mogen we doorschakelen en dit topic honoreren met wat meer over Mexico dan over het voorval van Max en de verschillende meningen daarover.

[...]

Kortom: Waarom zou je naast de beste willen rijden als je nog niet eens je teammaat kunt verslaan. :)
Omdat het dan extra pijnlijk wordt als RIC hem naar huis rijd ;)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online

[...]

Ik heb zo'n gevoel dat Hamilton Max als teammaat wel ziet zitten. Lijken het goed met elkaar te kunnen vinden als je ze samen ziet. Maarja, wat er gebeurd als ze toe to toe kunnen rijden... het kan zomaar bekoelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

Stoelpoot schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:52:
[...]

Ik heb zo'n gevoel dat Hamilton Max als teammaat wel ziet zitten. Lijken het goed met elkaar te kunnen vinden als je ze samen ziet. Maarja, wat er gebeurd als ze toe to toe kunnen rijden... het kan zomaar bekoelen.
Voor de F1 is het beter van niet. Het zouden de komende jaren nog mooie epic battles kunnen opleveren tussen 2 teams, ipv binnen 1 team!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:29
Leoon. schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:08:
[...]

Neem aan dat dit een oude bargeboard samenstelling is toch? Of is dit echt nieuw nieuw nieuw?
Dacht dat Haas focust op 2018 en helemaal niks maar aan deze auto zou ontwikkelen namelijk :)
Klopt, in Amerika reden ze met een soortgelijke setup.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Bastie-88 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:51:
[...]

Is al eens gebeurt! Excuses voor de bagger kwaliteit

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 06:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Met het oog op de gridstraffen van McLaren... Zou Honda de laatste races nu bewust gebruiken om een testprogramma af te werken? En bewust veel motoren rouleert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Waarom noemt hij BOT dan niet? ;) Maar Mercedes zal op termijn zeker een betere rijder dan BOT willen. Dat is RIC mogelijk wel, ook al is Max in hetzelfde team op dit moment de beste performer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
Gebruikte motoronderdelen tot nu toe:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/m5zc4hZVZrZjgv5acPrx1iOt/full.png?nohitcount=1

nachtnet schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:30:
Stewards voor de race: Gerd Ennser, Felipe Giaffone, Tom Kristensen & Charlie uiteraard.
Charlie is toch geen steward maar racing director?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:19
Wie is dan de steward met de 4e stem? https://www.formula1.com/...rules-regs/Officials.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12

iichel

Gazoooo

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
Ja oke hij heeft 'overriding authority' maar dat maakt hem toch nog geen steward? ook als ik naar de documenten van de stewards desisions kijk staat zijn naam er niet bij. Maar oke volgens mij geneuzel om niks van mijn kant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Stoelpoot schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:52:
[...]

Kijk maar naar Rosberg en Hamilton...daar was weinig vriendschap meer van over.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
vhal schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:43:
[...]

Helaas :( Dat was samen met de coureurs van de baan geramd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
vhal schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:43:
[...]

Maar lag dat aan Hamilton of aan Rosberg?

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Krijg je die situatie niet eerder als je 2 niet compleet gelijkwaardige coureurs naast elkaar zet? Nu vind ik Rosberg zeker geen pannenkoek en wil ik de Hamilton vs Rosberg discussie niet opnieuw aanwakkeren, maar qua racecraft zijn Max en Lewis denk ik veel meer aan elkaar gewaagd dan Lewis met Rosberg was. Ik denk dat je als coureur dan makkelijker respect voor je rivaal hebt, en je beide minder ''vieze trucjes'' nodig hebt om elkaar te verslaan.

Aan de andere kant kan het heel snel gebeuren denk ik, zie Hongarije dit jaar. Ricciardo veranderde in 1 lap van mr. Happy naar iemand met scheldwoorden en middelvingers. Moet je voorstellen hoe dat gaat als Redbull de sterkste auto van het veld heeft en ze beide keihard voor het WK gaan.

On topic: ik was vergeten hoe tof de track van Mexico eigenlijk is. Ik ben dit jaar begonnen met het rijden van de banen in de F1 2017 game voor/tijdens het echte raceweekend, en buiten dat het veeel fijner F1 kijken is met de exacte baan layout in je hoofd is deze baan echt cool om te rijden. Die 90 graden knikken in de eerste sector zijn lastiger dan je denkt.. ik ben voor de verandering opgelucht wanneer ik bij de S-bochten aankom. En bocht 12 kan wel een muurtje gebruiken ipv 20 meter asfalt runoff, de laatste sector vind ik altijd een beetje anti climax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bastie-88 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:51:
[...]

Aan de ene kant een steekje onder water aan de andere kant als RIC hem naar huis rijdt is Max dus direct beter dan HAM en naja. 1+1 is 2 _/-\o_

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Leoon. schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:07:
[...]

Aan de ene kant een steekje onder water aan de andere kant als RIC hem naar huis rijdt is Max dus direct beter dan HAM en naja. 1+1 is 2 _/-\o_
Met alle respect voor RIC, maar ik zie hem echt niet HAM naar huis rijden. Niet in de vorm die HAM nu is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Zahariac schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:10:
[...]

Met alle respect voor RIC, maar ik zie hem echt niet HAM naar huis rijden. Niet in de vorm die HAM nu is.
Precies, ik denk dat helemaal niemand Hamilton wel even naar huis rijdt. Al die pole's zeggen genoeg over zijn vermogen om tot het gaatje te gaan en z'n auto tot het absolute uiterste te drijven zonder over het randje te gaan. Dat heb ik zelfs Max en Alonso nog niet zo consistent zien doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Zahariac schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:10:
[...]

Ik ook niet, en dat heeft des temeer met de vorm van Ricciardo te maken de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Leoon. schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:23:
[...]
Ik ook niet, en dat heeft des temeer met de vorm van Ricciardo te maken de laatste tijd.
De laatste kwalificatie was hij wel weer sneller dan Max, ik denk dat je er pas wat over mag zeggen na morgen of overmorgen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Spotmatic schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:25:
[...]

De laatste kwalificatie was hij wel weer sneller dan Max, ik denk dat je er pas wat over mag zeggen na morgen of overmorgen. ;)
Sowieso is het lastig te vergelijken. Max rijdt dit seizoen RIC er helemaal uit met kwalificaties. Maar andersom is RIC ce vaker gefinisht omdat max vaak pech met het materiaal had. Wat ik wil zeggen: een kwalificatie beest maakt nog geen goeie coureur van je. Als je en in kwalificatie en in de race je teamgenoot voor blijft, dan en alleen dan ben je inderdaad beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Leoon. schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:29:
[...]

Sowieso is het lastig te vergelijken. Max rijdt dit seizoen RIC er helemaal uit met kwalificaties. Maar andersom is RIC ce vaker gefinisht omdat max vaak pech met het materiaal had. Wat ik wil zeggen: een kwalificatie beest maakt nog geen goeie coureur van je. Als je en in kwalificatie en in de race je teamgenoot voor blijft, dan en alleen dan ben je inderdaad beter.
Maar hoe vaak is RIC Max voor gebleven als Max wel door kon rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:26
Monaco en Monza.

Max is hoger gefinished dan RIC in China, Silverstone, Maleisie en Japan

edit: Bij zowel Monza als Monaco kwalificeerde Max zich juist hoger dan RIC. Of te wel, ingehaald

[ Voor 35% gewijzigd door LoeWn op 27-10-2017 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
LoeWn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:40:
Monaco en Monza.

En strict genomen Oostenrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Roamor schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:41:
[...]

En strict genomen Oostenrijk.
Toen kon Max ook niet doorrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

LoeWn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:40:
Monaco en Monza.

edit: Bij zowel Monza als Monaco kwalificeerde Max zich juist hoger dan RIC. Of te wel, ingehaald
De welbekende "over"cut en "tire"cut. Beiden niet werkelijk op snelheid afgedwongen als we er eerlijk naar kijken?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Arme versnellingsbakken
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8xKzDWv.jpg

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/o5BzNDDFQnepi/giphy.gif

kimi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik denk dat ze bij RBR wel weten wie er de betere is; die hebben ze alvast vastgelegd. ;)

@yorkick Dat is 'de benzine roeren' :+

[ Voor 19% gewijzigd door albino71 op 27-10-2017 13:56 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

hardware-lover schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:46:
[...]

De welbekende "over"cut en "tire"cut. Beiden niet werkelijk op snelheid afgedwongen als we er eerlijk naar kijken?
Hoeveel (relatief) overtakes worden nog wel op snelheid afgedwongen binnen de top 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:05

The_Scarabial

MTB for life!

zat net ff de SP te kijken, valt me op dat RB als enige team 3setjes soft banden hebben gekozen, wat zou dar de reden van zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Moeten ze maar gaan dieselen. Heerlijk schakel lui rijden.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 12:53
The_Scarabial schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:58:
zat net ff de SP te kijken, valt me op dat RB als enige team 3setjes soft banden hebben gekozen, wat zou dar de reden van zijn?
Omdat het waarschijnlijk de bedoeling was om dit weekend de straffen te pakken van de nieuwe motoren.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Stoelpoot schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:35:
[...]

Maar hoe vaak is RIC Max voor gebleven als Max wel door kon rijden?
Sowieso is dat te weinig voorgekomen voor een significant verschil ben ik bang. Verder heb ik geen idee hoevaak dat is voor gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Martin0 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:04:
[...]

Omdat het waarschijnlijk de bedoeling was om dit weekend de straffen te pakken van de nieuwe motoren.
Hoeveel vantevoren moeten ze die keuze opgeven dan? Ik was in de veronderstelling een paar dagen vtv

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:34
[...]

Een excuses van Ziggo voor het wangedrag van hardcore Max-fanboy Jack Plooij zou ook op zijn plaats zijn geweest, die Plooij ging luid applaudisseren toen Verstappen de steward een mongool noemde.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:19
The_Scarabial schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:06:
[...]

Hoeveel vantevoren moeten ze die keuze opgeven dan? Ik was in de veronderstelling een paar dagen vtv
15 weken van tevoren bij races buiten Europa, zie: Andyk125 in "[F1 2017] Race 18 - GP van Mexico"

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Motoren, niet banden ;)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:29
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:14:
[...]

Een excuses van Ziggo voor het wangedrag van hardcore Max-fanboy Jack Plooij zou ook op zijn plaats zijn geweest, die Plooij ging luid applaudisseren toen Verstappen de steward een mongool noemde.
Kom je daar nu bij?
Hij probeerde Max zelfs nog een ander woord te laten zeggen, maar toen gooide Max gewoon weer Mongool eruit.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:53
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:14:
[...]

Niet dus. Plooij noemde de steward een eikel waarom Max hem 'verbeterde' naar mongool. ZIe:
YouTube: Max Verstappen: 'Die steward is een #@*' | Interview | GP va...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnevdS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-02-2024
Compounds neem ik aan? Het citaat zegt dat Pirelli dus een bepaalde deadline heeft om bekend te maken welke compounds er gebruikt gaan worden tijdens een weekend.
Over de hoeveelheden:The teams must inform the FIA of their nominations no less than eight weeks before the start of each European race and fourteen weeks before the start of each event held outside Europe, meaning they effectively have a week in which to decide on their allocation after hearing which compounds will be made available at each race.
De teams hebben dus op z'n minst een week om dat te beslissen en voor Mexico hebben ze dus 14 weken geleden deze aantallen doorgegeven.
Bandeninformatie f1-site: https://www.formula1.com/...egs/tyres-and-wheels.html

@albino71 Edit: te snel gelezen dat gewisseld werd van banden naar motoren en verkeerd geconcludeerd dat het nog over banden ging. Sorry.

[ Voor 7% gewijzigd door ArnevdS op 27-10-2017 14:30 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 17:13
Ben ik de enige persoon wie die uitspraken echt geen ene fuck interesseren? :z

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door albino71 op 27-10-2017 14:29 ]

Te koop....

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Jasphur
Please mensen. Ik zeur echt niet gauw of graag. Maar laten we het over Mexico hebben en alle verwachtingen daarvan. En stoppen over wie wat gezegd heeft en tracklimits.

Zoals bijvoorbeeld dat stadgenoot Hardwell een plaatje komt draaien daar. Haha.
https://twitter.com/f1/status/923534767638773760

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Jasphur schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:29:
Please mensen. Ik zeur echt niet gauw of graag. Maar laten we het over Mexico hebben en alle verwachtingen daarvoor. En stoppen over wie wat gezegd heeft en tracklimits.

Zoals bijvoorbeeld dat stadgenoot Hardwell een plaatje komt draaien daar. Haha.
https://twitter.com/f1/status/923534767638773760
Gaan ze ook voor hem de kwalificatie 2 uur uitstellen? Want laat 'm dan maar thuis :P

[ Voor 3% gewijzigd door Bansheeben op 27-10-2017 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 15-09 18:28

Edd

Bansheeben schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:30:
[...]

Gaan ze ook voor hem de kwalificatie 2 uur uitstellen? Want laat 'm dan maar thuis :P
Naar wat ik begreep op de track direct na de race.. Hardwell is niet zo moeilijk als ene J Timberlake ;)

-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dijkstraat
Ricciardo rijdt met een aangepaste helm
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNJmFW6XkAA4Vht.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNJmGiHXUAAjieA.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNJo_hRXUAgwMJ_.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstraat
Nog een paar weetjes van de baan.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNJrhkgWAAACeib.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Brake demand high? Dan kan grosjean ook weer op de bingokaart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNJvfJcXkAAcrNG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bustertje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-03 20:52
Al met al een 'middelmatig' baantje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
#scaryhulk aldus Renault op Twitter haha

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNGagKDW0AI_OtR?format=jpg&name=medium

Mercedes kan ook spontane foto’s maken!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNGr1pZX4AAomVm?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNGrzg2XkAEWuGa?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Ik wist niet dat poseren bij de neus van je F1 wagen tegenwoordig spontaan heette... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:10

pinda powerrr

Slow down...

Amphiebietje schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:54:
Ik wist niet dat poseren bij de neus van je F1 wagen tegenwoordig spontaan heette... ;)
Het sarcasme druipt er vanaf....

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 16:35
Bottas poseert niet eens bij z'n auto :+ En Bottas met rechts, Hamilton met links, redelijk spontaan hoor

[ Voor 44% gewijzigd door FastFred op 27-10-2017 16:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Ze hebben wat extra olie in de motor gedaan van VER :X Garage staat blauw van de rook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Zo! Op naar huis en de FP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Geen bierproeverij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Neuh. Lekker rustig dit weekend. Lekker veel F1 kijken. Kan serieus alles kijken dit weekend. Heerlijk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstraat
Plak er maar tape op dan ziet niemand de kabels :+
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNJ1Q5cXkAEabAX.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Stomme late tijden die variëren, zit ik er weer naast. :(
Gewoon elke race in Europa, behalve Brazilië, want kans op meest epische regenrace. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:14:
Stomme late tijden die variëren, zit ik er weer naast. :(
Gewoon elke race in Europa, behalve Brazilië, want kans op meest epische regenrace. :P
Is het ook goed als er gewoon wat epische circuits worden toegevoegd, zoals Bathurst in Australië en het circuit van Macau? Dan worden de andere tijden tenminste gecompenseerd met een uiterst spectaculaire race...

Moeten ze wel leren rijden op circuits die geen kolossale uitloopzones hebben, maar ja, de creme de la creme van de coureurs moeten dat toch wel kunnen, denken jullie niet? :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Lewis toch, gewoon weer over het gras hé. Nu kan bocht een niet meer, dan maar bocht twee. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 15-09 18:28

Edd

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:23:
Lewis toch, gewoon weer over het gras hé. Nu kan bocht een niet meer, dan maar bocht twee. :P
Oefenen voor zondag :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Dijkstraat schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:13:
Plak er maar tape op dan ziet niemand de kabels :+
[afbeelding]
Toevallig ook info waarom dit erop zit?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Pfff, dacht dat we er vanaf waren, gaat op SKY alleen maar weer over tracklimits en VER.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

pinda powerrr schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:32:
Pfff, dacht dat we er vanaf waren, gaat op SKY alleen maar weer over tracklimits en VER.
Ja ze zeiden dat zelfs RAI het prima vond dat VER ervoorbij was gekomen op de manier zoals het gegaan was.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Daarom moet je ook kijken bij Ziggo. :+

Magnussen is kapot met een waterlek, Hartley staat stil, engine afgeslagen, en gefixed. Niet slecht voor een rookie. :P

[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-10-2017 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:46
Wilde net zeggen. En het gaat maar door en door en door :(

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:33:
[...]

Daarom moet je ook kijken bij Ziggo. :+
Heb geen Ziggo (gelukkig :P )

We do need some tracklimits, otherwise Stoffel would start back in Austin" _/-\o_ _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
The_Scarabial schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:30:
[...]

Toevallig ook info waarom dit erop zit?
Er zat een sensor op de voorvleugel die er waarschijnlijk dus in fp2 al weer af is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:34
Wat een apart net hangt er daar over de baan in het stadiongedeelte.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

3 mensen met confirmed penalties.
Gaan ze bij RIC toch kijken of hij het nog kan halen op oude motoren?

https://www.motorsport.co...ican-gp-penalties-971290/

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Pole in 1:16.8 morgen? Zo dit gaat wel heel rap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Danster schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:50:
Pole in 1:16.8 morgen? Zo dit gaat wel heel rap
Er lag veel stof op de baan dus grip gaat met rappe schreden vooruit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
OMG, hoor ik nu net zeggen dat Van Doorne zijn nieuwe motor die net geplaatst is nu al weer stuk is?? :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Oh kijk, er is weer een Honda stuk. VAN krijgt een nieuwe motor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En dat is motor twaalf voor Vandoorne. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Stonden die paaltjes voorheen ook al in de apex van de bochten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:26
leuke penalty.. 50 plaatsen al
Pagina: 1 ... 4 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<marquee>*O* *O* *O* MAX!!! *O* *O* *O* </marquee>~[/html]

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1