Bestaan er ook niet-hops biertjes dan?Jasphur schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:22:
Super fijn trouwens. Straks meteen van het werk midden in FP1. Hops biertje erbij en even ontspannen. Nu al zin in
Sorry, het is vrijdag...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bestaan er ook niet-hops biertjes dan?Jasphur schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:22:
Super fijn trouwens. Straks meteen van het werk midden in FP1. Hops biertje erbij en even ontspannen. Nu al zin in
Offtopic: er bestaan zeker niet-hops biertjes. Maar daar is het bier topic voor haha.Grimmie187 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:38:
[...]
Bestaan er ook niet-hops biertjes dan?
Sorry, het is vrijdag...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat wordt op vrijdag overstappen naar het OV, carpoolen of fietsen naar kantoor dusJasphur schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:33:
[...]
Ik heb nog al strikte regels mbt auto rijden en bier haha. @Stoelpoot bier aka alcohol.
Komt door al die slogans van Heineken
Doe maar niet carpoolen mbt F1. Vettel kreeg daar ook al problemen mee samen met Wehrlein(?).alex3305 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:46:
[...]
Dat wordt op vrijdag overstappen naar het OV, carpoolen of fietsen naar kantoor dus.
Touché. Het kan natuurlijk zijn dat HUL & RIC te hard gas geven, hoeft niets met de motor te maken te hebbennachtnet schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 07:58:
[...]
Software is geen hardware
Daarnaast zijn HUL & RIC afgelopen race niet met motorproblemen uitgevallen??
Het was meer dat vaak vergeten wordt dat brandstof ook een belangrijk onderdeel is van motorvermogen en dat kleine verschillen daarin ook voor performance verschillen t.o.v. andere Renault-motoren zorgen.
Uiteraard blijft het een combinatie van alles bij elkaar.
Tja, in de regels staat dat de complottheorieën over Max verboden zijn... Maar ik neem aan dat dit niet helemaal serieus is?D-Ed schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:59:
[...]
Touché. Het kan natuurlijk zijn dat HUL & RIC te hard gas geven, hoeft niets met de motor te maken te hebben![]()
![]()
Dat het een combinatie van alles bij elkaar is klopt idd, tis net ut leven!
Dat heb je goed aangenomen idd, voor de duidelijkheid heb ik mijn post dan ook voorzien van tweeStoelpoot schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:02:
[...]
Tja, in de regels staat dat de complottheorieën over Max verboden zijn... Maar ik neem aan dat dit niet helemaal serieus is?
Neem aan dat dit een oude bargeboard samenstelling is toch? Of is dit echt nieuw nieuw nieuw?Dijkstraat schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 23:49:
Blijft indrukwekkend om foto's van alle aerodynamica te zien![]()
![]()
Credits voor https://twitter.com/AlbertFabrega waar ook meer foto's staan
bargeboard Haas:
[afbeelding]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
[ Voor 7% gewijzigd door Amphiebietje op 27-10-2017 11:23 ]
Terecht, die beledigingen konden ook echt niet. De pikorde is nu wel weer helder. Max op de knietjes en ontsnapt aan een schorsing.sjaool schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:01:
Max heeft alsnog excuses aangeboden voor zijn bewoordingen etc.
Eigenlijk vind ik dit een beetje jammer.
alles kan off-topic
De pikorde richting het 'normale publiek' (de NOS bv). Maar intern is hier het laatste woord nog niet over gesproken. Het interview met Lauda bv gaf mij niet het gevoel dat ze het hier niet bij laten zitten als teams, ik kan me ook voorstellen dat Liberty Global ook een andere mening is toebedeeld..Ankona schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:29:
[...]
Terecht, die beledigingen konden ook echt niet. De pikorde is nu wel weer helder. Max op de knietjes en ontsnapt aan een schorsing.
[ Voor 1% gewijzigd door D-Ed op 27-10-2017 11:36 . Reden: kleine toevoeging in tekst ]
Aan de hand van het voorval na de GP van Japan vorig jaar, vind ik anders nog altijd dat Max feiten benoemde en niet zozeer beledigingen uitte. Maar goed kwaad bloed bij de stewards is dan ook weer nergens goed voor natuurlijk...Ankona schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:29:
[...]
Terecht, die beledigingen konden ook echt niet. De pikorde is nu wel weer helder. Max op de knietjes en ontsnapt aan een schorsing.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Noem mij eens een andere sport waar je in de media de arbiters mongolen en/of idioten mag noemen zonder daar een schorsing voor te krijgen.Bansheeben schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:33:
[...]
Aan de hand van het voorval na de GP van Japan vorig jaar, vind ik anders nog altijd dat Max feiten benoemde en niet zozeer beledigingen uitte. Maar goed kwaad bloed bij de stewards is dan ook weer nergens goed voor natuurlijk...
alles kan off-topic
Lauda was er inderdaad niet helemaal blij mee. Of helemaal niet. Maar of de pikorde dan anders is. Wmb is de pikorder gewoon uitgebreid: Liberty > Lauda en andere oude topcoureurs > FIA > Etc. En ja, ik zet de mening van o.a. Lauda boven de FIA. IK denk dat de groep oud-coureurs een hoop invloed uit kan oefenen als ze het ergens over eens zijn.D-Ed schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:33:
[...]
De pikorde richting het 'normale publiek' (de NOS bv). Maar intern is hier het laatste woord nog niet over gesproken. Het interview met Lauda bv gaf mij niet het gevoel dat ze het hier niet bij laten zitten als teams, ik kan me ook voorstellen dat Liberty Global ook een andere mening is toebedeeld..
Voorlopig weer de focus op Mexico en de stunts die we daar weer gaan zien maar dit verhaal krijgt nog een staartje
Als de man in kwestie zich niet meer als scheidsrechter, maar als adviseur gaat gedragen wel. Je ziet een voetbal scheidsrechter toch ook niet naar de coach van het andere team lopen om te adviseren om extra te klagen tegen de 4e official over de twijfelachtige actie van een speler van het ene team een half uur nadat de wedstrijd gespeeld is...Ankona schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:38:
[...]
Noem mij eens een andere sport waar je in de media de arbiters mongolen en/of idioten mag noemen zonder daar een schorsing voor te krijgen.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Max kan er nu overigens zeker van zijn dat elke steward een meer dan een gemiddelde belangstelling voor hem zal hebben. Maar ik weet niet waar dit toe leidt; je kunt Max er nu ook weer niet altijd uit pikken met het oog op een eventuele rel. Dus ik zie het er nog wel op uit draaien dat Max een beetje een "don't touch me" status krijgt, net als bijv. een HAM of VET: hij krijgt dan minder snel een straf en alleen als het 100% zeker is en de FIA er niet onderuit kan.Bansheeben schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:33:
[...]
Aan de hand van het voorval na de GP van Japan vorig jaar, vind ik anders nog altijd dat Max feiten benoemde en niet zozeer beledigingen uitte. Maar goed kwaad bloed bij de stewards is dan ook weer nergens goed voor natuurlijk...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Makkelie (de voetbalscheidsrechter) gaf afgelopen maandagavond bij Ziggo al aan dat hij liever "lulhannes" genoemd wilde worden i.p.v."mongool"Ankona schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:38:
[...]
Noem mij eens een andere sport waar je in de media de arbiters mongolen en/of idioten mag noemen zonder daar een schorsing voor te krijgen.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
offtopic, maar lulhannes is voor hem eerder een compliment dan beledigingOekiejoekie schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:43:
[...]
Makkelie (de voetbalscheidsrechter) gaf afgelopen maandagavond bij Ziggo al aan dat hij liever "lulhannes" genoemd wilde worden i.p.v."mongool"
alles kan off-topic
bron: https://www.motorsportweek.com/news/id/16211When asked for his thoughts on Ricciardo's comments, Hamilton replied: "Daniel is a fantastic driver, it would be a privilege to race against him," he told Motorsport.
“He’s a great character, he always brings a lot of positivity within his team," he added. "I think it’s interesting, I think it’s cool. I take the compliment."
The Briton says he understands why drivers might want to go up against him in the same team, but said Ricciardo needs to prove he can beat Max Verstappen before thinking about beating another driver.
"I don’t truly necessarily believe that people want to be up alongside me because that is not always necessarily the best thing for an individual. But in some cases, it could be a really good thing because it can help you grow.
“You look at Daniel, he’s got a great driver in his team-mate [Verstappen] and to be honest, he has got to really work to outperform him first.
“You’ve always got to beat the person you’re with first before you can look at competing against someone else and beating them."
Omdat het dan extra pijnlijk wordt als RIC hem naar huis rijdalbino71 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:48:
Van mij mogen we doorschakelen en dit topic honoreren met wat meer over Mexico dan over het voorval van Max en de verschillende meningen daarover.
Stukje van Hamilton over Ricciardo als teammaat...
[...]
bron: https://www.motorsportweek.com/news/id/16211
Kortom: Waarom zou je naast de beste willen rijden als je nog niet eens je teammaat kunt verslaan.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ik heb zo'n gevoel dat Hamilton Max als teammaat wel ziet zitten. Lijken het goed met elkaar te kunnen vinden als je ze samen ziet. Maarja, wat er gebeurd als ze toe to toe kunnen rijden... het kan zomaar bekoelen.albino71 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:48:
Van mij mogen we doorschakelen en dit topic honoreren met wat meer over Mexico dan over het voorval van Max en de verschillende meningen daarover.
Stukje van Hamilton over Ricciardo als teammaat...
[...]
bron: https://www.motorsportweek.com/news/id/16211
Kortom: Waarom zou je naast de beste willen rijden als je nog niet eens je teammaat kunt verslaan.
Voor de F1 is het beter van niet. Het zouden de komende jaren nog mooie epic battles kunnen opleveren tussen 2 teams, ipv binnen 1 team!Stoelpoot schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:52:
[...]
Ik heb zo'n gevoel dat Hamilton Max als teammaat wel ziet zitten. Lijken het goed met elkaar te kunnen vinden als je ze samen ziet. Maarja, wat er gebeurd als ze toe to toe kunnen rijden... het kan zomaar bekoelen.
Basement Bios ---- Exo-S
Klopt, in Amerika reden ze met een soortgelijke setup.Leoon. schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:08:
[...]
Neem aan dat dit een oude bargeboard samenstelling is toch? Of is dit echt nieuw nieuw nieuw?
Dacht dat Haas focust op 2018 en helemaal niks maar aan deze auto zou ontwikkelen namelijk
Is al eens gebeurt! Excuses voor de bagger kwaliteitBastie-88 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:51:
[...]
Omdat het dan extra pijnlijk wordt als RIC hem naar huis rijd
Waarom noemt hij BOT dan niet?albino71 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:48:
Charlie is toch geen steward maar racing director?nachtnet schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:30:
Stewards voor de race: Gerd Ennser, Felipe Giaffone, Tom Kristensen & Charlie uiteraard.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ja oke hij heeft 'overriding authority' maar dat maakt hem toch nog geen steward? ook als ik naar de documenten van de stewards desisions kijk staat zijn naam er niet bij. Maar oke volgens mij geneuzel om niks van mijn kantnachtnet schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:09:
Wie is dan de steward met de 4e stem? https://www.formula1.com/...rules-regs/Officials.html
Kijk maar naar Rosberg en Hamilton...daar was weinig vriendschap meer van over.Stoelpoot schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:52:
[...]
Ik heb zo'n gevoel dat Hamilton Max als teammaat wel ziet zitten. Lijken het goed met elkaar te kunnen vinden als je ze samen ziet. Maarja, wat er gebeurd als ze toe to toe kunnen rijden... het kan zomaar bekoelen.
Helaasvhal schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:43:
[...]
Kijk maar naar Rosberg en Hamilton...daar was weinig vriendschap meer van over.
Maar lag dat aan Hamilton of aan Rosberg?vhal schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:43:
[...]
Kijk maar naar Rosberg en Hamilton...daar was weinig vriendschap meer van over.
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Aan de ene kant een steekje onder water aan de andere kant als RIC hem naar huis rijdt is Max dus direct beter dan HAM en naja. 1+1 is 2Bastie-88 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:51:
[...]
Omdat het dan extra pijnlijk wordt als RIC hem naar huis rijd
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Met alle respect voor RIC, maar ik zie hem echt niet HAM naar huis rijden. Niet in de vorm die HAM nu is.Leoon. schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:07:
[...]
Aan de ene kant een steekje onder water aan de andere kant als RIC hem naar huis rijdt is Max dus direct beter dan HAM en naja. 1+1 is 2
Precies, ik denk dat helemaal niemand Hamilton wel even naar huis rijdt. Al die pole's zeggen genoeg over zijn vermogen om tot het gaatje te gaan en z'n auto tot het absolute uiterste te drijven zonder over het randje te gaan. Dat heb ik zelfs Max en Alonso nog niet zo consistent zien doen.Zahariac schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:10:
[...]
Met alle respect voor RIC, maar ik zie hem echt niet HAM naar huis rijden. Niet in de vorm die HAM nu is.
Ik ook niet, en dat heeft des temeer met de vorm van Ricciardo te maken de laatste tijd.Zahariac schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:10:
[...]
Met alle respect voor RIC, maar ik zie hem echt niet HAM naar huis rijden. Niet in de vorm die HAM nu is.
De laatste kwalificatie was hij wel weer sneller dan Max, ik denk dat je er pas wat over mag zeggen na morgen of overmorgen.Leoon. schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:23:
[...]
Ik ook niet, en dat heeft des temeer met de vorm van Ricciardo te maken de laatste tijd.
Sowieso is het lastig te vergelijken. Max rijdt dit seizoen RIC er helemaal uit met kwalificaties. Maar andersom is RIC ce vaker gefinisht omdat max vaak pech met het materiaal had. Wat ik wil zeggen: een kwalificatie beest maakt nog geen goeie coureur van je. Als je en in kwalificatie en in de race je teamgenoot voor blijft, dan en alleen dan ben je inderdaad beter.Spotmatic schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:25:
[...]
De laatste kwalificatie was hij wel weer sneller dan Max, ik denk dat je er pas wat over mag zeggen na morgen of overmorgen.
Maar hoe vaak is RIC Max voor gebleven als Max wel door kon rijden?Leoon. schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:29:
[...]
Sowieso is het lastig te vergelijken. Max rijdt dit seizoen RIC er helemaal uit met kwalificaties. Maar andersom is RIC ce vaker gefinisht omdat max vaak pech met het materiaal had. Wat ik wil zeggen: een kwalificatie beest maakt nog geen goeie coureur van je. Als je en in kwalificatie en in de race je teamgenoot voor blijft, dan en alleen dan ben je inderdaad beter.
[ Voor 35% gewijzigd door LoeWn op 27-10-2017 13:42 ]
En strict genomen Oostenrijk.LoeWn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:40:
Monaco en Monza.
Max is hoger gefinished dan RIC in China, Silverstone, Maleisie en Japan
De welbekende "over"cut en "tire"cut. Beiden niet werkelijk op snelheid afgedwongen als we er eerlijk naar kijken?LoeWn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:40:
Monaco en Monza.
Max is hoger gefinished dan RIC in China, Silverstone, Maleisie en Japan
edit: Bij zowel Monza als Monaco kwalificeerde Max zich juist hoger dan RIC. Of te wel, ingehaald
Testing, one, two ...
Hoeveel (relatief) overtakes worden nog wel op snelheid afgedwongen binnen de top 6?hardware-lover schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:46:
[...]
De welbekende "over"cut en "tire"cut. Beiden niet werkelijk op snelheid afgedwongen als we er eerlijk naar kijken?
Moeten ze maar gaan dieselen. Heerlijk schakel lui rijden.yorkick schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:55:
Arme versnellingsbakken
[afbeelding]
[afbeelding]
alles kan off-topic
Omdat het waarschijnlijk de bedoeling was om dit weekend de straffen te pakken van de nieuwe motoren.The_Scarabial schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:58:
zat net ff de SP te kijken, valt me op dat RB als enige team 3setjes soft banden hebben gekozen, wat zou dar de reden van zijn?
Sowieso is dat te weinig voorgekomen voor een significant verschil ben ik bang. Verder heb ik geen idee hoevaak dat is voor gekomen.Stoelpoot schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:35:
[...]
Maar hoe vaak is RIC Max voor gebleven als Max wel door kon rijden?
Hoeveel vantevoren moeten ze die keuze opgeven dan? Ik was in de veronderstelling een paar dagen vtvMartin0 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:04:
[...]
Omdat het waarschijnlijk de bedoeling was om dit weekend de straffen te pakken van de nieuwe motoren.
Een excuses van Ziggo voor het wangedrag van hardcore Max-fanboy Jack Plooij zou ook op zijn plaats zijn geweest, die Plooij ging luid applaudisseren toen Verstappen de steward een mongool noemde.Ankona schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:29:
[...]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
15 weken van tevoren bij races buiten Europa, zie: Andyk125 in "[F1 2017] Race 18 - GP van Mexico"The_Scarabial schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:06:
[...]
Hoeveel vantevoren moeten ze die keuze opgeven dan? Ik was in de veronderstelling een paar dagen vtv
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Motoren, niet bandenalesandro_46 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:19:
[...]
15 weken van tevoren bij races buiten Europa, zie: Andyk125 in "[F1 2017] Race 18 - GP van Mexico"
Kom je daar nu bij?Lasmibalsingh schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:14:
[...]
Een excuses van Ziggo voor het wangedrag van hardcore Max-fanboy Jack Plooij zou ook op zijn plaats zijn geweest, die Plooij ging luid applaudisseren toen Verstappen de steward een mongool noemde.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Niet dus. Plooij noemde de steward een eikel waarom Max hem 'verbeterde' naar mongool. ZIe:Lasmibalsingh schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:14:
[...]
Een excuses van Ziggo voor het wangedrag van hardcore Max-fanboy Jack Plooij zou ook op zijn plaats zijn geweest, die Plooij ging luid applaudisseren toen Verstappen de steward een mongool noemde.
Compounds neem ik aan? Het citaat zegt dat Pirelli dus een bepaalde deadline heeft om bekend te maken welke compounds er gebruikt gaan worden tijdens een weekend.
[ Voor 7% gewijzigd door ArnevdS op 27-10-2017 14:30 ]
PSN: xMaurice93
[ Voor 99% gewijzigd door albino71 op 27-10-2017 14:29 ]
Gaan ze ook voor hem de kwalificatie 2 uur uitstellen? Want laat 'm dan maar thuisJasphur schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:29:
Please mensen. Ik zeur echt niet gauw of graag. Maar laten we het over Mexico hebben en alle verwachtingen daarvoor. En stoppen over wie wat gezegd heeft en tracklimits.
Zoals bijvoorbeeld dat stadgenoot Hardwell een plaatje komt draaien daar. Haha.
https://twitter.com/f1/status/923534767638773760
[ Voor 3% gewijzigd door Bansheeben op 27-10-2017 14:30 ]
Naar wat ik begreep op de track direct na de race.. Hardwell is niet zo moeilijk als ene J TimberlakeBansheeben schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:30:
[...]
Gaan ze ook voor hem de kwalificatie 2 uur uitstellen? Want laat 'm dan maar thuis
-
Al met al een 'middelmatig' baantjeDijkstraat schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:34:
Nog een paar weetjes van de baan.
[afbeelding]
Het sarcasme druipt er vanaf....Amphiebietje schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:54:
Ik wist niet dat poseren bij de neus van je F1 wagen tegenwoordig spontaan heette...
Waiting on the world to change
[ Voor 44% gewijzigd door FastFred op 27-10-2017 16:58 ]
Geen bierproeverij?Jasphur schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:03:
Zo! Op naar huis en de FP1
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is het ook goed als er gewoon wat epische circuits worden toegevoegd, zoals Bathurst in Australië en het circuit van Macau? Dan worden de andere tijden tenminste gecompenseerd met een uiterst spectaculaire race...DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:14:
Stomme late tijden die variëren, zit ik er weer naast.
Gewoon elke race in Europa, behalve Brazilië, want kans op meest epische regenrace.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Oefenen voor zondagDaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:23:
Lewis toch, gewoon weer over het gras hé. Nu kan bocht een niet meer, dan maar bocht twee.
-
Toevallig ook info waarom dit erop zit?Dijkstraat schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:13:
Plak er maar tape op dan ziet niemand de kabels![]()
[afbeelding]
Ja ze zeiden dat zelfs RAI het prima vond dat VER ervoorbij was gekomen op de manier zoals het gegaan was.pinda powerrr schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:32:
Pfff, dacht dat we er vanaf waren, gaat op SKY alleen maar weer over tracklimits en VER.
Daarom moet je ook kijken bij Ziggo.pinda powerrr schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:32:
Pfff, dacht dat we er vanaf waren, gaat op SKY alleen maar weer over tracklimits en VER.
[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-10-2017 17:35 ]
Wilde net zeggen. En het gaat maar door en door en doorpinda powerrr schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:32:
Heb geen Ziggo (gelukkig
Er zat een sensor op de voorvleugel die er waarschijnlijk dus in fp2 al weer af isThe_Scarabial schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:30:
[...]
Toevallig ook info waarom dit erop zit?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Er lag veel stof op de baan dus grip gaat met rappe schreden vooruitDanster schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:50:
Pole in 1:16.8 morgen? Zo dit gaat wel heel rap
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq