Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Niet om het 1 of ander, maar het maakt RIC werkelijk geen bal uit hoe de marketing is als ie elke race wint.pjottum schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:49:
[...]
Oh god.
Dit is de reden dat RIC echt never nooit bij RBR weggaat zoalng hij en VER goed door een deur gaan; de marketingkracht is gewoon te groot. Die filmpjes die ze daar maken zijn zoveel beter dan deze flauwekul. Dit is gewoon proberen er iets van te maken maar ziet er echt niet uit..
Deel 1
Sergio Pérez
Max Verstappen
Pascal Wehrlein
Deel 2
Valtteri Bottas
Pierre Gasly
Sebastian Vettel
Woudloper schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:49:
Persconferentie is bekend:

Ik zie al waar het mis is gegaan..nachtnet schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:25:
[...]
Ja wat wil je dan ook met een hoedje van de Mexicaanse Verstappen Fanclub ..
Max heeft de sombrero van Perez gestolen..
https://twitter.com/redbullracing/status/923252895180566529
-

Dat is wel heel erg anti grasmaaierig. Dat betekend dus misschien wel een gebroken suspension als je er af gedrukt wordt.boschie_73 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:19:
Max Verstappen maatregelen bij de GP van Mexico?
[afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
"When you grow up your heart dies"
Volgens mij is er genoeg uitloop daar maar is dit om te voorkomen dat Max 'Een Hammie' doetJasphur schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:21:
[...]
Dat is wel heel erg anti grasmaaierig. Dat betekend dus misschien wel een gebroken suspension als je er af gedrukt wordt.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het is bij bocht 2 en 3.Spotmatic schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:23:
Is dat het beroemde grasveld waar zowel HAM als VER gewoon rechtdoor gingen en weer de baan op kwamen?
Wel een sjieke oplossingen voor deze bochten.
Echt sjiek wil ik het niet noemen.. Zoals ze er nu bijliggen vind ik het maar rommelig overkomen. Zéker tov het circuit van vorige week..Jasphur schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:31:
Dus gras is voor een deel weg en er liggen drempels. Mooi van de HAM’etjes onderons. Minder mooi voor racers die er dus afgedrukt worden.
Wel een sjieke oplossingen voor deze bochten.
Wel terecht dat er wat aan dat stuk gedaan wordt om een herhaling van vorig jaar te voorkomen.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Sjiek als in, goed bedacht. Haha.D-Ed schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:40:
[...]
Echt sjiek wil ik het niet noemen.. Zoals ze er nu bijliggen vind ik het maar rommelig overkomen. Zéker tov het circuit van vorige week..
En COTA is inderdaad een rete strak circuit. Maar goed. Ander verhaal.
Zul je zien dat de coureurs in dat geval ineens wel van het gas af kunnenJasphur schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:21:
[...]
Dat is wel heel erg anti grasmaaierig. Dat betekend dus misschien wel een gebroken suspension als je er af gedrukt wordt.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[ Voor 6% gewijzigd door schilderstape op 26-10-2017 12:12 ]
[ Voor 13% gewijzigd door koli-man op 26-10-2017 13:42 ]
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ok... je moet er niet haaks op knallen, maar verder?
"Today is the worst day since yesterday"
De schele stagiaire bij Renault had zijn ooglapje weer op zie ik?
Kerbs gaan vaak vloeiender omhoog dan deze broden. Volgens mij hebben ze deze al vaker gebruik. Lagen er in Oostenrijk niet een paar? Volgens mij kregen die dingen als bijnaam "baguette" en daar is toen veel over geklaagd.Nukar schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:33:
Zal het zo'n vaart lopen met de schade? De broodjes ogen mij niet veel hoger dan de kerbs en daar paste Max in CotA prima overheen.
Ok... je moet er niet haaks op knallen, maar verder?
Die broodjes lagen in de andere weg, waardoor het de hele bolide uit elkaar trilde als je erover ging.TheBrut3 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:19:
[...]
Kerbs gaan vaak vloeiender omhoog dan deze broden. Volgens mij hebben ze deze al vaker gebruik. Lagen er in Oostenrijk niet een paar? Volgens mij kregen die dingen als bijnaam "baguette" en daar is toen veel over geklaagd.

https://f1manager.info/ranking/4605
Die Red Bull helm is om te showen dat ze Sainz overgenomen hebben? Of zat er eentje te slapen toen hij de poster maakte?
Er staat nog steeds een red bull logo op de helm van SAI. Dus de helm klopt.mark-k schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:28:
[...]
Die Red Bull helm is om te showen dat ze Sainz overgenomen hebben? Of zat er eentje te slapen toen hij de poster maakte?
Bensimpel
Positieve meneer
Redbull leent sainz uit, officeel rijd hij nog bij torro rosso, vanaf 2018 rijd hij officieel bij Renault.mark-k schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:28:
[...]
😆 - Denk ook eens om ;)
Nu je het zegt, was mij nieteens opgevallen.mark-k schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:28:
[...]
Raar
Op Sky nuhjvg schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:56:
is ergens de persconferentie live te zien? begint over 4 min met max
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
https://www.rtlgp.nl/item...enault_helm_van_carlos_samark-k schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:28:
[...]
maar zal hij volgend jaar ook niet met Red Bull reclame op zijn helm rijden? Ik bedoel hij blijft ook volgend jaar officieel een Red Bull coureur.Bensimpel schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 16:32:
[...]
Redbull leent sainz uit, officeel rijd hij nog bij torro rosso, vanaf 2018 rijd hij officieel bij Renault.

Ben benieuwd hoe de RB's het doen ivm de hoge ligging van dit circuit
Heeft er niet zoveel mee te maken, en ik weet bijna wel zeker dat je van design mag wisselen als je van team switched.plaspvd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:46:
Volgens mij mochten de rijders dit seizoen maar 2 helmen hebben, standaard helm en een "thuis wedstrijd" helm. Vandaar dat Sainz nog met de redbull helm rijd.
Red Bull blijft sponsor (en eigenaar) van Sainz, ook volgend seizoen, vandaar het grote logo op de helm, dit zal volgend seizoen vast niet anders zijn. Ik vind het wel een tof design!
[ Voor 14% gewijzigd door Feihcretsam op 26-10-2017 19:34 ]
Ik kan het alleen maar mooi vinden dat een jonge knul van net 20 jaar binnen een aantal jaren de hele F1 op zijn kop weet te zetten. Niet alleen qua rijden maar ook door het opzoeken van de grenzen van wat mag en niet mag. Door zijn toedoen zijn al regels ingevoerd, weer opgeheven en aangepast. Het hele ingesukkelde F1 wereldje wordt lekker opgeschud door Max.
Plus over een aantal jaren Le Mans met Verstappen en Verstappen.
In zo’n gele wagen?sjaool schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:53:
Leuk deel 1. Max houdt zich goed staande en houdt vast aan zijn eigen inzicht en oordeel. Wel een soort van excuus over het woordgebruik maar voor de rest prima gedaan.
Ik kan het alleen maar mooi vinden dat een jonge knul van net 20 jaar binnen een aantal jaren de hele F1 op zijn kop weet te zetten. Niet alleen qua rijden maar ook door het opzoeken van de grenzen van wat mag en niet mag. Door zijn toedoen zijn al regels ingevoerd, weer opgeheven en aangepast. Het hele ingesukkelde F1 wereldje wordt lekker opgeschud door Max.![]()
Plus over een aantal jaren Le Mans met Verstappen en Verstappen.
Wel is hij een niet meer zo spontaan als bv een jaar geleden, behalve dan na afgelopen race, dat was gewoon weer old-skool Max ten top!
Ik blijf het toch te idioot voor woordenpilskes schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:17:
Andrew Benson op twitter:
"Grid penalties for both McLaren drivers - 20 places for Alonso (new engine/MGU-H/turbo); 35 for Vandoorne (everything)"

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Eigenlijk geen nieuws meer tochpilskes schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:17:
Andrew Benson op twitter:
"Grid penalties for both McLaren drivers - 20 places for Alonso (new engine/MGU-H/turbo); 35 for Vandoorne (everything)"
[ Voor 14% gewijzigd door Robertdj op 26-10-2017 20:48 ]
Wat wil je, hij kreeg ook min of meer steeds dezelfde vragen, heheRobertdj schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:22:
Aan het eind van de dag ga ik me wel een beetje irriteren aan Max z'n Engelse woordkeuze. Verder keurig verwoord allemaal.
---RAWE CEEK!!!---
Nee hij start gewoon in Austin, Texas.NoFearCreations schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:11:
Ik hoop toch echt dat ze volgend jaar die grid penalties gaan afschaffen. Stoffel moet met ze 35 plaatsen straf in het volgende dorpje starten?
Oke. Tof dat ze dit doen. Ben benieuwd
Als ie verder niet ingaat op het waarom niet straffen van andere track-limits gebeurtenissen gedurende het weekend, dan wordt die hele uitleg een tamelijk voorspelbaar verhaal.
Testing, one, two ...
Ik zou het doen!
Deze tweets kwam ik erover tegen:
quote: David CroftInteresting Press Conference with Charlie Whiting - who agrees that F1 needs to cut the ambiguity surrounding drivers leaving the track...
And in the future it needs to be obvious that any driver who leaves the track is instantly slower, cutting the incentive for driver to do so
https://twitter.com/CroftyF1/status/923616888495726593
https://twitter.com/CroftyF1/status/923616457501696001
quote: Will BuxtonIf one thing is clear from this track limits press conference it’s that the issue isn’t clear at all.
https://twitter.com/thebuxtonblog/status/923618712837599233
Dat is volgens mij al meermaals uitgelegd.hardware-lover schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:15:
[...]
Als ie verder niet ingaat op het waarom niet straffen van andere track-limits gebeurtenissen gedurende het weekend, dan wordt die hele uitleg een tamelijk voorspelbaar verhaal.
Ze straffen alleen als je er een blijvende voorsprong mee pakt, wat in hun ogen alleen bij inhaalacties het geval is. Volgens deze logica wordt er dus consequent gestraft.
Lijkt me tijd voor een comment van Vettel speciaal voor Charlierammes schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:16:
Charlie Whiting: "We are discussing things with Max. It would be nice if he was to apologise"
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
en ik heb daar volop aan meegedaan, en ook duidelijk aangegeven waar de voordelen behaalt zijn, en dit was niet enkel tijdens een inhaalpoging. Maar er zijn al veel teveel letters aan verspild, want terugdraaien doen ze niets, en inconsistentie toegeven ook niet.Robertdj schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:21:
[...]
Dat is volgens mij al meermaals uitgelegd.
Ze straffen alleen als je er een blijvende voorsprong mee pakt, wat in hun ogen alleen bij inhaalacties het geval is. Volgens deze logica wordt er dus consequent gestraft.
Misschien had men zich tijdens de inhaalpoging niet teveel op de positie van Verstappen moeten focussen en wat meer op die van Raikonnen op het moment van inhalen. Zoals Verstappen aangaf was de kans namelijk tamelijk groot dat het hotsie knotsie was geworden indien hij dat niet gedaan zou hebben, en als je ziet dat Raikonnen op een gegeven moment ruim minder dan een halve meter van de witte lijn zat bij een bocht (naar achteren toe bekeken), dan is die aanname helemaal zo gek nog niet.
Maar het is een nieuw weekend en laten we daarom hopen dat we weer stof tot discussie hebben na de race, en dan niet over het vroegtijdig uitvallen van.....
Testing, one, two ...
Ach, ze hebben een paar dagen na kunnen denken over wat ze in Austin in 15 seconden besloten hebben.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Het is eigenlijk wel een goede vraag.TakeAway schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:53:
Klopt, maar de vraag over exxon mobile.... vreemde vraag in mijn ogen, tenzij de journalist van Greenpeace is...
Renault Sport & RBR gebruiken verschillende brandstofleveranciers (sinds dit seizoen) VER zegt hier dat de grootste vermogenswinst uit de exxon brandstof gekomen is (ook omdat er qua hardware vrijwel geen nieuws gekomen is)
Je bedoelt dat hij geluid maakt, of beter gezegd iets op heeft laten schrijven. Feitelijk zegt hij helemaal niets.Woudloper schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:48:
Raikkonen heeft ook van zich laten horen over de penalty die Verstappen heeft gekregen. Vanuit zijn positie is dat overigens makkelijk praten.
alles kan off-topic
Volgens de heren gebeurde het direct in de eerste bochten in FP1. En omdat er niks van gezegd werd moest iedereen het wel doen omdat je anders slechtere rondetijden hebt.
Hoe bizar is het dan dat als dit het hele weekend in totaal misschien wel honderden keren gebeurt en gedoogd wordt, je een coureur die het 3 bochten voor het einde doet bestraft

En dan kan ik die 5 seconden wellicht nog begrijpen, omdat hij er een positie mee pakt. Maar de penalty-point die hij er ook voor gekregen heeft maakt het geheel volstrekt absurd en ongeloofwaardig.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Penalty point is blijkbaar standaard voor dit soort straffen, nog steeds apart, maar het is niet alsof ze Max extra wilden naaien ofzo.alexbl69 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:21:
En dan kan ik die 5 seconden wellicht nog begrijpen, omdat hij er een positie mee pakt. Maar de penalty-point die hij er ook voor gekregen heeft maakt het geheel volstrekt absurd en ongeloofwaardig.
Verzachtende omstandigheden, maar nog steeds voordeel halen uit en dus moest hij sowieso de plek teruggeven. Naast de discussie of Kimi Max überhaupt ruimte had moeten geven.hardware-lover schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:02:
[...]
en ik heb daar volop aan meegedaan, en ook duidelijk aangegeven waar de voordelen behaalt zijn, en dit was niet enkel tijdens een inhaalpoging. Maar er zijn al veel teveel letters aan verspild, want terugdraaien doen ze niets, en inconsistentie toegeven ook niet.
Misschien had men zich tijdens de inhaalpoging niet teveel op de positie van Verstappen moeten focussen en wat meer op die van Raikonnen op het moment van inhalen. Zoals Verstappen aangaf was de kans namelijk tamelijk groot dat het hotsie knotsie was geworden indien hij dat niet gedaan zou hebben, en als je ziet dat Raikonnen op een gegeven moment ruim minder dan een halve meter van de witte lijn zat bij een bocht (naar achteren toe bekeken), dan is die aanname helemaal zo gek nog niet.
Maar het is een nieuw weekend en laten we daarom hopen dat we weer stof tot discussie hebben na de race, en dan niet over het vroegtijdig uitvallen van.....
Ben het overigens ook niet eens met hun definitie van "gaining an advantage", maar dat staat los van het feit of de straf wel of niet terecht was.
[ Voor 13% gewijzigd door Robertdj op 26-10-2017 22:32 ]
Overigens worden alle Franse coureurs morgen in FP1 vervangen door andere rijders
GRO door GIO
GAS door GEL
OCO door CEL
Ook mooi is dat Charlie zegt dat ze sectortijden vergelijken om blijvend voordeel te bepalen. Als ik altijd er buiten ga heb ik altijd blijvend voordeel, maar geen reprimande. Kortom, gewoon limit is limit geen moeilijke rekensommen met sectortijden, dan is er ook geen discussie.alexbl69 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:21:
Als je die persco bekijkt en dan ook wat Wehrlein en Ocon vertellen over de track-limits in Austin (iedereen deed het, maar er is het hele weekend niks over gezegd) wordt de sanctie tegen Max alleen maar meer bizar.
Volgens de heren gebeurde het direct in de eerste bochten in FP1. En omdat er niks van gezegd werd moest iedereen het wel doen omdat je anders slechtere rondetijden hebt.
Hoe bizar is het dan dat als dit het hele weekend in totaal misschien wel honderden keren gebeurt en gedoogd wordt, je een coureur die het 3 bochten voor het einde doet bestraft.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
En vergelijken ze het dan met de rondes ervoor? Want dan was verstappen nog altijd langzamer omdat ie zo snel bij Kimi in de buurt kwam en er dus even achter zat.FirePuma142 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:53:
[...]
Ook mooi is dat Charlie zegt dat ze sectortijden vergelijken om blijvend voordeel te bepalen. Als ik altijd er buiten ga heb ik altijd blijvend voordeel, maar geen reprimande. Kortom, gewoon limit is limit geen moeilijke rekensommen met sectortijden, dan is er ook geen discussie.
Credits voor https://twitter.com/AlbertFabrega waar ook meer foto's staan
bargeboard Haas:

Diffuser Mercedes:

'simpel' bargeboard van Toro Rosso:

Renault:

Force India:

Red Bull is naar de bargeboards van Signapore:

Niks nieuws? Volgens mij is de motor de laatste races meer betrouwbaar.. Dat kan betekenen dat ze dus ook in een wat agressievere setting kunnen rijden toch? (In combinatie met de nieuwe brandstof natuurlijknachtnet schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:12:
[...]
Het is eigenlijk wel een goede vraag.
Renault Sport & RBR gebruiken verschillende brandstofleveranciers (sinds dit seizoen) VER zegt hier dat de grootste vermogenswinst uit de exxon brandstof gekomen is (ook omdat er qua hardware vrijwel geen nieuws gekomen is)
Software is geen hardwareD-Ed schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 00:03:
[...]
Niks nieuws? Volgens mij is de motor de laatste races meer betrouwbaar.. Dat kan betekenen dat ze dus ook in een wat agressievere setting kunnen rijden toch? (In combinatie met de nieuwe brandstof natuurlijk)
Daarnaast zijn HUL & RIC afgelopen race niet met motorproblemen uitgevallen??
Het was meer dat vaak vergeten wordt dat brandstof ook een belangrijk onderdeel is van motorvermogen en dat kleine verschillen daarin ook voor performance verschillen t.o.v. andere Renault-motoren zorgen.
Uiteraard blijft het een combinatie van alles bij elkaar.
Hoewel ik het erg indrukwekkend vind om te zien rijst wel de vraag: is het werkelijk nodig? Want hiermee worden de wagens natuurlijk veel complexer en duurder. Zou het niet beter zijn om de regels te versimpelen zodat men niet op de millimeter allerlei aerodynamische spleetjes, gleufjes en vleugeltjes hoeft te maken?Dijkstraat schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 23:49:
Blijft indrukwekkend om foto's van alle aerodynamica te zien![]()
![]()
bargeboard Haas:
[afbeelding]
Diffuser Mercedes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Renault:
[afbeelding]
Force India:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind er eigenlijk niet veel indrukwekkends aan. Het zijn lelijke gedrochten geworden om maar elke loophole in de reglementen te proberen te benutten. Heeft niets meer met normale aerodynamische optimalisatie te maken, enkel het gevolg van veel te gedetailleerde regels.EvilWhiteDragon schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:36:
[...]
Hoewel ik het erg indrukwekkend vind om te zien rijst wel de vraag: is het werkelijk nodig? Want hiermee worden de wagens natuurlijk veel complexer en duurder. Zou het niet beter zijn om de regels te versimpelen zodat men niet op de millimeter allerlei aerodynamische spleetjes, gleufjes en vleugeltjes hoeft te maken?
alles kan off-topic
Ik had even het idee dat ik naar de nieuwe generatie straaljagers aan het kijken was, met name die HAAS.Dijkstraat schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 23:49:
Blijft indrukwekkend om foto's van alle aerodynamica te zien![]()
![]()
bargeboard Haas:
[afbeelding]
Diffuser Mercedes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Renault:
[afbeelding]
Force India:
[afbeelding]
[afbeelding]
blame lack of coffee
Zou dit echt zoveel met de regels te maken hebben? Of gewoon omdat dit de beste aero, downforce etc oplevert?EvilWhiteDragon schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:36:
[...]
Hoewel ik het erg indrukwekkend vind om te zien rijst wel de vraag: is het werkelijk nodig? Want hiermee worden de wagens natuurlijk veel complexer en duurder. Zou het niet beter zijn om de regels te versimpelen zodat men niet op de millimeter allerlei aerodynamische spleetjes, gleufjes en vleugeltjes hoeft te maken?
Eigenlijk vind ik dit een beetje jammer.
Puur politiek. Een deel van de (bekrompen en ouderwetse) media vroeg erom en bovendien zal het hem anders niet helpen bij toekomstige incidenten. Het betekend toch al weinig, dus dan kun je dat net zo goed doen. En hij geeft niet toe dat ie fout zat met het incident, dus dat behoud ie gewoon.sjaool schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:01:
Max heeft alsnog excuses aangeboden voor zijn bewoordingen etc.
Alle media hebben het over Connely maar Max heeft volgens mij nooit namen genoemd.sjaool schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:01:
Max heeft alsnog excuses aangeboden voor zijn bewoordingen etc.
Doet hij op instagram ook niet bij zijn excuses.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Als je op het voetbalveld de scheids voor mongool uitmaakt, mag je ook thee gaan drinken.
Nog wel even benadrukken dat de beslissing an sich niet gewaardeerd wordt, is m.i. prima.
Dat komt omdat hij bij Ziggo zei dat het ging om dezelfde steward als vorig jaar in Mexico en dat was Connely.TinusTegengas schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:04:
[...]
Alle media hebben het over Connely maar Max heeft volgens mij nooit namen genoemd.
Doet hij op instagram ook niet bij zijn excuses.
[ Voor 13% gewijzigd door AzzKickah op 27-10-2017 10:14 ]
Of een biertje tijdens het werk en daarna de FP1Jasphur schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:22:
Super fijn trouwens. Straks meteen van het werk midden in FP1. Hops biertje erbij en even ontspannen. Nu al zin in
Ik heb nog al strikte regels mbt auto rijden en bier haha. @Stoelpoot bier aka alcohol.alex3305 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:31:
[...]
Of een biertje tijdens het werk en daarna de FP1
Komt door al die slogans van Heineken
[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 27-10-2017 10:38 ]
Dan neem je achteraf maar een Champagne. Wel 'delen' met je collega's uiteraard.Jasphur schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:33:
[...]
Ik heb nog al strikte regels mbt auto rijden en bier haha.
Komt door al die slogand van Heineken
Dit topic is gesloten.
~[html]<marquee>*O*

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1