[F1 2017] Race 18 - GP van Mexico Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 33 Laatste
Acties:
  • 93.209 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:50

Soggney

Zeekomkommer

Ankona schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:11:
[...]

Hulkenberg reed de eerste nieuwe spec Renault meteen naar zijn grootje.
Nou zowel bij de hulk als bij RIC was het hetzelfde probleem: namelijk oliedruk, dat terwijl Hulk met de nieuwere spec en Ric met de oudere spec rondreed
Dus toeval of een slechte aansluiting?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:28
Soggney schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:15:
[...]

Nou zowel bij de hulk als bij RIC was het hetzelfde probleem: namelijk oliedruk, dat terwijl Hulk met de nieuwere spec en Ric met de oudere spec rondreed
Dus toeval of een slechte aansluiting?
https://www.rtlnieuws.nl/...tos-het-minst-betrouwbaar

Geen toeval hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:36
Ankona schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:11:
[...]

Hulkenberg reed de eerste nieuwe spec Renault meteen naar zijn grootje.
Naar zijn grootje? Er was toch een olielek die het probleem veroorzaakte.
Dat is nou niet bepaald hoge wiskunde en daar kun je als rijder maar weinig aan doen.

De motor van Ricardo is wel aan zijn eind, maar goed dat was een gok van Red Bull die verkeerd is uitgepakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

Nou nou, in dat artikel staat dat aziatische merken het minst vaak aan de kant staan.
Hoe vaak stonden (in het begin van het seizoen) Alonso en Vandoorne niet aan de kant?
Hoewel Max natuurlijk ook de franse techniek goed voelde doorheen dit seizoen

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Waarschijnlijk dat Hamilton zichzelf als kampioen zal kronen, maar ik gok op een sterk Red Bull. Beide coureurs zullen gebrand zijn op een goed resultaat.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:58

Spotmatic

Ken sent me

Wom schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:20:
[video]

Waarschijnlijk dat Hamilton zichzelf als kampioen zal kronen, maar ik gok op een sterk Red Bull. Beide coureurs zullen gebrand zijn op een goed resultaat.
RBR en FER hebben geen enkele reden om niet aan te vallen. Dus het kan mooie TV opleveren. :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:18
Spotmatic schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:53:
[...]

HAM kan het nog steeds op vele manieren verkloten. Je kunt niet 100% van de tijd 100% perfecte prestaties neerzetten. Ook Hamboy heeft mindere dagen. Overigens zou ik BOT graag voor HAM zien eindigen dit weekend; ik zie Mercedes er ook nog wel voor aan dat HAM BOT op het einde gewoon voor laat omdat het kampioenschap toch al binnen is. De vraag is alleen of BOT dat wel accepteert, dat hij niet op eigen merites wint maar met hulp van een ander.
Als ik zou moeten gokken, zou ik eerder gokken dat VET het verklooit. Hij moet alle 3 de races winnen, terwijl hij dit seizoen nog geen 2 races achter elkaar heeft gewonnen. En zelfs dan heeft HAM genoeg aan een keertje een 7e en 8e plaats halen in de laatste 3 races (en hij is dit seizoen niet lager geëindigd dan 1x 7e).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Waarom kan ik niet kijken zonder aan die Renault motor te denken , en de reputatie van deze motor.

Ook afgelopen weekend leek het er op alsof hij zichzelf gewoon uitzette. "tot hier en niet verder "

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:44:
Waarom kan ik niet kijken zonder aan die Renault motor te denken , en de reputatie van deze motor.

Ook afgelopen weekend leek het er op alsof hij zichzelf gewoon uitzette. "tot hier en niet verder "
Dat deed hij ook anders had hij zn zuigers zelf vastgelast want de oliedruk viel weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Zo, direct nieuw topic!

Kvyat er weer uit, dus Max gaat hem weer winnen :+

Ik hoop echt zo ontzettend dat ze ook dit weekend de driversbriefing online zetten, maar ik heb het gevoel dat we die ditmaal niet te zien krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:44:

Dat de motor ook. De beveiliging sloeg aan om de motor tegen verdere beschadigingen te beschermen. Dat is ook de reden dat je nog maar zo weinig ploffende motoren ziet.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:06
metallicattim schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:46:
Ik hoop echt zo ontzettend dat ze ook dit weekend de driversbriefing online zetten, maar ik heb het gevoel dat we die ditmaal niet te zien krijgen...
Ik heb de driversbriefing van de USGP wel voorbij zien komen, maar dit zijn slechts een paar korte fragmenten van bij elkaar 5 minuten ofzo. Snap ook wel dat ze die dingen liever niet integraal beschikbaar stellen, maar meer dan een glimps is het nu ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Spotmatic schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:53:
[...]

HAM kan het nog steeds op vele manieren verkloten. Je kunt niet 100% van de tijd 100% perfecte prestaties neerzetten. Ook Hamboy heeft mindere dagen. Overigens zou ik BOT graag voor HAM zien eindigen dit weekend; ik zie Mercedes er ook nog wel voor aan dat HAM BOT op het einde gewoon voor laat omdat het kampioenschap toch al binnen is. De vraag is alleen of BOT dat wel accepteert, dat hij niet op eigen merites wint maar met hulp van een ander.
Lijkt me inderdaad enorm kleinerend, verschil is inmiddels zo gigantisch groot dat Ham bij wijze van langs de kant rustig een sjekkie kan draaien voordat Bottas voorbij is.

Ham hoeft trouwens al lang niet meer 100% te zijn, de druk ligt volledig bij Vettel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
DJTimo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:52:
[...]
Ik heb de driversbriefing van de USGP wel voorbij zien komen, maar dit zijn slechts een paar korte fragmenten van bij elkaar 5 minuten ofzo. Snap ook wel dat ze die dingen liever niet integraal beschikbaar stellen, maar meer dan een glimps is het nu ook niet.
Ze doen alleen de delen waarin de vorige GP besproken wordt, niet de huidige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Als die auto van Hamilton heel blijft dan wordt ie op zijn sloffen kampioen, 5e wordt ie nog wel met zijn ogen dicht want Bottas zal hem altijd wel voorlaten en de rest van het veld vanaf P7 komt er niet aan te pas. Maar t.o.v. Vettel heeft ie niets te verliezen, dus kan ie een gokje wagen als deze langs hem komt te zitten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

hardware-lover schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:20:
Als die auto van Hamilton heel blijft dan wordt ie op zijn sloffen kampioen, 5e wordt ie nog wel met zijn ogen dicht want Bottas zal hem altijd wel voorlaten en de rest van het veld vanaf P7 komt er niet aan te pas. Maar t.o.v. Vettel heeft ie niets te verliezen, dus kan ie een gokje wagen als deze langs hem komt te zitten.
Ik denk dat HAM hem dit weekend gewoon gaat pakken en dat ook wil.

Dan kan hij de rest van het jaar doen wat hij wil (lees: feesten). ;)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Hamilton hoeft alleen maar Bottas voor te laten en VET achter zich te houden. En dan het liefst nog zoveel mogelijk andere rijders tussen hem en Bottas laten rijden (behalve Max natuurlijk, die gaat Bottas aanvallen)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Hamilton is dit seizoen nog niet uitgevallen, dus je zou denken (hopen :X) dat dat ook nog wel een keer gaat gebeuren. Niet dat er iemand is die de titel meer verdiend dit jaar, maar gewoon omdat het kan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:58

Spotmatic

Ken sent me

En dus kunnen RIC en VER flink profiteren. Ze moeten niks maar willen wel graag op het podium staan.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ankona schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:25:
Hamilton hoeft alleen maar Bottas voor te laten en VET achter zich te houden. En dan het liefst nog zoveel mogelijk andere rijders tussen hem en Bottas laten rijden (behalve Max natuurlijk, die gaat Bottas aanvallen)
Nee hoor, Bottas achter hem en alleen de RBR's en Ferrari's ervoor en het is kat in het bakkie ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

demo31051987 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:44:
Doordat beide zones zo dicht bij elkaar liggen hebben ze maar 1 detectiepunt. Anders krijg je de volgende situatie:

- Driver1: Haha ik haal je in met mijn open geklapte achtervleugel :D
- Driver2: Nu zit ik binnen een seconde achter je. Ik haal jou weer in :D
Liever zo'n situatie, dan een situatie waarbij driver 1 in de tweede DRS zone zijn voorsprong mag uitbreiden omdat hij wel DRS mag gebruiken en de ingehaalde persoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
hardware-lover schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:26:
[...]

Nee hoor, Bottas achter hem en alleen de RBR's en Ferrari's ervoor en het is kat in het bakkie ;)
HAM zal en WIL niet met een 5e plek kampioen worden...! Die zal dat op het podium willen vieren en is ook gewoon een pure racer en zal voor die overwinning gaan, heb ik 0,0 twijfels over.

Ben wel benieuwd of er nog wat gedaan wordt door de FER's a la HAM vorig jaar in Abu Dhabi waar hij toch duidelijk de boel probeerde op te houden zodat ROS aangevallen kon worden.
RAI opofferen voor een kamikaze actie in bocht 1 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
metallicattim schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:37:
[...]
Om vervolgens Max de schuld te geven...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-09 13:48
Heerlijk met Pizza en Redbull op schoot naar de F1 kijken. (had wel wat moeite om in slaap te komen afgelopen zondag haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Robertdj schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:45:
[...]

Om vervolgens Max Palmer de schuld te geven...
FTFY

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 10-09 11:54
[...]

Gaat niet lukken. HAM heeft pole en gaat in de eerste twee bochten gewoon recht door het gras.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Ankona schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:30:
[...]

En een ervan is al geploft. Gaat die terug naar de oude spec?
Was niet geploft maar oliedruk probleem, dat kunnen ze denk ik wel fixen zonder terug tegaan naar 1 van de motoren in de pool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
[...]

HAM zal en WIL niet met een 5e plek kampioen worden...! Die zal dat op het podium willen vieren en is ook gewoon een pure racer en zal voor die overwinning gaan, heb ik 0,0 twijfels over.

Ben wel benieuwd of er nog wat gedaan wordt door de FER's a la HAM vorig jaar in Abu Dhabi waar hij toch duidelijk de boel probeerde op te houden zodat ROS aangevallen kon worden.
BOT kan VET nog voorbij, HAM kan dus in team belang rijden.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ze zijn toch al constructeurs kampioen? Teambelang lijkt me dan niet zo zwaar meer te wegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

batsma schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:40:
Ze zijn toch al constructeurs kampioen? Teambelang lijkt me dan niet zo zwaar meer te wegen
Teambelang om ook een 1-2tje te doen in drivers championship.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
batsma schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:40:
Lijkt me dat iedereen binnen Mercedes liever BOT tweede ziet worden dan VET. (ondanks dat dat een duitser is)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Is het huidige klassement ( punten ) al gepost ?

Edit : wellicht een leuke aanvulling in de TS

[ Voor 33% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 24-10-2017 15:10 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:09:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DM0ZeVhXcAA3HIE.png:large

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
BOT kan zeker nog 2e worden, wellicht dat het team daar voor gaat zorgen, maar ik reken er niet teveel op, gezien HAM gewoon voorop rijdt en daar ook maar zo en zoveel kan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
metallicattim schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:18:
BOT kan zeker nog 2e worden, wellicht dat het team daar voor gaat zorgen, maar ik reken er niet teveel op, gezien HAM gewoon voorop rijdt en daar ook maar zo en zoveel kan doen :P
Als BOT het voor elkaar krijgt vanaf nu elke keer tweede te worden en VET derde, dan haalt BOT hem alsnog in. Maar of BOT tweede kan worden weet ik nog even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Jasphur schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:20:
[...]

Als BOT het voor elkaar krijgt vanaf nu elke keer tweede te worden en VET derde, dan haalt BOT hem alsnog in. Maar of BOT tweede kan worden weet ik nog even niet.
Als Ham helpt om Max en Vettel uit de buurt te houden wel. Dan is alleen Ric nog een gevaarlijke tegenstander.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:09:

Eens. Ik ga het even toevoegen omdat dit wel zinvol is om even te laten zien. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Pierre schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:37:
Als Checo net zo rijdt als zondag dan wordt die uitgefloten, met zijn lul verhaal van ik ben sneller dan Esteban ;w
Ted (van Ted's notebook) had het er over dat bij OCO het schijnt voor te komen dat hij wel erg goed is in de ene snelle ronde maar dat vervolgens de racepace vrij 'matig' zou zijn. Ik kan me daarbij voorstellen dat PER afgelopen race misschien wel net iets sneller was / had kunnen zijn maar inderdaad een beetje klem zat achter OCO. Dat de tijden dan inkakken als je er toch niet langs kan lijkt me ook redelijk.

Nu kwam het via de boordradio en Olav wel over alsof PER uit z'n nek aan het lullen was maar Ted heeft toch een andere mening daarover die ik toch maar even in het achterhoofd hou. PER is ook geen pannenkoek zullen we maar zeggen.

Verder meteen door naar de volgende race is altijd fijn. Behalve de wintertijd fuck-up dit weekend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ankona schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:22:
[...]

Als Ham helpt om Max en Vettel uit de buurt te houden wel. Dan is alleen Ric nog een gevaarlijke tegenstander.
Ik zou dat heel sociaal vinden van HAM en misschien word het wel een team order voor Mexico en Brazilie. Maar in Abu Dabi gaat HAM denk ik toch echt als eerste over de lijn. Tenminste ik denk dat hij dat sowieso wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

@Hippocampus
Nou van wat ik van de response van FI begreep, was dat OCO zijn pace zo hoog/laag was om bepaalde redenen die niet over de boordradio werden vermeld. Maar zijn pace ging wel omhoog toen sainz voorbij Perez kwam. En die kon dan die pace niet meer bijhouden...

[ Voor 3% gewijzigd door Soggney op 24-10-2017 15:49 . Reden: topic gaat zo snel, dat ik wel moet vermelden op wie ik antwoordde ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andyk125
Hippocampus schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:36:
[...]

Ted (van Ted's notebook) had het er over dat bij OCO het schijnt voor te komen dat hij wel erg goed is in de ene snelle ronde maar dat vervolgens de racepace vrij 'matig' zou zijn. Ik kan me daarbij voorstellen dat PER afgelopen race misschien wel net iets sneller was / had kunnen zijn maar inderdaad een beetje klem zat achter OCO. Dat de tijden dan inkakken als je er toch niet langs kan lijkt me ook redelijk.

Nu kwam het via de boordradio en Olav wel over alsof PER uit z'n nek aan het lullen was maar Ted heeft toch een andere mening daarover die ik toch maar even in het achterhoofd hou. PER is ook geen pannenkoek zullen we maar zeggen.

Verder meteen door naar de volgende race is altijd fijn. Behalve de wintertijd fuck-up dit weekend. ;)
Vindt dit soort kwesties altijd lastig, vooral omdat het tegenwoordig een kwestie van banden sparen/ brandstof sparen en hybride systemen opladen is. Het aanvallen en de verdedigende acties kosten ook erg veel tijd in de rondes. Zolang Perez niet voorbij Ocon kan komen dan moet deze ook niet zeuren, want blijkbaar is hij in over de hele race gekeken niet veel sneller. Het gaat hier wel om een plek en punten en dan hoort het team zich er niet mee te bemoeien, vooral niet als ze in het klassement ook al zo dicht bij elkaar zitten.

Tussen die twee is er ook altijd wel wat, ze willen natuurlijk beide laten zien wat ze kunnen. Maar als de een echt beter is dan de andere dan is het ook makkelijk inhalen. Dit is in nog geen enkele race het geval geweest naar mijn mening.

PS. wij weten voor de helft niet wat voor zaken ze allemaal in de auto aan het doen zijn, er komt tegenwoordig zoveel bij kijken. Als ze willen kunnen ze op paar tiende na echt wel bepalen wat voor rondetijden ze rijden.

[ Voor 6% gewijzigd door Andyk125 op 24-10-2017 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
HAM gaat dat sowieso niet doen. Hij wil records rijden. Hoeveel wins nog voor dat hij M. Schumacher voorbij is? Stuk of 30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Soggney schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:48:
@Hippocampus
Nou van wat ik van de response van FI begreep, was dat OCO zijn pace zo hoog/laag was om bepaalde redenen die niet over de boordradio werden vermeld. Maar zijn pace ging wel omhoog toen sainz voorbij Perez kwam. En die kon dan die pace niet meer bijhouden...
Ik meen dat er verteld was dat Ocon bezig was zijn banden te managen (of de fuel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:01

Killjoy

Klingon lawn products

Soggney schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:48:
@Hippocampus
Ocon deed aan management. Toen hij daarmee klaar was, zag je hem wegrijden van Perez. Die niet veel later door Saintz werd ingehaald.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Killjoy schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:51:
[...]

Ocon deed aan management. Toen hij daarmee klaar was, zag je hem wegrijden van Perez. Die niet veel later door Saintz werd ingehaald.
Dus dan zat er wel enige waarheid in het verhaal van PER dat ze harder konden.

En het is voor het team natuurlijk belangrijk dat beide rijders zich zo vlot mogelijk richting de finish begeven. Als dan diegene die voorop rijd (om welke reden dan ook) aan het inkakken is kan dat ook tijd kosten voor de tweede. Misschien is OCO iets te enthousiast aan het sparen gegaan wie weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:04

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb zin in Maxico!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Jasphur schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:49:
[...]

Gaat niet lukken. HAM heeft pole en gaat in de eerste twee bochten gewoon recht door het gras.

Voor diegene die eventueel denken waar heeft die het over. :9

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Crashhill schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:50:
HAM gaat dat sowieso niet doen. Hij wil records rijden. Hoeveel wins nog voor dat hij M. Schumacher voorbij is? Stuk of 30?
Stand is nu 62 vs 91 :) Dus inderdaad nog een kleine 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
J0YR1D3R schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:07:
[...]

Stand is nu 62 vs 91 :) Dus inderdaad nog een kleine 30.
Nog 2 seizoen ong 70% van de races winnen en hij zal er zijn. Dus hij zal ze echt niet opgeven denk ik. Zodra hij dat record heeft gepakt zie ik hem het seizoen er op stoppen. Al gaat het wel lastiger worden komende tijd.

Maar Mexico! Let's go! Laten we i.i.g. hopen op een spannende race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:13
Schitterend dat Maxico :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Heeft RIC nu zeker een grid penalty?

Ik zag dat de odds om te winnen voor VER op 6/1 staan en voor RIC op 21/1, dus dat lijkt wel zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Bigfoot schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:23:

Ik zag dat de odds om te winnen voor VER op 6/1 staan en voor RIC op 21/1, dus dat lijkt wel zo
Ja was toch al bekent, ze gingen toch een nieuwe motor plaatsen?

Daarom ging het de vorige race toch verkeerd, het was een gok die verkeerd is uitgepakt.
Ze wilden waarschijnlijk in de US niet twee rijders die grid straffen hadden.

[ Voor 8% gewijzigd door Andyk125 op 24-10-2017 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

Andyk125 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:29:
[...]

Ja was toch al bekent, ze gingen toch een nieuwe motor plaatsen?

Daarom ging het de vorige race toch verkeerd, het was een gok die verkeerd is uitgepakt.
Ze wilden waarschijnlijk in de US niet twee rijders die grid straffen hadden.
Ze hadden ook maar 1 motor voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Soggney schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:39:
[...]

Ze hadden ook maar 1 motor voor zover ik weet.
Ze hadden inderdaad maar 1 motor met upgraded parts voor 2018.

Maar als ze met de motor van Ricardo echt niet hadden kunnen racen, hadden ze er wel een andere motor in kunnen plaatsen lijkt me. Echter niet met geupgrade onderdelen. Denk dat ze de gok wilden wagen en Max ook tevreden wilden houden met een nieuwe motor.

Riccardo wist blijkbaar niet eens dat Max een verbeterde nieuwe motor kreeg:
https://www.autosport.com...-verstappen-given-upgrade

[ Voor 15% gewijzigd door Andyk125 op 24-10-2017 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Krijgt RIC nu dan ook een verbeterde motor net als Max? Ik heb nog geen bevestiging kunnen zien ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Bigfoot schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:47:
Krijgt RIC nu dan ook een verbeterde motor net als Max? Ik heb nog geen bevestiging kunnen zien ergens
Daar waren er maar 3 van geproduceerd en alle 3 ook vergeven. Dus die kans lijkt mij klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Bigfoot schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:23:

De kans dat Red Bull om de overwinning strijdt lijkt me klein op dit circuit: 2 flinke rechte stukken (waarvan eentje echt gigantisch lang), dit wordt 17 vingers in de neus voor Mercedes. :X

Volvotips.com

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 14:05

AzzKickah

06-CENSORED

Bart-Willem schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:49:
[...]

De kans dat Red Bull om de overwinning strijdt lijkt me klein op dit circuit: 2 flinke rechte stukken (waarvan eentje echt gigantisch lang), dit wordt 17 vingers in de neus voor Mercedes. :X
Dat riep men in Maleisie ook :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Crashhill schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:10:
[...]

Nog 2 seizoen ong 70% van de races winnen en hij zal er zijn. Dus hij zal ze echt niet opgeven denk ik. Zodra hij dat record heeft gepakt zie ik hem het seizoen er op stoppen. Al gaat het wel lastiger worden komende tijd.

Maar Mexico! Let's go! Laten we i.i.g. hopen op een spannende race!
Ik denk eerder dat ie voor 8 WK titels wil gaan dan aantal races winnen. Maar in ieder geval 2e worden moet te doen zijn (2 seizoenen winnen dus).

En het hangt af van Mercedes, zolang ie kan blijven winnen zie ik hem wel doorgaan. Denk dat 2021 (wanneer nieuwe motoren komen) misschien een punt zal zijn waarop ie zijn raceschoenen aan de wilgen hangt. Tot dan blijft Mercedes sowieso dominant.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Martinspire schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:03:
En het hangt af van Mercedes, zolang ie kan blijven winnen zie ik hem wel doorgaan. Denk dat 2021 (wanneer nieuwe motoren komen) misschien een punt zal zijn waarop ie zijn raceschoenen aan de wilgen hangt. Tot dan blijft Mercedes sowieso dominant.
Bwoah, Ferrari en Red Bull zijn ze wel behoorlijk genaderd.
Een goede winter en eens een keer een goede start van Red Bull en je hebt een leuk seizoen.

Ik besef ineens dat 2018 best eens een zeer goed F1 jaar kan worden! oOo

Te koop....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:57

Pierre

Van nature lui!

[...]

Het is zeker geen pannenkoek hoor, maar wel een mannetje die graag zijn zin wil hebben.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Jasphur schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:20:
[...]
Het verschil tussen nummer 2 en 3 is 3 punten per race. 3x3=.... ?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ted heeft inderdaad een andere mening. Maar omdat het Ted is, hecht ik niet meer waarde aan de mening van Ted dan aan die van Mol.

Een mening is gelijk een sluitspier. Iedereen heeft er wel 1tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:57

Pierre

Van nature lui!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:24:
[...]

Ted heeft inderdaad een andere mening. Maar omdat het Ted is, hecht ik niet meer waarde aan de mening van Ted dan aan die van Mol.

Haha _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 14:05

AzzKickah

06-CENSORED

[...]

Dat schijnt dus niet helemaal waar te zijn :X

Ik vind Ted wel een goeie, overigens. Hij kan soms wat afdwalen met geblaat tijdens z'n notebooks maar Ted heeft het spelletje wel goed door hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-09 09:44
AzzKickah schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:54:
[...]

Dat riep men in Maleisie ook :)
En in Japan. Maar ook daar had Red Bull mooie resultaten behaald.

Red Bull is de laatste paar races een stuk sterker geworden, dat is een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
hardware-lover schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:19:
[...]

Oeps. Verkeerd gerekend. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Als ik HAM zou zijn zou ik toch zo snel mogelijk die punten willen binnen harken.

Vorig jaar is hij geen kampioen geworden door technische mankementen.

Je gaat niet de goden verzoeken.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
hardware-lover schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:19:
[...]

21?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dit verklaart een hoop :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Jeetje, al zoveeeel replies...

Heb er zin in; kijken of er nog iets heeeeel raars gaat gebeuren voor het kampioenschap. 😊

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
albino71 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:12:
[...]

Een goede winter en eens een keer een goede start van Red Bull en je hebt een leuk seizoen.

Ik besef ineens dat men dit exact een jaar geleden ook zei :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serienummer
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-08 01:49
Ik heb gehoord (Ziggo kanaal) dat er maar 3 nieuwe motoren zijn. RIC krijgt dit jaar niet de nieuwe motor. Dat is wat Olav vertelde. Maar ook die hebben het wel eens mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
serienummer schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 07:44:
Ik heb gehoord (Ziggo kanaal) dat er maar 3 nieuwe motoren zijn. RIC krijgt dit jaar niet de nieuwe motor. Dat is wat Olav vertelde. Maar ook die hebben het wel eens mis.
Wat maakt het ook uit. Alsof de nieuwe motor op US zoveel sneller was dan de oude :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:19:
Als ik HAM zou zijn zou ik toch zo snel mogelijk die punten willen binnen harken.

Ik probeer even te bedenken wanneer dit jaar de Mercedes een technisch mankement had...Bottas alleen in Spanje, maar dat was na een update dacht ik?

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 25-10-2017 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
bvbal79 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 08:14:
[...]

Wat maakt het ook uit. Alsof de nieuwe motor op US zoveel sneller was dan de oude :)
Hij blijft wel heel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serienummer
bvbal79 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 08:14:
[...]

Hij is zeker wel sneller denk ik. Alle kleine beetjes helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Bij Hulkenberg dus niet :+

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:26
serienummer schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 08:35:
[...]

Hij is zeker wel sneller denk ik. Alle kleine beetjes helpen.
Volgens Renault 0,2s sneller. Is toch een hele hoop. Maarja, Renault belooft wel meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:00
albino71 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:12:
[...]

Ook met een Honda motor?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Die Honda motor komt pas op zijn vroegst in 2019 in de RBR, als die er al in komt. Alleen STR rijdt in 2018 (t/m 2020?) met Honda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
|:( volg je de F1 wel goed genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

[...]

Als het nou bij 1 bleef....

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:33
Trouwens guys, wat is er nu allemaal verandert dan aan het blok wat Max gekregen heeft?
Tijdens de wedstrijd afgelopen zondag werd verteld dat er helemaal geen speciale onderdelen op zijn geplaatst (met een link naar 2018) maar dat het puur en alleen een software matige afstelling was namens Renault?

In mijn oren kwam het dus over alsof het gewoon een 2017 blok was (waar ze al het hele jaar mee tuffen) met wat ''zoals Olav zei'' (althans, volgens mij was het Olav, of Jack 1 van de 2 haha): aangepaste nulletjes en eentjes. Een software aanpassing die ze vermoedelijk mee willen nemen richting 2018..

[ Voor 13% gewijzigd door LopendeVogel op 25-10-2017 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:26
Dat kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen aangezien Renault heeft aangegeven dat er maar drie van de nieuwe motoren, verdeeld over de drie teams beschikbaar zijn. Als het alleen softwarematig is. Waarom zouden ze dat dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serienummer
Dit is wat ik er van op internet vind:

Speaking about the new developments, Renault Sport boss Cyril Abiteboul told Autosport: "It's all related to the internal combustion engine, and it's parts that are in line with what is envisaged for 2018, and which we could bring forward to 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serienummer
en nog een beetje meer info

The name of the new specification is the Renault R.E.17G which, according to the number, is the seventh iteration of this year’s engine R.E.17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:19:

En dan te bedenken dat hij eerder dit seizoen in Hongarije BOT de derde plek terug gaf waardoor hij (HAM) vierde werd.
HAM deed toen een ultieme poging om de tweede plek te pakken doordat zijn pace veel beter zou zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Novadecasa op 25-10-2017 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:53
Novadecasa schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:29:
[...]

En dan te bedenken dat hij eerder dit seizoen in Hongarije BOT de tweede plek terug gaf waardoor hij (HAM) derde werd.
HAM deed toen een ultieme poging om de eerste plek te pakken doordat zijn pace veel beter zou zijn.
Volgens mij ging het over p3 en p4 waar Ham p3 terug gaf aan BOT:
https://www.gpupdate.net/...-prix-van-hongarije-2017/

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Ik zou dan je tekst nog iets meer editen :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jasphur
Dus Max wint in Maxico

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DM_UR0EXcAAiBYl?format=jpg&name=large

[ Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 25-10-2017 18:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:28

Edd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNAVeJBVAAEWc2K.jpg:large

Als een Mexicaanse boer met kiespijn :+

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:15
Edd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:19:
[afbeelding]

Als een Mexicaanse boer met kiespijn :+
Ja wat wil je dan ook met een hoedje van de Mexicaanse Verstappen Fanclub .. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat een awkward foto :D De arm om elkaar, maar genoeg ruimte ertussen voor een 3e coureur 8)7 Wie van de marketingafdeling heeft goedgekeurd om deze foto te delen? :X

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:36

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Grrrrrene schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:26:
Wat een awkward foto :D De arm om elkaar, maar genoeg ruimte ertussen voor een 3e coureur 8)7 Wie van de marketingafdeling heeft goedgekeurd om deze foto te delen? :X
Oh god.

Dit is de reden dat RIC echt never nooit bij RBR weggaat zoalng hij en VER goed door een deur gaan; de marketingkracht is gewoon te groot. Die filmpjes die ze daar maken zijn zoveel beter dan deze flauwekul. Dit is gewoon proberen er iets van te maken maar ziet er echt niet uit..

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Grrrrrene schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:26:
Ik denk dat die hoeden daar ook een rol in spelen ;)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:18

p0st

Dutch Reefer

Poor Kvyat, alhoewel het er nu toch echt wel aan zat te komen. Ach, die is er ook niet armer van geworden en heeft volgens mij een prima leven voor zich! Ben wel benieuwd naar de lineup bij TR voor volgend jaar though :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:59

Destruction

(ex-)Automonteur

p0st schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:03:
Poor Kvyat, alhoewel het er nu toch echt wel aan zat te komen. Ach, die is er ook niet armer van geworden en heeft volgens mij een prima leven voor zich! Ben wel benieuwd naar de lineup bij TR voor volgend jaar though :)
Mja, dit is in elk geval gewoon een statement maken, ipv dat jojo'en wat ze met 'm leken te gaan doen. Imo veel beter. En Kvyat.. Tsja, zoals-ie het laatste jaar in de F1 reed kan-ie beter de Saxo cup gaan doen ofzo.

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Pagina: 1 2 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<marquee>*O* *O* *O* MAX!!! *O* *O* *O* </marquee>~[/html]

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1