PSN: xMaurice93
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
https://www.facebook.com/dekrombv/posts/1573745499358131
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Nou ik was eerder verbaasd dat de achterwielophanging gewoon heel bleef.Jasphur schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:05:
Het leek een vrij zacht tikke tegen een zachte wand. Maar toch heel de wagen kapot. Hoe snel reed hij?
Zoals ik het zag tikt hij de monkeyseat tegen de muur en bleef de achterophangen daar redelijk weg van. Maar schoof wel de transmissie de motor in. Of zit die daar niet?AzzKickah schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:05:
[...]
Nou ik was eerder verbaasd dat de achterwielophanging gewoon heel bleef.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Setup change.. Beetje vaag welDijkstraat schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:11:
Sessie van Max is over lees ik op twitter, iemand die weet wat er aan de hand is?
Monkeyseat? Ik neem aan dat je de achtervleugel/middenstuk (met DRS mechanisme?) bedoeld. De monkeyseat zit net boven het remlicht voor zover ik weet en zal dus niet snel de muur raken.Jasphur schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:09:
[...]
Zoals ik het zag tikt hij de monkeyseat tegen de muur en bleef de achterophangen daar redelijk weg van. Maar schoof wel de transmissie de motor in. Of zit die daar niet?
Max vroeg om een verandering van setup om de banden beter in controle te kunnen krijgen. Dit vertelde Horner aan Sky F1. Kravitz had een vermoeden dat het misschien aan de motor lag maar dat ontkende Horner.Dijkstraat schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:11:
Sessie van Max is over lees ik op twitter, iemand die weet wat er aan de hand is?
[ Voor 12% gewijzigd door Lasmibalsingh op 27-10-2017 18:13 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Volgens Horner gaan ze de auto nog even flink vermeubelen voor FP2, zouden anders niet op tijd klaar zijn.Dijkstraat schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:11:
Benieuwd, 0.5s achter Mercedes op soft vs. ultrasoft is niet slecht.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Fix it before it breakszetje01 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:14:
If it ain't broke, don't fix it!

Klopt. Maar dat geeft, denk ik, niet genoeg schade intern om stil te vallen. Achtervleugel valt dus als eerste weg en daarna is het meteen het achterlicht. Geen remlicht dacht ik.RobertMe schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:12:
[...]
Monkeyseat? Ik neem aan dat je de achtervleugel/middenstuk (met DRS mechanisme?) bedoeld. De monkeyseat zit net boven het remlicht voor zover ik weet en zal dus niet snel de muur raken.
"When you grow up your heart dies"
Het was nèt Vettel, inderdaad.sjaool schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:21:
Stroll doet een keer mee met de grote jongens; what is this guy doing. ..
Grwoon echt toffe onderonsjes en leuke reacties met goed geplaatste gifs. Mooi
Inderdaad, goed vermaak om FP1 door te komenJasphur schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:27:
Haha. Die teams op Twitter. Prachtig.
Grwoon echt toffe onderonsjes en leuke reacties met goed geplaatste gifs. Mooi

[ Voor 33% gewijzigd door Dijkstraat op 27-10-2017 18:33 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Nah, bij de Renault fabriek hebben ze per ongeluk de motoren voor Hulkenberg en Verstappen omgewisseld.Dijkstraat schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:31:
Hulkenberg weer een olie lek, heeft hij dan echt de auto van Palmer gekregen
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jup. En dat was voor mij het teken om te gaan kokenDijkstraat schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:50:
Gaat weer prima bij sky, het gaat over Max, Max en track limits.
- DaniëlWW2
- Niet online
Yay voor Ziggo.Dijkstraat schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:50:
Gaat weer prima bij sky, het gaat over Max, Max en track limits.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-10-2017 18:54 ]
Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik zeur dan ook niet over Ziggo.pinda powerrr schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:58:
[...]
Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
![]()
- DaniëlWW2
- Niet online
Als je niet naar Sky kijkt, waar ze nog steeds doorgaan over de penalty. Bij Ziggo dus niet.
Topic is veilig. SKY niet.
Nou jottem hoor, iemand heeft een positief punt over Ziggo gevonden. Congrats!DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:13:
[...]
Als je niet naar Sky kijkt, waar ze nog steeds doorgaan over de penalty. Bij Ziggo dus niet.
Daar hebben we vanavond Formule 1 Café voor.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:13:
[...]
Ik verwacht dan natuurlijk dat @nachtnet .... Uhm... Van Gameren met allerlei foto's aan komt zetten die aantonen dat andere coureurs ook de track limits niet respecteerdensjaool schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:30:
[...]
Daar hebben we vanavond Formule 1 Café voor.
-
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik kan je wel verklappen dat @nachtnet dus echt niet van Gameren is.Edd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:36:
[...]
Ik verwacht dan natuurlijk dat @nachtnet .... Uhm... Van Gameren met allerlei foto's aan komt zetten die aantonen dat andere coureurs ook de track limits niet respecteerden
Or is he....DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:38:
[...]
Ik kan je wel verklappen dat @nachtnet dus echt niet van Gameren is.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
- DaniëlWW2
- Niet online
Twaalf. Stoffel zijn gloednieuwe motor was meteen kapot.Martinspire schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:39:
Vind het wel jammer dat we al tijden niet meer de graphic in beeld krijgen over hoeveel componenten een rijder gebruikt heeft. Ze zullen vast geen rekening hebben gehouden met het feit dat McLaren nu al tot 11 komt op een paar punten
En het filmpje erbij
[YouTube: https://youtu.be/A-ycUU7E8FA]
YouTube: F1 GP Mexico: Hoogtepunten eerste vrije training
[ Voor 12% gewijzigd door YakuzA op 27-10-2017 19:50 . Reden: /me slaps the video tag ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ferrari gooit de handdoek definitief in de ring?

Ik zou Ferrari nu niet direct afserveren.. Ze hebben de laatste races al laten zien dat het op Vrijdag er nog niet echt uitkomt, maar op Zaterdag wel weer vooraan staan.MikeyMan schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:53:
Nu al ruim onder de pole tijd... Wow...
Ferrari gooit de handdoek definitief in de ring?
-
- DaniëlWW2
- Niet online
En dan zondag het volledig verpesten. Nee, afgelopen. Hamilton hoeft maar vijfde te worden en dan is hij al kampioen.Edd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:16:
[...]
Ik zou Ferrari nu niet direct afserveren.. Ze hebben de laatste races al laten zien dat het op Vrijdag er nog niet echt uitkomt, maar op Zaterdag wel weer vooraan staan.
Denk dat hij meer op de rol van ferrari in deze race doeltDaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:18:
[...]
En dan zondag het volledig verpesten. Nee, afgelopen. Hamilton hoeft maar vijfde te worden en dan is hij al kampioen.
PSN: xMaurice93
Ik dacht precies hetzelfde..Edd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:56:
[...]
Nu zit ik gewoon met het liedje Mexico van de Zangeres Zonder Naam in mijn hoofd...
![]()
Thanks......

Knowledge reigns supreme over nearly anything
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Driver error.pinda powerrr schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:08:
Ik schakel net na het "ongeval" in. Waren de remmen weer eens schuldig? Of gewoon driver error?
Hij spint opkomen start/finish, maar leek er op dat hij iets eerder oppakte in het stuk ervoor.pinda powerrr schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:08:
Ik schakel net na het "ongeval" in. Waren de remmen weer eens schuldig? Of gewoon driver error?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- DaniëlWW2
- Niet online
Vrij bizarre spin, geen remmen.pinda powerrr schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:08:
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Geen remmen, dat is toch standaard bij GRO?

- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, dat is geprutst met remmen.pinda powerrr schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:10:
[...]
Geen remmen, dat is toch standaard bij GRO?![]()
Hoewel ik ook vind dat GRO er een zooitje van maakt, denk ik dat dit te kort door de bocht is. Lijkt wel alsof hij iets oppikt. Die band is naar zijn grootje, en dat regel je niet zo met een spin alleen.
Hoeveel motoren heeft Honda in de container meegenomen ? Nog een 15 plekken terug ? Blijven die staan trouwens ? Verder dan 20 plekken kun je niet...of pits ?Jasphur schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:17:
VAN weer problemen
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
- DaniëlWW2
- Niet online

Ben jij beter dan Max Verstappen?
Zouden ze 't vragen of niet?
[ Voor 8% gewijzigd door Oekol op 27-10-2017 21:21 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
of 'ik zie max als teamgenoot'Leoon. schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:21:
[...]
Ben jij beter dan Max Verstappen?
Zouden ze 't vragen of niet?
Hij heeft maar 1 rode kaart
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2017 21:22 ]
Zullen ze nu weer S/SS testen om herhaling va vorige race te doen? Gezien ook deze race een US/S 1 stopper kan worden, zouden ze dit weer slim kunnen doen.sjaool schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:22:
VER 1:18:808 op Soft.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ja waarschijnlijk wel idd. Maar hij zat er echt op. Zit die dan in je stoel verwerkt? Zal er naast of achter zitten maar het zat echt precies bij z'n kontgat.SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:26:
Brandblusser? Oogt wit.
Verwacht de brandblussersjaool schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:26:
Vreemd geval dat bij Vettel. Een heel witte vlek in zijn overall.
sjaool schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:26:
Vreemd geval dat bij Vettel. Een heel witte vlek in zijn overall.

Misschien een leiding aan de onderkant? Je hebt niet bijzonder zitvlak in die auto, dat alles daar vrij krap langs de bestuurder loopt.Leoon. schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:27:
[...]
Ja waarschijnlijk wel idd. Maar hij zat er echt op. Zit die dan in je stoel verwerkt? Zal er naast of achter zitten maar het zat echt precies bij z'n kontgat.
Genuine Italian quality...sjaool schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:29:
Daar 'beuren rare ding'n. Dat belooft wat voor de rest van het weekend.

Ach, HAM geeft gewoon even wat extra gas, opgelostJasphur schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:30:
RIC gaat lekkah
Softs vs Ultras...SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:35:
[...]
Ach, HAM geeft gewoon even wat extra gas, opgelost
Ik ben benieuwd wat RB doet op de Ultras..
-
Niet sneller, gok nu dat ze echt op SS/S aan het werk zijn.Edd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:36:
[...]
Softs vs Ultras...
Ik ben benieuwd wat RB doet op de Ultras..
Xbox Live: Miesjh NL
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Dit topic is gesloten.
~[html]<marquee>*O*

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1