Ligt aan de auto zeggen de meesten dan.Jasphur schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:36:
Blijkbaar haha. Man wat is die gast goed
(not me)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ligt aan de auto zeggen de meesten dan.Jasphur schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:36:
Blijkbaar haha. Man wat is die gast goed
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
In een sauber is ie ook de snelste?UltraSub schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:37:
[...]
Ligt aan de auto zeggen de meesten dan.
(not me)
Nee klopt, het is natuurlijk maar een kuipje waar ze in zitten. Zal wel een leiding of iets dergelijks zijn!SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:28:
[...]
Misschien een leiding aan de onderkant? Je hebt niet bijzonder zitvlak in die auto, dat alles daar vrij krap langs de bestuurder loopt.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Een hamer is een hamer, een beitel is een beitel.UltraSub schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:37:
[...]
(not me)
Als een BOT nu zijn tijden kan rijden, kan je in ieder geval zeggen dat er een aardig deel auto in zit.UltraSub schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:37:
[...]
(not me)
[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2017 21:42 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Edd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:56:
[...]
Nu zit ik gewoon met het liedje Mexico van de Zangeres Zonder Naam in mijn hoofd...
![]()
Thanks......
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"When you grow up your heart dies"
Iets doffer maken en zou het best klinken, krijg nu flashbacks naar gran turismo en een Alfa
Ik een stofzuiger...maar die was stukOdessa schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:45:
Ik had vroeger een brommer met hetzelfde geluid
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Tering, daar had ik een bloedhekel aan. Zelf kids maar nooit begrepen dat er ouders waren die hun kids in de tuin lieten lopen overdag met zo'n toetert.
[ Voor 16% gewijzigd door LoeWn op 27-10-2017 21:48 ]
USLoeWn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:48:
Er wordt geen bandeninfo meer gegeven. Op welke banden rijden de rbr's nu? Softs nog steeds? En vettel en raikonen?
Edit: met nu bedoel ik de snelste tijden
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
SHHHHT! Dadelijk gaat het hier meteen weer los..
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
ik ben disle dislek dieslc woordblind
FTFYEdd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:53:
[...]
Hij blijft gaat iig met 2 wieltjes binnen buiten de lijntjes
[ Voor 3% gewijzigd door TinusTegengas op 27-10-2017 21:56 ]
Wat voor tijd reed je?Leoon. schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:41:
Overigens heb ik afgelopen week weer wat time trials gedaan met mijn stuur en f1 2017, dan beleef je elke training zo anders. Kijken welke versnelling zij rijden in een bepaalde bocht, hoe ze de bochten nemen etc. Maakt het dubbel zo leuk
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Mercedes en Renault hebben er ook een paar in de pit lopen. En bij RBR zit er eentje aan de pitwall naast CHFreshMaker schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:00:
Toch wel dames in de F1
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 27-10-2017 22:02 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Die van Merc hebben ze toen toch interview mee gehad?Jasphur schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:02:
[...]
Mercedes en Renault hebben er ook een paar in de pit lopen. En bij RBR zit er eentje aan de pitwall naast CH
Die heeft ook wel eens op een podium een champagnedouche gehadSinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:02:
[...]
Die van Merc hebben ze toen toch interview mee gehad?
Waiting on the world to change
Ja, maar mogen die ook aan de auto zitten of alleen met de pers praten en koffie halen?Jasphur schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:02:
[...]
Mercedes en Renault hebben er ook een paar in de pit lopen. En bij RBR zit er eentje aan de pitwall naast CH
Die van Merc en dus McLaren zitten echt aan de auto. Let maar eens op bij pitgarage beelden tijdens de Q. Die van RBR en renault heb ik alleen nog maar achter computerschermen gezien. Ik heb het overigens niet over die pr mevrouwtjes.RocketKoen schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:03:
[...]
Ja, maar mogen die ook aan de auto zitten of alleen met de pers praten en koffie halen?
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 27-10-2017 22:06 ]
Beetje afstoffen enzo.Jasphur schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:05:
[...]
Die van Merc en dus McLaren zitten echt aan de auto. Let maar eens op bij pitgarage beelden tijdens de Q. Die van RBR en renault heb ik alleen nog maar achter computerschermen gezien. Ik heb het overigens niet over die pr mevrouwtjes.
Gelukkig zijn de moderne bandjes en velgen lekker licht... Althans Auto heeft niet alle geadverteerde opties, dat hoop ik niet voor de damesJasphur schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:05:
[...]
Die van Merc en dus McLaren zitten echt aan de auto. Let maar eens op bij pitgarage beelden tijdens de Q. Die van RBR en renault heb ik alleen nog maar achter computerschermen gezien. Ik heb het overigens niet over die pr mevrouwtjes.
Consumes more oil than fuel...RobertMe schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:13:
Sessie afgelopen voor VER (volgens Horner op Sky). Motor kaput, maar wel een "oude" motor en niet die voor morgen/zondag, dus verder geen probleem.
Waarom rijdt ie daar dan mee?RobertMe schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:13:
Sessie afgelopen voor VER (volgens Horner op Sky). Motor kaput, maar wel een "oude" motor en niet die voor morgen/zondag, dus verder geen probleem.
Of een mercedes in quali modevhal schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:14:
[...]
Consumes more oil than fuel...
Klinkt als mijn Renault Megane...
Trainingsmotor kapot. Morgen de racemotor er weer in en dan weer rijden.Ari Gold schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:14:
Max gestopt...?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zodat 'ie die PU kan slopen en niet de nieuwste en beste motor die nog in de pool zit.
[ Voor 49% gewijzigd door FreshMaker op 27-10-2017 22:16 ]
Volgens mij zit dat onderdeel gewoon in de pool.... toch?vhal schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:16:
[...]
Vrijdagtraining, dan tellen ze niet mee mocht er wat stuk gaan
Oh jawel hoor. Alleen ze gebruiken een oude motor. Om kilometers op de nieuwste te sparen.vhal schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:16:
[...]
Vrijdagtraining, dan tellen ze niet mee mocht er wat stuk gaan
In de trainingen rijden ze vaak met een oude motor die niet meer in de races ingezet wordt, omdat die al aan zijn kilometers zit. Zo hoeven ze ook de nieuwe motor niet te belasten in de trainingen. Het is dan ook minder een probleem als zo'n motor de geest geeft.
De megane uit 2012 die ik reed verbruikte minder olie dan de vag auto's die ik erna reedvhal schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:14:
[...]
Consumes more oil than fuel...
Klinkt als mijn Renault Megane...
Ah, dacht al..DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:15:
[...]
Trainingsmotor kapot. Morgen de racemotor er weer in en dan weer rijden.
Zie ik dubbel of....FreshMaker schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:16:
[afbeelding]
Voor onze Belgische vrinden ...
Al denk ik dat @Coltrui niet zo'n F1-fan is
Als je heel goed kijkt, zie je dat een andere voorvleugel erop zit. Alonso had in Austin al een nieuwe voorvleugel, en nu nog steeds, Vandoorne rijdt nog steeds met de oude voorvleugel. Aldus Sky
[ Voor 4% gewijzigd door RobertMe op 27-10-2017 22:20 ]
ne hoor, gewoon de slingshot oefenenAri Gold schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:18:
[...]
Ah, dacht al..
[...]
Zie ik dubbel of....
Maar Max heeft tegenwoordig ook zo'n knopje.. Niet dat het veel scheelt, maar toch..RoD schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:29:
VER zit er ondanks al die problemen goed bij. Maargoed, training zegt nog niets, maar hopen dat het in derde training goed gaat en dat hij in de kwalificatie met de snelsten mee kan. Al zullen Mercedes en Ferrari wel weer een knopje aanzetten...
-
Max schijnt nu ook een knopje te hebben. Een klein knopje, maar het is een knopje.RoD schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:29:
VER zit er ondanks al die problemen goed bij. Maargoed, training zegt nog niets, maar hopen dat het in derde training goed gaat en dat hij in de kwalificatie met de snelsten mee kan. Al zullen Mercedes en Ferrari wel weer een knopje aanzetten...
Edd schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:30:
[...]
Maar Max heeft tegenwoordig ook zo'n knopje.. Niet dat het veel scheelt, maar toch..
Zou Max een knopje hebben?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:31:
[...]
Max schijnt nu ook een knopje te hebben. Een klein knopje, maar het is een knopje.
Nah.
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
De magische Q3 stand van Mercedes en Ferrari waardoor ze opeens sneller zijn omdat ze de motor tijdelijk strakker afstellen. Waarschijnlijk verbranden ze ook bewust motorolie voor extra vermogen. Dat is iets dat verboden gaat worden volgend seizoen.
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:37:
[...]
De magische Q3 stand van Mercedes en Ferrari waardoor ze opeens sneller zijn omdat ze de motor tijdelijk strakker afstellen. Waarschijnlijk verbranden ze ook bewust motorolie voor extra vermogen. Dat is iets dat verboden gaat worden volgend seizoen.
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Beetje vreemd die S banden bij RIC.
Door de FIA?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:37:
[...]
Volgens mij was het vorig seizoen ook al verboden, dus door de FIA ja.
Nee door de Arabische Emiraten
Rick Winkelman bij Ziggo zei dat er iets mis was met de live timing en bandenregistratie. Misschien is dat het probleem?Hoyden schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:42:
[...]
Beetje vreemd die S banden bij RIC.
De US heeft ‘ie toch ook gebruikt..
Ik dacht door Garry Connelly
DieDaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:44:
[...]
Volgens mij was het vorig seizoen ook al verboden, dus door de FIA ja.
Maar wat een flutvragenTinusTegengas schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:04:
Echt mooi om Ham eens zichzelf te zien zijn bij YES NO
Misschien niet de vragen die je gehoopt had?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hij wou niet vertellen wat hij aan het testen was, maar het verklaard waarschijnlijk wel waarom hij dus vroeg de pitbox inging en het hele zaakje omgebouwd moest worden voor fp2.YakuzA schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:16:
Max in zijn interview dat hij in fp1 al onderdelen van 2018 aan het testen was.
https://f1manager.info/ranking/4605
En dan nét op het einde van het seizoen kan RB/Renault ook “een knopje” toevoegen en gaan ze het verbieden bij het volgende seizoen..DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:37:
[...]
Het is twee delen. Motorolie verbranden gaan ze nu echt aanpakken, hopelijk.D-Ed schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:33:
[...]
En dan nét op het einde van het seizoen kan RB/Renault ook “een knopje” toevoegen en gaan ze het verbieden bij het volgende seizoen..
[ Voor 5% gewijzigd door Dijkstraat op 28-10-2017 13:24 ]
Enig idee waar Van Gameren deze en die andere vandaan had? Die ben ik hier en op Reddit volgens mij niet tegengekomen.
persoonlijk hoeven deze filmpjes van mij niet
Ik zou het doen!
Helemaal eensch hiermee.rammes schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 06:11:
[...]
-mega zoom personen zijn niet volledig in beeld
-de racebeelden zijn niet te zien. (stilstaand dom plaatje )
zal allemaal wel met rechten te maken hebben, maar dan liever een andere bron want dit is ruk
Nee, HAM gaat wel de race winnen, maar VER pakt hier zijn 1e pole.Bestla schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 06:48:
[...]
Helemaal eensch hiermee.
Heerlijk weer een avondrace, je hebt dan nog wat aan je dag. Zo kan ik zondagochtend naar de schietbaan, in de middag naar de film, en na het eten F1 kijken.
Mijn top 3 Q3
1: Ham
2: Ver
3: Vet
Werkt voor mij prima bij wijze van podcastrammes schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 06:11:
[...]
-mega zoom personen zijn niet volledig in beeld
-de racebeelden zijn niet te zien. (stilstaand dom plaatje )
zal allemaal wel met rechten te maken hebben, maar dan liever een andere bron want dit is ruk
Ik help het je hopen, maar ik zie het niet gebeuren.nachtnet schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:07:
[...]
Nee, HAM gaat wel de race winnen, maar VER pakt hier zijn 1e pole.
Hij gaat in de buitenbochten buiten de lijnen terwijl hij Hamilton poogt in te halen, en krijgt een tijdsbonus van Charlie?Bestla schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:40:
[...]
Ik help het je hopen, maar ik zie het niet gebeuren.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq