Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1 2017] Race 18 - GP van Mexico Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 30 ... 33 Laatste
Acties:
  • 87.379 views

• P.O. Box
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
en maar blijven volhouden dat Max geen DRS heeft gehad.... alsof je die bij achterblijvers niet krijgt...

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
quote:
FreshMaker schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:19:
[...]

Ik vermoed dat BOT zich met opzet zo heeft teruggehouden, om bij een eventuele switch&go bij Ferrari VET af te schermen.
VET mocht pertinent geen tweede plek halen ... BOT is geen wereldrijder, maar 20 seconden verliezen ... dat maak je mij niet wijs
Wat is het nut voor BOT om zich terug te laten zakken? Dan zou hij VET juist de kans geven op P2 te worden. Als BOT gewoon 30s voor rijdt op VET kan VET sowieso niet P2 pakken, als BOT zich laat terug zakken om VET "op te houden" kan VET er ook langs komen en daardoor juist P2 worden.

• Roamor
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
quote:
rolandos582 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:21:
[...]

Lijkt me prima. Hamilton zet gewoon een prestatie neer.
Lol, ik weet niet of je dat opzettelijk neerzette, maar: _/-\o_

Onvoorstelbaar hoe kleurloos hij zich langs de achterblijvers werkte. Wat een verschil met Max vorige week.

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
quote:
RoD schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:23:
[...]

Wat een zelfverzekerheid. In de race, over de boordradio, tijdens de interviews, op het podium.

Hoe oud is ie ook alweer? 37?
En tijdens de race op de videowalls langs het circuit zien dat je blijkbaar contact hebt gehad met Vettel _o-

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
quote:
Grrrrrene schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:23:
[...]

Ik snap de logica even niet. Zou de 2e plek niet veiliger zijn als BOT op 2s achter VER had gezeten? 8)7
Met 2seconden is er weinig tijd om te reageren, een gat van 10/15 seconden kan je beter focussen, en is de Mercedes 'beter' door de schonere lucht.

BOT is niet zo'n heel stabiele rijder, als die zich moet concentreren op zijn achterhoede EN de voorkant, wordt het wel heel veel ;)

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
quote:
Grrrrrene schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:24:
[...]

En tijdens de race op de videowalls langs het circuit zien dat je blijkbaar contact hebt gehad met Vettel _o-
Je moet wat, als je aan het cruisen bent :P En dan moet je ook nog rustig aan doen :z Saai!

• rolandos582
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 09:12

rolandos582

Gaming addict x)

quote:
bvbal79 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:23:
[...]

4-voudig wereldkampioen. Bij ziggo hebben ze het over 3-voudig winst :)
Ja dat bedoel ik maar. Er zijn maar 5 coureurs ooit die dit hebben neergezet. En bij een ''ziggo'' heeft men het over 3 voudig winst. Hoeveel mensen hebben dat wel niet neergezet?

En dingen of het speciaal is om hamilton te lappen waar ze helemaal hyped zijn. En max reageert dan wel weer gewoon normaal daarop. Dat geef ik hem dan wel weer.

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• Spotmatic
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 10:15

Spotmatic

Ken sent me

Deze race was overigens geen goede reclame voor Renault. Wat een blamage...!

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 19-02 16:37
quote:
P.O. Box schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:24:
en maar blijven volhouden dat Max geen DRS heeft gehad.... alsof je die bij achterblijvers niet krijgt...
En de enige Renault motor..ze vergeten Gasly.

• rodie83
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
quote:
ricardo246 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:08:
[...]

Zekers,
Als MAX van achter naar voren rijdt is hij heilig... doet Vettel het dan reageren we lauw...
Kom op mensen, MAX reed lekker vooraan, maar zeker geen DOTD
Eens hoor. Laten we wel wezen, had HAM zo op 1 gelegen de hele wedstrijd zonder kans op een mooi gevecht had ik 't maar een saaie race gevonden. Maarja, vaderlandse rijder en dan ga je het ineens waarderen he ;)

Hoe dan ook, VET heeft inderdaad er nog goed z'n best voor gedaan, en gewoon fair. Van zover terugkomen is gewoon netjes :)

• Saturnus
  • Niet online
Ziggo over Max is meer cringy dan Hamilton met 'best crowd.'

AMD Ryzen 1700X | G.Skill Trident Z 3000MT/s | Asus Prime B350-Plus | Samsung 960 Evo | Corsair HX850i

• Edd
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 10:20
quote:
Spotmatic schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:25:
Deze race was overigens geen goede reclame voor Renault Tag Heuer. Wat een blamage...!
Hij deed het nog, dus is het gewoon een TH :+

-

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
Spotmatic schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:25:
Deze race was overigens geen goede reclame voor Renault. Wat een blamage...!
Nogal, vier van de zes kapot, en ook echt. Hartley zijn nieuwe uitgebrand, Hulkenberg zijn kers en gewoon gevaarlijk om uit te stappen. :|

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• 147126
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 24-03-2018
quote:
RobertMe schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:24:
[...]

Wat is het nut voor BOT om zich terug te laten zakken? Dan zou hij VET juist de kans geven op P2 te worden. Als BOT gewoon 30s voor rijdt op VET kan VET sowieso niet P2 pakken, als BOT zich laat terug zakken om VET "op te houden" kan VET er ook langs komen en daardoor juist P2 worden.
Ja, dat dacht ik ook. Daarnaast, Bottas staat zelf nog maar 15 punten achter op Vettel. Bottas wil ook gewoon 2e worden, die gaat echt geen punten weggeven. Dat Hamilton wereldkampioen zou worden stond toch al vrijwel vast, als het niet deze race was dan de volgende...

• Grrrrrene
  • Niet online
quote:
FreshMaker schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:25:
[...]

Met 2seconden is er weinig tijd om te reageren, een gat van 10/15 seconden kan je beter focussen, en is de Mercedes 'beter' door de schonere lucht.

BOT is niet zo'n heel stabiele rijder, als die zich moet concentreren op zijn achterhoede EN de voorkant, wordt het wel heel veel ;)
Serieus: de logica is echt heel ver te zoeken. Bottas nam 20s achterstand op Verstappen zodat hij zich vol op de achterkant kont concentreren? Op z'n slechtst heb je met 20s voorsprong op Vettel 20 rondjes om je voor te bereiden. Kun je je alsnog laten zakken als dat nodig zou zijn. Ik geloof he-le-maal niks van deze theorie :)

• bvbal79
quote:
Edd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:26:
[...]

Hij deed het nog, dus is het gewoon een TH :+
Waarom verbeter je hem...terwijl je blijkbaar de race niet hebt gezien? 4 Renault motoren kapte ermee. Al heet die motoir Domo vla. Het blijft een Renault.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
quote:
Grrrrrene schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:28:
[...]

Serieus: de logica is echt heel ver te zoeken. Bottas nam 20s achterstand op Verstappen zodat hij zich vol op de achterkant kont concentreren? Op z'n slechtst heb je met 20s voorsprong op Vettel 20 rondjes om je voor te bereiden. Kun je je alsnog laten zakken als dat nodig zou zijn. Ik geloof he-le-maal niks van deze theorie :)
Dat mag, maar ik blijf het opmerkelijk vinden dat BOT het niet zou kunnen bijhouden.
Is die RBR dan ineens zó fantastisch dat ze iedereen voor snot rijden, kan natuurlijk ... maar vreemd.

* FreshMaker hoopt alleen dan dat dit ook in 2018 kan worden voortgezet, want nu is het wel wat laat :)

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Haha Max dacht er nog aan om bochten af te snijden om een 5 seconden penalty te krijgen. :+

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• RoD
  • Niet online

RoD

quote:
FreshMaker schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:30:
[...]

Dat mag, maar ik blijf het opmerkelijk vinden dat BOT het niet zou kunnen bijhouden.
Is die RBR dan ineens zó fantastisch dat ze iedereen voor snot rijden, kan natuurlijk ... maar vreemd.

* FreshMaker hoopt alleen dan dat dit ook in 2018 kan worden voortgezet, want nu is het wel wat laat :)
De pace van de RB is gewoon heel erg goed. En BOT is bij Mercedes duidelijk de tweede rijder. BOT moest P2 houden dus langzamer rijden dan mogelijk werkt alleen in het nadeel.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 10:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Lol @ Max op Sky F1. Let's cut a corner so we get a 5 second penalty. :+

"When you grow up your heart dies"

• bvbal79
quote:
[...]

Heb je de quali gezien en de verschillen. Doe nu je berekening over 71 rondjes.... en het waren Bottas en Raikkonen achter hem niet Vettel en Hamilton.

bvbal79 wijzigde deze reactie 29-10-2017 22:32 (6%)

• Dakillerbean
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 14-02 12:47
Vond het op een gegeven moment wel grappig dat Hamilton over de boordradio riep dat wat hij ook deed hij amper dichterbij kon komen. Ineens een andere manier van rijden zo in het veld, met alle ongemakken die erbij horen. Herstelde zich op een gegeven moment wel weer maar vond het wel een komisch verhaal... En dan nog een blauwe vlag voor Max, dan zit je denk ik toch wel ff te zweten...

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Haha die tweets van Giedo van der Garde terwijl hij zelf in de studio zit. :+

• P.O. Box
  • Niet online
quote:
Rivanov schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:33:
m.a.w. dat figuur heeft geen nut voor het programma... kan Giedo ook wel zelf :)

• Saturnus
  • Niet online
Hahahaha Vettel is nu 'the guy.'

AMD Ryzen 1700X | G.Skill Trident Z 3000MT/s | Asus Prime B350-Plus | Samsung 960 Evo | Corsair HX850i

• TinusTegengas
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 10:12
That guy is tegenwoordig vettel

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not. Don't follow me, I'm lost too.

Acties:
  • +11Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

• bvbal79
Ze slaan nu door bij ziggo...na 1 dominante race is een legende opgestaan :)

• sjaool

sjaool

quote:
bvbal79 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:34:
Gezien zijn leeftijd is hij wel bezig met zeer indrukwekkende dingen.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 10:44

SuBBaSS

-has Ryzen

quote:
Rivanov schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:33:
Die gast is vaak buitengewoon geestig. Wist niet eens dat hij in de studio zat. Helemaal tof. :P

Net tijdens een intermezzo tussen 3 sky reporters ineens zo'n oranje-klant er tussendoor komen beulen. Da's dan weer een beetje jammer wmb. We krijgen een beetje een image als oranje idioten als je de reacties op sky af en toe hoort....

| AMD Ryzen 5 2400G - MSI B450 Gaming Plus - 16GB Corsair Vengeance LPX 3,0 GHz | De track 'achter' mijn avatar. *2019 Update* | Blogn00b |

• Exocet
  • Niet online
quote:
Voor Nederlandse begrippen is ie dat al.

• Gekkenhuis
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Are you ready?

quote:
Ze zullen doelen op het hele verhaal om Max heen, niet alleen 1 dominante race, maar idd ze slaan dan alsnog door :+

rMBP 13" 2015  iPhone 11 (Red)  Watch S3 42mm Stainless Steel  TV 4

• rolandos582
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 09:12

rolandos582

Gaming addict x)

quote:
sjaool schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:35:
[...]

Hij heeft 3 races gewonnen alsjeblieft zeg. Laat hem eerst maar eens consistent worden.

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

nvm

Rivanov wijzigde deze reactie 29-10-2017 22:36 (97%)

• rodie83
  • Niet online
quote:
[...]

Bottas is echt een duidelijk voorbeeld van hele goede auto en 'just another driver'. Die zakt nu langzaam aan door het ijs.

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 09:36
quote:
RobertMe schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:24:
[...]

Wat er denk ik bedoeld wordt is dat Bottas zijn banden spaarde voor het geval dat vettel een gevaar zou gaan worden. Mocht vettel op <5 sec. komen, dan wil je de rondetijden kunnen matchen en dat gaat beter op relatief goede banden.

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

• ricardo246
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 19-02 19:34
quote:
rolandos582 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:36:
[...]

Hij heeft 3 races gewonnen alsjeblieft zeg. Laat hem eerst maar eens consistent worden.
Uiteraard...... Max moet consistent worden..... zijn auto niet..... 8)7

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Nu online
quote:
Lewis. 4x WDC
Giedo. 19 mee gedaan, 0 punten 8)7

• sevinc
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 19-02 22:26
quote:
Ik geloof er ook weinig van dat max naar beelden zat te kijken tussen hem en vettel tijdens de race.

• Dakillerbean
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 14-02 12:47
quote:
[...]

Dat zeker maar nog voordat Ziggo Formule 1 in het pakket had zitten keek ik via de duitse zender... 1x raden waar het daar constant over ging toen Schumacher nog mee reed? Ik bedoel maar...

• bvbal79
quote:
[...]

Dat zeker..maar nu al de stempel legende erop zetten is wel heel erg absurd toch?

• sjaool

sjaool

quote:
[...]

Noem eens een paar dingen waar hij niet consistent in is dan?

De keren dat hij door eigen schuld is uitgevallen zijn op een hand te tellen. Crashes zijn hoogst uitzonderlijk. Zijn rondetijden zijn altijd zeer regelmatig. Bandenmanagement is uitzonderlijk goed. Waar is hij dan niet consistent?

• P.O. Box
  • Niet online
quote:
sevinc schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:37:
[...]

Ik geloof er ook weinig van dat max naar beelden zat te kijken tussen hem en vettel tijdens de race.
max bedoelde m.i. duidelijk NA de race, maar dat was technisch gezien volgens mij niet uit zijn woorden op te maken

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

quote:
matthijst schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:37:
[...]

Lewis. 4x WDC
Cool man, geeft een wdc titel meer rechten op twitter?
Kan Max vast gaan oefenen!

| AMD Ryzen 5 2400G - MSI B450 Gaming Plus - 16GB Corsair Vengeance LPX 3,0 GHz | De track 'achter' mijn avatar. *2019 Update* | Blogn00b |

• iRobert
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 09:11
quote:
[...]

Lewis. 4x WDC
Ah, dat maakt zijn opmerking minder gevat natuurlijk.

• M a r c o
  • Registratie: april 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

quote:
[...]
in de laatste 4 races 2x 1e, 1x 2e, en 4e na achteraan starten.
vind ik toch al aardig consistent.

En als hij de rest van het seizoen niet zoveel pech had gehad, hadden er nog wel wat mooie podiums tussen gezeten.

• Spotmatic
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 10:15

Spotmatic

Ken sent me

quote:
bvbal79 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:37:
[...]

Dat zeker..maar nu al de stempel legende erop zetten is wel heel erg absurd toch?
Laten we hem dan een "Legend in the making" noemen. :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• sjaool

sjaool

quote:
[...]

Legende in wording sowieso en volgens Nederlandse begrippen is hij dat al.

• matthijst
  • Nu online
quote:
SuBBaSS schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:38:
[...]

Cool man, geeft een wdc titel meer rechten op twitter?
Kan Max vast gaan oefenen!
Neu, maar flauwe grappen.
Zal ook wel lastig zijn, als je zelf nooit geïnterviewd bent :O

• Grrrrrene
  • Niet online
quote:
[...]

Dat gebeurde toch in Maleisië ook? En toen had Hamilton zich voor VER gekwalificeerd. Een betere coureur en sneller in Q. Nu stond VER er in Q al voor en was het "maar" Bottas. Bottas die zelf op Sky ook aangeeft dat hij het tempo gewoon niet kon volgen en dat ze gaan uitzoeken waarom.

• matthijst
  • Nu online
quote:
bacardicoconut schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:38:
[...]

Ah, dat maakt zijn opmerking minder gevat natuurlijk.
Gevat? :D

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08:17

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
[...]

Lewis. 4x WDC
Ok? Wat wil je hier mee zeggen?
En wat had je er wel niet bijgehaald als ik het gezegd had? Ik heb namelijk 0 x meegedaan en 0 punten behaald ook nog eens.... maar een stem en mening hebben we allemaal toch?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Raimond2
  • Laatst online: 30-11-2017
laat hem nu maar eerst 1 keer Wereld kampioen worden.

Er werd trouwens geen woord gerept over de Renault motoren die achter elkaar problemen gaven vandaag,
Ik kneep ehm wel even of die van Max het wel ging houden.

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 09:36
quote:
[...]

De problemen met de auto spelen hem parten. Als de auto het volhoudt rijdt ie consistent goed. Geef em een auto die domineert en heel blijft, dan zal ie consistent podiums pakken. Je ziet toch ook wel dat max gewoon goede acties maakt? Het was niet voor niets dat vorig jaar de regels zo vaak verduidelijkt moesten worden. Max wist keer op keer een grijs gebied te vinden en daar voordeel uit te halen. Mijns inziens kenmerkt dat een goede coureur.

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

• matthijst
  • Nu online
quote:
Leoon. schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:40:
Ok? Wat wil je hier mee zeggen?
En wat had je er wel niet bijgehaald als ik het gezegd had? Ik heb namelijk 0 x meegedaan en 0 punten behaald ook nog eens.... maar een stem en mening hebben we allemaal toch?
Jij bent geen ex-coureur?
Vind het nogal sneu om als 3e-rangs beetje te zeiken.
Maar goed, smaken verschillen schijnbaar.

• rodie83
  • Niet online
quote:
[...]

We hebben nooit eerder een Nederlandse coureur gehad die het zo goed doet in de F1, dus in dat opzicht... Maar goed, je kan je storen aan de woordkeus, dat mag. Ik neem het niet zo serieus en vind vooral het enthousiasme wat er uit spreekt leuk en aanstekelijk :)

• Grrrrrene
  • Niet online
quote:
matthijst schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:39:
[...]

Sjonge wat een zuur gedoe. Ik vond het wel een grappige tweet :)

• Roel84
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 10:26
quote:
SuBBaSS schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:35:
[...]

Net tijdens een intermezzo tussen 3 sky reporters ineens zo'n oranje-klant er tussendoor komen beulen. Da's dan weer een beetje jammer wmb.
Dat is nog netjes omschreven }:O

Daar sta je dan als volwassen man in je oranje shirtje en vlaggetje om beetje "holland" te lallen op tv... :F :F

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
quote:
Raimond2 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:41:

Er werd trouwens geen woord gerept over de Renault motoren die achter elkaar problemen gaven vandaag,
Ik ook, en Ricciardo nu 2 keer uitgevallen achter mekaar.
Red Bull/ Renault moet aan betrouwbaarheid werken willen ze echt meedoen voor WK volgend jaar.

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

quote:
matthijst schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:39:
[...]

Achja, dat is ook maar subjectief. Er hebben veel lieden een hoop lol om, flauw of niet.
Vind het gewoon onzin; hij heeft in ieder geval ongeveer dezelfde ervaring qua niveau. Daarmee is hij al in de minderheid.

Acties:
  • +19Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Bah, zelfs na een overwinning van Max zit men vreselijk te zeiken in dit topic... zo jammer.

Het ging verbazend goed vooruit!

• Exocet
  • Niet online
quote:
Raimond2 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:41:

En als ie dat wordt, moet ie zeker eerst het nog maar een keer laten zien...

• Alain
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online
quote:
Leoon. schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:07:
[...]

Uiteindelijk Reed ik een 1.18.2, iets van de 4443e tijd. Maar kan wel in de 1.17 rijden, had te weinig tijd moest trein halen. En jij?
Netjes,

Ik heb geen tijd gehad om te proberen.

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

• sevinc
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 19-02 22:26
quote:
P.O. Box schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:38:
[...]

max bedoelde m.i. duidelijk NA de race, maar dat was technisch gezien volgens mij niet uit zijn woorden op te maken
Ik bedoel meer over de mannen bij ziggo.Ze hadden erover dat max het wel tijdens de race achter kwam door op de beelden te kijken.

• bvbal79
quote:
rodie83 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:42:
[...]

We hebben nooit eerder een Nederlandse coureur gehad die het zo goed doet in de F1, dus in dat opzicht... Maar goed, je kan je storen aan de woordkeus, dat mag. Ik neem het niet zo serieus en vind vooral het enthousiasme wat er uit spreekt leuk en aanstekelijk :)
Ja vind dat ook allemaal prima. Maar het is wel to much als je het in dezelfde zin vergelijkt met Hamilton.

• bvbal79
quote:
ScrooLoose schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:43:
Bah, zelfs na een overwinning van Max zit men vreselijk te zeiken in dit topic... zo jammer.
Niet op Max toch :) Eerder op Ziggo :)

• Edd
quote:
sevinc schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:45:
[...]

Ik bedoel meer over de mannen bij ziggo.Ze hadden erover dat max het wel tijdens de race achter kwam door op de beelden te kijken.
Max heeft wel vaker aangegeven gewoon in de race op de schermen te kijken en wat dingen te zien. Dus ik kan mij goed voorstellen dat hij dit misschien ook gewoon tijdens de race heeft gezien.
Als je zo eenzaam aan de kop rijd, heb je gewoon tijd over ;)

-

• mrc4nl
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 10:14

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ora et Labora | Life is a Cycle of choices | Dingen gebeuren niet, ze overkomen je | 今日もいい日でありますように

• Exocet
  • Niet online
quote:
sevinc schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:45:
[...]

Tijdens de race dus:

https://nl.motorsport.com...urt-renault-brand-972708/

Exocet wijzigde deze reactie 29-10-2017 22:48 (3%)

• powah33
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 16-12-2019
De Greenroom staat vol met schermen.....max zal daar ook wel het een en ander hebben kunnen zien.

• rodie83
  • Niet online
quote:
bvbal79 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:45:
[...]

Ja vind dat ook allemaal prima. Maar het is wel to much als je het in dezelfde zin vergelijkt met Hamilton.
Inderdaad, 4x de titel pakken is nogal wat. Laten we hopen dat Verstappen op den duur ook mag toetreden tot dat groepje. De kansen ervoor lijken aanwezig en dat zorgt er bij mij in elk geval voor dat ik verdacht veel meer GP's heb gezien dit jaar dan hiervoor :*)

• Bullet NL
  • Laatst online: 19-02 17:25

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

We hebben nu wel een probleem...........

Kvyat is voor de 3e x in twee jaar uit de auto gehaald, Max wind de race.....
Wie moeten ze nu uit de auto's gaan halen zodat Max blijft winnen?

Cogitationis poenam nemo patitur

• bvbal79
quote:
rodie83 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:50:
[...]

Inderdaad, 4x de titel pakken is nogal wat. Laten we hopen dat Verstappen op den duur ook mag toetreden tot dat groepje. De kansen ervoor lijken aanwezig en dat zorgt er bij mij in elk geval voor dat ik verdacht veel meer GP's heb gezien dit jaar dan hiervoor :*)
Denk het ook. Kijk naar Hamilton. Zijn eerste titel was in 2008! Pas in 2014 kwam nr 2. Moet zeggen...hoelang geleden is het al niet dat er 2 teams om het kampioenschap tot de laatste race streden

• RoD
  • Niet online

RoD

Net even naar de uitslag gekeken. Iedereen buiten de top 4 is op een ronde gereden, wow. Naast het gat van 20 sec met BOT, pakte VER er maar liefst 54 op RAI. Wat een bizar groot verschil.

• Grrrrrene
  • Niet online
quote:
Bullet NL schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:54:

Misschien werkt het ook als ze Kvyat uit een andere auto trekken? :P

• UltraSub
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19-02 12:06
quote:
Zo spannend is dat niet hoor. Staan veel schermen langs de baan, en denk dat hij echt tijd zat heeft om daar een blik op te werpen. Dus kan me wel voorstellen dat je dan al die Renaults om zeep ziet gaan dat je dan toch wel ff gaat denken.

Nu moet niet iedereen meteen gaan doen alsof Max de enige is die wel eens op die schermen kijkt. Jullie kijken tijdens een heat karten nooit naar de borden met tijden op de baan en kunnen dan toch nog normaal insturen? Dus.. do the math, een F1 coureur in cruise mode, die heeft echt tijd over hoor.

/edit
Overigens niet richting jou, maar in het algemeen. ;)

UltraSub wijzigde deze reactie 29-10-2017 22:56 (3%)

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 19-02 12:47

KeRsTmAnNeKe

Jeuh oud icon

quote:
Bullet NL schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:54:

Gewoon een oude auto achterin de garage zetten, waar ze Kvyat in knopen en voor de race uit trekken, keer op keer :P
Heeft die man ook nog een taak en kan ie nog steeds iedere race plaats nemen achter het stuur van een F1 auto

Vitality Discoshow

• Bullet NL
  • Laatst online: 19-02 17:25

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

quote:
RoD schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:54:
Net even naar de uitslag gekeken. Iedereen buiten de top 4 is op een ronde gereden, wow. Naast het gat van 20 sec met BOT, pakte VER er maar liefst 54 op RAI. Wat een bizar groot verschil.
Daarom was is de prestatie van Max best significant..
De opportune reacties hier zijn daarom in mijn ogen zeker gerechtvaardigd.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Exocet
  • Niet online
quote:
UltraSub schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:55:
[...]

Zo spannend is dat niet hoor. Staan veel schermen langs de baan, en denk dat hij echt tijd zat heeft om daar een blik op te werpen. Dus kan me wel voorstellen dat je dan al die Renaults om zeep ziet gaan dat je dan toch wel ff gaat denken.

Nu moet niet iedereen meteen gaan doen alsof Max de enige is die wel eens op die schermen kijkt. Jullie kijken tijdens een heat karten nooit naar de borden met tijden op de baan en kunnen dan toch nog normaal insturen? Dus.. do the math, een F1 coureur in cruise mode, die heeft echt tijd over hoor.

/edit
Overigens niet richting jou, maar in het algemeen. ;)
Dat zeg ik toch ook niet. Maar er werd in twijfel getrokken of dat kon. En wat jij ook zegt, dat kan gewoon.

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
RoD schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:54:
Niet eens een seconde per rondje, dus het valt wel mee.
Wat echt bizar is, is dat RBR het gat van 1,5sec per rondje zo magistraal dicht hebben ontwikkeld. Dat is bijna allemaal ook RBR, en niet Renault. Veranderen de reglementen ook nauwelijks en ze waren al vervroegd bezit met de RB14. Als die nieuwe Renault motor volgend seizoen gewoon werkt en net even wat meer levert, wie gaat Max dan bijhouden?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• geennl
  • Registratie: september 2013

• DJTimo
  • Nu online

• __fred__
  • Laatst online: 09:17
Ik ben benieuwd of er nog wat bij Ferrari gaat gebeuren. Raikonen op 54 seconden en Vettel toch wel wat fors in de eerste bochten. De kranten in italie zullen er morgen wel gehakt van maken.

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online
Het absolute gemak waarmee Max reed was veelzeggend. Alles valt op zijn plaats en dat zie je ook terug. Gewoon erg knap.

Ook knap van Force India, wat met beperkte middelen goede resultaten neerzet. Vierde in het kampioenschap is gewoon netjes. En met Ocon heb je ook een sterke coureur aan boord.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Arrne
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-02 21:25
quote:
Roel84 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:42:
[...]

Dat is nog netjes omschreven }:O

Daar sta je dan als volwassen man in je oranje shirtje en vlaggetje om beetje "holland" te lallen op tv... :F :F
Ja, het is wat hé. Dat zie je bij andere landen/coureurs/teams nu nooit. Oh wacht..

Waar je jezelf druk over kan maken zeg. :O

• LoeWn
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 10:36
Sorry dat ik deze spuit11 vraag moet stellen maar ik heb de race gekeken zonder geluid (live @ de kroeg) en in de laatste 5 pagina's kan ik er niks over vinden (plus loeWn is zat).

Waarom had HAM geen pace vandaag? Kan toch niet door dirty air zijn.. Meer dan een ronde door dirty air?

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
quote:
Wom schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 23:00:
Het absolute gemak waarmee Max reed was veelzeggend. Alles valt op zijn plaats en dat zie je ook terug. Gewoon erg knap.

Ook knap van Force India, wat met beperkte middelen goede resultaten neerzet. Vierde in het kampioenschap is gewoon netjes. En met Ocon heb je ook een sterke coureur aan boord.
Niet vergeten dat Ocon een Mercedes junior is. Ik vermoed dat Mercedes zich afgelopen races meermaals voor de kop hebben geslagen waarom ze Bottas verlengd hebben. Rijdt de laatste races gewoon slecht ten opzichte van Hamilton. En Ocon levert gewoon goed werk af bij FI. Enige probleem is volgensmij dat Ocon voor drie jaar vast ligt bij FI. Maar voor een leuke korting op de motoren zullen ze hem vast wel eerder willen 'inleveren'.

• Xepos
  • Registratie: september 2009
  • Nu online
quote:
LoeWn schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 23:07:
Sorry dat ik deze spuit11 vraag moet stellen maar ik heb de race gekeken zonder geluid (live @ de kroeg) en in de laatste 5 pagina's kan ik er niks over vinden (plus loeWn is zat).

Waarom had HAM geen pace vandaag? Kan toch niet door dirty air zijn.. Meer dan een ronde door dirty air?
Een kwart van zijn diffuser is eraf, dat had ook effect op zijn pace.

• bottom line
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09:02
quote:

Diffuser rechts achteraan kapot

• Badeend
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 10:26
Jezus, weer die mafklapper met z'n Nederlandse vlag die nu Ted in z'n Notebook lastig loopt te vallen :/

• DJTimo
  • Nu online
quote:

Zie filmpje hierboven, zijn diffuser was kapot.

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
quote:
rodie83 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:36:
[...]
Bottas is echt een duidelijk voorbeeld van hele goede auto en 'just another driver'. Die zakt nu langzaam aan door het ijs.
Er zijn echt teveel van dat soort rijders op de grid nu. (zelfs Kimi begint zich langzamerhand zo te gedragen)

How do you save a random generator ?

• Pascalito
  • Registratie: oktober 2009
  • Nu online

Pascalito

♥ ♥ Love is the air ♥ ♥

quote:
Grrrrrene schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:54:
[...]

Misschien werkt het ook als ze Kvyat uit een andere auto trekken? :P
Kvyat naar williams? Hoorde dat ze nog iemand zoeken :+

blog: Pascal and Andrea.com - Lees nu over het kleurrijke Mexico! - Strava

• geennl
  • Registratie: september 2013

• Turbo-Puppy
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

quote:
[...]

Neem nog lekker een slokkie azijn joh ... allemachtig. ;w

Gun een ander zijn plezier, en geniet van het moment...wat moet jij een zwaar leven hebben zeg. 8)7

• UltraSub
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19-02 12:06
quote:
Voor iedereen die lag te miepen dat HAM zo slecht is als hij niet voorop rijdt...
Heb het vanaf het begin gezegd, meer schade dan een band. Check op 10 min in bovenstaande video. Diffuser stuk. Dat scheelt echt wel serieus tijd, want dan verlies je veel downforce. Remember, meeste downforce komt van de vloer, en als de stromen daar niet meer kloppen heb je een serieus issue (remember Max in Spa vorig jaar?)

https://streamable.com/b307k

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
Badeend schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 23:09:
Jezus, weer die mafklapper met z'n Nederlandse vlag die nu Ted in z'n Notebook lastig loopt te vallen :/
Maakt ie ook oerwoudgeluiden of scheld hem uit voor.... ?
Niet? Fijn zo :)F

A smile a day....

Acties:
  • +12Henk 'm!

• Edd
Ligt het aan mij of heb ik de volgende radio van Verstappen niet in de uitzending gehoord?
https://twitter.com/F1/status/924759547134091264

-

Pagina: 1 ... 30 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
*O* *O* *O* MAX!!! *O* *O* *O*

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True